Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΤΣΕΛΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΤΣΕΛΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Καταργούν τον νόμο Κατσέλη από το 2016...


kokkina1

Ημερομηνία λήξης το τέλος του 2015 θα έχει η ρύθμιση που προωθεί το υπουργείο Ανάπτυξης για τη διαχείριση των «κόκκινων» δανείων. Από το 2016 και με την προϋπόθεση βεβαίως ότι...
η οικονομία θα έχει εισέλθει σε τροχιά ανάπτυξης, τόσο η ρύθμιση για τα «κόκκινα» δάνεια, όσο και ο «νόμος Κατσέλη» για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά θα αντικατασταθούν από ένα αναμορφωμένο πτωχευτικό δίκαιο για τις επιχειρήσεις, αλλά πλέον και για τα φυσικά πρόσωπα.
Και αυτό διότι, τόσο ο νόμος Κατσέλη όσο και η προωθούμενη ρύθμιση για τη διαχείριση του χρέους των επιχειρήσεων θεωρούνται εμβαλωματικές λύσεις που θεσπίστηκαν ακριβώς για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών, όπως ήταν αυτές που προκάλεσε η οικονομική κρίση.
Την ίδια ώρα το εάν θα δοθεί παράταση ή όχι στη ρύθμιση που προβλέπει αναστολή των πλειστηριασμών και πόσης διάρκειας θα είναι αυτή, θα εξαρτηθεί πιθανότατα από τις πολιτικές εξελίξεις και από την πορεία της συνολικής διαπραγμάτευσης με την τρόικα.
Σύμφωνα με την «Καθημερινή», ο νόμος 3869/2010 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, γνωστός και ως «νόμος Κατσέλη», θα έχει αναδρομικότητα ισχύος, ακόμη και μετά την κατάργησή του. Με άλλα λόγια, οι αιτήσεις που θα έχουν υποβληθεί στα Ειρηνοδικεία πριν από την κατάργησή του θα αντιμετωπισθούν με βάση τα όσα προβλέπει, προφανώς για λόγους συνταγματικής τάξης. Μέχρι την κατάργησή του, ωστόσο, δεν αποκλείεται να υπάρξουν νομοτεχνικές βελτιώσεις, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα καταχρηστικότητας του νόμου. Ήδη, τα συναρμόδια υπουργεία Ανάπτυξης και Δικαιοσύνης εργάζονται προς αυτή την κατεύθυνση και εντοπίζουν τα αδύνατα σημεία του νόμου.
Η επικρατούσα άποψη στις πολιτικές ηγεσίες των συναρμόδιων υπουργείων είναι ότι ο «νόμος Κατσέλη», αν και συνέβαλε σημαντικά στην απορρόφηση των κοινωνικών κραδασμών που θα προκαλούσαν οι μαζικές κατασχέσεις πρώτης κατοικίας, είχε εξαρχής πολλά δομικά προβλήματα και απέβη επιζήμιος για την αγορά ακινήτων.
Αντιθέτως η ύπαρξη πτωχευτικού δικαίου και για τα φυσικά πρόσωπα θεωρείται παρέμβαση μόνιμου χαρακτήρα η οποία αφενός θα οδηγήσει σε αποτελεσματικότερη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τις τράπεζες και τους ιδιώτες και αφετέρου θα δίνει τη δυνατότητα «δεύτερης ευκαιρίας».

Read more...

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Σε πρόγραμμα του ΕΤΠ 505 απολυμένοι της "Κατσέλης"



Στο Ευρωπαϊκό Ταμείο Προσαρμογής στην Παγκοσμιοποίηση μπαίνουν οι 505 απολυμένοι της "Κατσέλης" μετά από αίτημα του υπουργείου Εργασίας
Αίτηση για ένταξη 505 απολυμένων της επιχείρησης Nutriart ABEE (Κατσέλης) σε πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Προσαρμογής στην Παγκοσμιοποίηση, συνολικού προϋπολογισμού 10,16 εκατομμυρίων ευρώ, υπέβαλε την Τρίτη (04/02) ο υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Γιάννης Βρούτσης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εκδόθηκε, το υπουργείο συνέβαλε καθοριστικά μέσω διαπραγματεύσεων στη διαμόρφωση του νέου κανονισμού του ΕΤΠ, πετυχαίνοντας τη δυνατότητα ένταξης στις χρηματοδοτήσεις του Ταμείου, απολυμένων από επιχειρήσεις που διέκοψαν τη λειτουργία τους λόγω "οικονομικής κρίσης" και όχι αποκλειστικά λόγω επιπτώσεων της "παγκοσμιοποίησης", διευρύνοντας έτσι τον αριθμό των ωφελουμένων.
Το πιο σημαντικό αποτέλεσμα, ωστόσο, ήταν να συμπεριληφθούν στους ωφελούμενους του ΕΤΠ οι αυτοαπασχολούμενοι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι νέοι που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, καθώς και εκτός εκπαίδευσης και κατάρτισης (NEETs). Από εδώ και πέρα, για κάθε έναν ωφελούμενο που θα εγκρίνεται για χρηματοδότηση από το Ταμείο, θα ωφελείται πρόσθετα και ένας νέος που ανήκει στην κατηγορία των NEETs.
Να σημειωθεί ότι με βάση τον παλιό κανονισμό του Ευρωπαϊκού Ταμείου, έχει ήδη υλοποιηθεί πρόταση του υπουργείου Εργασίας που αφορούσε απολυμένους της εταιρίας Aldi με αρχικό ποσό προϋπολογισμού 4.490.000 ευρώ, εκ των οποίων επωφελήθηκαν τελικά 464 απολυμένοι με συνολική τελική δαπάνη 2.900.000 ευρώ, καθώς κάποιοι εξ αυτών βρήκαν άμεσα νέα θέση εργασίας.
http://news247.gr/

Read more...

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Τίτλοι τέλους για την Nutriart-Κατσέλης. Εγκρίθηκε η πτώχευση



Λουκέτο στον μεγάλο όμιλο αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής Nutriart- Κατσέλης έπειτα από την απόφαση της πτώχευσης που εκδόθηκε την Πέμπτη
Λουκέτο μπαίνει στην εταιρεία "Nutriant-Κατσέλης", έπειτα από την απόφαση της πτώχευσης που εκδόθηκε την Πέμπτη, κατόπιν ανάλογης αίτησης που είχε κατατεθεί τον περασμένο Ιούνιο.
Η αίτηση πτώχευσης είχε κατατεθεί στις αρχές του καλοκαιριού, και εκδικάσθηκε στις αρχές του φθινοπώρου, με την απόφαση να βγαίνει τελικά με συνοπτικές διαδικασίες.
Η οικονομική κρίση, η έλλειψη ρευστότητας και η απώλεια μεριδίων οδήγησαν σταδιακά στο κλείσιμο ενός από τα κυρίαρχα brand στον τομέα των τροφίμων.
Οι δύο κύριες οικογένειες-μέτοχοι της εταιρείας (Δαυίδ- Λεβέντης) είχαν απευθυνθεί για βοήθεια σε τράπεζες και βασικούς μετόχους, χωρίς ωστόσο να καταφέρουν να λάβουν την απαραίτητη χρηματοδότηση.
Σαν τελευταία λύση αποφασίστηκε η πώληση προσωπικών περιουσιακών στοιχείων μελών της διοίκησης, σχέδιο που "ναυάγησε" από τη στιγμή που δεν βρέθηκε αγοραστής.
Αξιοσημείωτο είναι πως η εταιρεία παρουσίαζε συνεχώς πτωτική πορεία τα τελευταία τρία έτη και για αυτόν τον λόγο προχώρησε πρόσφατα σε μείωση της παραγωγής της.
Το τελευταίο διάστημα η "Nutriant-Κατσέλης" εμφάνιζε μηνιαίο έλλειμμα ύψους περίπου 1,2 εκατ. ευρώ.
Αναλυτικά, ο κύκλος εργασιών της.
2012 20,23 εκατ.ευρω
2011 38,32 εκατ.ευρω
2010 79,25 εκατ.ευρω
- Το 2010 ήταν 79,25 εκατομμύρια ευρώ
- Το 2011 έπεσε στα 38,32 εκατομμύρια ευρώ
- Το 2012 έπεσε σχεδόν 50% με μόλις 20,23 εκατομμύρια ευρώ

Read more...

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

"Κατσέλης": Οι λόγοι που οδήγησαν στην πτώχευση



Στην κρίση αποδίδει η Nutriart ΑΒΕΕ, την απόφαση να υποβάλλει αίτηση πτώχευσης. Ποιος ήταν ο κύκλος εργασιών τα τελευταία τρία χρόνια. Συγκέντρωση εργαζομένων στο υπουργείο Εργασίας

Η σημαντική καθυστέρηση στην υλοποίηση της χρηματοοικονομικής αναδιάρθρωσης είναι ο λόγος της υποβολής της αίτησης πτώχευσης, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Nutriart ΑΒΕΕ, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.
Σύμφωνα με όσα επισημαίνει η εταιρεία, το γεγονός αυτό δεν έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία για έγκαιρη εισροή και χρήση των αναγκαίων κεφαλαίων, γεγονός που προκάλεσε πολύ μεγάλη καθυστέρηση στην εφαρμογή των διαρθρωτικών μέτρων και στον εφοδιασμό της εταιρείας με κεφάλαια ικανά για την λειτουργία της.
Έτσι, παρά τον όγκο των διατεθέντων κεφαλαίων, το γεγονός ότι τα κεφάλαια αυτά δόθηκαν σταδιακά και με καθυστερήσεις και σε συνδυασμό με τη διεθνή κρίση (μεγάλη αύξηση τιμών σίτου/αλεύρων) και την παρατεταμένη ύφεση στην ελληνική αγορά, είχαν ως αποτέλεσμα να μην αποφευχθεί η συρρίκνωση της παραγωγής, που, με τη σειρά της, οδήγησε σε μη εφοδιασμό της αγοράς με προϊόντα της εταιρείας και απώλεια πωλήσεων. Αποτέλεσμα ήταν η εταιρεία να στερηθεί του απαραίτητου κεφαλαίου κίνησης.
"Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ήταν διαρκώς μειωμένος, κατά τα τελευταία τρία έτη, δηλαδή 79,25 εκατ. ευρώ το 2010, 38,32 εκατ. ευρώ το 2011, ενώ, κατά το 2012, ανήλθε μόλις στα 20,23 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας πτώση κατά 47%, σε σχέση με το 2011.
Κατά τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία αναζήτησε ενδιαφερόμενους επενδυτές, αλλά υπήρξε απουσία ουσιαστικού αγοραστικού ενδιαφέροντος, ενώ η προσπάθεια διάθεσης μεμονωμένων περιουσιακών στοιχείων, ώστε να εξασφαλιστεί περαιτέρω χρόνος δεν τελεσφόρησε.
Η λειτουργία της εταιρείας συνέχιζε να είναι εξαιρετικά ζημιογόνος, εμφανίζοντας κατά μέσο όρο μηνιαίο λειτουργικό έλλειμμα της τάξης των 1,2 εκατ. ευρώ περίπου και, ως συνέπεια των παραπάνω, η διοίκηση δεν είχε άλλη επιλογή από την προσφυγή στη διαδικασία κήρυξης πτώχευσης.
Στο πλαίσιο της από 21.06.2013 σχετικής αίτησης, η εταιρεία κατέθεσε, επίσης, αίτηση προληπτικών μέτρων κατά το άρθρο 10 του ν. 3588/2007 και έλαβε προσωρινή διαταγή για την αναστολή μέτρων αναγκαστικής εκτέλεσης μέχρι την ημερομηνία της δικασίμου 18.09.2013 και υπό τον όρο συζήτησής της. Με τον τρόπο αυτό, αποφεύγεται ο κατακερματισμός της εταιρικής περιουσίας", αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
Σφοδρές αντιδράσεις από τους εργαζόμενους
Το λουκέτο στο εργοστάσιο "Κατσέλης", προκάλεσε τη σφοδρή αντίδραση των εργαζομένων, οι οποίοι κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους. Την Πέμπτη πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Εργασίας, με αίτημα να μείνει ανοικτό το εργοστάσιο και να μη χαθεί καμία θέση εργασίας.
Η εταιρεία Nutriart ABEE (Κατσέλης) την περασμένη Παρασκευή υπέβαλε αίτηση κήρυξης σε πτώχευση ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με ημερομηνία συζήτησης την 18η Σεπτεμβρίου 2013.
Η υποβληθείσα αίτηση πτώχευσης θα εγκριθεί και από τη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας που θα συγκληθεί για τον σκοπό αυτόν.
(Με πληροφορίες από ΑΠΕ)

Read more...

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Συνάντηση εδώ και τώρα με τον υπουργό Εργασίας Γιάννη Βρούτση ζητούν οι εργαζόμενοι του "Κατσέλη"



Οι 480 εργαζόμενοι ζητούν να μείνει ανοικτό το εργοστάσιο τουλάχιστον μέχρι μέχρι τον Σεπτέμβριο, οπότε και θα συζητηθεί η αίτηση πτώχευσης στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών

Συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας έχουν ζητήσει οι εργαζόμενοι της εταιρείας Nutriart (Κατσέλης), σύμφωνα με όσα ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Γεώργιος Αρβανίτης, προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που ανακύπτει μετά την υποβολή αίτησης κήρυξης πτώχευσης της εταιρείας.
Ειδικότερα, οι 480 εργαζόμενοι προς τους οποίους ανακοινώθηκε την προηγούμενη Παρασκευή η κατάθεση αίτησης για την υπαγωγή της εταιρείας σε καθεστώς πτώχευσης, ζητούν να μείνει ανοικτό το εργοστάσιο, να μην χαθεί καμία θέση εργασίας και να μην γίνει καμία αλλαγή στα εργασιακά.
Προς το παρόν στο εργοστάσιο, σύμφωνα με τον κ. Αρβανίτη, έχει γίνει αναστολή λειτουργίας της παραγωγής ενώ η διοίκηση έχει δεσμευτεί ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο, οπότε και θα συζητηθεί η αίτηση πτώχευσης στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, οι εργαζόμενοι θα πληρωθούν κανονικά. Σύμφωνα με τον ίδιο, έως τώρα η μισθοδοσία των εργαζομένων στην επιχείρηση καταβάλλονταν κανονικά.
«Όλοι οι εργαζόμενοι θέλουν να δουλέψουν και δεν θέλουν να κλείσει το εργοστάσιο» τόνισε ο κ. Αρβανίτης.
Η εταιρεία Nutriart ABEE (Κατσέλης) την περασμένη Παρασκευή υπέβαλε αίτηση κήρυξης σε πτώχευση ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με ημερομηνία συζήτησης την 18η Σεπτεμβρίου 2013.
Η υποβληθείσα αίτηση πτώχευσης θα εγκριθεί και από τη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας που θα συγκληθεί για τον σκοπό αυτόν.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι κατέβαλλε σημαντικές προσπάθειες για την αναδιάρθρωση και τον εξορθολογισμό της τα τελευταία χρόνια. «Η επιδείνωση της κρίσης, ταυτόχρονα με τις μεγάλες καθυστερήσεις που υπήρξαν στην οριστικοποίηση, σύναψη και υλοποίηση των συμφωνιών χρηματοοικονομικής αναδιάρθρωσης με τις τράπεζες, επιβάρυναν σε μεγάλο βαθμό την οικονομική κατάσταση της εταιρείας, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα η εταιρεία να μην είναι σε θέση πλέον να ανταποκριθεί στις οικονομικές υποχρεώσεις της» τονίζεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία είχε προχωρήσει σε δύο συμφωνίες χρηματοοικονομικής αναδιάρθρωσης με τράπεζες προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της σε κεφάλαιο κίνησης καθώς και να συνεχίσει απρόσκοπτα τις εργασίες της. Ωστόσο, οι διαπραγματεύσεις για το πρώτο σχέδιο χρηματοοικονομικής αναδιάρθρωσης που υπεγράφη το 2011 είχαν διαρκέσει οκτώ μήνες και για το δεύτερο σχέδιο χρηματοοικονομικής αναδιάρθρωσης που υπεγράφη το 2013 περίπου εννέα μήνες.
Ο βασικός μέτοχος Tinola Holdings από το 2009 έως σήμερα έχει χρηματοδοτήσει την εταιρεία με περισσότερα από 46 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε την πρόθεσή της να πουλήσει τις εγκαταστάσεις του αλευρόμυλλου Αλλατίνη, πρόταση την οποία εξέταζε, σε συνεννόηση με τις πιστώτριες τράπεζες, μαζί με άλλες προτάσεις και προτεινόμενες λύσεις που θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν στο μέτρο του δυνατού την επιβίωση και προοπτική της στο μέλλον.
Μέχρι τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία και οι 480 εργαζόμενοι θα πρέπει να λειτουργήσουν, όσο αυτό είναι εφικτό, σε ένα μεταβατικό στάδιο και να διαχειριστούν μια δύσκολη κατάσταση όπως πλέον διαμορφώνεται για το σύνολο της αγοράς.
Το εταιρικό της προφίλ
Η εταιρεία Nutriart δημιουργήθηκε το 2008, από τη ένωση των εταιρειών ΥΙΟΙ Χ. ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΒΕΕ, ΑΛΛΑΤΙΝΗ ΑΒΕΕ και ΕΛΒΙΠΕΤ ΑΕ, εταιρείες που κατείχαν ηγετική θέση στον χώρο τους και μεγάλη ιστορία στην ελληνική αγορά με σκοπό να καλύπτει τις ανάγκες των επαγγελματιών του χώρου της αρτοποιίας & ζαχαροπλαστικής, της κατεψυγμένης ζύμης και των τελικών καταναλωτών, με προϊοντική γκάμα που ξεκινάει από τις α’ ύλες και καταλήγει στα τελικά προϊόντα.
H Nutriart εγκαινίασε μια νέα εποχή για τα τρία ιστορικά brand names (ΚΑΤΣΕΛΗΣ, ΑΛΛΑΤΙΝΗ, PLAZA), με στόχο την ποιοτική ικανοποίηση των πελατών της, καταναλωτών και επαγγελματιών, και βέβαια, την ανάπτυξη σε όλες τις αγορές δραστηριοποίησής της.
To brand ΚATΣΕΛΗΣ, η πλέον εδραιωμένη και ευρέως γνωστή μάρκα αρτοποιημάτων, συνδέεται με την καινοτομία και το ποιοτικό αποτέλεσμα στην τεχνική παρασκευής αρτοσκευασμάτων, φρέσκων και κατεψυγμένων. Η ΑΛΛΑΤΙΝΗ, από το 1836 μέχρι σήμερα, διακρίνεται για τα εξαιρετικής ποιότητας άλευρα. Η ΕΛΒΙΠΕΤ (με το brand “Plaza”), απευθυνόμενη στους επαγγελματίες μαζικής εστίασης, παρασκευάζει και εμπορεύεται προϊόντα κατεψυγμένης ζύμης.
Στον ιδιόκτητο αλευρόμυλο της «Αλλατίνη», παράγονται υψηλής ποιότητας άλευρα, μείγματα και σιμιγδάλι για τoυς βιοτέχνες αρτοποιούς και ζαχαροπλάστες, αλλά και για μεγάλες βιομηχανίες τροφίμων.
Παράλληλα, στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Αθήνα, παράγονται αρτοποιήματα (ψωμί τοστ), φρέσκο ψωμί και προϊόντα bake-off, για την αγορά μαζικής εστίασης HO.RE.CA και το λιανεμπόριο, ενώ αντίστοιχα στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, παράγονται προϊόντα κατεψυγμένης ζύμης.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία διανέμει στο λιανεμπόριο και στο χονδρεμπόριο, χύμα και συσκευασμένα προϊόντα μακράς διάρκειας, όπως κριτσίνια, κουλούρια, τσουρεκάκια, μικρές πίτες και άλλα snacks.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Read more...

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Αίτηση πτώχευσης από την εταιρία «Κατσέλης» - Χωρίς δουλειά 1000 εργαζόμενοι...


Αίτηση πτώχευσης κατέθεσε την περασμένη εβδομάδα η εταιρεία Κατσέλης του ομίλου Nutriart.

Η αίτηση θα εξεταστεί ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών στις 18 Σεπτεμβρίου 2013.

Ήδη τα εργοστάσια...
αναστέλλουν την λειτουργία τους, ενώ χωρίς δουλειά πρόκειται να μείνουν συνολικά περίπου 1000 εργαζόμενοι.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η διοίκηση κατέβαλλε σημαντικές προσπάθειες για την αναδιάρθρωση και τον εξορθολογισμό της τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά λόγω της κρίσης δεν ήταν σε θέση να ανταποκριθεί στις οικονομικές υποχρεώσεις της...
skai.gr 

Read more...