Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΚΑΝΔΑΛΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΚΑΝΔΑΛΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Ξεκίνησε για να... διακοπεί η δίκη για το σκάνδαλο Siemens...



Σε μια ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Αθηνών ξεκίνησε η ακροαματική διαδικασία της δίκης για το σκάνδαλο της Siemens. Παρών στην αίθουσα του δικαστηρίου βρέθηκε και ο άλλοτε στρατηγός του ΠΑΣΟΚ Θεόδωρος Τσουκάτος. Το κεντρικό πρόσωπο του σκανδάλου Μιχάλης Χριστοφοράκος, με επιστολή του από το Μόναχο, εξουσιοδότησε δύο Έλληνες δικηγόρους να τον εκπροσωπήσουν.

Εκ των 64 κατηγορουμένων, δύο έχουν...
αποβιώσει, ενώ 30 ήταν παρόντες στην δικαστική αίθουσα. Το μεγαλύτερο μέρος των Γερμανών κατηγορουμένων δήλωσε ότι θα τους εκπροσωπήσουν Γερμανοί συμπατριώτες τους δικηγόροι. 

Παράλληλα, δύο εκ των κατηγορουμένων δήλωσαν οικονομική αδυναμία να αναθέσουν την υπεράσπισή τους σε δικηγόρο και ο πρόεδρος του δικαστηρίου Σωτήρης Τσιμπέρης προέβη σε αυτεπάγγελτο διορισμό δύο δικηγόρων από τον κατάλογο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών.

Η ακροαματική διαδικασία έχει διακοπεί προκειμένου ο πρόεδρος του δικαστηρίου να διορίσει μεταφραστή.

Η δικονομική διαδικασία της δίκης δεν έχει ξεκινήσει ακόμα και αναμένεται να τεθούν αιτήματα διακοπής, για διάφορους δικονομικούς λόγους, όπως είναι ότι οι διορισμένοι δύο δικηγόροι δεν έχουν λάβει γνώση της δικογραφίας, οι Γερμανοί κατηγορούμενοι δεν έχουν λάβει μεταφρασμένο το παραπεμπτικό βούλευμα, κλπ.

protothema.gr

Στη φωτό, ο Θόδωρος Τσουκάτος προσερχόμενος στο Εφετείο


Read more...

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Πόρισμα-φωτιά για προϊστάμενο του ΟΑΕΔ: «Έφαγε» 8,5 εκ. ευρώ!...


Πόρισμα-φωτιά για προϊστάμενο του ΟΑΕΔ: «Έφαγε» 8,5 εκ. ευρώ! - MediaΤην υπόθεση φέρνει στο φως, το "Έθνος της Κυριακής", το οποίο μάλιστα σημειώνει πως σε βάρος του προϊσταμένου και συνδικαλιστή, διενεργούνται δύο ανεξάρτητες ΕΔΕ, παράλληλα με την ποινική διερεύνηση των υποθέσεων από τους εισαγγελείς.

Το χρονικό

Σύμφωνα με το πόρισμα, τα χρήματα «έκαναν φτερά» κατά το... διάστημα 2007-2014. Σύμφωνα με πληροφορίες από συναδέλφους του, ο προϊστάμενος ήταν συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ.

Ένα τυχαίο γεγονός οδήγησε στην αποκάλυψη του σκανδάλου. Ο προϊστάμενος τελούσε εν αδεία όταν πάνω στο γραφείο του ένας υφιστάμενος του εντόπισε ένα ένταλμα πληρωμής.

Ο συνεπής υπάλληλος θέλησε να το τακτοποιήσει και το «πέρασε» εντός του συστήματος πληρωμών. Το παράτυπο όμως ένταλμα χτύπησε «καμπανάκι» στον ΟΑΕΔ και ενημερώθηκε η διοίκηση η οποία και διέταξε εξονυχιστική έρευνα.

Ο πρώτος έλεγχος εντόπισε επτά χρηματικά εντάλματα πληρωμής, στα οποία ο εν λόγω προϊστάμενος εμφανιζόταν ως δικαιούχος δανείων προσωπικού συνολικού ύψους 84.000 ευρώ. Διαπιστώθηκε σειρά παρανομιών τόσο ως προς την έκδοση όσο και ως προς την εκτέλεση των ενταλμάτων.

Ο προϊστάμενος τμήματος είχε στήσει το κόλπο για να αποσπά τα χρήματα πλαστογραφώντας ή υποκλέπτοντας τη σφραγίδα της διοίκησης. Για τα χρηματικά εντάλματα δεν είχε γίνει απολύτως καμία νόμιμη διαδικασία, δεν υπήρχε σύμβαση δανείου ή απόφαση διοικητικού συμβουλίου.

Ο συνδικαλιστής είχε πάρει το ποσό των 84.000 ευρώ με την αιτιολογία ότι ήταν «δάνεια προσωπικού» και εξαργύρωσε τα εντάλματα στην τράπεζα. Μετά τον έλεγχο και την αποκάλυψη της παράνομης ενταλματοποίησης το κλιμάκιο των επιθεωρητών τον κάλεσε σε απολογία, όπου παραδέχθηκε τις πράξεις του και προσπάθησε να πέσει στα μαλακά επιστρέφοντας ολόκληρο το ποσό που είχε υπεξαιρέσει.

Όμως η διοίκηση του ΟΑΕΔ δεν έκανε αποδεκτή την επιστροφή των χρημάτων και προχώρησε στον έλεγχο όλων των ενταλμάτων που είχε διαχειριστεί ο συγκεκριμένος υπάλληλος , προκειμένου να φτάσει το «μαχαίρι» στο κόκκαλο. Έναν μήνα μετά την αποκάλυψη του πρώτου σκανδάλου υπεξαίρεσης, οι επιθεωρητές ανακάλυψαν τρύπα στα ταμεία ύψους 8,5 εκατ. ευρώ.

Εκτός όμως από αυτή την υπόθεση, ο προϊστάμενος είχε στήσει ένα πολύ μεγαλύτερο κόλπο. Τέσσερις αναφορές της αναπληρώτριας προϊσταμένης της περιφερειακής διεύθυνσης του ΟΑΕΔ προς τη διοίκηση του οργανισμού ανέφεραν ότι παρουσιάστηκε έλλειμμα ύψους 8,5 εκατ. ευρώ.

Ο πρώτος έλεγχος έγινε την 1η Ιούλιου του 2015 και στη συνέχεια έγινε ανάθεση της υπόθεσης στη διεύθυνση επιθεώρησης του ΟΑΕΔ. Κατά το διάστημα 7 με 9 Ιουλίου 2015 έγινε έκτακτος έλεγχος και επαληθεύτηκε το τεράστιο κενό στα ταμείο του οργανισμού. Στις 24 Ιουλίου απεστάλη το τελικό πόρισμα – έχει σταλεί και στην εισαγγελία – το οποίο αναφέρει ότι για τα έτη 2007-2014 εντοπίστηκαν παράτυπα εντάλματα πληρωμής συνολικού ύψους 8,5 εκατ. ευρώ. Πιο συγκεκριμένα, εντοπίστηκαν διπλά χρηματικά εντάλματα μισθοδοσίας ωρομισθίων εκπαιδευτικών, εντολές πληρωμής από αναρμόδια υπηρεσία, απουσία μέρους παραστατικών, παρατυπίες, αλλά κυρίως καταβολή μετρητών από τραπεζικά ιδρύματα στον προϊστάμενο, ο οποίος εμφανιζόταν ως δικαιούχος των εκπαιδευτικών. Επίσης, βρέθηκαν εντάλματα πληρωμής προερχόμενα από δικαστικές αποφάσεις, για τα οποία δεν βρέθηκαν παραστατικά κατάθεσης  των χρημάτων στο λογαριασμό των δικαιούχων, ενώ όπως προέκυψε ήταν υπάλληλοι που είτε είχαν πάρει σύνταξη είτε είχαν αποβιώσει, είτε είχαν πάρει μετάθεση.

Σύμφωνα με το πόρισμα ο προϊστάμενος φέρεται να είχε προβεί σε σειρά παράτυπων ενεργειών εκδίδοντας περισσότερα από 700 εντάλματα πληρωμών που συνοδεύονταν από χαρτιά που έφεραν πλαστογραφημένες ή υποκλαπείσες σφραγίδες διευθυντών ή αναπληρωτών.

Ως δικαιούχοι των ποσών είχαν επιλεγεί υπάλληλοι του οργανισμού που κατά τον έλεγχο των επιθεωρητών δεν κατέστη δυνατό να διαπιστωθεί εάν αυτοί είχαν όντως εισπράξει τα χρήματα ή αν υπεξαιρέθηκαν από τον προϊστάμενο του τμήματος.

Πληροφορίες της εφημερίδας αναφέρουν ότι από την ΕΔΕ που διενεργεί η διοίκηση του ΟΑΕΔ έχει προκύψει ότι  η τράπεζα που πλήρωσε τα εντάλματα έχει απαντήσει στους επιθεωρητές ότι όλα τα χρήματα τα εισέπραξε μετρητοίς ο προϊστάμενος.

Η επόμενη κίνηση των εισαγγελικών αρχών είναι να προχωρήσουν σε άρση του τραπεζικού απορρήτου και να διαπιστωθεί αν στους λογαριασμούς υπάρχουν τα 8,5 εκατ. ευρώ που έγιναν καπνός.

"Έθνος της Κυριακής"

Read more...

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Το χρονικό της μεγάλης λεηλασίας στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο – Ονόματα, ποσά και κατηγορίες (λίστα)


tt

Στα 500 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζεται η συνολική ζημιά που υπέστη το δημόσιο από τα σκάνδαλα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, στο διάστημα 2006 έως 2012.
Το ποσό αφορά μη εξυπηρετούμενα δάνεια που δόθηκαν από τις διοικήσεις και τις υπηρεσίες του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου στο διάστημα αυτό, σε γνωστούς επιχειρηματίες, χωρίς να εξασφαλισθούν οι απαραίτητες εγγυήσεις.
Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις :
-της εταιρείας BESTLINE (του Ομίλου Κοντομηνά)– ζημιά ύψους 138.750.467 Ευρώ
-του ομίλου Κοντομηνά (με τον όμιλο ΔΕΜΚΟ)- ζημιά 38.500.000 ευρώ
-του ομίλου Κοντομηνά: ξέπλυμα βρώμικου χρήματος > 12.500.000 ευρώ
-του ομίλου Λαυρεντιάδη: ζημιά 105.384.605 ευρώ (σε προσωπικούς λογαριασμούς Λαυρεντιάδη)
-και του ομίλου Γριβέα: ζημιά 17.641.000 ευρώ για δάνειο ύψους 170.000.000 ευρώ
Τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στη διερεύνηση του σκανδάλου και ελέγχονται για απιστία με τις επιβαρυντικές διατάξεις του 1608/50 περί καταχραστών του Δημοσίου χρήματος και ξέπλυμα βρόμικου χρήματος, είναι οι :
Δημ. Κοντομηνάς (απάτη στρεφόμενη κατά του Δημοσίου, με όφελος 150.000 ευρώ – άμεση συνέργεια σε απιστία – νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες)
Άγγελος Φιλιππίδης (απάτη κατά του Δημοσίου με όφελος 150.000 ευρώ – απιστία με ζημία 30.000)
-Μάριος Βαρότσης (απάτη κατά του Δημοσίου με όφελος 150.000 ευρώ – απιστία με περιουσιακή ζημία 30.000 ευρώ – άμεση συνέργεια σε νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες)
Αλεξάνδρα Λιακοπούλου και Ιωάννης Ρόρρης (απάτη κατά του Δημοσίου με όφελος 150.000 ευρώ)
Παναγιώτα Μπέζα (απιστία με περιουσιακή 30.000 ευρώ – άμεση συνέργεια σε νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες)
-Κλέων Παπαδόπουλος, Φωτεινή Κρέστα, Διον. Γκολφινόπουλος, Χαράλαμπος Σιγανος, Χρ. Μαρουσος, Δημήτριος Κυπαρίσσης, Γ. Ξυφαράς, Αθανάσιος Χασάπης, Χαρ. Γιαγκούδης, Λυμπέρης Κατσιουλέρης, Γ. Στάμνος, Γεώργιος Μπρίνταλος, Σπυρίδων Πολίτης, Αντώνιος Καμινάρης, Περικλής Χανάκης, Ιωάννης Τσαγδής και Αναστασία Σακελλαρίου (απιστία από κοινού με περιουσιακή ζημία 30.000 ευρώ)
-Δημήτριος Παπαγεωργόπουλος, Λυδία Κεκρίδου, Ιωάννης Λεβεντίδης και Σπυρίδων Παντελιάς (απιστία από κοινού με περιουσιακή ζημία 30.000 ευρώ, κατ? επιτρεπτή μεταβολή κατηγορίας)
Λαυρέντης Λαυρεντιάδης, Παναγιώτης Ευθυμίου και Ευάγγελος Αποστολάτος(άμεση συνέργεια σε απιστία – νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες)
-Μαγδαληνή Ευθυμίου, Χρήστος Ευθυμίου, Ευάγγελος Ευθυμίου, Κυρ. Γριβέας και Αναστασία Βάτσικα (άμεση συνέργεια σε απιστία – νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες)
Περικλής Λίβας (άμεση συνέργεια σε απιστία – άμεση συνέργεια σε νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες)
– Γεώργιος Δασκαλάκης, R. Zivanic και Δημ. Μπακατσέλος (άμεση συνέργεια σε απιστία)
Η εισαγγελέας εισηγείται την απαλλαγή για επιμέρους πράξεις των Σοφίας Τόλου, Γεωργίου Μπρίνταλου, Διονύση Γκολφινόπουλου, Σπυρίδωνα Πολίτη, Δημητρίου Κυπαρίσση και Γεωργίου Ξυφαρά
Οι κύριοι σταθμοί στην εξέλιξη της υπόθεσης:
-Τον Αύγουστο του 2009 ο Άγγελος Φιλιππίδης, στην έναρξη της οικονομικής κρίσης, αγοράζει CDS ύψους 950.000.000 ευρώ. Τα πούλησε το Δεκέμβριο κερδοσκοπώντας έναντι του ελληνικού Δημοσίου.
-Τον Σεπτέμβριο του 2010 γίνεται αποτίμηση του ΤΤ και της ΑΤΕ από συμβούλους της κυβέρνησης (Deutsche Bank, HSBC BANK και Lazard Freres).
-Τον Οκτώβριο του 2011 γίνεται καταγγελία δανειακών συμβάσεων, που μπήκαν στην κατηγορία των “Μη Μεταβιβαζόμενων Στοιχείων”, καθώς δεν εξυπηρετούνταν και οι δανειολήπτες. Η μεταβίβαση χρηματοδοτήθηκε από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ).
-Τον Δεκέμβριο του 2011 το ΤΤ απορροφά την τράπεζα TBank (πρώην Aspis ? Κλέων Παπαδόπουλος, κλπ), προκαλώντας «άνοιγμα» ύψους 3,5 δισ.
-Τον Αύγουστο του 2012 ο υπουργός οικονομικών Γ. Στουρνάρας χαρακτηρίζει το ΤΤ «μη βιώσιμο».
-Τον Ιανουάριο του 2013 ιδρύεται «νέο ΤΤ» μετά από διάσπαση του ΤΤ σε «καλή» και «κακή» τράπεζα. Τα χρέη της «κακής» εκκαθαρίζονται από το Κράτος.
-Τον Μάρτιο του 2013 καταφεύγουν στο ΣτΕ 2.087 μέτοχοι για να γίνει ανάκληση της άδειας του νέου ΤΤ.
-Τον Ιούλιο του 2013 αποφασίζετε η παραχώρηση του «καλού» τμήματος του ΤΤ στην Eurobank.
-Τον Ιανουάριο του 2014, πορισματική έκθεση 150 σελίδων της εισαγγελέως του τμήματος διαφθοράς κυρίας Πόπης Παπανδρέου οδήγησε στη σύλληψη τριών από τους 25 κατηγορούμενους. Απολογία Κοντομηνά. Ο Φιλιππίδης παραμένει στο εξωτερικό.
-Τον Σεπτέμβριο του 2014 οδηγείται στον ανακριτή το ζεύγος Γριβέα-Βάτσικα (για δάνεια ύψους 17 εκατ.).
-Τον Μάιο του 2015 παραιτείται η Αναστασία Σακελλαρίου, ΔΣ του ΤΧΣ, κατόπιν απαίτησης της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, λόγω εμπλοκής της στο σκάνδαλο.
-Τον Σεπτέμβριο του 2015 παραπέμπονται 40 άτομα για την υπόθεση των δανείων. Ανάμεσά τους οι επιχειρηματίες Άγγελος Φιλιππίδης, Λαυρέντης Λαυρεντιάδης, Δημήτρης Κοντομηνάς, Περικλής Λίβας, Δημήτρης Μπακατσέλος, η πρώην επικεφαλής του ΤΧΣ Αναστασία Σακελλαρίου, και οι Κυριάκος Γριβέας και Μαρία Βάτσικα.
http://lykavitos.gr/

Read more...

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Συνελήφθη ο Λιακουνάκος...




Mπλεγμένος στα μεγαλύτερα σκάνδαλα εξοπλιστικών.
Εκλεκτός του Παπανδρέου, του Σαμαρά και της διαπλοκής...
Έπιασε άμεσα τόπο η έρευνα του Πάνου Καμμένου και οι Φάκελοι που εστάλησαν απ’ ευθείας στην δικαιοσύνη και όχι στο πλυντήριο της βουλής.
Έπιασε τόπο και η...
διαβεβαίωση του πρωθυπουργου δια στόματος Δημήτρη Παπαγγελόπουλου, ότι οι εισαγγελείς θα έχουν την πλήρη ανεξαρτησία και την απόλυτη στηριξη για να χτυπήσουν ονόματα, όσο ψηλά και αν βρίσκονται.
Η αρχή έγινε, η συνέχεια αναμένεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα.

πηγη olympia.gr

Read more...

Αναμένεται να κληθεί για απολογία Συνελήφθη ο Θωμάς Λιακουνάκος για υπόθεση οπλικών συστημάτων

Συνελήφθη ο Θωμάς Λιακουνάκος για υπόθεση οπλικών συστημάτων
  (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )

Αθήνα
Συνελήφθη αργά το βράδυ της Δευτέρας ο επιχειρηματίας Θωμάς Λιακουνάκος με ένταλμα που είχε εκδώσει η ανακρίτρια κυρία Βασιλική Μπράτη. Η κυρία Μπράτη ερευνούσε προμήθεια οπλικών συστημάτων Eriey της Ericsson και πρόσφατα πήρε νέα στοιχεία με λογαριασμούς του επιχειρηματία για την υπεράκτια εταιρεία Interaction, την ιδιοκτησία της οποίας δεν έχει αρνηθεί ο Θ.Λιακουνάκος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, προς το παρόν έχει μεταφερθεί στην Ασφάλεια. Αναμένεται να κληθεί για απολογία ενώ σε βάρος του εκκρεμούν τρία ακόμα ανακριτικές διαδικασίες. Διώξεις του έχουν ασκηθεί για τα αντισταθμιστικά των Leopard ΙΙ, έχει προταθεί η παραπομπή του για τα συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου, ενώ η Εισαγγελία Διαφθοράς μελετά και την κύρια προμήθεια των γερμανικών αρμάτων μάχης.

Η όλη υπόθεση είχε αποκαλύψει το στέλεχος της Ericsson Νένζελ Λις Όλοφ Μόρτεν ο οποίος είχε καταθέσει στην ανακρίτρια στην ελληνική πρεσβεία στη Στοκχόλμη. Είχε περιγράψει με λεπτομέρειες πώς λειτουργούσε το σύστημα μιζών προς τη χώρα μας αφήνοντας υπόνοιες ότι ένα μεγάλο μέρος τους κατέληγε σε κρατικούς αξιωματούχους.

Γιάννα Παπαδάκου
Newsroom ΔΟΛ

Read more...

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Φωτο από την ώρα της αποφυλάκισης Γεωργόπουλου...


Δείτε τον Παπαγεωργόπουλο την ώρα της αποφυλάκισής του - ΦΩΤΟΛίγο  μετά τις 4 το μεσημέρι, πέρασε την πύλη εξόδου των φυλακών Διαβατών ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Βασίλης Παπαγεωργόπουλος. Σημειώνεται ότι...

το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης είχε αποφασίσει την απελευθέρωσή του, υπό τον όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, ο κ. Παπαγεωργόπουλος, έχοντας μαζί του τα προσωπικά του αντικείμενα, κατευθύνθηκε στους δικούς του ανθρώπους που τον περίμεναν, ενώ λίγο αργότερα έκανε δηλώσεις στους δημοσιογράφους που τον πολιορκούσαν.

Δείτε τις φωτογραφίες









φωτό ΑΠΕ-ΜΠΕ
enikos.gr

Read more...

Αποφυλακίστηκε ο Παπαγεωργόπουλος...


ΤΩΡΑ: Αποφυλακίστηκε ο Β.Παπαγεωργόπουλος - Ξανά ελεύθερος καθώς κρίθηκε ότι έχει αναπηρία 67%
 Κρίθηκε ότι έχει αναπηρία 67%...
Aποφυλακίστηκε  ο τέως δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος ο οποίος κρατούνταν στις φυλακές Διαβατών για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης ύψους 17,9 εκατ. ευρώ από τα ταμεία του δήμου.

Ο...
«φτερωτός γιατρός» κρίθηκε ότι έχει αναπηρία μεγαλύτερη του 67% εξαιτίας των καρδιολογικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει και το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης αποφάσισε σήμερα την αποφυλάκιση του με βούλευμα που εξέδωσε. Ο τέως δήμαρχος Θεσσαλονίκης σε πρώτο βαθμό είχε καταδικαστεί σε ποινή ισόβιας κάθειρξης για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης ενώ σε δεύτερο βαθμό του είχε επιβληθεί ποινή κάθειρξης 12 ετών για απλή συνέργεια στην υπεξαίρεση. Ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος ο οποίος παρέμεινε στη φυλακή 29 μήνες αμέσως μετά την ψήφιση του νέου νόμου για την αποσυμφόρηση υπέβαλε αίτηση στο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας για τα προβλήματα καρδιάς που αντιμετωπίζει. Τελικά πήρε στα χέρια του βεβαίωση του Κέντρου ότι η αναπηρία του από τα καρδιολογικά προβλήματα φτάνει το 67%, ενώ το ποσοστό αυξάνει κατά 2% για άλλα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει και σύμφωνα με τη βεβαίωση των γιατρών έχουν επιδεινωθεί από την παραμονή του στις φυλακές. Με τις βεβαιώσεις αυτές ο τέως δήμαρχος πληροί απόλυτα τις τυπικές προϋποθέσεις του νόμου, για να αποφυλακιστεί.

πηγη seleo.gr

Read more...

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Το ριφιφί στο Ναυάγιο της Ζακύνθου...



Μια υπόθεση με οσμή σκανδάλου επανέφερε στη δημοσιότητα το "Έθνος της Κυριακής". Πρόκειται για την πώληση μιας τεράστιας έκτασης γύρω από το "Ναυάγιο" της Ζακύνθου.

Ο...
φάκελος, που ήδη ετοιμάζεται να πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης και να αποδοθούν ευθύνες ακόμη και για βαριά κακουργήματα, αφορά στην πώληση μιας τεράστιας έκτασης σχεδόν 15.000 στρεμμάτων στη Ζάκυνθο. Και μπορεί τα φώτα της δημοσιότητας να στράφηκαν πριν από λίγους μήνες στην είδηση ότι πωλείται η παγκοσμίου φήμης παραλία του Ναυαγίου, ωστόσο το σκάνδαλο είναι ακόμη μεγαλύτερο, καθώς αφορά σε μια αγοραπωλησία χωρίς τίτλους ιδιοκτησίας και πέρα ως πέρα παράνομη.

Μάλιστα, πηγές που γνωρίζουν καλά τα όσα έχουν συμβεί από τις αρχές Μαΐου μέχρι σήμερα εμφανίζονται απόλυτες ότι στις έκνομες δραστηριότητες εμπλέκονται αρκετοί κρατικοί υπάλληλοι, ενώ αφήνονται υπόνοιες για χρηματισμό.

Ακυρο

Τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το «Εθνος της Κυριακής» αποδεικνύουν ότι το συμβόλαιο που συντάχθηκε μεταξύ του φερόμενου ως ιδιοκτήτη και του αγοραστή είναι άκυρο. Παράλληλα, στο «Βατοπέδι της Ζακύνθου», όπως ήδη το χαρακτηρίζουν ντόπιοι παράγοντες, ενδεχομένως να εμπλέκονται πολιτικά πρόσωπα, υπάλληλοι του δασαρχείου, της κτηματικής υπηρεσίας, έφοροι και συμβολαιογράφοι που συνέπραξαν για να γίνει η πώληση 15.000 στρεμμάτων έναντι του... ευτελούς ποσού των 9 εκατ. ευρώ, όπως τουλάχιστον αναφέρει το συμβόλαιο που παρουσιάζουμε σήμερα.

Στο συγκεκριμένο συμβόλαιο, με αριθμό 23.943, το οποίο συντάχθηκε στις 7 Μαΐου 2014 στην Αθήνα, αναφέρεται ότι η αντικειμενική αξία της τεράστιας αυτής έκτασης εκτιμήθηκε 17,2 εκατ. ευρώ, ουσιαστικά ο αγοραστής πήρε μια έκταση παραθαλάσσια, μοναδικού κάλλους, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η περιοχή του Ναυαγίου αντί 600 ευρώ το στρέμμα και με αντικειμενική αξία γύρω στα 1.100 ευρώ το στρέμμα...

Στην υπόθεση αυτή, ωστόσο, το εμφανώς χαμηλό τίμημα είναι το λιγότερο σε σχέση με τα σκάνδαλα που κρύβονται πίσω από τις λεπτομέρειες. Μεγαλύτερο όλων είναι ότι, όπως αποδεικνύουν τα έγγραφα αλλά και η ιστορία της περιοχής, συντάχθηκε συμβόλαιο για μια έκταση η οποία δεν μπορούσε να πουληθεί, καθώς δεν ανήκει στον φερόμενο ως ιδιοκτήτη. Δεν έχει δηλαδή νόμιμους τίτλους ιδιοκτησίας, ενώ πρόκειται για μια έκταση στην οποία περιλαμβάνονται παρθένα δάση, ρέματα, δημόσιοι δρόμοι, αιγιαλοί και εκκλησιαστική περιουσία.

Άγνωστη διάλεκτος

Το «ρεσάλτο» στο... Ναυάγιο και το υπόλοιπο νησί έχει γίνει από τον Γεώργιο Χάρο, ο οποίος είναι κληρονόμος της οικογένειας Φλαμπουριάρη, στην οποία είχε δοθεί η έκταση με... ενετικό διάταγμα λίγο πριν διαλυθεί η Ενετοκρατία στα Ιόνια Νησιά στα τέλη του 18ου αιώνα.

Αγοραστής των ζακυνθινών φιλέτων εμφανίζεται η εταιρεία λιβανικών συμφερόντων Pimana Ανώνυμη Εταιρεία Ακινήτων, η οποία εκπροσωπήθηκε κατά τη σύνταξη του συμβολαίου από την οικονομολόγο Τζουμάνα Μπεσάρα, κάτοικο Βηρυτού.

Ωστόσο, πηγές αναφέρουν ότι η εταιρεία αυτή είναι, συμφερόντων του εμίρη του Κατάρ, Χαμάντ μπιν Χαλίφα αλ Θανί, ο οποίος μάλιστα προ ολίγων εβδομάδων αγκυροβόλησε στη Ζάκυνθο με το πολυτελές σκάφος του, το Katara.

Το σκάνδαλο με την αγοραπωλησία στη Ζάκυνθο, πάντως, έχει πολύ... βάθος. Οπως τονίζει ο δικηγόρος Διονύσης Γκούσκος, «στην υπόθεση του Βατοπεδίου υπήρχαν τουλάχιστον χρυσόβουλα. Εδώ δεν υπάρχουν τίτλοι παρά μόνον ένα ενετικό διάταγμα, αλλά με διατάγματα δεν μπορεί να υπάρξει κατοχή. Είναι σαθρός ο συγκεκριμένος τίτλος διότι: Δεν μπορεί να μεταφραστεί από το υπουργείο Εξωτερικών καθώς χρησιμοποιεί μια άγνωστη ενετική διάλεκτο, δεν έχει σαφή όρια, δεν αναφέρεται το εμβαδόν, ούτε καν τα τοπωνύμια».

Ακόμη πιο σοβαρό είναι το γεγονός ότι η συγκεκριμένη έκταση δεν μπορεί να μεταβιβαστεί, διότι είναι δασική και έχει κηρυχθεί μεγάλο μέρος της αναδασωτέα. Γνώστες της υπόθεσης τονίζουν ότι πρόκειται ξεκάθαρα για μια δημόσια, δασική και διακατεχόμενη έκταση για την οποία επί δεκαετίες δεν είχε εμφανιστεί κανείς για να τη διεκδικήσει.

Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο, ΕΔΩ...

Read more...

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Τα πούλησαν 260 εκατ., τα νοικιάζουν με 600 ...


 


Το Δημόσιο από ιδιοκτήτης έγινε ενοικιαστής, με φέσι...
Σε φαρσοκωμωδία εξελίσσεται η περιβόητη ιδιωτικοποίηση 28 ακινήτων του Δημοσίου, που παραδόθηκαν σε επιλεγμένους ιδιώτες με τη μέθοδο της πώλησης και επανενοικίασης («sale-and-lease-back») τον Νοέμβριο του 2013. Το Δημόσιο από ιδιοκτήτης μετατράπηκε σε ενοικιαστή.
Πήρε...
μόλις 261,31 εκατ. ευρώ, δηλαδή περίπου 960 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, που κατατέθηκαν απευθείας στον ειδικό λογαριασμό των δανειστών στην Τράπεζα της Ελλάδος, ενώ παράλληλα, σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, δεσμεύτηκε να καταβάλλει εγγυημένο μίσθωμα 30 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως επί 20 χρόνια, ανοίγοντας μία «μαύρη τρύπα», συνολικά 600 εκατομμυρίων ευρώ.
Τώρα αποκαλύπτεται ότι το Δημόσιο δεν έχει να καταβάλει τα μισθώματα. Οι νέοι ιδιοκτήτες και μισθωτές έχουν εμφανισθεί από τον Ιούνιο στους διαδρόμους του υπουργείου Οικονομικών, διεκδικώντας τα ενοίκιά «τους», ενώ οι οικονομικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών καλούνται να βρουν τρόπο να καλύψουν απαιτήσεις, οι οποίες δεν έχουν προϋπολογισθεί στον προϋπολογισμό 2014 και είναι εκτός προβλέψεων του Μεσοπρόθεσμου 2014-2018.
«Προικοδότηση»
Την τραγελαφική αυτή εξέλιξη, που δείχνει τα θλιβερά αποτελέσματα που συνεπάγονται οι περιβόητες «μεταρρυθμίσεις» για την εξυπηρέτηση των δανειστών εις βάρος της δημόσιας περιουσίας και των Ελλήνων φορολογουμένων πολιτών, φέρνει στο φως η βουλευτής Β' Αθηνών του ΣΥΡΙΖΑ Νάντια Βαλαβάνη, με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Οικονομικών, ζητώντας εξηγήσεις γιατί το ελληνικό Δημόσιο που μέχρι σήμερα δεν καταβάλλει για τα συγκεκριμένα κτήρια νοίκι στον εαυτό του, «φορτώθηκε» με ένα -εγγυημένο για τους νέους ιδιοκτήτες, που επένδυσαν χωρίς κανένα επιχειρηματικό ρίσκο, χωρίς να διακινδυνεύουν ότι στις συνθήκες της κρίσης μπορεί να τους μείνουν τα κτίρια άδεια- «χαράτσι» 600 εκατ. ευρώ.
Η Νάντια Βαλαβάνη, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, αποκαλύπτει ότι το Δημόσιο δεν έχει να πληρώσει τα μισθώματα και ότι οι μισθωτές την έχουν στήσει στους διαδρόμους του υπουργείου Οικονομικών Η Νάντια Βαλαβάνη, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, αποκαλύπτει ότι το Δημόσιο δεν έχει να πληρώσει τα μισθώματα και ότι οι μισθωτές την έχουν στήσει στους διαδρόμους του υπουργείου Οικονομικών Ανάμεσα στα 28 ακίνητα, στα οποία το Δημόσιο από ιδιοκτήτης έγινε ενοικιαστής, με υψηλότατο και εγγυημένο μίσθωμα, είναι κτήρια 5 υπουργείων (Πολιτισμού, Εσωτερικών, Δικαιοσύνης, Υγείας και Παιδείας), 13 κτήρια ΔΟΥ, το κτήριο της ΓΑΔΑ και του Αρχηγείου Αστυνομίας Θεσσαλονίκης κ.ά. στα οποία εξακολουθούν να στεγάζονται οι αντίστοιχες δημόσιες υπηρεσίες.
Η κ. Βαλαβάνη υπενθυμίζει ότι και οι δύο κτηματικές εταιρείες, που τα απέκτησαν μέσω σχετικού διαγωνισμού, είναι θυγατρικές ελληνικών τραπεζών (της Πανγαίας της Εθνικής και της Eurobank Properties της Eurobank), ανακεφαλαιοποιημένων με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων.
Στην πραγματικότητα, τα 28 ακίνητα προστέθηκαν στην «προικοδότηση» των δύο κτηματικών εταιρειών για την πώλησή τους, καθώς έχει κλείσει η πώληση της Πανγαίας στο ισραηλινών συμφερόντων fund «INVEL» με έδρα την Ολλανδία, ενώ η Eurobank Properties πέρασε στο διεθνές χρηματοπιστωτικό κεφάλαιο.
Με το πέρας των 20 χρόνων, επισημαίνει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, το Δημόσιο αποκτά δικαίωμα προαίρεσης αγοράς, δηλαδή δικαίωμα να εξαγοράσει όποια από αυτά τα κτήρια το ενδιαφέρουν, όχι όμως στην «τιμή ευκαιρίας», στην οποία πουλήθηκαν τα 28 ακίνητα, αλλά στην τότε αγοραία τιμή τους, αλλιώς οι σημερινοί αγοραστές μπορούν πλέον να τα διαθέσουν όπως θέλουν.
Επίσης, στην όλη διαδικασία, καταστρατηγήθηκε η εφαρμογή των διατάξεων που προβλέπονται από τον Ν. 3130/2003 (ΦΕΚ 76Α/2003) «περί μισθώσεων ακινήτων από το Δημόσιο», με αποτέλεσμα να μη διασφαλίζονται τα δικαιώματα του Δημοσίου, ούτε καν ως εκμισθωτή.
«Φούσκα»
Είναι εντυπωσιακό ότι η πώληση των δημοσίων κτηρίων εμφανιζόταν από τους κυβερνητικούς αρμόδιους και τους μαθητευόμενους μάγους των «μεταρρυθμίσεων» ως ένα «βάρος», από το οποίο θ' απελευθερωθούν οι φορολογούμενοι υπέρ της καταβολής μισθών και συντάξεων και της ανάπτυξης, με δημιουργία θέσεων εργασίας για τους νέους, ενώ με τον καθαρά παραπλανητικό τίτλο «Περί περιστολής των δημοσίων δαπανών», η κυβέρνηση διαφήμιζε ότι θα κόψει από τους τότε ιδιώτες-ιδιοκτήτες κτηρίων, στα οποία στεγάζονταν δημόσιες υπηρεσίες, 15 εκατ. ευρώ σε ετήσια μισθώματα.
Πράγμα που αποδείχθηκε «φούσκα», καθώς τα συμφέροντα των μισθωτών κτηρίων του Δημοσίου ζουν και βασιλεύουν, ενώ πλήθος αστικά ακίνητα του Δημοσίου, που θα μπορούσαν να καλύψουν ευρύτατες ανάγκες δημοσίων υπηρεσιών μένουν ανοίκιαστα και αναξιοποίητα.
Η κ. Βαλαβάνη ζητά από τον υπουργό Οικονομικών να δώσει εξηγήσεις στη Βουλή και να απαντήσει στο ερώτημα:
«Από πού θα βρεθούν τα κονδύλια που απαιτούνται τόσο για το 2014 όσο και για 2015, αφού δεν είναι προϋπολογισμένα ούτε στον τρέχοντα προϋπολογισμό, αλλά ούτε και το Μεσοπρόθεσμο επιτρέπει τέτοιας κλίμακας παρεκκλίσεις, που φτάνουν περίπου τα 135 εκατ. ευρώ για τα έτη 2014-2018;».

enet.gr

Read more...

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Διπλό σκάνδαλο με υπογραφή Καλαφάτη!...


Διπλό σκάνδαλο με υπογραφή Καλαφάτη!Αντίο στο υπουργείο περιβάλλοντος με δύο ρυθμίσεις που εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα...

parapolitika.gr


Τελευταίο αντίο με δύο τροπολογίες-σκάνδαλο λέει στο υπουργείο Περιβάλλοντος, ο Σταύρος Καλαφάτης, που ...
σε λίγο καιρό θα διεκδικήσει την ψήφο των Θεσσαλονικέων. Για να το κάνουμε πενηνταράκια που έλεγαν και οι παλαιότεροι, ο υποψήφιος δήμαρχος, πέρασε εν κρυπτώ δυο τροπολογίες που σύμφωνα με όσα καταγγέλονται σημερα στον Τύπο, εξυπρετούν τους στόχους συγκεκριμένων επιχειρηματικών συμφερόντων. Ο λόγος για τον επιχειρηματία Δημήτρη Μελισσανίδη, καθώς και την εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός» στις Σκουριές της Χαλικιδικής.
Μάλιστα, χρησιμοποιώντας πολιτικάντικες τακτικές περασμένων δεκαετιών που έφερε την χώρα σ' αυτό το χάλι, ο Καλαφάτης πέρασε τις επίμαχες διατάξεις, κάτω από το πέπλο του εντελώς άσχετου με τις περιπτώσεις αυτές νομοσχεδίου για την «Διαδικασία Οριοθέτησης και τις ρυθμίσεις για τα υδατορέματα!».
Συγκεκριμένα, το άρθρο 25 του σχεδίου νόμου που κατατέθηκε προς ψήφιση στην Βουλή, ο Καλαφάτης προσθέτει μία φωτογραφική διάταξη χωρίς να κατονομάζεται η ΑΕΚ, όπου αναφέρονται τα εξής: «Οι Περιφέρειες μπορούν να χρηματοδοτούν την εν όλω ή εν μέρει, την ανακαίνιση ή κατασκευή αθλητικών εγκαταστάσεων που ανήκουν κατά κυριότητα ή χρήση, σε ερασιτεχνικά ή αθλητικά Σωματεία ή συλλόγους μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα». Με απλά λόγια, δίνεται η δυνατότητα στον επόμενο περιφερειάρχη να χρηματοδοτήσει απευθείας με χρήματα του ελληνικού λαού το νέο γήπεδο της ομάδας.
Το πλέον εντυπωσιακό, είναι ότι η διάταξη θα έχει μόνο για δύο μόνους από την δημοσίευση του νόμου σε ΦΕΚ.
Ωστόσο, για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, εμπνευστής αυτής της σκανδαλώδους κοινοβουλευτικής εκτροπής, ήταν ο υπουργός Πολιτισμού, Πάνος Παναγιωτόπουλος, που έχει βάλει φαρδιά πλατιά την υπογραφή στο νομοσχέδιο μαζί με τους υπόλοιπους υπουργούς που έσπευσαν να να συνυπογράψουν την διάταξη εξυπηρετώντας συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα και συνεχίζοντας το έργο που ξεκίνησε ο Γιάννης Σγουρός, αποδεσμεύοντας 0 εκατομμύρια για τον ίδιο σκοπό
Αλήθεια, όλοι αυτοί, έτσι εξυπηρετούν την στόχευση του Αντώνη Σαμαρά για μια νέα Ελλάδα; Το μόνο που καταφέρνουν είναι να εκθέτουν τον πρωθυπουργό.
Όσο για τον «Ελληνικό Χρυσό», δίνεται στην εταιρεία η δυνατότητα να παρακάμψει την υποχρέωση οριοθέτησης των ρεμάτων Καρατζά και Λοτσάνικου στις Σκουριές που πρόκειται να καταργηθούν για να μετατραπούν σε χώρους απόθεσης μεταλλευτικών αποβλήτων. Η εν λόγω διάταξη, αναμένεται να προκαλέσει πλήθος αντιδράσεων κυρίως λόγω των τροποποιήσεων που θα επιφέρει στη δασική νομοθεσία...

Read more...

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Ζημία... διαρκείας στα δημόσια ταμεία Σκάνδαλο μεγατόνων έφερε στη Βουλή ο Μηταράκης


Σκάνδαλο μεγατόνων έφερε στη Βουλή ο Μηταράκης


...ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ...
 Σκάνδαλο μεγατόνων, που ζημιώνει τα δημόσια ταμεία με χιλιάδες ευρώ επί δεκαετίες, ανακάλυψε στον Οργανισμό Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ) ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Νότης Μηταράκης, ...
σύμφωνα με στοιχεία που κατέθεσε στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.

Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι τα εν λόγω στοιχεία τα έχει διαβιβάσει προς φορολογική έρευνα στο υπουργείο Οικονομικών.

Ειδικότερα, ο κ. Μηταράκης, κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής της Βουλής, στην οποία συζητείται το νομοσχέδιο για τον «ενιαίο φορέα εξωστρέφειας», ανέφερε ότι οι 150 υπάλληλοι του ΟΠΕ λαμβάνουν έξτρα εφάπαξ, που φθάνει έως και 200.000 ευρώ, μέσω ασφαλιστικού συμβολαίου, το οποίο όμως δεν έχει τα κεφάλαια και άρα αυτά πρέπει να αντληθούν από τον κρατικό προϋπολογισμό. 

Πρόσθεσε, δε, ότι το κράτος μπορεί να ζητήσει την επιστροφή τον καταβληθέντων κεφαλαίων, ενώ επισήμανε: «Αυτό που έχω ζητήσει από το υπουργείο Οικονομικών, είναι να δει αν έχει φορολογηθεί σε κάθε έναν που έλαβε αυτό το ποσό, τα τελευταία δέκα χρόνια, ως φόρο εισοδήματος, στο 45%, αυτή η μισθολογική παροχή. Θα ζητήσω από το υπουργείο Οικονομικών, με νέο έγγραφο σήμερα, ονομαστικά να ελεγχθούν οι φορολογικές δηλώσεις των εργαζομένων, που αποχωρήσανε τα τελευταία δέκα χρόνια, αν καταβάλλανε το 45% φορολόγηση την ημέρα που εισπράξανε, αυτά τα 200 χιλιάρικα».

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα το ασφάλιστρο που κατέθεσε ο υπουργός στην επιτροπή και παρουσιάζει το protothema.gr, συντάχθηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 1989! Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το ιδιωτικό συμφωνητικό που υπογράφηκε στις 30.12.2011 μεταξύ του ΟΠΕ και των εργαζομένων του και καθορίζει ορισμένες σημαντικές λεπτομέρειες. 

Συγκεκριμένα, την ώρα που η χώρα «έπαιζε» την οικονομική της επιβίωση... κορώνα-γράμματα και οι περισσότεροι εργαζόμενοι υφίσταντο τις δραματικές επιπτώσεις της κρίσης, ο ΟΠΕ και εργαζόμενοί του αποφάσισαν να διακόψουν μεν το ασφαλιστήριο, με την προϋπόθεση όμως να καταβληθούν κανονικά τα εφάπαξ τόσο σε εκείνους, τους πρώην υπαλλήλους που δεν τα είχαν πάρει, όσο και στους νυν, όταν αυτοί θα συνταξιοδοτούνταν. 

Στην ουσία και όπως αναφέρεται στο συμφωνητικό «σε συνέχεια της διακοπής και πρόωρης λήξης του ασφαλιστικού-αποταμιευτικού προγράμματος, όλες οι μισθολογικές του παροχές, με την μορφή εφάπαξ καταβολής συγκεκριμένων ποσών... κατοχυρώνονται στις σχετικές συλλογικές συμβάσεις εργασίας και στις ατομικές συμβάσεις καθενός των εργαζομένων και πρώην εργαζομένων... και καθίστανται απαιτητές. Σήμερα 30.12.2011 αναγνωρίζονται ως νομίμως οφειλόμενα βάσει της παρούσης όλα τα συγκεκριμένα  συνολικά οφειλόμενα ποσά...». 

Με τον τρόπο αυτό και με δεδομένο πλέον ότι το ασφάλιστρο δεν είχε τα σχετικά κεφάλαια, όπως ανέφερε ο κ. Μηταράκης, το Ελληνικό Δημόσιο υποχρεώνεται να καταβάλει τα εν λόγω εφάπαξ και τις περαιτέρω μισθολογικές παροχές.

Όπως φαίνεται και από τους σχετικούς πίνακες, το ποσό που αναλογεί ως «οφειλή» σε 12 πρώην εργαζόμενους, ανήλθε περίπου σε ένα εκατ. ευρώ συνολικά. Το μικρότερο ποσό ανέρχεται σε 37.648 ευρώ και το υψηλότερο σε 150.031 ευρώ, ενώ σημειώνεται πως αυτά πρέπει να καταβληθούν σε τρεις δόσεις, με την τελευταία στις 30.6.2013.

Εξίσου εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία και για τους υπόλοιπους εργαζομένους, με τα ποσά που αναλογούν σε κάθε έναν να κυμαίνονται από περίπου 45.000 ευρώ έως και 150.000 ευρώ. 

Το εξωφρενικό, δε, είναι ότι προβλέπεται «ποινική ρήτρα» 1% του οφειλόμενου ποσού ανά μήνα σε περίπτωση καθυστέρησης καταβολής του. 

protothema.gr

Read more...

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Θα τη φάει κατακούτελα. Τον Λιάπη θα φοβηθώ;...




 
Νέες καταγγελίες για τον ξάδερφό του Καραμανλή...
Νέες καταγγελίες εις βάρος του Μιχάλη Λιάπη βλέπουν το φως της δημοσιότητας για τη βίλα του στο Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας, που φέρεται να έκτισε με κοινοτικά κονδύλια, ισχυριζόμενος ότι πρόκειται για τουριστικό σαλέ.

Ο πρώην υπουργός εμφανίζεται να …
«κλέβει» και το δήμο, καθώς φέρεται να δήλωνε λιγότερα τετραγωνικά για την κατοικία του, με αποτέλεσμα να πληρώνει μειωμένα δημοτικά τέλη.

«Θα τη φάει κατακούτελα», δηλώνει αποκλειστικά στο STAR, ο δήμαρχος Καρπενησίου, Κώστας Μπακογιάννης.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Έθνους της Κυριακής» ο Μιχάλης Λιάπης φαίνεται πως είχε δηλώσει και ψεύτικα στοιχεία στη ΔΕΗ, για την επιφάνεια του πολυτελούς σαλέ. Έτσι για περισσότερα από 20 χρόνια, γλίτωνε λιγότερα από τα μισά, για δημοτικά τέλη και φόρο ακίνητης περιουσίας, από όσα ήταν υποχρεωμένος να πληρώνει.

Ο αρχικός μετρητής που τοποθετήθηκε από τη ΔΕΗ το 1992, στο όνομα του αδελφού του πρώην υπουργού, ήταν για παροχή μονοφασικού ρεύματος -και μάλιστα για οικιακή και όχι επαγγελματική χρήση- σε κτίσμα μόλις 90 τετραγωνικών μέτρων κι όχι 233, 05 τ.μ, όπως αναφέρεται για το σαλέ στο πόθεν έσχες του Μιχάλη Λιάπη που ανήκει εξ ημισείας στον ίδιο και τον αδελφό του, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας.

Αποφασισμένος να ψάξει μέχρι τέλους την υπόθεση, δηλώνει στο STAR ο δήμαρχος Καρπενησίου Κώστας Μπακογιάννης, ο οποίος έχει ξεκινήσει ήδη έρευνα, ψάχνοντας όλους τους μεγάλους μετρητές της περιοχής και τους συγκρίνει με τα στοιχεία της Πολεοδομίας.

«Το Δευτέρα το πρωΐ θα φωνάξω την Πολεοδομία. Αν έχει υπάρξει οποιαδήποτε παρατυπία, θα τη φάει κατακούτελα. Δεν έχω φοβηθεί τόσα συμφέροντα στην περιοχή, το Λιάπη θα φοβηθώ;» δηλώνει χαρακτηριστικά ο δήμαρχος.

Σε εξέλιξη βρίσκεται πάντως η εισαγγελική έρευνα, προκειμένου να διαπιστωθεί αν έχει διαπραχθεί το αδίκημα της απάτης εις βάρος του ελληνικού δημοσίου ή της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το θέμα του ξενώνα.

Read more...

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

"Φύλλο και φτερό" οι συμβάσεις του Τομπούλογλου: Υπάλληλοι εταιρίας καθαρισμού "βαφτίστηκαν" διοικητικοί



Τα περίεργα και ύποπτα στοιχεία των συμβάσεων που είχε υπογράψει ο Χ. Τομπούλογλου ως πρόεδρος του "Αγλαΐα Κυριακού". Από τον διαγωνισμό-εξπρές για τη φύλαξη του νοσοκομείου έως τη ΜΚΟ "Πρώτα για το Παιδί"
Σε σαρωτικούς ελέγχους στις συμβάσεις που είχε υπογράψει ο Χάρης Τομπούλογλου ως πρόεδρος του νοσοκομείου παίδων "Αγλαΐα Κυριακού", προχωρούν οι επιθεωρητές δημόσιας διοίκησης, προκειμένου να αποκαλυφθούν και τυχόν άλλες παράνομες και αδιαφανείς ενέργειες του, πέρα από τη γνωστή με τη μίζα των 25.000 ευρώ που πήρε από εταιρία και η οποία οδήγησε στη σύλληψη του.
Στο "μικροσκόπιο" των επιθεωρητών πρόκειται να μπει η σύμβαση που είχε υπογράψει ο Τομπούλογλου για την καθαριότητα του νοσοκομείου. Σύμφωνα με το MEGA, επτά άτομα που εργάζονται στην συγκεκριμένη εταιρία προέρχονται από την περιοχή της Νέας Φιλαδέλφειας, στην οποία να θυμίσουμε ότι ήταν υποψήφιος δήμαρχος ο πρώην πρόεδρος του νοσοκομείου ενώ παρά το γεγονός ότι εμφανίζονται να πληρώνονται από την εταιρία, απασχολούνται ως διοικητικοί υπάλληλοι. Μάλιστα, μία από τους υπαλλήλους είναι κόρη της υπεύθυνης στην υπηρεσία που ελέγχει τον τομέα της καθαριότητας του νοσοκομείου.
"Συνέστησα μια επιτροπή η οποία θα εξετάσει λεπτομερώς και σε βάθος όλα τα στοιχεία, τα πεπραγμένα, του διοικητικού συμβουλίου, συμβάσεις και γενικά το νοσοκομείο Αγλαΐα Κυριακού κατά τη διάρκεια της θητείας του κ. Τομπούλογλου. Τέτοιες πράξεις δεν τις κάνεις μια φορά, τις κάνεις σταδιακά, ξεκινάς από τα λίγα και προχωράς. Δεν ξέρω τι θα βρει αλλά είναι πολύ πιθανό να βρουν πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα και ποινικά και πειθαρχικά" δήλωσε ο γενικός επιθεωρητής δημόσιας διοίκησης, Λέανδρος Ρακιντζής.
"Ύποπτη" θεωρείται, επίσης, και η σύμβαση με εταιρία για τη φύλαξη του νοσοκομείου, η οποία, όπως αποκαλύπτεται, είναι θυγατρική της εταιρίας καθαρισμού. Το έργο μάλιστα ανατέθηκε στη συγκεκριμένη εταιρία με διαγωνισμό που κράτησε μόλις δύο ημέρες. Να σημειωθεί ότι συνήθως τέτοιοι διαγωνισμοί διαρκούν τουλάχιστον 15-20 ημέρες.
Αξιοσημείωτο είναι ότι στην προκήρυξη του διαγωνισμού, που είχε αναρτηθεί στη "Διαύγεια", υπήρχε το όνομα της αναπληρώτριας διοικήτριας, η οποία ωστόσο δεν ήξερε τίποτα. "Δεν υπέγραψα ποτέ αίτημα για την έναρξη σχετικού διαγωνισμού. Δεν έλαβα ποτέ γνώση του θέματος μάλιστα όταν όλα συνέβησαν εγώ ήμουν στο εξωτερικό με εκπαιδευτική άδεια. Όταν επέστρεψα και διαπίστωσα ότι είχε ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός με ασυνήθιστα γρήγορους ρυθμούς, διατύπωσα άμεσα εγγράφως την αντίθεσή μου και την έντονη διαμαρτυρία μου" επεσήμανε η πρώην διοικήτρια του νοσοκομείου, Ρεγγίνα Θεάκου.
Και όλα αυτά, ενώ η εταιρία πήρε τον διαγωνισμό με προσφορά χαμηλότερη από τους υπόλοιπους υποψήφιους, υπολογίζοντας τα μεροκάματα των εργαζομένων πολύ χαμηλότερα από αυτό που προβλέπει η συλλογική σύμβαση. Στη συνέχεια και αφού είχε πάρει το έργο, η εταιρία ζήτησε να αυξήσει την προσφορά, προκειμένου να καλύψει τα νόμιμα μεροκάματα.
Φως αναμένεται να πέσει, ακόμη, και στην υπόθεση της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης "Πρώτα για το Παιδί", την οποία είχε συστήσει ο Τομπούλογλου, ζητώντας να στεγαστεί στο νοσοκομείο. Η έρευνα θα επικεντρωθεί στο γιατί ο πρώην πρόεδρος του "Αγλαΐα Κυριακού" καθυστερούσε την αποδοχή μεγάλης δωρεάς που προοριζόταν για την κατασκευή μονάδας αυξημένης φροντίδας και αν αυτό γινόταν με σκοπό τα χρήματα να περάσουν από τα χέρια του, μέσω της δικής του ΜΚΟ.


Read more...

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Η θεία του δικαιούχος της επιδότησης Αβάσιμη και κακόβουλη η ιστορία με τη βίλα στο Καρπενήσι, λέει η πλευρά Λιάπη


Αβάσιμη και κακόβουλη η ιστορία με τη βίλα στο Καρπενήσι, λέει η πλευρά Λιάπη
Ο Μιχάλης Λιάπης   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )

Αθήνα
Απαντήσεις για την υπόθεση της οικίας που διαθέτει στην Ευρυτανία έδωσε δια του δικηγόρου της η σύζυγος του Δημητρίου Λιάπη, Βασιλική, θεία του Μιχάλη Λιάπη, μετά τα δημοσιεύματα στον Tύπο, σύμφωνα με τα οποία η ανακαίνιση στο οίκημα έγινε με κοινοτικά χρήματα.

Συγκεκριμένα ο δικηγόρος παρ' Αρείω Πάγω Παναγιώτης Γεωργακόπουλος σε ανακοίνωσή του αναφέρει τα εξής:

«Εκπροσωπώντας την Βασιλική, σύζυγο Δημητρίου Λιάπη, και επί έτη δικηγόρος της, κατ'εντολήν της έχω να σημειώσω τα εξής:

» - Η κυρία Λιάπη ήταν η μόνη και αποκλειστική δικαιούχος της επιδότησης. Ουδείς άλλος. Σημειωτέον ότι αυτή η επιδότηση ήταν ένα μικρό μόνο ποσοστό από το σύνολο της δαπάνης για την ανακαίνιση της πατρικής οικίας του συζύγου της.

» - Ήταν η μόνη και αποκλειστική υπεύθυνη για την εμπορική εκμετάλλευση των προς ενοικίαση δωματίων, διατηρώντας νομίμως όλα τα απαραίτητα παραστατικά που εκδίδονταν στο όνομά της (βιβλία, πελατολόγιο, αποδείξεις κλπ). Ουδείς άλλος.

» - Την εμπορική αυτή δραστηριότητα τερμάτισε αργότερα, λόγω θανάτου του συζύγου της. Προσφάτως μάλιστα προέβη και σε περαίωση των οικονομικών εκκρεμοτήτων της επιχειρήσης ως η μόνη και αποκλειστική υπεύθυνη. Ουδείς άλλος.

» - Μετά το πέρας της εμπορικής αυτής δραστηριότητας, ούσα άκληρη, μεταβίβασε το ποσοστό της ιδιοκτησίας της στον εκ του συζύγου της ανηψιό.

» Πάσα άλλη ανάμειξη συγγενικών της προσώπων είναι όχι μόνο αβάσιμη, αλλά και κακόβουλη».
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Read more...

Ο Λιάπης προετοιμαζόταν για την κρίση. Πήρε κοινοτικά κονδύλια για να ανακαινίσει το σαλέ του



Χρήματα από κοινοτικά κονδύλια "αξιοποίησε", ο πρώην υπουργός Μιχάλης Λιάπης, για να... ανακαινίσει το σαλέ του στο Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας. Υποτίθεται ότι θα έφτιαχνε τουριστικά καταλύματα!
Νέα αποκάλυψη βόμβα για τον "φτωχό", πρώην υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη.
Σύμφωνα με καταγγελίες, που δημοσιοποιεί το"Εθνος της Κυριακής", ο κ. Λιάπεις φαίνεται ότι αξιοποίησε κοινοτικές χρηματοδοτήσεις την περίοδο 1992-1993, για την ανακαίνιση του σπιτιού, που κατέχει στο Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας.
Το εκπληκτικό της υπόθεσης, είναι ότι σύμφωνα με το δημοσίευμα, τα χρήματα δόθηκαν ως επιδότηση για την κατασκευή τουριστικών καταλυμάτων! Τουρίστας όμως δεν εμφανίσθηκε ποτέ.
Η χρηματοδότηση για την ανακαίνιση της πολυτελούς κατοικίας εγκρίθηκε από την εταιρεία "Ευρυτανία" Α.Ε. για την δράση της οποίας, έχουν ασκηθεί διώξεις για απιστία σε βάρος 18 μελών του νομαρχιακού συμβουλίου Ευρυτανίας, που υπηρέτησαν μέχρι τα τέλη του 2010. Κατηγορούνται ότι παρείχαν παρανόμως εγγύηση προκειμένουν η εταιρεία να λάβει δάνειο 4,7 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με καταγγελίες πρώην στελεχών της εταιρείας, αλλά και τοπικών παραγόντων, ο κ. Λιάπης αξιοποίησε τη θέση που κατείχε στην τότε κυβέρνηση Μητσοτάκη (υφυπουργός Εμπορίου) και ενέταξε το σπίτι στο Μεγάλο Χωριό, που ανήκε στη θεία του Βασιλική Λιάπη, σε κοινοτικό πρόγραμμα αγροτουρισμού  με στόχο την κατασκευή 5 τουριστικών καταλυμάτων.
Το ποσό επιχορήγησης άγγιζε τα 10 εκατομμύρια δραχμές καθώς για την κατασκευή κάθε δωματίου, το πρόγραμμα επιχορηγούσε 2 εκατ. δραχμές.
Την εποχή εκείνη η εταιρεία "Ευρυτανία Α.Ε." ήταν θυγατρική της Αγροτικής Τράπεζας και λειτουργούσε ως ενδιάμεσος φορέας σε κοινοτικές χρηματοδοτήσεις που αφορούσαν τον αγροτουρισμό και άλλες δραστηριότητες.
Όπως αναφέρει το "Έθνος της Κυριακής", διευθύνων σύμβουλος στην "Ευρυτανία Α.Ε." την επίμαχη περίοδο, ήταν ο σημερινός βουλευτής της ΝΔ στο νομό, Κ. Κοντογεώργος, ο οποίος ενέκρινε τη χρηματοδότηση για το σπίτι του συντοπίτη του, Μιχάλη Λιάπη. Η χρηματοδότηση γινόταν σε δόσεις, ανάλογα με την πορεία των εργασιών.
Μόλις εγκρίθηκε το πρόγραμμα, ξεκίνησαν οι εργασίες και σύμφωνα με τοπικούς παράγοντες, ο κ. Λιάπης αξιοποίησε κάθε "παραθυράκι" του νόμου, ώστε να ανακαινίσει την πολυτελή οικία, η οποία δεν λειτούργησε ούτε μία μέρα ως αγροτουριστικός ξενώνας.
Παράγοντες της τοπικής κοινωνίας τονίζουν ότι για τη λειτουργία τουριστικών καταλυμάτων, έπρεπε να δοθεί τελική έγκριση από τον ΕΟΤ, ώστε να δοθεί η τελευταία δόση της χρηματοδότησης, η οποία όμως δεν παραχωρήθηκε κατά τον τελικό έλεγχο των εργασιών.
Με τον τρόπο αυτό, ο Μιχάλης Λιάπης εξασφάλισε την ανακαίνιση της πολυτελούς οικίας του στο Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας, που του ανήκει σε ποσοστό 50%, σύμφωνα με τον "Πόθεν Έσχες", που καταθέτει μετά το θάνατο της θείας του Βασιλικής Λιάπη.

Read more...