Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Έρχονται και επισήμως τα ΕΤΑΚ του 2009...



Η είσπραξη των φόρων θα συνεχιστεί και θα ενταχθεί τις επόμενες εβδομάδας και παρά την πολιτική αβεβαιότητα, με την άμεση αποστολή του ένα εκατ. ειδοποιητηρίων για την πληρωμή του ΕΤΑΚ που δεν έχουν εισπραχθεί ακόμα από το 2009.

Μετά από μακρά συνάντηση που...
είχε στο αρχηγείο του ΣΔΟΕ με τον ειδικό γραμματέα κ. Διώτη, ο υπηρεσιακός υπουργός οικονομικών καθ. Γιώργος Ζανιάς τόνισε ότι υπ αριθμόν ένας στόχος του υπουργείου είναι τώρα η είσπραξη των φόρων.

«Περισσότερο από ποτέ αποτελεί τώρα εθνικό καθήκον η πληρωμή των φόρων» δήλωσε ο κ. Ζανιάς, «σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρξει χαλάρωση των εισπρακτικών μηχανισμών όπως παραδοσιακά γινόταν κάθε προεκλογική περίοδο. Μέρες αυτές χαρακτηρίζονται από αυξημένη αβεβαιότητα και οι προσπάθειες είσπραξης των φόρων θα ενταχθούν με όλους τους τρόπους».

Ο ίδιος διευκρίνισε μάλιστα ότι άμεσα θα δώσει εντολή για να αποσταλούν και να πληρωθούν τα εκκαθαριστικά του ΕΤΑΚ από το 2009, ενώ πιο πίσω φαίνεται πως μετατίθεται η είσπραξη του λεγόμενου χαρατσιού της ΔΕΗ, καθώς έχουν ήδη αποσταλεί προς ολίγον ημερών και οι εκκαθαριστικοί λογαριασμοί ρεύματος χωρίς να περιλαμβάνουν το χαράτσι στα ακίνητα.

Ως προς τα πρόσθετα μέτρα που θα ενεργοποιήσει το Υπουργείο για να τονώσει την είσπραξη εσόδων ο κ. Ζανιάς απέφυγε να αποκαλύψει περισσότερα δηλώνοντας πως πολλά θα εξαρτηθούν από το αν θα αποδώσουν καρπούς η προσπάθεια είσπραξης των φόρων. Όπως τόνισε, ο ίδιος προσωπικά θα παίρνει τηλέφωνο τους διευθυντές των ΔΟΥ για να διασφαλιστεί η ομαλή είσπραξη των φόρων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από τα 200.000 σημειωμάτων του ΕΤΑΚ 2009, τα 100.000 είναι μηδενικά ή ποσού κάτω των 27 ευρώ οπότε δεν εισπράττονται. Με τα υπόλοιπα 100.000 σημειώματα θα καλούνται ισάριθμους ιδιοκτήτες ακινήτων να πληρώσουν συνολικά 70 εκατ. ευρώ. Προκύπτει δηλαδή για αυτούς φόρος 700 ευρώ κατά μέσον όρο, που θα έπρεπε κανονικά να έχει καταβληθεί και χωρίς δόσεις, μέχρι το τέλος Μαΐου.

Θυμίζουμε εδώ ότι μόλις την Πέμπτη το protothema.gr μετέδωσε ότι στη διάρκεια του πρώτου υπηρεσιακού υπουργικού συμβουλίου δρομολογήθηκε η αποστολή των σημειωμάτων, αλλά το πρωθυπουργικό γραφείο έσπευσε να διαψέύσει το αυταπόδεικτο...


Read more...

Αυτόνομη κάθοδο στις εκλογές αποφάσισε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ

«Δεν έχει γίνει πρόταση από ΣΥΡΙΖΑ»


Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ «έχει ξεκάθαρο πολιτικό περιεχόμενο και διακριτό πρόγραμμα», επισημαίνει η εκπρόσωπος
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ «έχει ξεκάθαρο πολιτικό περιεχόμενο και διακριτό πρόγραμμα», επισημαίνει η εκπρόσωπος   (Φωτογραφία:  Ευρωκίνηση )


Αθήνα
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ πρόκειται να κατέλεθει αυτόνομα στις εκλογές της 17ης Ιουνίου, ενώ παράλληλα συνεχίζει τις επαφές της για τη διαμόρφωση πλατιάς εκλογικής συμπόρευσης των δυνάμεων της αντικαπιταλιστικής, αντιΕΕ και αντιιμπεριαλιστικής Αριστεράς.

Κατά τη συνεδρίαση του Πανελλαδικού Συντονιστικού την Κυριακή τα δύο βασικά θέματα ήταν το πλαίσιο αυτοτελούς εκλογικής παρέμβασης και οι συμμαχίες για τη δημιουργία ενιαίου μετώπου.

Στο πλαίσιο αυτό εξουσιοδοτήθηκε η Κεντρική Συντονιστική Επιτροπή για τη διαμόρφωση της εκλογικής διακήρυξης, των συνθημάτων και των άμεσων πρωτοβουλιών.

Σε δηλώσεις της προς το ΑΜΠΕ, η επικεφαλής του γραφείου τύπου Δέσποινα Κουτσούμπα, επισημαίνει ότι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ «έχει ξεκάθαρο πολιτικό περιεχόμενο και διακριτό πρόγραμμα, το οποίο, όπως αποφάσισαν τα συλλογικά της όργανα, θα εκφραστεί αυτόνομα και στις προσεχείς εκλογές, με κάλεσμα και σε άλλες αντικαπιταλιστικές δυνάμεις που τοποθετούνται ενάντια στην ΕΕ και το ευρώ».

«Φήμες που θέλουν την ΑΝΤΑΡΣΥΑ να υποτάσσεται σε άλλα πολιτικά σχέδια δημιουργούν σκόπιμα λανθασμένες εντυπώσεις. Δεν πρέπει να συγχέεται ο διάλογος των μελών και των φίλων της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που διεξάγεται τις τελευταίες μέρες και δημόσια με τις τελικές αποφάσεις που λαμβάνονται από τα συλλογικά όργανα», πρόσθεσε η εκπρόσωπος Τύπου.

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ κάλεσε «τα μέλη, τους συναγωνιστές και φίλους της, τους αγωνιστές της αντικαπιταλιστικής αριστεράς, τις μαχόμενες δυνάμεις της Αριστεράς και του μαζικού κινήματος να δώσουν την εκλογική μάχη από την σκοπιά του δρόμου που έχει ανάγκη η εργαζόμενη κοινωνική πλειοψηφία για άμεση ακύρωση του Μνημονίου και των δανειακών συμβάσεων με ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ, καθώς και όλων των σχετικών αντιλαϊκών μέτρων, παύση πληρωμών και διαγραφή του χρέους, πέρασμα των τραπεζών στο δημόσιο με εργατικό-κοινωνικό έλεγχο, άμεση πολιτική αναδιανομής του πλούτου, έξοδο από την ευρώ και την ΕΕ».

Παράλληλα, όπως διευκρινίζει η εκπρόσωπος, «η ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν επιθυμεί να λάβει μέρος σε κανένα “ενδοαριστερό εμφύλιο” αλλά θα συνεχίσει να εκφράζει τις θέσεις της», ενώ υπογραμμίζει ότι «δεν έχει γίνει καμία πρόταση εκλογικής συνεργασίας από πλευράς του ΣΥΡΙΖΑ, μολονότι στελέχη του αναφέρουν σχετικές προσεγγίσεις, και επ’ αυτού πρέπει ο κόσμος της αριστεράς να κρίνει το πολιτικό περιεχόμενο που θέτει ο ΣΥΡΙΖΑ και να συνειδητοποιήσει ότι δεν υπάρχουν περιθώρια συμπόρευσης».
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Read more...

Πλεύρης, Ανατολάκης, Κιλτίδης, Βελόπουλος και Μαρκάκης προσχωρούν στη ΝΔ



Πλεύρης, Ανατολάκης, Κιλτίδης, Βελόπουλος και Μαρκάκης προσχωρούν στη ΝΔ
Το κατώφλι της Συγγρού πέρασαν οι πρώην βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ. Θάνος Πλεύρης και Γιώργος Ανατολάκης, οι οποίοι συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά ώστε να «επισφραγήσουν» την προσχώρησή τους στη ΝΔ.


Ο κ. Σαμαράς δήλωσε ότι το «πατριωτικό ευρωπαϊκό μέτωπο διευρύνεται συνεχώς» και επεσήμανε πως ο κ. Πλεύρης και τον κ. Ανατολάκης «θα δώσουν τη μεγάλη μάχη για να αλλάξουν τις πολιτικές του Μνημονίου για να μείνει η Ελλάδα όρθια μέσα στην Ευρώπη».

Συνεπώς, οι «ζυμώσεις» των τελευταίων ημερών ευδοκίμησαν με τους δύο βουλευτές να έχουν κατοχυρώσει και επισήμως μια θέση στα ψηφοδέλτια της ΝΔ, αλλά και άλλους τρεις πρώην βουλευτές να ακολουθούν τον ίδιο δρόμο τις επόμενες μέρες.

Αύριο αναμένεται να φτάσουν στην Συγγρού και οι κ.κ. Κυριάκος Βελόπουλος, Κώστας Κιλτίδης, ενώ πολύ κοντά σε συμφωνία είναι και ο βουλευτής Μαγνησίας Παύλος Μαρκάκης. Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Σαμαράς, απευθυνόμενος στα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας του κόμματος, επεσήμανε μεταξύ άλλων τη μαζική εκδήλωση πρόθεσης από πλευράς στελεχών του ΛΑ.Ο.Σ. να προσχωρήσουν στη ΝΔ.

Πάνος Ρασσιάς

Read more...

Λήγει την Παρασκευή η προθεσμία για το επίδομα στους ανέργους...



Εως την Παρασκευή 25 Μαΐου μπορούν να υποβάλουν οι εγγεγραμμένοι άνεργοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ την αίτησή τους για να διεκδικήσουν τα 500 ευρώ μετρητά που θα καταβάλλει ο Οργανισμός ως επίδομα για την πιστοποίηση τους σε βασικές δεξιότητες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), αλλά και το ...
voucher των 700 ευρώ, για να πληρώσουν το ΚΕΚ που θα επιλέξουν για να τους «εκπαιδεύσει».

Που και ποιοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση

Οι άνεργοι που ενδιαφέρονται να εγγραφούν στο Μητρώο Ωφελουμένων για να καταρτιστούν στο πρόγραμμα, πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν σε ηλεκτρονική μορφή, μέσω διαδικτύου, στην ειδική ιστοσελίδα (http://www.voucher.gov.gr) τη φόρμα «Αίτηση συμμετοχής».

Δικαίωμα συμμετοχής στη Δράση και εγγραφής στο Μητρώο Ωφελουμένων έχουν οι άνεργοι, που είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, ανεξάρτητα αν λαμβάνουν επίδομα ανεργίας ή όχι.

Ωστόσο δεν επιτρέπεται να έχουν παρακολουθήσει το τελευταίο ημερολογιακό έτος ή να παρακολουθούν άλλο πρόγραμμα κατάρτισης, που οδηγεί σε πιστοποίηση βασικών δεξιοτήτων ΤΠΕ.

Η συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης είναι υποχρεωτική για τους Ωφελούμενους.


Read more...

Η Ντόρα ανακοίνωσε την επιστροφή της στη ΝΔ- Σαμαράς: «Η ενότητα δεν τελειώνει εδώ»

ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ



Η Ντόρα ανακοίνωσε την επιστροφή της στη ΝΔ- Σαμαράς: «Η ενότητα δεν τελειώνει εδώ»
Ανακοίνωσε η Ντόρα Μπακογιάννη και επισήμως την επιστροφή της στη Νέα Δημοκρατία λίγες εβδομάδες πριν τις εκλογές της 17ης Ιουνίου. «Για να επιτευχθούν οι στόχοι χρειάζεται σύγκλιση πολιτικών δυνάμεων. Είναι χρέος όλων ένα ισχυρό πολιτικό μέτωπο με την ευρύτερη δυνατή απήχηση. Οφείλουμε όλοι να αντιταχθούμε μαζικά στις δυνάμεις του λαικισμού είτε είναι αριστερόστροφες είτε δεξιόστροφες» δήλωσε η κυρία Μπακογιάννη πριν από λίγο έπειτα από την συνάτησή της με τον πρόεδρο της ΝΔ στο ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη.


«Εύχομαι να ενωθούν μαζί μας και άλλες δυνάμεις, πολίτες και σχήματα. Την κρίσιμη ώρα ας σταθούμε πάνω από όσα μας χωρίζουν. Μπροστά στον κίνδυνο καταστροφής της Ελλάδας είναι αναγκαίο να παραμερίσουμε τις διαφορές μας
 Με τη ΝΔ αποφασίσαμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. Στελέχη της ΔΗΣΥ στις εκλογές θα μπουν στα ψηφοδέλτια της ΝΔ» πρόσθεσε η κυρία Μπακογιάννη. 

Ο πρόεδρος της ΝΔ από τη μεριά του ανέφερε ότι «τολμήσαμε να καλέσουμε όλες τις δυνάμεις που θέλουν να συστρατευθούν μαζί μας. Καλοσωρίζω στη ΝΔ την κυρία Μπακογιάννη και υπόσχομαι ότι η ενότητα δεν τελειώνει εδώ. Καλούμε όσους δεν θα αφήσουν τη χώρα να καταστραφεί. Θα υπερασπιστούμε τη χώρα και την ευρωπαϊκή της προοπτική. Στο πατριωτικό μέτωπο μας ενώνει ο κοινός αγώνας η Ελλάδα να βγει από την κρίση».

Το παρασκήνιο της επιστροφής της Ντόρας 
Σύμφωνα με πληροφορίες, έπειτα από εντατικές διαβουλεύσεις τις τελευταίες ημέρες, Αντώνης Σαμαράς και Ντόρα Μπακογιάννη κατέληξαν σε συμφωνία, με την πρόεδρο της Δημοκρατικής Συμμαχία να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ.

Ταυτόχρονα, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως περίπου έξι στελέχη της ΔΗΣΥ, μεταξύ των οποίων οι κ.Γιώργος Κοντογιάννης, Λευτέρης Αυγενάκης, Χρήστος Μαρκογιαννάκης, Ιλχάν Αχμέτ, Δημήτρης Ζαφειριάδης και Γιάννης Οικονόμου αναμένεται να τοποθετηθούν σε εκλόγιμες θέσεις των ψηφοδελτίων της ΝΔ.

Από την άλλη πλευρά, ορισμένα στελέχη της ΔΗΣΥ, όπως ο κ. Θεόδωρος Σκυλακάκης, που διαφωνούν με την επιστροφή της κυρίας Μπακογιάννη στη Νέα Δημοκρατία, φαίνεται πως θα προσχωρήσουν τελικά στη σύμπραξη Μάνου - Τζήμερου.
Παράλληλα, κατά την ομιλία της στο Πολιτικό Συμβούλιο της ΔΗΣΥ, η κυρία Μπακογιάννη ανακοίνωσε την αναστολή της λειτουργίας της Δημοκρατικής Συμμαχίας ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα καθώς ο εκλογικός νόμος προβλέπει ότι δεν δίνεται το μπόνους των 50 εδρών σε συνασπισμό κομμάτων.

Για τις εξελίξεις ενημέρωσε το μεσημέρι της Δευτέρας, ο κ. Σαμαράς την εκλογική επιτροπή της ΝΔ και στη συνέχεια την Εκτελεστική Γραμματεία του κόμματος, όπου και τυπικά επικυρώθηκε η συνεργασία με τη Δημοκρατική Συμμαχία. Επίσης δήλωσε ότι «έρχονται όλοι» αναφερόμενος σε πρώην βουλευτές και πολιτευτές του ΛΑΟΣ ενώ ανακοίνωσε ότι το Σάββατο θα γίνει Συνδιάσκεψη του κόμματος.


Read more...

Δεν θα είναι στις λίστες του ΠΑΣΟΚ ο Σ. Βαλυράκης...



Την απόφασή του να μην είναι υποψήφιος στις εκλογές της 17ης Ιουνίου ανακοίνωσε από τα Χανιά ο πρώην Υπουργός και επί σειρά ετών βουλευτής Χανίων του ΠΑΣΟΚ κ. Σήφης Βαλυράκης.

«Δεν έχω κανέναν λόγο να... συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο» είπε χαρακτηριστικά στην διάρκεια συνέντευξης Τύπου και απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ο κ.Βαλυράκης.

«Θα είμαι εδώ, παρών, θα βοηθήσω, αλλά δεν θα συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο» είπε χαρακτηριστικά διευκρινίζοντας πως ήδη έχει ενημερώσει την ηγεσία του κόμματος για την απόφασή του.

Μάλιστα τόνισε ότι στις εκλογές της 6ης Μαίου συμμετείχε «διότι ως εν ενεργεία βουλευτής έκρινα ότι έπρεπε να είμαι παρών. Δεν έχω τέτοιο θέμα τώρα».

Σε ότι αφορά το ΠΑΣΟΚ, ο κ.Βαλυράκης ερωτώμενος αναφορικά με τις δηλώσεις του κ.Βενιζέλου περι «σάπιου κόμματος» το οποίο πρέπει να αναγεννηθεί εκ βάθρων,την ίδια ώρα που ζητά την ψήφο των πολιτών, έκανε λόγο για αντιφάσεις στις οποίες απαντήσεις πρέπει να δώσει ο ίδιος ο κ.Βενιζέλος.

Στην διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο κ.Βαλυράκης υπενθύμισε την αντίθεσή του στις εκλογές της 6ης Μαίου,καθώς όπως είπε, είχε προειδοποιήσει για την ακυβερνησία και είχε ισχυριστεί ότι η τότε Βουλή θα μπορούσε να στηρίξει κυβέρνηση.

Σε ότι αφορά στις εκλογές της 17ης Ιουνίου, επεσήμανε πως "δεν ξέρω εαν θα έχουμε κυβέρνηση.Εύχομαι να έχουμε, αλλά η νέα κυβέρνηση θα κληθεί να αντιμετωπίσει χειρότερη κατάσταση απο την προηγούμενη".

Παράλληλα τάχθηκε υπερ των κυβερνήσεων συνεργασίας καθώς, όπως είπε «το πρόβλημα δεν μπορεί να είναι ένα κόμμα. Όπως ένα πανευρωπαικό συστημικό πρόβλημα δεν μπορεί να το φορτωθεί η Ελλάδα, έτσι και το πρόβλημα της Ελλάδας δεν μπορεί να το φορτωθεί ένα κόμμα. Ούτε μπορείς να αναθέσεις σε μιαν μονοκομματική πλειοψηφία την ανασυγκρότηση του κράτους. Χρειάζεται μια πανστρατιά εθνικών δυνάμεων, να συνειδητοποιήσουν το πρόβλημα, να κατανοήσουν το πρόβλημα του λαού και να δοθεί μια διέξοδος για την χώρα στο πλαίσιο μιας εθνικής στρατηγικής σωτηρίας».

Ο κ. Βαλυράκης στην διάρκεια της συνέντευξης Τύπου έκανε μια εκτενή αναφορά στην οικονομική και πολιτική κατάσταση της χώρας και της Ευρώπης επισημαίνοντας ότι το πρόβλημα της Ελλάδας είναι συστημικό και διεθνές.

Χαρακτήρισε ως μοναδικό τρόπο διεξόδου απο την κρίση την εφαρμογή των συμφωνιών της χώρας με τους εταίρους μας, αλλά σε διαφορετική κατεύθυνση έτσι ώστε να ενισχυθεί η ανάπτυξη και να καταπολεμηθεί η ύφεση.

Η λιτότητα αποδείχθηκε λάθος φάρμακο για την ύφεση, είπε ο πρώην βουλευτής Χανίων του ΠΑΣΟΚ, τονίζοντας πως στην χώρα χρειάζεται ένας συνδυασμός μέτρων για την ανάσχεση της ύφεσης και στην Ευρωπαική Ένωση, να ληφθούν άλλα μέτρα, όπως το ευρωομόλογο, η στήριξη αναπτυξιακών πολιτικών απο την Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα κ.α.

Πάντως ο κ.Βαλυράκης περιέγραψε με τα μελανότερα χρώματα την σημερινή κατάσταση της χώρας, κάνοντας λόγο για παρατεταμένη αστάθεια, πολιτική ρευστότητα, ακυβερνησία, την γραφειοκρατία σε άνθηση και την διαφθορά εκτός ελέγχου, τις οικονομικές και κοινωνικές αντοχές να εξαντλούνται, ενώ έκανε λόγο και για κινδύνους που ελλοχεύουν για το δημοκρατικό πολίτευμα.

"Χρειαζόμαστε μια ασφαλή πολιτική γέφυρα,η οποία θα μας μεταφέρει απο την σημερινή απαράδεκτη οικονομική και κοινωνική κατάσταση, σε ένα ευρωπαικό περιβάλλον που θα καταλαβαίνει και το κοινωνικό πρόβλημα της Ελλάδας, πέραν της εξυπηρέτησης του χρέους. Στις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί δεν είναι δυνατόν να επιβληθούν νέα εισπρακτικά μέτρα. Τουναντίον, η καλύτερη λύση θα πρέπει να είναι ένας συνδυασμός κινήσεων και μέτρων για την ανάσχεση της ύφεσης" είπε ο κ.Βαλυράκης τονίζοντας :

"Πρέπει να ενισχύσουμε την αξιοπιστία μας απέναντι στους εταίρους μας. Ως χώρα, ως πολιτικό σύστημα και ως πρόσωπα που διαχειρίζονται τα κοινά".

Τέλος, ο κ.Βαλυράκης ευχαρίστησε όλους τους πολίτες που τον στήριξαν με την εμπιστοσύνη τους στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές.
flashnews.gr


Read more...

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

ΡΟΥΠΑΚΙΩΤΗΣ : ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ


«Δεν υπάρχει πρόβλημα μισθών και συντάξεων» ξεκαθάρισε ο υπηρεσιακός υπουργός Εργασίας, Αντώνης Ρουπακιώτης. Αναφερόμενος στο Μνημόνιο, ο A. Ρουπακιώτης σημείωσε ότι υπάρχουν περιθώρια για την εφαρμογή διαφορετικής πολιτικής...
προκειμένου να φύγει η Ελλάδα από τη μέγκενη των μνημονιακών νόμων.

Παράλληλα, ο κ. Ρουπακιώτης σχολίασε και το φλέγον ζήτημα της μετενέργειας σημειώνοντας ότι αυτό το διάστημα επιχειρείται συνάντηση με τους εργοδοτικούς φορείς, με στόχο να υπάρξει μορατόριουμ μέχρι το τέλος Ιουνίου και να εξετασθεί το θέμα από τη νέα κυβέρνηση.fimotro

Read more...

ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΛΕΥΡΗ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ


"ΜΟΝΑΔΙΚΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΣ"
Νέο άνοιγμα στον Α. Σαμαρά για την πρότασή του περί συσπείρωσης της κεντροδεξιάς έκανε πριν από λίγο στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ο Θ. Πλεύρης. Ο πρώην βουλευτής του ΛΑΟΣ αποκάλυψε ότι πριν από τις εκλογές ήταν προβληματισμένος... για τα ποσοστά που εμφάνιζε στις δημοσκοπήσεις και ξεκαθάρισε ότι εντός των ημερών θα ανακοινώσει τις τελικές του αποφάσεις...fimotro

Read more...

ΝΔ: Ο λαϊκισμός του Τσίπρα θέτει σε κίνδυνο την Ελλάδα



ΝΔ: Ο λαϊκισμός του Τσίπρα θέτει σε κίνδυνο την Ελλάδα
Για λαϊκισμό και αντικρουόμενες συνιστώσες που βάζουν σε κίνδυνο την Ελλάδα, έκανε λόγο ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Γιάννης Μιχελάκης, σχολιάζοντας τα όσα είπε ο Αλέξης Τσίπρας στην Κεντρική Πολιτική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ


Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Μιχελάκης, αναφερόμενος στα όσα είπε ο κ. Αλ. Τσίπρας στη συνεδρίαση της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο λαϊκισμός και οι πολλές αντικρουόμενες συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ βάζουν σε κίνδυνο την Ελλάδα. Και κρύβουν την αλήθεια στο λαό. Αλλού ο κ. Τσίπρας λέει πως θα καταργήσει μονομερώς το Μνημόνιο και αλλού θα το επαναδιαπραγματευτεί. Αλλού μιλάει για πρόγραμμα και αλλού ομολογεί πως δεν το έχουν φτιάξει ακόμα.

Αλλού δεσμεύεται για κεφαλικό φόρο σε όσους παίρνουν πάνω από 20.000 ευρώ το χρόνο, αλλού απειλεί τις καταθέσεις και αλλού κατηγορεί τους άλλους για τις συνέπειες της δικής του επιπολαιότητας.

Είναι αδύνατον, πια, να παρακολουθήσει κανείς τις μεταλλάξεις και το αλαλούμ του κ. Τσίπρα».http://newpost.gr

Read more...

Αυτόνομα θα κατέβουν τελικά στις εκλογές οι Οικολόγοι Πράσινοι

Απορρίφθηκαν οι συνεργασίες


Η Ιωάννα Κοντούλη θα είναι και πάλι επικεφαλής της προεκλογικής εκστρατείας του κόμματος
Η Ιωάννα Κοντούλη θα είναι και πάλι επικεφαλής της προεκλογικής εκστρατείας του κόμματος   (Φωτογραφία:  Eurokinissi )


Αθήνα
Με πλειοψηφία σχεδόν 80% στο εκλογικό τους συνέδριο, οι Οικολόγοι Πράσινοι αποφάσισαν την αυτόνομη συμμετοχή τους στις εκλογές του Ιουνίου.

Στο Έκτακτο Εκλογικό Συνέδριο, πραγματοποιήθηκε το σαββατοκύριακο σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, επικυρώθηκε επίσης η ομόφωνη πρόταση του Πανελλαδικού Συμβουλίου να είναι επικεφαλής της προεκλογικής εκστρατείας η Ιωάννα Κοντούλη, ενώ οι Γιάννης Παρασκευόπουλος θα είναι επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας. Κατά της πρότασης του ψήφισαν 2 σύνεδροι ενώ καταγράφηκαν και 5 λευκά.

Η πρόταση για αυτόνομη κάθοδο συγκέντρωσε το 78% των ψήφων, ενώ η άποψη που υποστήριζε τις προεκλογικές συνεργασίες συγκέντρωσε το 18,1%. Το 3,9% ήταν λευκά.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Read more...

ΛΑΟΣ...Η επόμενη μέρα



Πυρετώδεις διεργασίες λαμβάνουν χώρα στο χώρο της Κεντροδεξιάς μετά τις εξελίξεις στο ΛΑΟΣ και την απόφαση για αυτόνομη κάθοδο στις εκλογές της 17ης Ιουνίου.
Ο πρώην βουλευτής Θανάσης Πλεύρης έχει ήδη ανακοινώσει την αποχώρησή του από το κόμμα, και ετοιμάζεται να προσχωρήσει στη Νέα Δημοκρατία κάτι που θα συμβεί τις επόμενες μέρες, ενώ εκτός ΛΑΟΣ τίθενται με δική τους πρωτοβουλία, οι πρώην βουλευτές Κώστας Κιλτίδης και Κυριάκος Βελόπουλος.

Ο κ. Βελόπουλος μιλώντας στο ΑΜΠΕ εξέφρασε την έντονη δυσφορία του για τις αποδοκιμασίες που δέχθηκαν χθες έξω από τα γραφεία του κόμματος πρώην βουλευτές, και τόνισε ότι "μετά από αυτά που έγιναν δεν κάθομαι άλλο εκεί. Με τρομοκρατία δεν μπορώ να συναινέσω. Δεν μπορεί να προπηλακίζονται οι πρώην βουλευτές".

Παράλληλα εξέφρασε την πικρία του για την στάση του προέδρου του κόμματος Γιώργου Καρατζαφέρη απέναντί του, την ώρα που βιώνει, όπως είπε, ένα προσωπικό πρόβλημα, με τον πατέρα του: " Όλοι μου τηλεφώνησαν για να μάθουν για την κατάσταση της υγείας του πατέρα μου και να μου συμπαρασταθούν. Όλοι εκτός από τον Γιώργο Καρατζαφέρη" είπε, και επισήμανε ότι δέχθηκε τηλεφωνήματα από στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ για συμπαράσταση, εκτός από τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ.

Για το μέλλον του στην πολιτική είπε ότι δεν έχει μιλήσει με κανέναν, αλλά πληροφορίες από ανώτατο παράγοντα της ΝΔ στη Βόρεια Ελλάδα τον φέρουν πολύ κοντά στη ΝΔ, αλλά όχι στη Β’ Θεσσαλονίκης όπου εκλεγόταν μέχρι πρόσφατα.

Ο πρώην υφυπουργός Κώστας Κιλτίδης σε δηλώσεις του στο ΑΜΠΕ τόνισε ότι κατά την χθεσινή σύσκεψη τάχθηκε αναφανδόν υπέρ της συνεργασίας με τη ΝΔ, ζητώντας να απαντήσει συντεταγμένα το κόμμα με πολιτική πρόταση.

Ο κ. Κιλτίδης επισήμανε ότι «αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να εθελοτυφλώ. Η Αριστερά με νεοκομμουνιστική αντίληψη βρίσκεται μπροστά μας».

Σύμφωνα με τον κ. Κιλτίδη το πρόβλημα δεν είναι το «Μνημόνιο ή αντιΜννημόνιο» αλλά «ποιες θα είναι οι πολιτικές δράσεις που θα λύσουν τα προβλήματα». Πρόσθεσε ότι δεν μπορεί να διανοηθεί την Αριστερά όπως εκφράζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ «να περνάει την πολιτική της στην Παιδεία και τον Πολιτισμό και να επικρατεί ιδεολογικά στην κοινωνία».

«Τι άλλο περιμένουμε ότι θα κάνει όταν λέει ότι θα νομιμοποιήσει τους λαθρομετανάστες;» αναρωτήθηκε ο κ.Κιλτίδης, ο οποίος αποκάλυψε στο ΑΜΠΕ οτι έχει κάνει ήδη πολλές συζητήσεις με στελέχη της ΝΔ «για το πως θα συμπορευθούμε».

Από την πλευρά του ο πρώην βουλευτής Επικρατείας Γ. Κοραντής, μιλώντας στο ΑΜΠΕ τάχθηκε αναφανδόν υπέρ της αυτόνομης καθόδου του ΛΑΟΣ στις επόμενες εκλογές, και είπε ότι αυτό εισηγήθηκε στην χθεσινή σύσκεψη.

"Τάχθηκα υπέρ της αυτόνομης καθόδου γιατί θεωρώ εντελώς αδόκιμη την ενδεχόμενη απορρόφηση του ΛΑΟΣ από τη ΝΔ, διότι αυτό θα σήμαινε ότι θα πρέπει να κινηθούμε σε μια πορεία εντελώς αντίθετη από αυτήν που κινηθήκαμε μέχρι τώρα» είπε και πρόσθεσε ότι ήταν «κίνηση σωφροσύνης και τιμιότητας η αυτόνομη κάθοδος. Πολύ σωστά ο κ. Καρατζαφέρης είπε ότι δεν μπορεί να  προδώσει όλους αυτούς που στάθηκαν δίπλα του».


Πηγή: ΑΜΠΕ
 enikos.gr

Read more...

Κόβονται έως 20% και πάλι οι συντάξεις...



Στην «προκρούστεια κλίνη» του Μνημονίου ΙΙ μπαίνουν από μεθαύριο, για τρίτη φορά μέσα στα τελευταία δύο χρόνια, οι κύριες και επικουρικές συντάξεις (θα υποστούν περικοπές έως 20% και, μάλιστα, αναδρομικά από... την 1η Ιανουαρίου 2012). Η εφαρμογή του μέτρου, το οποίο συμφώνησε με την Τρόικα και στη συνέχεια νομοθέτησε η κυβέρνηση Παπαδήμου, ξεκινά από το ΙΚΑ και εντός των αμέσως επόμενων ημερών θα ακολουθήσουν τα υπόλοιπα Ταμεία. Εξαίρεση θα αποτελέσει το Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Δημόσιων Υπαλλήλων, το οποίο άρχισε να υλοποιεί αυτή τη νέα, επώδυνη κοινωνικά ρύθμιση από τα τέλη του Απριλίου.

Όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο, η οποία εκδόθηκε μόλις πριν από λίγες ημέρες (στις 16 Μαΐου ‘12) από το Ίδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων και με την οποία δίδονται οδηγίες για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνουν οι μειώσεις τόσο από το φορέα αυτό όσο και από το σύνολο των οργανισμών κύριας και επικουρικής ασφάλισης, «τα ποσά της μηνιαίας κύριας σύνταξης των συνταξιούχων που υπερβαίνουν τα 1.300 ευρώ το μήνα, μικτά, θα μειωθούν κατά 12%, αναδρομικά από τις αρχές του έτους». Το μέτρο αυτό, το οποίο, σημειωτέον, έπρεπε να είχε αρχίσει να υλοποιείται από όλα τα Ταμεία πριν από τα τέλη του αμέσως προηγούμενου μήνα, αλλά η κυβέρνηση Παπαδήμου το «πάγωσε» προσωρινά για... τεχνικούς λόγους, θα έχει εφαρμογή και σε όσους έχουν συνταξιοδοτηθεί μετά τις αρχές του έτους.

Ποιοι εξαιρούνται από τις περικοπές

Σύμφωνα με τις διατάξεις του σχετικού νόμου και των ερμηνευτικών εγκυκλίων, από τις νέες μειώσεις στις κύριες και στις επικουρικές εξαιρούνται:

-Οι συνταξιούχοι λόγω γήρατος ή αναπηρίας, οι οποίοι λαμβάνουν το εξω-ιδρυματικό επίδομα ή το επίδομα απολύτου αναπηρίας

-Τα θύματα τρομοκρατικών ενεργειών ή βίαιων συμβάντων, καθώς και οι ορφανικές οικογένειες αυτών

-Οι αιμορροφιλικοί, μεταμοσχευμένοι από συμπαγή όργανα, οι πάσχοντες από χρόνια νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου, οι συνταξιούχοι που παίρνουν το εξω-ιδρυματικό επίδομα και πάσχουν από μυ-ασθένεια, ακρωτηριασμό, φωκομέλεια, σκλήρυνση κατά πλάκας, οι συνταξιούχοι γονείς, αδέλφια και σύζυγοι αναπήρων καθώς και τα συνταξιούχα ορφανά και από τους δύο γονείς παιδιά που πάσχουν από νοητική υστέρηση, αυτισμό ή πολλαπλές βαριές αναπηρίες

-Οι συνταξιούχοι, οι οποίοι πάσχουν από μεσογειακή αναιμία

-Οι συνταξιούχοι λόγω αναπηρίας ή γήρατος, καθώς και όσοι πήραν σύνταξη γήρατος αλλά μετά τη συνταξιοδότησή τους απέκτησαν αναπηρία.

ΠΗΓΗ: ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ


Read more...

ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΥΡΙΕ ΤΣΙΠΡΑ...


ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ!!!
Από τα απίστευτα που συμβαίνουν με τον ΣΥΡΙΖΑ. Μέλος του κόμματος του Α. Τσίπρα στην Θεσσαλονίκη (στην καρδιά δηλαδή του Ποντιακού Ελληνισμού...
σήμερα) έγραψε άρθρο στην Αυγή υποστηρίζοντας ότι ΔΕΝ υπήρξε γενοκτονία κατά των Ελλήνων του Πόντου! Επίσης το άρθρο κάνει λόγο για "εγκλήματα των Ποντίων κατά των Τούρκων ενώ μεγάλη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο αρθρογράφος μιλάει για μειοψηφία του Ελληνικού πληθυσμού στην περιοχή και το γεγονός αυτό δεν αποτελεί απελευθερωτικό αγώνα". Να τον χαίρεστε κύριε Τσίπρα...fimotro

Read more...

Έρχεται νέα "λυπητερή":Θα εισπραχθούν ΤΩΡΑ χαράτσι, ενιαίο τέλος και φόροι..



Η ώρα που τα δημόσια έσοδα θα φθάσουν σε κατάσταση "ενώπιος ενωπίω" πλησιάζει και η υπηρεσιακή πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών έδωσε σαφείς εντολές.

Να αποσταλούν όλα τα σημειώματα που έχουν προγραμματιστεί έτσι ώστε να ... εισπραχθούν τα έσοδα για να μη κρασάρει το σύστημα και βρεθεί το δημόσιο με άδεια τα ταμεία.

Δόθηκε ήδη το πράσινο φως στη ΓΓΠΣ να αποστείλει άμεσα όλα τα εκκαθαριστικά σημειώματα για το ενιαίο τέλος ακινήτων 2009 και τον φόρο ακίνητης περιουσίας 2010 και 2011.

Η δεύτερη κατεύθυνση είναι να αποσταλούν οι λογαριασμοί της ΔΕΗ για να εισπραχθούν σχεδόν 2 δις ευρώ σε δόσεις από το χαράτσι επί των ακινήτων. Ήδη θα έπρεπε στους λογαριασμούς του Απριλίου να είχε περιληφθεί το 1/5 της δόσης του χαρατσιού για το 2012.

Όσον αφορά στο ΕΤΑΚ και τον ΦΑΠ έχει προγραμματιστεί να αρχίσουν να αποστέλλονται με καταιγιστικούς ρυθμούς καθώς έχει γίνει εκκαθάριση 1.000.000 δηλώσεων ΕΤΑΚ 2009.

Θα σταλούν τελικά σε 260.000 ιδιοκτήτες ακινήτων και θα πληρωθούν συνολικά 50 εκατ. ευρώ (μέσος φόρος 250 ευρώ).

Στη συνέχεια θα σταλεί ο ΦΑΠ του 2010 σε 170.000 ιδιοκτήτες ακινήτων με ατομική ακίνητη περιουσία αντικειμενικής αξίας άνω των 400.000. Το ποσό του φόρου που θα εισπραχθεί από τους εν λόγω φορολογουμένους υπολογίζεται να ανέλθει σε 400 εκατ. ευρώ, δηλαδή μέση πληρωμή φόρου 2.350 ευρώ.

Σε ότι αφορά τον ΦΑΠ του 2011 θα σταλούν σε περίπου 600.000 ιδιοκτήτες ακινήτων οι οποίοι έχουν ατομική ακίνητη περιουσία αντικειμενικής αξίας άνω των 200.000 ευρώ. Το μέσο ποσό πληρωμής θα ανέλθει σε 1.000 ευρώ.
star.gr


Read more...

Πρεμιέρα πανελλαδικών με Νεοελληνική Γλώσσα



Με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας ανοίγει τη Δευτέρα, 21 Μαΐου, η αυλαία των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα των εξετάσεων, κάνοντας κλικ εδώ.

Οι πανελλαδικές εξετάσεις των... υποψηφίων των ημερήσιων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (Επαγγελματικά Λύκεια Ομάδα Α') θα αρχίσουν μια ημέρα μετά, την Τρίτη 22 Μαΐου.

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερησίων και εσπερινών Λυκείων. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08:00 π.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες.

Δεδομένου ότι οι φετινές Εξετάσεις συμπίπτουν με τις επαναληπτικές εκλογές, υπάρχει πιθανότητα να αλλάξουν ημερομηνία κάποια ειδικά μαθήματα. Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από το υπουργείο Παιδείας.
in.gr


Read more...

Νέα αποχώρηση από το ΛΑΟΣ ...



Μετά από 6 χρόνια ως Υπεύθυνος Τύπου της Νεολαίας ΛΑ.Ο.Σ. κι απ τους παλαιότερους στην παράταξη, ο Γιάννης Καλαντώνης υπέβαλε την παραίτησή του.

Ο ... κ. Καλαντώνης, επικαλούμενους προσωπικούς λόγους, έστειλε πριν από λίγο επιστολή παραίτησης προς τον Πρόεδρο του Κόμματος και τον πρόεδρο της Νεολαίας του ΛΑΟΣ γνωστοποιώντας την πρόθεσή του να παραιτηθεί από τη θέση του Εκπροσώπου Τύπου της Νεολαίας ΛΑΟΣ.
Η επιστολή έχει ως εξής:
Προσωπικοί λόγοι με αναγκάζουν να παραιτηθώ απο Εκπρόσωπος Τύπου της Νεολαίας ΛΑ.Ο.Σ.
Ευχαριστώ τον Πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργο Καρατζαφέρη και τον Πρόεδρο της ΝΕ.Ο.Σ. Παναγιωτακόπουλο Ιωάννη για τον καλό, τίμιο και ηθικό αγώνα που μοιραστήκαμε τα τελευταία έξι χρόνια.
ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ Η ΠΑΤΡΙΣ

Καλαντώνης Ιωάννης».


Read more...

ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ


Την απόφασή της να μην κατέβει αυτόνομα στις εκλογές της 17ης Ιουνίου ανακοίνωσε η Κοινωνική Συμφωνία, η οποία ξεκινά διάλογο με τον ΣΥΡΙΖΑ, τη Δημοκρατική Αριστερά και τους Οικολόγους Πράσινους. Οι αποφάσεις αυτές ελήφθησαν κατά την 1η πανελλήνια συνάντηση στελεχών του...
κόμματος, κατά την οποία έγινε αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος της 6ης Μαΐου και εξετάστηκε η θέση του κόμματος μπροστά στις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις.

«Η Κοινωνική Συμφωνία δεν θα κατέβει αυτόνομα σε αυτές τις εκλογές, οι οποίες θα διενεργηθούν σε συνθήκες διπολισμού.

»Πιστή στις προεκλογικές δεσμεύσεις της απευθύνει πρόταση συνεργασίας, στη βάση μιας ελάχιστης προγραμματικής σύγκλισης, προς όλες τις δημοκρατικές, προοδευτικές, πατριωτικές και αριστερές δυνάμεις».

Τόνισε, επίσης, ότι ξεκινά «διαδικασίες διαλόγου με τις δυνάμεις αυτές, απευθυνόμενη στον ΣΥΡΙΖΑ, στη ΔΗΜΑΡ, στους Οικολόγους Πράσινους, σε δίκτυα και ομάδες πολιτών για τη δυνατότητα διερεύνησης προγραμματικής σύγκλισης και προεκλογικής συνεργασίας των δυνάμεων αυτών».

Μιλώντας στην πανελλήνια συνάντηση στελεχών του κόμματος η πρόεδρος της Κοινωνικής Συμφωνίας είπε: «Το διακύβευμα των εκλογών είναι τέτοιο που δεν πρέπει να διστάσουμε να συνεργαστούμε».

«Να προτιμήσουμε την πολυμερή συνεργασία μετά τις εκλογές και όχι διμερή προεκλογικά» εισηγήθηκε ο Χάρης Καστανίδης.fimotro

Read more...

Έκλεισε η συμφωνία με τη Ντόρα …



Τις επόμενες ώρες, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να ανακοινωθεί η επιστροφή της Ντόρας Μπακογιάννη στη Ν.Δ.

Οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών που ξεκίνησαν στις αρχές τις εβδομάδες, φαίνεται ότι ... κατέληξαν σε αίσιο αποτέλεσμα αργά χθες το απόγευμα.
Επί της ουσίας, ο Σαμαράς της έδωσε, ό,τι του ζήτησε. Με βάση τις ίδιες πληροφορίες εκτός από την Ντόρα στα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. θα μετέχουν ο Χρ. Μαρκογιανάκης στα Χανιά, κ. Αυγενάκης στο Ηράκλειο, ο κ. Κοντογιάννης στο Νομό Ηλείας και ο κ. Γιάννης Οικονόμου στη Β’ Αθήνας.

Η κα Μπακογιάννη μέχρι και χθες το απόγευμα ζητούσε επίμονα να δοθεί εκλόγιμη θέση και στον επί χρόνια στενό συνεργάτη της Δημήτρη Ζαφειριάδη. Ο Σαμαράς όμως δεν είχε την διάθεση να της δώσει τις μισές θέσεις στα ψηφοδέλτια της Ν.Δ.

Στη Συγγρού δεν είναι λίγοι εκείνοι που επισημαίνουν ότι πριν καλά-καλά ανακοινωθεί η επιστροφή το σύστημα της Μπακογιάννη έχει αρχίσει να δείχνει τον κακό παλιό του εαυτό. Μάλιστα, αρκετά γαλάζια στελέχη φροντίζουν να στείλουν το μήνυμα προς την «ψηλή» ότι αυτά που ήξερε πρέπει να τα ξεχάσει.
πηγη parapolitika.gr


Read more...

Τους πολιτικούς αρχηγούς βλέπει ο Πικραμμένος...



Τετ α τετ συναντήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς θα έχει αύριο Δευτέρα ο υπηρεσιακός πρωθυπουργός κ. Παναγιώτης Πικραμμένος. Ο κ. Πικραμμένος θα έχει κατ' ιδίαν συναντήσεις με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς των κομμάτων που... μπήκαν στη Βουλή έπειτα από τις εκλογές της 6ης Μαϊου.

Η πρώτη συνάντηση του υπηρεσιακού πρωθυπουργού θα είναι με τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά και θα ακολουθήσουν ο Αλέξης Τσίπρας, ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο Πάνος Καμμένος, η Αλέκα Παπαρήγα, ο Νίκος Μιχαλολιάκος και ο Φώτης Κουβέλης.

Αντικείμενο των συζητήσεων θα είναι η επικείμενη σύνοδος κορυφής της ΕΕ για θέματα ανάπτυξης και απασχόλησης αλλά και η έναρξη της προεκλογικής περιόδου για τις επαναληπτικές εκλογές της 17ης Ιουνίου.


Read more...

Θετικός εμφανίζεται ο Αλέξης Τσίπρας σε τηλεμαχία με τον Αντώνη Σαμαρά

Αποδέχεται μία «μονομαχία»


Οι κ.κ. Αντώνης Σαμαράς και Αλέξης Τσίπρας
Οι κ.κ. Αντώνης Σαμαράς και Αλέξης Τσίπρας   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )


Αθήνα
Ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ εμφανίστηκε την Κυριακή να αποδέχεται την πρόσκληση του προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά σε μεταξύ τους τηλεοπτική αναμέτρηση την τελευταία εβδομάδα πριν από τις εκλογές της 17 Ιουνίου.

«Με ποιο πρόγραμμα κατεβαίνει ο κ. Σαμαράς στις εκλογές, πάλι με το μνημόνιο 2 μεταφρασμένο στα ελληνικά; Θα έχουμε βέβαια την ευκαιρία να τα ξεκαθαρίσουμε όλα αυτά, εδνεχομένως και στον τηλεοπτικό διάλογο που θα έχουμε με τον κ. Σαμαρά και τον με οποίο με χαρά θα μπορούσαμε να αποδεχτούμε» είπε ο κ. Τσίπρας μιλώντας την Κυριακή στην Κεντρική Πολιτική Επιτροπή του ΣΥΝ.
Η ΝΔ είχε κάνει την πρόταση για το ντιμπέιτ Σαμαρά - Τσίπρα διά του εκπροσώπου του κόμματος Γιάννη Μιχελάκη, ο οποίος μιλώντας στον ΒΗΜΑ 99,5 είχε πει: «Εμείς θα προτείναμε την τελευταία εβδομάδα της προεκλογικής περιόδου να υπάρξει και ένα ντιμπέιτ ανάμεσα στον Αντώνη Σαμαρά και τον Αλέξη Τσίπρα. Πραγματικά να υπάρξουν εκείνες οι τοποθετήσεις ώστε ο ελληνικός λαός νηφάλια να αποφασίσει ποιο είναι το καλύτερο για το μέλλον του».
Άμεση ήταν τότε η αντίδραση του ΠΑΣΟΚ. «Με έκπληξη ακούσαμε τον κ.Μιχελάκη να προτείνει τηλεοπτικό διάλογο μεταξύ του κ.Σαμαρά και του κ.Τσίπρα. Είναι ο ίδιος άνθρωπος που προεκλογικά με διάφορα προσχήματα τίναξε στον αέρα το ντιμπέιτ μεταξύ των αρχηγών. Η ξαφνική στροφή 180 μοιρών της ΝΔ δείχνει πολλά πράγματα. Και τότε και τώρα ήθελαν να αποφύγουν όπως ο διάβολος το λιβάνι το διάλογο μεταξύ του κ. Βενιζέλου και του κ. Σαμαρά» είπε η εκπρόσωπος του κόμματος Φώφη Γεννήματα.

Ανάλογη ήταν η τοποθέτηση της κυρίας Γεννηματά την Κυριακή στη ΝΕΤ: «Ακούω ότι η Νέα Δημοκρατία κάνει στροφή 180 μοιρών. Αυτό που προσπαθούσε μανιωδώς να αποφύγει, τώρα το αποδέχεται και λέει να γίνει ντιμπέιτ και, μάλιστα, ανάμεσα στον κ. Σαμαρά και στον κ. Τσίπρα».

Το ΠΑΣΟΚ τάσσεται υπέρ των τηλεοπτικών αναμετρήσεων «μεταξύ των αρχηγών όλων των κομμάτων για όλα τα κρίσιμα θέματα». Ανάλογη τοποθέτηση εξέφρασε την Κυριακή ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Φώτης Κουβέλης στον ΒΗΜΑ 99,5, προτείνοντας τη συμμετοχή όλων των κομμάτων σε ένα τηλεοπτικό ντιμπέιτ, για να παρουσιάσουν τις θέσεις τους ενώπιον των πολιτών.

Το θέμα μίας τηλεοπτικής αναμέτρησης με πολλαπλή συμμετοχή θα συζητηθεί στη Διακομματική Επιτροπή με βάση τα όσα ίσχυσαν σε προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις.
Newsroom ΔΟΛ

Read more...

Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Μπροστά η Νέα Δημοκρατία με 24,4% και 23,1% - Δεύτερος ο ΣΥΡΙΖΑ, τρίτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ

ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ



Μπροστά η Νέα Δημοκρατία με 24,4% και 23,1% - Δεύτερος ο ΣΥΡΙΖΑ, τρίτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ
Δύο νέες δημοσκοπήσεις βάζουν φωτιά στο προεκλογικό σκηνικό και ανατρέπουν τις προβλέψεις. Πρώτη η Νέα Δημοκρατία στις σφυγμομετρήσεις που δημοσιεύονται αύριο, Κυριακή, στις εφημερίδες Πρώτο Θέμα και Real News, δεύτερο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ ενώ εμφανίζονται ελαφρώς ενισχυμένα τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ. Το πρωί δημοσκόπηση της Rass για την εφημερίδα Metro έδειχνε να προηγείται ο ΣΥΡΙΖΑ. 

Στην δημοσκόπηση της MRB που δημοσιεύει η Real News, στην εκτίμηση ψήφου τα ποσοστά των κομμάτων έχουν ως εξής:

ΝΔ 24,4%
ΣΥΡΙΖΑ 23,8%
ΠΑΣΟΚ 14,5%
Ανεξάρτητοι Έλληνες 8,5%
ΚΚΕ 5,9%
Χρυσή Αυγή 5,8%
ΔΗΜΑΡ 6,9%
Οικολόγοι -Πράσινοι 2,3%
ΛΑΟΣ 1,3%
ΔΗΣΥ 1,7%
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ 1,9%
ΔΡΑΣΗ, 0,8%
Άλλο κόμμα 2,2%.

Στην δημοσκόπηση της Alco που δημοσιεύει το Πρώτο Θέμα, στην εκτίμηση ψήφου επί των εγκύρων:

ΝΔ 23,1%
ΣΥΡΙΖΑ 21,4%
ΠΑΣΟΚ 13,5%
Ανεξάρτητοι Έλληνες 7,3%
ΚΚΕ 5,2%
Χρυσή Αυγή 5,2%
ΔΗΜΑΡ 6%
Άλλο κόμμα 7,7%
Αναποφάσιστοι 12%.

Read more...

Από το Eurogroup ζήτησαν δημοψήφισμα οι Ευρωπαίοι



Από το Eurogroup ζήτησαν δημοψήφισμα οι Ευρωπαίοι
Νέα στοιχεία προκύπτουν, σχετικά με την πρόταση της γερμανίδας καγκελαρίου, Άνγκελα Μέρκελ, για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος μαζί με τις εκλογές για την παραμονή της χώρας στο ευρώ. Σύμφωνα με το περιοδικό «Der Spiegel», η κ. Μέρκελ όντως πρότεινε το δημοψήφισμα, αλλά το θέμα είχε τεθεί ήδη στο τραπέζι του Eurogroup της περασμένης Δευτέρας.

  
Παρά την επίσημη διάψευση του Βερολίνου χθες, η έκδοση του γερμανικού περιοδικού που θα κυκλοφορήσει τη Δευτέρα, αναφέρει πως η κ. Μέρκελ τηλεφώνησε στον Κάρολο Παπούλια, εξ' ονόματος όλων των ηγετών της Ευρωζώνης και όχι ως καγκελάριος της Γερμανίας, ενώ η ίδια περίμενε πως η τηλεφωνική συνομιλία θα παρέμενε εμπιστευτική.

Επιπλέον, όπως επισημαίνεται στο περιοδικό, η ιδέα για το δημοψήφισμα δεν είναι προέκυψε ξαφνικά, καθώς είχε διατυπωθεί πρώτα από τον γερμανό υπουργό Οικονομικών και στενό συνεργάτη της κ. Μέρκελ, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, στη συνάντηση των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης την περασμένη Δευτέρα. 

Ο κ. Σόιμπλε τόνισε ότι οι «16» αρχίζουν να χάνουν την υπομονή τους με την Ελλάδα και ζήτησε  στο δημοψήφισμα το «ναι» στο ευρώ ναι σημαίνει «ναι» στην τήρηση των δεσμεύσεων. 

Αλλά και ο Ζαν-Κλοντ Γιουνκέρ παρενέβη, σύμφωνα με τον Der Spiegel, και απευθυνόμενος στον πρώην υπουργό Οικονομικών, Φίλιππο Σαχινίδη, είπε:  «Γνωρίζετε ότι αν κάναμε μια μυστική ψηφοφορία μεταξύ μας για την παραμονή σας στο ευρώ, το αποτελέσμα θα ήταν εναντίον σας;».

Ενώ υπογράμμισε πως οι εκλογές στις 17 Ιουνίου θα είναι η τελευταία ευκαιρία για την παραμονή της χώρας στην Ευρωζώνη. 

Ακόμη, και το δημοσίευμα της Süddeutsche αναφέρει ότι η πρόταση για δημοψήφισμα τέθηκε στο Eurogroup, με τους 16 υπουργούς Οικονομικών να ζητούν από τον κ. Σαχινίδη να διερευνήσει στην Αθήνα το ενδεχόμενο.

Ωστόσο, συνεργάτες του κ. Σαχινίδη διαψεύδουν ότι υπήρξε τέτοια συζήτηση και ότι ζητήθηκε στον πρώην υπουργό Οικονομικών να μεταφέρει το αίτημα στην Αθήνα.         

Read more...

ΕΛΕΝΗ ΔΕΔΟΥΣΗ – Tοποθέτηση στην 1η Πανελλαδική Συνάντηση στελεχών της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ


Συντρόφισσες και σύντροφοι,
Σας προσφωνώ έτσι γιατί έχουμε κάτι κοινό, μας ενώνουν οι αξίες και τα ιδανικά του δημοκρατικού σοσιαλισμού. Οι περισσότεροι από εμάς φύγαμε από το ΠΑΣΟΚ, όχι γιατί εμείς αλλάξαμε, αλλά γιατί αυτό μεταλλάχτηκε από σοσιαλιστικό κίνημα σε νεοφιλελεύθερο μόρφωμα, από ένα ανοιχτό κόμμα σε γραφειοκρατικό οργανισμό.
Εντάχθηκα στην Κοινωνική Συμφωνία, γιατί θεωρώ ότι μέσα από αυτόν τον πολιτικό φορέα θα συμβάλλω και εγώ στην πραγμάτωση του οράματός μας που αποτελεί αναγκαιότητα της εποχής μας, στην ανασυγκρότηση της σοσιαλιστικής αριστεράς.
Βρισκόμαστε σε ένα ιστορικό σταυροδρόμι. Συντελούνται με γρήγορο ρυθμό αλλαγές ριζικές στις οικονομικές και κοινωνικές δομές. Η σύγχρονη Αριστερά καλείται να δώσει απαντήσεις στα νέα δεδομένα όπως: στη βίαιη επίθεση του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου και των αγορών, στην απαξίωση της εργασίας και του προϊόντος της.
Οφείλει να πάρει θέση αναφορικά με τη φυσιογνωμία του Ευρωπαϊκού μας προσανατολισμού, θέλουμε την Ευρώπη της αγοράς και των ανισοτήτων ή την Ευρώπη των λαών, της αλληλεγγύης και της κοινωνικής συνοχής; Οφείλει επίσης να απαντήσει πως θα επέλθει η διέξοδος από την κρίση, με τη δημοσιονομική πειθαρχία η με μια επιθετική, αναπτυξιακή στρατηγική;
Εμείς ως Κοινωνική Συμφωνία διαπνεόμαστε από διαχρονικές αξίες και ιδανικά, κουβαλάμε στην πλάτη μας την ιστορική παρακαταθήκη της δημοκρατικής παράταξης και των λαϊκών αγώνων, που το 1981 με τον ηγέτη μας Ανδρέα Παπανδρέου, έγιναν δύναμη ανατροπής. Μετουσιώνοντας, λοιπόν , όλη αυτήν την παρακαταθήκη, μπορούμε να δώσουμε λύσεις στα σύγχρονα προβλήματα, αλλά και να καταδείξουμε ότι ο δρόμος του δημοκρατικού σοσιαλισμού αποτελεί εφικτή πρόταση που θα οδηγήσει σε προοδευτικές εξελίξεις στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

Πρόταγμά μας είναι να εμπνεύσουμε την κοινωνία,
να δώσουμε όραμα και για να πραγματοποιηθούν αυτά πρέπει να βγούμε στην κοινωνία για να εκφράσουμε τα ‘’ θέλω ‘’ της. Χρειάζεται να είμαστε και εμείς ανοιχτοί προς αυτήν, μέσα από ανοιχτές διαδικασίες. Οφείλουμε να είμαστε παντού, στους χώρους εργασίας, με τη στήριξη αυτόνομων συνδικαλιστικών παρατάξεων, δίπλα στους νέους, στον πολίτη, δίνοντας μέσα από μια διαλεκτική διαδικασία (θέση, αντίθεση, σύνθεση), δύναμη στην κοινωνία. Έτσι ο πολίτης θα καταστεί μέτοχος των εξελίξεων αποκτώντας η δημοκρατία μας ουσιαστικό νόημα.
Στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία, σε σχέση με τις επικείμενες εκλογές επιβάλλεται να αποφασίσουμε για την περαιτέρω πορεία μας. Το μήνυμα που έδωσε ο λαός στις 6 του Μάη είναι η αντίστασή του στην στρατηγική του νεοφιλελευθερισμού, όπως εκφράζεται μέσα από τα Μνημόνια. Επομένως οφείλουμε να πράξουμε έχοντάς αυτό ως γνώμονα. Για να πραγματωθεί, πιστεύω ότι οφείλουμε να συνεργαστούμε εκλογικά με τις αντινεοφιλελεύθερες, αριστερές δυνάμεις, αλλά με βασική προϋπόθεση να διατηρήσουμε την αυτοτέλεια και τα γνήσια σοσιαλιστικά και πατριωτικά χαρακτηρίστηκα μας.

Read more...

Η Λούκα λέει ναι...Ο Καστανίδης όχι


«Διμερή»  συνεργασία της Κοινωνικής Συμφωνίας με τον ΣΥΡΙΖΑ «εάν αυτή είναι εφικτή», εισηγήθηκε η πρόεδρος του κόμματος Λούκα Κατσέλη στην κεντρική τοποθέτησή της στην 1η πανελλαδική συνάντηση στελεχών της Κοινωνικής Συμφωνίας, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με θέμα την αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος και τη συζήτηση για τη θέση του κόμματος εν όψει της επερχόμενης εκλογικής αναμέτρησης.

Σε κάθε περίπτωση, η όποια απόφαση για την πορεία του κόμματος θα ληφθεί το προσεχές διάστημα και αφού τοποθετηθούν τα ιδρυτικά μέλη και τα στελέχη του.

Ειδικότερα, η κ. Κατσέλη είπε ότι η Κοινωνική Συμφωνία τάσσεται ανεπιφύλακτα στον «προοδευτικό, αριστερό πόλο», απευθύνοντας κάλεσμα συνεργασίας προς τον ΣΥΡΙΖΑ, τη ΔΗΜΑΡ, τους Οικολόγους Πράσινους, σε «ανένταχτους» και «κοινωνικά δίκτυα».

Αναπτύσσοντας το σκεπτικό της, η κ. Κατσέλη έθεσε το ερώτημα εάν η Κοινωνική Συμφωνία θα πρέπει να προχωρήσει σε αυτόνομη κάθοδο προς τις εκλογές ή εάν θα επιδιώξει συνεργασίες.
Ως προς την πρώτη προοπτική, υποστήριξε ότι βασικό μειονέκτημα είναι η πόλωση που θα υπάρξει και που θα «δυσκολέψει»  τα μικρά κόμματα.

Αναφορικά με την «δεύτερη επιλογή», μίλησε για διμερή ή τριμερή συνεργασία με τα προαναφερθέντα κόμματα στη βάση μιας ελάχιστης συμφωνίας, ωστόσο ανέφερε ότι τόσο η ΔΗΜΑΡ όσο και οι Οικολόγοι Πράσινοι έχουν «αποκλείσει» μια τέτοια «δυνατότητα».
 Σε αυτό το πλαίσιο, η κ. Κατσέλη έθεσε το ερώτημα εάν η Κοινωνική Συμφωνία θα προχωρήσει σε διμερή συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ, εάν αυτή είναι «εφικτή», ή απλά θα στηρίξει τον «αριστερό πόλο», αλλά, όπως είπε «θα μείνουμε εκλογικά αμέτοχοι».

 «Το διακύβευμα των εκλογών είναι τέτοιο που δεν πρέπει να διστάσουμε να συνεργαστούμε», είπε η κ. Κατσέλη, εισπράττοντας το χειροκρότημα των συμμετεχόντων.

«Να προτιμήσουμε την πολυμερή συνεργασία μετά τις εκλογές και όχι διμερή, προεκλογικά», εισηγήθηκε ο Χάρης Καστανίδης, εκφράζοντας τους προβληματισμούς του για το πώς η Κοινωνική Συμφωνία θα μπορούσε να διατηρήσει την «πολιτική αυτονομία» της που θέτει ως όρο και, αφετέρου, για το γεγονός ότι για να φτιαχτεί ο «προοδευτικός, αριστερός πόλος» δεν αρκούν οι τριάντα ημέρες έως τις εκλογές.

«Μακάρι να γινόταν τώρα», τόνισε, παραπέμποντας στην αδυναμία των κομμάτων της αριστεράς να «συνεννοηθούν»  μεταξύ τους.

 Μιλώντας επί προσωπικού, όπως διευκρίνισε, ο κ. Καστανίδης είπε ότι θα στηρίξει τον «δημοκρατικό, προοδευτικό πόλο» και σημείωσε ότι για να το κάνει αυτό δεν έχει ανάγκη να γυρίσει σε «άλλες πολιτικές στέγες» για να εκλεγεί βουλευτής.

«Θα δώσω την ψήφο μου στην αριστερά αλλά χωρίς να γίνω γυρολόγος, θα μείνω απλώς πιστός στρατιώτης της Κοινωνικής Συμφωνίας»  κατέληξε, εισπράττοντας και ο ίδιος από την πλευρά του, το χειροκρότημα των στελεχών του κόμματος.

Πηγή: ΑΜΠΕ
 enikos.gr

Read more...

Ο Πόντος... στο ΣύνταγμαΟ Πόντος... στο Σύνταγμα



Με πορεία προς την Τουρκική πρεσβεία και τη θυροκόλληση ψηφίσματος για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Ποντίων ολοκληρώθηκε η εκδήλωση που διοργάνωσε η Ποντική Ομοσπονδία Ελλάδας στην πλατεία Συντάγματος.

Πλήθος κόσμου σε μία έντονα συγκινησιακή ατμόσφαιρα, συγκεντρώθηκε μπροστά από το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη όπου κόκκινα τριαντάφυλλα σχημάτιζαν τον αριθμό 353.000 εις μνήμην του αντίστοιχου αριθμού δολοφονημένων,από την Τουρκία ,Ποντίων το 1919. Μετά την κατάθεση στεφάνων από τον πρόξενο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Χάρη Χρυσοστόμου, αντιπροσωπία εκπροσώπων Ποντιακών Ομοσπονδιών, και του εκπροσώπου της Περιφέρειας Αττικής κ. Χάρη Πασβαντίδη τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή και κατόπιν το πλήθος ξέσπασε σε χειροκροτήματα φωνάζοντας "Αθάνατοι", ενώ δεκάδες μαύρα μπαλόνια πέταξαν προς τον Αττικό ουρανό.

Παράλληλα, επί της πλατείας Συντάγματος είχαν στηθεί από νωρίς περίπτερα από τα οποία οι πολίτες μπορούσαν να ενημερωθούν και να προμηθευθούν βιβλία, και dvd αλλά και ενημερωτικά φυλλάδια για τη γενοκτονία, υπό τους ήχους Ποντιακών τραγουδιών.

"Μνημονεύουμε τις 353.000 Ποντίους που σφαγιάστηκαν από το μαχαίρι του Κεμάλ, αφού ό,τι είμαστε και ό,τι έχουμε σήμερα το χρωστούμε σε αυτούς" δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο πρόεδρος της περιφέρειας των ποντιακών ομοσπονδιών Νοτίου Ελλάδας και νήσων κ. Γιώργος Βαρυθυμιάδης, ζητώντας τη διεθνοποίηση της αναγνώρισης της γενοκτονίας.    .enikos.gr

Read more...

ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Η ΛΟΥΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ


«Διμερή» συνεργασία της Κοινωνικής Συμφωνίας με τον ΣΥΡΙΖΑ, «εάν αυτή είναι εφικτή», εισηγήθηκε η πρόεδρος του κόμματος Λούκα Κατσέλη στην κεντρική τοποθέτησή της στην 1η πανελλαδική συνάντηση στελεχών της Κοινωνικής Συμφωνίας, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με θέμα την...
αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος και τη συζήτηση για τη θέση του κόμματος εν όψει της επερχόμενης εκλογικής αναμέτρησης.

Σε κάθε περίπτωση, η όποια απόφαση για την πορεία του κόμματος θα ληφθεί το προσεχές διάστημα και αφού τοποθετηθούν τα ιδρυτικά μέλη και τα στελέχη του.

Ειδικότερα, η κ. Κατσέλη είπε ότι η Κοινωνική Συμφωνία τάσσεται ανεπιφύλακτα στον «προοδευτικό, αριστερό πόλο», απευθύνοντας κάλεσμα συνεργασίας προς τον ΣΥΡΙΖΑ, τη ΔΗΜΑΡ, τους Οικολόγους Πράσινους, σε ανένταχτους και κοινωνικά δίκτυα.

Αναπτύσσοντας το σκεπτικό της, η κ. Κατσέλη έθεσε το ερώτημα εάν η Κοινωνική Συμφωνία θα πρέπει να προχωρήσει σε αυτόνομη κάθοδο προς τις εκλογές ή εάν θα επιδιώξει συνεργασίες.

Ως προς την πρώτη προοπτική, υποστήριξε ότι βασικό μειονέκτημα είναι η πόλωση που θα υπάρξει και θα δυσκολέψει τα μικρά κόμματα.

Αναφορικά με την δεύτερη επιλογή, μίλησε για διμερή ή τριμερή συνεργασία με τα προαναφερθέντα κόμματα στη βάση μιας ελάχιστης συμφωνίας, ωστόσο ανέφερε ότι τόσο η ΔΗΜΑΡ όσο και οι Οικολόγοι Πράσινοι έχουν αποκλείσει μια τέτοια δυνατότητα.

Σε αυτό το πλαίσιο, η κ. Κατσέλη έθεσε το ερώτημα εάν η Κοινωνική Συμφωνία θα προχωρήσει σε διμερή συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ, εάν αυτή είναι εφικτή, ή απλά θα στηρίξει τον «αριστερό πόλο», αλλά όπως είπε «θα μείνουμε εκλογικά αμέτοχοι».

«Το διακύβευμα των εκλογών είναι τέτοιο που δεν πρέπει να διστάσουμε να συνεργαστούμε» είπε η κ. Κατσέλη, εισπράττοντας το χειροκρότημα των συμμετεχόντων.

«Να προτιμήσουμε την πολυμερή συνεργασία μετά τις εκλογές και όχι διμερή προεκλογικά» εισηγήθηκε ο Χάρης Καστανίδης, εκφράζοντας τους προβληματισμούς του για το πώς η Κοινωνική Συμφωνία θα μπορούσε να διατηρήσει την πολιτική αυτονομία της που θέτει ως όρο και, αφετέρου, για το γεγονός ότι για να φτιαχτεί ο προοδευτικός, αριστερός πόλος δεν αρκούν οι τριάντα ημέρες έως τις εκλογές.

«Μακάρι να γινόταν τώρα» συμπλήρωσε παραπέμποντας στην αδυναμία των κομμάτων της Αριστεράς να συνεννοηθούν μεταξύ τους.

Μιλώντας επί προσωπικού, όπως διευκρίνισε, ο κ. Καστανίδης είπε ότι θα στηρίξει τον «δημοκρατικό, προοδευτικό πόλο» και σημείωσε ότι για να το κάνει αυτό δεν έχει ανάγκη να γυρίσει σε άλλες πολιτικές στέγες, για να εκλεγεί βουλευτής.

«Θα δώσω την ψήφο μου στην Αριστερά, αλλά χωρίς να γίνω γυρολόγος, θα μείνω απλώς πιστός στρατιώτης της Κοινωνικής Συμφωνίας» κατέληξε.http://fimotro

Read more...

1,7% ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...


ΣΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΨΗΦΟΥ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΓΚΥΡΩΝ (ALCO)
Aυτή είναι η δημοσκόπηση που δημοσιεύει αύριο η εφημερίδα Πρώτο Θέμα. Πρόκειται για δημοσκόπηση της εταιρείας ALCO που συνεργάζεται με την εφημερίδα και η ευρηματικότητά της συνίσταται στο...
ότι δημοσιεύεται πρόθεση ψήφου επί των εγκύρων. http://fimotro.

Read more...

4% ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΣΚΑΪ
Αυξημένη διαφορά υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζει η τελευταία δημοσκόπηση που παρουσίασε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ και θα δημοσιευθεί στην Καθημερινή της Κυριακής. Ο ΣΥΡΙΖΑ στην εκτίμηση της εκλογικής επιρροής...
προηγείται με 4% της Νέας Δημοκρατίας, χωρίς όμως να έχει υπολογισθεί το ενδεχόμενο συσπείρωσης της κεντροδεξιάς με την επιστροφή της Ντόρας Μπακογιάννη και ίσως άλλων στελεχών...http://fimotro.

Read more...

Επίθεση Αλ. Παπαρήγα σε ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ...



Διμέτωπη επίθεση σε ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε η γενική γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, μιλώντας σε μέλη της ΚΝΕ.

Η κ. Παπαρήγα υποστήριξε ότι είτε με κυβέρνηση ΝΔ, είτε με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ , «από άλλους δρόμους», ο λαός θα απογοητευθεί και η κατάσταση θα γίνει ακόμα πιο συντηρητική, καθώς «θα καταλήξουμε στο ίδιο αποτέλεσμα».

Αναφερόμενη στη ΝΔ, επισήμανε ότι στόχος του κ. Σαμαρά είναι να τσακιστεί το κίνημα και γι΄αυτό τον λόγο πολιτεύεται «σκληρά αντικομμουνιστικά».

Αναφορικά με το ΣΥΡΙΖΑ, σημείωσε ότι επικέντρωσε στο Μνημόνιο και τόνισε ότι κατάργηση του Μνημονίου και η συμμετοχή στην ΕΕ είναι ασυμβίβαστα.

Η κ. Παπαρήγα δήλωσε ότι το ΚΚΕ πρέπει να ενισχυθεί, γιατί σε κάθε άλλη περίπτωση ακόμα κι αν μια κυβέρνηση ακολουθήσει κάποιους «παράδρομους», τελικά θα οδηγηθεί στον πλήρη συμβιβασμό, «από τους πρώτους μήνες, αν όχι κι από τις πρώτες μέρες», καθώς δεν θα μπορεί να αντισταθεί ούτε στην κυρίαρχη τάξη, ούτε στην ΕΕ.

Υποστήριξε ότι μια τέτοια κυβέρνηση για την οποία προσφέρεται και ο ΣΥΡΙΖΑ, θα δώσει χρόνο στην αστική τάξη και τους συμμάχους της να αναμορφώσουν το σύστημα με την παλιά συνταγή και επισήμανε ότι για «πρώτη φορά τα επιτελεία της αστικής τάξης χτυπούν και το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ γιατί δεν κατάφεραν να βάλουν τον λαό στο χέρι, ούτε μπόρεσαν να προχωρήσουν και τις αναδιαρθρώσεις».

Η γ.γ. της ΚΕ του ΚΚΕ διερωτήθηκε τι θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ όταν το ΚΚΕ καταθέσει νομοσχέδιο για την κατάργηση των Μνημονίων και πρόσθεσε ότι αν (ο ΣΥΡΙΖΑ από την πλευρά του) φέρει τέτοιο σχέδιο νόμου το ΚΚΚΕ θα το στηρίξει.

«Δεν θα φέρει τίποτα, θα πάει πρώτα στην ΕΕ να διαπραγματευθεί και θα φέρει ως νομοσχέδιο την διαπραγμάτευση, δεν τους εμπιστευόμαστε, ο λαός να μην παρασυρθεί από πυροτεχνήματα» τόνισε η κ. Παπαρήγα, προβλέποντας ότι θα ληφθούν νέα μέτρα, θα χτυπηθούν περαιτέρω οι κατώτατοι μισθοί και θα συμπιεστούν τα μεσαία εισοδήματα, ενώ θα γίνει και νέο «κούρεμα» που «θα το παρουσιάσουν ως νίκη».

Η κ. Παπαρήγα είπε ότι το ΚΚΕ απευθύνεται σε εκείνους που δίστασαν να στηρίξουν το κόμμα, σε εκείνους που πίστεψαν σε μια λύση χωρίς την «σφραγίδα» του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ και σε εκείνους που ενώ είχαν αποφασίσει να ψηφίσουν ΚΚΕ ήθελαν ταυτόχρονα την είσοδό του σε μια κυβέρνηση συνεργασίας και τόνισε ότι με επιχειρήματα πρέπει να πειστούν να επανακάμψουν.

«Στις 18 Ιουνίου, ο λαός πρέπει να είναι ετοιμοπόλεμος» κατέληξε, καλώντας σε ενδυνάμωση του ΚΚΕ «στη Βουλή και στο λαό».

ΑΠΕ - ΜΠΕ


Read more...

Κουβέλης: Προοδευτικη κυβέρνηση με φερέγγευα πρόσωπα



Η ΔΗΜΑΡ παραμένει σταθερά υπέρ μιας προοδευτικής κυβέρνησης με φερέγγυα πρόσωπα, αλλά και προγραμματικές συγκλίσεις, δηλώνει ο Φώτης Κουβέλης, επαναλαμβάνοντας ότι στις εκλογές γίνεται προσπάθεια να στηθεί ένα κακέκτυπο δικομματισμού.

Μιλώντας στην Ημερησία του Σαββάτου, ο κ. Κουβέλης εκφράζει προβληματισμούς και...
αμφιβολίες για πολλά από όσα έχουν ήδη κατατεθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ και αποτελούν προτάσεις για την οικονομία.

Για το Μνημόνιο σημειώνει: «Εδώ έχουμε μια ταλάντευση από τη μεριά του ΣΥΡΙΖΑ και μια διακύμανση των πολιτικών του θέσεων. Ξεκίνησε από το να εισηγείται την καταγγελία του μνημονίου, την τριετή παύση των πληρωμών, λίγο μετά την αναστολή πληρωμών, στη συνέχεια τη μονομερή περικοπή του χρέους, για να φτάσει με την επιστολή του προς την ΕΕ να εισηγείται την επανεξέταση του γενικότερου στρατηγικού πλαισίου. Πρόκειται για μια κυμαινόμενη με αντιφατικό τρόπο πολιτική θέση, που είναι ένα εξαιρετικά κρίσιμο ζήτημα.»

Για τη φορολόγηση του τζίρου των επιχειρήσεων επισημαίνει ότι το ζήτημα είναι να στηριχθούν οι επιχειρήσεις με όρους νομιμότητας και διαφάνειας και όχι να επιβληθούν σε αυτές τις επιχειρήσεις βάρη, τα οποία εκ των πραγμάτων θα οδηγήσουν και άλλες σε κλείσιμο.

Για το αναγκαστικό δάνειο σε εισοδήματα άνω των 20.000 ευρώ εκτιμά ότι είναι πολλές φορές περισσότερο από το απαράδεκτο κατά τα άλλα χαράτσι που επεβλήθη στα ακίνητα...


Read more...

«Συστράτευση της Κεντροδεξιάς» ζήτησε ο Π. Ψωμιάδης...



Κάλεσμα σε κεντροδεξιά συστράτευση απηύθυνε ο επικεφαλής του εκλογικού αγώνα Βορείου Ελλάδας της ΝΔ κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο οποίος, μιλώντας σε «γαλάζια» στελέχη και πολιτευτές, άσκησε έντονη κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ.

Κατά την εισήγησή του στην πρώτη... συνεδρίαση της υπό σύστασης γραμματείας της επιτροπής εκλογικού αγώνα Βορείου Ελλάδας, ο κ. Ψωμιάδης αναφέρθηκε στην κρισιμότητα των επικείμενων εκλογών, κάνοντας λόγο «για την πιο κρίσιμη μάχη της γενιάς μας».

«Ηρθε η ώρα του τελικού αγώνα. Είμαστε όλοι εδώ για να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας απέναντι σε όλα όσα μας πλήγωσαν και μας πρόδωσαν. Ενωμένοι και αποφασισμένοι θα δώσουμε την πιο κρίσιμη μάχη της γενιάς μας» είπε.

Κάλεσε σε συστράτευση τα μέλη, τα στελέχη και «τα εκατομμύρια των φίλων της μεγάλης ελληνικής κεντροδεξιάς παράταξης», ανεξάρτητα από τη στάση που κράτησαν στις τελευταίες εκλογές.

Αναφερόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ ο κ. Ψωμιάδης σημείωσε: «Θα αγωνιστούμε με νύχια και με δόντια, μέρα και νύχτα, ώστε η πατρίδα μας να μην πέσει στα χέρια των συνιστωσών της αμετροέπειας και στη θολούρα και αναξιοπιστία της επικίνδυνης και μηδενιστικής Αριστεράς. Δεν θα αφήσουμε το χάος να νικήσει την Ελλάδα».

Εν τω μεταξύ, ερωτηθείς για τον ρόλο του κ. Ψωμιάδη ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ κ. Γιάννης Μιχελάκης απάντησε: «Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης αναλαμβάνει έναν κρίσιμο ρόλο στην προεκλογική εκστρατεία της ΝΔ. Αναλαμβάνει επικεφαλής όλων των προεκλογικών δραστηριοτήτων του κόμματος στη Βόρεια Ελλάδα, σε απευθείας συνεννόηση με τον πρόεδρο. Είναι γνωστές οι ικανότητές του, αλλά και η δυναμική που έχει στην κοινωνία. Είναι ένα κορυφαίο και ιστορικό στέλεχος της ΝΔ»...


Read more...

Δέκα βουλευτές του ΛΑΟΣ στις λίστες της Ν.Δ. ζητά ο Κιλτίδης...




Πρόταση τριών σημείων για να ξεκινήσει ο διάλογος κατέθεσε ο πρώην βουλευτής του ΛΑΟΣ
Οι εξελίξεις στο ΛΑΟΣ δείχνουν ότι στην Καλλιρρόης είναι πολλά τα θέματα που έχει να αντιμετωπίσει ο Γιώργος Καρατζαφέρης, καθώς ... κορυφαία στελέχη του και μέχρι πρότινος βουλευτές του διατηρούν τις επιφυλάξεις τους και διαχωρίζουν την θέση τους από την πρότασή του για αυτόνομη κάθοδο του ΛΑΟΣ στις εκλογές.

Κιλτίδης, Βελόπουλος και Πλεύρες τάχθηκαν υπέρ της συνένωσης της δεξιάς παράταξης και της συνεργασίας με τη Ν.Δ. στις επικείμενες εκλογές.

Μετά την αποχώρηση του Θ. Πλεύρη το πολιτικό θρίλερ στο ΛΑΟΣ φαίνεται ότι θα συνεχιστεί καθώς είναι πολύ πιθανό οι κ.κ. Κιλτίδης και Βελόπουλος να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο.

Μάλιστα ο κ. Κιλτίδης κατά την τοποθέτησή του στην Κ.Ε. του κόμματος υποστήριξε ότι ο ΛΑΟΣ θα πρέπει να ξεκινήσει έναν διάλογο με τη Ν.Δ. προκειμένου να συμπράξει στην επανένωση της παράταξης, αλλά με πολιτικούς και καθαρούς όρους.

Πρότεινε παράλληλα την σύνταξη επιστολής κατά την οποία ο ΛΑΟΣ θα ζητά την εγγύηση των αποτελεσμάτων του διαλόγου θα ξεκινήσει, την σύγκλυση απόψεων των δύο κομμάτων σε πολιτικές και προγραμματικές θέσεις με κατεύθυνση την επαναδιαπραγμάτευση των όρων του Μνημονίου, ενώ ένα από τα βασικά σημεία που έθιξε ο κ. Κιλτίδης, είναι το θέμα των βουλευτών που θα συμμετέχουν στις εκλογές.

Επεσήμανε πως πρέπει η Ν.Δ. να τοποθετήσει τουλάχιστον 10 βουλευτές του ΛΑΟΣ σε εκλόγιμες θέσεις, προκειμένου μετά τις εκλογές ο ΛΑΟΣ να έχει Κοινοβουλευτική αυτοτέλεια.

Μάλλον η πρόταση από την πλευρά του ΛΑΟΣ έμεινε στο τραπέζι της εσωκομματικής συζήτησης καθώς οι εξελίξεις έφεραν ανατροπές που πρέπει εκ νέου να εξετάσει ο Γιώργος Καρατζαφέρης, αν και η επίσημη ανακοίνωση του κόμματος δείχνει ότι ο ΛΑΟΣ έδωσε την οριστική του απάντηση στην πρόταση του Αντώνη Σαμαρά...
parapolitika.gr


Read more...

Προσέγγιση του ΠΑΣΟΚ με ΔΗΜΑΡ και Οικολόγους ζητεί ο Ανδρέας Λοβέρδος...



Προσέγγιση του ΠΑΣΟΚ με τη ΔΗΜΑΡ και τους Οικολόγους στο πλαίσιο της ανασύνθεσης της Κεντροαριστεράς ζητεί ο Ανδρέας Λοβέρδος.

Μιλώντας στην Real News, ο πρώην υπουργός Υγείας επιτίθεται στον Αλέξη Τσίπρα, για τον οποίο λέει ότι «ο δημαγωγικός οίστρος σε περίοδο χρεοκοπίας είναι... ακραία επικίνδυνος».

Ξεκαθαρίζει πως «το ΠΑΣΟΚ θα συμβάλλει στην εξεύρεση κυβερνητικής λύσης».

Ο Ανδρέας Λοβέρδος παίρνει σαφείς αποστάσεις από τον Ευάγγελο Βενιζέλο, ο οποίος είπε πως ο επόμενος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα ήθελε να είναι τριαντάρης λέγοντας: «Μα, τους προέδρους του ΠΑΣΟΚ, από το 2004, τους εκλέγει η βάση του!»...
in.gr


Read more...

Συμφωνία για ντιμπέιτ Σαμαρά - Τσίπρα...



Θα «μονομαχήσουν» τηλεοπτικά...
«Το ντιμπέιτ Τσίπρα-Σαμαρά θα έχει πολύ ενδιαφέρον», έγραψε στο twitter ο Νίκος Παππάς διευθυντής στο γραφείο του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ.

Με αυτό τον τρόπο ο Αλέξης Τσίπρας αποδέχτηκε την πρόσκληση - πρόκληση του... Γιάννη Μιχελάκη για μια τηλεμαχία με τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά.

Νωρίτερα, στενός συνεργάτης του ΣΥΡΙΖΑ προανήγγειλε στο protothema.gr ότι ο πρόεδρος του Συνασπισμού αποδέχεται το κάλεσμα του Αντώνη Σαμαρά για διεξαγωγή πολιτικού ντιμπέιτ πριν τις εκλογές που θα πραγματοποιηθούν στις 17 Ιουνίου.

Ο ίδιος παράγοντας συμπλήρωσε ότι ο κ. Τσίπρας είναι ανοιχτός σε πολιτικές συζητήσεις με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς.

Τη διεξαγωγή της τηλεμαχίας, μία εβδομάδα πριν τις εκλογές, μεταξύ του Αντώνη Σαμαρά και του Αλέξη Τσίπρα πρότεινε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης στο ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα.

Εν τω μεταξύ, την έκπληξή της για την τηλεοπτική αναμέτρηση των κυρίων Τσίπρα και Σαμαρά εξέφρασε η εκπρόσωπος τύπου του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά.

«Με έκπληξη ακούσαμε τον κ.Μιχελάκη να προτείνει τηλεοπτικό διάλογο μεταξύ του κ.Σαμαρά και του κ.Τσίπρα.

Είναι ο ίδιος άνθρωπος που προεκλογικά με διάφορα προσχήματα τίναξε στον αέρα το debate μεταξύ των αρχηγών .

Η ξαφνική στροφή 180 μοιρών της ΝΔ δείχνει πολλά πράγματα.

Και τότε και τώρα ήθελαν να αποφύγουν όπως ο διάβολος το λιβάνι το διάλογο μεταξύ του κ.Βενιζέλου και του κ.Σαμαρά.

Εμείς πιστεύουμε στο διάλογο και προτείνουμε τηλεοπτικές συζητήσεις μεταξύ των αρχηγών όλων των κομμάτων για όλα τα κρίσιμα θέματα», δήλωσε η κυρία Γεννηματά...
protothema.gr



Read more...

Οι εκδηλώσεις για τη γενοκτονία


Η 19η Μαΐου είναι μια μέρα αφιερωμένη στη Γενοκτονία των Ποντίων και στη Θεσσαλονίκη διοργανώνεται πλήθος εκδηλώσεων προκειμένου να τιμηθεί η μνήμη της συγκεκριμένης ημέρας.
Στις 11 το πρωί, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, χοροστατούντος του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου, στο Μνημείο της Γενοκτονίας των Ποντίων στην πλατεία Αγίας Σοφίας. Στην εκδήλωση συμμετείχε, μεταξύ άλλων, και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ποντιακών Σωματείων.
Ο δήμαρχος είχει καλέσει όλα τα ποντιακά σωματεία να συμμετάσχουν υπό το δήμο Θεσσαλονίκης στην εκδήλωση, προειδοποιώντας ότι δε θα επέτρεπε τη χρήση της πλατείας Αγίας Σοφίας για ξεχωριστές εκδηλώσεις των ποντιακών ομοσπονδιών (ΠΟΠΣ και ΠΟΕ) ή μεμονωμένων σωματείων.
Ωστόσο, η Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδος διοργανώνει στις 7 το απόγευμα της ίδιας μέρας επετειακές εκδηλώσεις στην πλατεία Αγίας Σοφίας, με ομιλητές τον πρόεδρό της Γιώργο Παρχαρίδη και τον βουλευτή New Hampshire των ΗΠΑ Τομ Κατσιαντώνη.
Η διοίκηση της ΠΟΕ κάλεσε τον κόσμο να παρευρεθεί στη συγκέντρωση και να συμμετάσχει στην πορεία διαμαρτυρίας που θα ακολουθήσει με κατάληξη το τουρκικό προξενείο. Θα προηγηθεί ποδηλατοπορεία μνήμης «Τρέχω για τη ζωή, Τρέχω για τη Μνήμη» από το λιμάνι με κατάληξη της πλατεία Αγίας Σοφίας.
Ποδηλατοπορεία θα γίνει από την ΠΟΕ και στην Αθήνα από το Μουσείο της Ακρόπολης μέχρι την πλατεία Συντάγματος, όπου θα γίνει επίσημη αλλαγή βάρδιας των δύο ευζώνων με ποντιακές παραδοσιακές στολές, στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη και θα δοθεί συναυλία με ακριτικά τραγούδια και ποιήματα του Πόντου.
Πηγή: redalert.gr

Read more...

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΡΟΝ ANALYSIS


Read more...

Απευθείας ντιμπέιτ Αντώνη Σαμαρά - Αλέξη Τσίπρα ζητά η Νέα Δημοκρατία

ΑΝΤΙΔΡΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ



Απευθείας ντιμπέιτ Αντώνη Σαμαρά - Αλέξη Τσίπρα ζητά η Νέα Δημοκρατία
Να διεξαχθεί τηλεμαχία μεταξύ του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά και του επικεφαλής της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα την τελευταία εβδομάδα πριν από τις εκλογές πρότεινε σήμερα το πρωί μιλώντας στον «Βήμα 99,5»,  ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Γιάννης Μιχελάκης. 

Ο κ. Μιχελάκης αναφερόμενος παράλληλα στο ενδεχόμενο διεξαγωγής δημοψηφισμάτος επανέλαβε ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί από τη στιγμή, πού όπως είπε, ο λαός έδωσε συγκεκριμένη εντολή για αλλαγή του Μνημονίου.

«Είναι ο ίδιος άνθρωπος που προεκλογικά με διάφορα προσχήματα τίναξε στον αέρα το debate μεταξύ των αρχηγών», σημειώνει με ανακοίνωσή της  η κ. Γεννηματά και υποστήριζει ότι «η ξαφνική στροφή 180 μοιρών της ΝΔ δείχνει πολλά πράγματα». «Και τότε και τώρα» θέλει να αποφύγει «όπως ο διάβολος το λιβάνι το διάλογο μεταξύ του κ. Βενιζέλου και του κ. Σαμαρά», τονιζει.http://newpost.gr

Read more...

Δημοσκόπηση Rash: Προηγείται ο ΣΥΡΙΖΑ με 21,7% και ακoλουθούν Ν.Δ με 20,2% και ΠΑΣΟΚ με 11,7%



Δημοσκόπηση Rash: Προηγείται ο ΣΥΡΙΖΑ με 21,7% και ακoλουθούν  Ν.Δ με 20,2% και ΠΑΣΟΚ με 11,7%
Μια νέα δημοσκόπηση την οποία διενήργησε η Rass για λογαριασμό της εφημερίδας METRO, προβληματίζει εκ νέου την κοινή γνώμη. Και αυτό γιατί διαφαίνεται παρόμοιο σκηνικό με εκείνο της τελευταίας εκλογικής αναμέτρησης.

Και σε αυτή την μέτρηση επανέρχεται εκ νέου το φαινόμενο της ακυβερνησίας. Εν τούτοις, οι πολίτες,  για μια ακόμα φορά δείχνουν τις διαθέσεις τους και διατυπώνουν μέσω των απαντήσεων τους από τις πολιτικές δυνάμεις την απαίτηση να συνεννοηθούν.
 
Αλλάζουν και πάλι οι συσχετισμοί δυνάμεων μεταξύ των κομμάτων. Νέα δημοσκόπηση της Rash, που δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα Metro, δείχνει πως η διαφορά ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ είναι στο 1,5%.
 
Πρώτο κόμμα έρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ με 21,7%, ενώ ακολουθεί η Νέα Δημοκρατία με 20,2% και το ΠΑΣΟΚ με 11,7%.
Παράλληλα, πτώση σημειώνουν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 7,35, το ΚΚΕ με 5,55 και η Χρυσή Αυγή με ποσοστό 3,7% που εξακολουθεί να μπαίνει στη Βουλή.
 
Αναλυτικά τα ποσοστά που συγκεντρώνουν τα κόμματα:
 
ΣΥΡΙΖΑ 21,7%
ΝΔ 20,2%
ΠΑΣΟΚ 11,7%
Ανεξάρτητοι Έλληνες 7,3%
ΚΚΕ 5,5%
Δημοκρατική Αριστερά 6,2%
Χρυσή Αυγή 3,7%
Δημοκρατική Συμμαχία 2,5%
Δημιουργία Ξανά 2%
ΛΑΟΣ 1,9%
Οικολόγοι-Πράσινοι 1,3%

Read more...

Εκλογές και επίσημα στις 17 Ιουνίου...



Θυροκολλήθηκε πριν από λίγα λεπτά στην κεντρική είσοδο της Βουλής το Προεδρικό διάταγμα για τη διάλυση της Βουλής και την προκήρυξη νέων εκλογών. Ως γνωστόν ως ημερομηνία εκλογών ορίζεται η 17η Ιουνίου ενώ η... Βουλή ανοίγει ξανά για την ορκωμοσία των βουλευτών που θα προκύψουν από τις νέες εκλογές την Πέμπτη 28 Ιουνίου .

Read more...

ΔΙΑΛΥΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟΣ


ΠΛΕΥΡΗΣ, ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΙΛΤΙΔΗΣ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΚΑΘΟΔΟ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
Δυσκολεύουν τα πράγματα για τον ΛΑΟΣ μετά τη διαφοροποίηση των τριών πρώην βουλευτών του (Πλεύρης, Βελόπουλος, Κιλτίδης) που διαφώνησαν με την πρόταση του Γ. Καρατζαφέρη να κατέβει το κόμμα του αυτόνομα στις εκλογές. Οι πρώην...
βουλευτές του ΛΑΟΣ οι κ. Βελόπουλος, Κιλτίδης και Πλεύρης φαίνεται ότι εξέφρασαν τη διαφοροποίησή τους στην πρόταση Καρατζαφέρη με τον Κώστα Κιλτίδη μάλιστα να κάνει δική του πρόταση προς τον Πρόεδρο του ΛΑΟΣ προκειμένου να ανοίξει εκ νέου διάλογος συνεργασίας με τη Νέα Δημοκρατίας. Μετά τις τελευταίες εξελίξεις και μετά τις αποδοκιμασίες στελεχών του ΛΑΣΟ στον Θ. Πλεύρη κατά την αποχώρησή του από την συνεδρίαση της πρώην Κ.Ο. του ΛΑΟΣ (εδώ) τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο για τον Γ. Καρατζαφέρη...fimotro

Read more...