Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

ΤΟ ΜΕGA ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ!...


Από τις σπάνιες φορές που το Mega ξεκίνησε με ρεπορτάζ που αφορά το ΠΑΣΟΚ και την οικονομία με έντονα αντιπολιτευτικές διαθέσεις για την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Η Σ. Δήμτσα έδωσε την πραγματική διάσταση. "Εάν δεν υπάρξει αυτοδυναμία στις προσεχείς εθνικές εκλογές τότε το κόστος του δανεισμού θα αυξηθεί λόγω της ανασφάλειας στο πολιτικό κλίμα"! Απίστευτη προσέγγιση. Πως το 'παθε το Mega και έπαιξε αντιπολιτευτικά;

fimotro

Read more...

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ!!!!!!!!!!

Δήλωση Χρήστου Παπουτσή σχετικά με εκλογές και Προεδρία της Δημοκρατίας


O κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Παπουτσής, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για εκλογές και Προεδρία της Δημοκρατίας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:




Read more...

Ε όχι και μπουρδέλο η Ελλάδα!


Σήμερα ο ειρούργος έχει καλοκαιρινά κέφια! Παρακαλώ απομακρύνετε τα παιδιά από το Χειρουργείο, δεν πρέπει να μαθαίνουν τέτοια πράματα.


Γράφει ο Χειρούργος
Πολλοί από εσάς όταν θυμώνετε με την Ελλάδα, την αποκαλείτε μπουρδέλο. Ειδικά μετά τα τελευταία γεγονότα, το κακό έχει παραγίνει. Μέγα λάθος αυτό που κάνετε!

Στο μπουρδέλο κύριοι, είναι γνωστό τι θα πληρώσουμε πριν το «αγοράσουμε».

Στο μπουρδέλο κύριοι, θα μας παρασχεθούν οι υπηρεσίες για τις οποίες θα πληρώσουμε. Το πολύ πολύ να υπάρξει τόσο κέφι εκεί μέσα, ώστε να παρασχεθούν περισσότερες υπηρεσίες από τις αγορασθείσες.

Στο μπουρδέλο κύριοι, ξέρουμε ποια είναι η τσατσά. Στην Ελλάδα κανείς μας δεν γνωρίζει.

Στο μπουρδέλο κύριοι, υπάρχει φανάρι κόκκινο που όλοι το σέβονται. Τα κόκκινα φανάρια στους δρόμους ουδείς.

Στο μπουρδέλο κύριοι η κυκλοφορία όλων γίνεται κανονικά και σύμφωνα με τις προσταγές της τσατσάς. Στην Ελλάδα καμία κυκλοφορία δεν γίνεται σωστά.

Στο μπουρδέλο κύριοι, είναι πολύ πιο........ καθαρά απ’ ότι εδώ έξω.

Στο μπουρδέλο κύριοι, πληρώνεις και απαυτώνεις. Στην Ελλάδα πληρώνεις και σε απαυτώνουνε.

Στο μπουρδέλο κύριοι, κανείς δεν βάζει φωτιές για να χτίσει.

Στο μπουρδέλο κύριοι όλα δουλεύουν, εδώ έξω;

Στο μπουρδέλο κύριοι, οι τσατσάδες βάζουν τάξη και το μαγαζί λειτουργεί σωστά.

Στο μπουρδέλο κύριοι, παραγεται έργο, στην Ελλάδα όχι μόνο δεν παράγεται έργο, αλλά υπάρχει και υπογεννητικότητα.

Στο μπουρδέλο κύριοι, όλοι απαυτώνουν, δεν πάνε για ψάρεμα.

Στο μπουρδέλο κύριοι κανείς δεν νιώθει αδικημένος, όλοι στο τέλος απαυτώνουνε.

Στο μπουρδέλο κύριοι, κανένα μέλος του δεν απειλεί: «Θα τα κάνω μπουρδέλο».

Στο μπουρδέλο κύριοι, κανένα μέλος δεν υπερηφανεύεται στον αντίπαλο ότι έκανε επέκταση της επιχείρησης λέγοντας «με το έτσι και το θέλω την Ευρώπη σας την κάναμε μπουρδέλο» όπως έλεγαν οι Έλληνες στο θρυλικό 2004.

Στο μπουρδέλο κύριοι, κανένας πελάτης δεν φωνάζει «Φωτιά και φουρνέλο σε τούτο το μπουρδελο».

Στο μπουρδέλο κύριοι, κανείς δεν θέλει να είναι γρήγορος αλλά πρέπει, ενώ την Ελλαδα κανείς δεν πρέπει να είναι γρήγορος αλλά όλοι τρέχουν!

Στο μπουρδέλο κύριοι η αντοχή δεν είναι αναγκαία, στην Ελλάδα είναι προσόν επιβίωσης.

Στο μπουρδέλο κύριοι, το αξιότερο κορίτσι κερδίζει τα περισσότερα, στην Ελλάδα, τα περισσότερα τα κερδίζουν οι ανάξιοι με διασυνδέσεις.

Στο μπουρδέλο κύριοι, δεν θα βρείτε κορίτσι που ξέχασε τα προφυλακτικά της στην Βουλή, στην Ελλάδα όμως, θα βρείτε αστυνομικό που ξέχασε το περίστροφό του σε μπουρδέλο!

Στο μπουρδέλο κύριοι, δεν θα βρείτε δικαστήριο, όμως σε δικαστήριο θα βρείτε μπουρδέλο, όπως τουλάχιστον έχει καταγγείλει στο παρελθόν η πρώην δικαστής Γρεβενών κα Μαρία Μαργαρίτη

Στο μπουρδέλο κύριοι, δεν θα βρείτε ελλείματα και δανεισμό.

Στο μπουρδέλο κύριοι, για να εξυπηρετηθείς πληρώνεις, δεν δίνεις μίζα.

Στο μπουρδέλο κύριοι, η μόνη υπόσχεση είναι ότι θα περάσεις καλά και όχι ότι θα διοριστείς στο δημόσιο!

Όμως κύριοι, στο μπουρδέλο εμείς πάμε, και στην χώρα αυτή εμείς μένουμε…

Επειδή μας αρέσει και ο αντίλογος, θα ακολουθήσει κείμενο που υποστηρίζει το αντίθετο. Όσοι έχουν έμπνευση, στο Χειρουργείο…

kafeneio

Read more...

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤ. ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗ ΣΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΤΑ COSMOTE ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΣΑΝΙΔΑ



Την ποινική δίωξη που ασκήθηκε κατά της Cosmote, στη βάση της προβληματικής σχετικής γνωμοδότησης Σανιδά, έφερε στην προσοχή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Σταύρος Λαμπρινίδης με γραπτή του Ερώτηση.

Συγκεκριμένα, ο κ. Λαμπρινίδης ζητά να πληροφορηθεί εάν ο ισχυρισμός του πρώην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου - ότι τα «εξωτερικά στοιχεία» μίας ηλεκτρονικής επικοινωνίας δεν εμπίπτουν στο απόρρητο των επικοινωνιών - συνάδει με την κοινοτική νομοθεσία και εάν τα δεδομένα ηλεκτρονικών επικοινωνιών μπορούν να καθίστανται διαθέσιμα για τους σκοπούς της διερεύνησης και δίωξης λιγότερο σοβαρών αξιόποινων πράξεων.

Μετά την κατάθεση της Ερώτησης, ο κ. Λαμπρινίδης δήλωσε: «Σε μία δημοκρατία, ο θεμιτός σκοπός της καταπολέμησης του εγκλήματος δεν ‘αγιάζει' όλα τα μέσα για την επίτευξή του. Ως προς τούτο, ο Ευρωπαϊκός νόμος είναι σαφής: Η καταπολέμηση αξιόποινων πράξεων πρέπει να γίνεται μόνο στο πλαίσιο της υπέρτατης υποχρέωσης σεβασμού των θεμελιωδών δικαιωμάτων των πολιτών. Όποια κυβέρνηση, στο όνομα της ασφάλειας, θέτει μη απαραίτητους και μη αναλογικούς περιορισμούς στις ελευθερίες των πολιτών, καταλήγει να καταλύει άκριτα τόσο βασικές αρχές της δημοκρατίας (όπως είναι το απόρρητο των επικοινωνιών) όσο, εν τέλει, και την πραγματική ασφάλεια σε μία δημοκρατική κοινωνία».

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης του κ. Λαμπρινίδη:

"Βάσει της υφιστάμενης ελληνικής νομοθεσίας που ενσωματώνει την αντίστοιχη κοινοτική νομοθεσία (Ν.2225/1994, Π.Δ. 47/2005 και Ν.3471/2006), όλοι οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να άρουν το απόρρητο των επικοινωνιών, μόνο για συγκεκριμένα ιδιαίτερα σοβαρά αδικήματα και με συγκεκριμένη διαδικασία (Εισαγγελική Διάταξη, Βούλευμα Δικαστικού Συμβουλίου) που προβλέπει ο νόμος, ο οποίος ρητά ορίζει ότι στην έννοια του απορρήτου εντάσσονται τόσο το περιεχόμενο όσο και τα εξωτερικά στοιχεία της επικοινωνίας. Στην προκειμένη περίπτωση, υποβλήθηκε αίτημα από αστυνομική αρχή σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών χορήγησης μιας σειράς στοιχείων επικοινωνίας του πελάτη της, στο πλαίσιο έρευνας για πλημμέλημα, αλλά η εν λόγω εταιρεία αρνήθηκε να τα χορηγήσει. Κατόπιν της αρνήσεως της εταιρείας να υποβάλει τα στοιχεία, η εισαγγελική αρχή Αθήνας άσκησε ποινική δίωξη κατά της εν λόγω εταιρείας, για απείθεια και υπόθαλψη εγκληματία, επικαλούμενη πρόσφατη γνωμοδότηση του πρώην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, η οποία μεταξύ άλλων αποφαίνεται ότι τα δεδομένα κίνησης δεν αποτελούν προσωπικά δεδομένα και δεν εμπίπτουν στο πεδίο προστασίας του απορρήτου επικοινωνιών.

Ερωτάται η Επιτροπή:

1. Εάν επιβεβαιώνει ότι τα "δεδομένα κίνησης" μίας ηλεκτρονικής επικοινωνίας (ποιος επικοινώνησε με ποιον, πότε, από ποια ηλεκτρονική διεύθυνση ή τηλέφωνο, κλπ.) αποτελούν προσωπικά δεδομένα και εμπίπτουν στο απόρρητο των επικοινωνιών, στο πλαίσιο της υφιστάμενης κοινοτικής νομοθεσίας.

2. Με δεδομένη και την ευρωπαϊκή επιταγή της αρχής της αναλογικότητας, αν θεωρεί η Επιτροπή oτι τηρείται η πρόβλεψη της κοινοτικής οδηγίας 2006/24/ΕΚ για τη διατήρηση και για τη θεμιτή χρήση δεδομένων ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ειδικότερα του άρθρου 1 που προβλέπει ότι τα δεδομένα μπορούν να καθίστανται διαθέσιμα για τους σκοπούς της διερεύνησης, διαπίστωσης και δίωξης "σοβαρών ποινικών αδικημάτων" και όχι για λιγότερο σοβαρές αξιόποινες πράξεις;"


stoxasmos

Read more...

Aνασχηματισμό ζητά ο ξάδελφος‏...


Από το PRESS ON ICE
.
«Όσοι εισηγούνται εκλογές το φθινόπωρο στον πρωθυπουργό, τον οδηγούν στην αυτοκαταστροφή», δηλώνει σε συνέντευξή του στον κυριακάτικο «Αδέσμευτο Τύπο», ο Μιχάλης Λιάπης, και υπογραμμίζει ότι μια τέτοια απόφαση θα αποτελούσε «ιστορικό λάθος» της παράταξης. Καλεί δε, τον Κ. Καραμανλή να «κόψει το βήχα» όσων συντηρούν την εκλογολογία.
«Πρέπει επιτέλους να μπει φρένο σε αυτή την υφέρπουσα βλακεία για επίσπευση των εκλογών», τονίζει ο πρ. υπουργός και παράλληλα, διατυπώνει την εκτίμηση πως «όσο σέρνεται το πράγμα, δυσκολεύει περισσότερο», γεγονός που καθιστά επιβεβλημένο τον ανασχηματισμό, καθώς, όπως λέει, «τα πρόσωπα άλλοτε κουράζονται, άλλοτε φθείρονται».




Read more...

Ανοιχτή επιστολή στον Καρ. Παπούλια από έναν κάτοικο του Έβρου...


Διώκονται για τις καλύβες τους οι κάτοικοι των συνόρων. Ποιοι ετοιμάζουν νέο "Βατοπέδι" με πρόσχημα την αξιοποίηση του περιβάλλοντος. Δραματική έκκληση

Γράφει ο Γιώργος Κ. Αποστολόπουλος
Κάτοικος Δέλτα Έβρου

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
(Ανοιχτή επιστολή)

Κύριε Πρόεδρε,
κατά την πρόσφατη επίσκεψή σας στο Δέλτα του ποταμού Έβρου, που μας τίμησε και έδωσε μεγάλη χαρά σε όλους μας, ζητήσατε συνεχή ενημέρωση σχετικά με το χώρο και τα προβλήματά του.
Σαν μόνιμος κάτοικος του Δέλτα πιστεύω πως μπορώ να συμβάλλω σ’αυτό, όχι επειδή αμφισβητώ τους αρμόδιους και επιφορτισμένους να σας «ενημερώσουν», αλλά επειδή κανείς από αυτούς δεν ζει στο χώρο και οι πιο πολλοί έχουν δει από κοντά ελάχιστα περισσότερο από το μικρό κομμάτι που είδατε κι εσείς στην πολύ μικρή, βιαστική και προσεκτικά αποστειρωμένη βαρκάδα που σας κάναμε.
Το Δέλτα του Έβρου είναι ένα πανέμορφο κομμάτι της γης, ένα δώρο του Θεού στους Έλληνες, ένας ευλογημένος τόπος. Συγχρόνως είναι άγριο, δύσκολο και γεμάτο παραξενιές περιβάλλον, που αλλάζει μέρα με τη μέρα, ώρα με την ώρα, με ταχύτητες που δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε ούτε εμείς που ζούμε εδώ. Συγχωρέστε μου την πολυλογία αλλά είναι βασικό, για κάποιον που θέλει να κατανοήσει τι γίνεται εδώ, να ξέρει ότι αυτό που σήμερα είναι βαθύ αύριο μπορεί να είναι ρηχό, αυτό που χτες ήταν νερό σήμερα είναι βούρκος, αυτό που πάντα ήταν πέρασμα σε ελάχιστο χρόνο γίνεται αδιέξοδο.
Είμαι σίγουρος πως οι καλοί επιστήμονες της περιοχής μας σας μίλησαν για την αφθονία των ειδών της χλωρίδας και πανίδας στο χώρο, δεν ξέρω όμως αν σας είπαν για τους ανθρώπους που ζουν εδώ, γιατί τελευταία κάποιοι κάνουν ότι δεν μας βλέπουν ή προσπαθούν να λησμονήσουν την ύπαρξή μας και ακόμη χειρότερα θέλουν να την αποκρύψουν.
Να σας ενημερώσω λοιπόν ότι, εκτός από τον Κορμοράνο και τη Λεπτομύτα, ζουν και άνθρωποι στο δέλτα του Έβρου. Άνθρωποι καθαροί, μέσα στους βούρκους, τίμιοι, νοικοκύρηδες, οικογενειάρχες που έχουν αναθρέψει άξια παιδιά μέσα στις καλύβες τους κι έχουν δώσει καλούς ανθρώπους και λαμπρούς επιστήμονες στην κοινωνία. Έλληνες πολίτες που αγαπούν την πατρίδα τους και...
σέβονται τις αρχές και τους νόμους της, συνεπείς στις υποχρεώσεις τους που, ξέρετε, είναι πολύ περισσότερες στα σύνορα.
Άνθρωποι που για να πάνε να ψωνίσουν ή να επισκεφθούν γιατρό πρέπει να ταξιδέψουν με βάρκα στην αρχή και αυτοκίνητο μετά, να χάσουν ώρες απ’ τη δουλειά τους, μέρες απ’ τη ζωή τους.
Σας είπε άραγε κανείς ότι στην Ελλάδα του 2009 υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ηλεκτρικό ρεύμα πέντε ώρες το εικοσιτετράωρο, γιατί έτσι όπως ακρίβυναν τα καύσιμα δεν μπορούν να δουλέψουν για περισσότερο χρόνο τις γεννήτριες τους; Ξέρετε ότι στην Ελλάδα της Ευρωζώνης κάποιοι αποθηκεύουν τα τρόφιμά τους σε ψυγεία πάγου και μαζεύουν το νερό της βροχής για να πλένονται; Ότι στη χώρα της οποίας είστε ο Πρόεδρος, κάποιοι πολίτες κοιμούνται με το όπλο στο κρεβάτι;
Να σας ενημερώσω ότι στην απέναντι όχθη του ποταμού υπάρχει μια πόλη, η Αίνος (Enez στα Τούρκικα), κάποια χωριά, στρατιωτικές εγκαταστάσεις, φέγγει ο τόπος τη νύχτα. Στην από δω πλευρά μερικοί, μετρημένοι στα δάχτυλα, Έλληνες κοιμούνται με φως ένα καντήλι. Και κάποιοι, που θέλουν να λέγονται Έλληνες κι αυτοί, έχουν βάλει σκοπό να τα σβήσουν αυτά τα καντήλια. Σας τα είπε άραγε κανείς αυτά;
Τον τελευταίο καιρό δεχόμαστε μια απρόκλητη, αναίτια και ανηλεή επίθεση εκ μέρους της Ελληνικής πολιτείας την οποία κάποιοι - που δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τα κίνητρα και τους στόχους τους - έχουν στρέψει εναντίον μας μετά από συστηματική και ξεδιάντροπη παραπληροφόρηση.
Τα παραπήγματα (καλύβες) στα οποία ζούμε και εργαζόμαστε τίμια εδώ και δεκάδες χρόνια, η μια γενιά μετά την άλλη, σήμερα χαρακτηρίζονται αυθαίρετα και διώκονται με τον ίδιο νόμο που διώκεται η αυθαίρετη βίλα με τις δύο πισίνες στη Σαρωνίδα. Μόνη διαφορά ότι σε εμάς ο νόμος όχι μόνο εφαρμόζεται αλλά και εξαντλεί όλη του την αυστηρότητα. Υπηρεσίες του κράτους (πολεοδομία - δασαρχείο) καταγράφουν τα παραπήγματα αυτά με σκοπό την επιβολή προστίμων και κυρώσεων. Εισαγγελείς απαγγέλλουν κατηγορίες και σέρνουν στα δικαστήρια ανθρώπους που δεν έχουν ξαναπεράσει τέτοιες πόρτες.
Και πάμε στα δικαστήρια και αθωωνόμαστε, γιατί η Δικαιοσύνη μπορεί να΄ναι τυφλή, αλλά κουφή δεν είναι, ούτε αναίσθητη, ακούει τον κόσμο της περιοχής, νοιώθει το δίκιο του. Αλλά παρ΄ότι τα ποινικά δικαστήρια μας αθωώνουν, τα πρόστιμα συνεχίζουν να΄ρχονται από την πολεοδομία.
Δεν είμαστε εγκληματίες, κύριε Πρόεδρε, ούτε παράνομοι. Εργάτες της γης και της θάλασσας είμαστε με απόλυτο σεβασμό στους νόμους και τις υπηρεσίες της χώρας μας.
Ο τρόπος ζωής μας είναι η παράδοση και η ιστορία του Νομού Έβρου. Οι καλύβες μας ήταν εδώ πολύ πριν ψηφιστούν οι νόμοι περί αυθαιρέτων και οι κάτοικοι τους έχουν κατ’ επανάληψη χειροκροτηθεί από όλους εσάς που διοικείτε, που κατά καιρούς μας έχετε χαρακτηρίσει ακρίτες, ήρωες και φύλακες των συνόρων (κάποιοι μάλιστα είχαν υποσχεθεί ότι θα χρηματοδοτηθούμε για να μείνουμε εδώ) και που τώρα, στη δύσκολη στιγμή μας, μας ξεχάσατε και μας αφήνετε μόνους και αβοήθητους.
Είναι οι ίδιες καλύβες στις οποίες έβαζε σημαίες ο Ελληνικός στρατός μέχρι πολύ πρόσφατα. Τώρα γίνανε αυθαίρετα. Είμαστε οι ίδιοι άνθρωποι που χρόνια τώρα φιλοξενήσαμε και βοηθήσαμε το Στρατό την Αστυνομία, την Ε.Υ.Π., τους Συνοριοφύλακες και όποια άλλη υπηρεσία χρειάστηκε τη βοήθειά μας. Τώρα γίναμε καταπατητές.
Η παρουσία Ελλήνων πολιτών είναι απαραίτητη στο συγκεκριμένο χώρο τον οποίο επιβουλεύονται απροκάλυπτα οι Τούρκοι που κατά καιρούς έχουν κάνει απόπειρες να τον καταπατήσουν περνώντας ζώα ή ανθρώπους στην Ελληνική πλευρά του ποταμού. Ρωτήστε την Αστυνομία, τη συνοριοφυλακή, το στρατό, το Νομάρχη, το Δεσπότη μας. Όλοι τα ίδια θα σας πουν. Όλα αυτά θα σας τα επιβεβαιώσουν όλες οι αρχές. Και όλοι θα σας πουν ότι η παρουσία μας εδώ είναι αναγκαία. Ο κύριος εισαγγελέας και η πολεοδομία όμως πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους και - αφού τελείωσαν με τα αυθαίρετα στην υπόλοιπη χώρα - ανακάλυψαν τους καταπατητές του Έβρου και μας κυνηγάνε. Καλύβες όμως εδώ, υπήρχαν πολύ πριν γίνουν οι νόμοι περί αυθαίρετης δόμησης. Κι αν είναι παράνομο το καλυβάκι μου επειδή δεν έχει άδεια από την πολεοδομία, ούτε κι ο Παρθενώνας έχει άδεια. Κι αν νομιμοποιούνται ολόκληροι οικισμοί που φτιάχτηκαν παράνομα, μέσα σε δάση και αρχαιολογικές περιοχές, πριν λίγα χρόνια κι έγιναν «συνεταιρισμοί» ύστερα, κι αν οι εκατομμύρια ημιυπαίθριοι νομιμοποιούνται σήμερα, δεν βλέπω γιατί δεν μπορεί να βρεθεί μια λύση για το δικό μας χωριό που ήταν πάντα εδώ. Επειδή περί ενός χωριού πρόκειται. Κάνουν πως δεν το βλέπουν (ή τους βολεύει να μην το βλέπουν) αυτοί που μας «διαχειρίζονται», δεν θέλουν να το δουν κάποιοι από εκείνους που μας διοικούν, μα το χωριό είναι εκεί. Ένα όμορφο χωριό, με 250 σπίτια. Οι γειτονιές του είναι μακριά η μια από την άλλη, τα σπίτια του σκόρπια. Οι δρόμοι του είναι κανάλια και τα οχήματά του πλάβες (οι παραδοσιακές επίπεδες βάρκες). Δεν έχει ρεύμα και νερό. Δεν μπορούμε ν΄αλλάξουμε την εξωτερική εμφάνιση των σπιτιών μας, μη τα θεωρήσουν καινούργιες κατασκευές και μας τραβάνε στα δικαστήρια. Τρεις κάδους σκουπιδιών έχουμε όλους κι όλους στο χωριό μας αλλά κι αυτούς τους αδειάζουν μόνο το καλοκαίρι ή όταν πρόκειται να μας επισκεφθεί κάποιος Υπουργός. Τον υπόλοιπο χρόνο αν ρίξουμε σακούλες εκεί, πηγαίνουν τα τσακάλια τις σκίζουν, σκορπάνε τα σκουπίδια και εμείς πρέπει πάλι να τα μαζεύουμε. Οι άνθρωποι του κυνηγετικού συλλόγου Φερών τοποθέτησαν -και πολύ καλά κάνανε- καλάθια σε διάφορα σημεία για να ρίχνει ο κόσμος τα σκουπίδια του, αλλά αυτά δεν τα άδειασε ποτέ κανείς. Έρχεται η πλημμύρα ή ο Νοτιάς, τα σκορπάει, απλώνονται παντού τρέχουμε να τα μαζέψουμε εμείς. Οι λαθρομετανάστες, που περνούν χιλιάδες από δω, αφήνουν πίσω τους πολύ σκουπίδι. Το ποτάμι κατεβάζει πάρα πολύ σκουπίδι. Ότι πετάξει οποιοσδήποτε διεστραμμένος Βούλγαρος, Τούρκος ή Έλληνας στον Έβρο, αρμενίζει στο ποτάμι και καταλήγει στις όχθες του σ’ αυτά τα τελευταία τρία μίλια που κοντράρει η θάλασσα. Τρέχουμε να τα μαζέψουμε εμείς. Να μη τα βλέπουν οι επισκέπτες και γινόμαστε ρεζίλι.
Παρ’όλα αυτά, παρά τις αντιξοότητες και τη φτώχια μας, ζούσαμε ήρεμοι κι ευτυχισμένοι για πάρα πολλά χρόνια στην πανέμορφη κι ευλογημένη αυτή άκρη της γης. Γιατί έτσι το κληρονομήσαμε, γιατί έτσι επιλέξαμε, γιατί εύκολα αγαπιέται αυτός ο τόπος και δεν παλιώνει, δεν μικραίνει, δε ξεχνιέται τούτη η αγάπη.
Ύστερα μας ανακάλυψε ο τουρισμός. Άρχισαν να έρχονται στο Δέλτα ντόπιοι και ξένοι επισκέπτες. Κάθε χρόνο περισσότεροι, κάθε χρόνο και καλύτερα.
Χαρήκαμε κι εμείς. Από τη μια γιατί γνώριζε ο κόσμος τον τόπο και τη δουλειά μας, από την άλλη γιατί με τις βαρκάδες και τις περιηγήσεις που ξεκινήσαμε να προσφέρουμε στους ανθρώπους αυτούς προστέθηκε ένα ανέλπιστο και γλυκό εισόδημα που βελτίωσε τα οικονομικά μας.
Σήμερα δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν ήταν ευλογία ή κατάρα ο ερχομός του τουρισμού. Γιατί, μαζί με τους επισκέπτες ανακάλυψαν το Δέλτα του Έβρου κι όλοι όσοι ξέρουν να κονομάνε απ’αυτούς. Ξαφνικά εμφανίστηκαν διάφοροι ανεκδιήγητοι τύποι που, χωρίς να γνωρίζουν το Δέλτα, χωρίς να τό’χουν δει ποτέ στη ζωή τους, αποφάσισαν να το «σώσουν».
Ξαφνικά μας ανακάλυψαν οι «οικολόγοι». Όχι οι πολλοί, οι αληθινοί, οι άνθρωποι που νοιάζονται πραγματικά για το περιβάλλον, όχι οι γνήσιοι φυσιολάτρες. Αυτοί, όταν έρθουν και μας γνωρίσουν, δουν πως ζούμε και τι κάνουμε, παίρνουν το μέρος μας. Εξάλλου αν ο ορισμός του οικολόγου είναι: «αυτός που αγαπά και νοιάζεται για το περιβάλλον», τότε τέτοιος είμαι κι εγώ, τέτοιοι είμαστε όλοι οι κάτοικοι του Δέλτα. Το γεγονός ότι παίρνω το τουφέκι μου και πάω στο κυνήγι δεν σημαίνει ότι νοιάζομαι για το περιβάλλον λιγότερο από αυτόν που οικολογίζει ανέξοδα από τη ζεστασιά του σπιτιού ή από τη δροσιά του γραφείου του. Ζω μέσα στη φύση, ζω απ΄τή φύση, ζω για τη φύση και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτή γιατί είμαι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της. Και δεν γίνεται ν΄αγαπά το περιβάλλον περισσότερο από μένα αυτός που βγαίνει στη φύση Πρωτομαγιά και Καθαρά Δευτέρα. (Το γεγονός ότι φεύγοντας μαζεύει τα σκουπίδια του τον κάνει νοικοκύρη, όχι απαραίτητα οικολόγο).
Την πάθαμε κύριε Πρόεδρε. Ξαφνικά η οικολογία έγινε μόδα. Ξαφνικά όλοι γινήκανε οικολόγοι. Άνθρωποι που δεν ξέρουν να μαζέψουν ραδίκια, που δεν μπορούν να διαλέξουν τα μανιτάρια, που δεν είναι σε θέση να κόψουν ένα φρούτο χωρίς να σπάσουν το κλαδί, που φοβούνται την αράχνη τη σαύρα, τον γυμνοσάλιαγκα, δηλώνουν οικολόγοι και το πιστεύουν κι όλας. Και θέλουν να κρίνουν εμένα και τον τρόπο που ζω, χωρίς να ξέρουν ούτε εμένα, ούτε το χώρο, ούτε τον τρόπο που ζω.
Την πάθαμε, έτσι πώς την πάθαμε το΄74. Τότε, μετά τη χούντα, είχαμε γίνει όλοι αριστεροί, θυμάστε; Έτσι ήταν η μόδα. Πόσοι απομείνανε μετά που πέρασε η μόδα;
Δήθεν, ψεύτικοι, νάιλον κομμουνιστές τότε.
Δήθεν, ψεύτικοι, νάιλον οικολόγοι σήμερα. Άνθρωποι που νομίζουν πως τα δέκα ευρώ το χρόνο που πληρώνουν συνδρομή σε μια «οικολογική» οργάνωση, τους βάζουν στη «μεγάλη παρέα» ή χειρότερα τους κάνουν μέτοχους στη «μεγάλη ιδέα» και συνδιαχειριστές της φύσης.
Και είναι όλοι αυτοί - είτε γιατί είναι αφελείς, είτε γιατί πραγματικά νοιάζονται και τους ξεγελάσανε, ή γιατί θέλουν να πάνε με τη μόδα - που δίνουν δύναμη στους άλλους τους τυχοδιώκτες, τους επικίνδυνους, τους επαγγελματίες «οικολόγους». Αυτούς που κάνανε επάγγελμα την ανασφάλεια και την ανησυχία του μέσου κάτοικου της πόλης, που, κρυμμένοι πίσω από υποσχέσεις για «πράσινη ανάπτυξη» και πράσινα άλογα, χτυπήσανε φλέβα χρυσού αγωνιζόμενοι να «σώσουν» τον πλανήτη, ρουφώντας χρήματα από τα Ευρωπαϊκά και τα Εθνικά ταμεία, ξεσπιτώνοντας και καταστρέφοντας τους ανθρώπους της υπαίθρου, αποστειρώνοντας τη φύση, κάνοντας «επιστημονικές» επεμβάσεις, κόντρα σ΄αυτό που έφτιαξε ο Θεός, κόντρα σ΄αυτό που χιλιάδες χρόνια φύλαξαν οι τοπικές κοινωνίες.
Μεγάλες, πολυδιαφημιζόμενες «περιβαλλοντικές» οργανώσεις, που χρόνια τώρα χτίζουν ένα πράσινο εταιρικό προφίλ, διαπλεκόμενες με την αφρόκρεμα των επιχειρηματιών της χώρας μας (που είναι και οι χορηγοί τους άλλωστε) και όχι μόνον, εκμεταλλευόμενες την ύποπτα παρατεταμένη σιωπή των Μ.Μ.Ε. και την άγνοια ή αδιαφορία της τοπικής κοινωνίας, στήνουν ένα σκοτεινό περιβαλλοντικό πανηγύρι στις πλάτες των Ελλήνων πολιτών και των πραγματικών προβλημάτων του περιβάλλοντος.
Μεγαλοεπιχειρηματίες συναλλασσόμενοι με τους «επίσημους» φρουρούς του περιβάλλοντος, που πολλές φορές τους επισημοποιεί η ίδια η πολιτεία για να βγάλει από τα χέρια της την καυτή πατάτα και άλλες φορές επισημοποιούνται από μόνοι τους με το έτσι θέλω και η πολιτεία το ανέχεται, με μοναδική τους έγνοια το μοίρασμα της πίττας και την προετοιμασία του εδάφους για τις μεγάλες συμφωνίες σε έργα τεράστιας σημασίας, με θύμα για άλλη μια φορά το περιβάλλον και πρόσχημα την αφύπνιση της περιβαλλοντικής συνείδησης του λαού της Ελλάδας.
Βολεμένοι λομπίστες που μέσα από ένα αδιάκοπο αλισβερίσι με κάθε λογής επιχειρήσεις που άμεσα ή έμμεσα επιβαρύνουν το περιβάλλον, ξεπλένουν κάθε είδους βρωμιά ή περιβαλλοντική ζημιά προκαλέσει η παραγωγή και κατανάλωση των προϊόντων συγκεκριμένων, φερόμενων ως «πράσινων» επιχειρήσεων και πολυεθνικών.
«Διαχειριστές» που κακοδιαχειρίζονται τεράστια ποσά από Ευρωπαϊκά και Εθνικά προγράμματα, χωρίς να έχουν φέρει κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα στην προστασία της φύσης, που δραστηριοποιούνται επί της ουσίας μόνον όταν βλέπουν σίγουρο κέρδος ή το επιτάσσουν λόγοι προβολής αρκεί να μη θίγονται τα συμφέροντα των χορηγών τους.
Ένα καλοσχεδιασμένο, καλοστημένο, καλοδιαφημισμένο και πολύ καλά οργανωμένο σύστημα, που στηρίζεται και από μικρότερες αστικές περιβαλλοντικές οργανώσεις – δορυφόρους, που στην πλειοψηφία τους δεν ξέρουν τι τους γίνεται, που εκμεταλλεύεται τη δικαιολογημένη ανησυχία των - νέων κυρίως – κατοίκων των αστικών κέντρων και την άγνοιά τους σ΄ότι έχει να κάνει με την περιφέρεια, που γιγαντώνεται μέρα με τη μέρα και που με μεγάλη μαεστρία απομονώνει οργανώσεις και κινήσεις πολιτών, που δεν συμμετέχουν ή αντιτίθενται στην κερδοφόρα σχέση του με το κεφάλαιο, που αγοράζει τοπικούς άρχοντες κι εξαγοράζει συνειδήσεις, που πνίγει κάθε αντίθετη φωνή, που επιλέγει τη σιωπή όπου συμφέρει, που αγνοεί κι ακόμα χειρότερα τρομοκρατεί τοπικές κοινωνίες όταν τολμήσουν να απαιτήσουν σεβασμό στο περιβάλλον του τόπου τους, τις συνήθειές και τις παραδόσεις τους, ή όταν προσπαθήσουν να διαφυλάξουν την επιβίωση αυτών και των παιδιών τους.
Όλοι αυτοί είναι που δηλώνουν ότι θα διαχειριστούν σωστά το περιβάλλον. Μόνο που το περιβάλλον το διαχειρίζεται Αυτός που το΄φτιαξε και δεν τους έχει ανάγκη. Μόνο που είναι το περιβάλλον που διαχειρίζεται τους ανθρώπους και όχι οι άνθρωποι που διαχειρίζονται το περιβάλλον. Ξεκαβαλήστε κύριοι. Το περιβάλλον δεν είναι περιουσία σας. Εσείς είστε ένα μικρό του κομμάτι. Κι εγώ το ίδιο. Κι όταν ο κύκλος μας τελειώσει, από τ΄απομεινάρια μας θα τρέφονται κάποια φυτά, απ΄τους σπόρους των οποίων θα τρέφονται κάποια πουλιά, που κι αυτά με τη σειρά τους θα θρέψουν κάποια άλλα πλάσματα και πάει λέγοντας. Αυτή είναι η φύση. Έτσι είναι κι έτσι ήταν πάντα. Και η περίφημη «διαχείρισή» σας μια απάτη είναι, μόνο που καταφέρατε να την κάνετε μόδα. Και καλά τα καταφέρατε, αλλά σ΄αυτό τον τόπο οι απατεώνες και οι σφετεριστές ποτέ δεν χάρηκαν για πάνω από μια – δυό γενιές. Κι αν καταφέρατε να τρυπώσετε σε υπηρεσίες και υπουργεία να χειραγωγήσετε Μ.Μ.Ε., να δηλητηριάζετε με οργανωμένη προπαγάνδα παιδικές ψυχές στα σχολεία, πάλι ξένα σώματα είστε, γιατί είσαστε κάλπικοι, και σαν ξένα σώματα θα σας αποβάλλει ο κοινωνικός ιστός. Ξεκίνησε ήδη. Για δέστε, εσείς που κάνατε σημαία τη φύση, με όλη τη διαφήμιση, όλη την προπαγάνδα, με όλο το «σπρώξιμο» και τη βοήθεια που δεχθήκατε και δεχόσαστε από μεγαλοδημοσιογράφους και μέσα, με όλα τα χρήματα που σκορπάτε, τι καταφέρατε; Ποια απήχηση έχουν τα παραμύθια σας στους ανθρώπους που ζουν στη φύση, τους ανθρώπους της υπαίθρου;
Υπάρχει και Εθνικό θέμα, στο Δέλτα του Έβρου, κύριε Πρόεδρε. Η Τουρκική πλευρά του ποταμού είναι σταθερό έδαφος, εύκολα προσβάσιμο, υπάρχει δρόμος δίπλα στην όχθη του. Η δική μας πλευρά είναι βάλτος και η πρόσβαση στα σύνορα είναι δύσκολη και περίπλοκη. Οι συνθήκες αλλάζουν ώρα με την ώρα. Μόνο κάποιος που ζει εδώ ξέρει που και πώς να κινηθεί με ασφάλεια. Είμαστε εμείς και οι βάρκες μας που εξασφαλίζουμε την πρόσβαση κρατώντας τα κανάλια ανοιχτά. Κι όλο λιγοστεύουμε κι όλο κλείνουν τα κανάλια. Αν φύγουμε από δω οι προσβάσεις θα κλείσουν πριν περάσει ένας χρόνος. Θα το χάσουμε το μέρος κύριε Πρόεδρε. Και θα φύγουμε αν συνεχίσουν να μας επιβάλλονται πρόστιμα. Κανείς από μας δεν έχει τις οικονομικές δυνατότητες να τα πληρώσει. Ούτε μπορούμε να ζήσουμε και να δουλέψουμε χωρίς τις καλύβες μας. Οι συνθήκες διαβίωσης είναι εξαιρετικά δύσκολες, χειμώνα – καλοκαίρι.
Δεν είναι αυθαίρετες οι καλύβες μας. Είναι αστείο να μιλά κάποιος για αυθαίρετα στη Θράκη. Είναι άδικο στην περιοχή που οι μουσουλμάνοι συμπολίτες μας έχουν ανενόχλητοι χτίσει ολόκληρες συνοικίες στην Αλεξανδρούπολη, την Κομοτηνή και αλλού και έχουν πάρει και φως – νερό – τηλέφωνο να διωκόμαστε οι Χριστιανοί των συνόρων για τις παράγκες μας που είναι ανάγκη για τη ζωή μας. Είναι η δουλειά μας – και δεν έχουν μείνει πολλές δουλειές στον Έβρο, τα παιδιά φεύγουν στην Γερμανία και την Ολλανδία και το μέρος ερήμωσε. Είναι και χώρος αναψυχής για μας – και δεν μας έχουν μείνει πολλοί τρόποι διασκέδασης στον Έβρο, τώρα μας στερούν και τη διάθεση, μας φορτώνουν άγχος. Είναι καταφύγια, οι καλύβες μας, είναι προκεχωρημένα φυλάκια και είναι εκεί από τότε που υπήρξε ο άνθρωπος.
Κάνετε κάτι σας παρακαλούμε πολύ. Η χώρα μας αντί να μας επιδοτεί μας διώκει. Η μόνη κρατική παρέμβαση στο χώρο ήταν η δημιουργία ενός φορέα διαχείρισης που σήμερα είναι ανενεργός και ανύπαρκτος. Που τον έχουν καταλάβει κάποιοι επαγγελματίες «οικολόγοι», που λύνουν και δένουν, απουσία του Δ.Σ. του και όποιας κοινωνικής συναίνεσης. Που έχει μετατραπεί σε τουριστικό γραφείο και το μόνο που βλέπουμε να κάνει, είναι βαρκάδες για να μαζεύει χρήματα από τους επισκέπτες του Δέλτα. Που μόνο απαγορεύσεις επιβάλλει, που δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα και τον ντόπιο πληθυσμό, δεν είναι αποδεκτός από κανένα και μόνο εχθρούς έχει δημιουργήσει στην τοπική κοινωνία, ανίκανος να προσφέρει οποιαδήποτε υπηρεσία. Που εισηγήθηκε την περίφημη Κ.Υ.Α.4110, προσπαθώντας να μας ξεφορτωθεί. Η Κ.Υ.Α. δεν μπόρεσε να σταθεί, δεν βρήκε άλλο υποστηρικτή, έλιωσε στη φλόγα που άναψε στο λαό του νομού μας. Κι επειδή κατάλαβαν ότι κόντρα στη θέληση του κόσμου, κανένας νόμος δεν θ΄αντέξει, βρήκαν άλλο τρόπο να εφαρμόσουν τα σχέδιά τους. Τον βαφτίσανε «τουριστική ανάπτυξη» και προχωρούν με χρήματα της Ε.Ο.Κ. και της Ελλάδας, που τους δίνονται από παντού άφθονα, να κάνουν κερδοφόρα επιχείρηση ότι έχει απομείνει παρθένο και φυσικό στην περιοχή.
Προσέχετε τι υπογράφετε κύριε Πρόεδρε, όταν έχει να κάνει με το Δέλτα του Έβρου και τις ζωές των ανθρώπων που ζουν εκεί.
Προσέχετε που δίνετε χρήματα κύριε Περιφερειάρχη. Δεν είναι πάντα όλα όπως φαίνονται στα χαρτιά. Όταν αυτός που υποβάλλει τη μελέτη είναι στην ουσία ο ίδιος που την εκπόνησε και ο ίδιος που στο τέλος θα πάρει τα λεφτά, τότε μπορεί τα πράματα να μην είναι τόσο διάφανα.
Προσέχετε κύριε Υπουργέ ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Όταν αυτός που εκπονεί τη μελέτη για το Εθνικό Χωροταξικό είναι συγχρόνως και διευθυντής μιάς από τις μεγαλύτερες «οικολογικές» οργανώσεις, τότε ίσως η μελέτη να μην είναι εντελώς αμερόληπτη, όσο επιστημονική κι αν είναι.
Δώστε μας λίγη σημασία κύριοι. Δεν ζούμε στην εσχατιά της Ελλάδας, είναι προσβλητικό όταν το λέτε αυτό για μας. Στην αρχή της ζούμε, που είναι και η αρχή της Ευρώπης, λίγα μέτρα από αυτούς που κάνουν χαμηλές πτήσεις πάνω από τα Φαρμακονήσια. Κι όπως οι άνθρωποι που ζουν εκεί, ξέρουμε καλά και να το μάθετε κι εσείς, ότι σύνορο που δεν πατάς το χάνεις. Και ζούμε μέσα στην αγωνία.
Έχουμε κάνει τα πάντα για την πατρίδα μας και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε, εμείς και τα παιδιά μας. Κρατούμε στα σπίτια μας όπλα, που μας έδωσε σαν Εθνοφύλακες για να φυλάξουμε τα σύνορά της, που κάποιοι θέλουν να τα χαρίσουν στους Τούρκους. Δεν κατεβήκαμε να φωνάζουμε στις πλατείες, δεν κλείσαμε τους δρόμους, δεν κάνουμε φασαρίες. Απευθυνόμαστε στον Πρόεδρό μας, στους Υπουργούς μας, ζητάμε βοήθεια.
Δεν θέλουμε χρήματα, δεν ζητάμε επιδοτήσεις, την ησυχία μας θέλουμε. Τον τρόπο ζωής μας θέλουμε να κρατήσουμε. Τον τόπο μας θέλουμε, έτσι όπως μας τον έδωσαν οι γονείς μας, χωρίς «τουριστικές αξιοποιήσεις», χωρίς «επιστημονικές» παρεμβάσεις χωρίς μονοπάτια για περιηγητές εκεί που χιλιάδες χρόνια τώρα κάνουν ανενόχλητα τις φωλιές τους τα πουλιά.
Βοηθήστε μας.
Πάρτε θέση, εδώ στήνουν ένα καινούργιο Βατοπέδι. Σταματήστε τους πριν θρηνήσουμε κι άλλες γκρίζες ζώνες πριν κλάψουμε και για άλλες χαμένες πατρίδες. Δώστε χρήματα στο στρατό, να ξαναλειτουργήσουν τα φυλάκια. Ενισχύστε τη συνοριοφυλακή, που σήμερα λειτουργεί μόνο χάρη στο φιλότιμο και την αυτοθυσία των ανθρώπων που δουλεύουν εκεί, λύστε τους τα χέρια, αφήστε τους να κάνουν τη δουλειά τους. Τα σύνορα δεν φυλάγονται μ΄ευχές. Δεν κινδυνολογώ, προσπαθώ να σας μεταφέρω την αγωνία μου και να σας ενημερώσω σωστά.
Το γράμμα αυτό είναι γραμμένο εδώ και πολύ καιρό. Ελπίζω να φτάσει στα χέρια του Προέδρου και να μη χαθεί στο συρτάρι κάποιου γραμματέα, όπως χάνονται οι επιστολές και οι εκθέσεις αντιρρήσεων των τοπικών αρχών προς τον υπουργό ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Δεν ξέρω αν θα βρεθεί μέσο να το δημοσιεύσει, βλέπετε οι μεγάλοι και ισχυροί άνθρωποι των μέσων ενημέρωσης, πηγαίνουν κι αυτοί με τη μόδα, δεν είναι εύκολο να βρει βήμα κάποιος που δεν ανήκει σε Μ.Κ.Ο. Δεν το΄στειλα πριν τις Ευρωεκλογές για να μη πει κανείς ότι υπηρετώ πολιτικές σκοπιμότητες. Παραμένει όμως επίκαιρο, γιατί τα golden boys της επαγγελματικής οικολογίας συνεχίζουν να τρων τον τόπο μου. Κι αν κάποιος τους μου κάνει μήνυση, έτοιμος είμαι και για τη φυλακή. Έτσι κι αλλιώς αφού δεν μ΄αφήνουν να ζήσω στη γη μου έτσι όπως ξέρω, λεύτερος δεν είμαι.
Ευχαριστώ για την υπομονή σας.
Γιώργος Κ. Αποστολόπουλος
Κάτοικος Δέλτα Έβρου



Read more...

Tρέμει το Δελφινάριο!




Ο Αβραμόπουλος τρέμει ( τον αριθμό των νεκρών) τη Νέα Γρίπη, αλλά ποντάρει στο γεγονός οτι ο φίλος του ο Κόκκαλης (ο Αβραμό έχει διδάξει στην ομώνυμη έδρα του Χάρβαρντ) θα του ανοίξει το Καραισκάκη, για να μας εμβολιάσουν όλους με το Γαυροεμβόλιο.
Η Ντόρα τρέμει τους Τούρκους, μια και καλά γνωρίζει οτι ήρθε η ώρα να βγουν τα πετρέλαια του Αιγαίου και θα πρέπει η να χυθεί αίμα η ν αρπάξουν οι γείτονες όλο το χρυσάφι! Οσο περνάει ο καιρός συνειδητοποιεί οτι θα έχει την τύχη του Πάγκαλου: Θα μιλάει στο Μέγκα, την ώρα που οι Τούρκοι θα κάνουν ντου σε κάποιοι απο τα νησιά μας.
Ο Σαμαράς τρέμει τον ανασχηματισμό, που θα μπορούσε να σημάνει και το τέλος της περιόδου χάριτος, που έχει εξασφαλίσει στο άκαπνο Υπ. Πολιτισμού. Κι αν οι δύο πρώτοι, έχουν ν αντιμετωπίσουν θανατηφόρους εχθρούς (τη γρίπη και τους Τούρκους), εκείνος έχει ν αντιμετωπίσει την εξίσου θανατηφόρα αφασία του πρωθυπουργού που απο ζήλεια και για να τον κάψει, μπορεί να τον βάλει στη θέση του Αβραμόπουλου.
kourdistoportoc

Read more...

Το χρονικό της Νέας Δημοκρατίας...


Από το stelios-kolopaido.blogspot.com/

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΡΟ…
Όταν ανέλαβε ο Ανδρεουλάκος ( ποιος; ) Υφυπουργός Εσωτερικών το πρώτο πράγμα που εξήγγειλε ήταν η κατάργηση των ΚΕΠ.
Μετά τα πρώτα ξεφωνητά «τα πήρε πίσω», αλλά η ιδέα της κατάργησης τους δεν εγκαταλείφθει από την συνεπή δεξιά. Έτσι κατέστρωσε νέο σχέδιο που προβλέπει την απαξίωση των ΚΕΠ.
Τώρα βρισκόμαστε σ’ αυτή την προσπάθεια, σ’ αυτόν τον καλόν αγώνα.
Όταν ανέλαβε η Ν.Δ. το ΕΣΥ, εξήγγειλε ότι...
θα καταργήσει την «λίστα φαρμάκων» και θα περιορίσει τις σπατάλες στην υγεία.
Ο Αβραμόπουλος τίναξε το χρέος των νοσοκομείων στο τέλος του 2008 στα 5,226 δις € με ετήσια αύξηση 45%.
Η καθημερινή χρέωση του Ελληνικού Λαού από το ΕΣΥ είναι 5 εκατομμύρια ενώ η καθημερινή χρέωση της «Ολυμπιακής» μόνο 1 εκατομμύριο.
Μεγάλη ευκαιρία να πουλήσουμε και το ΕΣΥ στον Βγενόπουλο για να το σώσει και κάνει πολλά «ΥΓΕΙΑ» «ΛΗΤΩ» «ΜΗΤΕΡΑ» …
Όταν ανέλαβε η Ν.Δ. τον ΟΤΕ ο οργανισμός είχε τόσα κέρδη που μπορούσε να δανείζει χρήματα στο κράτος. Μέσα σε λίγους μήνες και ενώ άρχισε να έχει χασούρα, ξεκίνησε να αγοράζει την «cosmote», τον «ΓΕΡΜΑΝΟ», και τα άλλα παιδιά για να πουληθεί στο τέλος καθ’ ολοκληρία στους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ.
Όταν ανέλαβε την ΔΕΗ η Ν.Δ. η επιχείρηση είχε κέρδη και ανάπτυξη, τώρα έχει χρέη και πάει για πούλημα.
Όταν ανέλαβε την Κυβέρνηση η Ν.Δ υπήρχε κράτος. Τώρα υπάρχει παρακράτος, υπόκοσμος, και επανίδρυση.


press

Read more...

Σύγκρουση πλοίων στην Σαντορίνη‏...


Από το PRESS ON ICE
.
Σύγκρουση πλοίων το πρωί της Κυριακής στην Οία της Σαντορίνης, ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς.
Το πλοίο Blue Star 1, προερχόμενο από την Κω, συγκρούστηκε με το ιστιοφόρο «Πανόραμα», κατά την είσοδό τους στην Καλντέρα. Το ιστιοφόρο υπέστη μικρές υλικές ζημιές στην πλώρη. Το Blue Star1 παραμένει στο λιμάνι του Αθηνιού για τον απαραίτητο έλεγχο. Όλοι οι επιβάτες είναι καλά στην υγεία τους.




Read more...

Προαναγέλλει κατάργηση των περισσότερων μορφών αυτοτελούς φορολόγησης

Την «κατάργηση των περισσότερων μορφών αυτοτελούς φορολόγησης», προαναγγέλλει με συνέντευξή του στο «Έθνος της Κυριακής», ο υπουργός Οικονομίας, Ιω. Παπαθανασίου.

Σε ερώτηση για ενδεχόμενη επιβολή νέων φόρων από το φθινόπωρο, υπογραμμίζει πως «δεν υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για νέες φορολογικές επιβαρύνσεις». Εμφανίζεται δε, κατηγορηματικός πως δεν θα επιβαρυνθούν φορολογικά επιχειρήσεις, καθώς, όπως λέει, «αν αυξήσουμε τη φορολογία των επιχειρήσεων, θα αυξηθεί και η ανεργία».

Ο κ. Παπαθανασίου μιλά για εξίσωση ορίων συνταξιοδότησης ανδρών και γυναικών, διευκρινίζοντας πως δεν θα θιγούν οι γυναίκες, που έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα ως τις 26 Μαρτίου 2009.

Κάνει επίσης, λόγο για εξίσωση μισθολογικών αποδοχών σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες για τους νεοπροσλαμβανόμενους από το 2010 με το νέο μισθολόγιο.
.nooz

Read more...

"ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΥΠ"!!!



H EYΠ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ...

Στην αντιμετώπιση της ανεξέλεγκτης μεταναστευτικής ροής, του οργανωμένου εγκλήματος και της τρομοκρατίας στρέφεται πλέον ο ρόλος της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών μετά και την αλλαγή της ηγεσίας της. Ο αναπροσανατολισμός των αρμοδιοτήτων της ΕΥΠ κρίθηκε αναγκαίος, καθώς η δράση του οργανωμένου εγκλήματος στη χώρα μας έχει λάβει τεράστιες και... επικίνδυνες διαστάσεις. «Εχει διεισδύσει σε ολόκληρους τομείς της κοινωνικής και οικονομικής ζωής, δίχως να αφήνει αλώβητο στο εγγύς μέλλον ούτε τον χώρο της πολιτικής» υπογραμμίζει στην «Κ» χαρακτηριστικά κορυφαίος παράγοντας των διωκτικών αρχών. Με αυτά τα δεδομένα υπ' αριθμόν 1 στόχος της ΕΥΠ είναι η εξάρθρωση των κυκλωμάτων της λαθρομετανάστευσης και ο εντοπισμός των συμμοριών που εμπορεύονται ναρκωτικά, όπλα και λευκή σάρκα. Απώτερος στόχος ο έλεγχος του τζίρου πολλών εκατομμυρίων ευρώ, που διοχετεύονται στην αγορά από αυτές τις δραστηριότητες και στο ξέπλυμά του ενέχονται, σύμφωνα με τις διωκτικές αρχές, και πρόσωπα υπεράνω υποψίας. Ανάλογης σπουδαιότητας και η εξουδετέρωση της εγχώριας τρομοκρατίας. Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές οι σχετικές έρευνες έχουν αποδώσει αξιόλογα στοιχεία και συγκεκριμένοι ύποπτοι βρίσκονται στο στόχαστρο των διωκτικών αρχών.
Ο νέος διοικητής της ΕΥΠ Δημήτρης Παπαγγελόπουλος δηλώνει στην «Κ» ότι το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης είναι «εθνικής εμβέλειας και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί» και διαβεβαιώνει ότι η Υπηρεσία «θα κινηθεί στο πλαίσιο της νομιμότητας και της τήρησης των ατομικών δικαιωμάτων».
Σελίδες επί σελίδων αφιερώνει σήμερα το Βήμα της Κυριακής στην αγαπημένη κρατική υπηρεσία του Σταύρου Ψυχάρη την ΕΥΠ! Η εφημερίδα δημοσιεύει μεγάλο ρεπορτάζ με όλο το παρασκήνιο της αποπομπής του Κοραντή και της τοποθέτησης του Παπαγγελόπουλου. Για όποιον διαβάσει το ρεπορτάζ είναι προφανές ότι η εφημερίδα είναι πολύ καλά πληροφορημένη, ενδεχομένως από τον ίδιο τον Προκόπη Παυλόπουλο με τον οποίο ο Σταύρος Ψυχάρης τα λένε συχνά πυκνά στην Αθηναϊκή Λέσχη!

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Εντελώς πολιτικός (στα δικά μας γούστα δηλαδή) ο πρωτοσέλιδος τίτλος της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας η εφημερίδα αναδεικνύει σε πρώτο θέμα τα τεράστια προβλήματα που έχει η κυβέρνηση με την αδυναμία πληρωμών στο δημόσιο, στα συσσωρευμένα χρέη ύψους 6 δισ ευρώ στην Υγεία και στις δαπάνες του προϋπολογισμού για το Ασφαλιστικό οι οποίες έχουν ήδη εξαντληθεί. Χάλια η κατάσταση δηλαδή.

ΚΟΛΕΓΙΟ = ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ!

Πολύ σημαντικό το θέμα που αναδεικνύει το Έθνος της Κυριακής. Αποκαλύπτει το διάταγμα για τα κολέγια στην Ελλάδα. Επί της ουσίας το Προεδρικό Διάταγμα καταργεί το άρθρο 16 και επιτρέπει την λειτουργία ιδιωτικών (μη κρατικών είναι ο πιο σωστός όρος) στην Ελλάδα. Χαράς ευαγγέλια για τους σπουδαστές των κολεγίων και τους ιδιοκτήτες τους!

ΣΗΡΙΑΛ...

O καθένας με τον πόνο του και ο Μάκης Κουρής με τον Αράπογλου! Εάν δεν ασχοληθεί μαζί του κάθε Κυριακή δεν του πάει καλά η εβδομάδα. Σημαντική πάντως η αποκάλυψη της εφημερίδας το Παρόν. Αρκεί να γράφει τα ίδια και στην περίπτωση που ανοίξει το... ταμείο και τον τιγκάρει στην κρατική ρεκλάμα!

Read more...

Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΤΡΟΜΠΟΥΚΗ - ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ...


Αντίθετα από το Πρώτο Θέμα, η Real News δεν ασχολείται στην πρώτη της σελίδα με τη γρίπη, αλλά επιλέγει για το πρωτοσέλιδό της τα νέα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της σχετικά με τις επιχειρήσεις του Τρομπούκη. Η Real News παρουσιάζει τιμολόγια που επιβεβαιώνουν τη διαπλοκή του Τρομπούκη με γνωστούς επιχειρηματίες

fimotro

Read more...

Σκάνδαλο Βατοπεδίου: διάβαστε πίσω από τις λέξεις της απόφασης του δικαστηρίου


Από το http://atimoulis.blogspot.com/

Σε λίγο θα μας βάλουν να ζητήσουμε και συγνώμη από τον σεβάσμιο γέροντα Εφραίμ που τον... κακολογήσαμε βάναυσα, τον καημενούλη και ταπεινούλη πρώην ηγούμενο της μονής Βατοπεδίου.
Ελάχιστοι έχουν καταλάβει ότι η πρόσφατη απόφαση του πολυμελούς πρωτοδικείου Ξάνθης έχει καθαρά τυπικό χαρακτήρα και ΟΥΔΕΠΟΤΕ μπήκε στην ουσία της υπόθεσης.
Ποιά είναι αυτή η ουσία; Προκύπτει ξεκάθαρα αν διαβάσετε... πίσω από τα γράμματα της απόφασης, ειδικά στο κομμάτι που εξηγεί γιατί κοστολογήθηκαν από τους εκτιμητές του δημοσίου τόσο "φθηνά" τα 8.600 στρέμματα γης της Ουρανούπολης.
Λέει η απόφαση: "Η αποκτηθείσα κυριότητα της Ιεράς Μονής στα 8.600 στρέμματα της Ουρανούπολης είτε είναι αρχαιολογικός χώρος είτε έχει τον χαρακτήρα δάσους ή δασικής έκτασης την καθιστά περίπου...
σαν κοινόχρηστο πράγμα λόγω των εκτεταμένων και σημαντικών περιορισμών που υπαγορεύονται από το άρθρο 24 του Συντάγματος και τους σχετικούς νόμους, συνέπεια των οποίων είναι και η χαμηλή αξία του ακινήτου"
Κατάλαβες τίποτα μάγκα μου ή να στο κάνω λιανά;
Τυπικά, τα χιλιάδες στρέμμματα της Ουρανούπολης είναι... αρχαιολογικοί χώροι, δάσος και δασικές εκτάσεις. Γι αυτό και τα έδωσαν σχεδόν τζάμπα στο Βατοπέδι. Με την λογική, φυσικά, να τα διατηρήσει έτσι και όχι να αλλάξει τον χαρακτήρα τους και να τα πουλήσει πανάκριβα σε ιδιώτες, όταν ο θόρυβος θα έχει (ξανα)καταλαγιάσει.
Να μην ακούω αηδίες! Ξέρεις εσύ, βλάκα αλλά τίμιε Έλληνα, κανέναν στην Ελλάδα που να έχει καταφέρει, βάζοντας μέσο, να αποχαρακτηρίσει αρχαιολογικούς χώρους και δασικές εκτάσεις και μετά να τα έχει μοσχοπουλήσει;
Εδώ σας θέλω! Ξέρετε έστω και ένα τέτοιο λαμόγιο στην... τιμιότατη χώρα μας;
ΥΓ: Η φωτογραφία δεν μπήκε από λάθος! Αυτό είναι το πραγματικό πρόσωπο του Εφραιμούλη...

http://press-gr.blogspot.com/2009/07/blog-post_3167.html

Read more...

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ!!!!!!!!!!

Συνάντηση Κλιμακίου του ΠΑΣΟΚ με εκπροσώπους παραγωγικών και συνδικαλιστικών φορέων με θέμα τα κυβερνητικά σχεδία για την πλήρη ιδιωτικοποίηση της ΛΑΡΚΟ


Κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ αποτελούμενο από τον πολιτικό εκπρόσωπο για θέματα Ανάπτυξης, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, τον Εισηγητή του ΚΤΕ Ανάπτυξης, Απόστολο Κατσιφάρα, και τον Γραμματέα του Τομέα Ανάπτυξης, Φίλιππο Σαχινίδη, πραγματοποίησε συνάντηση, στα Γραφεία του ΠΑΣΟΚ, με εκπροσώπους παραγωγικών και συνδικαλιστικών φορέων από τους Νομούς Φθιώτιδας, Βοιωτίας και Εύβοιας, με αντικείμενο τα κυβερνητικά σχέδια για την πλήρη ιδιωτικοποίηση της ΛΑΡΚΟ.







Δήλωση Α. Λοβέρδου σχετικά με δημοσίευση της τουρκικής Εφημερίδας της Κυβερνήσεως περί γεωφυσικών ερευνών στην Ανατολική Μεσόγειο


Ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Εξωτερικής Πολιτικής, Ανδρέας Λοβέρδος, σχετικά με δημοσίευση της τουρκικής Εφημερίδας της Κυβερνήσεως περί γεωφυσικών ερευνών στην Ανατολική Μεσόγειο, έκανε την ακόλουθη δήλωση:







Ελλείψεις Μέσων Ατομικής Προστασίας στις Πυροσβεστικές Υπηρεσίες Θεσσαλίας


Σοβαρό θέμα ελλείψεων Μέσων Ατομικής Προστασίας (ΜΑΠ) θέτει η Ένωση Αξιωματικών Πυροσβεστικού Σώματος Θεσσαλίας, με αφορμή διαταγή για τις βασικές αρχές ασφαλείας που πρέπει να λαμβάνονται σε περιπτώσεις καταστολής πυρκαγιών.









Μετά την εκλογή της στη θέση της πρώτης Αντιπροέδρου της Επιτροπής Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου η ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Χρυσούλα Σαατσόγλου Παλιαδέλη έκανε την παρακάτω δήλωση.


"Από τη θέση της πρώτης Αντιπροέδρου της Επιτροπής Αναφορών, μια θέση που τιμά ιδιαίτερα τόσο τους Έλληνες Σοσιαλιστές για την ενεργή παρουσία τους στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο όσο και εμένα προσωπικά, θα μπορέσουμε να αφουγκραστούμε με τα μέλη της Επιτροπής τον σφυγμό του ευρωπαίου πολίτη που περιμένει μία γρήγορη και αποτελεσματική αντίδραση στα αιτήματα, στα σχόλια και στις παρατηρήσεις που διατυπώνει. Μια δεξαμενή ιδεών και προτάσεων που θα μας διευκολύνει στο έργο μας και θα προωθήσει την ευρωπαϊκή ενοποίηση."


Read more...

Ρύθμιση για μονιμοποίηση 80.000 υπαλλήλων



Μονιμοποίηση περίπου 80.000 υπαλλήλων προβλέπει ρύθμιση που κατατέθηκε την Παρασκευή στη Βουλή και περιλαμβάνεται σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Εσωτερικών, σύμφωνα με δημοσίευμα του Τύπου του Σαββάτου.

Η ρύθμιση αφορά υπαλλήλους που εργάζονται σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, ΟΤΑ και ανεξάρτητες αρχές και προϋποθέσεις για τη μονιμοποίηση είναι να έχουν συνάψει σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και να κατέχουν οργανική ή προσωποπαγή θέση.

Με τον τρόπο αυτό, οι προαναφερθείσες κατηγορίες υπαλλήλων εξισώνονται ως προς τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις με τους μονίμους.

Αναλυτικά, τους δίνεται η δυνατότητα εξέλιξης στην ιεραρχία βάσει των προσόντων και της προϋπηρεσίας τους, δικαίωμα μετάταξης ή μετακίνησης σε άλλες υπηρεσίες ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες, ισχύει γι' αυτούς το σύστημα προαγωγών των μονίμων. Τέλος, εντάσσονται στις διατάξεις του πειθαρχικού δικαίου που προβλέπεται για το μόνιμο προσωπικό.
nooz

Read more...

Και τον Αύγουστο (στις 24) , κολιός...


Στις 24 Αυγούστου ο "Κουρασμένος" θα αποφασίσει αν θα πάμε για εκλογές το φθινόπωρο ή το έαρ. Τρεις δημοσκοπήσεις έχει παραγγείλει η Ν.Δ. για να...

αποτυπώσει την πραγματική κατάσταση των δυνάμεων που διατηρεί στο εκλογικό σώμα αυτή και το ΠΑΣΟΚ. Οι διάφοροι "Λούληδες" τον συμβουλεύουν πάντως από τώρα και ανεξαρτήτως της εικόνας που θα δείξουν οι δημοσκοπήσεις, να πάει σε εκλογές το φθινόπωρο. Δηλαδή, να πάει μόνος του και όχι να τον σύρει το ΠΑΣΟΚ την άνοιξη, με την προεδρική εκλογή. Στις 24 του Αυγούστου, μαζί με τον κολιό και τα μπαρμπουνάκια Ραφήνας, ο Μπούλης θα πάρει την απόφασή του...

nonews-news


Read more...

Εκλογές...


Από τον Γιάννη Παπαϊωάννου

,
Μαθαίνουμε ότι ανεστάλησαν άδειες προσωπικού για να διεξαθχούν διαγωνισμοί για το δημόσιο, έτσι ώστε χιλιάδες υποψήφιοι δημόσιοι υπάλληλοι να φτάσουν μπροστά στην κάλπη με την ελπίδα να μπουν στο Δημόσιο.
Ως επιβεβαίωση των ανωτέρω μαθαίνουμε ότι έχουν πάρει φωτιά τα βουλευτικά γραφεία από αιτήματα και ότι βουλευτές της επαρχίας έχουν ρίχτει στην αναζήτηση εκλογικών κέντρων.
«Κοινή είναι πλέον η πεποίθηση ότι αυτή η κατάσταση πρέπει να τελειώσει» μου έλεγε με νόημα η πηγή μου στην από εκεί πλευρά.
Μόνο που απομένει να καθοριστεί είναι το πότε ακριβώς θα...
γίνουν οι εκλογές με τις ημερομηνίες να φτάνουν μέχρι το πρώτο 10ημερο του Οκτώβρη και το αν η επίσημη προεκλογική περίοδος θα είναι μεγάλη η μικρή.
Επειδή δεν υπάρχει απευθείας συνομιλία με το Μαξίμου υπάρχει καμπανάκι γενικού συναγερμού και αφορά νομοσχέδιο το όποιο όταν ψηφιστεί θα σημαίνει εκλογές. Γνώμη μου -και όχι μόνο- είναι οτι θα αφορά το ασφαλιστικό.
press


Read more...

ΑΓΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΧΡΥΣΕΣ ΛΙΡΕΣ!


Από το : www.capital.gr

Η Τράπεζα της Ελλάδος αποφάσισε να αυξήσει από την 1η Ιουνίου το spread στις χρυσές λίρες (τη διαφορά τιμής μεταξύ αγοράς και πώλησης) από το 10% στο 20%! Με άλλα λόγια, η αγοραπωλησία χρυσών λιρών είναι πλέον απαγορευμένη υπόθεση για τους επενδυτές. Αν ενισχύεται κάποιος είναι όσοι ασχολούνται με τις χρυσές λίρες... επαγγελματικά και αναλαμβάνουν ρόλο μεσίτη στα στενά της οδού Σοφοκλέους! Όπως εξηγούν στελέχη της ΤτΕ, ο... προηγούμενος τρόπος κοστολόγησης δεν κάλυπτε το κόστος αναπλήρωσης φθαρμένων χρυσών λιρών.Λένε δηλαδή ότι οι φθαρμένες λίρες στέλνονται στην Ελβετία, λιώνονται και στη συνέχεια ξανακόβονται λίρες και ότι το αυξημένο αυτό κόστος δεν το κάλυπτε το προηγούμενο spread. Τα στελέχη της αναφέρουν χαρακτηριστικά πως «επιδοτούσαμε τους επενδυτές των χρυσών λιρών».Ξεχνούν βέβαια να πουν ότι οι φθαρμένες λίρες αγοράζονται έτσι κι αλλιώς σε χαμηλότερη τιμή από την Τράπεζα της Ελλάδος απ’ ό,τι οι... άφθαρτες. Αλλά αυτή είναι μάλλον μία... λεπτομέρεια.Κι ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε με αφορμή το ρεπορτάζ: Η ζήτηση έχει επανέλθει και πάλι σε φυσιολογικά επίπεδα, όπως ήταν πριν από την κρίση.
fimotro.


Read more...

Το όνειρο του Καραμανλή...


Εγκαταλείπει τα σχέδια για εκλογές το φθινόπωρο. Πιστεύει ότι τον Σεπτέμβριο μπορεί να κλείσει η "κακή παρένθεση" που άνοιξε για τη ΝΔ πέρυσι στην ΔΕΘ...


Από τον Γιάννη Δαίδαλο
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
.
Εγκαταλείπει τα σχέδια για πρόωρες εκλογές το φθινόπωρο αφού η ήττα είναι δεδομένη , σύμφωνα με πληροφορίες, ο Κ. Καραμανλής. Πείστηκε ότι είναι καλύτερα να το "τραβήξει" όσο πάει και -αν υποχρεωθεί- να στήσει τις κάλπες την άνοιξη με αφορμή την προεδρική εκλογή. Μέχρι τότε θα προσπαθεί να στριμώξει το ΠΑΣΟΚ να αλλάξει στάση στο θέμα του Παπούλια για να μην γίνουν εκλογές.
Αμφίβολο είναι αν θα γίνει και ο ανασχηματισμός που τώρα "διαρρέεται" ότι θα γίνει τέλη Αυγούστου.
Ο Κ. Καραμανλής πιστεύει ότι...
από τον Σεπτέμβριο μπορεί να αρχίσει να "αλλάζει" το κλίμα και ο χρόνος που κύλησε από τον περσινό Σεπτέμβριο και την εμφάνισή του στη ΔΕΘ -που θεωρήθηκε αρχή της κατρακύλας- να αποδειχτεί μια κακή παρένθεση για τη ΝΔ. Έτσι πιστεύει αυτό το διάστημα...


press-g

Read more...

TΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΚΛΟΓΩΝ "ΠΑΙΖΕΙ" ΑΠΟ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2005










Read more...

ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΑΤΙΑ!!!!!!!


«Δεν υπάρχουν άλλου είδους αφεντικά στην Θράκη, μόνο οι νόμοι και η ελληνική πολιτεία»



Εκαναν... πτέραρχο εκλεκτό της χούντας

infognomonpolitics


Read more...

Κύριε Πρόεδρε, Ονόματα και αριθμούς θέλουμε!!!

Απεσύρθη η τροπολογία για τις εισφορές των βουλευτών!!! (enet)

O πρόεδρος της Βουλής, Δημήτρης Σιούφας, έπειτα από το θόρυβο που προκλήθηκε, απέσυρε τη διάταξη σύμφωνα με την οποία η Βουλή θα κατέβαλλε τις ασφαλιστικές εισφορές των βουλευτών που είχαν επιλέξει να μην εργάζονται, μετά την άρση του επαγγελματικού ασυμβίβαστου.

Η πρωτοβουλία για την κατάθεση της ρύθμισης αυτής, η οποία εντάχθηκε στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών για τη φορολόγηση των σκαφών, ανήκε στον ίδιο τον πρόεδρο της Βουλής.

Ο Δημ. Σιούφας, ωστόσο, σε χθεσινή του ανακοίνωση αναφέρει ότι ενήργησε κατ' αυτόν τον τρόπο έπειτα από εισηγήσεις που δέχτηκε από βουλευτές όλων των πτερύγων του Κοινοβουλίου. Τελικά, έπειτα από τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, εφαρμόζοντας και το θεσμικό του ρόλο, που είναι ν΄ ακούει και να συνθέτει, ζήτησε αργά το απόγευμα από τον υπουργό Οικονομίας να αποσύρει την επίμαχη διάταξη.

Σχόλιο: "Όλων των πτερύγων της βουλής"; τι εννοείται κύριε πρόεδρε;

Ονόματα και αριθμούς θέλουμε!!! για να ξέρουμε ΜΗΝ αδικήσουμε κάποιους με αυτή τη γενίκευση!!!

Υπήρξαν κάποιοι που είπαν ΟΧΙ;

Εδώ και τώρα να μάθουμε!!!

Νάσος


ΣΧΕΤΙΚΟ: "ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΩΝ και ΕΘΝΟΜΗΤΕΡΩΝ"

stoxasmos

Read more...

Γιώργος >"Καμιά προσευχή για τους πεθαμένους!.."



"Οσοι ενέχονται σε σκάνδαλα και διασπάθιση του δημοσίου χρήματος θα πάνε φυλακή. Το ίδιο και οι δικαστικοί λειτουργοί που παραβιάζοντας τους όρκους τους, επιχειρούν να τους προσφέρουν κάλυψη"
Αυτή είναι η γραμμή που περνάει ο Γιώργος στα κορυφαία στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Το να τιμωρηθούν παραδειγματικά όσοι γαλάζιοι εμπλέκονται σε σκάνδαλα, έχει να κάνει με την αξιοπιστία της μελλοντικής κυβέρνησης του Γ. Παπανδρέου. Εαν επιχειρήσει συγκάλυψη και συμψηφισμούς, είναι τελειωμένος.
Οι πολίτες θέλουν να δουν τους τωρινούς διεφθαρμένους κρεμασμένους ψηλά, στη πλ. Συντάγματος.
Μόνο έτσι θα πεισθούν οτι κάτι αλλάζει στη πολιτική ζωή του τόπου και οτι ο Γιώργος Παπανδρέου οτι λέει το εννοεί.
Καμιά προσευχή για τους πεθαμένους!
kourdistoportocali


Read more...

7 ερωτήσεις για τις 7 πληγές της Θεσσαλονίκης

κατ'αρχήν, ευχαριστούμε τον Κρίτωνα Αρσένη, για την αποστολή του Δελτίου τύπου και με την ευκαιρία ευχόμαστε στο νεαρό Ευρωβουλευτή και στους υπόλοιπους 21 ευρωβουλευτές, καλή θητεία, με υγεία και όρεξη για δουλειά ! Θα είμαστε ευτυχείς αν μας ενημερώνουν για τις δραστηριότητές τους. Να τους γνωρίσουμε καλύτερα, να ξέρουμε ποιόν και γιατί τον ψηφίζουμε ! Η ανεξαρτησία του taxalia είναι γνωστή και δεδομένη, δεν μας ενδιαφέρει σε ποιό κόμμα ανήκει ο Ερωβουλευτής, μας ενδιαφέρει μόνο, αν με τις παρεμβάσεις του, βοηθά την καθημερινότητα του Έλληνα πολίτη.
Την περιβαλλοντική υποβάθμιση της Θεσσαλονίκης, που έχει άμεσες επιπτώσεις στην υγεία, στην ποιότητα ζωής των πολιτών και τη βιοποικιλότητα αφορούν 7 ερωτήσεις που κατέθεσε, με την έναρξη της λειτουργίας της 7ης Συνόδου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Κρίτων Αρσένης – μέλος των επιτροπών Περιβάλλοντος, Υγείας, Αλιείας και Διεθνούς Ανάπτυξης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Ειδικότερα οι ερωτήσεις αφορούν τις επτά «πληγές» της πόλης:

1.τη ρύπανση του Θερμαϊκού, με επιπτώσεις τόσο στην ανθρώπινη υγεία όσο και στην αλιεία·
2.το ιδιαίτερα επικίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία νέφος της Θεσσαλονίκης·
3.τις απειλές για το Σέιχ Σου, που είναι ο μόνος πνεύμονας της πόλης·
4.την καταστροφή της λίμνης Κορώνειας·
5.τις απειλές για το Δέλτα Αξιού, έναν από τους σημαντικότερους υγροτόπους της Ευρώπης·
την ιδιαίτερα χαμηλή αναλογία πρασίνου ανά πολίτη στη Θεσσαλονίκη και το γεγονός ότι 6.δεν αξιοποιούνται για τη δημιουργία πρασίνων ελεύθερων χώρων τα εγκαταλελειμμένα στρατόπεδα της πόλης
7.τη ρύπανση τους υπεδάφους της δυτικής Θεσσαλονίκης από επικίνδυνα τοξικά απόβλητα.

Με αφορμή την κατάθεση των ερωτήσεων ο Κρίτων Αρσένης δήλωσε ότι «Η Θεσσαλονίκη κατατάσσεται πανευρωπαϊκά στις τελευταίες θέσεις αναφορικά με την ποιότητα ζωής. Κάτοικοι, οργανώσεις και κινήσεις πολιτών αγωνίζονται επί χρόνια για να λυθούν τα προβλήματα, που έχουν γίνει ανοιχτές πληγές για την πόλη, υποβαθμίζουν το αστικό περιβάλλον και απειλούν τη δημόσια υγεία. Οι Θεσσαλονικείς, όπως όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες και Ευρωπαίοι πολίτες έχουμε δικαίωμα στην ισότιμη πρόσβαση σε περιβαλλοντικά αγαθά. Όλοι οι ευρωβουλευτές οφείλουμε να αποτελούμε μόνιμη γέφυρα ανάμεσα στους συμπολίτες μας και τα ευρωπαϊκά όργανα, ώστε να ακούγεται δυνατά εκεί η φωνή τους. Είναι καιρός να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που σχετίζονται με την ποιότητα ζωής σε κάθε γωνιά της Ελλάδας με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο πράσινης ανάπτυξης, που προτείνει λύσεις με προοπτική».

/taxalia

Read more...

Το μαγαζάκι του Κουρασμένου...



Μαγαζί χαφιεδισμού χαρακτηρίζει ο Κακαουνάκης την ΕΥΠ, μετά την αλλαγή του διοικητού της.
Ο Καραμανλής, γράφει, ξανάστησε το Αστυνομικό Κράτος.
Στο ΚΑΡΦΙ υπάρχει θέμα για το πώς "φαγώθηκε" ο Κοραντής.
Ενώ στη πτώτη σελίδα προαναγγέλεται η επιστροφή του εκδότη της εφημερίδας στο FLASH .


nonews-news

Read more...

Σπύρος Κουβέλης από την Κομοτηνή: «Η Ελλάδα θα γίνει πρωτοπόρος στην Ευρώπη για την πράσινη ανάπτυξη»



Πολιτικές Πράσινης Ανάπτυξης - Σπύρος Κουβέλης στην Κομοτηνή
Την ανάγκη εφαρμογής ενός νέου μοντέλου, στο πλαίσιο της πράσινης ανάπτυξης, το οποίο δεν αποτελεί πλέον εφήμερη μόδα, αλλά έχει εξελιχθεί σε συλλογική συνείδηση και αναγκαιότητα, επεσήμανε από την Κομοτηνή ο βουλευτής επικρατείας του ΠΑΣΟΚ και υπεύθυνος σε θέματα Περιβάλλοντος και Χωροταξίας του κόμματος Σπύρος Κουβέλης.
Ο βουλευτής βρέθηκε στην Κομοτηνή για να μιλήσει σε εκδήλωση της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ροδόπης – Έβρου και της Νομαρχίας Ροδόπης, με θέμα «Πολιτικές Πράσινης Ανάπτυξης και πρακτικές εφαρμογές» και επεσήμανε πως «περιβάλλον και πράσινη ανάπτυξη είναι δυο πράγματα σχετικά διακριτά μεταξύ τους», ενώ σημείωσε ότι «στην Ελλάδα δεν υπάρχει μια συγκροτημένη πολιτική για την προστασία του περιβάλλοντος και είναι κάτι που ακόμα ζητάμε», τονίζοντας ιδιαίτερα «την αποτυχία της σημερινής κυβέρνησης σε πολιτικές για το περιβάλλον». Ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Περιβάλλοντος και Χωροταξίας, τόνισε επίσης ότι πρέπει να γίνει προσπάθεια, ώστε το νέο αναπτυξιακό μοντέλο της πράσινης οικονομίας να απευθυνθεί σε όλες τις οικονομικές κοινωνικές ομάδες και να εξηγηθούν τα οφέλη του νέου προτύπου για κάθε κοινωνική ομάδα. Υπογράμμισε την αναγκαιότητα ανάπτυξης δικτύων, μέσω των οποίων θα μπορεί να υπάρξει προστασία διαφόρων πηγών ζωής και ενέργειας, όπως είναι το νερό.
Πολιτικές Πράσινης Ανάπτυξης - Σπύρος Κουβέλης στην ΚομοτηνήΠολιτικές Πράσινης Ανάπτυξης - Σπύρος Κουβέλης στην Κομοτηνή
  • Ακούστε την συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο Σπύρος Κουβέλης, στο WEB Radio εδώ...
  • Δείτε φωτογραφίες από την επίσκεψη του βουλευτή επικρατείας του ΠΑΣΟΚ στην Κομοτηνή, εδώ...
piazzadelpopolo


Read more...

ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ


Θεματάρα ή θεματάκι; Θεματάρα με πολύ παρασκήνιο. Έτσι είναι ακριβώς όπως τα γράφει ο Κόσμος του Επενδυτή. Στήνεται πολύ χοντρό κόλπο από τον Αβραμόπουλο στο Ερρίκος Ντυνάν. Εξυπηρετώντας τα συμφέροντα δυο μεγαλοεπιχειρηματιών με Ιατρικά κέντρα, δημιουργεί ιδιωτική κλινική στο κοινοφελές ίδρυμα "Ερρίκος Ντυνάν". Χοντρό κόλπο...

fimotro

Read more...

ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΚΕΡΔΟΥΣ...


Κάθε χρόνο παγκοσμίως πεθαίνουν δύο εκατομμύρια άνθρωποι από μαλάρια, κάτι το οποίο θα μπορούσε να αποφευχθεί με μια κουνουπιέρα. Οι δημοσιογράφοι δεν λένε τίποτα γι’αυτό. Κάθε χρόνο παγκοσμίως πεθαίνουν δύο εκατομμύρια παιδιά από διάρροια, κάτι το οποίο θα μπορούσε να αποφευχθεί με ένα σιρόπι των 25 σέντς. Και οι δημοσιογράφοι δεν λένε τίποτα γι’ αυτό. Ιλαρά, πνευμονία, ασθένειες θεραπεύσιμες με... φτηνά εμβόλια είναι υπεύθυνες για το θάνατο δεκάδων εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως κάθε χρόνο.
Και οι δημοσιογράφοι δεν λένε τίποτα. Είναι κάποια χρόνια που εμφανίστηκε η γνωστή πια γρίπη των πουλερικών. Παγκοσμίως οι δημοσιογράφοι μας πλημμύρισαν με πληροφορίες, πανικό, σήματα κινδύνου. Επιδημία, η πιο επικίνδυνη απ’ όλες, μια πανδημία!!!
Μιλάγανε μόνο για την τρομακτική αυτή ασθένεια των πουλερικών.
Και βέβαια, η γρίπη των πουλερικών προκάλεσε το θάνατο μόλις 250 ατόμων παγκοσμίως. 250 θάνατοι σε 10 χρόνια, δηλαδή αναλογικά 25 θάνατοι το χρόνο. Η κοινή γρίπη σκοτώνει μισό εκατομμύριο ανθρώπων το χρόνο παγκοσμίως. Μισό εκατομμύριο έναντι 25.Για ένα λεπτό. Τότε γιατί τόση φασαρία με τη γρίπη των πουλερικών; Γιατί πίσω από αυτά τα κοτόπουλα υπήρχε ένας «κόκορας», ένας κόκορας με μεγάλο λειρί. Η διεθνής φαρμακευτική Roche με το πασίγνωστο Tamiflú της πούλησε εκατομμύρια δόσεων στις Ασιατικές χώρες. Ακόμα και αν το Tamiflú έχει αμφίβολη αποτελεσματικότητα, η Βρετανική Κυβέρνηση αγόρασε 14 εκατομμύρια δόσεις για την πρόληψη του πληθυσμού της.Με την γρίπη των πτηνών, η Roche και η Relenza, οι δύο μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες που προμηθεύουν την αγορά με αντιγριππικά, κέρδισαν χιλιάδες εκατομμύρια δολάρια.Πρώτα με τα πουλερικά και τώρα με τα χοιρινά.Ναι, τώρα ξεκίνησε η ψύχωση της γρίπης των χοίρων. Και όλοι οι δημοσιογράφοι του κόσμου μιλάνε μόνο γι’αυτό. Πια δεν λένε τίποτα για την οικονομική κρίση ούτε τους βασανισμένους στο Guantánamo. Μόνο για τη γρίπη των χοίρων. Και διερωτώμαι: αν πίσω από τα πτηνά υπήρχε ένας «κόκορας», πίσω από τα γουρουνάκια να μην υπάρχει ένα «μεγάλο γουρούνι»; Ας δούμε τι λέει ένας υπεύθυνος των εργαστηρίων της Roche. ROCHE: Εμάς μας απασχολεί πολύ αυτή η πανδημία, τόσος πόνος, γι’ αυτό δίνουμε στην αγορά το θαυματουργό Tamiflú. - Και πόσο πωλείται το «θαυματουργό» Tamiflú; - Λοιπόν, είναι 50 δολάρια το κουτί.- 50 δολάρια το κουτί με τις κάψουλες; - Πρέπει να καταλάβετε κυρία ότι τα θαύματα πληρώνονται ακριβά. - Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι αυτές οι εταιρείες βγάζουν μεγάλα κέρδη από τον δικό μας πόνο. Η εταιρεία Gilead Sciences της Β. Αμερικής έχει την πατέντα του Tamiflú. Ο κύριος μέτοχος αυτής της εταιρείας δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία προσωπικότητα της πολιτικής, τον Donald Rumsfeld, γραμματέα αμύνης του George Bush, υπεύθυνο για τον πόλεμο κατά του Ιράκ. Οι μέτοχοι των φαρμακευτικών Roche και Relenza τρίβουν τα χέρια τους, είναι ευτυχείς με τις πωλήσεις τους, που για άλλη μια φορά φέρουν εκατομμύρια, του αμφίβολου Tamiflú. Η πραγματική πανδημία είναι η απληστία, τα τεράστια κέρδη αυτών των ιδιοτελών της υγείας. Δεν αρνούμαστε τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης που λαμβάνει η κάθε χώρα. Αλλά αν η γρίπη των χοιρινών είναι μια φοβερή πανδημία απ’ ό,τι λένε τα μέσα ενημέρωσης, εάν τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας τον απασχολεί τόσο πολύ αυτή η ασθένεια, γιατί δεν τη δηλώνει ως παγκόσμιο πρόβλημα της δημόσιας υγείας και να δώσει εντολή να παρασκευασθούν γενικά φάρμακα για την αντιμετώπισή της; Να απορρίψει τις πατέντες της Roche και της Relenza και να κάνει διανομή δωρεάν γενικών φαρμάκων σε όλες τις χώρες και ειδικά στις πιο φτωχές. Αυτή θα ήταν η καλύτερη λύση.

fimotro.blogspot

Read more...

ΤΑΜIFLU-MANIA (2)!


Με το θέμα των ημερών ασχολείται ο Κόσμος του Επενδυτή. "Θρίλερ με τα εμβόλια" ο τίτλος για ένα θέμα που πουλάει και ενδιαφέρει χιλιάδες αναγνώστες. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, όπως προκύπτει μέσα από το ρεπορτάζ, αλλά σε μια άνευρη ειδησεογραφική περίοδο δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα θέμα που δημιουργεί εντυπώσεις.





fimotro


Read more...

Ολα τα πρωτοσέλιδα Απογευματινών- Πρωινών-Οικονομικων, Αθλητικών, Θεσσαλονικής


17-7-2009

Κάντε κλικ στις εφημερίδες να ανοίξουν

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ






























ΠΡΩΙΝΕΣ












ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ
















ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ



















kafeneio

Read more...