Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Τσιτουρίδης: Αυτή τη φορά δε θα σιωπήσω...


Απειλεί με αποκαλύψεις ο Τσιτουρίδης. Αλίμονό μας (τι έχουμε ν' ακούσουμε) ! Η Σπυράκη τον ξετρύπωσε στο τηλέφωνο, μόλις του 'ρθαν τα κακά μαντάτα. Της είπε πως θεωρεί άδικη την απομάκρυνσή του και...

αυτή την φορά δεν πρόκειται να κρατήσει το στόμα του κλειστό. "Δε θα σιωπήσω" , της είπε.
Ρε τι έχουμε να ακούσουμε...


nonews-news.

Read more...

ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ Α' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ!...


Θα τους κάνει την πλάκα; Να κατέβει στην Α' Θεσσαλονίκης με τον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό; Υπάρχει κενή θέση. Και υπάρχει και χρονικό περιθώριο βάση του νόμου για την κατάθεση των ψηφοδελτίων. Σκάει βόμβα οσονούπω...

/fimotro

Read more...

"ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ"...





Read more...

ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ...

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΓΩΓΗ...



Συγκρατημένος ο Νικολακόπουλος και ο Θεοδωρικάκος. Συγκρατημένοι σε σχέση με τα δεδομένα που παρουσίασε ο ANT1. Ρεαλιστική προσέγγιση γιατί δεν υπάρχει η αναγωγή αναποφάσιστων ψηφοφόρων. Την ίδια στιγμή βγήκαν τα πρώτα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. Έξω οι Τσιτουρίδης, Δούκας, Παυλίδης. Μέσα ο κουμπάρος του πρωθυπουργού Μπασιάκος και ο Κοντός. Μέσα και ο Κουκοδήμος. Το συμπέρασμα; Διασώθηκε ο κουμπάρος του Καραμανλή Μπασιάκος...
fimotro


Read more...

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΜΕ 89.955 ΑΤΟΜΑ!



Υπάρχει δημοσκόπηση στην οποία έχουν ψηφίσει 89.995 διαφορετικοί ψηφοφόροι(!); Υπάρχει στο facebook! Ο αριθμός είναι πολύ μεγάλος. Η δημοσκόπηση έχει ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό. Το 57,5% είναι... ψηφοφόροι ηλικίας από 18-25 ετών. Μπείτε και ψηφίστε στη διεύθυνση : http://apps.facebook.com/elections_gr/?_fb_fromhash=10aed28074b9bc895b1a8dba8c02e17b&fb_sig_in_iframe=1&fb_sig_locale=en_GB&fb_sig_in_new_facebook=1&fb_sig_time=1252940308.9846&fb_sig_added=0&fb_sig_canvas_user=638570826&fb_sig_api_key=40060ecb50e5a888ed51fe5d7f498add&fb_sig_app_id=130980680804&fb_sig=3e1f5a3be30cee18d0b7692fabb3b7d9&auth_token=fc4e93e79477b8bde6b77d49770674ff&installed=1



Read more...

ΡΕΥΜΑ ΙΣΧΥΡΗΣ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ...


Διαφορά ρεκόρ υπέρ του ΠΑΣΟΚ καταγράφουν οι περισσότερες δημοσκοπήσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας σήμερα σε τρία κεντρικά δελτία ειδήσεων. Το μεγαλύτερο ποσοστό διαφοράς καταγράφεται στη δημοσκόπηση της Metron Analysis για τον ΑΝΤ1. Ο Φαναράς άνοιξε τη διαφορά στο 7,9%. Το ζητούμενο βέβαια δεν είναι αυτό. Το κρίσιμο σημείο είναι οι έδρες που εξασφαλίζει το πρώτο κόμμα. Με την συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή παίρνει 157 έδρες. Η αυτοδυναμία κλειδώνει οριστικά

fimotro.

Read more...

Στηρίζουμε τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Στηρίζουμε τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις


Αναγνωρίζουμε τον ρόλο των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στην αντιμετώπιση της κρίσης. Γι’ αυτό ενισχύουμε τη βιωσιμότητά τους και στηρίζουμε την παρουσία τους στην αγορά.




Read more...

14/9/2009 Δήλωση Σπ. Κουβέλη σχετικά με τις καταστροφικές πλημμύρες στην Εύβοια


Δήλωση Σπ. Κουβέλη σχετικά με τις καταστροφικές πλημμύρες στην Εύβοια


Ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Περιβάλλοντος και Χωροταξίας, Σπύρος Κουβέλης, σχετικά με τις καταστροφικές πλημμύρες στην Εύβοια, έκανε τη ακόλουθη δήλωση :

ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΥΒΕΛΗΣ


Read more...

Συνάντηση Γ. Α. Παπανδρέου με τον Δ. Χριστόφια

Συνάντηση Γ. Α. Παπανδρέου με τον Δ. Χριστόφια

Απαιτείται άμεσος συντονισμός των κυβερνήσεων Ελλάδας και Κύπρου για την επίτευξη των κοινών στόχων, ιδιαιτέρως ενόψει των αποφάσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης τον Δεκέμβριο. Δήλωση Γ. Α. Παπανδρέου, Λευκωσία


Read more...

Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Α ΑΘΗΝΑΣ ΣΠΥΡΟΥ ΚΟΥΒΕΛΗ







Read more...

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ;



Κάτι έχει μυριστεί ο πονηρός Βερύκιος και από την πρωινή εκπομπή του στο ραδιόφωνο του Alpha αναφερόταν συνέχεια στον καθηγητή Ιατρικής Χαράλαμπο Μουτσόπουλο. Είναι ο γιατρός που χρόνια φωνάζει και γράφει για τα κυκλώματα που λυμαίνονται τον... χώρο της Υγείας. Ανήκει στον κεντροδεξιό χώρο χώρο αλλά συμπαθεί ιδιαίτερα τον Παπανδρέου σε αντίθεση με τον Καραμανλή. Είναι ένα από τα πρόσωπα που ο προέδρος του ΠΑΣΟΚ υπολογίζει, εάν όπως ο ίδιος είπε στην Ελευθεροτυπία- αξιοποιήσει εξωκοινοβουλευτικούς. Ας κρατήσουμε το όνομά του.
Σ.Σ. Ο Μουτσόπουλος είναι διεθνώς αναγνωρισμένος ερευνητής των συστηματικών αυτοάνοσων ρευματικών νοσημάτων. Το επιστημονικό του έργο περιλαμβάνει πάνω από 600 δημοσιεύσεις σε έγκυρα διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συγγράμματα....
/fimotro.


Read more...

Το ρουσφέτι, για "επωνύμους" και "ημέτερους", πάει σύννεφο από τον Μεϊμαράκη...


.
Αποκάλυψη-φωτιά: 116 ναύτες φυλάνε το ... άδειο οίκημα του αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού αντιναύαρχου Καραμαλίκη. Κάνουν μια υπηρεσία κάθε ... 115 ημέρες!!! Στο φως οι λίστες με τα ονόματα...

Από τον Λυκούργο Σκαμνιώτη
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Ο αρχηγός του Γενικού ΕπιτελείουΝαυτικού αντιναύαρχος Γ. Καραμαλίκης έχει επανδρώσει με δύναμη τάγματος πλήρους συνθέσεως, 116 ναύτες την φρουρά του άδειου οικήματος του με την καταπληκτική θέα προς όλο τον δίαυλο της Σαλαμίνας.
Ο αντιναύαρχος
με τις ευλογίες του υπουργού Εθνικής Άμυνας Βαγγέλη Μεϊμαράκη φροντίζει τα παιδιά των "επωνύμων" και "ημετέρων" που εμφανίζονται στη λίστα να κάνουν μία υπηρεσία κάθε 115 ημέρες, δηλαδή μία στο τρίμηνο και τις υπόλοιπες να είναι εξαφανισμένοι!!!
Και όλα αυτά τη στιγμή που στο Στρατό Ξηράς και ιδιαίτερα μετά τη βιαστική μείωση της θητείας για προεκλογικούς λόγους έχουν δημιουργηθεί εκρηκτικές καταστάσεις σχεδόν στο σύνολο των στρατοπέδων από την έλλειψη προσωπικού και οι στρατιώτες εξέρχονται των στρατοπέδων μετά από 20 ή και 30 ημέρες...
Για του λόγου το αληθές, αποκαλύπτουμε στο τέλος του κειμένου και την τρισέλιδη λίστα με τα ονόματα των 116 ναυτών. Αν και ...

τα περισσότερα είναι παιδιά "επωνύμων" και "ημετέρων", το θέμα δεν έχει να κάνει με το ποια είναι τα συγκεκριμένα ονόματα. Γι' αυτό και δημοσιεύουμε τις λίστες σε μικρό μέγεθος και με δυσδιάκριτα τα ονόματα. Αυτό που θέλουμε είναι να καυτηριάσουμε και να καταγγείλλουμε το φαινόμενο και αυτή την άθλια πελατειακή πρακτική την ώρα που η ηγεσία της ΝΔ προσπαθεί να μας πείσει ότι ...έβαλε μυαλό και θα σταματήσει να συμπεριφέρεται με τέτοιους τρόπους που την οδήγησαν άλλωστε και στα σημερινά της χάλια.
Και βέβαια, για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, κανείς δεν αγνοεί τη σημασία του λεγόμενου "βύσματος" στο στρατό. Αλλά, άλλο αυτό -μια καλή θέση ή ειδικότητα- και άλλο να υπάρχουν ...116 ναύτες για να φρουρούν ένα ...άδειο οίκημα. Αυτό δεν έχει κανένα προηγούμενο και αποτελεί -όπως και να το κάνουμε- ένα σκάνδαλο. Έτσι δεν είναι σεμνέ και ηθικέ κ. Μεϊμαράκη;




Read more...

Νέο μεγάλο σκάνδαλο Αλογοσκούφη!...


.
Με "αδιαφανείς διαδικασίες" η επιλογή 55 Επιθεωρητών στο υπ. Οικονομικών επί των ημερών του. Δύο δικαστικές αποφάσεις - κόλαφος σε βάρος του. Ακυρώνονται αναδρομικά οι τοποθετήσεις. Άνω-κάτω τώρα, πάλι, η κυβέρνηση εξαιτίας του λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές στις οποίες ... συμμετέχει.

.
Από τον Θανάση Λεπίδη
.
Μεγάλο σκάνδαλο Αλογοσκούφη -με δικαστική βούλα μάλιστα- αποκαλύφθηκε σήμερα!
Το Διοικητικό Εφετείο της Θεσσαλονίκης με δύο αποφάσεις ακύρωσε την τοποθέτηση 55 Επιθεωρητών του υπουργείου Οικονομικών (σε Εφορίες και Τελωνεία) που είχε γίνει στια αρχές του 2007, όταν απόλυτος άρχων ως "τσάρος" ήταν ο Γ. Αλογοσκούφης.
Σύμφωνα με τις δικαστικές αποφάσεις οι τοποθετήσεις έγιναν με "αδιαφανείς διαδικασίες", δηλαδή προκύπτει μέγα ζήτημα για τα κριτήρια με τα οποία είχαν επιλεγεί οι συγκεκριμένοι Επιθεωρητές σε σύνολο 120 που είχαν υποβάλει τότε τα δικαιολογητικά τους.
Εκτός από το πολιτικό και ηθικό θέμα που δημιουργείται για τον πρώην υπουργό Οικονομίας λίγες μόλις ημέρες πριν πάει να ζητήσει πάλι την ψήφο των πολιτών (υποσχόμενος τι, άραγε;), δημιουργούνται κι άλλες παρενέργειες. Αφενός οι...

αποφάσεις που είχαν πάρει οι 55 αυτοί Επιθεωρητές κινδυνεύουν να κριθούν κι αυτές άκυρες (καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό...) και αφετέρου τώρα στο υπουργείο Οικονομικών ... τρέχουν για να κάνουν από την αρχή τη διαδικασία της επιλογής Επιθεωρητών, μεταξύ των 120, αφού οι θέσεις μένουν πλέον κενές. Πόσο αδιάβλητο θα είναι όμως το να γίνει η νέα διαδικασία προεκλογικά; Ηδη έχει τεθεί θέμα να "παγώσει" κάθε σχετική διαδικασία μέχρι τις 4 Οκτωβρίου...
Κι αναρωτιέμαι: Ο Μαγγίνας μένει εκτός ψηφοδελτίου για τον Ινδό και το "αναψυκτήριο" ενώ ο Αλογοσκούφης με τέτοιες ιστορίες σε βάρος του, που βλάπτουν κατάφωρα το δημόσιο και το κοινωνικό σύνολο, συμμετέχει...
Μήπως ο Καραμανλής διυλίζει τον κώνωπα και καταπίνει την κάμηλο;



Read more...

ΨΗΦΟ-ΨΗΦΟ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ...


Από τη μία η Σ. Καλαντζάκου, παρότι αρκετά νέα, έχει μπει δυναμικά στο στίβο της πολιτικής, έχοντας δημιουργήσει το δικό της δίκτυο επαφών στην κεντρική σκηνή, με τη δουλειά και το ήρεμο έργο της. Από την άλλη ο Υπουργός Τουρισμού κ. Μαρκόπουλος, ο οποίος φέρεται να έχει υπογράψει, μαζί με τον Γ.Γ. κ. Γ. Κοφίνη, έγγραφα-χορηγιών, για δεκάδες χιλιάδες ευρώ, προκειμένου να... διαθέσει σε έντυπα και εξωραϊστικούς συλλόγους της Εύβοιας. Φυσικά, δε πρόκειται για τις ανάγκες του ΕΟΤ, αλλά για τις ανάγκες του εκλογικού του αγώνα στο νομό Εύβοιας. Όλα θα βγουν τις επόμενες μέρες... Λέτε κάτι να ήξερε το γραφείο του πρωθυπουργού και για αυτό να μην του είχε κρατήσει θέση στις τρεις πρώτες σειρές στη ΔΕΘ;

/fimotro.

Read more...

ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ, ΨΩΝΙΖΟΥΝ ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΑ...


Ρεπορτάζ : Δήμητρα Σκούφου
(από ΤΑ ΝΕΑ)

Φρένο στις αγορές με πιστωτικές κάρτες έβαλαν οι Έλληνες καταναλωτές τους τελευταίους μήνες, χρησιμοποιώντας όλο και περισσότερα μετρητά κυρίως λόγω του υπερδανεισμού τους σε πλαστικό χρήμα από τις τράπεζες. Στις θερινές εκπτώσεις μόνο το 10% των αγορών έγιναν... αποκλειστικά με πιστωτική κάρτα, ενώ όπως λένε οι έμποροι ούτε οι άτοκες δόσεις αποτελούν πλέον δέλεαρ για τους καταναλωτές. Δύο χρόνια πριν οι αγορές με κάρτες αποτελούσαν το 50% του συνολικού τζίρου της αγοράς. Το φαινόμενο άρχισε να γίνεται εμφανές από τους πρώτους μήνες του 2009, αλλά κορυφώθηκε στη θερινή περίοδο και έδωσε τη χαριστική βολή στην αγορά, που μετρά απώλειες σε σχέση με πέρσι ακόμα και 20%, με ορισμένους κλάδους να βλέπουν μειωμένο τον τζίρο τους ακόμα και 40%. Η υπερχρέωση των νοικοκυριών αλλά και η εξάντληση των πιστωτικών ορίων αποτελούν τις βασικές αιτίες που πλέον το πλαστικό χρήμα δεν βγαίνει από το πορτοφόλι του Έλληνα και οι καταναλωτές προβαίνουν σε αγορές μόνο όταν διαθέτουν τα χρήματα για να τις πραγματοποιήσουν. Πριν από 1-2 χρόνια η σχέση αγορών με μετρητά προς αγορές με κάρτες ήταν 50-50, δηλαδή οι μισές αγορές γίνονταν με μετρητά και οι άλλες μισές με πλαστικό χρήμα. Σήμερα- λένε εκπρόσωποι των εμπόρων- η σχέση αυτή έχει ανατραπεί πλήρως. Τι δείχνει η έρευνα Η εκτίμηση αυτή επαληθεύεται και από την έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά που έγινε στο διάστημα των θερινών εκπτώσεων στα μέλη του, και έδειξε ότι το 48% των καταναλωτών πραγματοποίησε φέτος τις αγορές του αποκλειστικά και μόνο με μετρητά, το 34% με συνδυασμό μετρητών και πιστωτικής κάρτας και μόνο το 10% αποκλειστικά με πιστωτική κάρτα. «Η χρήση της πιστωτικής κάρτας το φετινό καλοκαίρι περιορίστηκε εντυπωσιακά σε σύγκριση με το 2008», λένε εκπρόσωποι του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, προσθέτοντας ότι «επιβεβαιώνεται με αυτό τον τρόπο ότι τόσο η ρευστότητα όσο και η πιστοληπτική δυνατότητα των καταναλωτών έχει περιοριστεί δραστικά κατά το τελευταίο διάστημα». Μειώνουν τα όρια Την ίδια ώρα οι τράπεζες λόγω της κρίσης εμφανίζονται πολύ πιο φειδωλές στο πιστωτικό όριο που προσφέρουν στους υποψήφιους πελάτες τους. Από τα 3.000 ή τα 5.000 ευρώ που έδιναν πριν από δύο χρόνια, τώρα το μέσο όριο για μια νέα πιστωτική κάρτα κυμαίνεται ανάμεσα στα 1.500 και τα 2.000 ευρώ. Και αυτό γιατί οι επισφάλειες στο πλαστικό χρήμα έχουν πάρει και αυτές την ανιούσα, ξεπερνώντας ακόμα και το 10%, ενώ σε αυτή την κατηγορία δανεισμού οι τράπεζες δεν έχουν απολύτως καμία εξασφάλιση. Το φρένο που έχει μπει στη χρήση της πιστωτικής κάρτας από τους καταναλωτές επιβεβαιώνουν και τραπεζικά στελέχη εκτιμώντας ότι ο αριθμός των νοικοκυριών που αδυνατούν να πληρώσουν τις δόσεις των πιστωτικών τους καρτών ή καταβάλλουν για την αποπληρωμή των οφειλών τους περισσότερο από το 40% του διαθέσιμου μηνιαίου εισοδήματός τους φτάνει τις 500.000. Υπολογίζεται ότι στην Ελλάδα ο αριθμός των πιστωτικών καρτών φτάνει τα 11 εκατομμύρια, ενώ τα χρέη των νοικοκυριών σε κάρτες εκτιμώνται στα 10,2 δισ. ευρώ.

fimotro.

Read more...

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ ΑΠΟ ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ...



Από τον Βουλευτή Μιχ.Καρχιμάκη λάβαμε τo ακόλουθο e-mail:
Για τον κ. Υπουργό Εσωτερικών ΕΡΩΤΗΣΗ.
ΘΕΜΑ: «Η τοποθέτηση του αρχειοθέτη των υποκλοπών στην πλέον έμπιστη, αλλά και κρισιμότατη σε σχέση με την εθνική και δημόσια ασφάλεια, καθώς και τον σεβασμό των δικαιωμάτων των πολιτών, θέση, προϋποθέτει ότι η Κυβέρνηση Καραμανλή που τον επέλεξε, είναι σε θέση να δικαιολογήσει την έλλειψη απαντήσεων στα καίρια ερωτήματα που παραμένουν προκλητικά αναπάντητα εξαιτίας της συγκάλυψης ενός σκανδάλου πρωτοφανούς παραβίασης ατομικών δικαιωμάτων, αλλά και ενδεχόμενης μείζονος απειλής της δημόσιας ασφάλειας, που οδήγησε και στην αυτοκτονία του στελέχους της Vodafone»
Όπως...

έχει καταγραφεί, το πρωί της 9ης Μαρτίου του 2005 βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του το μέχρι τότε στέλεχος της Vodafone Κωνσταντίνος Τσαλικίδης, σχεδιαστής δικτύου και Διευθυντής Τεχνολογίας της εμπλεκόμενης στο σκάνδαλο των υποκλοπών εταιρείας Vodafone. Την αμέσως επόμενη μέρα ακολούθησε μυστική συνάντηση της ηγεσίας της Κυβέρνησης Καραμανλή με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Vodafone με θέμα το παράνομο λογισμικό συνακροάσεων στο δίκτυο της εταιρείας και μετά από μυστική διαχείριση, ερήμην των αρμοδίων ανεξάρτητων αρχών όπως η Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών και συγκάλυψη της υπόθεσης για 11 ολόκληρους μήνες, Υπουργοί της Κυβέρνησης Καραμανλή, σε πανηγυρική συνέντευξη Τύπου, ανακοίνωσαν στον Ελληνικό λαό την δική τους εκδοχή για το διαβόητο πλέον και ανεξιχνίαστο μέχρι σήμερα σκάνδαλο των υποκλοπών.

Δυστυχώς, η υποτιθέμενη διερεύνηση της υπόθεσης των υποκλοπών σφραγίστηκε από την Κυβερνητική συγκάλυψη, την Κυβερνητική άρνηση στην αυτονόητη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής, την παρεμπόδιση έγκαιρης παρέμβασης της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών και τελικά την προκλητική αρχειοθέτηση της υπόθεσης των υποκλοπών από τον Εισαγγελέα κ. Δ. Παπαγγελόπουλο.

Σεβόμενοι την συνταγματικά κατοχυρωμένη ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης, δεν θα υπεισέλθουμε στην δικαστική κρίση περί αυτοκτονίας, ούτε στις αιτιάσεις των μηνυτών περί δολοφονίας ή τουλάχιστον συμμετοχής σε αυτοκτονία σχετικά με την επιμέρους εισαγγελική έρευνα που διενεργήθηκε για τον θάνατο του Κώστα Τσαλικίδη. Σε κάθε περίπτωση, άλλωστε, η πρωτόδικη υπ΄ αριθμ. 80/2006 Εισαγγελική Διάταξη του κ. Ι. Διώτη συσχετίζει άμεσα την αυτοκτονία με τις υποκλοπές, αναφέροντας ότι το στέλεχος της Vodafone αυτοκτόνησε υπό το βάρος της γνώσης των υποκλοπών ή ίσως επειδή δέχθηκε πιέσεις για αυτόν τον λόγο. Ο συσχετισμός αυτός αποκαλύπτει ευθέως τον καίριο ρόλο του εκλιπόντος στην υπόθεση των υποκλοπών, αλλά και τις ιδιαίτερα σκοτεινές και απειλητικές πτυχές της. Γι’ αυτό, άλλωστε και η σχετική δικογραφία ΔΕΝ μπήκε στο αρχείο, αλλά συσχετίστηκε με την βασική δικογραφία για την υπόθεση των υποκλοπών.

Ωστόσο η περαιτέρω ανεξήγητη αρχειοθέτηση του μείζονος σκανδάλου των υποκλοπών από τον «έμπιστο» και «εκλεκτό» της Κυβέρνησης τέως εισαγγελικό λειτουργό και νυν Διοικητή της ΕΥΠ κ. Παπαγγελόπουλο, σήμανε την οριστική συγκάλυψη μιας υπόθεσης πρωτοφανούς παραβίασης ατομικών δικαιωμάτων αλλά και ενδεχόμενης μείζονος απειλής της δημόσιας ασφάλειας που, κατά παραδοχή της Κυβέρνησης, ο Πρωθυπουργός της χώρας γνώριζε και διαχειριζόταν επί τουλάχιστον 11 μήνες και που κατά εισαγγελική παραδοχή οδήγησε στην αυτοκτονία του στελέχους της Vodafone. Βασικά ερωτήματα που τέθηκαν πολλάκις από την οικογένεια του εκλιπόντος, αλλά και που προέκυψαν από τις ακροάσεις στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, στα οποία οι απαντήσεις θα έριχναν φως στα ιδιαιτέρως σκοτεινά σημεία του σκανδάλου των υποκλοπών, έμειναν προκλητικά αδιερεύνητα από τον κ. Παπαγγελόπουλο και παραμένουν εκκωφαντικά αναπάντητα στις συνειδήσεις της κοινής γνώμης, πλήττοντας το κύρος της Δικαιοσύνης και ενισχύοντας τις αλγεινές εντυπώσεις αντιθεσμικών διαύλων Κυβερνητικών παρεμβάσεων στο κορυφαίο αυτό θεσμό.

Πέρα λοιπόν από τη σταθερή δέσμευση του ΠΑΣΟΚ να ρίξει άπλετο φως στις υποθέσεις αυτές όταν θα έχει την κοινοβουλευτική δυνατότητα ως, λαού θελοντός, πλειοψηφία, τα κυριότερα αυτών των ερωτημάτων τα επαναφέρουμε σήμερα προς την ερωτώμενη πολιτικής ηγεσίας που περιέβαλε με εμπιστοσύνη το πρόσωπο του κ. Παπαγγελόπουλου τοποθετώντας τον στη θέση του Διοικητή της ΕΥΠ, παρά την αδυναμία του να διερευνήσει επαρκώς το σκάνδαλο των υποκλοπών ή τις τυχόν σκοπιμότητές του να προβεί στην εξόφθαλμα αδικαιολόγητη αλλά και βολική για την Κυβέρνηση και τα εμπλεκόμενα συμφέροντα συγκάλυψη της υπόθεσης.

* Αδιερεύνητο φέρεται να παραμένει το από ποιον και το πότε ενημερώθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone για τον θάνατο του Κ. Τσαλικίδη. Σύμφωνα την κατάθεση του πρώτου στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας στη Βουλή η ενημέρωση αυτή ήταν ανεξήγητα άμεση, καθώς έγινε νωρίς το πρωί της ίδιας μέρας του θανάτου (9.30 – 10.00 πμ), σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα από εύρεση του πτώματος από την οικογένειά του, και τουλάχιστον μία ώρα πριν (11.00 πμ) η οικογένειά του επικοινωνήσει το γεγονός σε τρίτα πρόσωπα που ενδεχομένως μετέπειτα να πληροφόρησαν την εταιρεία.
* Παρά την προσφυγή της οικογένειας του Κ. Τσαλικίδη φέρεται να ΜΗΝ ταυτοποιήθηκαν ποτέ οι κάτοχοι των αριθμών τηλεφώνων που κλήθηκαν ή κάλεσαν τον κινητό του Κ. Τσαλικίδη τις ώρες πριν από τον θάνατό του. Πρόκειται για τους παρακάτω αριθμούς, κάποιοι από τους οποίους δεν αντιστοιχούν σε κοινά κινητά ή σταθερά τηλέφωνα:
o 0030496499
o 6972224621
o 0030436024
o 0030491010
+ Παρά επίσης την προσφυγή της οικογένειας του Κ. Τσαλικίδη φέρεται να ΜΗΝ έγινε επαρκής έρευνα των ψηφιακών αρχείων στον υπολογιστή, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και κυρίως σε φορητές συσκευές αποθήκευσης (USB) του εκλιπόντος.
+ Αδιευκρίνιστη παραμένει μια φερόμενη ως ουσιαστική ανακρίβεια των καταθέσεων στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής του Διευθυντή του Πρωθυπουργικού Γραφείου κ. Γ. Αγγέλου και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Vodafone σχετικά με το πότε έλαβαν χώρα η πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία, αλλά και η συνάντηση που ορίσθηκε για την επόμενη μέρα στο Μαξίμου με θέμα τις υποκλοπές.
+ Αδιευκρίνιστο φέρεται να παραμένει το εάν ο εκλιπών συμμετείχε ή όχι σε μυστική συνάντηση την 8/3/05 με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Vodafone και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη που προηγήθηκε της ενημέρωσης του Μαξίμου από τον ίδιο τον Διευθύνοντα Σύμβουλο.
+ Φέρεται να ΜΗΝ αναζητήθηκε το ένα από τα 3 τηλέφωνα που, σύμφωνα με το πόρισμα της ΑΔΑΕ, ΔΕΝ παραδόθηκαν ποτέ στην ΑΔΑΕ από τη Vodafone, παρά το γεγονός ότι ένα από αυτά χρησιμοποιούταν «αποκλειστικά για εσωτερικές λειτουργίες των ψηφιακών κέντρων», ΟΥΤΕ να διερευνήθηκε αν αυτό αντιστοιχεί στο τηλέφωνο που κάλεσε η σταθερή γραμμή του Κ. Τσαλικίδη το βράδυ του θανάτου του.
+ Φέρεται να μην διερευνήθηκαν τα ερωτηματικά που προκύπτουν από την παραδοχή του τεχνικού Διευθυντή της Ericson, μιας τρίτης δηλαδή εταιρείας, ότι είχε καθημερινή επαφή με τον Κ. Τσαλικίδη, την ίδια στιγμή που ο τεχνικός Διευθυντής της Vodafone, της εταιρείας δηλαδή στην οποία εργαζόταν ο Κ. Τσαλικίδης επέμενε ότι δεν είχε τακτική επαφή με τον τελευταίο.
+ Αναπάντητο φέρεται να παραμένει το επίμονο ερώτημα της οικογένειας του εκλιπόντος σχετικά με τους λόγους που ΔΕΝ παρελήφθει το πτώμα του Κ. Τσαλικίδη από το ΕΚΑΒ για νεκροτομή, αλλά αντ’ αυτού την υπόθεση διαχειρίστηκε περιέργως η σήμανση, χωρίς την σύμφωνη γνώμη του αδελφού του Π. Τσαλικίδη.




Μετά τα παραπάνω ερωτάσθε και καλείσθε:

* Να αιτιολογήσετε στην Ελληνική Βουλή τους λόγους για τους οποίους η Κυβέρνησή σας περιέβαλε με εμπιστοσύνη το πρόσωπο του κ. Παπαγγελόπουλου τοποθετώντας τον στη θέση του Διοικητή της ΕΥΠ, παρά την αδυναμία του να διερευνήσει επαρκώς το σκάνδαλο των υποκλοπών, αφήνοντας εκκωφαντικά αδιερεύνητα, μεταξύ άλλων, και τα παραπάνω ζητήματα, όπως επανειλημμένα αναδείχθηκαν, τόσο στην Επιτροπή Θεσμώ και Διαφάνειας στη Βουλή, όσο από την οικογένεια του εκλιπόντος στα πλαίσια της δικαστικής διαδικασίας.



* Μήπως τελικά δεν κρύβεται αδυναμία, αλλά σκοπιμότητα πίσω από την εξόφθαλμα αδικαιολόγητη αλλά και βολική για την Κυβέρνηση και τα εμπλεκόμενα συμφέροντα συγκάλυψη και αρχειοθέτηση της σοβαρότατης αυτής υπόθεσης;

Οι ερωτώντες Βουλευτές


Μιχάλης Καρχιμάκης

Γρηγόρης Νιώτης

Γιώργος Ντόλιος

Μάρκος Μπόλαρης

Γιώργος Πεταλωτής

Γιάννης Αμοιρίδης

Χρύσα Αράπογλου

Χρήστος Αηδόνης

Θεοδώρα Τζάκρη

Παναγιώτης Ρήγας

Δημήτρης Βαρβαρίγος

Λεωνίδας Γρηγοράκος

Δημήτρης Τσιρώνης

Μιχάλης Τιμοσίδης

Γιάννης Διαμαντίδης


nonews-news

Read more...

ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΨΑΛΙΔΑ ΛΟΓΩ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΤΗ ΔΕΘ


Ανοίγει και πάλι η ψαλίδα της διαφοράς μεταξύ του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. Στην πρώτη τηλεφωνική μέτρηση η οποία θα δημοσιευτεί το βράδυ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Αlter και έχει συμπεριλάβει την παρουσία του Γιώργου Παπανδρέου στη ΔΕΘ το ΠΑΣΟΚ προηγείται με 5,7%. Πριν από λίγο... ο Δ. Μαύρος στην εκπομπή του Ν. Χατζηνικολάου στον Real fm έδωσε την πρόθεση ψήφου :
ΠΑΣΟΚ 35,3%
ΝΔ 29,6%
ΚΚΕ 6,5%
ΛΑΟΣ 5%
ΣΥΡΙΖΑ 3,9%



Read more...

ΒΡΩΜΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ...


To Koγιότ της Ρηγίλλης, είναι ικανό στις βρωμοδουλειές. Μανούλα στην κομματική ίντριγκα. Δεν βρίσκει γυναίκες για να κλείσει τα ψηφοδέλτια και καλεί όποια να 'ναι. Το Σάββατο το πρωί τηλεφωνήθηκε με τη δημοσιογράφο Τάνια Ιακωβίδου η οποία κάλυπτε το ΠΑΣΟΚ. Ποιός ξέρει τι της έταξε... Δεν τον ενδιέφερε ότι επί 3 χρόνια τα έχωνε άσχημα στον χοντρό αρχηγό του. Της απέσπασε το ΟΚ και θα είναι μέσα στα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. στην Περιφέρεια Αττικής. Την εξέθεσε και την... κατέστρεψε. Απολύθηκε με συνοπτικές διαδικασίες από το κανάλι που εργαζόταν. Έφυγε και από το ραδιόφωνο του Real fm. Στην Περιφέρεια Αττικής θα τους ρίχνουν γιαούρτια οι ίδιοι οι Νεοδημοκράτες. Και επειδή δεν πρόκειται να εκλεγεί βουλευτής, καθώς ο Ζαγορίτης και οι κομματικές οργανώσεις θα είναι οι πρώτοι που θα την θάψουν, η νεαρή και φιλόδοξη δημοσιογράφος κατέστρεψε την επαγγελματική της καριέρα. Αυτός είναι ο Ζαγορίτης.

/fimotro.

Read more...

ΚΡΑΣ ΤΕΣΤ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ...


Ρεπορτάζ : Σεραφείμ Πολίτης
(από ΤΑ ΝΕΑ)

Δύο διαφορετικές πολιτικές για την οικονομία καταδεικνύει η σύγκριση των οικονομικών προγραμμάτων του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. που ανακοινώθηκαν από το βήμα της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης. O πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου εξήγγειλε το... Σαββατοκύριακο ένα πρόγραμμα μέτρων στο οποίο βασικοί πυλώνες είναι η αύξηση των μισθών και η στήριξη των εισοδημάτων μαζί με την αναδιανομή του φορολογικού βάρους υπέρ των χαμηλών και μεσαίων στρωμάτων. Με την πολιτική αυτή, σύμφωνα με το ΠΑΣΟΚ, θα ενισχυθεί η ζήτηση στην αγορά και θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για την ανάταση της οικονομίας και τη μείωση του ελλείμματος του προϋπολογισμού που υπερβαίνει το 7% του ΑΕΠ. Στον αντίποδα βρίσκεται η λογική του προγράμματος που ανακοίνωσε από το ίδιο βήμα την περασμένη εβδομάδα ο Πρωθυπουργός. Ο κ. Καραμανλής επικαλούμενος την οικονομική κρίση εξήγγειλε πάγωμα των μισθών και των συντάξεων, καθώς και των προσλήψεων για το 2010. Παράλληλα, προανήγγειλε περικοπές υπερωριών και μετακινήσεων κατά 30%, καθώς και διετές πάγωμα στα επιδόματα των δημοσίων υπαλλήλων. Πρόκειται για πολιτική λιτότητας η οποία στοχεύει στη μείωση των ελλειμμάτων με περικοπές, αλλά οδηγεί την οικονομία σε επικίνδυνο μονοπάτι συρρίκνωσης και νέας επιβράδυνσης. Χωρίς λιτότητα Στις εξαγγελίες αυτές του Πρωθυπουργού, ο κ. Παπανδρέου αντιπαρέθεσε χθες πρόγραμμα που προβλέπει την αύξηση των μισθών και των συντάξεων πάνω από τον πληθωρισμό, την κάλυψη των ελλείψεων προσωπικού στο Δημόσιο- με προτεραιότητα στα νοσοκομεία- τη σταδιακή αύξηση του επιδόματος ανεργίας στο 70% του βασικού μισθού, ενώ εξήγγειλε και τη χορήγηση έκτακτου επιδόματος κοινωνικής αλληλεγγύης στους οικονομικά ασθενέστερους. Σε άλλη κατεύθυνση κινούνται και οι πολιτικές των δύο κομμάτων για τη φορολογία παρά το γεγονός ότι σε ορισμένα σημεία συμφωνούν, όπως είναι η είσπραξη των ανείσπρακτων φόρων, η δημιουργία ηλεκτρονικών υποδομών για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής κ.ά. Κόντρα για το ΕΤΑΚ Στο οικονομικό πρόγραμμα της Ν.Δ. περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων η διατήρηση του Ενιαίου Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (ΕΤΑΚ) με το οποίο η κυβέρνηση αντικατέστησε τον Φόρο Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας που επιβάρυνε μόνο τους ιδιοκτήτες μεγάλης ακίνητης περιουσίας. Σήμερα, μικροί και μεγάλοι ιδιοκτήτες φορολογούνται αναλογικά με τον ίδιο φορολογικό συντελεστή. Επίσης, στο οικονομικό πρόγραμμα της Ν.Δ. περιλαμβάνεται η διατήρηση του σημερινού συστήματος φορολόγησης των μερισμάτων και η επαναφορά των τεκμηρίων διαβίωσης. Αντίθετα το ΠΑΣΟΚ κινείται στη λογική των φοροελαφρύνσεων για τα χαμηλά εισοδήματα και στην αύξηση του φορολογικού βάρους για πολύ υψηλά εισοδήματα και τη μεγάλη ακίνητη περιουσία. Εξήγγειλε ότι θα καταργήσει το ΕΤΑΚ και στη θέση του θα επαναφέρει τη φορολογία της μεγάλης ακίνητης περιουσίας με βάση προοδευτική κλίμακα. Στην κατεύθυνση της αναδιανομής των φορολογικών βαρών υπέρ των χαμηλών εισοδημάτων κινούνται και οι προτάσεις του ΠΑΣΟΚ για την αλλαγή της φορολογική κλίμακας. Σκοπεύει να καθιερώσει νέα προοδευτική- με περισσότερα κλιμάκια και συντελεστές- φορολογική κλίμακα που θα οδηγεί σε ελαφρύνσεις στα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα, ενώ με βάση αυτήν θα φορολογούνται και τα μερίσματα. Οι διαφορές των δύο προγραμμάτων για τη φορολογία είναι ουσιώδεις και δείχνουν όχι μόνο την κοινωνική κατεύθυνση της κάθε πολιτικής, αλλά και από πού στοχεύει το κάθε κόμμα να εισπράξει τα αυξημένα φορολογικά έσοδα που θα απαιτηθούν τα επόμενα χρόνια για τη μείωση του δημοσιονομικού ελλείμματος.

fimotro

Read more...

ΜΕ ΑΕΡΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ...


Ρεπορτάζ : Γιώργος Παπαχρήστος
(από ΤΑ ΝΕΑ)

Με τον αέρα του βέβαιου νικητή των εκλογών και αυριανού πρωθυπουργού της χώρας, ο Γιώργος Παπανδρέου εμφανίστηκε το Σαββατοκύριακο στη Θεσσαλονίκη αποφασισμένος να συγκρουστεί με τα συμφέροντα αλλά και με όσα λειτουργούν ανασχετικά για την ανασυγκρότηση της χώρας και της οικονομίας. Ήρεμος... συγκροτημένος και με αυτοπεποίθηση, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ξεκαθάρισε ότι θα υλοποιήσει το «σχέδιο εθνικής ανάτασης» για την έξοδο της χώρας από την κρίση ανεξάρτητα από τις αντιδράσεις που θα συναντήσει. Ο κ. Παπανδρέου, που εμφανίστηκε έτοιμος να εφαρμόσει «πρόγραμμα 100 ημερών» με την κατάθεση 5 έτοιμων νομοσχεδίων για την οικονομία, τον κρατικό μηχανισμό και το κοινωνικό κράτος, έδωσε απαντήσεις εφ΄ όλης της ύλης με έμφαση στην οικονομία. Η πρόταση αυτή έγινε δεκτή με ιδιαίτερα θετικά σχόλια από τους εκπροσώπους των παραγωγικών τάξεων που είχαν κατακλύσει το Σάββατο το βράδυ το Βελλίδειο, για πρώτη φορά σε τέτοιο βαθμό, αριθμητικά και “ποιοτικά”, από τότε που ο κ. Παπανδρέου ανέλαβε την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ. Ο κ. Παπανδρέου, ο οποίος ρωτήθηκε από «ΤΑ ΝΕΑ», πού θα βρει τα χρήματα για να υλοποιήσει αυτή την πρόταση δήλωσε ότι δεν πρόκειται να επιβάλει έκτακτη φορολογία ή να προσφύγει σε δανεισμό από το εξωτερικό, τονίζοντας παράλληλα ότι «λεφτά υπάρχουν» αλλά θα πρέπει «να συγκρουστούμε με αντιλήψεις και πρακτικές του παρελθόντος». Και ανέφερε ενδεικτικά ότι η κυβέρνησή του θα εξοικονομήσει χρήματα από περιορισμό του σπάταλου κράτους, την είσπραξη των ανείσπρακτων φόρων που ανέρχονται σε 31 δισ., τις δαπάνες των νοσοκομείων, την αύξηση των εσόδων, τη θέσπιση ενός δίκαιου φορολογικού συστήματος. Όπως είπε, «τα λεφτά θα τα βρούμε και από αναπτυξιακή πολιτική. Εμείς υπολογίζουμε να μπορέσουμε στο πλαίσιο του 3ετούς προϋπολογισμού να έχουμε τα απαραίτητα έσοδα και το νοικοκύρεμα της σπατάλης μέσω των μέτρων που έχουμε εξαγγείλει. Η επανεκκίνηση της αγοράς θα φέρει έσοδα στο κράτος». Ο κ. Παπανδρέου, που ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να κάνει απογραφή στην οικονομία όπως έκανε η κυβέρνηση Καραμανλή, για «να προστατέψει, όπως είπε, το κύρος και την αξιοπιστία της χώρας», ανακοίνωσε ουσιαστικά ότι με το που θα αναλάβει πρωθυπουργός θα αρχίσει διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Ένωση για την κατάσταση στην ελληνική οικονομία. Για Ολυμπιακή- ΟΤΕ Σε ερώτηση για το τι θα κάνει ως κυβέρνηση με την Ολυμπιακή και τον ΟΤΕ επανέλαβε ότι για μεν την Ο.Α. το ΠΑΣΟΚ έχει προτείνει τη συνεργασία Δημοσίου και του ιδιώτη που την έχει εξαγοράσει, ενώ για τον ΟΤΕ δήλωσε ότι προτίθεται να διαπραγματευθεί με την Deutsche Τelekom για να αναλάβει το Δημόσιο έναν πιο ουσιαστικό ρόλο στη διοίκηση. Δήλωσε επίσης ότι το ΠΑΣΟΚ ως κυβέρνηση δεν πρόκειται να απολύσει κανέναν από το Δημόσιο υπό τον όρο ότι δεν έχει προσληφθεί παράνομα, ενώ δεσμεύθηκε ότι «η στελέχωση του κράτους θα γίνει με αξιοκρατικές και ανοιχτές διαδικασίες. Θέλουμε τους άξιους, όχι τους αρεστούς», πρόσθεσε. Για την εξαγγελθείσα το Σάββατο από τον ίδιο φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας, ανακοίνωσε ότι είναι σε εξέλιξη διάλογος με την ηγεσία της Εκκλησίας. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος ήταν ιδιαίτερα σκληρός με τις τράπεζες που δεν στηρίζουν την ανάκαμψη της οικονομίας αλλά λειτουργούν με βάση τους υπολογισμούς για τα κέρδη τους, ανακοίνωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να εθνικοποιήσει μερικώς κάποια τράπεζα ώστε να αποτελέσει τον μοχλό για την ανάπτυξη του τόπου.
fimotro


Read more...

Η ΔΑΝΕΖΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ


Ρεπορτάζ : Ειρήνη Δ. Καρανασοπούλου

«Δανία του Νότου της Ευρώπης» επιθυμεί να κάνει την Ελλάδα ο Γιώργος Παπανδρέου, σύμφωνα με όσα είπε χθες κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ μπορεί να αναφερόταν στην ενεργειακή πολιτική της Κοπεγχάγης, αλλά όσοι τον γνωρίζουν ξέρουν πως πρότυπό του είναι και το οικονομικό και κοινωνικό μοντέλο της σκανδιναβικής χώρας. O διεθνούς κύρους Αμερικανός αρθρογράφος Τόμας Φρίντμαν, που επισκέφθηκε πρόσφατα τη Δανία, δεν έκρυψε τη... ζήλεια του για τα επιτεύγματα της χώρας στον ενεργειακό τομέα. Το 1973, με την κρίση του πετρελαίου, οι Δανοί αποφάσισαν να θέσουν τέλος στην εξάρτησή τους από το πετρέλαιο της Μέσης Ανατολής και των άλλων ξένων. Σήμερα, τόσα χρόνια μετά, η χώρα είναι ενεργειακά ανεξάρτητη όχι μόνο διότι ανακάλυψε κάποια δικά της κοιτάσματα στη Βόρεια Θάλασσα, αλλά και διότι στράφηκε σε άλλες μορφές ενέργειας, επέβαλε βαρείς φόρους στη βενζίνη, στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακος και στην οικοδομή χωρίς την τήρηση περιβαλλοντικών προτύπων. Οι Δανοί χρησιμοποιούν κατά 50% (!) ποδήλατο για τις μετακινήσεις τους από και προς την εργασία, ακόμη και όταν ο καιρός δεν είναι σύμμαχος. Έχουν όμως τους απαραίτητους ποδηλατοδρόμους. Αυτή η πολιτική συνοδεύτηκε από την ενθάρρυνση της καινοτομίας στον τομέα της ενέργειας και σήμερα η Δανία «προμηθεύεται» από τον άνεμο 20% του ηλεκτρισμού που καταναλώνει (έναντι 1% των ΗΠΑ). Η επένδυση στο περιβάλλον, η λεγόμενη πράσινη οικονομία, συνέβαλε στη δημιουργία θέσεων εργασίας και αυτό είχε ως αποτέλεσμα η ανεργία να κινείται κάτω από το 5% ακόμη και στην τρέχουσα οικονομική κρίση. Όλα τέλεια, λοιπόν, ένα πρότυπο για την Ελλάδα; Όχι ακριβώς. Ο ρατσισμός και η ξενοφοβία παρουσιάζουν συνεχή άνοδο, καθώς οι Δανοί φοβούνται ότι οι μετανάστες μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο το κράτος πρόνοιας που έχουν οικοδομήσει. Επίσης, παραδοσιακά η Δανία θεωρείται η «μακρά χειρ» των ΗΠΑ στην Ευρώπη, υπονομεύοντας συχνά τις ενιαίες θέσεις της Ένωσης σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής αλλά και τις προσπάθειες ευρωπαϊκής ενοποίησης. Όπως και να έχει, ασφαλώς αποτελεί πρότυπο- και όχι μόνο για μια χώρα του Νότου της Ευρώπης...
fimotro


Read more...

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ...



Ρεπορτάζ : Γιάννης Αντύπας

Σε 100 ημέρες θετικό σοκ ρευστότητας στην αγορά για να πάρει μπρος η οικονομία και σε 3 χρόνια έξοδο από την κρίση μέσω του νέου προγράμματος σταθερότητας και ανάπτυξης που παρουσίασε, υποσχέθηκε από τη ΔΕΘ ο Γ. Παπανδρέου. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αποκάλυψε πως σχεδιάζει παρέμβαση στην τραπεζική αγορά, ώστε να λειτουργεί σε όφελος και του κοινωνικού συνόλου, διαπραγμάτευση με την... Αρχή κυρίως κείμενο Ντόιτσε Τέλεκομ και τον όμιλο Μαρφίν για τον ΟΤΕ και την Ολυμπιακή αντίστοιχα, επαναδιαπραγμάτευση της συμφωνίας για τον αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, ακύρωση των διαδικασιών για την πώληση της ΕΥΑΘ, πάγωμα του ΦΠΑ και των τιμολογίων των ΔΕΚΟ, αύξηση του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων, αιματηρό πόλεμο κατά της φοροδιαφυγής και των καρτέλ και προσφυγή στον διεθνή δανεισμό μονάχα αν δεν γίνεται αλλιώς.
Δημόσιος πυλώνας στο τραπεζικό σύστημα...Με αφορμή ερώτηση για το αν σχεδιάζει να επανακρατικοποιήσει την Εθνική Τράπεζα, ο Γ. Παπανδρέου εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί σήμερα το τραπεζικό σύστημα.
Επεσήμανε πως «οι ελληνικές τράπεζες, που έχουν τεράστια κέρδη, βλέπουν τους ισολογισμούς τους και όχι την ουσιαστική επένδυση στον μικρομεσαίο επιχειρηματία για να κινηθεί η αγορά, επιβάλλουν υπέρογκες εισφορές στις πιστωτικές κάρτες και επιμένουν στα μικρά γράμματα στους διαφόρους δανειολήπτες»!
Και είχε και συνέχεια: «Τράπεζες όπου υπάρχουν πολλοί εργαζόμενοι, νέοι άνθρωποι, που παλεύουν και δεν παίρνουν καν υπερωρίες. Τράπεζες που δίνουν ακόμα αυτά τα προκλητικά bonus σε διάφορα στελέχη, όταν ζητάμε από την άλλη το πάγωμα των μισθών του εργαζόμενου, του μισθωτού».
«Είναι απαραίτητο, ο τραπεζικός κόσμος και οι τράπεζες στη χώρα μας να αναπροσανατολιστούν, να στηρίξουν την ανάπτυξη και να συμβάλουν σε μια δίκαιη αναδιανομή του πλούτου» τόνισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και επεσήμανε πως «για να στηριχθεί το σύστημα σε αυτή την κατεύθυνση, πρέπει να έχουμε έναν ισχυρό πυλώνα όπου θα έχει λόγο το Δημόσιο και θα μπορεί να συμβάλει και στον ανταγωνισμό και στον καθορισμό της στρατηγικής μας σε αυτό τον τομέα».
Διαπραγμάτευση για τον OTE...Ο Γ. Παπανδρέου ξεκαθάρισε πως η νέα κυβέρνηση θα μπει σε διαδικασία διαπραγμάτευσης με την Ντόιτσε Τέλεκομ, ώστε να αυξήσει τη συμμετοχή του Δημοσίου, το οποίο θα πρέπει να αποκτήσει τον στρατηγικό έλεγχο των αποφάσεων που αφορούν στον νευραλγικό τομέα των επικοινωνιών.
Μεικτό σχήμα στην Ολυμπιακή...Για την Ολυμπιακή, υπογράμμισε πως «εμείς έχουμε προτείνει τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού φορέα και τη συμμετοχή του Δημοσίου στην Ολυμπιακή».
Νέα διαπραγμάτευση για Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη...Ο Γ. Παπανδρέου χαρακτήρισε τη συμφωνία της ΝΔ με τη Ρωσία για τον αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη «λεόντεια υπέρ τρίτων και όχι υπέρ της ελληνικής πλευράς» και προανήγγειλε «διαπραγμάτευση για τα συμφέροντα της χώρας».
Οχι στην ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ...«Είμαστε αντίθετοι στην ιδιωτικοποίηση των υδάτινων πόρων» τόνισε σε ερώτηση για την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ «και μάλιστα τώρα, με τις κλιματικές αλλαγές, το νερό είναι ένας πολύτιμος πόρος, ένα δημόσιο αγαθό το οποίο πρέπει να προστατεύσουμε».
Πόλεμο στα καρτέλ...Με αφορμή ερώτηση για το αν σχεδιάζει επανακρατικοποίηση των ΕΛΠΕ, ο Γ. Παπανδρέου αρκέστηκε να πει πως η κυβέρνησή του θα παρέμβει στην αγορά με στόχο «να έχουμε όσο γίνεται πιο χαμηλά τις τιμές του πετρελαίου».
Εμφαση στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων...Ο Γ. Παπανδρέου δεσμεύτηκε πως θα αυξήσει το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στο 4% του ΑΕΠ ώστε να αξιοποιηθούν και οι πόροι του ΕΣΠΑ.
Οχι στη μείωση του ΦΠΑ Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ρωτήθηκε αν θα μειώσει τον ΦΠΑ και απάντησε πως «εμείς δεν θα μειώσουμε τον ΦΠΑ. Θα ήταν ευχής έργον αν μπορούσαμε. Δεν θα αυξήσουμε όμως τον ΦΠΑ».
Οχι στην αύξηση των ορίων ηλικίας...Σε ό,τι αφορά στο Ασφαλιστικό ο Γ. Παπανδρέου είπε όχι στην αύξηση των ορίων ηλικίας, μίλησε για συνενώσεις Ταμείων και δεσμεύθηκε για έκδοση των συντάξεων σε τρεις μήνες μέχρι το 2010. Ταυτόχρονα, προσδιόρισε το ύψος της βασικής σύνταξης στα 500 ευρώ για το άτομο και στα 950 για το ζευγάρι.
fimotro
Read more...

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

θα υπάρχει ασυμβίβαστο βουλευτή-υπουργού;







Read more...

Σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας







Read more...

Μια άλλη αντίληψη διακυβέρνησης






Read more...

Πρόγραμμα Γιώργου Α. Παπανδρέου

Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Α. Παπανδρέου, θα μεταβεί, αύριο, Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, στην Κύπρο, όπου στις 7.00 μ.μ., θα μιλήσει σε εκδήλωση προς τιμήν του Γιάννου Κρανιδιώτη, η οποία διοργανώνεται από το ΙΣΤΑΜΕ και το Πανεπιστήμιο Κύπρου, υπό την αιγίδα του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας, Δημήτρη Χριστόφια.

Πριν από την εκδήλωση, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, θα συναντηθεί με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Δημήτρη Χριστόφια. (6.00 μ.μ.)




Read more...

Πρωθυπουργική εμφάνιση από το Γιώργο στη ΔΕΘ


του Γιάννη Μακρυγιάννη

Με την αυτοπεποίθηση, που του δίνει το πρβάδισμα στα γκάλοπ και η διαφαοινόμενη εκλογική νίκη στις 4 Οκτωβρίου εμφανίστηκε ο Γιώργος Παπανδρέου στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου, κατά την παρουσία του στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Η αισιοδοξία έτσι κι αλλιώς κυριαρχούσε στην κατάμεστη αίθουσα του Βελίδειου, όπου κατέφθασαν στελέχη του ΠΑΣΟΚ απ' όλη την Ελλάδα, σε μία ένδειξη της δυναμικής, που έχει αποκτήσει ο προεκλογικός αγώνας του Κινήματος.
Ο κ. Παπανδρέου ήταν περισσότερο σαφής από άλλες χρονιές, εριέγραψε τις βασικές του ιδέες για όλους τους κρίσιμους τομείς, απέφυγε όμως να γίνει ιδιαίτερα αναλυτικός, α,κριβώς για να μην οδηγήσει την κουβέντα σε επιμέρους ζητήματα, που πιθανόν αναδειξει η ΝΔ. Σε γενικές γραμμές κινήθηκε σε ήπιους τόνους, απέφυγε να ρίξει λάδι στη φωτιά της προεκλογικής αντιπαράθεσης, υιοθέτησε μετριοπαθείς προοσεγγίσεις σε κάποια θέματα, όπως με το φαινόμενο των χιλιάδων γαλάζιων προσλήψεων στο κράτος, ακριβώς για να καθησυχάσει την κοινωνία και να πείσει ότι έρχεται ως εκφραστής μίας νέας ενότητας. Παράλληλα το γεγονός ότι δεν κλήθηκε να απαντήσει σε πολλές ερωτήσεις για τα εσωκομματικά τον διευκόλυνε για να μην αναδειχθούν τα όποια προβλήματα με τη μη συμμετοχή στα ψηφοδέλτια στελεχών, όπς ο Κώστας Σημίτης και παλαιότεροι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ.
Ο κ. Παπανδρέου είχε την ευκαιρία να ξεκαθαρίσει σειρά βασικών αξόνων για την οικονομική πολιτική, που θα ακολουθήσει, διαγράφοντας τις σημαντικές διαφορές από την κυβερνητική πολιτική, που ακολούθησε η ΝΔ, επιμένοντας κυρίως στην προστασία του εισοδήματος των εργαζομένων, στη φορολόγηση των οικονομικά ισχυρών, στην αναδιανομή του πλούτου και την αναδιοργάνωση του κράτους, ώστε να χτυπηθεί η φοροδιαφυγή και να περιοριστούν οι σπατάλες.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έδωσε κυρίως προσοχή στο να νιώσουν οι πολίτες ότι δεν θα πληρώσουν οι ίδιοι την οικοονομική κρίση και ότι η λογική του σχεδίου, πόυ διαθέτει για την επόμενη ημέρα είναι η αναπροσαρρμογή της σημερινής λειτουργίας του κράτους, που παράγει και διογκώνει τα προβλήματα, αντί να τα λύνει.Ο κ. Παπανδρέου ξεπέρασε το βασικό ερώτημα, που θα βρει τα λεφτά για να εφαρμόσει τις πολιτικές του, μιλώντας για επαναπροσδιορισμό των κατευθύνσεων που πηγαίνουν σήμερα οι διαθέσιμοι πόροι.
Ταυτόχρονα έδωσε και τις προτεραιότητές του για τις αλλαγές στο πολιτικό σύστημα.
Έδωσε επίσης βάρος στο σχέδιο των εκατό πρώτων ημερών της κυβέρνησής του, ώστε να εμπεδωθεί η αίσθηση ότι είναι απολύτως έτοιμος για τγις 5 Οκτωβρίου, εφόσον κερδίσει τις εκλογές.

protothema.gr


Read more...

ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΥΝΟΜΩΣΙΩΝ! Tί συμβαίνει στο Κυπριακό;



...διαβάστε τη συνέχεια στο Sibilla



Read more...

Γιατί η αυτοδυναμία είναι απαραίτητη...


Από το http://epirusgate.blogspot.com/

Του Νίκου Κοτζιά*

Τα εκλογικά συστήματα κινούνται ανάμεσα σε δύο αρχές. Η μία είναι της αναλογικότητας, όπως ισχύει στην Ιταλία. Υπέρτατο αγαθό η πλήρη αντιστοιχία ανάμεσα στις ψήφους που λαμβάνει ένα κόμμα και στους βουλευτές που εκλέγει.
Η δεύτερη αρχή είναι της σταθερότητας. Αρχή κυρίαρχη στο βρετανικό εκλογικό σύστημα. Σε αυτή την περίπτωση το ενδιαφέρον δεν βρίσκεται στις εισροές ψήφων του πολιτικού συστήματος, αλλά στη λειτουργία του με τρόπο που να διασφαλίζει την επάρκεια σε δημόσιες δεσμευτικές αποφάσεις. Το σχετικά καλύτερο πολιτικό σύστημα είναι αυτό που ...

συνδέει και τις δύο αρχές. Αναλογικότητα ψήφων και σταθερότητα στην παραγωγή της πολιτικής. Κάτι τέτοιο υπάρχει όταν είναι παρούσα μια δημοκρατική κουλτούρα συναίνεσης και συνεργασίας ανάμεσα σε αντιδεξιές πολιτικές δυνάμεις με διαφορετικές ιδεολογικές αποχρώσεις.
Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να υπάρξει μια συμφωνία πάνω σε επείγοντα ζητήματα ανακούφισης των εργαζομένων, ανάπτυξης της χώρας, προάσπισης του εθνικού συμφέροντος.

Η στάση της αριστεράς κάνει την αυτοδυναμία αναγκαία
Ο ισχύον νόμος έχει ενισχύσει την αναλογικότητα και αυξήσει τις απαιτήσεις προκειμένου να υπάρξει σταθερότητα. Με άλλα λόγια κινείται σε ένα βαθμό σε μια κατεύθυνση που απαιτεί τη συνεργασία ανάμεσα σε δυνάμεις που κινούνται στον ίδιο πολιτικό αστερισμό. Είτε από τη κεντροδεξιά προς τα δεξιά, είτε από την κεντροαριστερά προς την αριστερά. Υπό ορισμένες συνθήκες την απαιτεί και σε ένα βαθμό την προτρέπει.Όμως, οι ελληνικές πολιτικές δυνάμεις, ιδιαίτερα τα μικρότερα κόμματα δεν κινούνται σε μια τέτοια κατεύθυνση συνεργασίας.Ιδιαίτερα η ελληνική αριστερά (Συνασπισμός και ΚΚΕ) θεωρεί τη συνεργασία με ένα σοσιαλδημοκρατικό – σοσιαλρεφορμιστικό κόμμα όπως είναι το ΠΑΣΟΚ ως έγκλημα. Και αυτό σε αντίθεση με τη συνεργασία που πραγματοποίησε με την Δεξιά το 1989 σε συνθήκες που οι ανάγκες της χώρας για συνεργασία της αριστεράς με άλλα κόμματα ήταν πολλαπλά υποδεέστερες των σημερινών αναγκών, να μην πω άχρηστες. Σε κάθε περίπτωση, επειδή η αριστερά υπέφερε από το αστικό κράτος δείχνει έναν φόβο να αναλάβει κυβερνητικές ευθύνες στα πλαίσιά της αστικής δημοκρατίας. Δείχνει ως να ανησυχεί ότι θα βρωμήσει αν ανακατευτεί με τα πίτουρα της διακυβέρνησης και ότι θα την φάνε οι κότες. Με αυτό τον τρόπο η αριστερά στηρίζει στην πράξη αυτό που καταγγέλλει στα λόγια, τον δικομματισμό. Δεν προσφέρει καμία εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης. Ζει με τον απόηχο του 1989. Το ένα της τμήμα, ο ΣΥΝ, πιστεύει (κάνοντας ουσιαστικό λάθος), ότι οι εκλογές γίνονται για να αναδειχτεί αντιπολίτευση. Το άλλο της, για να «συσσωρεύσει δυνάμεις για την μεγάλη αντεπίθεση». Με άλλα λόγια, η αριστερά δεν θέλει να κυβερνήσει και κατά συνέπεια ωθεί τον κοινό νου του καθημερινού πολίτη να ψηφήσει ανάμεσα σε εκείνα τα κόμματα που εν δυνάμει μπορούν και σίγουρα θέλουν να κυβερνήσουν. Μάλιστα, η αριστερά κάνει το λάθος να θεωρεί ότι αφού τόσο η ΝΔ όσο και το ΠΑΣΟΚ θέλουν να κυβερνήσουν, ως την απόδειξη ότι διαθέτουν το ίδιο κυβερνητικό πρόγραμμα. Όμως, η θέληση ενός κόμματος να κυβερνήσει δεν αποδεικνύει από μόνη της κάποια σύμπτωση απόψεων με ένα άλλο κόμμα που ήδη κυβερνά.Στη βάση της άνω λογικής, το μεν ΚΚΕ πιστεύει ότι πρέπει να σπρώξει τη χώρα σε αδύνατες κυβερνήσεις, αν είναι δυνατό σε ακυβερνησία. Από την ακυβερνησία, όμως, όταν δεν υπάρχει «επαναστατική κατάσταση», ο μόνος κερδισμένος θα είναι οι δυνάμεις της διαπλοκής. Αυτές που έσπρωξαν τον Καραμανλή να κάνει τώρα τις εκλογές προκειμένου να ελεγχθεί η ΝΔ από ανθρώπους κλειδιά για αυτές,, αλλά και να είναι ο Γ.Παπανδρέου όσο το δυνατό πιο αδύνατος. Το γεγονός αυτό διαφεύγει, από ασχετοσύνη ή σκόπιμα δεν ενδιαφέρει εδώ, της ηγεσίας του ΚΚΕ. Διότι όσο ισχυρότερα είναι τα οικονομικά συμφέροντα σε βάρος της πολιτικής, ακόμα και της μη επαναστατικής, τόσο πιο αδιαμεσολάβητα και άμεσα μπορούν να σπρώξουν τα συμφέροντά τους. Αυτό ακριβώς έγινε και το 1989.
Από την πλευρά του ο ΣΥΡιΖΑ και ο Συνασπισμός θεωρούν ότι βρίσκονται σε καλό δρόμο όταν αντιτίθονται σε κάθε συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ. Επικαλούνται δε τις επιτυχίες του «κόμματος της Αριστεράς» (Die Linke) στη Γερμανία. Μόνο που αφαιρούν την ουσία της πολιτικής που ακολουθεί αυτό το κόμμα. Το κόμμα των Γκύζι και Λαφονταίιν παρουσίασε μεγάλα κέρδη για δύο λόγους που αλληλοσυνδέονται. Αφενός διότι η SPD συμμετέχει στη συγκυβέρνηση με τη δεξιά, και κατά συνέπεια τιμωρείται από τα λαϊκά στρώματα για κάθε λανθασμένο και κακό συμβιβασμό (διότι υπάρχουν καλοί και γόνιμοι συμβιβασμοί). Αφετέρου, διότι οι ψηφοφόροι διακρίνουν μια εναλλακτική κυβερνητική δυνατότητα, αυτή της συγκυβέρνησης των μη δεξιών κομμάτων.
Εξάλλου υπάρχουν ήδη τρεις κυβερνήσεις συγκυβέρνησης σε κρατίδιο της Γερμανίας. Στη Γερμανία, σε πλήρη αντιστροφή προς την ελληνική παραδοσιακή αριστερά, το κόμμα της Linke όχι μόνο δεν φοβάται να συμμετάσχει σε κυβέρνηση, αλλά κάνει σταθερή κριτική στην SPD που αποφεύγει αυτή τη συγκυβέρνηση μαζί του σε παγγερμανικό επίπεδο. Το κέρδη του, δηλαδή, οφείλονται στην ακριβώς αντίστροφη πολιτική, στάση και νοοτροπία εκείνης του Συνασπισμού και του ΚΚΕ. Με βάση την θέση ότι η χώρα σε περίοδο κρίσης έχει ανάγκη ισχυρής κυβέρνησης που να μπορεί να αντιστέκεται στις πολιτικές μονόπλευρης λιτότητας είναι φανερό ότι χρειάζονται ισχυρές προοδευτικές κυβερνήσεις. Και εφόσον η παραδοσιακή αριστερά τις αρνείται ως ο διάβολος το λιβάνι, είναι φυσικό ο κατά τον Γκράμσι κοινός νους να στραφεί όχι απλά στο ΠΑΣΟΚ, προκειμένου να υπάρξει μια διαφορετική κυβέρνηση (και όχι αντιπολίτευση) προς την ΝΔ, αλλά να επιδιώξει να δώσει σταθερότητα σε αυτή την κυβέρνηση. Και υπό αυτές τις συνθήκες η σταθερότητα προκειμένου να συνδυαστεί με μια σε ένα βαθμό αναλογικότητα σημαίνει ότι ο Κοινός Νους θα δώσει στο ΠΑΣΟΚ αυτοδυναμία.
Αυτή θα είναι προϊόν της άρνησης της αριστεράς να συνεργαστεί. Η αυτοδυναμία του ΠΑΣΟΚ δεν σημαίνει λευκό χαρτί για να κάνει ότι θέλει, ούτε, πολύ λιγότερο, απαλλαγή του από την υποχρέωση να οργανώσει τις ευρύτερες δυνατές συνεργασίες και μέτωπο σε φιλολαϊκή κατεύθυνση. Αν αυτό δεν γίνει οι μέρες του θα είναι μετρημένες.

Τα εθνικά συμφέροντα απαιτούν σταθερή κυβέρνηση από την πρώτη Κυριακή
Η ανάλυση των προκλήσεων της Άγκυρας τις τελευταίες δεκαετίες οδηγεί σε ένα και μόνο συμπέρασμα: οπότε η Ελλάδα περνά περίοδο αδυναμίας, πολιτικού κενού ή και πολιτικής κρίσης, τότε η Τουρκία επιδιώκει να καταλάβει θέσεις και δικαιώματα σε βάρος της Ελλάδας. Έτσι έκανε με την Κύπρο.
Το ίδιο έγινε και με την πρόκληση στα Ίμια που έγινε σε μια φάση μεταβατικότητας για τις κυβερνήσεις της χώρας. Είναι φανερό, ότι η παρατεταμένη περίοδο πολιτικής κρίσης στην Ελλάδα σε συνδυασμό με την οικονομική κάμψη δημιουργεί σκηνικό «κατάλληλο» για τουρκικές προκλήσεις. Προκλήσεις που ορισμένες απ’ αυτές έχουν καταγραφεί τους τελευταίους μήνες και δυστυχώς, μάλιστα, έχουν μείνει αναπάντητες.
Η αδυναμία που παρουσιάζει η χώρα, η πολύπλευρη κρίση και η αποδιοργάνωσή της, δημιουργούν ευνοϊκές συνθήκες για την Τουρκία να προωθήσει στοιχεία από την γενικότερη στρατηγική της, να διχοτομήσει το Αιγαίο. Σε περίπτωση που η Ελλάδα δεν αποκτήσει κυβέρνηση με τις επόμενες εκλογές, αλλά χρειαστούν αλλεπάλληλες εκλογικές διαδικασίες χωρίς να υπάρχει πολιτική υπεύθυνη κυβέρνηση, τότε μπορεί να δημιουργηθούν νέα ρήγματα στα εθνικά συμφέροντα.Τα τυχόν σχέδια της Τουρκίας θα διευκολυνθούν εφόσον δεν εκλεγεί στις επόμενες εκλογές αυτοδύναμη κυβέρνηση.
Σε αυτή την περίπτωση θα υπάρξει στην Ελλάδα μεγάλο πολιτικό κενό το οποίο σχετικά εύκολα θα μπορέσει να αξιοποιήσει η τουρκική επιθετικότητα. Η Ελλάδα, κατά συνέπεια, δεν πρέπει να δείξει αδύνατη και λαβωμένη. Δεν πρέπει να συνεχίσει η σημερινή της εικόνα προς το χειρότερο. Πρέπει αυτή η εικόνα, αλλά και η ίδια η πραγματικότητα να ανατραπεί. Να υπάρξει άλλη κυβέρνηση, η οποία με επάρκεια δυνάμεων θα αντισταθεί σε πιέσεις και θα ανατρέψει προς το θετικό καταστάσεις.Δεν είμαι οπαδός της αυτοδυναμίας για την αυτοδυναμία. Ούτε εγγυώμαι ότι κάθε στοιχειό αυτής της αυτοδυναμίας θα «διασφαλίζει» τις δικές μου αντιλήψεις για την πολιτική. Αλλά σίγουρα η Ελλάδα χρειάζεται μια αλλαγή της πολιτικής της. Αλλαγή που θα επέλθει χωρίς κενά λόγω εκλογικών περιπετειών. Δηλαδή, με αυτοδυναμία στη βουλή, και συνεργασίες – συμπράξεις στην συνολική πολιτική σκηνή.
ΣΕΝΑΡΙΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ
Ο Καρατζαφέρης, που είναι «συγκάτοικος με τη ΝΔ», δηλώνει, σε εκπομπή καναλιού της διαπλοκής, ότι «οι Αμερικανοί θέλουν Παπανδρέου και Καραμανλή να συγκυβερνήσουν». Οι δε του καναλιού που τα αφεντικά του επιδιώκουν μια τέτοια συγκυβέρνηση, δηλώνουν «έκπληκτοι» από την «πρωτοτυπία» και «την ορθότητα της πολιτικής σκέψης» του πρώτου. Η υποκρισία ως συγκάτοικος των σεναρίων πλασαρισμένα από εκείνους που τα στήνουν.

* Ο Νίκος Κοτζιάς είναι πρόεδρος του ΙΣΤΑΜΕ Ανδρέας Παπανδρέου

press-gr


Read more...

Δήλωση Γιώργου Α. Παπανδρέου στην εφημερίδα «Free Sunday»

ΔΗΛΩΣΗ

Ομιλία Γιώργου Α. Παπανδρέου στην 74η ΔΕΘ | 12 Σεπτεμβρίου 2009 by ΠΑΣΟΚ

ΓΙΩΡΓΟΥ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «FREE SUNDAY»Η φετινή ΔΕΘ βρίσκει τη χώρα να ταλανίζεται από μια πολυδιάστατη κρίση, οικονομική, κοινωνική, πολιτική, θεσμών και προσανατολισμού. Στην κρίση αυτή οδήγησαν και οδηγούν οι επιλογές της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας. Επιλογές που πλήττουν τα δημόσια οικονομικά και την αξιοπιστία της χώρας, που δεν στηρίζουν την ανάπτυξη και παραδίδουν τη χώρα στην ύφεση, που αφαιρούν εισοδήματα από τους πολλούς υπέρ των λίγων, που αποδυναμώνουν την αίσθηση ύπαρξης ενός ευνομούμενου κράτους για τους πολίτες.

Η απάντηση σε αυτή την κατάσταση πρέπει να είναι πολιτική. Που σημαίνει μια νέα κυβέρνηση, με νωπή εντολή και ένα σοβαρό πρόγραμμα τομών, με αυστηρό χρονοδιάγραμμα για την ανασυγκρότηση της οικονομίας και του κράτους.

Εμείς προτάσσουμε, ένα τέτοιο σχέδιο ανάταξης. Με ουσιαστικές προτάσεις για τη δημοσιονομική εξυγίανση. Με συγκεκριμένες δράσεις δίκαιης αναδιανομής του πλούτου και στήριξης των χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων. Με συγκεκριμένες προτεραιότητες για μια νέα αναπτυξιακή πορεία με άξονα την πράσινη ανάπτυξη που θα στηρίζει τη δημιουργικότητα και την επιχειρηματική πρωτοβουλία και θα δημιουργεί νέες, καλύτερες θέσεις δουλειάς και εισοδήματα. Με ένα αξιόπιστο σχέδιο χρηστής διαχείρισης του δημόσιου πλούτου και λογοδοσίας προς τους πολίτες.

Ξέρουμε καλά την κρισιμότητα της στιγμής. Το ΠΑΣΟΚ ζητάει να λάβει τη διακυβέρνηση της χώρας ίσως στη δυσκολότερη οικονομική συγκυρία της μεταπολίτευσης. Η ανάταξη της οικονομίας δεν μπορεί να επιτευχθεί από την κυβέρνηση της ΝΔ που βύθισε τη χώρα στην ύφεση. Αναλαμβάνουμε την ευθύνη και το συντονισμό μιας σοβαρής προσπάθειας. Στο ΠΑΣΟΚ διαθέτουμε όραμα και σχέδιο για τη χώρα και είμαστε έτοιμοι να το εφαρμόσουμε.


Read more...

ΕΔΕΙΞΕ ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ...


Μόνο ο Π. Μανδραβέλης ερμήνευσε σωστά τη δήλωση του Παπανδρέου για την ελευθερία στα ΜΜΕ. Δεν είναι τυχαίο ότι έχει αντίληψη σοβαρού πολιτικού συντάκτη. Ο Γ. Παπανδρέου μίλησε για τη διαπλοκή. Ρωτήθηκε μάλλον για τη διαπλοκή από τον Α. Ζούλα που εκπροσωπούσε την Καθημερινή. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ μίλησε για "δημοσιογράφους και ΜΜΕ που δεν είναι ελεύθερα". Τι εννοούσε, λοιπόν, ο ποιητής; Αυτό που γράψαμε χθες. Την πληροφορία δηλαδή ότι από τα... πρώτα θεσμικά μέτρα τα οποία θα λάβει μόλις κερδίσει τις εκλογές και ορκιστεί η κυβέρνησή του, είναι η περιστολή της κρατικής σπατάλης. Σύμφωνα με πληροφορίες του fimotro, το οικονομικό επιτελείο του Γιώργου Παπανδρέου του έχει εισηγηθεί να περικόψει κατά 50% την κρατική διαφήμιση στα ΜΜΕ. Ο Παπανδρέου και το επιτελείο του θεωρεί ότι η κυβέρνηση σήμερα έχει μπουκώσει πολλά ΜΜΕ και δημοσιογράφους. Τους έχει μπουκώσει με κρατική ρεκλάμα. Αυτή είναι η εξήγηση από όποια πλευρά και αν το δει κανείς...

fimotro

Read more...

ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ...


Δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό. Δεν έκανε λάθη ο Παπανδρέου. Εμφανίστηκε πειστικός, απέφυγε να μπει στη διαδικασία της υποσχεσιολογίας. Ξεπέρασε τις ερωτήσεις - παγίδες και έφερε την συνέντευξη εκεί που ήθελε. Στην οικονομία και όχι στα εσωκομματικά ζητήματα του ΠΑΣΟΚ (Σημίτης κλπ). 'Έδειξε ότι είναι καλά ενημερωμένος στα ζητήματα της αγοράς. Σε σχέση με την περσινή εμφάνισή του ήταν ένας άλλος, πολύ καλύτερος Παπανδρέου. Το μυστικό ήταν να μην μεταφέρει την συνέντευξη στα στενά όρια του ΠΑΣΟΚ, αλλά να εμφανιστεί ως εν δυνάμει πρωθυπουργός που εκπροσωπεί τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους. Αυτό το πέτυχε απόλυτα...



Read more...

"ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΩ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ"...


Σκληρός και επιθετικός προς τις τράπεζες και τους μεγαλομετόχους εταιρειών εμφανίστηκε πριν από λίγο ο Γιώργος Παπανδρέου στην συνέντερυξη Τύπου στη ΔΕΘ. Ξεκαθάρισε ότι θα συγκρουστεί με συμφέροντα για να έρθουν περισσότερα έσοδα στο κρατικό ταμείο. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έκανε λόγο για "χαριστικές πράξεις προς τις τράπεζες", για... "1 δισ. ευρώ τον χρόνο δώρα σε μεγαλομετόχους", για "400 επιτροπές που κοστίζουν 2 δισ. ευρώ". Ο Παπανδρέου αναφέρθηκε επίσης στους ανείσπρακτους φόρους 31 δισ. ευρώ. Ο Παπανδρέου σε ερώτηση για τον Παπαδήμο το άφησε ανοικτό. Είπε ότι θα "αξιοποιηθούν όλα οι Έλληνες εντός και εκτός Ελλάδας".
fimotro


Read more...

ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΕΡΕΣ...


Ρεπορτάζ : Β. Χιώτης
(από το Βήμα της Κυριακής)

Τρεις εβδομάδες πριν από τις εκλογές, η κυβέρνηση εξακολουθεί να βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο. Ούτε η αιφνιδιαστική προσφυγή στις κάλπες αλλά ούτε και οι πρώτες δημόσιες εμφανίσεις του Πρωθυπουργού δείχνουν ικανές να μειώσουν σημαντικά τη διαφορά και να καταστήσουν εφικτό τον στόχο που ο κ. Κ. Καραμανλής έχει θέσει. Αντιθέτως, μία εβδομάδα μετά την εμφάνισή του στη ΔΕΘ και τρεις ημέρες μετά την πρώτη τηλεοπτική συνέντευξή του, η κυβέρνηση δείχνει... ανήμπορη να συντονιστεί στους ρυθμούς της προεκλογικής περιόδου, ανίκανη να ανακόψει τη δυναμική της αξιωματικής αντιπολίτευσης και το κυριότερο, απολύτως αναποτελεσματική να αντιμετωπίσει τις αυξανόμενες διαρροές προς τον ΛΑΟΣ, που απορροφά πλέον όχι μόνο ψηφοφόρους του κυβερνώντος κόμματος αλλά και πρώην βουλευτές του! Την ίδια στιγμή το Μέγαρο Μαξίμου εμφανίζει ορατά σημάδια αποσύνθεσης, με το επιτελείο του Πρωθυπουργού να έχει διαλυθεί και τους εναπομείναντες συνεργάτες του να δίνουν την εντύπωση ότι απλώς μετρούν ημέρες, ώσπου να έρθει η στιγμή της οριστικής αποχώρησης από την οδό Ηρώδου Αττικού. Ακόμη και οι πιο αισιόδοξοι στη ΝΔ που ως την προκήρυξη των εκλογών πίστευαν ότι η πρωτοβουλία αυτή θα δώσει νέα πνοή στην κυβέρνηση, τις τελευταίες ημέρες έχουν συμβιβαστεί με την ιδέα της ήττας και εκφράζουν πλέον τη βεβαιότητα ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να ανακάμψει. Ο μόνος που δηλώνει ότι εξακολουθεί να το πιστεύει, είναι ο ίδιος ο κ. Καραμανλής ο οποίος, όπως δήλωσε και στο Μega Channel την περασμένη Πέμπτη, θεωρεί ότι και αυτή η μάχη μπορεί υπό προϋποθέσεις να κερδηθεί. Οπως εξηγούσε την περασμένη εβδομάδα σε συνομιλητές του, φρόντισε να θέσει εγκαίρως τα διλήμματα αυτής της εκλογικής αναμέτρησης και να θεσπίσει νέους όρους στην προεκλογική περίοδο, επιλέγοντας να πει, με την ομιλία του στη ΔΕΘ, όλη την αλήθεια για την οικονομία. «Η πρώτη κίνηση μας βγήκε, αρκεί να βγουν και οι επόμενες» σημείωνε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ότι μετά τη ΔΕΘ το ΠαΣοΚ σταμάτησε την παροχολογία, ενώ όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης αναγκάστηκαν- έστω και εμμέσωςνα παραδεχθούν ότι η οικονομική πολιτική λιτότητας που ανακοίνωσε η κυβέρνηση αποτελεί τη μόνη λύση για τη δημοσιονομική εξυγίανση. Το πρόβλημα για τον κ. Καραμανλή είναι πως δεν βγήκε καμία από τις επόμενες. Την Τετάρτη μίλησε σε συγκέντρωση στο Αιγάλεω, όπου το πλήθος δεν ήταν εντυπωσιακό, αλλά και η σκηνική παρουσία του ίδιου δεν ήταν η καλύτερη. Την Πέμπτη παραχώρησε την πρώτη τηλεοπτική του συνέντευξη στον κ. Ι. Πρετεντέρη, αλλά εμφανίστηκε να μη γνωρίζει ότι το ΕΤΑΚ ωφέλησε τα μεγάλα εισοδήματα, ενώ ταυτόχρονα έδειξε δυσκολία να δώσει πειστικές απαντήσεις για την τιμωρία που επιφυλάσσει στα στελέχη του που επέδειξαν αλαζονική συμπεριφορά, αλλά και για την ευθύνη του κράτους στις καταστροφικές πυρκαϊές της τελευταίας διετίας. Για το μόνο που εμφανίστηκε σίγουρος ο Πρωθυπουργός ήταν για την πρόθεσή του να παραμείνει στην ηγεσία της ΝΔ μετά τις εκλογές, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος. «Θα παραμείνω αρχηγός της αντιπολίτευσης» δήλωσε χαρακτηριστικά, αφήνοντας όμως και πάλι ανοιχτό ένα παράθυρο «διαφυγής», προσθέτοντας ότι αυτό θα συμβεί, εφόσον συνεχίζουν να τον θέλουν και στην παράταξή του. Η εικόνα του Πρωθυπουργού σε αυτή τη συνέντευξη σε κάποιους άρεσε, ενώ στους περισσότερους δεν άρεσε. Σε κανέναν όμως δεν ενέπνευσε αισιοδοξία για την έκβαση της εκλογικής μάχης, αλλά αντιθέτως ενέτεινε τα συναισθήματα ηττοπάθειας που και ο ίδιος αναγνωρίζει ότι υπάρχουν στα στελέχη του.

fimotro

Read more...

ΓΑΛΑΖΙΑ "ΝΕΟΛΑΙΑ"...



fimotro

Read more...

ΜΑΖΙΚΟ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ...


Ρεπορτάζ : Γιώργος Χατζηδημητρίου
(από το Έθνος της Κυριακής)

Στην τελική ευθεία προς τις κάλπες δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία για τον νικητή της εκλογικής αναμέτρησης και οι πολιτικοί συσχετισμοί δείχνουν να παγιώνονται υπέρ του ΠΑΣΟΚ που αγγίζει πλέον οριακά την αυτοδυναμία. Στην έρευνα διαμορφώνεται ένα συμπαγές κοινό που αγγίζει το 41,0% όσων επιθυμούν επαναληπτικές εκλογές αν δεν υπάρξει αυτοδυναμία, τη στιγμή που στο... ΠΑΣΟΚ το 40,1% αντιμετωπίζει θετικά τη συγκυβέρνηση με τον ΣΥΝ παρά την άρνηση του τελευταίου, ενώ στη ΝΔ είναι πολύ περισσότεροι όσοι επιθυμούν συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ (22,9%), παρά με τον συνένοικο ΛΑΟΣ στην πολυκατοικία (17,7%). Φαίνεται επίσης, με συντριπτικό αυτή τη φορά τρόπο στη θεαματική αποτύπωση της παράστασης νίκης, ότι οι διαβεβαιώσεις του πρωθυπουργού πως «η μάχη αυτή κερδίζεται» δεν ακούστηκαν πειστικά ούτε καν στο κομματικό του ακροατήριο που φαίνεται να έχει ήδη αποδεχθεί την επικείμενη ήττα.
Το ποσοστό αυτών που πιστεύουν ότι στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου το ΠΑΣΟΚ θα κερδίσει τις εθνικές εκλογές ανέρχεται στο 76,9% έναντι 12,4% που «ποντάρουν» στη νίκη της ΝΔ. Ποσοστό που αποτελεί... πανελλήνιο ρεκόρ από τότε που διενεργούνται δημοσκοπήσεις.
Με τις δέουσες στατιστικές αναγωγές εκτιμάται ότι με πεντακομματική Βουλή στην παρούσα φάση η εικόνα διαμορφώνεται ως εξής:
ΠΑΣΟΚ: με εύρος διακύμανσης από 37,1% έως 42,9% και πιθανό ποσοστό το 40% θα καταλάμβανε με τον ισχύοντα νόμο 149 έδρες.
ΝΔ: από 32,2% μέχρι 37,8% και με πιθανό το 35% υποχωρεί στις 96.
ΚΚΕ: μεταξύ 7,3% -10,7% και πρόβλεψη για 9%, 25 έδρες.
ΣΥΝ: 3,3% έως 5,7% με τελικό 4,5%, 12 έδρες.
ΛΑΟΣ: από 5% έως 8% και πρόβλεψη για 6,5%, 18 έδρες.
Οικολόγοι: από 1,2% έως 2,8% με πιθανό το 2%.
ΛΟΙΠΑ: μεταξύ 2% και 4%.
Ο κ. Παπανδρέου όχι μόνο παίρνει σταθερό ηγετικό προβάδισμα, αλλά και οι πολίτες σε ποσοστό 39,5% εμπιστεύονται μια κυβέρνηση με τον ίδιο στο τιμόνι προκειμένου να αντιμετωπίσει τα προβλήματά τους, έναντι 28,6% που επιλέγουν Νέα Δημοκρατία - Καραμανλή.
Συμπεραίνεται εύλογα ότι στο βασικό δίλημμα που έθεσε ο Κ. Καραμανλής από τη ΔΕΘ καλώντας τους πολίτες να επιλέξουν κόμμα και πρωθυπουργό, η πλειοψηφία με διακριτό τρόπο τοποθετείται υπέρ του ΠΑΣΟΚ και του αρχηγού του.
Και αξίζει να σημειωθεί ότι το 11,6% της αδιευκρίνιστης ακόμα ψήφου τεκμαίρει την προσωρινά αδυναμία του πρωθυπουργού να συγκινήσει ένα μεγάλο τμήμα των πολιτών, υποδεικνύοντας ταυτόχρονα στο ΠΑΣΟΚ ένα κρίσιμο πεδίο για τη διεύρυνση της επιρροής του, όσο κι αν ακόμα δεν έχουν αποτιμηθεί ενδεχόμενες συνέπειες στη δυναμική του από το «ζήτημα Σημίτη».
fimotro


Read more...

ΝΕW DEAL ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...


Το "σχέδιο εθνικής ανάτασης" για την οικονομία και το κράτος, εστιάζοντας στις 100 πρώτες ημέρες παρουσίασε στη ΔΕΘ ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γ. Παπανδρέου, ενώ τόνισε την ανάγκη άμεσης λήψης αποφάσεων. Απευθυνόμενος προς όλους τους πολίτες, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά, ο κ. Παπανδρέου τόνισε ότι είναι η ώρα των αποφάσεων, υπογραμμίζοντας ότι είναι η χώρα, η οικονομία και οι πολίτες που χρειάζονται αποφάσεις για το συνολικό συμφέρον της πατρίδας. "Είμαι εδώ, τόνισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, για να σας μιλήσω για τις ευθύνες που αναλαμβάνουμε... "διαβεβαιώνοντας" το ακροατήριο και τον ελληνικό λαό, πως υπάρχει ελπίδα ότι στις 4 Οκτωβρίου αρχίζει μια νέα εποχή, η οποία θα στηριχθεί σε ένα νέο σχέδιο εθνικής ανάτασης".
Ο κ. Παπανδρέου τόνισε ορισμένες βασικές, όπως τις χαρακτήρισε, αλήθειες ενώ παρουσίασε και τους βασικούς άξονες του προγράμματος που θα εφαρμόσει ως κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ εφόσον εκλεγεί, τις 100 πρώτες ημέρες της διακυβέρνησής του.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είναι αλήθεια ότι η παρακμή που βιώνει σήμερα η χώρα δεν θα περάσει απλά όταν ξεπεραστεί η διεθνής κρίση, καθώς η παρακμή της Ελλάδας δεν αφορά μόνο την οικονομική κρίση αλλά έχει άμεση σύνδεση με την πολιτική κρίση η οποία είναι μια κρίση θεσμών και αξιών.
Η δεύτερη αλήθεια, τόνισε, είναι ότι η ελληνική οικονομία έχει καθηλωθεί και πως κάθε προσπάθεια ανάταξης της δεν θα πετύχει εάν δεν συνοδεύεται και από άμεσα μέτρα με διαρθρωτικές αλλαγές στο πρότυπο της ανάπτυξης.
Η τρίτη αλήθεια, όπως τόνισε ο κ. Παπανδρέου, είναι ότι η χώρα έφτασε εδώ που βρίσκεται σήμερα διότι υπάρχει ένα πελατειακό κράτος που πνίγει κάθε πρωτοβουλία, ένα κράτος που είναι παραδομένο στη διαφθορά και σέρνεται από κάθε παράγοντα με ισχύ.
Οι στιγμές, ανέφερε, απαιτούν σήμερα μια νέα ηγεσία με αίσθημα ευθύνης μπροστά στην κρίση και την παρακμή που μαστίζουν τη χώρα.
Απαντώντας σε όσα ανέφερε κατά τη δική του παρουσία στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης ο κ. Καραμανλής, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τόνισε ότι η επιλογή δεν είναι να διαλέξουμε ανάμεσα στον εύκολο και τον δύσκολο δρόμο αλλά αν θα συνεχίσουμε στον ίδιο αδιέξοδο δρόμο ή θα κάνουμε νέες επιλογές.
Χαρακτήρισε την πρόταση του κ. Καραμανλή ως καταστροφική για τη χώρα και πρόσθεσε ότι αντί να παγώσουμε την αγορά, όπως πρότεινε ο πρωθυπουργός, χρειάζεται να στηρίξουμε την οικονομική δραστηριότητα.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τόνισε ότι ο δρόμος που έχει μπροστά της η χώρα δεν είναι εύκολος και πρόσθεσε ότι ο δρόμος που δείχνει με τις προτεραιότητες και τους στόχους που ανέφερε, είναι ο σωστός.
Είναι, όπως είπε, οραματικός, ρεαλιστικός και αυτονόητος.
Τέλος υπογράμμισε ότι αυτό τον δρόμο πρέπει να τον περπατήσουμε όλοι μαζί, διότι την ιστορία δεν την γράφουν μόνοι τους οι ηγέτες αλλά μια κοινωνία αλλάζει μόνο όταν προσπαθήσουν όλοι μαζί.

fimotro

Read more...