Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Αλλάζουν όλα στους φόρους των ακινήτων...



Δραστικές αλλαγές στον τρόπο φορολόγησης των ακινήτων δρομολογεί το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης  έπειτα από τις απανωτές γκάφες με τον ΕΝΦΙΑ και τις σφοδρές επικρίσεις για υπερφορολόγηση της ακίνητης περιουσίας.

Σύμφωνα με..
την «Ημερησία», το πρώτο μέτρο είναι η εφάπαξ μείωση των αντικειμενικών αξιών από το 2015, ένα μεσοσταθμικό κούρεμα της τάξης του 15% σε χιλιάδες περιοχές της χώρας. Θα είναι το πρώτο βήμα για την τελική διαδικασία της εξομοίωσης αντικειμενικών και εμπορικών τιμών και της εφαρμογής του συστήματος της αυτόματης αναπροσαρμογής. Δηλαδή να μην υπάρχει το χάσμα μεταξύ των δύο τιμών που προκαλούσε σοβαρές στρεβλώσεις στην αγορά. Προ κρίσης οι αντικειμενικές αξίες ήταν χαμηλότερες ακόμη και πάνω από 200% ενώ μετά την κατάρρευση των τιμών πώλησης ακινήτων υπάρχουν περιοχές στις οποίες τα συμβόλαια κλείνονται με τιμές χαμηλότερες 50%-60% σε σχέση με τις τιμές που υπολογίζει η εφορία. Το αποτέλεσμα είναι η περιουσία των ιδιοκτητών (κυρίως σε παλαιά ακίνητα) να κοστίζει πολύ λιγότερο σε σχέση με την αξία με την οποία η πολιτεία υπολογίζει τους φόρους.

Προβληματισμός, πάντως, υπάρχει αναφορικά με τις περιοχές οι οποίες έχουν εξαιρετικά χαμηλές τιμές ζώνης. Για παράδειγμα στα νοτιοδυτικά προάστια της Αττικής υπάρχουν αντικειμενικές αξίες 600-700 ευρώ/τ.μ., όταν οι τιμές πώλησης είναι αισθητά υψηλότερες. Επίσης, ειδικοί του κλάδου δίνουν ως παράδειγμα τον Αγιο Νικόλαο Κρήτης, μια τουριστική περιοχή η οποία έχει αντικειμενική αξία 500 ευρώ/τ.μ.

Στις περιοχές αυτές θα πρέπει να υπάρξει διαφορετική και προσεκτική προσέγγιση καθώς μια απότομη αύξηση των τιμών ώστε να εξομοιωθούν με τις πραγματικές αξίες, θα προκαλούσε μεγάλη αναστάτωση εξαιτίας της σημαντικής φορολογικής επιβάρυνσης των ακινήτων. Υπενθυμίζεται ότι οι αυξήσεις ή μειώσεις των αντικειμενικών αξιών επηρεάζουν 20 φόρους στα ακίνητα όπως: ο ΕΝΦΙΑ, το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας, ο ΦΠΑ στην αγορά νεόδμητων κτισμάτων και στην αντιπαροχή, ο φόρος μεταβίβασης 3%, οι φόροι χρησικτησίας, ανταλλαγή, διανομής ακινήτων, ο δημοτικός φόρος, τα τέλη υπέρ Ταμείου Νομικών, το τέλος μεταγραφής συμβολαίων κ.λπ.

Πάντως, όπως υποστηρίζουν οι ιδιοκτήτες, σε πολλές περιοχές oι αγοραίες τιμές διαμορφώνονται σήμερα κατά μέσο όρο από 950 έως 1.350 ευρώ/τ.μ. (μέση τιμή 1.150 ευρώ και 140 - 250 ευρώ για οικόπεδα) που σημαίνει ότι βρίσκονται κάτω από τη μισή τιμή της αντικειμενικής στην περιοχή αυτή που έχει προσδιοριστεί σε 2.500 ευρώ από το 2007 (ποσοστό 54%). Το 2012 η μέση τιμή ήταν περίπου 1.650 ευρώ (μείον 34% από την αντικειμενική) και το 2011 ήταν 2.250 ευρώ (μείον 10% της αντικειμενικής). Στις προσφυγές που αφορούν το Ψυχικό και τη Φιλοθέη υποστηρίζεται ότι ο εκπρόσωπος της ΔΟΥ είχε προτείνει στην αρμόδια επιτροπή για μία συγκεκριμένη ζώνη την τιμή του 2007, καθώς δεν υπήρχαν στοιχεία για το 2010 ενώ δεν λήφθηκαν υπόψη στοιχεία για το 2011 - 2012.

Το δεύτερο μέτρο που αναμένεται να προωθήσει άμεσα η κυβέρνηση είναι η αποσύνδεση της αντικειμενικής τιμής από το τεκμήριο απόκτησης

Το «πόθεν έσχες» θα εφαρμόζεται στην πραγματική τιμή πώλησης του ακινήτου, ενώ πιθανότατα σε αυτή θα προστίθενται και οι υπόλοιπες δαπάνες όπως έξοδα μεταβίβασης του ακινήτου (έξοδα συμβολαιογράφου, μεταγραφής κλπ).

Έτσι η εφορία θα δέχεται το ποσόν της συναλλαγής που θα αναγράφει ο αγοραστής στο συμβόλαιο αγοράς, όποιο και αν είναι αυτό χωρίς να λαμβάνει υπόψη την αντικειμενική αξία.

Η επιβολή τεκμηρίου με βάση την αντικειμενική αξία είχε οδηγήσει σε πάγωμα των αγοραπωλησιών τους τελευταίους μήνες με τους μεσίτες να βρίσκονται σε κατάσταση νευρικής κρίσης καθώς αδυνατούν να ολοκληρώσουν συμβόλαια αν και υπάρχουν αγοραστές και έτοιμα deals. 

Read more...

Προαναγγέλλει …αποκατάσταση της αλήθειας...



Την αποκατάσταση της αλήθειας προαναγγέλλει ο πρώην εκπρόσωπος Τύπου της κυβέρνησης Παπανδρέου, Γιώργος Πεταλωτής, που με αφορμή το νέο βιβλίο του Χέρμαν Βαν Ρομπάι με τίτλο «Η Ευρώπη στη Θύελλα: Υποσχέσεις και...
Προκαταλήψεις», τονίζει την ανάγκη ψύχραιμων και σοβαρών καταγραφών της εξέλιξης της κρίσης. «Η για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2009 αποτύπωση της πραγματικότητας, η οποία μέχρι τότε πλαστογραφούνταν απο την κυβέρνηση Καραμανλή με τις γνωστές συνέπειες, η άρνηση των συντηρητικών εταίρων Μέρκελ - Σαρκοζύ να αντιληφθούν το μέγεθος της κρίσης και τα τερτίπια τους στη Ντοβίλ ,οι μακρές διαπραγματεύσεις, η δήθεν λύση του Grexit και άλλες πολλές παράμετροι, επιβάλλεται να φωτιστούν, όχι μόνον για την ιστορία και την αποκατάσταση της πολύπαθης αλήθειας, αλλά και για να κριθούν και σήμερα οι ατελέσφορες προοπτικές για τη χώρα μέσα απο τις προτάσεις ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ», λέει, προσθέτοντας πως μόλις προ ημερών «"απολαύσαμε" τον γλωσσοδέτη του "αποφασιστικού διαπραγματευτή" κ.Σαμαρά μπροστά στην κ. Μέρκελ».
Και καταλήγει με μία έμμεση προαναγγελία. «Μένει σύντομα να τα καταγράψουμε κι εμείς...». Καιρός είναι…

matrix24.gr

Read more...

Μωραΐτης: «Το ΠΑΣΟΚ είναι σε οριακό σημείο...


 

Αλλαγές παντού τώρα»...
Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης που θα συζητηθεί, παραχώρησε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Θάνος Μωραιτης, στην "Ελευθεροτύπια".
 Απαντά ανοιχτά για ...
το ΠΑΣΟΚ και την ηγεσία του, την ανάγκη επανακαθορισμού του ιδεολογικού  στίγματος, την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, τη συγκυβέρνηση με την ΝΔ, τα σενάρια συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και για το πώς θα σταθεί στο ενδεχόμενο νέων μέτρων.

Oλόκληρο το κείμενο της συνέντευξης:

Συμφωνείτε με την αφομοίωση του ΠΑΣΟΚ από μια ευρύτερη κεντρώα παράταξη;

Είμαι υπέρ της ανασυγκρότησης της κεντροαριστεράς αλλά δεν μπορεί μετά από το λάθος της

Ελιάς να υπάρξει και δεύτερο. Αν δεν υπάρξουν προϋποθέσεις συμπαράταξης δεν μπορεί να

κοροϊδεψουμε τον κόσμο. Είναι άλλο η ανασυγκρότηση της παράταξης και άλλο να φτιάχνεις ένα

σχήμα που υποδύεται την παράταξη για να βρουν ρόλο ύπαρξης φίλοι, γυρολόγοι και «πολιτικές

κινήσεις – περίπτερα.

Το κίνημα όμως, με την σημερινή του ηγεσία, μπορεί να πάει επιτυχώς σε εκλογές;

Λείπει ο μεγάλος μας σύμμαχος, η κοινωνία. Τα μηνύματα που στέλνονται δεν την αφορούν. Το

πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ είναι βαθιά πολιτικό. Ξέρετε, δεν αρκεί απλά κάποιος να

αυτοπροσδιορίζεται προοδευτικός. Απαιτείται συγκεκριμένη προοδευτική πρόταση για

μεταρρυθμίσεις και ρήξεις σε όλα τα επίπεδα.

Πως μπορεί να το πετύχει αυτό, όταν εξακολουθεί να εφαρμόζει μνημόνια με την ΝΔ;

Η συνεργασία ήταν μονόδρομος σε εκείνη τη συγκυρία. Από εκεί και πέρα υπήρξε μια τρικυμία

τακτικισμων. Δε βοήθησαν ούτε τα ευχολόγια της προγραμματικής συμφωνίας ούτε η επέλαση

δεξιών αντιλήψεων σε νομοσχέδια. Το ΠΑΣΟΚ άργησε να αντιληφθεί ότι έπρεπε να υπάρξει μια

σταθερή αντίληψη και μια συγκροτημένη προοδευτική ατζέντα.

Μήπως εάν αποχωρούσε από την κυβέρνηση, θα είχε καλύτερη τύχη;

Ο κυβερνητικός συμβιβασμός οδεύει στη λήξη του. Δεν θα κερδίσουμε όμως τους πολίτες με

κινήσεις πανικού ή τακτικισμούς. Το πολιτικό σύστημα είναι εγκλωβισμένο μεταξύ μια νεοδεξιάς

πολιτικής και μιας λαϊκίστικης λογικής που προβάλει ο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό που απαιτείται είναι ένα

προοδευτικό αφήγημα για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, ένα σχέδιο που θα απαντά

στο πώς θα βγούμε από την κρίση.

Υπάρχει μια πολιτική σύγκρουση μεταξύ της προηγούμενης και της σημερινής ηγεσίας. Που

θα οδηγήσει;


Είναι λάθος οι διαφορές να αναγάγονται σε επίπεδο προσώπων. Υπάρχει μια σύγκρουση ιδεών,

αντιλήψεων και συμπεριφορών. Δεν πίστεψα ποτέ στο ΠΑΣΟΚ όπου όλοι θα λέμε τα ίδια. Οι

συγκρούσεις που ζήσαμε και ζούμε σε όλο το φάσμα του πολιτικού συστήματος είναι μεταξύ

αυτών που πιστεύουν σε προοδευτικές αλλαγές, σε ουσιαστικές ρήξεις με οτι υπονομεύει το

δημόσιο συμφέρον και αυτών που είτε εκ δεξιών είτε εξ αριστερών δίνουν μάχες οπισθοφυλακής.

Κάτι ανάλογο ζήσαμε και ζούμε και στον δικό μας χώρο.

Έχετε νομίζω καλές πολιτικές και προσωπικές σχέσεις με τον Γιώργο Παπανδρέου; Ποιες

νομίζετε ότι είναι οι άμεσες πολιτικές του στοχεύσεις;

Δεν ερμηνεύω προθέσεις κανενός. Αυτό που υπάρχει στη δημόσια σφαίρα είναι οι τοποθετήσεις

του Γιώργου Παπανδρέου όπως αυτή του Ζαππείου την οποία εγώ προσωπικά βρήκα πολύ

ενδιαφέρουσα.

Πως είδατε τη συνάντηση Μέρκελ­ Σαμαρά;. Νομίζω δεν τούδωσε κανένα πολιτικό

περιθώριο...

Ας θυμηθούμε οτι και οι δυο ανήκουν στην ίδια ευρωπαϊκή ομπρέλα σκέψης, στο ίδιο κόμμα. Δεν

θα ήταν καλύτερα για τη χώρα αν ο κ. Σαμαράς στήριζε από το 2010 την εθνική προσπάθεια;

Πόσο πίσω πήγαν την χώρα οι μούντζες προς τη βουλή, οι διαδρομές μπαλτάκου με την χρυσή

αυγή και τα Ζάππεια. Από εκεί και πέρα επαναλαμβάνω ότι το πιο σοβαρό πρόβλημα της χώρας

είναι η ανυπαρξία σχεδίου και τα αυτογκόλ της ίδιας της κυβέρνησης. Καμια Μέρκελ δεν

εμπόδιζε τον κ. Σαμαρά δυο χρόνια να παρουσιάσει ένα σχέδιο εξόδου από την κρίση. Η ίδια η

κυβέρνηση εξαΰλωσε το πολιτικό της κεφάλαιο.

Και δεν υπάρχουν 180 βουλευτές να στηρίξουν την κυβέρνηση στην εκλογή προέδρου...

Η παράταση του βίου της κυβέρνησης με την εκλογή προέδρου δεν είναι λεύκη επιταγή. Εμάς μας

αφορά η χώρα. Δεν μας αφορά ούτε αν μείνει δυο χρόνια ακόμα πρωθυπουργός ο κ. Σαμαράς

ούτε καν αν θα είμαστε βουλευτές λίγους μήνες παραπάνω. Εκλογή πρόεδρου και σταθερότητα

συμβαδίζουν με καθαρούς θεσμικούς όρους, πρόσωπο πραγματικά ευρείας αποδοχής και κυρίως

με αλλαγή πολιτικής.

Οδεύουμε προς κυβέρνηση Συριζα. Δεν πρέπει να συνεργαστείτε;

Αυτή η συζήτηση είναι εμποτισμένη από μια μανία κυβερνητισμού. Κάποιοι έχουν μπει στη

λογική ότι μια φορά δεκανίκι – για πάντα δεκανίκι είτε της δεξιάς είτε του ΣΥΡΙΖΑ. Εμένα και

πολλούς άλλους μας αφορά να ξαναφτιάξουμε τον πολιτικό μας χώρο και να διαμορφώσουμε μια

προοδευτική πρόταση για τον τόπο, όχι να είμαστε παρόντες την ώρα που τα πάντα γύρω θα έχουν

διαλυθεί. Θέλουμε να ξαναφτιάξουμε την παράταξη μας, όχι να διαπραγματευτούμε τα

απομεινάρια της.

Υποθέτω με μια νέα ηγεσία...

Προσωπικά, και δεν είμαι ο μόνος , μίλησα ανοιχτά για όλα αυτά γιατί δεν μπορώ να κρύβομαι

περιμένοντας μια καταστροφική κατάληξη για να δηλώσω «δικαιωμένος» ή «προβληματισμένος».

Τους τελευταίους μήνες εγώ και άλλα στελέχη θέσαμε δημόσια αυτά που συζητούν άπαντες στη

βάση. Επιλέξαμε να μην κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλό μας και θέσαμε ανοιχτά πολιτικά

ζητήματα. Είπαμε ότι απαιτείται επανακαθορισμός του ιδεολογικού μας στίγματος, αξιόπιστες

πολιτικές θέσεις, δημοκρατική λειτουργιά των οργάνων και νέα ηγεσία. Θα ήθελα να πω όμως το

εξής: To ΠΑΣΟΚ βρίσκεται σε οριακό σημείο. Κανείς δεν μπορεί να κρυφτεί από την ευθύνη του.

Απατώνται όσοι θεωρούν ότι δια της σιωπής θα εξασφαλίσουν επανεκλογή και ρόλους την

επόμενη μέρα. Πρόκειται για υποκριτικά παιγνίδια προσωπικών τακτικισμών και ισορροπιών που

προσβάλλουν τον κόσμο της παράταξης.

Έρχονται απολύσεις, νέο ασφαλιστικό, αποδιάρθρωση αγοράς. Θα τα ψηφίσετε;

Το ΠΑΣΟΚ έχει τοποθετηθεί ότι δεν μπορεί να υπάρξουν ούτε νέα μέτρα, ούτε απολύσεις ούτε

αλλαγές στο ασφαλιστικό. Στηρίζω απόλυτα αυτή την απόφαση.

Εάν ωστόσο η κυβέρνηση επιμείνει. Θα την ρίξετε δηλαδή;

Δεν δέχομαι μονίμως το μπαλάκι να έρχεται έντεχνα στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ με εκβιαστικά

διλλήματα περί σταθερότητας. Υπονομευτές της σταθερότητας ήταν όσοι αποφάσισαν με αυτό

τον τρόπο το κλείσιμο της ΕΡΤ. Όσοι υιοθέτησαν άκριτα την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ. Όσοι

διατηρούσαν τους Μπαλτακους και συντηρούσαν το φλερτ με τη χρυσή αυγή. Όσοι έστησαν το

εμφυλιοπολεμικό κλίμα κα τη θεωρία των δυο ακρών. Όσοι χειρίστηκαν το έκτρωμα του ΕΝΦΙΑ,

την λίστα Λαγκαρντ η οποία 2 χρόνια μετά αφορά αυτή την κυβέρνηση. Έχουν τεράστιες ευθύνες

αυτοί που γελοιοποιούν την συλλογική λειτουργιά της κυβέρνησης και παραμένουν εντελώς

αδρανείς μπροστά στην ανάγκη ενός σχεδίου για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.

Εσείς έχετε τη φιλοδοξία να ηγηθείτε ενδεχομένως του ΠΑΣΟΚ μετεκλογικά;

Πατούσα πάντα και εξακολουθώ να πατάω στη γη... Οι πρωτοβουλίες που αναλαμβάνω

υπηρετούν την ανασυγκρότηση της παράταξης όχι φιλοδοξίες. Δεν ανήκω ούτε σε αυτούς που

περιμένουν να διαλυθούν όλα για να διαπραγματευτούν καρέκλες ούτε σε αυτούς που

ονειρεύονται ένα μικρό ΠΑΣΟΚ που θα κουμαντάρεται εύκολα.

Read more...

Με στοιχεία από ΔΕΔΔΗΕ, Ε9 και Ε2 Έως τα μέσα Οκτωβρίου η εκκαθάριση ΕΝΦΙΑ για κενά χωρίς ρεύμα ακίνητα


Έως τα μέσα Οκτωβρίου η εκκαθάριση ΕΝΦΙΑ για κενά χωρίς ρεύμα ακίνητα

Αθήνα
Στοιχεία του Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), αλλά και των φορολογικών εντύπων Ε9 και Ε2 θα αξιοποιήσουν οι υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών προκειμένου να προχωρήσουν στην εκκαθάριση του ΕΝΦΙΑ για τους δικαιούχους έκπτωσης 20% που έχουν κενά και μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα.
 
Η Διευθύντρια της Διεύθυνσης Κεφαλαίου του υπουργείου Οικονομικών Άννα Κόλλια μιλώντας χθες Πέμπτη σε σεμινάριο του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος  σχετικά με τον ΕΝΦΙΑ και το Ε9 ξεκαθάρισε τα εξής:
  • Στα μέσα Οκτωβρίου θα γίνει η νέα εκκαθάριση του ΕΝΦΙΑ, η οποία θα ενσωματώνει και τις τελευταίες αλλαγές του νόμου 4286/2014. Η νέα εκκαθάριση θα αφορά στην έκπτωση 20% για τα κενά  μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα και τις εκπτώσεις 50% ή 100% για τις περιπτώσεις φορολογούμενων με πολύ χαμηλό εισόδημα, ανάπηρους, ανέργους, κ.λπ..
  • Η εφαρμογή του Ε9 για διορθώσεις στοιχείων ακινήτων χωρίς πρόστιμα θα ανοίξει στα μέσα Οκτωβρίου, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της νέας εκκαθάρισης.
Για την έκπτωση 20% στα κενά μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα η κ. Κόλλια διευκρίνισε πως θα ισχύσει για αποπερατωμένα κτίσματα τα οποία έχουν ρευματοδοτηθεί, έχουν πάρει ρολόι και για οποιοδήποτε λόγο έχει γίνει διακοπή της ηλεκτροδότησης (συνολικά για όλο το έτος 2013) και σε καμία περίπτωση για ημιτελή κτίσματα καθώς και για ακίνητα που ουδέποτε έχουν ηλεκτροδοτηθεί.
Για τα κενά μη ηλεκτροδοτούμενα κτίσματα η κ. Κόλλια διευκρίνισε πως τα στοιχεία θα αντληθούν από το Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, αλλά και τα έντυπα Ε9 και Ε2. Αρχικά οι υπηρεσίες του υπουργείου θα ταυτοποιήσουν τους αριθμούς παροχής που έχουν δηλωθεί στο Ε9 με τα στοιχεία που θα αποστείλει ο ΔΕΔΔΗΕ και εν συνέχεια θα ελέγξει  το Ε2 για να διαπιστωθεί η περίοδος που το κάθε κτίσμα είναι κενό.
Newsroom ΔΟΛ

Read more...

Από την συντηρητική Δεξιά ώς το Κέντρο Επιχείρηση «συσπείρωση και άνοιγμα» στην ομιλία Σαμαρά


Επιχείρηση «συσπείρωση και άνοιγμα» στην ομιλία Σαμαρά
Ο πρωθυπουργός στη διάρκεια της ομιλίας του   (Φωτογραφία:  ICON )

Αθήνα
Συσπείρωση του χώρου της Δεξιάς και άνοιγμα προς τους όμορους χώρους επιχείρησε με την ομιλία του για τα 40 χρόνια από την ίδρυση της ΝΔ, στο Αθως Παλλάς, ο Αντώνης Σαμαράς.

Ο πρόεδρος της ΝΔ ξεκίνησε την ομιλία του δηλώνοντας υπερήφανος για τον ρόλο που έπαιξε η Νέα Δημοκρατία από την ίδρυσή της, ενώ επιχειρώντας να συσπειρώσει όλο το κεντροδεξιό ακροατήριο έκανε ιδιαίτερη αναφορά στον Κώστα Καραμανλή, που ήταν παρών στην αίθουσα, στον ιδρυτή της ΝΔ Κωνσταντίνο Καραμανλή και στους προέδρους του κόμματος Ράλλη, Αβέρωφ, Μητσοτάκη και Έβερτ.

Μάλιστα, αίσθηση προκάλεσε η φράση του Αντώνη Σαμαρά πως «εμείς είμαστε η δημοκρατική παράταξη, εμείς είμαστε η παράταξη του εκσυγχρονισμού», με σαφείς αναφορές στο ΠΑΣΟΚ της περιόδου Σημίτη και Βενιζέλου, που ερμηνεύεται ως άνοιγμα προς τον κεντρώο χώρο.

Παρ' όλα αυτά, ο κ. Σαμαράς επιφύλαξε και «καρφιά» για τον κυβερνητικό του εταίρο λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «εμείς ποτέ δεν είπαμε 'λεφτά υπάρχουν'».

Στο προσκλητήριο προς την συντηρητική Δεξιά, ο κ. Σαμαράς επικαλέστηκε το θρησκευτικό συναίσθημα και τα θρησκευτικά σύμβολα, ενώ στο σημείο αυτό επιτέθηκε στον Αλέξη Τσίπρα κάνοντας λόγο για ψευτοπροοδευτικούς που ενώ θεωρούν βαρίδι το θρησκευτικό συναίσθημα των Ελλήνων, «τώρα τρέχουν για προσκύνημα πότε στο Αγιο Όρος και πότε στο Βατικανό».

Επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ

Συμπλήρωσε μάλιστα πως αυτοί που κάποτε ήταν αλληλέγγυοι με τα κινήματα των φονταμενταλιστών, που δεν αφήνουν τίποτα όρθιο στο πέρασμά τους, θέλουν τώρα να μας κάνουν να το ξεχάσουμε.

«Δείτε ποιοι κάνουν την χώρα φυσιολογική στον σύγχρονο κόσμο και ποιοι θέλουν να την γυρίσουν πίσω» είπε ο κ. Σαμαράς και συμπλήρωσε πως η αντιπολίτευση «φανατίζει κάποιους, αλλά τρομάζει πολλούς περισσότερους», καθώς «τρομάζουν οι υποσχέσεις για παροχές με δανεικά και «τα μισόλογα που κρύβουν πίσω τους σχέδια για αληθινή φορολογική επιδρομή».

«Καταδημαγώγησαν τους πάντες και παρ' όλα αυτά χάνουν ψηφοφόρους σε σχέση με το 2012» πρόσθεσε και τόνισε πως τώρα που φτιάχνουν τα πράγματα ο ΣΥΡΙΖΑ, θα χάσει περισσότερους ψηφοφόρους, καθώς «η επιστροφή στο 'λεφτά υπάρχουν' τρομάζει περισσότερο».

Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα γίνει ποτέ κυβέρνηση, είπε χαρακτηριστικά.

Από το '74 και μετά

Κάνοντας αναδρομή στην πορεία της ΝΔ από το 1974 ο κ. Σαμαράς ανέφερε: «Είμαστε υπερήφανοι για τη Νέα Δημοκρατία. Έχουμε γερές ρίζες, πατάμε γερά στο παρόν και είμαστε έτοιμοι να κάνουμε το άλμα προς το μέλλον».

Είπε ακόμη ότι η παράταξη πολεμήθηκε από πολλούς και μάλιστα είχε και θύματα, αναφερόμενος στην δολοφονία του Παύλου Μπακογιάννη.

Μιλώντας για τη δική του διακυβέρνηση είπε ότι κάποιοι τον προειδοποίησαν πως πήρε μια χειροβομβίδα στα χέρια του: «Πήρα την χειροβομβίδα στα χέρια μου, την κράτησα και την εξουδετέρωσα» είπε χαρακτηριστικά.

Συνέχισε λέγοντας πως κάποιοι τον ρωτούν αν κουράστηκε από την εντατική προσπάθεια. «Το φορτίο γίνεται ελαφρύτερο, όταν το σηκώνει κανείς με χαμόγελο. Οι κόποι αποδίδουν, τα δύσκολα περνούν, τα καλύτερα έρχονται» είπε.

«Δεν θα χρειαστεί νέο μνημόνιο»
Επανέλαβε, μάλιστα, ότι η χώρα δεν θα χρειαστεί νέο μνημόνιο, προσθέτοντας πως «έχουμε τη δυνατότητα να σταθούμε την επόμενη χρονιά και χωρίς τα χρήματα του τωρινού μνημονίου».
Όπως επισήμανε, η χώρα βγαίνει από την ύφεση στο τρίτο τρίμηνο του έτους, τερματίζοντας μια πορεία έξι χρόνων ύφεσης και γίνεται πραγματικότητα η υπόσχεση της κυβέρνησης για τερματισμό της οικονομικής κρίσης.
Είπε ακόμη πως το θέμα που θα κυριαρχήσει εντός του 2015 είναι η αλλαγή του Συντάγματος.
Παρέμβαση στο κλείσιμο και απάντηση στον ΣΥΡΙΖΑ
Σε σύντομη παρέμβασή του κατά το κλείσιμο των εργασιών, ο κ. Σαμαράς διατυπωσε τρία «θέλω».

«Θέλω να ευχαριστήσω την καθεμία και τον καθένα σας. Πέρα και πάνω από ηλικίες για τη δύναμη που μου δώσατε.
» Θέλω να υποσχεθώ ότι, με προμετωπίδα αυτή την ιδεολογία και με σημαία την αγωνιστικότητα της νεολαίας μας, θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε μαζί για τους πιο γόνιμους για τη Δημοκρατία αγώνες. Και αυτό αποτελεί υπόσχεση.

» Θέλω, όμως, να πω και το τρίτο. Με λυπεί πολύ ότι πρέπει να το πω. Αλλά μπροστά σας, έχω υποσχεθεί εξαρχής να λέω την αλήθεια. Θέλω να πληροφορηθεί ο ελληνικός λαός ότι αυτή τη γιορτή Δημοκρατίας που είχαμε, 40 χρόνια αγώνων, που τίμησαν και τις άλλες ιδεολογίες, που έδωσαν το δικαίωμα της ελευθερίας στον καθένα να λέει απόλυτα ελεύθερα τη γνώμη του, ότι αυτά τα 40 χρόνια από τότε που ο Καραμανλής υπέγραφε με ό,τι είχε μέσα του σαν άνθρωπος λιτός, δωρικός και γενναίος για την Ελλάδα και για την Ευρώπη και για την πορεία μας, θέλω να ξέρετε και θέλω να πληροφορηθεί ο Ελληνικός Λαός, ότι αυτά τα 40 χρόνια σήμερα η Αξιωματική Αντιπολίτευση τα ονόμασε επισήμως ότι 'κάναμε το μνημόσυνό μας'.

» Είναι έλλειψη σεβασμού; Είναι έλλειψη γνώσεως; Είναι έλλειψη πολιτικής ηθικής; Αυτό που μετράει είναι ότι εδώ πέρα μία οικογένεια μίας συγκεκριμένης ιδεολογίας που ανέταξε, προώθησε και δίνει μάχη για τον καλό της Ελλάδας, σήμερα βρέθηκε απέναντι σε μία δήλωση η οποία δεν κάνει καλό όχι μόνο στην Αξιωματική Αντιπολίτευση. Δεν κάνει καλό σε όλους τους Έλληνες, ιδιαίτερα όταν συνειδητοποιούν και οι ξένοι και εμείς, ότι υπάρχει μία τέτοια κωμική, πλέον, δήθεν διαίρεση μεταξύ των Ελλήνων.»
Νένα Σώκου
Newsroom ΔΟΛ

Read more...

Υπόψη της τρόικας Κυβέρνηση: Ελαφρύνσεις σε τεκμήρια, γονικές παροχές και δωρεές


Κυβέρνηση: Ελαφρύνσεις σε τεκμήρια, γονικές παροχές και δωρεές
Ο υπουργός Οικονομικών Γκίκας Χαρδούβελης   (Φωτογραφία:  Eurokinissi )

Αθήνα
Την κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης και τη μείωση της φορολογίας σε γονικές παροχές και δωρεές για την απόκτηση κατοικίας μελετά η κυβέρνηση.

Όπως αναφέρει Το Βήμα της Κυριακής, το συγκεκριμένο πακέτο θα θέσει στην τρόικα η κυβέρνηση, ενώ ο υφυπουργός Οικονομικών Γ.Μαυραγάνης δέχεται αιτήματα να εφαρμόζεται το «πόθεν έσχες» στις αγοραπωλησίες ακινήτων επί των εμπορικών αξιών και όχι των αντικειμενικών.

Συγκεκριμένα, οι «φοροανάσες» που σχεδιάζει το οικονομικό επιτελείο:

  • Μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης κατά 30% με αρχή τα αυτοκίνητα και σταδιακή κατάργησή τους
  • Μείωση της φορολογίας για τις δωρεές από 10% σε 3%
  • Μείωση των συντελεστών φόρου για τις γονικές παροχές στο 3%
  • Παράταση της εισφοράς αλληλεγγύης για δύο έτη, αλλά με μείωση κατά 30%
  • Αποσύνδεση «πόθεν έσχες» και αντικειμενικών αξιών
  • Αύξηση των δόσεων για τα ληξιπρόθεσμα από 72 έως 100, ανάλογα με το ύψος της οφειλής με μείωση 90% των προσαυξήσεων
  • Διατήρηση του ΦΠΑ 13% στην εστίαση
  • Σταδιακή μείωση των φορολογικών συντελεστών σε μισθωτούς, συνταξιούχους και επιχειρήσεις
  • Μείωση των αντικειμενικών των ακινήτων από το 2015, ώστε να πλησιάσουν τις εμπορικές τιμές   
Newsroom ΔΟΛ

Read more...

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Αυξήσεις για τους ένστολους


Στη μισθοδοσία του Νοεμβρίου θα περάσουν οι αυξήσεις στις αποδοχές των ενστόλων, για να καλυφθεί τμήμα των απωλειών από τις περικοπές που κρίθηκαν αντισυνταγματικές.
Στη μισθοδοσία του Νοεμβρίου θα περάσουν οι αυξήσεις στις αποδοχές των ενστόλων, καλύπτοντας ένα τμήμα των απωλειών που υπέστησαν με τις περικοπές στα ειδικά μισθολόγια τον Ιούλιο του 2012 (νόμος 4046/2012) και οι οποίες κρίθηκαν αντισυνταγματικές από τη Δικαιοσύνη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχέδιο το οποίο προωθεί η κυβέρνηση προβλέπει ότι θα λάβουν στην παρούσα φάση το 50% του μηνιαίου ποσού που «κόπηκε» πριν από δύο χρόνια, καθώς, όπως έχει εξαγγελθεί, η πλήρης αποκατάσταση των αποδοχών τους στα προ περικοπών επίπεδα θα γίνει σταδιακά.
Διαβάστε αναλυτικά το δημοσίευμα από το Έθνος:

Πηγή: Έθνος

Read more...

Σύμφωνα με νέα έκθεση του Γραφείου της Βουλής Σοκ: 6,3 εκατ. Έλληνες βρίσκονται κάτω ή απειλούνται από την φτώχεια

Σοκ: 6,3 εκατ. Έλληνες βρίσκονται κάτω ή απειλούνται από την φτώχειαΤο 2013, το όριο της φτώχειας ήταν 432 ευρώ το μήνα για ένα άτομο και 908 ευρώ για μια τετραμελή οικογένεια - Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της ΕΕ που δεν έχει υλοποιήσει το μέτρο του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος - Η παρατεταμένη οικονομική κρίση έχει οδηγήσει την Ελλάδα στην τέταρτη χειρότερη θέση μεταξύ των 35 χωρών με βάση τους δείκτες ευημερίας και ποιότητας ζωής

Στοιχεία που προκαλούν σοκ και περιγράφουν την πραγματική κατάσταση της χώρας περιλαμβάνει η νέα ενδιάμεση έκθεση του Γραφείου της Βουλής για την παρακολούθηση του κρατικού προϋπολογισμού, καθώς αναφέρει ότι 6.300.000 Έλληνες βρίσκονται κάτω από το όριο της φτώχειας ή απειλούνται από αυτή.

Είναι, δε, ενδεικτικό ότι η παρατεταμένη οικονομική κρίση έχει οδηγήσει τη χώρα μας στην τέταρτη χειρότερη θέση μεταξύ των 35 χωρών με βάση τους δείκτες ευημερίας και ποιότητας ζωής, χειρότερα ακόμα και από την Τουρκία.

Οι συντάκτες της έκθεσης με τίτλο «Πολιτικές ελαχίστου εισοδήματος στην ΕΕ και στην Ελλάδα: Μια συγκριτική ανάλυση» επισημαίνουν ότι η βαθύτατη οικονομική κρίση που βιώνει η Ελλάδα τα τελευταία έξι χρόνια, «έχει σε σημαντικό βαθμό αποδιαρθρώσει τον κοινωνικό ιστό της χώρας».

Προσθέτουν όμως πως, αντίθετα με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες εφαρμόζουν προγράμματα αντιμετώπισης των κοινωνικών ανισοτήτων, η Ελλάδα, που αντιμετωπίζει οξύτατα φαινόμενα ακραίας φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού, βραδυπορεί. 

«Η ζήτηση για κοινωνική μέριμνα από την πλευρά των πολιτών είναι έντονη, ενώ η προσφορά από το κράτος χαρακτηρίζεται από αποσπασματικότητα και διοικητικές δυσλειτουργίες. Έτσι το δίχτυ κοινωνικής ασφάλειας χαρακτηρίζεται από αναποτελεσματικότητα, ενώ παράλληλα δεν προβλέπεται αναπλήρωση των εισοδηματικών  απωλειών από την οικονομική ύφεση στο άμεσο μέλλον» τονίζουν, για να προσθέσουν πως «κοινωνικές ομάδες όπως, οι μακροχρόνιοι άνεργοι, οι νεοεισερχόμενοι στην αγορά  εργασίας, οι εργαζόμενοι χωρίς ασφάλεια, οι οικογενειάρχες με χαμηλό εισόδημα, οι αυτοαπασχολούμενοι, οι ηλικιωμένοι και τα άτομα με αναπηρία χρήζουν ειδικής μέριμνας.

Πρόκειται για ομάδες που βιώνουν τη συσσώρευση χρεών, τη μείωση της αγοραστικής τους  δύναμης, τη μείωση των εισοδημάτων και την αύξηση των φόρων. Το Μέτρο του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος ήρθε στην Ελλάδα καθυστερημένα. 

Η πρώτη ανεπιτυχής προσπάθεια να θεσμοθετηθεί το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα (E.E.E.), έγινε το 2000 κατά την περίοδο διακυβέρνησης Σημίτη. Το 2005 ο ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε στο Κοινοβούλιο δεύτερο σχέδιο νόμου για την καθιέρωση του Ε.Ε.Ε. το οποίο επίσης δεν προχώρησε.

Στην παρούσα μελέτη εξετάζονται οι πολιτικές ελάχιστου εισοδήματος στις χώρες της ΕΕ με ιδιαίτερη αναφορά στο Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα και στα βασικά ζητήματα που αφορούν την υλοποίησή του».

Παρουσιάζοντας μάλιστα το τι ισχύει στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες καταλήγουν και στο  εξής συμπέρασμα «Η Ελλάδα είναι το μοναδικό κράτος μέλος που δεν έχει υλοποιήσει το μέτρο του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος»

«Η Περίπτωση της Ελλάδας: Ανεργία και Φτώχεια»

Με βάση την έρευνα που πραγματοποίησαν οι συντάκτες της έκθεσης, «2,5 εκατομμύρια άτομα βρίσκονται κάτω από το χρηματικό όριο της σχετικής φτώχειας, με βάση το εισόδημα του μεσαίου νοικοκυριού». 

Το 2013 το όριο φτώχειας ήταν 432 ευρώ το μήνα για ένα άτομο και 908 ευρώ για μια τετραμελή οικογένεια.

Επιπλέον, 3,8 εκατομμύρια άτομα βρίσκονται σε κίνδυνο φτώχειας λόγω υλικών στερήσεων και ανεργίας.

Η Ελλάδα σύμφωνα με την Eurostat βρίσκεται στη χειρότερη θέση στην ΕΕ των 28 κρατών-μελών όσον αφορά στον κίνδυνο φτώχειας. Επίσης, η χώρα μας συγκαταλέγεται στην ομάδα των χωρών με τη μεγαλύτερη φτώχεια (23,1%) και προηγείται της Ισπανίας, Ρουμανίας και Βουλγαρίας, ενώ κατέχει την τέταρτη χειρότερη θέση ως προς το δείκτη χάσματος της φτώχειας μετά τις Ισπανία, Ρουμανία και Βουλγαρία.

Επιπλέον, επισημαίνουν την ανάγκη αναμόρφωσης των κοινωνικών επιδομάτων καθώς υποστηρίζουν πως «η ελληνική κοινωνική πολιτική βασίζεται στη χορήγηση επιδομάτων σε συγκεκριμένες κοινωνικές κατηγορίες ανεξάρτητα από το ύψος του εισοδήματος. Αυτό έχει ωςαποτέλεσμα κάποιες κοινωνικές ομάδες να υπέρ-προστατεύονται και άλλες, που ενδεχομένως χρήζουν μεγαλύτερης ανάγκης, να βρίσκονται έξω από το δίχτυ κοινωνικήςασφάλειας. Η διατήρηση των πολιτικών αυτών -μεσούσης της κρίσεως- οδηγεί σε περαιτέρω όξυνση των κοινωνικών και οικονομικών ανισοτήτων». 

Εξηγούν ότι η αναμόρφωση του συστήματος κοινωνικής πολιτικής είναι επιτακτική και χρήζει βελτίωσης τόσο ως προς την αποτελεσματικότητα (δηλ. το ποσοστό κατά το οποίο βελτιώνεται το επίπεδο σχετικής φτώχειας) όσο και ως προς την αποδοτικότητα (δηλ. μείωση της ακραίας φτώχειας με την μικρότερη δαπάνη). 

Τα κύρια μέτρα ελάφρυνσης της φτώχειας στην Ελλάδα συνίστανται «στη χορήγηση επιδομάτων, τα οποία απευθύνονται σε νοικοκυριά χαμηλού εισοδήματος. Το βασικότερο από τα επιδόματα αυτά είναι το τακτικό επίδομα ανεργίας που χορηγείται υπό ιδιαίτερα αυστηρές προϋποθέσεις με αποτέλεσμα ένα πολύ μικρό ποσοστό ανέργων να επωφελείται από αυτό. Πιο συγκεκριμένα, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2013, το επίδομα ανεργίας  έλαβαν 233.000 άνεργοι όταν ο συνολικός αριθμός ανέργων ανερχόταν σε 1.355.000 άτομα, δηλαδή μόλις το 17% του συνόλου. Το δεύτερο τρίμηνο του 2013 το ποσοστό των δικαιούχων μειώθηκε περαιτέρω στο 12%. Το 2001 θεσμοθετήθηκε το επίδομα μακροχρόνιας ανεργίας σαν συμπλήρωμα στο τακτικόεπίδομα ανεργίας (200 ευρώ μηνιαίως με συνολική διάρκεια 12 μήνες). 

Χαρακτηριζόταν από αυστηρά κριτήρια επιλεξιμότητας, όπως ετήσιο εισόδημα του δικαιούχου κάτω από  12.000 ευρώ, ηλικία τουλάχιστον 45 ετών και ο δικαιούχος να έχει λάβει τακτικό επίδομα ανεργίας επί 12 μήνες. Ο νόμος 4093/2012, διεύρυνε τα κριτήρια επιλεξιμότητας για την χορήγηση του επιδόματος μακροχρόνιας ανεργίας, μειώνοντας την κατώτατη ηλικία από 45 σε 20 έτη (από το 2014), ενώ το μέγιστο επιτρεπόμενο ετήσιο εισόδημα μειώνεται από 12.000 ευρώ σε 10.000 ευρώ (προσαυξημένο κατά 586 ευρώ για κάθε παιδί).

Επίσης, η Ελλάδα παρουσιάζει υψηλή συνταξιοδοτική δαπάνη και ταυτόχρονα εμφανίζει πολύ διευρυμένη φτώχεια των ηλικιωμένων.

Για τους ανασφάλιστους υπερήλικες προβλέπεται σύνταξη που χορηγείται από τον ΟΓΑ και η οποία χρηματοδοτείται από τον προϋπολογισμό παρέχοντας ένα χαμηλό ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα. 

Ακόμα, τα επιδόματα αναπηρίας ήταν ένα από τα μέτρα αντιμετώπισης της φτώχειας τα οποία λόγω του στρεβλού συστήματος εξέτασης των αιτούντων κατέληγαν και σε μη πραγματικάδικαιούχους. Σε γενικές γραμμές, το κοινωνικό σύστημα ιστορικά έχει αποτύχει να εκπληρώσει τους στόχους του ενώ όπου έγινε προσπάθεια βελτίωσης μέσω φορολογικών ελαφρύνσεων απέτυχε ακόμα περισσότερο».
protothema.gr

Read more...

Ο Γιαραμπής να βάλει το χέρι του...


Πάλι προσέφερε Γη και Ύδωρ πριν του ζητηθεί, ο επικίνδυνος παρα-συνταγματολόγος με την ψυχογενή βουλιμία για εξουσία!

Η Ελλάδα είναι πρόθυμη να...
αποστείλει ανθρωπιστική και στρατιωτική ενίσχυση για τις επιχειρήσεις εναντίον του Ισλαμικού κράτους στο Ιράκ και τη Συρία, έσπευσε να δηλώσει ο υψιπέτης αγύρτης κι εθνικά επικίνδυνος Τούρκογλου, στο Reuters. «Δεν έχουμε καμία πρόταση, αλλά από πολιτικής άποψης, είμαστε μέρος του συνασπισμού», τόνισε ο «υπουργός» Εξωτερικών της κυβέρνησης των Ολετήρων.

Ο αντιπρόεδρος του εσμού των ανεκδιήγητων που παριστάνουν την ελληνική κυβέρνηση, αποδεικνύεται για άλλη μια φορά επικίνδυνος για την ασφάλεια και τα συμφέροντα της Ελλάδας: θλιβερός και αδιόρθωτος, σπεύδει για άλλη μια φορά και χωρίς να του το ζητήσει κανείς, να μιλήσει για  αποστολή στρατευμάτων εναντίον των Τζιχαντιστών, βάζοντας σταθερά το προσωπικό του συμφέρον πριν από οτιδήποτε άλλο. Παραληρεί μέσα στον πανικό του να αναζητεί στηρίγματα εκεί που γι’ αυτόν δεν υπάρχουν, αφού όπως γνωρίζουν και οι πέτρες είναι πολιτικά νεκρός και υπόλογος για τη σωρεία των εγκληματικών πράξεων και παραλείψεών του κατά της Ελλάδας και των Ελλήνων.

Σπεύδει κατά την προσφιλή του συνήθεια να πάρει άφρονα θέση, όταν τα ελληνικά σύνορα είναι διάτρητα κι όταν ολόκληρη η Βόρεια Αφρική και η Ανατολική Μεσόγειος βρίθουν από πεινασμένους, απελπισμένους και πρόθυμους να διεκδικήσουν τα ουρί και
τα βουνά του πιλαφιού του μουσουλμανικού παραδείσου.

Μόνον ένας ψυχικά άρρωστος ή ένας δοσίλογος δεν θα μπορούσε να αντιληφθεί τους προφανείς κινδύνους αυτής της αχαρακτήριστης συμπεριφοράς, και δυστυχώς για την Ελλάδα κι εμάς τους Έλληνες, αυτός τυχαίνει να είναι o «υπουργός» Εξωτερικών της Ελλάδας: και ψυχικά άρρωστος και δοσίλογος!..
Raskolnick, ksipnistere.blogspot.gr

Read more...

H Περιστέρη: Mέχρι τα Χριστούγεννα θα έχουμε νέα...


H Περιστέρη για την Αμφίπολη: μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχουμε νέα...

Η επικεφαλής της ανασκαφής στον Τύμβο Καστά της Αμφίπολης, Αικατερίνη Περιστέρη,  σε συνεντευξη της στην εφημερίδα της Αυστραλίας "Νέο Κόσμος", αναφερει  ότι τέτοιο μνημείο δεν έχει...
ξαναβρεθεί ποτέ. Σχετικά με το χρονικό περιθώριο, δήλωσε πως ελπίζει ότι "μέχρι τα Χριστούγεννα ίσως και νωρίτερα, θα έχουμε νέα".

Τονισε δε πως ο τάφος αποκλείεται να είναι ρωμαϊκός και χαρακτήρισε τις δηλώσεις κάποιων ως απωθημένα που εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα.

"Αποκλείεται ο τάφος να είναι ρωμαϊκός, το λέω με ακρίβεια αυτό, το οποίο βγαίνει από τα στοιχεία της ανασκαφής. Πρόκειται για παραφιλολογίες και απωθημένα ορισμένων ανθρώπων, που εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα. Πάντως, δεν έχει σημασία ποιος η ποιοι είναι οι "ένοικοι" του ταφικού συγκροτήματος, όλο το μνημείο είναι σημαντικό και μας δίνει πληροφορίες για την εποχή μετά το θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Δεν ξέρουμε ακόμη τι κρύβει μέσα το συγκρότημα, αλλά τέτοιο μνημείο δεν έχει ξαναβρεθεί ποτέ" επισημαίνει.

Read more...

Εγένετο νέο κόμμα: "Ελλάδα εμείς" σε συνεργασία με τον "Δημοκρατικό Σύνδεσμο" του Βασίλη Οικονόμου

Τι αναφέρει στη διακήρυξή του το νέο κόμμα "Ελλάδα εμείς". Ποιοι αποτελούν την πρώτη Διοικούσα Επιτροπή του
Με το όνομα "Ελλάδα Εμείς" ανακοινώθηκε την Πέμπτη η δημιουργία του νέου κόμματος, με στόχο "την αλλαγή της Ελλάδας, στην υπηρεσία των πολλών και όχι των λίγων ισχυρών", μέσα από "την ανάσταση του Έθνους με εθνική διαπραγμάτευση και ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο".
"Έχοντας την πεποίθηση ότι σήμερα είναι η μάχη της κοινωνικής δημοκρατίας, της Εθνικής και Κοινωνικής Συμπόρευσης, για το νέο Οδικό Χάρτη της Ελλάδος στην Ευρωζώνη και την Ευρωπαϊκή Ένωση, η ώρα να αλλάξει η Ελλάδα έτσι ώστε να υπηρετεί τους πολλούς και όχι τους λίγους ισχυρούς, η ανάγκη να υπάρξει συμπόρευση όλων στην πορεία για την κοινωνική και οικονομική ανάσταση του Έθνους με εθνική διαπραγμάτευση και νέο κοινωνικό συμβόλαιο, ανακοινώνουμε την ίδρυση του Πατριωτικού Κοινωνικού Κινήματος «ελλάδα.εμείς».
Σήμερα η χώρα μας ζει έναν εφιάλτη: χρεοκοπία, φτωχοποίηση, ανεργία, η νέα γενιά καλείται να πληρώσει υπέρογκα χρέη. Γι’ αυτό περισσότερο παρά ποτέ έχουμε την ανάγκη συνένωσης προσώπων, πολιτικών ομάδων και κινήσεων, συμπόρευσης σε κοινό αξιακό πλαίσιο. Να αποκατασταθεί το κοινωνικό κράτος πρόνοιας, να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας για όλους, να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι είμαστε ένα έθνος, μία χώρα. Εμείς αγωνιζόμαστε για ανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας, ουσιαστική δημοκρατία, εμβάθυνση των δημοκρατικών θεσμών, κατάργηση των άδικων εφαρμοστικών νόμων, συμμετοχή της κοινωνίας στη διαμόρφωση των αποφάσεων.
Όλοι «εμείς» που δημιουργήσαμε το κίνημα «ελλάδα.εμείς», πιστεύουμε ότι τα λόγια όλων πρέπει να είναι ξεκάθαρα, οι δράσεις γρήγορες, αποτελεσματικές, εθνικές. Σήμερα, μέσα στο βάθος της κρίσης χρειάζεται να σπάσουν οι αλυσίδες που μας δημιούργησαν μια νοοτροπία εξάρτησης. Να φύγει η παλιά πολιτική γενιά, να πάρουμε ξανά τη χώρα στα χέρια μας.
Στο πλαίσιο αυτό χαιρετίζουμε τη δημιουργία της πολιτικής κίνησης «Δημοκρατικός Σύνδεσμος» με επικεφαλής τον ανεξάρτητο Βουλευτή Βασίλη Οκονόμου και ανταποκρινόμαστε στο κάλεσμα για συμπόρευση με άλλες πολιτικές δυνάμεις, κινήματα και πρωτοβουλίες, με κοινούς στόχους και αξίες", αναφέρεται στην ανακοίνωση του νέου κόμματος.

Διαβάστε ολόκληρη τη διακήρυξη του "Ελλάδα Εμείς"

Επικεφαλείς του κινήματος «Ελλάδα Εμείς» έχουν ορισθεί ο Σταύρος Καρβούνης, Οικονομολόγος – Νομικός, Ειδικός Επιστήμονας στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, η Νάσια Μιχαλοπούλου, Δημοσιογράφος – Διεθνολόγος και ο Αργύρης Πετρόπουλος, Δικηγόρος, Επισκέπτης Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.
Την πρώτη Διοικούσα Επιτροπή του νέου κόμματος αποτελούν:
 http://news247.gr/

Read more...

Όταν ο Βενιζέλος συνάντησε τον Ομπάμα…





… δεν έγινε τίποτα άλλο από το να φωτογραφηθούν μαζί τα δύο ζευγάρια (ΦΩΤΟ)...
Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο της 69ης Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, στη Νέα Υόρκη, κατά τη...
δεξίωση που παρέθεσε ο αμερικανός πρόεδρος και η σύζυγός του στους επικεφαλής των διεθνών αντιπροσωπειών.

Ιδού η φωτογραφία και τα σχόλια δικά σας…


topontiki.gr

Read more...

Γραμμή Μετρό 4: Από το Γαλάτσι, τα Ιλίσια μέσω Καισαριανής και Ζωγράφου έως το Γουδί

Τέλη του 2015 ξεκινούν τα έργα της γραμμής 4 του Μετρό. Συρμοί χωρίς οδηγό (pics)
Στα τέλη του 2015 αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή της πρώτης φάσης της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας. Το μήκος της νέας γραμμής θα είναι περίπου 13 χλμ, με 14 τελικά σταθμούς, και όχι εννιά όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, ενώ οι συρμοί της γραμμής θα κινούνται χωρίς οδηγό. Αυτά ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε συνέντευξη Τύπου, στην οποία παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρήστος Τσίτουρας.
Η νέα γραμμή θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο και θα αναμένεται να ολοκληρωθεί σε επτά χρόνια.
Όπως ανέφερε ο κ. Χρυσοχοΐδης, το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής, που θα ξεκινήσει από το Άλσος Βεΐκου και θα καταλήξει στο Γουδί, περνώντας μέσα από πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι και την περιοχή του Ζωγράφου, θα εξυπηρετεί 220.0000 επιβάτες ημερησίως.
Όπως έγραψε χαρακτηριστικά και στο twitter του: "Γραμμή Μετρό 4: από το Γαλάτσι, τα Ιλίσια μέσω Καισαριανής και Ζωγράφου έως το Γουδί. Οι αποστάσεις μικραίνουν. Η πόλη γίνεται πιο όμορφη".
 
Σημαντικά θα είναι και τα περιβαλλοντικά οφέλη, καθώς υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορούν στους δρόμους του λεκανοπεδίου 53.000 λιγότερα ΙΧ αυτοκίνητα την ημέρα.
Για πολύ σημαντικό έργο έκανε λόγο ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης. «Η γραμμή 4 καλύπτει ένα εμφανές κενό» τόνισε, σημειώνοντας ότι είναι ιδιαίτερα σημαντική και η διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες.
Ο προϋπολογισμός του συγκεκριμένου έργου θα ανέλθει στα 1,2-1,3 δισ. ευρώ, και οι πόροι θα εξασφαλιστούν μέσω δανείων από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (800 εκατ.) και από το ΕΣΠΑ της περιόδου2014–2020).
 
Η γραμμή 4, όταν ολοκληρωθεί στο σύνολο της (θα φτάσει δηλαδή μέχρι τη Λυκόβρυση, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός), θα έχει μήκος 32 χλμ, με 30 σταθμούς και προϋπολογισμό 3,3 δισ. ευρώ. Περισσότεροι από 500.000 επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα μειωθούν κατά 480 τόνους ημερησίως.
Με την ολοκλήρωση της Α φάσης, 17 συρμοί, όλοι νέας τεχνολογίας, που θα κινούνται χωρίς οδηγό, θα εξυπηρετούν τη νέα γραμμή, ενώ όταν θα κατασκευασθεί και θα λειτουργήσει μέχρι τη Λυκόβρυση, οι συρμοί θα φτάσουν τους 38. 
http://news247.gr/

Read more...

Τι "περιμένει" όσους δεν πληρώσουν την πρώτη δόση του νέου φόρου ακινήτων

Αν η πρώτη δόση του φόρου δεν εξοφληθεί μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, την 1η Οκτωβρίου η οφειλή θα χαρακτηριστεί ληξιπρόθεσμη και θα αρχίσει η προσαύξηση για κάθε μήνα καθυστέρησης
Ειδικότερα εως το τέλος Σεπτεμβρίου οι υπόχρεοι του ΕΝΦΙΑ που έχει αναρτηθεί εκκαθαριστικό για πληρωμή θα κληθούν να πληρώσουν την πρώτη δόση του νέου φόρου ακινήτων.
Σύμφωνα με το dikaiologitika.gr οι φορολογούμενοι που δεν θα καταφέρουν να πληρώσουν εμπρόθεσμα την δόση του φόρου ακινήτων , θα επιβαρυνθούν με πρόστιμα και προσαυξήσεις.
Ειδικότερα, αν η πρώτη δόση του φόρου δεν εξοφληθεί μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου τότε την 1η Οκτωβρίου η οφειλή θα χαρακτηριστεί ληξιπρόθεσμη και θα αρχίσει η προσαύξηση για κάθε μήνα καθυστέρησης κατά 0,73% στο ύψος της δόσης.
Αυτό θα ισχύσει και για τις επόμενες δόσεις ενώ θα επιβληθεί πρόστιμο 10% επί του φόρου που δεν καταβλήθηκε, σε περίπτωση που η εξόφλησή του καθυστερήσει για χρονικό διάστημα 2 μηνών από την ημερομηνία που θα έπρεπε κανονικά να είχε πληρωθεί ή 20% εάν η καθυστέρηση πληρωμής φθάσει τους 12 μήνες ή 30% εάν η καθυστέρηση φθάσει τα 2 έτη

Την προσοχή τους πρέπει να επιδείξουν οι υπόχρεοι του ΕΝΦΙΑ αφού την Κυριακή 28/9 και δύο μέρες πριν λήξει η προθεσμία πληρωμής της πρώτης δόσης του φόρου δεν θα μπορούν να εκτυπώσουν την ταυτότητα οφειλής αφού η ΓΓΠΣ ανακοίνωσε ότι το σύστημα TAXISNET θα είναι κλειστό.
Συγκεκριμένα η ΓΓΠΣ με ανακοίνωση της ενημερώνει ότι οι Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του TAXISNET δεν θα είναι διαθέσιμες από την Κυριακή (28-9-2014) στις 12:00 μμ έως τη Δευτέρα (29-9-2014) στις 7:00 πμ λόγω προγραμματισμένων εργασιών προληπτικής συντήρησης.
Έτσι αναμένεται να δημιουργηθεί το απόλυτο χάος την Δευτέρα με όσους απο τους 6,2 εκατ. φορολογούμενους δεν έχουν εκτυπώσει την Ταυτότητα οφειλής να προσπαθούν να μπουν στο Taxisnet την Δευτέρα αλλά όπως είθισται τέτοιες ημέρες... χωρίς αποτέλεσμα.
http://news247.gr/

Read more...

Τα πικρά γενέθλια της ΝΔ...



Όλοι οι υπουργοί, όλοι οι βουλευτές, όλα τα κομματικά στελέχη, όλοι οι "προεστοί" της παράταξης και κάποιοι "πρώην". Το προσκλητήριο είναι τόσο ανοιχτό που χωράει κάθε...
γαλάζια φυλή και πρόθεση είναι να δημιουργηθεί η εντύπωση επανασυσπείρωσης της παράταξης γύρω από τον Αντώνη Σαμαρά. Το Σάββατο, στο ξενοδοχείο "Αθως" στη Χαλκιδική, εκεί που πραγματοποιήθηκε το πρώτο συνέδριο της ΝΔ το 1977, θα γίνει το πρώτο μέρος της γιορτής για τα γενέθλια 40 χρόνων, ενώ η συνέχεια θα δοθεί στις 4 Οκτωβρίου στην Αθήνα (στη Στέγη). Τα φώτα θα πέσουν στον Κώστα Καραμανλή που θα δώσει το παρών και στο "ιερατείο" του καραμανλισμού (Πέτρου Μολυβιάτη, Αχιλλέα Καραμανλή). Θα βρίσκονται εκεί προσωπικότητες που έχουν αποστασιοποιηθεί ήσυχα τα τελευταία χρόνια (Γιάννης Βαρβιτσιώτης, Σταύρος Δήμας), ενώ ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης θα παραβρεθεί στην εκδήλωση της Αθήνας, επειδή πρόσφατα ταλαιπωρήθηκε με ένα πρόβλημα υγείας.
Για να καταλάβει κανείς πώς βλέπει το Μέγαρο Μαξίμου αυτά τα γενέθλια, ως ευκαιρία για το κλείσιμο των πληγών, αρκεί να διαβάσει την ιστορία της ΝΔ όπως γράφεται στην ιστοσελίδα που στήθηκε ειδικά για τα 40χρονα. Στην χρονολογία 1993 παρατίθεται το εξής κείμενο: «Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Μητσοτάκης παραιτείται και κινεί τη διαδικασία εκλογής νέου αρχηγού. Ο Μιλτιάδης Έβερτ εκλέγεται πρόεδρος του κόμματος έναντι του Ιωάννη Βαρβιτσιώτη».
Διαβάστε ολόκληρη την ανάλυση του tvxs, ΕΔΩ...

Read more...

Η ΝΕΡΙΤ αρνείται να δώσει στοιχεία...




... παρά την εισαγγελική παραγγελία!...
Μετά την παρέμβαση εισαγγελέα για τις προσλήψεις και την εισαγγελική έρευνα που έχει ξεκινήσει για τα κριτήρια αξιολόγησης, δύο δημοσιογράφοι που αποκλείστηκαν απαίτησαν να...
λάβουν τα πρακτικά της αξιολόγησής τους.


Η ΝΕΡΙΤ αρνήθηκε να τα δώσει και ύστερα από αυτό κατέθεσαν αίτημα στον εισαγγελέα. Με εισαγγελική παραγγελία για την παράδοση των πρακτικών απευθύνθηκαν πάλι στη ΝΕΡΙΤ, αλλά η Νομική Υπηρεσία της αρνείται να τα παραδώσει! Ο ευτελισμός των διαδικασιών στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής δεν έχει όριο. Σύμβουλοι και συμβασιούχοι νομικοί που εργάζονται με δίμηνες συμβάσεις έργου αγνοούν τις εισαγγελικές παραγγελίες, με άνωθεν εντολές.
Οι δύο δημοσιογράφοι με εξώδικη διαμαρτυρία τους προειδοποιούν τη διοίκηση της ΝΕΡΙΤ, δηλώνοντας πως πλέον θα καταθέσουν μηνύσεις.
typologies.gr

Read more...

Προϊσταμένους με απλό πτυχίο ΑΕΙ θα διορίζει ο Κ. Μητσοτάκης...


 


Τροπολογία με την οποία θα διορίζονται προϊστάμενοι και οι απόφοιτοι ΑΕΙ, κατέθεσε ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρής Δρίτσας διαμαρτυρήθηκε για την κατάθεση της τροπολογίας και ζήτησε ...
την απόσυρση τόσο αυτής όσο και της χθεσινής τροπολογίας του Υπουργείου Οικονομικών που αφορά τους αναβαλλόμενους φόρους των τραπεζών.
Η τροπολογία κατατέθηκε σήμερα το πρωί  στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Ανάπτυξης για τα θέματα εφοδιαστικής που συζητείται και ψηφίζεται σήμερα από τη Βουλή. Αρνητικά σχολίασε και το προεδρείο της Βουλής την τροπολογία Μητσοτάκη, με τον προεδρεύοντα Γιάννη Τραγάκη να υπενθυμίζει πως το προεδρείο έχει μεταφέρει και άλλες φορές την θέση της αντιπολίτευσης ότι δεν πρέπει να κατατίθενται άσχετες τροπολογίες, «όμως η κυβέρνηση αποφασίζει αν θα τις καταθέσει και το σώμα αποφασίζει αν θα τις ψηφίσει».
Με την τροπολογία
-ορίζεται ότι για την πλήρωση των θέσεων Προϊσταμένων των οριζόντιων Γενικών Διευθύνσεων (Οικονομικών, Διοικητικών, Πληροφορικής) κατά την πρώτη εφαρμογή του νέου συστήματος επιλογής αυτών, μπορούν να συμμετέχουν στην σχετική διαδικασία υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ όλων των κλάδων που κατέχουν οργανική θέση στα Υπουργεία.
-παρέχεται το δικαίωμα επιλογής σε θέσεις Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων και σε υπαλλήλους του Δημοσίου και Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.

avgi.gr

Read more...