Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Ο Θάνος Μωραΐτης, υποψήφιος βουλευτής Β ΑΘΗΝΩΝ με το ΚΙΝΗΜΑ Δημοκρατών Σοσιαλιστών μιλώντας στη ΝΕΡΙΤ:


«Οι διαφορές μας με τον κύριο Βενιζέλο είναι πολλές. Το κόμμα έγινε παρακολούθημα της Νέας Δημοκρατίας και έχασε το ιδεολογικό του στίγμα.

Κάποιοι βγήκαμε στη δημόσια σφαίρα και εκφράσαμε, εδώ και καιρό, ανοιχτά, τις δαφωνίες μας. Κάποιοι άλλοι, πρώην σύντροφοί μου, παίζουν με τη νοημοσύνη των πολιτών όταν λένε ότι τον Βενιζέλο τον αλλάζουμε τη Δευτέρα. Γιατί αυτό είναι που λένε στους τελευταίους ψηφοφόρους του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Διαφωνούμε

Αναφερόμενος στον Γιώργο Παπανδρέου και το ΚΙΝΗΜΑ, είπε:

«Ο Παπανδρέου απέδειξε, σε πολύ δύσκολες στιγμές, ότι ήταν ανοιχτός. Καλούσε τις άλλες πολιτικές δυνάμεις να σηκώσουμε μαζί τα βάρη. Τότε δεν παιζόταν η τιμή του ΠΑ.ΣΟ.Κ, της κυβέρνησης και του Παπανδρέου. Παιζόταν στα ζάρια η τύχη της χώρας. Και ο κ. Σαμαράς και ο κ. Τσίπρας ήταν στην πλατεία Συντάγματος. Υπήρχαν λοιπόν πολιτικές δυνάμεις που, δυστυχώς, δε συνέβαλαν καθόλου θετικά.

Το ΚΙΝΗΜΑ θα είναι η έκπληξη των εκλογών και θα αποτελέσει έναν προοδευτικό πόλο σταθερότητας. Δεν μπορούμε 
εμείς, όταν έχει αλλάξει η ζωή του 30% του πληθυσμού, να μιλάμε για όλα τα άλλα και να μη μιλάμε για μια ατζέντα που θα μας βγάλει από τα αδιέξοδα και θα διαμορφώσει καλύτερους όρους για τη χώρα.»
-----------------------------------------------------------------------------------

Δείτε το βίντεο, εδώ:

http://youtu.be/7T_GYiow4OM

Read more...

Γιατι θα ψήφιζα Παπανδρέου.

Γιατι θα ψήφιζα Παπανδρέου. Τέσσερα χρόνια μετά την επιβολή του μνημονίου στην Ελλάδα και την είσοδό της σε καθεστώς οικονομικής (και πολιτικής ) κηδεμονίας πολλοί μύθοι, που κυκλοφορούσαν μέσα στην παραζάλη της κρίσης, έχουν ήδη καταρρεύσει , αλλά δυστυχώς ο βόθρος που ξεχύθηκε στο πολιτικό σύστημα της χώρας, μαζί με όσους τους άρμοζε η μπόχα, λέρωσε και άλλους, που είχαν την ατυχία (ίσως την τύχη, όταν η ιστορία γραφτεί χωρίς τη φόρτιση από τις συνέπειες της κρίσης) να βρεθούν στην πρώτη γραμμή της μάχης, την ώρα που οι κύριοι υπεύθυνοι έφευγαν από τις πίσω πόρτες της πολιτικής αρένας. Ένας απ’ αυτούς είναι αναμφίβολα ο Γιώργος Παπανδρέου. Ο άνθρωπος που λοιδορήθηκε, υβρίστηκε, συκοφαντήθηκε και δέχτηκε τόνους λάσπης από τους πολιτικούς του αντιπάλους, αλλά προπάντων από «συντρόφους», που στην προσπάθειά τους να παραλλάξουν τη λερωμένη τους φωλιά, προσπάθησαν συστηματικά να τον απαξιώσουν με τη βοήθεια των «φίλων» τους στα υπερχρεωμένα και δανειοβίωτα ΜΜΕ της χώρας. Η σύμπραξή τους οδήγησε στην παραίτησή του τον Δεκέμβριο του 2011 και από τότε συστηματικά τον υπονομεύουν και προσπαθούν να τον «τελειώσουν» πολιτικά με κάθε ευκαιρία. Η κατεδάφιση του Γιώργου Παπανδρέου όμως έφερε μοιραία και την ισοπέδωση του πολιτικού φορέα, που συνδέθηκε άρρηκτα με την οικογένεια Παπανδρέου. Η σημερινή πολιτική ηγεσία του ΠΑΣΟΚ έχοντας προφανώς υπόψη της αυτή την ταύτιση, δεν υπερασπίστηκε στο παραμικρό τις πολιτικές επιλογές του κινήματος, ειδικά στην περίοδο της κρίσης, το απαξίωσε και επιδίωξε τη λήθη από τη λαϊκή μνήμη της προσφοράς του στον τόπο στην 30χρονη παρουσία του, σαν πρωταγωνιστής στην πολιτική σκηνή της χώρας. Σήμερα βλέποντας την έντονη πολιτική κινητικότητα του Γιώργου Παπανδρέου , καθώς διαφαίνεται η ανάληψη πρωτοβουλιών, που πιθανόν θα αλλάξουν το πολιτικό τοπίο της χώρας, ακούω πολλούς, μεταξύ αυτών που πριν 5 χρόνια του έδιναν 44% να μιλούν απαξιωτικά γ’ αυτόν και να περιγράφουν σαν περίπου γραφικούς, όσους εξακολουθούν να πιστεύουν (μεταξύ αυτών και ο γράφων) , ότι από το υπάρχον πολιτικό δυναμικό της χώρας είναι μακράν ο καλύτερος. Όταν επίμονα ρωτώ να μου αναφέρουν τρία σημαντικά πολιτικά επιχειρήματα, που να δικαιολογούν την άποψή τους, είτε αποφεύγουν να πουν οτιδήποτε, είτε γίνεται απλή αναφορά στα παρακάτω επιχειρήματα: 1) Μας έλεγε ότι «λεφτά υπάρχουν», ενώ ήξερε για την κατάσταση που ήταν η χώρα το 2009 2) Μας έβαλε στο μνημόνιο την άνοιξη του 2010 3) Επί πρωθυπουργίας του μειώθηκαν μισθοί, συντάξεις, κ.λ.π. 4) Δεν είναι ικανός πολιτικός 5) Έκανε μεγάλο λάθος με την πρότασή του για δημοψήφισμα 6) Είναι καλός για ένα κράτος σαν τη Σουηδία, αλλά όχι για την Ελλάδα, που χρειάζεται ηγέτη 1) Λεφτά υπάρχουν: Ολόκληρη η φράση, που παραλείπεται σκόπιμα φυσικά από όσους θέλουν να λαϊκίζουν ήταν: «Λεφτά υπάρχουν, αν τα διεκδικήσεις, αν προσελκύσεις επενδύσεις, αν νοικοκυρέψεις το κράτος, αν αξιοποιήσεις τις παραγωγικές δυνατότητες της χώρας, ώστε να αβγατίσουν και να δημιουργήσουν νέο πλούτο. Αλλά αυτά θέλουν σχέδιο και θέλουν σχέδιο που να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, όχι το συμφέρον των κομματικών παραγόντων, των «ημέτερων» και των ισχυρών στη χώρα μας». Όσοι κατάλαβαν, ότι τα λεφτά υπάρχουν σε κάποια συρτάρια του υπουργείου οικονομικών και θα μοιράζονταν στο λαό την επομένη της ανόδου του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, είτε είναι ηλίθιοι, είτε έχουν την εντύπωση ότι απευθύνονται σε ηλίθιους. Οι πολιτικάντηδες απομόνωσαν τις δύο πρώτες λέξεις και έστησαν πολιτικές καριέρες πάνω σ’ αυτές. 2) Μας έβαλε στο μνημόνιο Ας δούμε τα οικονομικά δεδομένα το 2003, όταν κέρδισε τις εκλογές ο κ. Καραμανλής. A. H ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΗΜΙΤΗ (Αποτελέσματα 31/12/2003): 1. Πρωτογενείς Δαπάνες ……………………=30 Δις Euro 2. Έλλειμμα Προϋπολογισμού ……………=3,3 % του ΑΕΠ 3. Πρωτογενές Έλλειμμα …………………….= 0 4. Πρωτογενές Πλεόνασμα …………………=1,7 % του ΑΕΠ 5. Έλλειμμα Ισοζυγ. Τρεχ. Συναλλαγών.= 8,65 Δις 6.ΔημόσιοΧρέος……………………………..=178 Δις Και ας δούμε πως ήταν οι ίδιοι οικονομικοί δείκτες, όταν αποχώρησε ο κ. Καραμανλής. Β. Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (Αποτελέσματα 31/12/2009): 1. Πρωτογενείς Δαπάνες …………..= 59 Δις (Αύξηση 96,66%) 2. Έλλειμμα Προϋπολογισμού…….=15.6 % του ΑΕΠ (36 Δις -Αύξηση 387,5%) 3.Πρωτογενές Έλλειμμα …………….. =10,6 % του ΑΕΠ (24,5 Δις- Αύξηση = ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ 4. Πρωτογενές Πλεόνασμα ………….=0 5. Έλλειμμα Ισοζυγίου Τρεχουσών (Εξωτερικών) Συναλλαγών …………=25,8 Δις (11,2% του ΑΕΠ) Αύξηση 198,2% 6. Δημόσιο Χρέος ………………………..=299 Δις (129,7% του ΑΕΠ) Αύξηση σε Euro: 67,98% ΕΔΩ μπορεί να βρει, όποιος ενδιαφέρεται για τεκμηρίωση όσων διαβάζει, διάφορα στατιστικά στοιχεία σε διάφορους τομείς. Η Δημοσιονομική κατάρρευση της χώρας, «επίτευγμα» της κυβέρνησης Καραμανλή, ήταν η αιτία που τα επιτόκια ανέβηκαν στα ύψη και ουσιαστικά έθεσε την Ελλάδα εκτός αγορών. Όταν οι ίδιοι αντιλήφθηκαν τι συμβαίνει, όσοι έχουν καλή μνήμη θα θυμούνται, έκλεισαν μεσάνυχτα τη βουλή (καλοκαίρι του 2009) και πήγαν εσπευσμένα σε εκλογές. Κανένα από τα ΜΜΕ δεν εγκάλεσε τον απίθανο τύπο που παρίστανε τον πρωθυπουργό για πέντε χρόνια να εξηγήσει πως τα πέτυχε όλα αυτά. Δεν υπάρχει προηγούμενο σε καμία χώρα του κόσμου πρώην πρωθυπουργός και μετέπειτα βουλευτής, εδώ και πέντε χρόνια, να μη πάρει ποτέ το λόγο για να δώσει οποιεσδήποτε εξηγήσεις!!! Γιατί υπάρχει αυτή η αφύσικη προστασία; Γιατί δεν ασχολείται μ’ αυτόν ο κωμικός κ. Λάκης Λαζόπουλος; Έφτασαν στο σημείο να μας τον προβάλουν και σαν υποψήφιο πρόεδρο της Δημοκρατίας!!! Το μνημόνιο ήταν αποτέλεσμα της αδυναμίας της χώρας να καλύψει τις δανειακές της ανάγκες. Το δελτίο τύπου για τις υποχρεώσεις της χώρας τον Απρίλιο-Μάιο 2010 έγραφε: Οι επόμενοι 2 μήνες αναμένεται να είναι οι πιο θερμοί μήνες του οικονομικού έτους 2010,τόσο για το ελληνικό δημόσιο. Το δίμηνο Απρίλιος-Μάϊος το Ελληνικό Δημόσιο πρέπει να αναχρηματοδοτήσει ομόλογα και γραμμάτια (συν τόκους) που λήγουν, ύψους 25 δις € ενώ παράλληλα οι ελληνικές Τράπεζες πρέπει να αποπληρώσουν χρέη προς την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ύψους περίπου 28 δις € !!! Συγκεκριμένα το Δημόσιο πρέπει να δανειστεί εκ νέου ώστε να καλύψει : Α.Το πενταετές ομόλογο που λήγει στις 20 Απριλίου ύψους € 8,224 δις € που εκδόθηκε το 2005 με επιτόκιο 3 %. Β.Το δεκαετές ομόλογο που λήγει στις 19 Μαΐου, ύψους € 8,466 δις € που εκδόθηκε το 2000 με επιτόκιο 6%. Γ. Υπόλοιπες δανειακές υποχρεώσεις (Γραμμάτια, ειδικές εκδόσεις, στρατιωτικές δαπάνες), ύψους περίπου 6 δις € Δ. Τόκους περίπου 2,75 δις € Η χώρα, όφειλε, είτε να βρει τρόπο να πληρώσει τις δανειακές της υποχρεώσεις, είτε να κηρύξει άτακτη πτώχευση! Πιθανόν ο Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ να είχαν διασωθεί πολιτικά, αν μάλιστα φόρτωνε όλες τις ευθύνες στους προκατόχους του και τους έσερνε σε ειδικά δικαστήρια. Μαζί τους όμως θα μπαίναμε όλοι σε άγνωστες περιπέτειες. Δεν είναι εύκολο να πεις στον κόσμο μέσα στην καλή του χαρά ότι από αύριο θα πληρώνεται το μισό του μισθό ή τη σύνταξη ή ότι δεν θα μπορεί να κάνει ανάληψη των καταθέσεών του. Υπενθυμίζεται ότι δεν υπήρχε μηχανισμός στήριξης από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτός δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία και αγώνα Γιώργου Παπανδρέου και ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες λειτουργίας του λίγες ώρες πριν λήξουν οι προθεσμίες πληρωμής, καθώς έπρεπε να εγκριθεί από τα κοινοβούλια των χωρών-μελών της Ε.Ε. Επομένως δεν υπήρχε ο πολιτικός χρόνος για άλλου είδους κινήσεις από την πλευρά της Ελληνικής κυβέρνησης. Κάποιοι κυκλοφόρησαν παραμύθια για φίλους Κινέζους, που ήταν έτοιμοι να τα πληρώσουν, αλλά αρνήθηκε ο Παπανδρέου, γιατί δεν τον άφηναν οι Αμερικανοί, άλλοι ότι ήταν πρόθυμοι οι φίλοι μας οι Ρώσοι και άλλοι ότι υπήρχαν ομογενείς Αμερικανοί που διέθεταν 600 δις και περίμεναν νεύμα Παπανδρέου για ν’ ανοίξουν τα πουγγιά τους . Ό,τι παλαβομάρα κυκλοφορούσε υιοθετούνταν από όλα τα μέσα και δηλητηρίαζε το πολιτικό κλίμα με τον Σαμαρά και τον Τσίπρα να ανταγωνίζονται σε «αντιμνημονιακή» ρητορεία εκ του ασφαλούς. 3) Επί πρωθυπουργίας του μειώθηκαν μισθοί, συντάξεις, κ.λ.π. Όντως αυτά συνέβησαν. Υπενθυμίζω όμως ότι έως τον Δεκέμβριο του 2011 οι μειώσεις των μεσαίων και μικρών μισθών και συντάξεων ήταν σχεδόν ασήμαντες Οι περιβόητες περικοπές κατά το 2010 και 2011, ήταν ασήμαντες έως μηδενικές. Γιατί : Α. Στον ιδιωτικό τομέα δεν υπήρξε καμία περικοπή στους μισθούς και στα δώρα. Β.Στο Δημόσιο ( το ίδιο χρονικό διάστημα ) και για ετήσιες αποδοχές έως 32 – 33 χιλιάδες (μικτά), η μικρή μείωση των ονομαστικών αποδοχών, καθώς και η μείωση στα δώρα, ισοσταθμίστηκε από τις βελτιωμένες φορολογικές κλίμακες που καθιέρωσε η κυβέρνηση ΓΑΠ. Οι βελτιωμένες φορολογικές κλίμακες είχαν ως αποτέλεσμα χαμηλότερους συμπληρωματικούς φόρους για το 2009 και μείωση των παρακρατούμενων φόρων για το 2010 και το 2011 και σε συνδυασμό με την επιστροφή φόρου που υπήρξε το 2011 λόγω συλλογής αποδείξεων, η μείωση των αποδοχών υπήρξε από ελάχιστη έως μηδενική!!! (Βέβαια υπήρξε για ομάδες εργαζομένων μείωση αποδοχών από το φθινόπωρο του 2011 λόγω ενιαίου μισθολογίου). Γ. Συντάξεις : α. Οι συντάξεις έως 1000 ευρώ το μήνα δεν είχαν καμία μείωση (Η μείωση στα δώρα ισοσταθμίστηκε από τη μείωση των παρακρατούμενων φόρων και την επιστροφή φόρων λόγω αποδείξεων) β.Στις Επικουρικές Συντάξεις δεν υπήρξε καμία μείωση ούτε στις μηνιαίες αποδοχές ούτε στα δώρα. Σε συνδυασμό δε, με τα προηγούμενα (μειωμένοι φόροι λόγω φορολογικών κλιμάκων, επιστροφή φόρου λόγω αποδείξεων) στις Συντάξεις των ετών 2010 και 2011 ύψους έως 33.000 ετησίως δεν υπήρξε καμία μείωση. Οι κλαυθμοί και οδυρμοί αφορούσαν τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ (Ραδιοτηλεοπτικοί Σταθμοί και Εφημερίδες) που σε απόλυτη αρμονία με το ΣΥΝΟΛΟ της τότε αντιπολίτευσης δημιούργησαν πανικό, που είχε ολέθριες επιπτώσεις στην οικονομία. Ακόμα και οι αδαείς ξέρουν τις επιπτώσεις που έχει η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ των πολιτών στην οικονομική δραστηριότητα. Η ανεργία ήταν στο 21%. Ήταν τότε που οι πλατείες γέμισαν με αγανακτισμένους (δικαίως ). Μ’ αυτά τα δεδομένα την διετία 2010-2011 το Έλλειμμα μειώθηκε κατά 14.3 Δις (6,2% του ΑΕΠ)! Ποιος μπορεί να μας πει σήμερα (από το 2012 και μετά) πόσο μειώθηκαν οι μισθοί και οι συντάξεις; Και από τα χρήματα που καταβάλλονται πόσα επιστρέφονται με παντός είδους χαράτσια; Σε τι ποσοστό είναι η ανεργία σήμερα; Που πήγαν οι αγανακτισμένοι; Τι άλλαξαν προς το καλύτερο όσοι κυβέρνησαν από το 2012 και μετά, για να δικαιούνται αν όχι επαίνους, έστω την ανοχή των μίντια; Ποιος απ’ όλους αυτούς απαξιώνεται και δέχεται επιθέσεις από τα ΜΜΕ, στην ελάχιστη έστω ένταση, αυτών που δέχονταν τότε και δέχεται ακόμη ο Γιώργος Παπανδρέου; Τι κατάφεραν όλοι αυτοί έχοντας μάλιστα μηδενική λαϊκή αντίδραση στα τρία χρόνια που πέρασαν, υποστήριξη των ΜΜΕ και πολιτική στήριξη από το σύνολο σχεδόν του πολιτικού φάσματος εκτός ΣΥΡΙΖΑ και κάποιων άλλων ασήμαντων πολιτικών δυνάμεων; Στα δυο χρόνια της κυβέρνησης Παπανδρέου θεσπίστηκαν με λυσσώδης αντιδράσεις από τα ΜΜΕ: · Εισαγγελέας Οικονομικού Εγκλήματος, · Άρση του Τραπεζικού Απορρήτου, · ΔΙΑΥΓΕΙΑ, · Open Gov, · Φορολόγηση των Offshore, · Νόμος για το Ξέπλυμα του Βρώμικου Χρήματος, · Ηλεκτρονική Κάρτα Αποδείξεων · Καλλικράτης, · Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. · Ηλεκτρονική συνταγογράφιση φαρμάκων · Απογραφή αριθμού Δημοσίων υπαλλήλων Ότι πρέπει δηλαδή, για να γίνει κόκκινο πανί για το Πολιτικό – Οικονομικό – Εκδοτικό Κατεστημένο! Παραοικονομία, Διαφθορά , Φοροδιαφυγή σε μια ανίερη συμμαχία από ένα λαό που τα έχει στο DNA του, με συντονιστές τους μόνιμους εργολάβους των εθνικών έργων και συνάμα ιδιοκτήτες των ΜΜΕ. Τόλμησε να «χαλάσει την πιάτσα» και να μη συνηγορήσει στα εκδοτικά Θαλασσοδάνεια. Οι λίστες με παράνομες εξαγωγές χρήματος, που εμφανίστηκαν και οι συλλήψεις «επώνυμων», που οδηγούνταν στις φυλακές δεν προέκυψαν εκ του μηδενός. Ήταν φαινόμενα που θορύβησαν πολλούς. Υπάρχει κάποιος που δεν καταλαβαίνει ακόμα γιατί το Εκδοτικό Οικονομικό Πολιτικό Κατεστημένο λύσσαξε εναντίον του και ακόμα και τώρα βγάζει σπυράκια και απαξιώνει με κάθε τρόπο κάθε υποψία επανεμφάνισής του στο πολιτικό προσκήνιο; 4) Δεν είναι ικανός πολιτικός Για την ικανότητα ενός πολιτικού αποφαίνεται συνήθως η ιστορία. Όταν οι μελετητές έχουν στη διάθεσή τους και τις αφηγήσεις άλλων πρωταγωνιστών των υποθέσεων που χειρίστηκε. Τότε μόνο μπορεί κανείς να εκτιμήσει με ποιες συνθήκες πάρθηκαν οι αποφάσεις που καθόρισαν τα ιστορικά γεγονότα και τις δυνατότητες που είχε ο κάθε παίκτης να τα επηρεάσει προς το συμφέρον της χώρας του. Όταν αποκαλύπτονται και οι ρόλοι άλλων παραγόντων, που συνήθως, την ώρα που παίζονται τα παιχνίδια είναι αθέατοι, αλλά πολλοί σημαντικοί. Τότε μπορεί να αποδειχθεί ένας πολιτικός πολύ μεγάλος, ενώ δεν κατάφερε κάτι θετικό, αλλά απέτρεψε μια μεγάλη καταστροφή ή μπορεί να αποδειχθεί πολύ λίγος αν κατάφερε λίγα, ενώ είχε την ευκαιρία να πετύχει πολλά. Ήδη άρχισαν να αποκαλύπτονται πολλά από τα παρασκήνια των διαπραγματεύσεων τις κρίσιμες ώρες, που μπορούν να αξιολογηθούν από όποιον δεν έχει παρωπίδες. . Ενδείξεις για τις ικανότητές του μπορεί να έχει κανείς από την εκτίμηση που έχει από τα πολιτικά υποκείμενα, με τα οποία συνεργάζεται ή συγκρούεται στη διεθνή πολιτική αρένα. Με λίγα λόγια πόσο τον υπολογίζουν στα διεθνή πολιτικά φόρα. Το γεγονός ότι συνεχίζει να εκλέγεται πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, να προσκαλείται στα πλέον σημαντικά διεθνή tink tanks και να συγκαταλέγεται από ξένους πολιτικούς παρατηρητές στους εκατό πιο σημαντικούς πολιτικούς του κόσμου, ίσως να αποτελεί μια ένδειξη, αλλά όχι τόσο σημαντική για όσους θεωρούν ότι οι ξένοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται, ενώ έχει μεγάλη βαρύτητα η γνώμη του Καμμένου, του Άδωνι, της Βούλτεψη και της Μιμής. 5) Έκανε μεγάλο λάθος με την πρότασή του για δημοψήφισμα Δεν χρειάζεται να γράψω κάτι περισσότερο γ΄αυτό. Θα παραπέμψω στην ανάρτησή μου με τίτλο «Η ιστορία θα κρίνει, αν η απόφαση για δημοψήφισμα ήταν σωστή» που έγινε λίγα μόνο εικοσιτετράωρα μετά την σχετική απόφαση από τον τότε πρωθυπουργό. 6) Είναι καλός για ένα κράτος σαν τη Σουηδία, αλλά όχι για την Ελλάδα, που χρειάζεται ηγέτη. Aν θέλουμε να παραμείνουμε ένα τριτοκοσμικό, πελατειακό κράτος, τότε ναι, είναι ένα επιχείρημα, που δύσκολα μπορώ να αντικρούσω. Μας αρκούν τότε οι πολιτικοί που έχουμε ήδη στην κυβέρνηση. Το να παραμείνει η χώρα, ως έχει είναι μια σεβαστή άποψη, που ίσως κατά βάθος έχει τη στήριξη της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών. Μόνο που φοβάμαι, πως οι περισσότεροι θα ήθελαν πολύ να αλλάξει, αλλά μόνο για τους άλλους. Τα παράθυρα για χαριστικές διευθετήσεις να ήταν ανοιχτά μόνο για τις δικές μας υποθέσεις, η ανοχή μόνο για τις μικροπαρανομίες μας , για τη φοροδιαφυγή μας, για το βόλεμα μόνο των δικών μας παιδιών. Για τους άλλους αυστηροί νόμοι, αξιοκρατία, Γερμανική πειθαρχία. Αν βρισκόταν κ’ ένα κόμμα που, ενώ για όλους τους άλλους θα ήταν Δευτέρα, για μας να εξασφάλιζε μονίμως Κυριακή, θα το ψηφίζαμε με δέκα χέρια! Οι ηγέτες, όπως τους ξέραμε τουλάχιστον μέχρι τώρα, μάλλον μας έχουν τελειώσει. Αντικαταστάθηκαν ήδη από τεχνοκράτες, οι οποίοι φάνηκαν πολύ λίγοι στη διαχείριση της πολιτικής. Πλέον οι νέες γενιές πολιτών έχουν και γνώσεις και μόρφωση, που ξεπερνά κατά πολύ τον μέσο όρο της πλειοψηφίας των παλιών πολιτικών και σύγχρονων τεχνοκρατών. Δεν ψάχνουν για μεσσίες. Οι νέοι χρειάζονται πολιτικούς με εντιμότητα και πραγματική θέληση να δώσουν ρόλους στους πολίτες. Πολιτικούς, που να υπηρετούν αξίες και να κινούνται ανάμεσά μας σαν κοινοί θνητοί και όχι σαν περιούσιοι ολιγάρχες. Προ(σ)καλώ τους φίλους σε συζήτηση με πολιτικά επιχειρήματα χωρίς κραυγές, προκαταλήψεις και ιδεοληψίες.http://pame-mazi.blogspot.gr/2015/01/blog-post_55.html

Read more...

Ομιλία Γιώργου Α. Παπανδρέου σε Υποψηφίους Βουλευτές του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ της Νότιας Ελλάδας και Νήσων αύριο Κυριακή 12 Ιανουαρίου



Ο Πρόεδρος του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ Δημοκρατών Σοσιαλιστών, Γιώργος Α. Παπανδρέου, θα μιλήσει αύριο, Κυριακή 11 Ιανουαρίου, στις 11:30 π.μ., στον Πολυχώρο «Αθηναΐς», σε Υποψηφίους Βουλευτές του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ της Νότιας Ελλάδας και Νήσων (Στερεά Ελλάδα, Πελονοννήσος, Κρήτη, Νησιά Αιγαίου, Νησιά Ιονίου).

Read more...

Είχα ήδη ανατραπεί όταν πήγα στις Κάννες...




Ο Γιώργος Παπανδρέου μιλάει για όλους και για όλα...
Την πρώτη του συνέντευξη σε ελληνικό μέσο μετά την πρωθυπουργία της χώρας παραχώρησε στον Βασίλη Μούρτη και στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο Γιώργος Παπανδρέου.
 Ο Πρόεδρος του "Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών" μιλάει για όλους και για όλα σε μια συνέντευξη που θα συζητηθεί.
 Ο...
κ. Παπανδρέου μιλάει στη συνέντευξή του για το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών, για τη διακυβέρνησή του, τις δύσκολες αποφάσεις για το μνημόνιο, τον κίνδυνο της χρεοκοπίας αλλά και τη σημερινή κατάσταση.

Το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του κ. Παπανδρέου έχει ως εξής:

1. Κύριε Πρόεδρε, επανέρχεστε 2,5 χρόνια μετά, με την ίδρυση ενός νέου κόμματος, για να κάνετε τι; Να αποκαταστήσετε τη ζημιά που σας καταλογίζουν ότι έχετε κάνει στη χώρα και τους πολίτες της; Ποιο ακριβώς είναι το κίνητρό σας;

Κίνητρο μου, κύριε Μούρτη, είναι να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στην πορεία μετάβασης στην Μεταπελατειακή Ελλάδα. Με οδηγό ένα όραμα: να οικοδομήσουμε μια Ελλάδα Δικαιοσύνης και Δημιουργίας. Αυτό το όραμα για να επιτευχθεί απαιτούνται μεταρρυθμίσεις. Με δημοκρατικό και προοδευτικό πρόσημο. Μεταρρυθμίσεις που αλλάζουν εκ βάθρων τη χώρα, αντιμετωπίζουν τις αδικίες και εμπεδώνουν αίσθημα κοινωνικής δικαιοσύνης και κράτους δικαίου. Απαιτούνται μεγάλες, βαθύτατες αλλαγές. Απαιτείται και η μεγαλύτερη δυνατή κινητοποίηση των δυνάμεων του Ελληνισμού. Μόνον έτσι μπορούμε να δημιουργήσουμε μια Ελλάδα που να στέκεται στα δικά της πόδια. Μια Ελλάδα χωρίς εξαρτήσεις.

Αυτή ήταν και η εντολή που πήρα το 2009. Για αλλαγές. Θυμάστε το βασικό μας σύνθημα; Ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε;

Δυστυχώς, βουλιάζαμε. Βουλιάζαμε γιατί δεν είχαμε κάνει μέχρι τότε τις μεγάλες αλλαγές που χρειαζόταν για να γίνουμε μια σύγχρονη λειτουργική δημοκρατία. Έβαλα το κεφάλι μου στον ντορβά. Η κυβέρνησή μου και η κοινοβουλευτική μας ομάδα, πήραν στην πλάτη τους όλο το βάρος για να μη βουλιάξει η χώρα. Δεν υπολόγισα το πολιτικό κόστος. Δεν σκέφτηκα το προσωπικό κόστος. Έκανα απλά το πατριωτικό μου καθήκον.

Όμως ξεκινήσαμε και μεγάλες αλλαγές. Αυτές που αν είχαν γίνει νωρίτερα, δεν θα χρειαζόταν να τρέξουμε για βοήθεια, να αναζητούμε εναγωνίως δανειστές. Αλλαγές που σταμάτησαν ή και αποδομήθηκαν από την κυβέρνηση που προέκυψε από τις εκλογές του 2012.

Γιατί μιλώ με τόσο πάθος για τις αλλαγές αυτές; Γιατί πιστεύω ότι η Ελλάδα έχει τεράστιες ανεκμετάλλευτες δυνατότητες.
Το έλεγα το 2009. Σήμερα, είμαι ακόμη περισσότερο βέβαιος, αλλά και πιο αποφασισμένος να ανταποκριθώ σε αυτήν την αδήριτη ανάγκη, που αφορά το μέλλον της χώρας, του Ελληνικού λαού. Είμαι πια πεπεισμένος για τα αίτια της κρίσης. Η οικονομική κρίση, είναι σύμπτωμα μιας βαθύτερης κρίσης, της ίδιας της δημοκρατίας μας. Αν δεν φτιάξουμε ένα σωστό, αποτελεσματικό, δημοκρατικό κράτος, δεν θα καταφέρουμε ποτέ να δημιουργήσουμε μια βιώσιμη οικονομία και συνακόλουθα μια δίκαιη κοινωνία. Από εκεί απορρέουν και τα οικονομικά μας προβλήματα.

Αλλά υπάρχουν πολλοί, που αυτό το διαφορετικό, το δημοκρατικό κράτος, δεν το θέλουν. Γιατί θέλουν να παραμείνει στην αιχμαλωσία των πάσης φύσεως κατεστημένων, προκειμένου να παρέχει πελατειακές εξυπηρετήσεις σε διάφορους ισχυρούς και σε συμφέροντα - αντί να υπηρετεί το κοινό καλό. Η απελευθέρωση της δημοκρατίας από ένα κατεστημένο πελατειακής αντίληψης, είναι προϋπόθεση για να πάει η χώρα μπροστά.

Αυτό πρεσβεύει το νέο μας ΚΙΝΗΜΑ. Τη λύτρωση από αυτές τις αντιλήψεις και τις πρακτικές. Μια νέα πορεία, που συγκρούεται με αυτό το σύστημα και παράλληλα προτείνει έναν υπεύθυνο, προοδευτικό και δημοκρατικό δρόμο εξόδου από την κρίση.

Η ίδρυση του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ Δημοκρατών Σοσιαλιστών, κάθε άλλο παρά προσωπικά κίνητρα έχει.
Είναι μια νέα αρχή για χιλιάδες πολίτες που νιώθουν πολιτικά άστεγοι, που έχουν ανάγκη να βρουν τη νέα πολιτική τους στέγη, που θα εκφράσει τις κοινές αξίες που μοιραζόμαστε. Το ακούγαμε από παντού: «Κάντε επιτέλους κάτι».
Για αυτούς είναι το νέο ΚΙΝΗΜΑ.

Αν κοίταζα το προσωπικό μου συμφέρον, δεν θα διάλεγα τον δύσκολο δρόμο. Θα διάλεγα τη σιγουριά της επανεκλογής. Του εύκολου συμβιβασμού.

2. Κατηγορείστε από το πρώην κόμμα σας, το ΠΑΣΟΚ-ΔΗΠΑΡ και την ηγεσία του, ότι φέρετε την αποκλειστική ευθύνη για τη ραγδαία πτώση της δημοτικότητάς του, διότι δεν ζητήσατε την έγκριση του προγράμματος από αυξημένη πλειοψηφία στη Βουλή. Επίσης δεν προχωρήσατε σε δημοψήφισμα ή σε εκλογές πριν την υπογραφή του μνημονίου. Γιατί δεν το κάνατε;

Επαναλαμβάνω, δεν υπολόγισα πολιτικό κόστος. Αναλάβαμε ένα βάρος που δεν μας αναλογούσε. Δεν απολογούμαι για αυτό. Αυτοί που θα έπρεπε να απολογούνται, είναι αυτοί που δεν βοήθησαν, παρότι είχαν τεράστιες ευθύνες για την ελληνική κρίση.

Ζήτησα συναίνεση. Ζήτησα ψήφο από όλα τα κόμματα. Μίλησα ακόμα και προσωπικά με τον κύριο Σαμαρά. Θα ήθελα - όχι απλά 180 ψήφους - αλλά να υπήρχε συντριπτική πλειοψηφία. Γιατί έτσι, και πιο γρήγορα θα τέλειωνε το πρόγραμμα και η προσαρμογή θα ήταν λιγότερο επώδυνη, και θα διαθέταμε πολύ μεγάλη αξιοπιστία στην ΕΕ και στις διεθνείς αγορές. Θα αποφεύγαμε τις επιθέσεις και δεν θα δίναμε τη δυνατότητα να καλλιεργούν κάποιοι κλίμα ανασφάλειας για την θέση της Ελλάδας στο Ευρώ.

Η ηγεσία της ΝΔ, είχε πάρει συνειδητή τελεσίδικη απόφαση να μην ψηφίσει το πρόγραμμα, πολλές μέρες πριν την ψηφοφορία - το έχουν παραδεχθεί δημοσίως. Υπενθυμίζω, διέγραψαν όσους το ψήφισαν. Ας απολογηθούν σήμερα για την τότε στάση τους και για την άρνησή τους να βοηθήσουν μια κυβέρνηση που έκανε το πατριωτικό της καθήκον.

Και επίσης, θυμίζω ότι, αν τότε δεν κάναμε κάτι, η Ελλάδα θα χρεοκοπούσε βίαια στις 19 Μαΐου του 2010. Ξέρετε πότε πήραμε τα πρώτα χρήματα από τους δανειστές μας, για να αποπληρώσουμε τα δεκαετή ομόλογα που έληγαν, ώστε να αποφύγουμε τη βίαιη και οριστική χρεοκοπία; Στις 18 Μαΐου το μεσημέρι. Τελευταία στιγμή. Δεν υπήρχε χρόνος ούτε για εκλογές, ούτε για αποτυχημένες ψηφοφορίες στη Βουλή, ούτε για δημοψήφισμα - αφήστε που δεν υπήρχε καν εφαρμοστικός νόμος για να πραγματοποιηθεί δημοψήφισμα. Υπήρχε μόνο μια επιλογή: αγώνας δρόμου χωρίς προηγούμενο και αποφάσεις ευθύνης. Γιατί προσωπικά δεν είχα καμία διάθεση να παίξω τη μοίρα κάθε ελληνικής οικογένειας στα ζάρια. Όποιο κι αν ήταν και είναι το προσωπικό μου κόστος ή το κομματικό κόστος. Να οχυρωνόμουν πίσω από την ανεύθυνη άρνηση των άλλων, για να μην κάνω το καθήκον μου απέναντι στην πατρίδα; Ποτέ!

3. Το καλοκαίρι του 2009, τρεις μήνες πριν τις εκλογές, είχατε συνάντηση με τον Στρος Καν. Όπως έχει γραφεί κατά κόρον, χωρίς να διαψευστεί, τότε αποφασίσατε την ένταξη της χώρας στο ΔΝΤ και όχι την άνοιξη του 2010, όταν είπατε τη φράση «το πιστόλι στο τραπέζι», άρα, παίξατε θέατρο σε βάρος της χώρας. Πράγματι τότε πήρατε την απόφαση; Τι είπατε στον Στρος Καν και τις σας είπε εκείνος;

Χαίρομαι για αυτήν την ερώτηση, γιατί μου δίνει την ευκαιρία, να μιλήσω με γεγονότα, να αναφερθώ σε αλήθειες. Επιτέλους, τώρα, θα ακουστεί η δική μας φωνή.

Το πρώτο σκέλος της ερώτησης αναπαράγει μια εμπεδωμένη, κρατούσα, θα έλεγα, αντίληψη για τα πράγματα, που όμως, εδράζεται σε ασύλληπτες ανοησίες που έχουν ειπωθεί, αλλά και έχουν διαψευστεί επανειλημμένα. Ξέρετε ποιοι τις διακινούν; Αυτοί που θέλουν να συγκαλύψουν τις ευθύνες των εμπρηστών της χώρας, τις ευθύνες εκείνων που χρεοκόπησαν την Ελλάδα το 2009 και μετά έφυγαν.

Καταλαβαίνετε πόσο ανόητη είναι η βάση αυτής της συζήτησης; Ρωτώ: Ποιος πολιτικός θα ήθελε να έρθει στη χώρα του το ΔΝΤ ή να μπει σε Μνημόνιο; Γιατί να το θέλω εγώ; Αντί να προχωρήσω ένα πρόγραμμα αλλαγών για το οποίο με ψήφισε ο Ελληνικός λαός, γιατί να βάλω οικειοθελώς τη χώρα στο ΔΝΤ; Πρώτος εγώ και ως Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, έκανα σκληρή κριτική στην πολιτική του. Αλλά από την άλλη, είναι και αστείο, γιατί ούτε το ΔΝΤ έχει ως στόχο να βάζει χώρες σε προγράμματα προσαρμογής, αν μπορεί μια χώρα να το αποφύγει. Σε αυτά τα ερωτήματα, η απάντηση είναι ότι, προφανώς κανείς πολιτικός δεν θέλει τέτοια λύση για τη χώρα του και τον εαυτό του. Εκτός κι αν η κατάσταση είναι τόσο τραγική, που δεν υπάρχει άλλη λύση.

Αυτός είναι ο λογικός συλλογισμός. Αλλά επειδή έτσι αναδεικνύονται οι ευθύνες όσων κατέκαψαν την οικονομία μας μέχρι το 2009, πού καταφεύγουν; Σε μια θεωρία συνομωσίας, στην αμφισβήτηση του πατριωτισμού μας. Ότι δήθεν, εξυπηρετώ συμφέροντα ξένων κι άλλες τέτοιες αηδίες. Αυτά άκουγε και ο Αντρέας, αυτά ακούω κι εγώ.

Λοιπόν, για να συνοψίζουμε: καμία απόφαση για ένταξη της Ελλάδας στο ΔΝΤ σε καμία συζήτηση με τον Στρος Καν προεκλογικά, καμία απόφαση σε καμία συζήτηση με τον Στρος Καν για ένταξη της Ελλάδας στο ΔΝΤ, μετεκλογικά.

Για την ιστορία θυμίζω ότι, επί κυβέρνησης Καραμανλή και Αλογοσκούφη υπουργού Οικονομικών, ήρθε πρώτη φορά στην Ελλάδα το ΔΝΤ. Ήρθε για τεχνική βοήθεια. Θυμίζω ότι τότε έκανε προτάσεις στον Υπουργό Οικονομικών, για την αναμόρφωση των φορολογικών υπηρεσιών, γιατί υπήρχε τεράστια φοροδιαφυγή. Θυμίζω ότι, δεν έκανε τίποτα για το πρόβλημα αυτό η τότε κυβέρνηση. Γιατί; Γιατί βόλευε κάποιους να μην έχουμε ένα σωστό και δίκιο φορολογικό σύστημα. Θυμίζω επίσης ότι, τον Δεκέμβριο του 2009 εγώ ζήτησα - και το είπα και δημοσίως, τεχνική βοήθεια, για να βγάλουμε άκρη με το μπάχαλο που παραλάβαμε στις υπηρεσίες προϋπολογισμού και καταπολέμησης φοροδιαφυγής.

Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη Παπανδρέου,ΕΔΩ...

Read more...

Τσίπρας: Το μόνο exit που έχει απομείνει, είναι το «Σαμαράς exit»...


ΦΩΤΟ &  ΒΙΝΤΕΟ...
Μήνυμα νίκης έστειλε ο Αλ. Τσίπρας από την Κόρινθο όπου επανέλαβε τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ και υπογράμμισε ότι το μόνο exit που έχει απομείνει (μετά την κατάρρευση της ...
κινδυνολογίας για έξοδο της Ελλάδας από την ευρωζώνη) είναι το «Σαμαράς exit»

Ο Αλ. Τσίπρας, μιλώντας στο κατάμεστο δημοτικό θέατρο της Κορίνθου (έξω από το οποίο βρέθηκε μεγάλο πλήθος κόσμου που δεν κατάφερε να χωρέσει στην αίθουσα), στηλίτευσε το «τρομοκρατικό παραλήρημα» Σαμαρά ο οποίος «έκανε στοιχείο της προπαγάνδας του ακόμα και το δράμα με τους τόσους νεκρούς στη Γαλλία, ακόμη και τη βαρβαρότητα των τζιχαντιστών». Όπως επισήμανε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, ο ωμός ακροδεξιός λόγος του απερχόμενου πρωθυπουργού αποτελεί «περιφρόνηση στα αθώα θύματα και στο δράμα της Γαλλίας».

Από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ, τονίζεται ότι η αιματηρή επίθεση εκτός από τα ανθρώπινα θύματα είχε ως στόχο την ελευθερία της έκφρασης και τη δημοκρατία. «Καταδικάζουμε κατηγορηματικά αυτές τις δολοφονικές ενέργειες, όποια και αν ήταν τα κίνητρά που οδήγησαν σε αυτές. Για εμάς ο εξτρεμισμός, που στρέφεται κατά της ελευθερίας του λόγου, που απαντά με βία στη διαφορετικότητα ή ακόμα και σε υπαρκτά προβλήματα και καταργεί τον δημόσιο διάλογο, είναι καταδικαστέος» υπογράμμιζε ο Αλ. Τσίπρας.





Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε ότι «δεν πρέπει να ενδώσουμε στις φωνές τους ρατσισμού και της ξενοφοβίας που ενισχύονται στην Ευρώπη και χρησιμοποιούν περιστατικά σαν και αυτά για τον στιγματισμό, την περιθωριοποίηση και την καταστολή της διαφορετικότητας στις κοινωνίες μας». Ο Αλ. Τσίπρας μίλησε για την ανάγκη μιας νέας πολιτικής διαχείρισης των προσφυγικών και μεταναστευτικών κυμάτων με τις δυτικές χώρες να αναλαμβάνουν μεγαλύτερο βάρος οικονομικής βοήθειας και φιλοξενίας. 

Στη συνέχεια μίλησε με έμφαση για την πρόσφατη και διαρκώς ανανεούμενη ομοβροντία εναντίον της προπαγάνδας Σαμαρά:

«Απαγορεύεται το Grexit» δηλώνει η εκπρόσωπος της Κομισιόν.
«Αμετάκλητη η συμμετοχή της Ελλάδας στο ευρώ».
«Επικίνδυνη ανοησία το Grexit» δηλώνει ο Σούλτς
«Δεν τίθεται θέμα εξόδου της Ελλάδας» από το ευρώ ο Μοσκοβισί.
«Καμιά διάσπαση της Ευρωζώνης, δεν υπάρχει σχέδιο Β» ο Ντράγκι.
«Το Βερολίνο ανοιχτό στο διάλογο με την Αριστερά», ο γερμανικός τύπος.
«Έχει δίκιο ο ΣΥΡΙΖΑ για το χρέος», όλοι οι επιφανείς οικονομολόγοι και διανοούμενοι της Ευρώπης.
«Μετά τις τελευταίες εξελίξεις, ήρθε η ώρα πολίτες της Κορινθίας να το πούμε ξεκάθαρα: Το Grexit, μας τελείωσε, δεν υπάρχει. Το μόνο exit που απέμεινε είναι το Σαμαράς exit. Δεν υπάρχει έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ, υπάρχει έξοδος του Σαμαρά από την εξουσία» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αλ. Τσίπρας. 





(τεράστιο πλήθος κόσμου και έξω από την αίθουσα)

Στη συνέχεια, επανέλαβε την πρόσκληση του Σαμαρά σε ένα debate «με όποιον συντονιστή θέλει, με όποιους δημοσιογράφους θέλει» ώστε να συγκρίνει ο κόσμος τα προγράμματα του ΣΥΡΙΖΑ και της Νέας Δημοκρατίας.

Όπως υπογράμμισε, η ελληνική κοινωνία ακούει το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, στους βασικούς πυλώνες του οποίου στάθηκε εκ νέου ο Αλ. Τσίπρας. Με βάση αυτό το πρόγραμμα, ο ΣΥΡΙΖΑ απλώνει το χέρι προς όλες και όλου, «ότι κι αν ψήφισαν στις περασμένες εκλογές», ο ΣΥΡΙΖΑ απλώνει το χέρι του «στην Ελλάδα που επιμένει και αντιστέκεται».

Ο ΣΥΡΙΖΑ, τόνισε μέσα σε χειροκροτήματα ο Αλ. Τσίπρας, καλεί όλες και όλους, συλλογικότητες, κινήματα, πολιτικές και κοινωνικέ δυνάμεις που αντστέκονται «να μοιραστούν μαζί μας ισότιμα και δημοκρατικά, την ευθύνη της μεγάλης αλλαγής και τη χαρά της συμμετοχής στη γιορτή της δημοκρατίας και της ελευθερίας ενός όρθιου λαού».

left.gr

Read more...

Θα ειπωθούν αλήθειες…


moraitis
Όσοι μέχρι σήμερα, προκαλούσαν τον Γιώργο Παπανδρέου να μιλήσει για το παρελθόν και τα όσα συνέβησαν επί της διακυβέρνησής του, τώρα τρέμουν μήπως και ...
το κάνει…
 Και αυτό ακριβώς υπόσχονται τα στελέχη του. Στην αρχή ήταν η διαβεβαίωση του Κινήματος σε απάντηση της ομιλίας Σαμαρά ότι «τα γεγονότα θα φωνάξουμε», που προκάλεσε πανικό σε πολλούς εκ των …αποδεκτών του μηνύματος.

«Περάσαμε πέντε χρόνια σιωπής. Γεμίσαμε μύθους και ψεύδη», είπε από την πλευρά του ο υποψήφιος με το Κίνημα στην ΄Β Αθήνας Θάνος Μωραΐτης, θυμίζοντας –όπως και ο συνυποψήφιός του στην ίδια περιφέρεια Μιχάλης Καρχιμάκης- ότι το πρόβλημα της χώρας δεν είναι το μνημόνιο του 2010, αλλά όσα οδήγησαν σε αυτό την χώρα τα προηγούμενα χρόνια και δη την πενταετία 2004-2009. «Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε και να ειπωθούν οι μεγάλες αλήθειες. Και αυτό θα γίνει», υποσχέθηκε.

Κάποιοι βέβαια το άκουσαν ως …απειλή. Αλλά είναι αναγκαιότητα. Και στο Κίνημα, το ξέρουν…

matrix24.gr

Read more...

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Eκλογές 2015 Τα ψηφοδέλτια των κομμάτων


ekloges kalpes
Δόθηκαν στη δημοσιότητα οι λίστες των περισσότερων κομμάτων για τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015. Κάνοντας κλικ στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε τα ονόματα των υποψηφίων ανά εκλογική περιφέρεια.
Δείτε αναλυτικά:
http://www.matrix24.gr/

Read more...

Από τη Λάρισα Γ. Παπανδρέου: Από 25 Ιανουαρίου το Κίνημα θα βάλει την υπογραφή του στη Βουλή

papadreou kinimaΚαταχειροκροτούμενος και με τους πολίτες της Λάρισας να φωνάζουν συνθήματα έγινε δεκτός στην πόλη ο πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών Γιώργος Παπανδρέου. Ξεκινάμε και από τη Λάρισα ήταν οι πρώτες κουβέντες του Γιώργου Παπανδρέου και τόνισε πως από τις 25 Ιανουαρίου στην ελληνική βουλή θα βάλει την υπογραφή της μια νέα Πολιτική Δύναμη. Διαβάστε αναλυτικά την ομιλία: Φίλες και φίλοι, Κι εδώ, από την Λάρισα… Ξεκινάμε. Πάμε! Πάμε για τις αξίες που μας ενώνουν. Πάμε μπροστά για έναν αγώνα δικαιοσύνης και δημιουργίας. Μέσα σε μια δύσκολη εποχή. Πήρα μια απόφαση. Να πορευτούμε πάλι μαζί, Να χτίσουμε το νέο, το καινούργιο μαζί. Πάνω στις καλύτερες παραδόσεις των αγώνων μας και των αξιών μας. Να ξέρετε οτι δεν μας λυγίζουν οι δυσκολίες. Ποτέ δεν μας λύγισαν τα χτυπήματα. Μόνο μας πείσμωσαν! Απόψε μιλάτε εσείς! Κάνετε τη δική σας, ζωντανή, παθιασμένη δημοσκόπηση! Μιλάνε οι πολίτες της Λάρισας και της Θεσσαλίας. Το ΚΙΝΗΜΑ που φουντώνει σε όλη την Ελλάδα. Και το μήνυμα από εδώ και από όλη την Ελλάδα είναι ένα: Από την Κυριακή 25 Γενάρη, Με το δικό σας πάθος, Τον δικό σας παλμό, Θα βάλει την υπογραφή της στο Ελληνικό Κοινοβούλιο μία νέα Πολιτική Δύναμη! Μία Δύναμη Προόδου, Αξιών, Δημοκρατίας, Σοσιαλισμού. Δύναμη που θέλει να εγγυηθεί την πορεία της Ελλάδας προς τα μπρος! Δύναμη που δεν θα αφήσει κανέναν να πάει τη χώρα πίσω! Και αυτή η υπογραφή θα γράφει «ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ»! Το όνομά μας! Σηκώστε το ΚΙΝΗΜΑ μας όσο ψηλότερα γίνεται! Για την Ελλάδα! Για το σήμερα και το αύριο! Ξέρετε ότι κανείς ισχυρός δεν θα μας χαϊδέψει! Κανείς δεν θα μας χαριστεί! Η δύναμη στο ΚΙΝΗΜΑ είναι μόνο οι πολίτες! Τώρα θα ακουστεί η δικιά μας φωνή. Για τις αξίες μας. Για την Ελλάδα. Η παρουσία του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ μας στη Βουλή θα επιβάλλει μια άλλη πολιτική. Θα επιβάλλει την επανάσταση του αυτονόητου στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Άλλοι κοιτάνε παιχνίδια εξουσίας, εμείς πονάμε και μιλάμε για την ουσία, για την Ελλάδα! Το αποδείξαμε, το ξέρετε, μαζί σηκώσαμε βάρος που δεν μας ανήκε, αλλά το κάναμε για την πατρίδα. Με αυτήν την συνέπεια και αποφασιστικότητα μιλάμε για τις μεγάλες αλλαγές. Αυτές που ξεκινήσαμε, αυτές που ζήτησε ο ελληνικός λαός, αυτές πρέπει να γίνουν παντού και κανένας δεν ασχολείται δυόμιση χρόνια τώρα! Η παρουσία του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ στην Βουλή θα επιβάλλει την συνεργασία. Συνεργασία για πρόοδο, συνεργασία για σταθερή πορεία της χώρας στην ΕΕ. Εμείς δεν μιλάμε στο κενό. Δεν ξεκινάμε από το μηδέν, ξεκινάμε από την αρχή. Και αρχή μας είναι αξίες μας, η παράδοση αγώνων Αρχή είναι οι πράξεις μας Αρχή μας το δείγμα γραφής που έχουμε δώσει. Άλλοι μιλούν για μεταρρυθμίσεις και αλλαγές - αλλά τίποτα στην πράξη. Έχουν εύκολα μεγάλα λόγια. Άλλοι μιλούν για τα μεγάλα συμφέροντα - αλλά που είναι οι πράξεις; Μεγάλα λόγια χωρίς να λένε τίποτα το συγκεκριμένο. Όλα τα κόμματα κρίνονται από το δικό τους δείγμα γραφής. Και το δικό μας ΚΙΝΗΜΑ μας κρίνεται από δείγματα γραφής. Για αυτό και ρωτάμε κάθε φίλο, γνωστό, συνάδελφο ή συγγενή, κάθε έλληνα πόλιτη που σκέφτεται τι θα αποφασίσει στην κάλπη: Ρωτάμε - Ποιοι απέδειξαν ότι δεν υπολογίζουν το προσωπικό και πολιτικό κόστος μπροστά στο δημόσιο συμφέρον; Σε ποια περίοδο δρομολογήθηκαν πραγματικές προοδευτικές αλλαγές στη χώρα; Ακόμα και μεσούσης της κρίσης Αλλαγές όπως ο Καλλικράτης; Η Διαύγεια; Η ηλεκτρονική συνταγογράφηση; Οι ηλεκτρονικές προμήθειες; Το χτύπημα των μεγαλοφοροφυγάδων Ποιοι καθιέρωσαν το θεσμό του Οικονομικού Εισαγγελέα για να κυνηγήσει τους φοροφυγάδες; Ποιους χτύπησαν λυσσαλέα τα κατεστημένα; Ποιοι άνοιξαν τραπεζικούς λογαριασμούς; Ποιοι φορολόγησαν πρώτοι τις off-shore; Ποιοι μάτωσαν για να διασφαλιστεί το δημόσιο συμφέρον στην ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών; Έχουμε δείξει ποιοι είμαστε. Έχουμε δείξει σε ποια κατεύθυνση θέλουμε να πάει η Ελλάδα. Πάνω σε αυτό το έργο θέλουμε να χτίσουμε. Αλλά να πολλαπλασιάσουμε τα θετικά, να διορθώσουμε τα λάθη, να καλύψουμε τα κενά. Όχι όμως να το αποδομήσουμε όπως έγινε τα τελευταία δυόμιση χρόνια. Να οικοδομήσουμε τη Μεταπελατειακή Ελλάδα, μία Ελλάδα Αξιών – Δικαιοσύνης – Δημιουργίας, με βάση ένα δικό μας Ελληνικό Σχέδιο. Φίλες και Φίλοι, Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την εμπιστοσύνη σας. Όλα αυτά τα χρόνια. Και τι δεν ακούσαμε, και τι δεν ακούσατε, όλα αυτά τα τελευταία χρόνια. Τα ζήσατε στο πετσί σας. Μας έβρισαν, μας προπηλάκισαν, μας λοιδόρησαν. Αλλά δεν μας λύγισαν. Κάναμε το πατριωτικό μας καθήκον. Να βάλουμε μπροστά την Ελλάδα, πάνω από κάθε προσωπικό και μικροκομματικό όφελος. Και οι εξελίξεις, τα ίδια τα γεγονότα, η ίδια η ιστορία, δικαίωσε τις επιλογές μας. Θυμάστε - στην αιχμή της κρίσης - τι έλεγαν όλοι αυτοί που μας κατηγορούσαν το 2010; Θα θυμίσω μόνο μερικές αλήθειες. Όχι για να πάμε στο παρελθόν, αλλά για να πάμε στο μέλλον χωρίς μύθους και ψέματα. Με στέρεες βάσεις. Τώρα με το ΚΙΝΗΜΑ μας θα ακουστεί η δικιά μας φωνή! Τώρα ήρθε η σειρά μας! Τώρα θα ακουστούν τα γεγονότα! Αν φίλες και φίλοι, οι εμπρηστές της χώρας δεν την είχαν οδηγήσει στην πορεία προς το χάος την περίοδο 2004-2009, δεν θα χρειαζόμασταν κανένα Πρόγραμμα Στήριξης. Αν το 2010, φίλες και φίλοι, τα άλλα κόμματα είχαν στηρίξει τις πατριωτικές επιλογές μας, αντί να τις πολεμούν λυσσαλέα, σήμερα η Ελλάδα θα είχε ήδη βγει από την κρίση. Αυτό απέδειξε η Πορτογαλία, αυτό απέδειξε η Ιρλανδία. Αν τα τελευταία δυόμιση χρόνια, είχε συνεχιστεί, αντί να αποδομηθεί, το έργο των προοδευτικών αλλαγών της περιόδου 2009-2011, σήμερα δεν θα συζητούσε κανείς στο εξωτερικό για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ. Τι έλεγαν τότε; Αντί στήριξης ψάχνανε για εύκολο κομματικό όφελος. Ναι μπροστά στην μεγαλύτερη κρίση της χώρας μας των τελευταίων 40 ετών, κυνηγούσαν την νομή της εξουσίας. Για θυμηθείτε, πού είναι σήμερα όλοι αυτοί που έλεγαν ότι «φουσκώσαμε» δήθεν επίτηδες το έλλειμμα του 2009; Γιατί δεν πάνε να το πούνε σήμερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο; Γιατί τώρα υπογράφουν ότι τελικά το έλλειμμα ήταν όσο έλεγε η Eurostat και εμείς από το 2010; Γιατί καταψήφισαν και ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ την Έκθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου πριν λίγους μήνες για τα Προγράμματα Στήριξης και την Τρόικα; Μία έκθεση -πραγματικός κόλαφος για κάθε μύθο που καλλιεργήθηκε στην Ελλάδα εναντίον μας. Έκθεση που μιλούσε για «στατιστική απάτη» της κυβέρνησης Καραμανλή πριν από τις εκλογές του 2009. Ποιούς θέλουν και καλύπτουν; Πού είναι σήμερα όλοι αυτοί που έλεγαν ότι, αρνηθήκαμε δήθεν, δεκάδες δισεκατομμύρια που θα μας έδιναν τζάμπα διάφοροι; Γιατί δεν τα φέρνουν τώρα; Γιατί εξαφανίστηκαν όλοι αυτοί που τα έλεγαν, μετά από το δράμα που έζησαν τα αδέρφια μας στην Κύπρο πέρσι; Και πού είναι σήμερα όλοι αυτοί που έλεγαν ότι δεν διαπραγματευτήκαμε τίποτα το 2010; Για να θυμηθούμε λίγο τις συνθήκες του 2010: Άγνωστο το τελικό μέγεθος του τεράστιου ελλείμματος αλλά και της ύφεσης. Αξιοπιστία στα τάρταρα, από τις στατιστικές αλχημείες αυτών που έφυγαν τρέχοντας. Αγορές και αναλυτές να προβλέπουν χρεοκοπία. Μια Ευρωπαϊκή Ένωση φοβισμένη, επιφυλακτική και άτολμη μετά το κραχ του 2008. Κανένας μηχανισμός, καμία προετοιμασία. Δεν ήθελαν καν να αγγίξουν το πρόβλημα. Οι μεν έλεγαν «δικό σας θέμα», «οι αγορές θα λύσουν το πρόβλημά σας». Άλλοι φοβόντουσαν μήπως και «κολλήσουν» σαν αρρώστια από το πρόβλημα της Ελλάδας. Τι θα έκαναν λοιπόν το 2010, αυτοί που σήμερα, σε πολύ καλύτερες συνθήκες, πνίγονται σε μια κουταλιά νερό των διεθνών αγορών; Αυτοί που απέτυχαν να μας βγάλουν από το Πρόγραμμα, όταν όλο το δύσκολο έργο το είχαμε κάνει εμείς; Αυτοί που μας έκαναν μαθήματα διαπραγμάτευσης; Ούτε μία ώρα δεν θα άντεχαν στη θέση μας το 2010.. Ούτε μία ώρα. Τώρα αντιλαμβάνονται όλοι τι σήμαινε, σε εκείνες τις συνθήκες, να βρούμε 110 δισεκατομμύρια για να συνεχίσει να λειτουργεί το δημόσιο, όταν οι αγορές δεν μας δάνειζαν ούτε κάλπικη λύρα χωρίς ληστρικά επιτόκια. Τώρα αντιλαμβάνονται όλοι τι σήμαινε να πείσουμε την Ευρωπαϊκή Ένωση να φτιάξει από το μηδέν και σε χρόνο ρεκόρ ένα δίχτυ ασφαλείας για την Ελλάδα. Τώρα αντιλαμβάνονται τι σήμαινε να παλεύουμε για τα αυτονόητα απέναντι σε μία συντηρητική μυωπική Ευρώπη, που ήθελε να μας τιμωρήσει για αυτά που έκαναν οι προηγούμενοι. Έτσι, αυτοί που έσκιζαν το Μνημόνιο στα λόγια, έμειναν στα λόγια. Αυτοί που το καταργούσαν μονομιάς στα λόγια, έμειναν και θα μείνουν και αυτοί στα λόγια. Και όσοι θα διέγραφαν μονομερώς το χρέος, τα μόνα που διέγραψαν ήταν αυτά που έλεγαν. Σήμερα και οι μεν και οι δε, στέκονται αμήχανοι μπροστά σε όσα συμβαίνουν – και ρίχνει ο ένας στον άλλον την ευθύνη. Χωρίς πρόταση ουσιαστική, χωρίς προοπτική σίγουρη. Έχουν και οι δύο τεράστιες ευθύνες. Όταν τους καλούσε το πατριωτικό καθήκον να βοηθήσουν να αποφύγουμε μια εθνική τραγωδία, κοίταγαν το εύκολο κομματικό τους συμφέρον. Άφησαν εμάς μόνους, εσάς μόνους, να σηκώσουμε το βάρος. Και δεν το αρνηθήκαμε, βάλαμε το κεφάλι μας στον ντορβά. Αν δεν είχαμε εμείς διασφαλίσει τεράστιο δάνειο και κούρεμα, προστασία από τις άγριες ορέξεις των αγορών, δεν θα μπορούσαν ούτε ο ένας ούτε ο άλλος να παίζουν τους τσάμπα μάγκες. Να ανακαλύπτουν τη σημασία της προστασίας και των χαμηλών επιτοκίων του Προγράμματος το οποίο θα έσκιζαν. Αλλά ακόμη και τώρα, όταν αποκαλύπτεται η αλήθεια, θα έχετε παρατηρήσει πόσο ιδρώνουν κάποιοι για να την κρύψουν. Δεν τους βόλευε η αλήθεια. Το χειρότερο όμως δεν είναι ότι δεν στήριξαν, εμπόδισαν τις προσπάθειες εκείνης της κυβέρνησης. Το χειρότερο είναι ότι και σήμερα δεν σέβονται τις θυσίες και τα κεκτημένα του ελληνικού λαού. Είναι κυριολεκτικά απαράδεκτο, μετά από όσα περάσαμε 5 χρόνια τώρα, μετά από τόση προσπάθεια, τόσες θυσίες, να βυθίζεται, ξανά, η Ελλάδα και οι πολίτες της στην ανασφάλεια! Είναι τεράστιες οι ευθύνες της κλειστής εκείνης ομάδας των προσώπων που έλαβε όλες τις κρίσιμες αποφάσεις τα τελευταία δυόμιση χρόνια. Απέτυχαν να διασφαλίσουν την ομαλή ολοκλήρωση του Προγράμματος Στήριξης, όπως ήταν προγραμματισμένο εδώ και τρία χρόνια. Απέτυχαν να θέσουν τις βάσεις για την Ελλάδα της επόμενης μέρας. Απέτυχαν, μάλιστα, παρά τη διακομματική στήριξη στη Βουλή. Απέτυχαν, παρά τις πρωτοφανείς συνθήκες κοινωνικής ηρεμίας σε σχέση με αυτά που αντιμετωπίσαμε εμείς. Απέτυχαν, παρόλο που το μεγαλύτερο μέρος της τιτάνιας δημοσιονομικής προσαρμογής είχε ήδη επιτευχθεί μεταξύ του 2009 και του 2011. Παρά το ότι οι πολιτικά δυσκολότερες μεταρρυθμίσεις είχαν ήδη δρομολογηθεί την ίδια περίοδο. Βύθισαν την Ελλάδα και πάλι στην αναξιοπιστία. Και όταν είδαν ότι δεν είχαν κάνει μόνο λάθη σε χειρισμούς αλλά και σε ουσία, όταν συνειδητοποίησαν ότι δεν μπορείς στην άμμο να χτίζεις success story, όταν κατάλαβαν ότι τους κατάλαβαν στο εξωτερικό, τότε αποφάσισαν να παίξουν τη χώρα στα ζάρια των εκλογών. Η λογική του «ασ’το για αργότερα, ασ’το για τους επόμενους» επικράτησε και πάλι. Πέταξαν την καυτή πατάτα στην όποια επόμενη κυβέρνηση, που θα έχει ασφυκτικά περιθώρια διαπραγμάτευσης έτσι όπως τα έκαναν. Όλα για την προσωπική και κομματική επιβίωση. Κι ας βυθιστεί η Ελλάδα ξανά στην ανασφάλεια. Κι ας κινδυνέψουν να πάνε χαμένες οι θυσίες των Ελλήνων. Τεράστιες όμως είναι και οι ευθύνες και της ηγεσίας της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Οι μεν αποκαλύφτηκαν στο Παρίσι, αυτοί εκτέθηκαν στο Λονδίνο. Μας λένε ότι αυτοί μόνο μπορούν και θα χορέψουν τις αγορές στον ρυθμό τους. Πώς σας ακούγεται; Πρώτος εγώ ως πρωθυπουργός άσκησα σκληρή κριτική στις αγορές. Το 2010, μπορούσα με μία απόφαση να δημιουργήσω τεράστια προβλήματα στις αγορές και στην διεθνή οικονομία. Ποιος όμως θα πλήρωνε πρώτος το κόστος μια τέτοιας επιλογής; Η Γερμανία; Μήπως οι… διεθνείς τοκογλύφοι; Μήπως οι αγορές; Όχι. Το πρώτο και μεγαλύτερο θύμα θα ήταν η ίδια η Ελλάδα. Η ελληνική οικογένεια. Οι έξω θα ζούσαν αναταραχή, εμείς θα ζούσαμε εθνική τραγωδία. Εγώ δεν αποφάσισα να παίξω με την μοίρα της ελληνικής οικογένειας. Τις ίδιες υπεύθυνες και πατριωτικές αποφάσεις με εμάς πήραν και εκεί οι κυβερνήσεις. Κοιτάζοντας μόνο το εθνικό συμφέρον. Δείτε τι έγινε στην Ιρλανδία. Δείτε τι έγινε στην Πορτογαλία. Δείτε τι έζησαν οι Κύπριοι αδερφοί μας. Η εθνική στρατηγική εξόδου της χώρας από την κρίση δεν μπορεί να βασίζεται σε ευχολόγια περί μιας ξαφνικής κι απότομης αλλαγής στην ΕΕ. Ναι μπορούμε να χαράξουμε έναν διαφορετικό δικό μας δρόμο - αλλά μια εθνική στρατηγική, οφείλει και να αντιληφθεί και τις εξελιξεις στην Ευρωζώνη, και τις σημερινές τάσεις του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος. Δεν μπορούμε - δεν θα επιτρέψουμε να παίξουν ο οποιοσδήποτε την χώρα στα ζάρια. Τα δικά μας λάθη όμως δεν μπορούν να κρύψουν και τις ευθύνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Κάλεσα και καλώ τους πάντες να σταματήσουν άμεσα να τροφοδοτούν την κουβέντα της εξόδου από το ευρώ. Το κόστος για τη χώρα μας μπορεί να αποδειχθεί πολύ μεγαλύτερο από οποιοδήποτε εκλογικό αποτέλεσμα. Σήμερα, το τέρας της ανασφάλειας μπορεί και πάλι να καταβροχθίσει την ελληνική οικονομία. Απευθύνομαι προς τους εταίρους μας: Αφήστε ήσυχους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες! Αφήστε τους ψύχραιμα και νηφάλια να ακούσουν, να σκεφτούν και να αποφασίσουν. Αφήστε να γίνει ουσιαστικός διάλογος στην προεκλογική περίοδο για το μέλλον της χώρας. Εκλογές έχουμε! Μιλάει η Δημοκρατία! Ας τη σεβαστούν όλοι! Και αύριο στηρίξτε μια πορεία που θα επιβραβεύει τον ελληνικό λαό. Στηρίξτε μια πορεία πραγματικών αλλαγών. Φίλες και φίλοι, Τώρα κοιτάμε το μέλλον. Εμείς, το ΚΙΝΗΜΑ μας, λέμε ξεκάθαρα ότι πρέπει να συνεχιστούν οι μεγάλες προοδευτικές αλλαγές που ξεκίνησαν το 2009 και σταμάτησαν το 2011. Αυτό ήταν το έργο που το 2010 ανέδειξε την Ελλάδα στην πρώτη θέση σε ρυθμό μεταρρυθμίσεων ανάμεσα σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες του ΟΟΣΑ. Είχαμε πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουμε αλλά η πορεία είχε ξεκινήσει πάνω σε στέρεες βάσεις. Γιατί πάντοτε υποστηρίζαμε και υποστηρίζουμε ότι οι πολίτες δεν πρόκειται να λυτρωθούν από την ανασφάλεια οριστικά, η Ελλάδα δεν πρόκειται να βγει οριστικά από την κρίση, δεν πρόκειται να ανακάμψει οριστικά, αν δεν αλλάξει οριστικά! Αν δεν αλλάξει συθέμελα, στη βάση αρχών και αξιών για μία σύγχρονη λειτουργική δημοκρατία. Κι αυτό είναι δική μας ευθύνη, κανενός άλλου. Όσο και εάν μας επηρεάζει το Ευρωπαϊκό και διεθνές περιβάλλον, τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δική μας ευθύνη να αλλάξουμε την Ελλάδα. Κανείς δεν θα το κάνει για εμάς, ποτέ δεν το έκανε. Από το 1922 ο Ελευθέριος Βενιζέλος τόνιζε ότι δεν υπάρχει Θεός της Ελλάδος. Μόνοι μας θα αλλάξουμε τα πράγματα ή μόνοι μας θα καταστραφούμε. Γι’αυτό και το δικό μας ΚΙΝΗΜΑ μιλά για το Ελληνικό Σχέδιο για το μέλλον. Σχέδιο αληθινά πατριωτικό, που κανείς δεν χρειάζεται να μας επιβάλλει. Που θα είναι δικό μας, με την υπογραφή των Ελλήνων πολιτών. Με αλλαγές που θα καταστήσουν την Ελλάδα μια σύγχρονη ευρωπαϊκή Δημοκρατία. Χωρίς να αδικούνται τα μεσαία και χαμηλότερα εισοδήματα προς όφελος του πελατειακού κατεστημένου. Αλλαγές που διασφαλίσουν για τα επόμενα χρόνια την ομαλή τήρηση των δεσμεύσεων της χώρας που απορρέουν από τη συμμετοχή της χώρας στη ζώνη του ευρώ. Ένα Ελληνικό Σχέδιο βασισμένο σε τρεις άξονες, ένα τρίπτυχο: Απελευθέρωση των θεσμών της Δημοκρατίας από τον πελατειακό εναγκαλισμό τους με κάθε λογής συμφέροντα. Με Θεσμούς που λειτουργούν και προστατεύουν τον πολίτη από κάθε μορφής αυθαιρεσία. Αποτρέπουν την σπατάλη του πλούτου της χώρας. Αυτό αποτελεί προϋπόθεση για τον δεύτερο άξονα. Αυτό της ανθρωπιάς, της αλληλεγγύης. Ένα κράτος σωστό, αποτελεσματικό, αποκεντρωμένο, όχι γραφειοκρατικό, με διαφάνεια, είναι και το κράτος που μπορεί να εξασφαλίσει δικαιοσύνη αλληλεγγύη, σωστές υπηρεσίες υγείας, παιδείας, πρόνοιας, ασφάλισης και προστασίας του περιβάλλοντος. Μπορεί να αξιοποιήσει τα λεφτά του ελληνικού λαού με τον καλύτερο τρόπο. Εμπεδώνοντας δικαιώματα για όλους και όχι προνόμια για λίγους και ισχυρούς. Μπορεί να σπάσει την ανισότητα. Να εγγυηθεί ένα ελάχιστο αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης για όλους. Να εμπεδώσει την ισχύ του δικαίου και όχι το δίκιο του ισχυρού. Τέλος ο τρίτος άξονας έχει προϋπόθεση και ένα κράτος που λειτουργεί και έναν πολίτη ασφαλή. Μιλώ για την βιώσιμη ανάπτυξη. Αυτή που θα απελευθερώσει ότι πιο δυναμικό έχει η χώρα μας, θα ανασυγκροτήσει την παραγωγική μας δομή και θα επενδύσει και αξιοποιήσει τα μεγάλα μας συγκριτικά πλεονεκτήματα - ειδικά τον άνθρωπο, τον πολιτισμό και το φυσικό μας περιβάλλον. Ένα δικό μας σχέδιο για να υλοποιηθεί το όραμα της Μεταπελατειακής Ελλάδα, μιας σύγχρονης Ευρωπαϊκής χώρας Αξιών, Δικαιοσύνης, Δημιουργίας. Για να πάψουν οι πολίτες να νιώθουν ότι όλα αποφασίζονται ερήμην τους. Για να γίνει η εμπιστοσύνη στο Κράτος ξανά ο κανόνας κι όχι η εξαίρεση. Για να ανοίξει ο δρόμος για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Για να κρατήσουμε εδώ με νέες θέσεις εργασίες τα παιδιά μας. Για να προσπαθήσουμε σταδιακά να φέρουμε πίσω κι αυτά που έφυγαν από ανάγκη. Γιατί Ελληνικό Σχέδιο; Τι διαφορετικό είναι από όσα έχουν μέχρι σήμερα προταθεί; Με απλό τρόπο λέω ότι είναι μια άλλη, εναλλακτική, οραματική αλλά και ρεαλιστική, υπεύθυνη πρόταση απέναντι στα ευχολόγια της ΝΔ ή του ΣΥΡΙΖΑ. Το λέω έχοντας την σκληρή εμπειρία διαχείρισης της μεγαλύτερης πρόσφατης κρίσης της Ελλάδας. Η Κυβέρνηση της ΝΔ μίλησε για επαναδιαπραγμάτευση αλλά εφάρμοσε ένα πρόγραμμα σκληρής λιτότητας χωρίς να κάνει σοβαρές αλλαγές στην χώρα. Αντίθετα υπονόμευσε σημαντικές αλλαγές που είχαν ξεκινήσει. Η πρότασή της; Συνέχιση ενός δύσκολου μνημονίου, διατηρώντας τις πελατειακές δομές που αδικούν, χωρίς αλλαγές στην χώρα, για να μείνουμε στο ευρώ. Ο ΣΥΡΙΖΑ μίλησε για το τέλος της λιτότητας και το σκίσιμο του μνημονίου. Αλλά δεν μιλά για τις μεγάλες τομές που χρειάζεται η χώρα. Αντίθετα μιλά για ένα μεγαλύτερο κράτος, εκφράζει έναν συγκεντρωτικό κρατισμό, δηλαδή απλώς θα εκφράσει μια πελατειακή διαπλοκή με άλλα πρόσωπα. Και έτσι θα βαθαίνει τα αίτια της κρίσης αντί να τα χτυπάει. Όχι μόνο αυτό αλλά και η προσέγγιση του να «σκίσει το μνημόνιο» μπορεί πολύ εύκολα να μας δημιουργήσει νέες περιπέτειες. Να χαθεί ό,τι κατακτήσαμε και να χρειαστούμε χειρότερα μνημόνια για να ξαναβγούμε στις αγορές. Η δικιά μας πρόταση, το ελληνικό σχέδιο είναι τελείως διαφορετικό. Εμείς λέμε ότι δεν πρέπει ούτε χρειάζεται άλλη λιτότητα, αλλά ότι είναι αναγκαία η επανάσταση του αυτονόητου στην Ελλάδα. Βαθιές τομές. Το ελληνικό πρόβλημα είναι το πελατειακό κατεστημένο και το πολιτικο-οικονομικό σύστημα που το στήριξε. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Εμείς θα το αλλάξουμε. Δικιά μας αλλαγή. Αλλά θα το ανταλλάξουμε μέσα από μια διαπραγμάτευση με τους εταίρους μας. Με τη δική μας δέσμευσή για αυτές τις μεγάλες αλλαγές, εμείς θα ζητήσουμε την στήριξη της ΕΕ και για αυτές αλλά και για να αναπνεύσει ο τόπος οικονομικά και να μπορέσουμε να τις πετύχουμε. Να πετύχουμε ένα κράτος δικαίου που προσελκύει επενδύσεις. Να ανασυγκροτήσουμε τον παραγωγικό ιστό. Τονίζω: Το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας σήμερα δεν είναι το δημόσιο χρέος. Είναι η παραγωγική ανασυγκρότηση που θα φέρει επενδύσεις και δουλειές. Είναι η στήριξη στον άνεργο και σε όσους έχουν χτυπηθεί ιδιαίτερα από την κρίση. Είναι η δημιουργία κράτους δικαίου, που στέκεται δίπλα στον πολίτη. Αλλά αν δεν κάνουμε κάτι για το δημόσιο χρέος, δεν θα έχει χώρο η οικονομία να αναπνεύσει. Δεν θα έρθουν επενδύσεις. Δεν θα αφήσουμε για πάντα πίσω μας τις συνθήκες που μας οδήγησαν στα προγράμματα. Σήμερα τα 2/3 του χρέους είναι στα χέρια των εταίρων μας. Δεν είναι πια στις αγορές. Αυτό είναι αποτέλεσμα των πακέτων διάσωσης και του κουρέματος που πετύχαμε. Είναι κατάκτηση. Και μας δίνει τη δυνατότητα να διαπραγματευτούμε για την ελάφρυνση του βάρους του. Όπως κάναμε ήδη από το 2011 με την ιστορική απομείωση του χρέους, τη μείωση των επιτοκίων και την επέκταση του χρόνου αποπληρωμής των δανείων. Αλλά να διαπραγματευθούμε με τους εταίρους μας, όχι μεταξύ μας. Προτείνοντας λύσεις ριζοσπαστικές αλλά και ρεαλιστικές. Λύσεις που οδηγούν σε σημαντική μείωση του χρέους. Αλλά αναγνωρίζουν και την Ευρωπαϊκή πραγματικότητα και προσπαθούν να την συνδιαμορφώσουν. Όχι απλώς να χαϊδέψουν αυτιά στο εσωτερικό της χώρας ενόψει εκλογών. Όχι κοροϊδεύοντας τους πολίτες. Είχα πει από το 2010 ότι χρειάζεται στην Ευρώπη η αμοιβαιοποίηση του χρέους. Χρειάζονται τα ευρωομόλογα. Από τότε έχουν γίνει βήματα, αλλά δεν είμαστε ακόμα εκεί. Πολλές φωνές το υποστηρίζουν, αλλά όχι οι θεσμικοί συνομιλητές μας. Και ούτε μπορούμε να περιμένουμε να υπάρξει ευρωπαϊκή λύση όταν εμείς χρειαζόμαστε ελάφρυνση του δικού μας χρέους - άμεσα. Καλώ, λοιπόν, τα κόμματα αυτά, να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι προκειμένου να διαμορφωθούν οι ελάχιστες κοινές προσεγγίσεις. Πρότεινα εδώ και δύο μήνες να διοργανωθεί διεθνές συνέδριο, εδώ στη χώρα μας, με αντικείμενο την κατάθεση και επεξεργασία εναλλακτικών σεναρίων διαχείρισης του ελληνικού χρέους. Να κληθούν οι καλύτεροι εμπειρογνώμονες, πρόσωπα διεθνούς κύρους, να συμμετέχουν στην διαδικασία αυτή και καταξιωμένα διεθνώς ιδρύματα. Ξέρω ότι θα δεχτούν. Τα συμπεράσματα, θα πρέπει να αξιοποιηθούν από τα κόμματα για την διαμόρφωση μιας συναινετικής εθνικής στρατηγικής, ενώ θα ενισχύσουν και την διαπραγματευτική μας θέση προς την διεθνή και ευρωπαϊκή κοινότητα. Είναι πιθανόν να υπάρξουν αποκλίσεις στην προσέγγιση των κομμάτων. Όμως, είναι επίσης πιθανόν να αποτραπούν κινήσεις που θα μας οδηγήσουν σε νέες περιπέτειες. Εμείς προτείνουμε ως ελάχιστο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης του χρέους : - την επιμήκυνση για 70 χρόνια των Ελληνικών ομολόγων που βρίσκονται στα χέρια των εταίρων μας - τον μηδενισμό του περιθωρίου στο επιτόκιο των ομολόγων - τη σταθεροποίηση των ετήσιων τόκων που πληρώνουμε σε ένα χαμηλό επίπεδο για τις επόμενες δεκαετίες - ένα μορατόριουμ στις αποπληρωμές των “επισήμων δανείων” - την ανταλλαγή μέρους των ομολόγων με άλλα που θα έχουν ρήτρα ανάπτυξης και θα αποπληρώνονται όσο πάει καλύτερα η οικονομία Είναι ένα πακέτο ενεργειών που μπορεί να γίνει άμεσα αποδεκτό - και θα οδηγήσει στη σημαντική μείωση του δημοσίου χρέους. Θα δώσει αναπτυξιακή δυναμική στη χώρα καθώς θα μειώσει τις χρηματοδοτικές ανάγκες των επομένων ετών. Χαμηλότερες δαπάνες για τόκους, λιγότερες αποπληρωμές. Και θα επιτρέψει να έχουμε χαμηλότερα πρωτογενή πλεονάσματα, άρα περισσότερους πόρους για την ανάπτυξη και τη στήριξη των ασθενέστερων. Και ταυτόχρονα θα πρέπει να επιμείνουμε για μία μεγάλη Ευρωπαϊκή διάσκεψη για το χρέος - το Ελληνικό αλλά και άλλων χωρών - που θα δρομολογήσει λύσεις για όλη την Ευρώπη. Υπάρχουν ήδη πολλές προτάσεις από επιφανείς αναλυτές για πανευρωπαϊκές λύσεις για συντονισμένη μείωση και αμοιβαιοποίηση χρέους. Πολιτική βούληση δεν υπάρχει ακόμα. Αλλά επαναλαμβάνω: να πετύχουμε άμεσα μια σημαντική περαιτέρω ελάφρυνση. Είναι έτοιμοι οι εταίροι μας γι αυτό. Αρκεί να βρουν απέναντί τους μία κυβέρνηση με γνώση, εμπειρία και διάθεση για διαπραγμάτευση. Με ένα αρραγές εθνικό μέτωπο που να την στηρίζει. Και με ένα Ελληνικό Σχέδιο – δέσμευση για βαθιές μεταρρυθμίσεις. Φίλες και φίλοι, Ο τόπος χρειάζεται ηγεσίες και πολιτικές δυνάμεις που βάζουν την Ελλάδα μπροστά από κάθε άλλο υπολογισμό. Πέρα από κάθε προσωπικό ή κομματικό κόστος. Το 2010 πήραμε εγώ και η κυβέρνησή μου αντιδημοφιλείς αποφάσεις. Όχι επειδή τρελαθήκαμε ή επειδή εξυπηρετούσαμε άλλα συμφέροντα, όπως έλεγαν οι ψεκασμένοι. Όπως έλεγαν αυτοί που ήθελαν και θέλουν να συγκαλύψουν τις ευθύνες των εμπρηστών της χώρας, που την χρεοκόπησαν και μετά έφυγαν. Το κάναμε γιατί αυτό ήταν το πατριωτικό μας καθήκον. Οι αποφάσεις αυτές δικαιώθηκαν ακόμα και από αυτούς που τις πολέμησαν λυσσαλέα ως αξιωματική αντιπολίτευση – και είδαν το φως το αληθινό, όταν μύρισαν εξουσία. Οι αποφάσεις μας δικαιώθηκαν και από τα όσα ακολούθησαν στην Ιρλανδία, στην Πορτογαλία αλλά και στην Κύπρο. Πολλές αποφάσεις, εκείνες που χτύπησαν άδικα αυτούς που δεν έφταιγαν για την πελατειακή ασυδοσία, δεν θα τις είχαμε λάβει ποτέ, αν κάποιοι δεν είχαν φροντίσει να διασύρουν την αξιοπιστία της χώρας, και να διαλύσουν το δημόσιο, καθιστώντας το ανήμπορο να μοιράσει δίκαια τα φορολογικά βάρη. Αυτό είναι το παρελθόν. Τώρα χρειάζεται Ελληνικό Σχέδιο για μεγάλες προοδευτικές μεταρρυθμίσεις. Και επειδή ξέρω ότι πολλοί θα πουν «αυτά δεν γίνονται, μας τα είπαν κι άλλοι», εγώ λέω καθαρά: Δεν δέχομαι την άποψη που λέει ότι «αυτά στην Ελλάδα δεν γίνονται»! Γίνονται! Έχουμε δείγμα γραφής! Δεν είμαστε όλοι ίδιοι! Και ξέρω ότι με υπεύθυνες προτάσεις που θα έχουν και την πλατειά συναίνεση του ελληνικού λαού μπορούμε και στην ΕΕ να έχουμε θετικά αποτελέσματα. Αρκεί να κάνουμε εμείς τα βήματα. Δεν δέχομαι ότι δεν μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα στη χώρα μας. Γίνεται! Να συζητήσουμε για το πως και πότε θα γίνουν, όχι για το αν θα γίνουν. Πολλοί δεν περίμεναν ότι θα εφαρμοστεί άμεσα ο Καλλικράτης και ότι θα μειώνονταν τόσο άμεσα οι σπατάλες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με ταυτόχρονη βελτίωση της λειτουργίας της. Το κάναμε. Τώρα πρέπει να διορθώσουμε αδυναμίες και να τον ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο. Όχι να τον αποδομήσουμε. Πολλοί δεν έβρισκαν καν λόγο ύπαρξης στο να δημοσιεύονται όλες οι πράξεις της Δημόσιας Διοίκησης στο Διαδίκτυο. Θεώρησαν ότι κάτι τέτοιο στην Ελλάδα μπορεί να συμβεί μετά από 30 χρόνια. Τους απαντήσαμε με τη Διαύγεια. Τώρα πρέπει να την στηρίξουμε. Να την κατοχυρώσουμε και Συνταγματικά. Όχι να την ξεχειλώσουμε. Μας είπαν ότι οι γιατροί δεν πρόκειται να πειστούν να περάσουν στην εποχή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Το καταφέραμε. Η φαρμακευτική δαπάνη μειώθηκε πάνω από 30%. Πάνω σε αυτό πρέπει να χτίσουμε. Διορθώνοντας αδυναμίες, περνώντας όλες τις λειτουργίες του Δημοσίου στην ηλεκτρονική εποχή. Όχι πισωγυρίσματα. Όταν ξεκινήσαμε το OpenGov, αναζητώντας με αξιοκρατικά κριτήρια πρόσωπα για την διοίκηση και όχι κουμπάρους και ημέτερους, μας είπαν ότι δεν πρόκειται κάτι τέτοιο να ξεκινήσει ποτέ να γίνεται στην Ελλάδα. Κι όμως κάναμε την αρχή, παρά τα λάθη και τις αδυναμίες. Όταν μας έλεγαν ότι ο αγροτικός τομέας δεν έχει μέλλον εμείς στηρίξαμε νέους επαγγελματίες να πάνε στην επαρχία βοηθώντας τους - μοιράζοντας 3 εκατομμύρια στρέμματα δημόσιας γης. Ξεκίνησε, δεν συνεχίστηκε. Αλλά πάνω σε όλο αυτό το κεκτημένο έπρεπε και πρέπει να χτίσουμε. Όχι πισωγυρίσματα! Φίλες και φίλοι, Για όλα αυτά δεν συζητά κανείς. Για αυτό η Ελλάδα και το Ελληνικό Κοινοβούλιο χρειάζονται το ΚΙΝΗΜΑ μας. Πρώτον, πρέπει να διασφαλισθεί η ασφαλής πορεία της χώρας προς το μέλλον. Θα χρειαστούν αποφασιστικές και υπεύθυνες ηγεσίες. Σήμερα δεν υπάρχουν. Έχουμε αποδείξει στην πράξη ότι εμείς βάζουμε πάνω από όλα τον τόπο. Ποτέ μας δεν μετρήσαμε το πολιτικό κόστος! Δεύτερον, στην επόμενη Βουλή πρέπει να υπάρξει μια ισχυρή παρουσία προοδευτικών δυνάμεων. Εκείνων που ξεκίνησαν τις μεγάλες αλλαγές το 2009 και έμειναν όρθιοι παρά τον πόλεμο από όλες τις πλευρές. Για να μην επιτρέψουμε καμία συντηρητική οπισθοδρόμηση όπως έγινε τα τελευταία δυόμιση χρόνια! Τρίτον, το ΚΙΝΗΜΑ μας μπορεί να εγγυηθεί την προοδευτική κατεύθυνση της χώρας. Για κυβερνητικές συνεργασίες με ξεκάθαρο προοδευτικό πλαίσιο. Δεν θα γίνουμε παρακολούθημα κανενός! Ακόμα περισσότερο, δεν μπορούμε να είμαστε ουραγός της δεξιάς, επισφραγίζοντας συντηρητικές και πελατειακές πολιτικές. Εμείς παλεύαμε μια ζωή κάθε μορφής συντήρησης, δεν πρόκειται τώρα να γίνουμε ακόλουθοι της! Τέταρτον, πρέπει επιτέλους να ειπωθούν στους Έλληνες πολίτες, τα γεγονότα. Χωρίς στρογγυλοποιήσεις, χωρίς χάιδεμα αυτιών. Το Κίνημα μας είναι εδώ για να εκφράσει όλους αυτούς τους πολίτες που ένιωσαν τη λογική τους να βιάζεται, τη νοημοσύνη τους να προσβάλλεται, από όλο αυτό το χυδαίο πλέγμα συκοφαντιών και παραπληροφόρησης. Και πέμπτον για να βρουν πολιτική έκφραση οι χιλιάδες πολίτες που μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες και νιώθουν πολιτικά άστεγοι. Που φοβούνται ότι και πάλι θα πάνε στην κάλπη για να επιλέξουν το λιγότερο κακό κι όχι ένα κόμμα που πραγματικά πιστεύουν. Πολίτες που θέλουν να συνδιαμορφώσουν με τη φωνή τους, με τη συμμετοχή και αυτοοργάνωσή τους, το νέο κοινό πολιτικό μας σπίτι. Με συνέπεια - να ανασυντάξουμε όλοι μαζί τις προοδευτικές δυνάμεις – και μαζί την Ελλάδα. Φίλες και φίλοι, Προχωράμε μαζί στην επόμενη μέρα, στον επόμενο σταθμό της ιστορικής διαδρομής των δυνάμεων της δημοκρατίας, της προόδου και του σοσιαλισμού. Διαλέγουμε συνειδητά τη ρήξη με το κομματικό κατεστημένο. Όπως ο Ανδρέας το 1974. Διαλέγουμε τον δύσκολο δρόμο. Τον πολύ δύσκολο δρόμο. Δεν σκέφτηκα και δεν σκεφτήκαμε το προσωπικό μας όφελος. Γυρίσαμε την πλάτη στη σίγουρη επανεκλογή, στις σίγουρες έδρες. Γιατί στα δύσκολα κρίνονται οι ιδέες και οι αξίες, όχι στα εύκολα. Φίλες και φίλοι, Δεν διεκδίκησα ποτέ το αλάθητο. Λάθη δεν κάνουν μόνο, όσοι δεν κάνουν τίποτα. Γνωρίζω τις δικές μου ευθύνες, έμαθα από αυτές. Μπροστά στην ανάγκη να μην διαταραχθεί η κυβερνητική σταθερότητα και η πορεία της χώρας, ως Πρωθυπουργός ανέχθηκα πολλά. Ανέχθηκα για καιρό συμπεριφορές που ήξερα ότι μας πληγώνουν. Ανέχθηκα περισσότερες στρογγυλοποιήσεις από όσες έπρεπε. Αλλά, δεν φυγομάχησα, δεν κρύφτηκα, δεν πέταξα την καυτή πατάτα σε άλλον, δεν έπαιξα τη χώρα στα ζάρια. Ναι, έπρεπε να είμαι πιο αποφασιστικός. Έμαθα. Και είμαι αποφασισμένος! Αποφασισμένος να προχωρήσουμε δυναμικά μπροστά! Δείγμα γραφής και τα ψηφοδέλτιά μας! Ψηφοδέλτια που τα αλλάζουν όλα! Ένας σαρωτικός άνεμος αλλαγής και πολύτιμης εμπειρίας! Η «γενιά του 2009» και η επόμενη γενιά στελεχών, μπροστά! Μπροστά όσοι και όσες θέλουν να αλλάξουν τη χώρα. Προς το καλύτερο, προς το δικαιότερο! Εμείς, το ΚΙΝΗΜΑ μας, βάζουμε την Ελλάδα μπροστά. Δεν δεχόμαστε κανένα πισωγύρισμα. Μιλάμε στη βάση των αξιών μας. Μιλάμε με δείγματα γραφής. Μιλάμε για πραγματική πολιτική, όχι μικροπολιτική. Φίλες και φίλοι, Έμειναν 15 μέρες. Τίποτα δεν είναι εύκολο. Αλλά είναι στο χέρι μας. Και το ξέρουν όλοι. Η κοινοβουλευτική μάχη για το Κίνημά μας θα κερδηθεί, Φίλο με Φίλο, Συγγενή με Συγγενή, Πόρτα Πόρτα. Με επιχειρήματα. Όχι με ύβρεις. Με πολιτική. Όχι με μικρότητες. Ενώνοντας όλους όσους διψάμε να δούμε μία Πολιτεία με κανόνες που ισχύουν για όλους, σε μια πλατιά συμμαχία προοδευτικών ιδεών και οραμάτων για το αύριο. Τώρα είναι η ώρα του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ μας! Τώρα είναι η ώρα των Δημοκρατών Σοσιαλιστών. Πάμε λοιπόν! Πάμε ξανά!

Read more...

Ομιλία του Προέδρου του Κινήματος, Γιώργου Παπανδρέου, στη Λάρισα


http://www.tokinima.gr/gap_larisa/

Read more...

Γιατί προχωρήσαμε στο ΚΙΝΗΜΑ

Ο Θάνος Μωραΐτης, υποψήφιος βουλευτής Β ΑΘΗΝΩΝ με το ΚΙΝΗΜΑ Δημοκρατών Σοσιαλιστών μιλώντας στη ΝΕΡΙΤ:
«Οι διαφορές μας με τον κύριο Βενιζέλο είναι πολλές. Το κόμμα έγινε παρακολούθημα της Νέας Δημοκρατίας και έχασε το ιδεολογικό του στίγμα.
Κάποιοι βγήκαμε στη δημόσια σφαίρα και εκφράσαμε, εδώ και καιρό, ανοιχτά, τις δαφωνίες μας. Κάποιοι άλλοι, πρώην σύντροφοί μου, παίζουν με τη νοημοσύνη των πολιτών όταν λένε ότι τον Βενιζέλο τον αλλάζουμε τη Δευτέρα. Γιατί αυτό είναι που λένε στους τελευταίους ψηφοφόρους του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Διαφωνούμε.»
Αναφερόμενος στον Γιώργο Παπανδρέου και το ΚΙΝΗΜΑ, είπε:
«Ο Παπανδρέου απέδειξε, σε πολύ δύσκολες στιγμές, ότι ήταν ανοιχτός. Καλούσε τις άλλες πολιτικές δυνάμεις να σηκώσουμε μαζί τα βάρη. Τότε δεν παιζόταν η τιμή του ΠΑ.ΣΟ.Κ, της κυβέρνησης και του Παπανδρέου. Παιζόταν στα ζάρια η τύχη της χώρας. Και ο κ. Σαμαράς και ο κ. Τσίπρας ήταν στην πλατεία Συντάγματος. Υπήρχαν λοιπόν πολιτικές δυνάμεις που, δυστυχώς, δε συνέβαλαν καθόλου θετικά.
Το ΚΙΝΗΜΑ θα είναι η έκπληξη των εκλογών και θα αποτελέσει έναν προοδευτικό πόλο σταθερότητας. Δεν μπορούμε εμείς, όταν έχει αλλάξει η ζωή του 30% του πληθυσμού, να μιλάμε για όλα τα άλλα και να μη μιλάμε για μια ατζέντα που θα μας βγάλει από τα αδιέξοδα και θα διαμορφώσει καλύτερους όρους για τη χώρα.»
http://moraitisthanos.gr/

Read more...

Της JP Morgan Δημοσκόπηση για την JP Morgan: Προβάδισμα 10% στο ΣΥΡΙΖΑ και 4,8% στο Κίνημα του Γ. Παπανδρέου


Πριν από μερικές μέρες, ο Γιώργος Πεταλωτής αναφέρθηκε σε μια δημοσκόπηση που διεξήχθη για λογαριασμό της JP Morgan στην οποία και εμφανίζεται μια εντελώς διαφορετική εικόνα από αυτήν που παρουσιάζουν ελληνικές εταιρίες.
dimoskopisi
Η ιστοσελίδα parapolitiki.com έφερε στη δημοσιότητα τη δημοσκόπηση στην οποία αναφερόταν ο κ. Πεταλωτής.
Πράγματι, στις 7 Ιανουαρίου η JP Morgan έστειλε ένα e-mail σε στελέχη και συνεργάτες της σχετικά με τις προσεχείς ελληνικές εκλογές. Σε αυτό γίνεται αναφορά σε μέτρηση εταιρείας με το όνομα «Pro Olympic Circles» η οποία δείχνει τα εξής ποσοστά:
ΣΥΡΙΖΑ 35%
Νέα Δημοκρατία 25%
ΠΑΣΟΚ 2,2%
Χρυσή Αυγή 8,6%
ΚΚΕ 5%
ΑΝΕΛ 2.5%
Ποτάμι 4%
Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών 4,8%
http://www.matrix24.gr/

Read more...

Προβάδισμα 4 μονάδων του ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ καταγράφει η δημοσκόπηση της Metron για τα "Παραπολιτικά"...




Προβάδισμα 4 μονάδων του ΣΥΡΙΖΑ έναντι της Νέας Δημοκρατίας καταγράφει η δημοσκόπηση της εταιρείας METRON ANALYSIS για λογαριασμό της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ.

Ειδικότερα, ο ΣΥΡΙΖΑ καταγράφει ποσοστό...
34,1% (χωρίς αυτοδυναμία) και ακολουθεί η Νέα Δημοκρατία με 30%.

Τρίτο κόμμα σύμφωνα με τη μέτρηση είναι το ΠΟΤΑΜΙ με 8,4 % και ακολουθούν η Χρυσή Αυγή με 5,6%, το ΚΚΕ με 5,3%, το ΠΑΣΟΚ με 4,1%, οι ΑΝΕΛ με 3,5% ενώ το νέο κόμμα του Γιώργου Παπανδρέου καταγράφει ποσοστό 2,8%.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως ο Αλέξης Τσίπρας εμφανίζεται πρώτος στη δημοφιλία ενώ η επόμενη ημέρα των εκλογών δείχνει ότι μπορεί να προκριθούν λύσεις ακόμα και για οικουμενική κυβέρνηση....

Read more...

Ντόρα καλεί Χρυσαυγίτες...



Kαι γιουχάρεται άσχημα στο Twitter...
Κάλεσμα προς τους "πεπλανημένους" ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής έκανε η Ντόρα Μπακογιάννη μέσω twitter. 
Στο κάτω κάτω η...
ακροδεξιά Ν.Δ. μπορεί να ικανοποιήσει κάθε ρατσιστική διάθεση στα μεταναστευτικά θέματα...

 Καλώ όσους έφυγαν να πάνε στην ΧΑ,να επιστρέψουν και να στηρίξουν υγιείς δυνάμεις 

για το θέμα του μεταναστευτικού #ekloges2015 #ND #aathinas Ντόρα Μπακογιάννη 

(@Dora_Bakoyannis) January 10, 2015 


(Δειτε τις αντιδράσεις στο Twitter, στα παραπάνω link)
Οι φωτο από left.gr

Read more...