Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Π.Ε. ΚΙΛΚΙΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ


Read more...

Κάντε ελεύθερα την σύγκριση...


109222410_762998063782745_5594741474480037425_o.png
ΒΙΝΤΕΟ...
Βλέπει κανείς τη χθεσινή συνέντευξη του ΓΑΠ στον Νίκο Χατζηνικολάου και παρακολουθεί έναν άνθρωπο ευγενή, δημοκράτη, που μιλά συνεχώς για αρχές και αξίες, για ιδεολογία και όραμα.
 Και θυμάσαι, μόλις 2 χρόνια πριν, τη...
συνέντευξη Βενιζέλου στον Χατζηνικολάου:

  
Σχολιάζει γλαφυρά ο Θ.Κ στο facebook: Κάντε ελεύθερα την σύγκριση με τον Παπανδρέου και τις αντιδράσεις του στις ερωτήσεις χθες. Ποιος είναι ο ευρωπαίος, σοσιαλιστής και δημοκράτης και ποιος ο... μουλάς σε επαρχία της Ελληνικής Τζαμαχιριας...
epikairo.gr

Read more...

Θ. Μωραΐτης:Το πρόβλημα της χώρας δεν ήταν και δεν είναι το μνημόνιο που ψηφίσαμε


«Αν αυτή η χώρα δεν πάρει απόφαση να συγκρουστεί με τον κακό της εαυτό θα είμαστε στο ίδιο σημείο και χειρότερα, σε ένα πάρα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα»
Θ. Μωραΐτης:Το πρόβλημα της χώρας δεν ήταν και δεν είναι το μνημόνιο που ψηφίσαμε
Την Τρίτη 20 Ιανουαρίου ο Θάνος Μωραΐτης μίλησε στους Μπάμπη Παπαπαναγιώτου,Αργύρη Παπαστάθη και Άρη Ραβανό. 
Συνέντευξη Θ. Μωραΐτη


«Το πρόβλημα της χώρας δεν ήταν και δεν είναι το μνημόνιο που ψηφίσαμε, όπως λένε οι πάντες σήμερα. Εμείς λέμε ότι αύριο το πρωί να σκίσουμε το μνημόνιο, να διαγραφεί το μεγαλύτερο μέρος του χρέους, αν αυτή η χώρα δεν πάρει απόφαση να συγκρουστεί με τον κακό της εαυτό, με τις παθογένειες που μας οδήγησαν στο 2009, δεν πάρει απόφαση να κάνει συγκρούσεις και σκληρές μεταρρυθμίσεις, θα είμαστε στο ίδιο σημείο και χειρότερα, σε ένα πάρα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Είμαστε οι μόνοι σε αυτό το γκρίζο πολιτικό τοπίο που στα 2 χρόνια που κυβερνήσαμε κάναμε μια σειρά από μεταρρυθμίσεις.
Δεν μπορεί η οποιαδήποτε κυβερνητική συνεργασία που θα κλιθούμε από Δευτέρα να την δούμε, να στηθεί πάνω σε πρόχειρες προγραμματικές συμφωνίες, οι οποίες στη συνέχεια έγιναν κομμάτια και θρύψαλα, όπως ήταν αυτή μεταξύ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ ή του ΠΑΣΟΚ- ΝΔ.
Το παραμύθι με τον χρόνο πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσει. Αυτή η ιστορία ήταν που μας οδήγησε να κάνουμε την προγραμματική συμφωνία, αυτή η ιστορία ήταν που μας οδήγησε ένα ιστορικό κόμμα, μια ιστορική παράταξη με διαδρομή σε αυτό τον τόπο, να γίνουμε παρακολούθημα και πατερίτσα της ΝΔ και δεξιών πολιτικών.
Ο Παπανδρέου έρχεται και βάζει ένα πλαίσιο και λέει πρέπει να δούμε το κλείσιμο της διαπραγμάτευσης, να δούμε τη ρύθμιση του χρέους και τρίτο και σημαντικότερο για εμάς είναι η κατάθεση, όχι από έναν αλλά από δυο και τρία κόμματα που θα μπορούν να συμβάλλουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, κάνοντας τομές, μιλώντας ξεκάθαρα στο λαό για το που πρέπει να πάμε, με ποιους πρέπει να πάμε και με ποιους πρέπει να συγκρουστούμε.»
http://www.tovima.gr/vimafm/interviews/article/?aid=669024

Read more...

Παρα πολύ κόσμος στην κεντρική ομιλία του υποψήφιου βουλευτή της 'Β Πειραιά Δημήτρη Διαμαντίδη στο "V'ammos".




Δημήτρης Διαμαντίδης:   ....Θα το δείτε ότι πολύ σύντομα αυτοί ακόμα θα διαπιστώσουν ότι το μνημόνιο  δυστυχώς ήταν μονόδρομος για την χώρα και λέω δυστυχώς,  γιατί δεν έχουμε περάσει σε ένα εθνικό σχέδιο αντιμετώπισης του χρέους,αυτό είναι το διακύβευμα  και για αυτό μπαίνουμε μπροστά.Eμείς πρέπει να φτιάξουμε ένα εθνικό πρόγραμμα αντιμετώπισης του χρέους να μην άγετε και φέρετε η χώρα με τις επιταγές του μνημόνιου,δηλαδή ένός ευρωπαϊκού τραπεζικού προβλήματος αντιμετώπισης του προβλήματος.




http://wwwjekinamekaliteromoschato.blogspot.gr/2015/01/vammos.html

Read more...

Απαντήσεις για όλους και για όλα έδωσε ο Γιώργος Παπανδρέου: Δεν θα συνεργαστώ με τον Αντώνη Σαμαρά


Απαντήσεις για όλους και για όλα έδωσε ο πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών Γιώργος Παπανδρέου, σε μία συνέντευξη που διήρκεσε σχεδόν τρεις ώρες και στην οποία δεν δίστασε να σταθεί όρθιος μπροστά στους πολίτες και να απαντήσει μεταξύ άλλων στις δικές τους ερωτήσεις.
papandreouenikos
Προετοιμασμένος και για τις πιο δύσκολες ερωτήσεις, με σταθερό και μεστό λόγο, ο πρώην πρωθυπουργός μίλησε μεταξύ άλλων για την επίμαχη περίοδο της εισόδου της Ελλάδας στον μηχανισμό στήριξης, για τις επαφές του με τον Ντομινίκ Στρος Καν και την φράση του «λεφτά υπάρχουν», αλλά και για τις σχέσεις του με το ΠΑΣΟΚ, την απόφασή του να ιδρύσει το Κίνημα, τις μετεκλογικές του συνεργασίες, τις παραδόσεις αγώνων της οικογένειάς του και πολλά άλλα.
Μιλώντας «στον Ενικό», ο πρώην πρωθυπουργός, αναφέρθηκε στους «μύθους» που καλλιεργήθηκαν γύρω από τις δήθεν εναλλακτικές λύσεις που υπήρχαν αντί της εισόδου της Ελλάδας στο μνημόνιο το 2010. «Δεν είχαμε δυνατότητα να δανειστούμε από πουθενά αλλού. Είχαμε χάσει την αξιοπιστία μας», είπε μεταξύ άλλων, υποστηρίζοντας ότι τυχόν απειλή για χρεοκοπία θα γύριζε εναντίον μας. «Εγώ δεν ήθελα τα μνημόνια, τα μνημόνια ναι μεν τα υπέγραψα αλλά κάποιος άλλος μας είχε φέρει εκεί», είπε, «δείχνοντας» πολλές φορές κατά τη διάρκεια της εκπομπής την κυβέρνηση Καραμανλή.
Ο ίδιος ξεκαθάρισε ότι ουδέποτε είχε ‘υπόγειες’ επαφές με τον Ντομινίκ Στρος Καν, εξηγώντας ότι στις δημοσιοποιημένες συναντήσεις τους, του είχε ζητήσει την τεχνική βοήθεια του ΔΝΤ. «Εγώ δεν ζήτησα από το ΔΝΤ χρήματα. Ζήτησα να υπάρχει ευρωπαϊκός μηχανισμός. Η κ.Μέρκελ το έκανε», είπε, υποστηρίζοντας ότι δεν ήθελε καν να μπει η χώρα στον μηχανισμό και πως δική του επιθυμία ήταν να ηρεμήσουν οι αγορές απέναντι στην Ελλάδα.
Ο πρώην πρωθυπουργός επανέλαβε ότι η ενημέρωση που είχε για το έλλειμμα της χώρας όταν ανέλαβε ήταν 6% από τον προκάτοχό του Κώστα Καραμανλή και μία πιθανότητα να φτάσει τον διψήφιο αριθμό από τον κ.Προβόπουλο, αρνούμενος πεισματικά ότι «πειράχθηκαν» τα στοιχεία που το ανέβασαν στο 16%. «Πειραγμένα ήταν τα στατιστικά που έδωσε ο κ.Καραμανλής στην ΕΕ», είπε, αντιτάσσοντας στο πόρισμα της τότε ΕΛΣΤΑΤ, την έκθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που ψηφίστηκε από όλους πλην της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ και καταγγέλλοντας πολιτικές σκοπιμότητες.  Θύμισε δε, τη σύσταση επί διακυβέρνησής του νέας ανεξάρτητης ελληνικής στατιστικής αρχής, αποκαλύπτοντας πως «ως το 2009 το πιο σύντομο ανέκδοτο στην ΕΕ ήταν οι ‘ελληνικές στατιστικές αρχές’», ενώ έκτοτε δεν υπάρχει αστερίσκος.
Ο κ.Παπανδρέου αποκάλυψε  ότι ακόμα και στο τέλος της θητείας του κ.Καραμανλή, όταν του ζήτησε συναίνεση δεν του πρότεινε τίποτα συγκεκριμένο, ενώ αποκατέστησε την αλήθεια για την φράση «λεφτά υπάρχουν» που συνδυαζόταν με το χτύπημα των φαινομένων αδιαφάνειας, αναξιοκρατίας και σπατάλης στο κράτος, πράγμα όμως που συχνά απαλείφεται από τους πολιτικούς του αντιπάλους. Εξήγησε την κάθετη άρνηση σε συναίνεση που δέχθηκε, απαγορεύοντάς του ουσιαστικά να ζητήσει 180 ψήφους για την είσοδο της χώρας στο μνημόνιο, ενώ αποκάλυψε ότι παρείχε αναλυτική ενημέρωση στους αρχηγούς των άλλων κομμάτων την περίοδο της διαπραγμάτευσης και χαρακτήρισε ‘ατυχές’ το σχόλιο Χρυσοχοΐδη ότι ψήφισε το μνημόνιο χωρίς να το έχει διαβάσει…
Ο Γιώργος Παπανδρέου θύμισε την επιμονή του επί ΝΔ ακόμα για διαλεύκανση των σκανδάλων, ακόμα και αν τα τότε δύο μεγάλα κόμματα χρειαζόταν να ‘ματώσουν’, ενώ άφησε αιχμές για τη μη διερεύνηση ως σήμερα του περιεχομένου της λίστας Λαγκάρντ που ζήτησε και έλαβε η κυβέρνησή του. Αρνήθηκε ότι «δυσφήμισε» την χώρα μας στο εξωτερικό, εξηγώντας την ανάγκη να πείσει τους Ευρωπαίους ότι λύση δεν ήταν η μείωση των μισθών και των συντάξεων αλλά η αλλαγή στη λειτουργία του κράτους.
«Δεν θα συνεργαστώ με τον κ.Σαμαρά» 
Στο στόχαστρο του κ.Παπανδρέου, όμως βρέθηκε και η διακυβέρνηση Σαμαρά. Κατηγορώντας τον ότι αντί να κάνει μεταρρυθμίσεις που θα απελευθέρωναν χρήματα, έκανε πίσω, εφαρμόζοντας την πιο σκληρή λιτότητα, ξεκαθάρισε ότι δεν θα ξανασυνεργαστεί μαζί του. Υποστήριξε μάλιστα ότι στο τέλος της θητείας του «τα έκανε πολύ μαντάρα», προσποιούμενος τον ΣΥΡΙΖΑίο, «σκίζοντας» μνημόνια και παίζοντας τις θυσίες τους ελληνικού λαού στα ζάρια.
Όσο για τον Αλέξη Τσίπρα, χωρίς να το αποκλείσει, υποστήριξε ότι το Κίνημά του δεν θα είναι εύκολο στις συνεργασίες. «Θα βάλουμε συγκεκριμένους όρους», είπε, επιμένοντας ότι το πρόβλημα δεν ήταν το μνημόνιο αλλά τα αίτια βαθιάς σήψης του κατεστημένου που οδήγησαν σε αυτό. Όσο για τους ‘όρους’ συνεργασίας, τους προσδιόρισε κάνοντας λόγο για σχέδιο αλλαγών, σοβαρή και υπεύθυνη διαπραγμάτευση με τους εταίρους και δημοψήφισμα μετά το τέλος της.
Αναφερόμενος στο δημοψήφισμα που πρότεινε την περίοδο των Καννών, επέμεινε στην ανάγκη να δοθεί τότε ο λόγος στον λαό, αλλά και στο διακύβευμα που δεν ήταν ‘ναι ή όχι στο ευρώ’, αλλά αν ήθελαν ή όχι οι πολίτες τη δανειακή σύμβαση που είχε συμφωνήσει. «Εγώ δεν φοβάμαι τη γνώμη του ελληνικού λαού. Όταν ο λαός έχει ενημέρωση, μπορεί να αποφασίζει σωστά», είπε, επαναλαμβάνοντας όμως ότι εκείνη την περίοδο είχε τυπική μόνο πλειοψηφία στη Βουλή. «Υπήρχαν δηλώσεις ενός αριθμού βουλευτών μου που έλεγαν ότι δεν θα ψηφίσουν στο δημοψήφισμα. Ο ίδιος ο κ.Βενιζέλος είχε μιλήσει στην αρχή για ‘λυτρωτική’ κίνηση και μετά άλλαξε γνώμη. Αν πήγαινα για δημοψήφισμα και χάναμε, θα πηγαίναμε σε εκλογές και πιθανώς σε καταστροφή γιατί ίσως χάναμε τη συμφωνία. Δεν μπορούσα και πάλι να παίξω την χώρα στα ζάρια. Έπρεπε να γίνει κυβέρνηση συνεργασίας», είπε, προσθέτοντας ότι όλοι τότε θεωρούσαν ότι έπρεπε να φύγει ο πρωθυπουργός που λεγόταν Γιώργος Παπανδρέου.
Αρνήθηκε πάντως ότι υπέβαλε την παραίτησή του στον Αντώνη Σαμαρά, υποστηρίζοντας ότι η παράδοση στον νυν πρωθυπουργό έγινε μήνες αργότερα από το τηλεφώνημά του σε εκείνον με το οποίο ζητούσε στήριξη, όταν μερίδα βουλευτών του ΠΑΣΟΚ έφευγε από την ΚΟ.
«Δεν πρότεινα τον κ.Βενιζέλο για πρωθυπουργό» 
Αρνήθηκε επίσης ότι πρότεινε τον σημερινό πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για τη θέση του πρωθυπουργού το 2011, αναρωτώμενος πώς ενώ όλα τα ονόματα που είχαν συζητηθεί τότε, είχαν βγει στη δημοσιότητα και αυτό του κ.Βενιζέλου βγαίνει τώρα…
Ο ίδιος απέκρουσε ακόμα τις κατηγορίες περί διάσπασης του ΠΑΣΟΚ, υποστηρίζοντας ότι αυτό είχε ήδη κατακερματιστεί πριν κάνει κόμμα και υποστηρίζοντας πως ένας από τους λόγους ίδρυσης του Κινήματος είναι ακριβώς ο στόχος για ανασύνθεση του χώρου στη βάση αρχών και αξιών που εγκαταλείφθηκαν από το ΠΑΣΟΚ. «Δεν με στήριξαν, αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που έκανα το Κίνημα. Δεν είναι προσωπικοί οι λόγοι, ούτε γινάτι. Αν ήθελα να γυρίσω σημαιοφόρος , ίσως να έπρεπε να μείνω στο ΠΑΣΟΚ», είπε, θυμίζοντας ότι από τον Απρίλιο του 2014 που δήλωνε πως ήταν και θα ήταν ΠΑΣΟΚ μεσολάβησε η μετονομασία του αρχικά σε ΕΛΙΑ και αργότερα σε ΔΗΠΑΡ, αλλά και η μετατροπή του σε «συνοθύλευμα φυλάρχων». «Θεώρησα ότι έπρεπε να μείνω πιστός σε μία παράδοση αγώνων των Παπανδρέου», είπε.
Ειδικά για την οικογένειά του πάντως, υποστήριξε ότι έχει δεχθεί πολλή λάσπη, η οποία μάλιστα συνήθως παίρνει έκταση όταν ακούγονται οι κατηγορίες, όχι όμως και όταν δικαιώνεται ένας Παπανδρέου, φέρνοντας ως παράδειγμα τόσο την νίκη του αδερφού του στην δίκη για τα CDS με αντίπαλο τον Πάνο Καμμένο, όσο και στη δικαίωση της μητέρας του στην υπόθεσή δήθεν εμπλοκής του ονόματός της στη λίστα Λαγκάρντ. «Κάποιες αλήθειες πρέπει να λέγονται. Αρκετά», είπε.
«Έχουμε συζητήσει για συνεργασία με τον κ.Κουβέλη» 
Μεταξύ των απαντήσεων που έδωσε σε πολίτες, ξεχώρισε αυτή με την οποία ο Γιώργος Παπανδρέου άφησε ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο συνεργασίας με τη Δημοκρατική Αριστερά. «Πολλές φορές έχουμε συζητήσει για συνεργασία με τον κ.Κουβέλη», είπε, εμμένοντας στην άποψή του ότι χρειάζονται συναινέσεις. «Οι προοδευτικές δυνάμεις πρέπει να ξαναβρεθούν. Πιστεύω στη δυνατότητα να βρεθούμε με τον χώρο της ΔΗΜΑΡ», είπε, μιλώντας για βάσεις αξιών επί των οποίων θα μπορούσαν να βρουν κοινά σημεία με τον Φώτη Κουβέλη.
Ο ίδιος έδωσε το στίγμα της τακτικής που θα ακολουθήσει στο εξής ως ιδρυτής του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών. Ερωτηθείς αν τυχόν μη είσοδός του στη Βουλή θα σημάνει το τέλος της προσωπικής του πολιτικής πορείας, αφού επανέλαβε την εκτίμησή του ότι το Κίνημα θα κάνει την έκπληξη στις κάλπες της Κυριακής, υποστήριξε ότι σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσει στην προσπάθειά του να φτιαχτεί ένα Κίνημα, όπου θα μπορεί να συμμετέχει η νεολαία και θα έχει δημοκρατική και σοσιαλιστική ταυτότητα, εδραιώνοντας αξίες πάνω στις οποίες θα καλλιεργηθεί η φιλοσοφία των συνεργασιών.
Ο κ.Παπανδρέου τόνισε πολλές φορές την ανάγκη αλλαγής του κράτους με μεταρρυθμίσεις που θα αναλάβει να κάνει η ελληνική κυβέρνηση -και- ως  επιχείρημα στο αίτημα για ελάφρυνση του χρέους από τους δανειστές μας, ενώ προσδιόρισε το ερώτημα στο δημοψήφισμα που προτείνει. «Θα πρέπει να είναι η όποια συμφωνία μεταξύ ελληνικής κυβέρνησης και εταίρων», είπε.
http://www.matrix24.gr/

Read more...

Γιατί δεν γίνονται δεκτά τα δικαιολογητικά Νέα ταλαιπωρία με τον ΕΝΦΙΑ


Δεν γίνονται δεκτά τα δικαιολογητικά όσων έκαναν διορθώσεις στο Ε9 εξαιτίας προβλημάτων στο taxis.
enfia2
Νέο αναστάτωση δημιουργεί η γενική γραμματεία δημοσίων εσόδων στους ιδιοκτήτες ακινήτων που έκαναν διορθώσεις στο Ε9 προκειμένου να μειώσουν το εκκαθαριστικό του ΕΝΦΙΑ.
Από τις αρχές του έτους δεν δουλεύει το ηλεκτρονικό σύστημα για να διασταυρωθούν τα στοιχεία των ιδιοκτητών ακινήτων που υπέβαλαν τροποποιητικές δηλώσεις. Σύμφωνα με το νόμο οι ιδιοκτήτες ακινήτων για τους οποίους η μείωση του φόρου είναι  μεγαλύτερη των 300 ευρώ υποχρεούνται να μεταβούν στις εφορίες τους με τα  δικαιολογητικά προκειμένου να διασταυρώσουν οι εφορίες την ορθότητα τους. Ωστόσο από τις αρχές του έτους το ηλεκτρονικό σύστημα για να γίνουν οι απαραίτητες επαληθεύσεις δεν λειτουργεί. Μάλιστα από το υπουργείο Οικονομικών του διαμηνύουν ότι οι βλάβες θα αποκατασταθούν μετά τις εκλογές.
Η εξέλιξη αυτή επί της ουσίας καθυστερεί σημαντικά τη νέα εκκαθάριση του Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων για τους ανωτέρω ιδιοκτήτες ακινήτων. Ωστόσο και οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες ακινήτων που έχουν μείωση ή και απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ θα πρέπει όπως όλα δείχνουν να πληρώσουν και τον Ιανουάριο κανονικά τον φόρο (με βάση την εκακκαθάριση της 31ης Ιουλίου) και ενδεχομένως με τη δόση του Φεβρουαρίου να γίνει ο  συμψηφισμός.
http://www.matrix24.gr/

Read more...

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΩΡΓΟΥ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ - ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ!


Read more...

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΑΤΤΙΚΗΣ





Read more...

Ο Μενέλαος Γερονικολός με το «Κίνημα» του Γιώργου – Υποψήφιος βουλευτής Μεσσηνίας



Read more...

Τσιγκουνιές κάνει ο Θεοδωρικάκος...


 Δίνει 30άρι στον ΣΥΡΙΖΑ, 4 μονάδες πίσω τη ΝΔ και με μια απόλυτη κίνηση γενναιοδωρίας 5,1 στο ΠΑΣΟΚ...
Το οινομαγειρείο της Ανατροπής, η "ειλικρίνεια", οπως έχουμε ξαναγράψει, έκανε πάλι καλά την δουλειά του. Το δίδυμο Ντερμπεντέρη- Θεοδωρικάκου συνεπέστατο στις δεσμεύσεις του, έβγαλε το ΠΑΣΟΚ στον αφρό, έτοιμο να διεκδικήσει την 3η θέση με ποσοστό 5,1.
Εδωσε στις 4 μονάδες την διαφορά ΣΥΡΙΖΑ - ΝΔ (που πρεπει να 'ναι μεγαλύτερη), συμπιέζοντας, το...
πρώτο κόμμα στο 30,4.
Βάζει με το ζόρι  τους ΑΝΕΛ στην βουλή (3%) και τον Παπανδρέου να κοιλοπονάει με ενα 2,5.
Γύρο στον άσο, έχει τον Καρατζαφέρη, τον Κουβέλη και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ενώ τους αναποφάσιστους, τους καταγράφει στο 11,5.
Αξια η προσπάθεια τους...


Read more...

Παπανδρέου: Δεν συνεργάζομαι με τον Σαμαρά...





Η συγκυβέρνηση τα έκανε μαντάρα. 
Εγινα το μαύρο πρόβατο, γιατί δεν ήμουν βολικός.
Οι Παπανδρέου δεν ρίχνουν κυβερνήσεις...
Αλλη λέξη ήθελε να πει που αρχίζει από "μ", αλλά  προτίμησε το "μαντάρα". Ετσι τα 'κανε η κυβέρνηση Σαμαρά, είπε. Και πρόσθεσε, πως, μετά τις εκλογές, δεν πρόκειται να συνεργαστεί με τον Σαμαρά.
Στην... 
ερώτηση του Χατζηνικολάου, αν θα συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ, απάντησε πως "είμαι δύσκολος στις συνεργασίες".
Ο Παπανδρέου γενικά είχε απαντήσεις σε όλα. Δεν έδειξε να στριμώχνεται ακόμη και στις πιο δύσκολες ερωτήσεις και απομυθοποίησε διάφορα ψέματα από το "λεφτά υπάρχουν" μέχρι το οτι "παραιτήθηκε στον Σαμαρά".
Ειπε επίσης, πως, δεν πρότεινε για πρωθυπουργό τον Βενιζέλο και τον οποίο κατηγόρησε εμμέσως πλην σαφώς για τον άνθρωπο που μεθόδευσε την ανατροπή του. 
Για τον κανιβαλισμό και την λάσπη που δέχτηκε, είπε ,πως, "έγινα το μαύρο πρόβατο, γιατί δεν ήμουν βολικός στα συμφέροντα"...

Read more...

Παπανδρέου: Φέρτε μου τον Καραμανλή εδώ μπροστά μου...




...να μου τα πει (BINTEO)...
 "Δεν έχω ακούσει τον κ. Καραμανλή να μιλάει. Φέρτε εδώ τον κ. Καραμανλή, εδώ μπροστά μου να μου τα πει. Γιατί...

δεν τον ακούω πουθενά τον κ. Καραμανλή. Να τον ακούσουμε κι αυτόν κάποια στιγμή" είπε ο πρώην Πρωθυπουργός και επικεφαλής του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών Γιώργος Παπανδρέου στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου "στον ενικό", αναφερόμενος στην υπόθεση με τα στατιστικά της ΕΛΣΤΑΤ και το έλλειμμα της χώρας.

"Θα απολογούμαι εγώ για τις πράξεις του;" διερωτήθηκε ο κ. Παπανδρέου, ο οποίος μίλησε για δύο λαθροχειρίες της κυβέρνησης Καραμανλή.

"Το 2004 έκανε την απογραφή,άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο υπολογίζαμε τις προμήθειες τις στρατιωτικές με αποτέλεσμα αναδρομικά να ανεβούν τα ελλείμματα την εποχή που μπαίναμε στην ευρωζώνη και να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι δεν μπήκαμε με το σπαθί μας. Τραγικό λάθος αναξιοπιστίας. Και τη δεύτερη φορά με το 6% που έλεγε ότι είχαμε έλλειμμα, το οποίο ήταν απάτη, όπως λέει το ευρωκοινοβούλιο" τόνισε ο κ. Παπανδρέου.

Δείτε το βίντεο από το STAR

enikos.gr

Read more...

Το πρώτο σποτ του Κινήματος Το πρώτο του προεκλογικό σποτ παρουσίασε το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών του Γιώργου Παπανδρέου.


kinima
Δείτε το βίντεο:


http://www.matrix24.gr/2015/01/proto-spot-tou-kinimatos/

Read more...

Καθησυχαστικός για Ε.Ε.-διαπραγμάτευση «Άνοιγμα» Τσίπρα στους «μνημονιακούς», αλλά... υπό όρους


Ανοιχτός για συνεργασία με πολιτικές δυνάμεις πέραν της Αριστεράς εμφανίστηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, ενώ ταυτόχρονα επιχείρησε νέα στροφή στον ρεαλισμό, διαβεβαιώνοντας πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα κινηθεί εντός ευρωπαϊκού πλαισίου, αλλά και πως σέβεται τις δεσμεύσεις της χώρας.
tsipras11
Στο παρά 5' των εκλογών, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης προχώρησε σε άνοιγμα προς την Κεντροαριστερά και «μνημονιακές» πολιτικές δυνάμεις, υπό τον όρο ότι οι δυνάμεις αυτές θα αποδεχθούν την άμεση εφαρμογή του προγράμματος της Κουμουνδούρου. «Eίμαστε ανοιχτοί σε όσες πολιτικές δυνάμεις αποδεχτούν την άμεση εφαρμογή του προγράμματός μας», είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς να αποκλείει κανέναν για την επόμενη μέρα των εκλογών.
«Θα σεβαστούμε τις δεσμεύσεις μας εντός Ε.Ε.»
Παράλληλα, ο Αλέξης Τσίπρας, στη συνέντευξή του, διαχώρισε τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης Σαμαρά από τις κυβέρνησης που έχει αναλάβει η χώρα εντός ευρωπαϊκού πλαισίου και υποστήριξε πως ο ΣΥΡΙΖΑ δε θα τηρήσει τις πρώτες, αλλά θα σεβαστεί τις δεύτερες. Εμφανίστηκε καθησυχαστικός, υπογραμμίζοντας πως «επιθυμούμε η διαπραγμάτευση με τους δανειστές να τελειώσει γρήγορα», αλλά διευκρίνισε πως “δε θα τηρήσουμε τις δεσμεύσεις του Σαμαρά». «Η επόμενη ημέρα των εκλογών δεν θα έχει τρόικα, μνημόνιο και δεσμεύσεις προς τους δανειστές», συνέχισε, προσθέτοντας ότι «ΣΥΡΙΖΑ και λιτότητα είναι ασύμβατες έννοιες». «Άλλο η δανειακή σύμβαση άλλο το μνημόνιο,θα σεβαστούμε τις δεσμεύσεις μας εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης», πρόσθεσε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, διαβεβαιώνοντας πως «δεν θέλουμε να επιστρέψουμε στα ελλείμματα». «Θα σεβαστούμε τις θεσμικές δεσμεύσεις προς την ΕΕ - "Ναι" στους δημοσιονομικούς στόχους, "όχι" στο μέσο, δηλαδή τη λιτότητα», είπε, προσθέτοντας ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μέρος του ευρωπαϊκού πλαισίου» και πως ο ίδιος και το κόμμα του «δεν απειλούμε την Ευρώπη». «Δεν αποτελεί μονομερή ενέργεια, μία Κυβέρνηση να καθορίσει το πρόγραμμά της, που θα οδηγήσει σε πρωτογενώς ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς», υπογράμμισε χαρακτηριστικά και για τον λόγο αυτό πρόσθεσε ότι «θέλουμε τα χέρια μας λυμένα για να συγκρουστούμε εντός της χώρας και να διαπραγματευθούμε ισχυρά στην Ευρώπη». Παράλληλα, ο κ. Τσίπρας διαβεβαίωσε πως ο ίδιος και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλουμε νέα δάνεια, αλλά μία βιώσιμη λύση για το χρέος» και προανήγγειλε πως μία κυβέρνηση της Αριστεράς «θα αρχίσει πραγματική διαπραγμάτευση για την δανειακή σύμβαση».
http://www.matrix24.gr/

Read more...

Ο Γιώργος Παπανδρέου στην εκπομπή του Ν. Χατζηνικολάου "Εγώ δεν ήθελα τα μνημόνια, τα μνημόνια ναι μεν τα υπέγραψα αλλά κάποιος άλλος μας είχε φέρει εκεί "


Στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, στο Star Channel, ήταν καλεσμένος ο πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών, Γιώργος Παπανδρέου, προβαίνοντας σε μία κίνηση που δεν θα τολμούσαν εύκολα άλλοι πολιτικοί αρχηγοί.
gap
Ο κ. Παπανδρέου παραχώρησε το βράδυ της Δευτέρας μία πολύωρη τηλεοπτική συνέντευξη απαντώντας όχι μόνο στα ερωτήματα του οικοδεσπότη δημοσιογράφου, αλλά και σε ερωτήσεις πολιτών.
"Υπάρχουν πολλοί μύθοι γύρω από εναλλακτικές που δήθεν υπήρχαν. Όταν το πρότεινα στον Πούτιν, άλλαξε την κουβέντα και μίλησε για εξοπλιστικά. Οι κινέζοι αγόρασαν πράγματι έξι δις, αλλά εμείς χρειαζόμασταν 110", τόνισε ο πρώην πρωθυπουργός στο πρώτο μέρος της εκπομπής.
"Δεν είχαμε δυνατότητα να δανειστούμε από πουθενά αλλού. Είχαμε χάσει την αξιοπιστία μας. Το όπλο της απειλής για χρεοκοπία θα γύριζε εναντίον μας. Δεν διαπραγματευόμασταν μόνο με τους εταίρους. Αν οι αγορές έβλεπαν να εκβιάζουμε τους εταίρους μας, την άλλη μέρα οι αγορές θα εννοούσαν ότι είχαμε ήδη χρεοκοπήσει. Δεν μπορούσα να παίξω σε ζαριά την Ελλάδα. Είπα θα σηκώσω το βάρος αν και δεν μου αναλογούσε. Εγώ δεν ήθελα τα μνημόνια, τα μνημόνια ναι μεν τα υπέγραψα αλλά κάποιος άλλος μας είχε φέρει εκεί", είπε επίσης.
Για τις επαφές με τον Ντομινίκ Στρος Καν
Όσον αφορά στις επαφές του με τον Ντομινίκ Στρος Καν, ο κ. Παπανδρέου επεσήμανε πως πρόκειται για "Μία ακόμα από τις μυθολογίες. Δεν ήταν μυστικές οι επαφές μου με τον Στρος Καν. Εγώ ζήτησα τεχνική βοήθεια. Του ζήτησα να βοηθήσει όπως έκανε και με τον κ.Καραμανλή. Έφερε το ΔΝΤ ο κ.Καραμανλής το 2005 για να βοηθήσει στην αναμόρφωση του φορολογικού συστήματος. Έκανε τίποτα; Δεν έκανε. Υπογείως μπορεί να μιλούσε με τους εταίρους μας ο Στρος Καν. Εγώ όποια επαφή είχα μαζί του τη δημοσιοποίησα. Ήμουν επίμονος να έχουμε αμιγώς ευρωπαϊκό μηχανισμό. Αυτοί που επέμειναν ήταν οι εταίροι, κυρίως οι Γερμανοί. Άλλοι ηγέτες μου έλεγαν πήγαινε κατευθείαν στο ΔΝΤ, δεν θα κάνουμε μηχανισμό…"
Στη συνέχεια, μετά από παρουσίαση βίντεο με συνέντευξη Στρος Καν που μιλούσε για υπόγειες συνομιλίες ο πρώην πρωθυπουργός υπογράμμισε:
"Ο Στρος Καν μπορεί να ερμηνευθεί όπως θέλετε, αλλά εγώ ζήτησαν την τεχνική βοήθεια και την πήρα. Και ο κ.Καραμανλής τη ζήτησε. Γιατί δεν κατηγορήθηκε εκείνος; Εγώ δεν ζήτησα από το ΔΝΤ χρήματα. Ζήτησα να υπάρχει ευρωπαϊκός μηχανισμός. Η κ.Μέρκελ το έκανε. Και ένας λόγος που το ζητάει είναι η αναξιοπιστία της Ελλάδας. Θεώρησαν ότι η ευρωπαϊκή επιτροπή δεν ήταν ικανή να ελέγξει αυτό που λέγεται Ελλάδα.
Δεν ήθελα καν να μπω στον μηχανισμό. Ήθελα να ηρεμήσουν οι αγορές. Ποιος πρωθυπουργός με 44% θα ήταν τρελός να ζητήσει να μπει στο ΔΝΤ και ποιο ΔΝΤ  θα ήθελε να μπει από καπρίτσιο σε μία χώρα;"
Για το αν ήξερε για το ύψος του ελλείμματος σημείωσε: 
"Τι ήξερε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης; Τι είχε πει ο κ.Καραμανλής τότε πρωθυπουργός της Ελλάδας; Είχε πει ότι είναι 6%. Ποιον θα πιστέψετε; Τον πρωθυπουργό της χώρας. Ο κ.Προβόπουλος όταν τον είδα μου είπε ίσως πλησιάσει σε διψήφιος, δηλαδή 9-10%. Έφτασε σε 16% και ο κ.Προβόπουλος δήλωσε έκπληκτος".
Για το αν το 16% ήταν ‘πειραγμένο’ είπε:
""Πειραγμένα ήταν τα στατιστικά που έδωσε ο κ.Καραμανλής στην ΕΕ. Αυτά ήταν τα πειραγμένα.
Σημείωμα πρώην μέλους της ΕΛΣΤΑΤ για έλλειμμα το 2009 στο 6% και συνεχείς δηλώσεις κυβέρνησης Παπανδρέου που εκτόξευσαν τα spreads, οδηγώντας στο πρώτο μνημόνιο.
Πόρισμα που πήγε στο αρχείο και το ξαναάνοιξαν για δεύτερη και τρίτη φορά, χωρίς να βρεθεί τίποτα. Εγώ να σας διαβάσω την έκθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ψηφίστηκε από όλους πλην της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ που προφανώς ήθελε να καλύψει τη ΝΔ.
Υπάρχουν και πολιτικές σκοπιμότητες για να καλυφθεί το έγκλημα της προηγούμενης κυβέρνησης. «Υπήρχε ένας διττός φόβος που αφορούσε το έλλειμμα (…) Είμαι της γνώμης ότι η προβληματική κατάσταση της Ελλάδας, οφειλόταν και σε στατιστική λαθροχειρία. (…) Χαιρετίζω την αποφασιστική δράση της νέας κυβέρνησης (σ.σ. της κυβέρνησης Παπανδρέου) για σύσταση νέας ανεξάρτητης ελληνικής στατιστικής αρχής».
Η κυβέρνηση Καραμανλή έκανε δύο λαθροχειρίες. Στην αρχή που έκανε απογραφή, και τη δεύτερη φορά που έλεγε για 6% έλλειμμα, κάτι που ήταν απάτη, όπως λέει το Ευρωκοινοβούλιο.
Εγώ το είπα και στον κ.Μπαρόζο όταν μου έλεγε να κάνω τον προϋπολογισμό. Του είπα «εσύ τι έκανες πέντε χρόνια με τον κ.Καραμανλή και πρέπει εγώ να βγάλω τα κάστανα από τη φωτιά; Να τα βγάλω, αλλά εσύ τι έκανες;».
Ως το 2009 το πιο σύντομο ανέκδοτο στην ΕΕ ήταν «ελληνικές στατιστικές αρχές». Έκτοτε δεν υπάρχει αστερίσκος. Θεωρούνται αξιόπιστα τα στοιχεία μας".
Για τα μέτρα που δεν πήρε στην αρχή της θητείας του:
"Επί πέντε χρόνια τι μέτρα πήρε ο κ.Καραμανλής; Μηδέν.
Για την στήριξη που δεν έδωσε στον κ.Καραμανλή :
Τι πρότεινε ο κ.Καραμανλής; τίποτα συγκεκριμένο. Και εγώ ζήτησα συναίνεση και τη ζήτησα στην πιο κρίσιμη στιγμή της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας μπροστά στην χρεοκοπία. Δεν μου έδωσαν συνέντευξη. Και όχι μόνο αυτό. Με πετροβολούσαν. Ανέλαβα όμως τις ευθύνες μου. Πήρα μέτρα. Ο κ.Καραμανλής τι έκανε; Μου ζήτησε συναίνεση πέντε χρόνια μετά".
Μετά από βίντεο με ομιλία του για το «λεφτά υπάρχουν» :
Χαίρομαι γιατί αποκαθίσταται ένα επίσης ψέμα, γιατί δεν είπα ότι λεφτά υπάρχουν και θα τα βρούμε από κάποιον παράδεισο, αλλά αν χτυπήσουμε φαινόμενα αδιαφάνειας, αναξιοκρατίας, σπατάλης κτλ
Επιμένω και σήμερα: Λεφτά υπάρχουν αν κάνουμε τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη η χώρα μας. Τις οποίες τις ξεκινήσαμε και δεν τις συνέχισαν. Αν είχαν γίνει αυτές οι μεταρρυθμίσεις, δεν θα είχαμε μπει στο μνημόνιο.
Γιατί δεν ζήτησε μεγαλύτερη στήριξη:
Οι 180 ψήφοι ήταν στο δικό μου χέρι; Έπρεπε να ψηφίσει τουλάχιστον ο κ.Σαμαράς ή κάποιο άλλο κόμμα. Στήριξη ζήτησα. Του μίλησα και προσωπικά του κ.Σαμαρά, του ζήτησα να στηρίξει, μου είπε να το σκεφτεί, στην συνέχεια ήταν ανένδοτος και μετά διέγραψε και όποιο στέλεχος στήριξε (σ.σ. Ντόρα Μπακογιάννη)
Αν χρεοκοπούσαμε θα ήμασταν ακόμα χειρότερα σε σχέση με εθνική μας κυριαρχία. Αν ζητούσα 180 και δεν τις έπαιρνα, δεν θα μπορούσαμε να πάρουμε δάνεια. Και εμείς πήραμε δάνεια στις 18 για να πληρώσουμε στις 19 του μήνα. Τόσο στενά ήταν τα περιθώρια.
Όσο για το δημοψήφισμα, έπρεπε να διαμορφώσουμε νόμο. Γιατί ενώ υπήρχε στο Σύνταγμα, δεν υπήρχε νόμος. Και ο κ.Τσίπρας μιλούσε για δημοψήφισμα και όταν το ζήτησα με κατηγόρησε γιατί έπεφτε το χρηματιστήριο.
Αναφορικά με την την ενημέρωση των πολιτικών προσώπων για την κατάσταση της χώρας, αλλά και για τον Μ. Χρυσοχοΐδη που ψήφισε χωρίς να διαβάσει το μνημόνιο ο κ. Παπανδρέου είπε: 
"Εγώ ενημέρωνα τακτικά τους αρχηγούς έναν έναν. Ζητούσα και συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Γνώριζαν πολύ καλά τις πιέσεις που είχαμε. Είχαν καλή ενημέρωση. Ατυχές το σχόλιο του κ.Χρυσοχοΐδη. Κάθε υπουργός μπορούσε να έχει πλήρη γνώση".
Για τα σκάνδαλα:
Μεταξύ 2004-2009 ανεδείχθηκαν τρομερά σκάνδαλα και βγήκα στη Βουλή και του ζήτησα να κάνουμε εξεταστική πχ για Siemens και ας ματώσουμε, αλλά να καθαρίσουν αυτές οι υποθέσεις. Και μάλιστα έλεγα, αν δεν τα κάνουμε αυτά, θα μας πετάει ο κόσμος πέτρες. Και δεν το έκανε ο κ.Καραμανλής. Εγώ αντιθέτως έβαλα οικονομικό εισαγγελέα, έφτιαξα τη Δι@υγεια για όλα τα έξοδα του Δημοσίου κ.α.
Είμαστε κυβέρνηση που δεν υπήρχε ζήτημα χρηματισμού από κανέναν υπουργό.
Όσον αφορά στη λίστα Λαγκάρντ, υπήρχε άλλη κυβέρνηση που ζήτησε ποτέ τέτοια λίστα; Ο κ.Παπακωνσταντίνου ζήτησε την λίστα για να διερευνηθούν όλοι όσοι ήταν εκεί. Ακόμα διερευνούνται… Η προσπάθειά μας ήταν και έντιμη και ουσιαστική. Πήγα στην Ελβετία και διαπραγματεύτηκε διμερή συμφωνία για να μπορεί να φορολογεί η Ελβετία και να μας δίνει τους φόρους από εμβάσματα Ελλήνων που δεν είχαν φορολογηθεί. Αν έχουν γίνει σφάλματα ας τα βρει η Δικαιοσύνη. Η πρόθεση όμως ήταν να διερευνηθεί…
Για τη «δυσφήμιση» της χώρας στο εξωτερικό:
Κατ’ αρχήν δεν ήταν έτσι οι δηλώσεις, αλλά αν μπορούσε κανείς με μία δήλωση να φέρει την χρεοκοπία…
Ήταν μία δήλωση που έλεγε μία πραγματικότητα αυτή περί Τιτανικού, γιατί δεν έλεγε ότι έχουμε χτυπήσει στον πάγο, αλλά ότι προσπαθούμε να αλλάξουμε πορεία.
Το πρώτο θέμα ήταν αυτό της αξιοπιστίας, γιατί υπήρχαν φόβοι ότι λέγαμε πάλι ψέματα. Είπα πολύ απλά ότι η διαφθορά δεν είναι στο DNA του Έλληνα, αλλά ότι είναι πρόβλημα ενός συστήματος και ενός πελατειακού κράτους, το οποίο και θα αλλάξουμε.
Δεν ήταν δυσφήμιση. Ήταν σημαντικό. Προσπάθησα τότε να πείσω τους εταίρους μας ότι το πρόβλημα δεν είναι οι μισθοί και το να κόψουμε τη σύνταξη στην μέση. Ότι το πρόβλημα ήταν να αλλάξουμε τη λειτουργία του κράτους.
Το 2009 τους είπα να μη μου ζητήσουν να κάνω περικοπές και πως το μεγάλο πρόβλημα ήταν η σπατάλη, η διαφθορά, το πολυεπίπεδο κράτος… Στην αρχή πείσθηκαν. Διαπραγματεύτηκα σκληρά για να δημιουργηθεί ο μηχανισμός και δημιουργήθηκε. Δυστυχώς η τρόικα έριξε το μεγαλύτερο βάρος στις περικοπές.
Για το ενδεχόμενο να είχαμε πάει σε χρεοκοπία:
Πολλοί λένε να κάναμε τα παλικάρια. Η κυβέρνηση ΝΔ μας άφησε 36 δις έλλειμμα και δανειζόμασταν για να πληρώνουμε τα δάνειά μας. Χρεοκοπία σημαίνει να μην μπορείς να δανειστείς. Άρα θα είχαμε να κόψουμε 36 δις την πρώτη μέρα. Δηλαδή όλες τις συντάξεις. 100%. Ή τους μισούς υπαλλήλους. Και θα ήμασταν και μονίμως αναξιόχρεοι. Και αν είχαμε ένα περιουσιακό στοιχείο, όπως ένα καράβι στην Αργεντινή που μόλις βγήκε σε διεθνή ύδατα έγινε κατάσχεση.
Η χρεοκοπία θα ήταν στο μεταξύ και ένα στίγμα στην Ελλάδα που θα την κουβαλούσαν γενιές και γενιές. Εμείς καταφέραμε με σκληρή διαπραγμάτευση να κουρευτεί το χρέος. Και αυτή η διαπραγμάτευση γινόταν κάθε μέρα. Μακάρι να μπορούσαμε να το κουρέψουμε την πρώτη μέρα. Ο κ.Τρισέ τότε είχε πει πως αν πάμε σε κούρεμα, θα σταματήσω την χρηματοδότηση.
Για την εξεταστική επιτροπή που είχε μιλήσει για την ΕΛΣΤΑΤ:
Αυτή επιβεβαίωσε την λαθροχειρία της τότε κυβέρνησης
Για κυβερνητική συνεργασία :
Δεν είμαι έτοιμος να συνεργαστώ με τον κ.Σαμαρά. Δεν θα ξανασυνεργαστώ με τον κ.Σαμαρά. Το έκανα την πιο δύσκολη στιγμή. Αντί να κάνει μεταρρυθμίσεις που θα απελευθέρωναν χρήματα, έκανε πίσω σε αυτές. Δηλαδή για να μειώσει ελλείμματα, έκανε μόνο περικοπές και αύξηση φόρων. Ακολούθησε την πιο σκληρή λιτότητα.
Γιατί στήριξε :
Δεν θα έριχνα κυβέρνηση. Οι Παπανδρέου δεν ρίχνουν κυβερνήσεις. Αλλά έκανα σκληρή κριτική. Είπα ότι ήταν αρνητικό για την χώρα μας που πήγε πίσω το νομοσχέδιο για την Παιδεία. Έδινε τον τόνο ότι δεν κάνουμε μεταρρυθμίσεις.
Στο τέλος της θητείας αυτής της κυβέρνησης, ο κ.Σαμαράς τα έκανε πολύ μαντάρα. Έπαιξε τον ΣΥΡΙΖΑίο. Έσκιζε τα μνημόνια και χωρίς να προετοιμάσει κανέναν, έπαιξε τις θυσίες του ελληνικού λαού στα ζάρια στις αγορές. Εγώ όμως ήθελα να κλείσει το ζήτημα του μνημονίου και να πάμε στις αγορές και μετά σε εκλογές.
Αν θα συνεργαστεί με τον Αλέξη Τσίπρα:
Εμείς δεν θα είμαστε εύκολοι στις συνεργασίες. Θα βάλουμε συγκεκριμένους όρους. Μία μυθοπλασία που υπάρχει είναι ότι μιλούν για πρόβλημα μνημονίου. Εκεί μας έφεραν αίτια βαθιάς σήψης καταστημένου, όπου στο κράτος ισχύει το δίκιο του ισχυρού. Το πρώτο λοιπόν είναι ένα σχέδιο αλλαγών. Το δεύτερο μία διαπραγμάτευση σοβαρή και υπεύθυνη με τους εταίρους μας, ότι εμείς θα κάνουμε τις σοβαρές αλλαγές στην χώρα μας, ώστε να ζητήσουμε ελάφρυνση του χρέους μας. Ζητώ να γίνει δημοψήφισμα μετά το τέλος της διαπραγμάτευσης με την ΕΕ. Θα είναι ένα ελληνικό σχέδιο, θα τους πούμε ανήκει σε εμάς αυτή η αλλαγή και εσείς πρέπει να μας βοηθήσετε στην ελάφρυνση του χρέους.http://www.matrix24.gr/

Read more...

Η Μέρκελ έφερε το ΔΝΤ στην Ελλάδα...




Οποιες επαφές είχα με τον Στρος-Καν, τις είχα δημοσιοποιήσει. Αλλοι τις κάναν υπόγεια (BINTEO)...
 Ο Χατζηνικολάου του θύμισε το βίντεο του Λαζόπουλου, όπου ο Στρος-Καν έλεγε, πως, είχε μυστικές επαφές μαζί του. Ο Παπανδρέου διέκοψε τον δημοσιογράφο, λέγοντας, "μίλησε για μυστικές επαφές ο Στρος-Καν?".
"Συγκεκριμένα χρησιμοποίησε την λέξη υπογείως", διόρθωσε ο Χατζηνικολάου. 
Και...
 η απάντηση του Παπανδρέου ήταν, "υπογείως το κάναν άλλοι. Εγώ όποια επαφή είχα με τον Στρος-Καν, την είχα δημοσιοποιήσει. Ειναι γνωστό οτι δεν ήθελα να ερθει το ΔΝΤ στην Ελλάδα. Αγωνίστηκα για ευρωπαϊκό μηχανισμό. Και η κυρία Μερκελ εβαλε και το ΔΝΤ". 
Οσον αφορά για τις επαφες που είχε νωρίτερα με τον Στρος-Καν, είπε πως αυτές εγιναν οπως ακριβώς και πριν από αυτόν είχε κάνει ο Καραμανλής για παροχή τεχνικών γνώσεων για το φορολογικό....


Read more...

Δημοσκόπηση Παν/μίου Μακεδονίας: ΣΥΡΙΖΑ 33,5% - ΝΔ 27%...




Στην προτελευταία δημοσκόπηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για λογαριασμό του ΣΚΑΙ, στην πρόθεση ψήφου ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει 33,5% από 31,5% στην προηγούμενη μέτρηση. 
Η ΝΔ παραμένει σταθερή στο 27%. 

Ακολουθούν το...
Ποτάμι με 7,5% από 6,5% και το ΚΚΕ με τη Χρυσή Αυγή στο 5,5% από 6% στην προηγούμενη μέτρηση. Στο 4,5% η πρόθεση ψήφου για το ΠΑΣΟΚ από 3% στην προηγούμενη μέτρηση και σταθερά στο 3% οι ΑΝΕΛ

Διαβάστε αναλυτικά τα ευρήματα της δημοσκόπησηςΕΔΩ
skai.gr

  

Read more...

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΓΑΡΔΙΚΟΥ-ΒΑΝΕΣΣΑ ΒΑΡΒΑΡΑ


Read more...

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α ΑΘΗΝΑΣ ΜΠΙΛΙΑΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ-ΣΑΝΤΥ



Read more...

Χατζηστέργου Αρετή- Ελευθερία / Υποψήφια Βουλευτής Δωδεκανήσου.



"Είμαι και εγώ επαναστάτης του αυτονόητου. Αυτός είναι ο λόγος που παρά τις δυσχέρειες πήρα την απόφαση να αγωνιστώ με το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών στα Δωδεκάνησα, στην Κω, την ιδιαίτερη πατρίδα μου."

Read more...

Γιώργος Κράλλης‎Κεντρική ομιλία Γιώργου Κράλλη Υποψήφιου Βουλευτή Ηλείας


Read more...

Παπαδόπουλος – Βορίδης...

βορίδης
Δύο βίντεο μια...
πολιτική



Λύση: Ο Δικτάτορας μιλάει συγκεκριμένα για τον κομμουνισμό. Ο εκλεκτός του για την ηγεσία της νεολαίας ΕΠΕΝ αναφέρεται γενικότερα στην Αριστερά

info-war.gr

Read more...