Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Συμφωνία Χρυσοχοΐδη με επιχειρηματίες Πρωτοχρονιά με μειώσεις τιμών έως και 37,9%

tanea.gr

Ποδαρικό με μειώσεις τιμών σε περισσότερα από 600 βασικά καταναλωτικά προϊόντα θα κάνει το 2011. Χθες ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε συμφωνία για μειώσεις τιμών σε 661 προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που θα κυμαίνονται από 0,71% έως 37,9% στην οποία προχώρησε το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας με 33 βιομηχανίες και 4 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Ο υπουργός συναντήθηκε με τους εκπροσώπους μεγάλων βιομηχανιών, ελληνικών και πολυεθνικών, προμηθευτικών εταιρειών και αλυσίδων σούπερ μάρκετ ζητώντας τους να μειώσουν τις τιμές των προϊόντων τους.

Στο κάλεσμά του ανταποκρίθηκαν οι εταιρείες 3ΑΛΦΑ, 3 Ε, Μisko, Βolton Ηellas, Chipita, Colgate Ρalmolive, Creta Farm, Εlbisco, Friesland Campina, Κraft Foods, Νestle, Οptima, Ρepsico- Ηβη, Ρrocter & Gamble, SCΑ, Unilever, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός Αρτα, Γιώτης Α.Ε., ΔΕΛΤΑ Τρόφιμα, Καραμολέγκος, Κίκιζας Μέλισσα, Κρέατα Αττικής, Μέγας Γύρος, Μινέρβα, Νίκας, Ολυμπος, Πίνδος, Πιστιόλας- Αgrino, Υφαντής, Φλωρίδης ΑΕΒΕΚ, οι οποίες από 1 Ιανουαρίου 2011 θα προχωρήσουν σταδιακά σε μειώσεις τιμών σε 468 επώνυμα προϊόντα. Επίσης συμφώνησαν και θα μειώσουν τις τιμές τους σε 112 προϊόντα οι αλυσίδες Carrefour (με 69 επώνυμα προϊόντα), Βερόπουλος (με 15 επώνυμα προϊόντα) και Σκλαβενίτης (με 28 επώνυμα προϊόντα). Παράλληλα οι συγκεκριμένες αλυσίδες συμφώνησαν και σε μειώσεις τιμών για 1.509 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που διακινούν μέσα από τα καταστήματά τους.

Από την 1η Ιανουαρίου 2011
Οι μειώσεις των τιμών, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός, θα αρχίσουν από την 1η Ιανουαρίου 2011 και θα αφορούν σε πρώτη φάση 434 προϊόντα. Οσον αφορά τις μειώσεις στα υπόλοιπα προϊόντα, αυτές θα έχουν ολοκληρωθεί έως την πρώτη εβδομάδα του ερχόμενου Φεβρουαρίου. Η πλειονότητα των μειώσεων φτάνουν μέχρι και 5% (για 347 προϊόντα), από 5% έως 10% αφορούν 218 προϊόντα και πάνω από 10% (96 προϊόντα). Επίσης οι αλυσίδες Lidl και Α-Β Βασιλόπουλος συμφώνησαν να απορροφήσουν τις αυξήσεις των τιμών από τη μετάταξη του ΦΠΑ από το 11% στο 13%. Η απορρόφηση του ΦΠΑ αφορά 1.150 προϊόντα της αλυσίδας Lidl και 359 προϊόντα της σειράς «365» ης αλυσίδας Α-Β Βασιλόπουλος.

Στα περσινά επίπεδα οι τιμές
Την ίδια ώρα με τιμές περσινές θα στρώσουν φέτος το χριστουγεννιάτικο τραπέζι οι καταναλωτές. Η πτώση των πωλήσεων εξαιτίας της κρίσης ακόμα και σε βασικά είδη διατροφής ανάγκασε εμπόρους, βιομηχανίες και σούπερ μάρκετ να παγώσουν ή και να μειώσουν τις τιμές στα τρόφιμα, ενώ οι προσφορές έχουν την τιμητική τους. Την εικόνα αυτή αποτυπώνει και η έρευνα της Deloitte που δείχνει ότι φέτος οι έλληνες καταναλωτές θα μειώσουν σε σχέση με πέρσι τα επιπλέον έξοδά τους για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι κατά 14,8%.

Θα ξοδέψουμε 1,2 δισ. ευρώ λιγότερα
Σύμφωνα με στοιχεία των εμπόρων, εκτιμάται ότι φέτος για το στρώσιμο του γιορτινού τραπεζιού οι Ελληνες θα ξοδέψουν 1,2 δισ. ευρώ λιγότερα. Με δεδομένη την οικονομική κρίση που πλήττει τα νοικοκυριά, έχει αρχίσει μπαράζ προσφορών από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τις άλλες επιχειρήσεις τροφίμων ακόμα και με προσφορές ημέρας, σε μια προσπάθεια να τονωθεί το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Με προσφορές και δώρα οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ προσπαθούν να προσελκύσουν τους καταναλωτές. Ηδη τα μεγάλα καταστήματα έχουν κυκλοφορήσει τους εορταστικούς καταλόγους τους ενώ ορισμένες επιχειρήσεις πραγματοποιούν και εκπτώσεις για κατηγορίες προϊόντων που περιλαμβάνονται στο γιορτινό τραπέζι όπως κρασιά, τυροκομικά, γλυκίσματα κ.λπ. και κυμαίνονται από 10% έως και 20%.

Ερευνα της Deloitte δείχνει ότι φέτος οι Ελληνες θα μειώσουν τα έξοδά τους για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι κατά 14,8% σε σχέση με πέρυσι
TΑ NEA on line
Ολες οι τιμές και οι μειώσεις τους είναι διαθέσιμες
στην ηλεκτρονική σελίδα
http://www. tanea. gr/default. asp? pid=2&ct=3&artΙd=4609346

Εκδηλώσεις στα εμπορικά κέντρα

Στη μάχη της γιορτινής αγοράς μπήκαν και τα εμπορικά κέντρα που φέτος αναμένεται και πάλι να συγκεντρώσουν χιλιάδες καταναλωτές. Με παγοδρόμια, χριστουγεννιάτικη διακόσμηση, ξωτικά και Αϊ-Βασίληδες αλλά και μουσικά events θα επιχειρήσουν να συνδυάσουν την ψυχαγωγία με τα ψώνια, για όσους τα επιλέξουν.

Οι τοπικές αγορές, άλλωστε, προκειμένου να κερδίσουν περισσότερους καταναλωτές, έχουν διοργανώσει εκδηλώσεις όπως αυτές που θα γίνουν από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά που σε τη εορταστική ατμόσφαιρα και σε συνεργασία με τα μέλη του δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να ψωνίσουν σε χαμηλότερες τιμές.

Οπως λένε μικροί και μεγάλοι έμποροι, οι εορτές χρειάζονται πάνω απ΄ όλα καλή ψυχολογία. Μάλιστα φέτος, που στην αγορά των ειδών ένδυσης- υπόδησης, δώρων και παιχνιδιών θα «πέσουν» 2 δισ. ευρώ λιγότερα εξαιτίας των περικοπών στα δώρα μισθωτών και συνταξιούχων, η μάχη για να προσελκύσουν πελάτες θα είναι πιο σκληρή από ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: