Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Μανώλης Γλέζος: «Ποτέ δεν μίλησα για καταθέσεις. Μίλησα για εισοδήματα»...


"Ο Σαμαράς προσπάθησε να διαστρεβλώσει τις δηλώσεις μου".
 ΒΙΝΤΕΟ...
Διευκρινίσεις έδωσε ο Μανώλης Γλέζος, ύστερα από το σχόλιο του περί εσωτερικού δανεισμού, και έκανε λόγο για διαστρέβλωση των δηλώσεών του περί «δέσμευσης καταθέσεων».

Ο επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, δήλωσε πως «Ποτέ δεν μίλησα για καταθέσεις. Μίλησα για εισοδήματα», διευκρινίζοντας πως...
το όριο των 100.000 ευρώ αναφέρεται σε εισόδημα και όχι σε καταθέσεις. Και πρόσθεσε: «Ο ελληνικός λαός, ο φτωχός λαός, θα το κάλυπτε το εσωτερικό δάνειο αν το είχαμε ανάγκη, εγώ λέω ότι δεν χρειάζεται να προχωρήσουμε σε εσωτερικό δανεισμό, άλλοι λένε ότι χρειάζεται».

Ξεκαθάρισε ότι οι απόψεις του δεν είναι προσωπικές. «Στο βιβλίο μου «Η Έξοδος» είχα πει από τότε πώς θα βγούμε από την κρίση. Τους προλόγους μου έχουν κάνει ο Μηλιός και ο Θεωνάς... γιατί δεν ανησύχησαν τότε; Απαντώ σε αυτούς που λένε ότι ''είναι προσωπικές απόψεις του Γλέζου''». 

«Ο Σαμαράς προσπάθησε να διαστρεβλώσει τις δηλώσεις μου, θέλουν να φορολογείται ο λαός θέλουν να οδηγούν τους νέους στη μετανάστευση δε θέλουν να πληρώσουν ούτε μια οι υψηλοεισοδηματίες» κατέληξε.
Δειτε το βίντεο:


Δεν υπάρχουν σχόλια: