Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Υποψήφια Βουλευτής Β΄ Αθηνών με το "Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών"

Γεννήθηκα στη Λαμία στις 4 Απριλίου 1970. Φοίτησα στο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Σεραφείμ, ένα μικρό χωριό, με γλυκύτατους ανθρώπους, και στο Γενικό Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο Μώλου Φθιώτιδας. Σπούδασα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών και ασχολήθηκα με την εκπαίδευση μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, παρακολουθώντας μαθήματα Προγραμματισμού και Δικτύων στα ΤΕΙ Πειραιά.
Είμαι παντρεμένη 1992 και έχω 2 παιδιά.
Ασχολούμαι με την εκπαίδευση από το 1995.
Το επάγγελμά μου, η μεγάλη μου αγάπη για τα παιδιά και κατανοώντας επίσης και γνωρίζοντας την αξία των πρώτων σχολικών χρόνων αλλά και των σχολικών εμπειριών στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των ανθρώπων και στη μετέπειτα πορεία τους, με οδήγησαν να ασχοληθώ με το Γονεϊκό Κίνημα. Διετέλεσα Πρόεδρος των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων 22ου Νηπιαγωγείου Αθηνών, 52ου Δημοτικού Σχολείου, 67ου Γυμνασίου και 19ου Γενικού Λύκειου και Γραμματέας της Ένωσης Γονέων 4ης Δημοτικής Κοινότητας. Ακόμα συμμετείχα στις Σχολικές Επιτροπές των Σχολείων της περιοχής μου, 48ο Γυμνάσιο και 75ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Λέσχης Φιλίας Κάτω Πατησίων.
Από το 2004 μέχρι και σήμερα ασχολούμαι με την Ιδιωτική Εκπαίδευση.
Θα προσπαθήσω λοιπόν να βάλω το δικό μου λιθαράκι, ώστε να γίνει η ζωή μας στην Αττική, και κυρίως των κατοίκων που ζούμε στο Κέντρο της Αθήνας, πιο όμορφη και πιο ανθρώπινη. Για το λόγο αυτό, το Μάιο συμμετείχα στις Περιφερειακές Εκλογές με την Παράταξη "Αττική-Γιάννης Σγουρός-μόνο με έργο".
Πάντα πίστευα ότι ο
πρωταγωνιστικός ρόλος των πολιτών και η οργανωμένη παρουσία τους με
δημιουργικές προτάσεις ενισχύουν το θεσμό της δημοκρατίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: