Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Πλιάτσικο στον ΕΟΠΥΥ...


 
Μέσα σε μόλις δύο χρόνια λειτουργίας, όπως αναφέρει δημοσίευμα της «Ελευθεροτυπίας», οι οφειλές του ΕΟΠΥΥ έφτασαν τα 7,7 δισ. ευρώ, οι δομές υγείας διαλύονται, έχει δοθεί πακτωλός χρημάτων σε ιδιωτικές εταιρείες και...
9,9 εκατ. ευρώ σε Γερμανούς για εκπόνηση μελετών.

Χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη κινδυνεύουν να μείνουν τα 9.5 εκατ. ασφαλισμένων στον ΕΟΠYΥ, καθώς ο οργανισμός, όπως αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία», «από στιγμή σε στιγμή μπορεί να περάσει σε καθεστώς στάσης πληρωμών, αφού οι οφειλές του μέσα σε στα δύο χρόνια λειτουργίας του ανέρχονται στα 7,7 δισ. ευρώ, ενώ τα ποσά που έχει να λαμβάνειν φτάνουν μόλις τα 500 εκατ. ευρώ».

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, τα έσοδα του ΕΟΠΥΥ από εισφορές ασφαλισμένων μειώθηκαν από 3.058.664.750 ευρώ το 2012 σε 1.146.348.708 ευρώ το 2014 και η κρατική επιχορήγηση από 1.023.000.000 ευρώ το 2012 σε μόλις 258.000.000 ευρώ το 2014.

(Αναδημοσίευση από την εφημερίδα «Ελευθεροτυπία»)

«Η κατάσταση είναι εκρηκτική, υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι στα ασφαλιστικά ταμεία, καθώς με το Ν. 4051/2012 το ποσοστό της κρατικής επιχορήγησης από 0,6% του ΑΕΠ μειώθηκε στο 0,4%. Και πριν κοπάσουν οι τυμπανοκρουσίες για τον μεγάλο φορέα των 9,5 εκατομμυρίων ασφαλισμένων με νέα υγειονομική μεταρρύθμιση δημιούργησαν το ΠΕΔΥ, στο οποίο μεταφέρθηκαν και εντάχθηκαν μονάδες Υγείας του ΕΟΠΥΥ στην οργανωτική δομή των Δ.Υ.Πε. ως αποκεντρωμένες μονάδες τους. Ταυτόχρονα άλλαξαν και το σκοπό του ΕΟΠΥΥ αποκλειστικά σε αγοραστή υπηρεσιών υγείας, συρρικνώνοντας δραματικά τις οργανικές μονάδες του (σε ποσοστό πάνω από 50%).

Ήδη από τις 11/10/2013 έχει ανατεθεί στην Task Force το έργο «Μηχανισμός Υποστήριξης για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας και τον ΕΟΠΥΥ» ύψους 4,5 εκατ. ευρώ και διάρκειας δύο ετών.

Επίσης η γερμανική εταιρεία GIZ (η οποία παρέσει συμβουλές και αναλαμβάνει διοικητικούς ρόλους κυρίως σε χώρες τρίτου κόσμου για λογαριασμό της γερμανικής κυβέρνησης) υπέγραψε πρόσφατα σύμβαση συνεργασίας με το υπουργείο Υγείας ύψους 9.890.504 ευρώ, με βασικό αντικείμενο τη διοικητική υποστήριξη, την παροχή συμβουλών και εκπόνηση μελετών που αφορούν τον ΕΟΠΥΥ και την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (ΠΦΥ).

Παράλληλα, έχουν συσταθεί πλήθος επιτροπών και ομάδων εργασίας με τα ίδια αντικείμενα. Στη μνημονιακή Ελλάδα, πριν ολοκληρωθούν οι μελέτες, το υπουργείο Υγείας έσπευσε να διαλύσει δομές ΠΦΥ (με 7.871 διαθεσιμότητες ιατρικού, υγειονομικού και διοικητικού προσωπικού) και να στερήσει αναγκαίες για την υγεία όλου του ελληνικού λαού7 δωρεάν υπηρεσίες, με πρόσχημα την εξοικονόμηση πόρων.

Δεν υπάρχουν πόροι για την παροχή υγειονομικών υπηρεσιών στον ελληνικό λαό, υπάρχει όμως πακτωλός χρημάτων που διαχέεται στις μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες για έργα αμφίβολης αποτελεσματικότητας και αναγκαιότητας.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των εργαζομένων στα ασφαλιστικά ταμεία Θανάση Καποτά, ο ΕΟΠΥΥ κινδυνεύει να βρεθεί σε αδυναμία αποπληρωμής των υποχρεώσεών του. Μέσα σε αυτό το ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο και για λόγους «διασφάλισης του δημόσιου συμφέροντος και εύρυθμης λειτουργίας του ΕΟΠΥΥ με το άρθρο 100 του Ν. 4172/1 θεσμοθετήθηκε ότι δύναται ο ΕΟΠΥΥ να αναθέτει σε ιδιωτικούς ελεγκτικούς φορείς τον έλεγχο και την εκκαθάριση των λογαριασμών των παρόχων.

Έχουν επιλεγεί πέντε κοινοπραξίες εταιρειών, στις οποίες έχει παραχωρηθεί δωρεάν δημόσιο κτήριο στην Πεύκη στο οποίο συστεγάζονται, τα δε λειτουργικά έξοδα βαρύνουν τον ΕΟΠΥΥ. Το ποσό που θα μοιραστούν οι επιλεγείσες κοινοπραξίες υπολογίζεται πάνω από 50.000.000 ευρώ.

Παρ’ όλο που έχει συνδράμει ο οργανισμός τα μέγιστα για να διευκολύνει το έργο τους και να τους μεταφέρει την τεχνογνωσία μέχρι σήμερα δεν έχουν παραδώσει κανένα έργο».

 "Ελευθεροτυπία"

Read more...

Ουτε να το σκέφτεται...




Σε καμία εκδήλωση μνήμης για τα 18 χρονια από τον  θάνατο του Ανδρέα  Παπανδρέου (που συμπληρώνονται σήμερα) δεν εκλήθη ο Ευ. Βενιζέλος. Μάλιστα, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης έφαγε... πόρτα, όταν... 
προσπάθησε να  επικοινωνήσει με τον Γιώργο  Παπανδρέου,  τις  προηγούμενες  μέρες.
Ούτε  ο Γιώργος , ούτε ο  Νίκος , ούτε βέβαια και ο Αντρίκος  συζητoύν  την πραγματοποίηση  οποιασδήποτε  εκδήλωσης, στην οποία θα μπορούσε  να μετάσχει ο  Βενιζέλος.  Άλλωστε  «το ΠΑΣΟΚ πλέον είναι συνιστώσα της  ΕΛΙΑΣ …»,  λένε από το περιβάλλον Παπανδρέου. ..

πηγη parapolitika.gr

Read more...

Αντισυνταγματικές οι περικοπές στις συντάξεις των δικαστικών...


Απόφαση της ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου...

Νέα "μαύρη τρύπα" στα δημοσιονομικά της χώρας αποτελεί η απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, έκρινε αντισυνταγματικές και αντίθετες στην ΕΣΔΑ τις...
αναδρομικές περικοπές των συντάξεων των δικαστικών, εισαγγελέων και των μελών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για επιστροφή στους συνταξιούχους ποσού που θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια ευρώ. Όπως έλεγαν νομικοί κύκλοι πρόκειται για μια απόφαση η οποία αποτελεί «πυξίδα» για τις εκκρεμείς υποθέσεις των συνταξιούχων όλων των ειδικών μισθολογίων και ακολουθεί την κρίση του Μισθοδικείου που το 2013 αποφάνθηκε ότι είναι αντισυνταγματικές οι μειώσεις των αποδοχών των δικαστών.

Σχεδόν ομόφωνα, η Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου σε διάσκεψη κεκλεισμένων των θυρών αποφάσισε ότι οι περικοπές του επιβλήθηκαν στους συνταξιούχους με τον επίμαχο μνημονιακό νόμο υπερβαίνουν τα όρια που θέτουν οι συνταγματικές αρχές της αναλογικότητας και της ισότητας στα δημόσια βάρη.
Παράλληλα, αναφέρθηκε από τους Συμβούλους του Ελεγκτικού Συνεδρίου ότι ναι μεν το κράτος μπορεί να προβεί σε μείωση των συντάξεων δικαστικών (όπως και των αποδοχών τους) όμως η μείωση αυτή δεν μπορεί να γίνει χωρίς να έχει προηγουμένως εκτιμηθεί το δημοσιονομικό όφελος, σε σχέση με τις επιπτώσεις που η μείωση αυτή, καθώς και αν η μείωση είναι αναγκαία ή θα μπορούσε να αναπληρωθεί με άλλα μέτρα ισοδύναμου αποτελέσματος, με μικρότερο κόστος.

Επίσης, προσκρούει ευθέως στο Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ που προστατεύει την περιουσία στην έννοια της οποίας περιλαμβάνονται οι αποδοχές και οι συντάξεις.
Η Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με ισχυρή μειοψηφία, έκανε στροφή 180 μοιρών στην νομολογία της και αποφάσισε ότι η παραγραφή των αξιώσεων των συνταξιούχων δικαστικών είναι διετής και όχι πενταετής.
Το ΕΣ με παλαιότερες αποφάσεις του είχε κρίνει ότι η παραγραφή είναι πενταετής. Όμως, το υπουργείο Οικονομικών είχε ασκήσει αναίρεση επικαλούμενο απόφαση του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου που έκρινε ότι η παραγραφή είναι διετής.
Έτσι, το ΕΣ έκανε δεκτή την αναίρεση του υπουργείου Οικονομικών και παράλληλα προέβη στην μεταστροφή της νομολογίας στο θέμα του χρόνου παραγραφής...
newsbeast.gr

Read more...

Ανδρέας Παπανδρέου (23 Ιούνη 1996 – 23 Ιούνη 2014): Ο Λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά!

Δεκαοχτώ χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου
Στις 23 Ιουνίου 1996 τα ξημερώματα πέθανε ο Ανδρέας Παπανδρέου από ανακοπή καρδιάς στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό κέντρο.
Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο. Γονείς του ήταν ο «Γέρος της Δημοκρατίας», Γεώργιος Παπανδρέου, και η Σοφία Μινέικο.

Ο μικρός Ανδρέας μεγάλωσε και ανατράφηκε μέσα σε ένα βαθιά πνευματικό και πολιτικό περιβάλλον, αφού τα χνάρια που έχει αφήσει ο πατέρας του στην ιστορία αυτής της χώρας ήταν έντονα.

Ο Ανδρέας Παπανδρέου έμεινε για δύο δεκαετίες στην Αμερική, όπου το 1943 έγινε υφηγητής στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, το 1947 επίκουρος και στη συνέχεια τακτικός καθηγητής του Πανεπιστημίου της Μινεσότα, του UCLA της Καλιφόρνια και άλλων Πανεπιστημίων. Το 1951 παντρεύτηκε την Μαργαρίτα Τσαντ. Ήταν ο δεύτερος γάμος του μετά από αυτόν που είχε συνάψει με την Χριστίνα Ρασιά. Από το γάμο του με την Μαργαρίτα αποκτά 4 παιδιά, τον Γιώργο, τη Σοφία, τον Νίκο και τον Ανδρίκο. Το 1959, επιστρέφει για ένα χρόνο στην Ελλάδα με υποτροφίες από το Γκούγκενχάιμ και το Φουλμπράιτ για την μια ερευνητική αναπτυξιακή οικονομική αποστολή.

Η πολιτική του σταδιοδρομία άρχισε το 1962, με την εκλογή του ως Βουλευτή Αχαΐας του Κόμματος της Ένωσης Κέντρου, της οποίας ηγείτο ο πατέρας του Γεώργιος Παπανδρέου, στις εκλογές της 16-2-1964. Μετά τη νίκη της Ένωσης Κέντρου, διορίζεται αρχικά Υπουργός Προεδρίας της Κυβέρνησης και τον ίδιο χρόνο, Αναπληρωτής Υπουργός Συντονισμού (1964-65).

Όταν κηρύσσετε η δικτατορία των συνταγματαρχών, τον Απρίλιο του 1967, συλλαμβάνεται και τον επόμενο χρόνο αποφυλακίζεται και πηγαίνει στο εξωτερικό, πρώτα στη Σουηδία και μετά στον Καναδά. Από το 1968, ιδρύει το Πανελλήνιο Απελευθερωτικό Κίνημα (ΠΑΚ), του οποίου γίνεται αρχηγός και το οποίο αναπτύσσει σημαντική δράση μέχρι την πτώση του δικτατορικού καθεστώτος, τον Ιούλιο του 1974. Μόλις αποκαθίσταται η Δημοκρατία στην Ελλάδα, επιστρέφει από την εξορία και ιδρύει, τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα, το ΠΑ.ΣΟ.Κ. του οποίου γίνεται Πρόεδρος.

Στις πρώτες εκλογές μετά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, που διενεργούνται τον Νοέμβριο του 1974, το ΠΑ.ΣΟ.Κ. εκπροσωπεί με λίγους Βουλευτές (15 έδρες, 13,5% των ψήφων). Στις επόμενες εκλογές (Νοέμβριος 1977), το ΠΑ.ΣΟ.Κ. κάνει ένα σημαντικό άλμα, αφού διπλασιάζει τη δύναμη του (από 13,5% σε 25%) και γίνεται το πρώτο κόμμα της Αντιπολίτευσης, με 93 Βουλευτές και ο Πρόεδρος του, Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.

Στις εκλογές της 18ης Οκτωβρίου 1981, κατά τις οποίες το ΠΑ.ΣΟ.Κ. κατεβαίνει με το σύνθημα της Αλλαγής, εκλέγεται πρώτο κόμμα με ποσοστό 48% και αντιπροσωπεύεται στο Κοινοβούλιο με 173 Βουλευτές. Ο Πρόεδρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ σχηματίζει Κυβέρνηση, η οποία ορκίζεται στις 21 Οκτωβρίου 1981. Στην Κυβέρνηση αυτή, ο Ανδρέας Παπανδρέου αναλαμβάνει, εκτός της θέσης του Πρωθυπουργού και το Υπουργείο της Εθνικής Άμυνας.

Στις εκλογές του 1985 το ΠΑ.ΣΟ.Κ. εκλέγεται και πάλι πρώτο κόμμα. Εκλέγει 161 Βουλευτές (45,2%). Ο Πρόεδρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. σχηματίζει Κυβέρνηση (προσωρινή) στις 5 Ιουνίου 1985 και στις 25 Ιουλίου 1985. Το 1988, ο Ανδρέας Παπανδρέου οδηγήθηκε εσπευσμένα, στο Νοσοκομείο Χέρφιλντ του Λονδίνου και υπεβλήθη σε σοβαρή εγχείρηση καρδιάς. Την ίδια χρονιά παντρεύεται τη Δήμητρα Λιάνη. Στις εκλογές του 1989 το ΠΑ.ΣΟ.Κ. έρχεται δεύτερο κόμμα με ποσοστό 39,15% και 125 έδρες. Ο Πρόεδρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. είναι Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.

Στη δεύτερη εκλογική αναμέτρηση (Νοέμβριος 1989) το ΠΑ.ΣΟ.Κ. έρχεται πάλι δεύτερο κόμμα με ποσοστό 40,67% και 128 έδρες. Στις εκλογές του 1990 το ΠΑ.ΣΟ.Κ. είναι και πάλι το δεύτερο κόμμα με ποσοστό 38,62% και 125 έδρες.

Τον Οκτώβριο του 1993, μετά την παραίτηση της κυβέρνησης Μητσοτάκη, κέρδισε τις εκλογές που ακολούθησαν με ποσοστό 46,82% και σχημάτισε την τρίτη του κυβέρνηση.
Τον Νοέμβριο του 1995 μεταφέρθηκε στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο με σοβαρά προβλήματα υγείας, τα οποία τον οδήγησαν να παραιτηθεί από την πρωθυπουργία τον Ιανουάριο του 1996.


Read more...

Απο το γραφείο του Γ. Παπανδρέου εξαπολύουν επίθεση στον Κ. Καραμανλή

Απο το γραφείο του Γ. Παπανδρέου εξαπολύουν επίθεση στον Κ. Καραμανλή
Η καλύτερη απάντηση σε όσους ακόμα και σήμερα επιχειρούν να συγκαλύψουν τους πραγματικούς ενόχους που επέφεραν θανάσιμο πλήγμα στην ελληνική οικονομία και οδήγησαν τη χώρα στο Μνημόνιο, είναι η ίδια η Έκθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τα Προγράμματα Στήριξης και τα πεπραγμένα της τρόϊκας - Έκθεση που τόσοι προσπάθησαν να "θάψουν" στην Ελλάδα προσποιούμενοι ότι δεν υπάρχει, παρά την υπερπροβολή της πριν την ολοκλήρωσης της, αλλά και ο ίδιος ο Προϋπολογισμός του 2013, που ψήφισαν όλοι οι βουλευτές της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ, το Νοέμβριο του 2012» αναφέρει μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Ελενόπουλος, στενός συνεργάτης του Γιώργου Παπανδρέου με αφορμή δημοσίευμα της Real News περί διόγκωσης του ελλείμματος.
«Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι της γνώμης ότι η προβληματική κατάσταση της Ελλάδας οφειλόταν και στη στατιστική λαθροχειρία κατά τα έτη που προηγήθηκαν της κατάρτισης του προγράμματος. Χαιρετίζει την αποφασιστική δράση της ελληνικής κυβέρνησης για επείγουσα και αποτελεσματική αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένης της ίδρυσης της ανεξάρτητης Ελληνικής Στατιστικής Αρχής τον Μάρτιο του 2010. Σημειώνει ότι η βαθμιαία αποκάλυψη της στατιστικής λαθροχειρίας στην Ελλάδα είχε αντίκτυπο στην ανάγκη αναπροσαρμογής των πολλαπλασιαστών, των προγνώσεων και των προτεινόμενων μέτρων.
Υπενθυμίζει ότι, λόγω της επιμονής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η Eurostat (η στατιστική υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης) είναι πλέον επιφορτισμένη με τις εξουσίες και τα μέσα για την παροχή ενός στέρεου συνόλου αξιόπιστων και αντικειμενικών στατιστικών στοιχείων. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι η μοναδική συγκάλυψη, είναι αυτή που επιδιώκουν όσοι προσπαθούν να αποκρύψουν τις εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης Καραμανλή» αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση.
egiakoumis.gr

Read more...

Πόλεμος ανακοινώσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για το έλλειμα του 2009 με αλληλοκατηγορίες

Πόλεμος ανακοινώσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για το έλλειμα του 2009 με αλληλοκατηγορίες
Η υπόθεση της ΕΛΣΤΑΤ βρίσκεται στα χέρια της ελληνικής Δικαιοσύνης, τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ν.Δ με αφορμή την ανακοίνωση μέσω συνεργάτη του του Γιώργου Παπανδρέου, ο οποίος καταλόγισε ευθύνες στον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή.
Η ανακοίνωση μάλιστα αναφέρει χαρακτηριστικά πως αποτελεί «απαράδεκτη πρακτική πολιτικά πρόσωπα, με πρώτον τον πρώην πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου, να εξαπολύουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κατά προηγούμενων κυβερνήσεων».
Στην ανακοίνωση υπενθυμίζεται ότι η «τότε κυβέρνηση της ΝΔ, πλήρωσε υποχρεώσεις παρελθόντων ετών του Δημοσίου πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ. Θυμίζουμε, επίσης, ότι το 2009 οι εκλογές προκλήθηκαν από τον κ. Παπανδρέου, ο οποίος διαχειρίστηκε από εκεί και πέρα την οικονομία της χώρας με το γνωστό δόγμα «Λεφτά Υπάρχουν». Ας είναι, λοιπόν, οι πάντες και πιο προσεκτικοί και πιο υπεύθυνοι», καταλήγει η ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας.
Η απαντηση του ΠΑΣΟΚ 
Η ΝΔ κατά την ψήφιση του προϋπολογισμού του 2012 και του 2013 αναγνώρισε με την ψήφο της Κοινοβουλευτικής της Ομάδας ότι το έλλειμμα της χώρας το 2009 ήταν στο 15,8% του ΑΕΠ, πράγμα που επικύρωσε τόσο η Εurostat όσο και η Έκθεση του ευρωκοινοβουλίου για τους λόγους που μπήκαμε στα μνημόνια.
Όλα τα άλλα είναι για εσωτερική κατανάλωση. 
egiakoumis.gr

Read more...

ΣΥΡΙΖΑ: Eγκρίθηκε το σχέδιο πολιτικής απόφασης...


Κλιμάκωση του αντιπολιτευτικού αγώνα με στόχο εκλογές ζήτησε από την Κεντρική Επιτροπή, ο Αλέξης Τσίπρας



NEA ANAΡΤΗΣΗ

Έληξαν οι διαδικασίες της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ όπου με μεγάλη πλειοψηφία εγκρίθηκε το...
σχέδιο πολιτικής απόφασης.

Η τροπολογία που κατέθεσε η Αριστερή Πλατφόρμα για το ζήτημα των συμμαχιών έλαβε 59 ψήφους υπέρ, 84 κατά, 4 λευκά, ενώ υπήρξαν και 7 αποχές.
Ολοκληρώνοντας τις εργασίες της ΚΕ ο Αλέξης Τσίπρας μίλησε για δύο στρατηγικές επιλογές ενώπιον των οποίων βρίσκεται ο ΣΥΡΙΖΑ."Η μία είναι να αφήσουμε την κυβέρνηση να βράσει στο ζουμί της μέχρι να πέσει σαν ώριμο φρούτο, κάτι όμως που μπορεί να μας πάει μέχρι το 2016 με καταστροφικά αποτελέσματα για τον τόπο και να δώσουμε τη μάχη σε άλλες συνθήκες. Η άλλη επιλογή είναι να κάνουμε τα πάντα ώστε να προκαλέσουμε συνθήκες κλιμάκωσης των αγώνων και να προκαλέσουμε προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία άμεσα, εντός του 2014" σχολίασε και τάχθηκε υπέρ της δέύτερης.

Αναφερόμενος στην εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας έκανε λόγο για ένα ζήτημα πρωτίστως πολιτικό και σημείωσε ότι η αποτροπή εκλογής Προέδρου είναι σημαντική απόφαση που δεν μπορεί να γίνει σε κεντρικό και θεσμικό επίπεδο κορυφής, αλλά στη βάση πρωτοβουλιών, πολιτικών και κινηματικών.

Ο Αλέξης Τσίπρας άφησε ανοιχτό το ζήτημα σύστασης εξεταστικής για το θέμα των υποβρυχίων σημειώνοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα απευθυνθεί σε βουλευτές άλλων κομμάτων για συνεργασία σε διάφορα κοινωνικά και πολιτικά μέτωπα.

Το σχέδιο απόφασης αναφέρει ότι τα σχέδια της κυβέρνησης μπορούν να ανατραπούν με πρωτοβουλίες σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο που θα αποτρέπουν τις κυβερνητικές επιδιώξεις και προσθέτει ότι η προοδευτική αλλαγή στη χώρα δεν θα προέλθει από ανακατατάξεις στην κορυφή της πυραμίδας του πολιτικού σκηνικού, αλλά κυρίως στη βάση με τη συγκρότηση και ενεργοποίηση μιας νέας κοινωνικής και πολιτικής πλειοψηφίας.

Οι κομματικές οργανώσεις καλούνται μέχρι τα μέσα Ιουλίου να αποτιμήσουν το πρόσφατο εκλογικό αποτέλεσμα και οι περιφερειακές οργανώσεις να προωθήσουν τις προτάσεις τους για την ενίσχυση της πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ώστε το κόμμα να είναι έτοιμο για το ενδεχόμενο εθνικών εκλογών...
 

 

 


Read more...

Το 100% δεν είναι "απόλυτη αναπηρία";...


Hλικιωμένη γυναίκα, συνταξιούχος του ΟΓΑ, κατάκοιτη και με αναγνωρισμένη αναπηρία στον ύψιστο βαθμό εφ’ όρου ζωής, δεν λαμβάνει το σχετικό επίδομα, γιατί ο νόμος δεν...
το προβλέπει για όσους εισπράττουν σύνταξη λόγω γήρατος!.

Καθημερινές είναι οι περιπτώσεις ανθρώπων με αναγνωρισμένο ποσοστό αναπηρίας, οι οποίοι δεν δικαιούνται το επικουρικό επίδομα, λόγω της προβληματικής ερμηνείας των όρων «ανάγκη» και «μη αναγκαία υπηρεσία ή παροχή» στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τον τομέα...
της πρόνοιας. Η Γεωργία Κιούση είναι συνταξιούχος του ΟΓΑ με ποσοστό αναπηρίας 100%, εφ’ όρου ζωής, και αναγνώριση αναγκαιότητας βοήθειας ετέρου προσώπου. Ωστόσο, η υπάρχουσα νομοθεσία την αποκλείει από το δικαίωμα του επιδόματος απολύτου αναπηρίας! Το 2011 κατέθεσε αίτηση στον ΟΓΑ για χορήγηση εξωιδρυματικού επιδόματος και βοήθημα ετέρου προσώπου και κλήθηκε να εξεταστεί από τις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές των ΚΕΠΑ, δύο φορές μάλιστα.

Η Πρωτοβάθμια Υγειονομική Επιτροπή τής αναγνώρισε ποσοστό αναπηρίας 85%, καθώς και την ανάγκη βοήθειας ετέρου προσώπου. Η οικογένεια της κ. Κιούση προέβη σε ένσταση επί της γνωμάτευσης, με αποτέλεσμα να περάσει από Δευτεροβάθμια Υγειονομική Επιτροπή, της οποίας η γνωμάτευση αναθεωρεί την προηγούμενη απόφαση, αναγνωρίζοντάς της ποσοστό αναπηρίας 100% εφ’ όρου ζωής.

«Είναι κατάκοιτη, με εμφανή σημάδια κατάκλισης και με ανάγκη συχνής ιατρικής, φαρμακευτικής και ειδικής σωματικής περιποίησης. Καλείται να ζήσει με 340 ευρώ τον μήνα», λέει στην «Εφ.Συν.» η Σία, κόρη της κ. Κιούση. Η Σία είναι άνεργη με δύο παιδιά. Η σχεδόν κατάκοιτη μητέρα της ζει μαζί τους. «Δεν μπορώ να ψάξω για δουλειά. Πες ότι βρίσκω μια θέση με 400 ευρώ. Τα 300 θα πρέπει να τα δώσω για φάρμακα και εξετάσεις».

Από το 2002…

Η μεγάλη αδικία του συστήματος εντοπίζεται στο γεγονός ότι το επίδομα απολύτου αναπηρίας το δικαιούνται μόνο οι συνταξιούχοι χηρείας και αναπηρίας και όχι οι συνταξιούχοι γήρατος. Το ζήτημα έχει εντοπιστεί και επισημανθεί από τον Συνήγορο του Πολίτη ήδη από το 2002, στην ετήσια έκθεση που δημοσιεύτηκε. «Η εν λόγω ρύθμιση, που θέτει ως κριτήριο για τη χορήγηση του επιδόματος την αιτία συνταξιοδότησης, προκαλεί σοβαρή διάκριση σε βάρος των συνταξιούχων γήρατος, μολονότι και αυτοί μπορεί να είναι βαρέως νοσούντες που χρήζουν φροντίδας άλλου προσώπου», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο κείμενο της έκθεσης.

Μάλιστα, ο Συνήγορος είχε απευθυνθεί στη Διεύθυνση Αναπηρίας και Κοινωνικής Εργασίας της διοίκησης του ΙΚΑ, ενώ έχει επισημάνει από τότε επανειλημμένως την αναγκαιότητα προώθησης νομοθετικής ρύθμισης που να καθορίζει κατά τρόπο ενιαίο τις προϋποθέσεις χορήγησης του επιδόματος σε όλες τις κατηγορίες συνταξιούχων, χωρίς ωστόσο να έχει αλλάξει κάτι μέχρι στιγμής.


Ακατάσχετη αναλγησία
Ο πατέρας ενός ανήλικου παιδιού που αντιμετωπίζει πρόβλημα ακοής κατήγγειλε προ ημερών σε τηλεοπτική εκπομπή ότι το «ακατάσχετο» επίδομα για ακουστικά βαρηκοΐας του παιδιού κατασχέθηκε λόγω χρεών του ίδιου. Συγκεκριμένα, το ποσό μπλοκαρίστηκε πριν καν φτάσει στην τράπεζα...
efsyn.gr

Read more...

Ρε, ποιοι μ@λ@κες μας κυβερνάνε!...


Επειδή φοβάμαι ότι ενδεχομένως και να πάσχω από το «front page syndrome», γι’ αυτό για ένα δίμηνο δεν θα δώσω σχεδόν καμία συνέντευξη, λέει ο Αδωνις Γεωργιάδης.

Ο Αδωνις ζητάει συγνώμη απ' τον πρωθυπουργό για τον άσχημο τρόπο που του μίλησε (οταν τον απομάκρυνε από το δοβλέτι της Υγείας).
Τον πρωθυπουργό που - όσοι τον είδαν, σταυροκοπιόντουσαν - βγήκε, ειδικά για τον Αδώνιδα, να κάνει δήλωση στα κάγκελα του Μαξίμου!...
 Εμείς τι να πούμε! Τα λέει όλα ο ίδιος ο...
Αδωνις Γεωργιάδης στην συνέντευξη που εδωσε στην "Καθημερινή". 

«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον πρωθυπουργό. Η πρώτη μου αντίδραση στην απομάκρυνσή μου από το υπουργείο Υγείας ήταν εκ μέρους μου ένας άθλιος χειρισμός. Επέδειξα απαράδεκτη συμπεριφορά, που αδικεί πάρα πολύ τον εαυτό μου. Εχω μετανιώσει όσο δεν φαντάζεστε και θέλω να του ζητήσω και δημοσίως συγγνώμη».

Για να διαβάσετε ολοκληρη την συνεντευξη του Γεωργιάδη, πατήστεΕΔΩ...

Read more...

Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Το "βαθύ λαρύγγι" ξεσκεπάζει τη Χρυσή Αυγή...


"Είμαι ναζί και φασίστας, αλλά όχι δολοφόνος"...

Ιδιαιτέρως σημαντική και κρίσιμη κρίνεται από αστυνομικούς και δικαστικούς κύκλους η κατάθεση του Ηλία Σταύρου στις ανακριτικές Αρχές.

Ο...
πρώην υποψήφιος βουλευτής της Χρυσής Αυγής στον νομό Ημαθίας, προσήλθε αυτοβούλως και αιφνιδίως στις ανακτρίτριες Κλάπα-Δημητροπούλου και κατέθεσε όλα όσα γνωρίζει για το φασιστικό μόρφωμα, αλλά και στοιχεία, έγγραφα, φωτογραφίες και βίντεο...
πηγή Έθνος

Read more...

Μείωση σοκ στα εφάπαξ...


Μειώσεις-σοκ, που κατεβάζουν το εφάπαξ από τις 25.000 στις 4.650 ευρώ, βγάζει ο νέος μαθηματικός τύπος για τον υπολογισμό του βοηθήματος με την εφαρμογή του ετήσιου συντελεστή βιωσιμότητας, που θα ισχύσει για όσους...
αποχώρησαν από την 1η Σεπτεμβρίου του 2013 και μετά.

Οι περικοπές με το νέο μαθηματικό τύπο μπορεί να φτάνουν, δηλαδή, για ορισμένους φορείς Πρόνοιας έως και 81,4%, εξαϋλώνοντας κυριολεκτικά το εφάπαξ σε Ταμεία με ελλείμματα, που είναι τα περισσότερα και, κυρίως, αυτά του Δημοσίου.

Η αποκάλυψη αυτή έρχεται για πρώτη φορά στο φως της δημοσιότητας από τον «Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής» ο οποίος δημοσιεύει επίσημο έγγραφο που έστειλε το ΙΚΑ στο υπουργείο Εργασίας στις 19 Ιουνίου, με το χαρακτηρισμό του ως «Εξαιρετικά Επείγον», ζητώντας άμεσα να διευκρινιστούν σημεία της υπουργικής απόφασης σχετικά με τον υπολογισμό του βοηθήματος για τις νέες αιτήσεις. Και αυτό γιατί, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, ο νέος μαθηματικός τύπος και ο συντελεστής βιωσιμότητας έχουν εφαρμογή στον υπολογισμό των εφάπαξ για όσους αποχωρούν από την υπηρεσία από 1/9/2013 και μετά, ενώ τα εφάπαξ που παίρνουν όσοι αποχώρησαν μέχρι 31/8/2013 υπολογίζονται με τον παλιό τρόπο και χωρίς τις νέες μειώσεις.

Αυτό σημαίνει ότι ένας ασφαλισμένος που δικαιούνται να πάρει εφάπαξ 30.000 ευρώ, μετά την εφαρμογή του συντελεστή 0,179 θα πάρει 5.370 ευρώ (30.000 ευρώ Χ 0,179=5.370 ευρώ).

Όσο υψηλότερος και πλησιέστερος στην ακέραια μονάδα είναι ο συντελεστής βιωσιμότητας τόσο μικρότερες θα είναι και οι μειώσεις.

Δηλαδή, για αρχικό εφάπαξ 30.000 ευρώ με συντελεστή βιωσιμότητας 1 το ποσό δεν αλλάζει, ενώ με συντελεστή 0,75 το ποσό πέφτει στις 22.500 ευρώ και με συντελεστή 0,65 πέφτει στις 19.500 ευρώ.

Επιβεβαιώνει ο Σπυρόπουλος

Διευκρινίσεις αναφορικά με το σημερινό δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής» για την μείωση του εφάπαξ από το ΙΚΑ έδωσε ο Ροβέρτος Σπυρόπουλος μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ.

Ο διοικητής του ΙΚΑ αποκάλυψε πως ο ίδιος δεν έχει διαβάσει το επίμαχο έγγραφο, που αναφέρεται στον τύπο με τον οποίο θα υπολογίζεται το ύψος του εφάπαξ, επιβεβαιώνοντας ωστόσο την ισχύ αυτού του εγγράφου.

«Δεν έχω δει την απάντηση των υπηρεσιακών δομών του υπουργείου», είπε ο κ. Σπυρόπουλος...
real.gr

Read more...

Εκτός παιδικών σταθμών χιλιάδες παιδιά...


Έρχονται δίδακτρα ακόμη και για ανέργους...

Εκτός παιδικών σταθμών αναμένεται να μείνουν χιλιάδες παιδιά σε όλη τη χώρα καθώς λόγω έλλειψης κονδυλίων τα υπουργεία Εργασίας και Εσωτερικών σκοπεύουν να...
μειώσουν το όριο του εισοδηματικού κριτηρίου από 30.000 ευρώ που είναι σήμερα σε τουλάχιστον 25.000 ευρώ. Παράλληλα θα μειωθεί και το ποσό που χορηγείται μέσω της επιταγής εισόδου (voucher) από 2.500 ευρώ που είναι σήμερα στα 2.300 ευρώ, με αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να κληθούν οι ίδιοι οι γονείς να καλύψουν της διαφορά μέσω διδάκτρων, κάτι που ζητάει η ΕΕ ακόμη και για τους άνεργους (σ.σ. 30 έως 50 ευρώ το μήνα), όπως αναφέρει η ιστοσελίδα aftodioikisi.gr.

Να σημειωθεί ότι για την περίοδο 2013-2014 ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανήλθε σε 182 εκ. ευρώ και καλύφθηκαν 70.678 θέσεις παιδιών, ενώ φέτος τα χρήματα που έχουν εξασφαλιστεί είναι μόλις 130 εκατ. και καταβάλλονται προσπάθειες να εξασφαλιστούν 25 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Ανάπτυξης και 25 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Εσωτερικών.

Από την πλευρά της η ΚΕΔΕ τονίζει ότι για να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση (σ.σ. σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι αιτήσεις θα ξεπεράσουν τις 100 χιλιάδες) απαιτούνται τουλάχιστον 250 εκατ. ευρώ.

Μάλιστα, σε προ ημερών συνάντησή της με τον υφυπουργό Εργασίας Βασίλη Κεγκέρογλου η ΚΕΔΕ είχε ζητήσει να δοθεί ένα μέρος από τα αδιάθετα 200 εκατ που προορίζονται για το κοινωνικό μέρισμα για να μην μπει «λουκέτο» σε παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς, σε ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ- ΜΕΑ.

Υπενθυμίζεται ότι από το νέο έτος η χρηματοδότηση των προγραμμάτων θα γίνεται απευθείας από τις περιφέρειες που αναλαμβάνουν την ευθύνη εύρεσης των ανάλογων κονδυλίων...

Read more...

Πώς έφτασαν οι Αρχές στο δεύτερο φορτίο Σε παλαιά... κοτέτσια εντοπίστηκε η νέα μεγάλη ποσότητα ηρωίνης


Σε παλαιά... κοτέτσια εντοπίστηκε η νέα μεγάλη ποσότητα ηρωίνης
Η νέα μεγάλη ποσότητα ηρωίνης. Συνολικά έχουν εντοπιστεί δύο τόνοι και 120 κιλά -η μεγαλύτερη ποσότητα που έχει βρεθεί σε ευρωπαϊκό έδαφος  

Αθήνα
Μέσα σε εγκαταλελειμμένα κοτέτσια σε αποθήκη στο Κορωπί, που χρησιμοποιούσε παλαιότερα ως ορνιθοτροφεία γνωστή εταιρεία, βρέθηκε ο σχεδόν ένας τόνος ηρωίνης κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Η νέα επιχείρηση έγινε, παρουσία εισαγγελέα, από τα στελέχη της Διοίκησης Ασφαλείας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δίωξης Ναρκωτικών και Λαθρεμπορίου του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος και το γραφείο στην Αθήνα της Αμερικάνικης Υπηρεσίας Δίωξης Ναρκωτικών (DEA).

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι λιμενικοί εντόπισαν και κατάσχεσαν συνολικά 138 συσκευασίες με ηρωίνη συνολικού μεικτού βάρους 986 κιλών και 600 γραμμαρίων ενώ συνελήφθησαν 14 άτομα, εκ των οποίων 12 αλλοδαποί και δύο έλληνες.

Οι συλληφθέντες κρατούνται στο Λιμεναρχείο Πειραιά και ενδεχομένως τη Δευτέρα το πρωί θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα.

Για την εξέλιξη της υπόθεσης ενημερώνονταν διαρκώς από τις πρώτες πρωινές ώρες ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης από τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος Αθανάσιο Αθανασόπουλο.

Όπως ανέφεραν στελέχη του Λιμενικού η υπόθεση αυτή αποτελεί συνέχεια εκείνης με τον εντοπισμό πριν από περίπου μια εβδομάδα πάνω του ενός τόνου ηρωίνης σε άλλη αποθήκη στο Κορωπί, για την οποία έχουν ήδη προφυλακισθεί εννέα άτομα μεταξύ των οποίων και ένας 40χρονος εφοπλιστής.

Έτσι, μέχρι στιγμής, η συνολική ποσότητα της ηρωίνης που έχει εντοπιστεί και κατασχεθεί ανέρχεται σε δύο τόνους και 120 κιλά -η μεγαλύτερη που έχει βρεθεί ποτέ σε ευρωπαϊκό έδαφος.

Όλα τα ναρκωτικά φέρεται να είχαν μεταφερθεί στην Ελλάδα με το δεξαμενόπλοιο «Noor 1», σημαίας Τόνγκο, που βρίσκονταν εδώ και καιρό στη θαλάσσια περιοχή της Ελευσίνας και είχε μπει στο στόχαστρο του Λιμενικού.

Από την έρευνα προέκυψε πως το συγκεκριμένο πλοίο που ανήκει στην εταιρεία «Μπρόντε» είχε ξεκινήσει στα τέλη Απριλίου από το λιμάνι της Σάρζα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Στις αρχές Μαΐου σε διεθνή ύδατα στα ανοιχτά του Ομάν μεταφορτώθηκαν από λάντζα τα ναρκωτικά.

Το δεξαμενόπλοιο έφτασε στην Ελευσίνα για ναυπηγοεπισκευή στις 7 Ιουνίου ενώ κατά το ταξίδι στη χώρα μας ο καπετάνιος δήλωσε μηχανική βλάβη και για αυτό κατέπλευσε πλησίον ναυπηγείου.

Πληροφορίες ανέφεραν πως από την Ελευσίνα η ηρωίνη μεταφέρθηκε με φορτηγό που είχε ειδικά διαμορφωμένες κρύπτες στις δυο αποθήκες στο Κορωπί και στην έπαυλη του εφοπλιστή στη Φιλοθέη. Ειδικότερα η ηρωίνη είχε κρυφτεί κάτω από πέλετ.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Λιμενικού «συγκεκριμένα, δεξαμενόπλοιο ονόματι "NOOR ONE”, το οποίο βρίσκεται στην περιοχή Βλήχας Ελευσίνας, είναι το πλοίο το οποίο μετέφερε την ανωτέρω ποσότητα ηρωίνης από τα διεθνή ύδατα μεταξύ του Ομάν και του Πακιστάν, καθώς και την ποσότητα των ενός τόνου, εκατόν τριάντα τριών κιλών και τετρακοσίων είκοσι γραμμαρίων ηρωίνης, που είχε εντοπιστεί και κατασχεθεί την 12-06-2014 σε αποθήκη στο Κορωπί. Και στην περίπτωση αυτή, η παραπάνω ποσότητα ηρωίνης των εννιακοσίων ογδόντα έξι κιλών και εξακοσίων γραμμαρίων ηρωίνης, τοποθετήθηκε σε φορτηγό όχημα (κάτω από καύσιμη ύλη ΠΕΛΕΤ), το οποίο και την μετέφερε σε αποθήκη στην περιοχή Λαμπρίκα Κορωπίου.»

Κατά την έρευνα, επίσης, που έγινε το απόγευμα του Σαββάτου στο πλοίο διαπιστώθηκε πως δεν διέθετε παραστατικά για την κατοχή 18 τόνων καυσίμων οπότε θα υπάρξουν κατηγορίες και για λαθρεμπόριο καυσίμων.

Επιπλέον κατά τη συγκέντρωση των στοιχείων στο δεξαμενόπλοιο διαπιστώθηκε πως τα ναρκωτικά βρίσκονταν σε άλλη αποθήκη στο Κορωπί όπου στη συνέχεια έγινε η έρευνα.

Κατά την επιχείρηση του Λιμενικού στην Ελευσίνα συνελήφθησαν τα 10 μέλη του πληρώματος (όλοι υπήκοοι Ινδίας) και άλλα τέσσερα άτομα ως μέλη του κυκλώματος. Ανάμεσα στα οποία μια γυναίκα που εμφανίζεται η εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας, ένας έλληνας που φέρεται να έχει βοηθήσει στη μεταφορά της ηρωίνης στη Φιλοθέη και ένας υπήκοος Ιράν ο οποίος φέρεται να είχε το ρόλο του διαμεσολαβητή για τη μεταφορά των ναρκωτικών και βρίσκονταν στην αποθήκη.

Αξιωματικοί του Λιμενικού έλεγαν χαρακτηριστικά πως «ο τρόπος απόκρυψης της συνολικής ποσότητας η ηρωίνης των 2 τόνων και 120 γραμμαρίων στο δεξαμενόπλοιο «NOOR ONE», ήταν τόσο προσεγμένος, μελετημένος και σχεδιασμένος που ο εντοπισμός της δεν ήταν εύκολος ούτε από τα ειδικά σκυλιά της υπηρεσίας» και πρόσθεσαν ότι «το φορτίο έφυγε από το συγκεκριμένο σημείο σε τρεις δόσεις με διαφορετικούς τρόπους και με διαφορετικά οχήματα και φορτηγά».

Επιπλέον ένας από τους αλλοδαπούς συλληφθέντες είναι ο οδηγός φορτηγού που είχε εντοπιστεί τις προηγούμενες ημέρες σε πάρκινγκ φορτηγών στην περιοχή του Σχιστού, το οποίο θεωρείται ότι είναι αυτό που θα χρησιμοποιούνταν για τη μεταφορά των ναρκωτικών στην Ευρώπη.

Υπενθυμίζεται πως τις προηγούμενες ημέρες λιμενικοί και αστυνομικοί είχαν κάνει έρευνα σε αποθήκη στο Κορωπί κοντά σε εκείνη που είχαν βρεθεί τα ναρκωτικά και όπως ανέφεραν πληροφορίες σκόπευε να νοικιάσει ο εφοπλιστής.

Δηλώσεις Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη

Σε δηλώσεις του ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου επεσήμανε πως «για τη χθεσινή νέα επιτυχία εντοπισμού και κατάσχεσης ενός ακόμη τόνου ηρωίνης, αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στο Λιμενικό Σώμα και στα στελέχη που συμμετείχαν σε αυτή την επιχείρηση. Σας τα μεταφέρω από τον Πρωθυπουργό, σας τα εκφράζω εγώ προσωπικά και βέβαια όλος ο ελληνικός λαός. Οι συντονισμένες προσπάθειες, η αμεσότητα στις επιχειρήσεις, το υψηλό αίσθημα επαγγελματισμού, η σοβαρότητα στην προετοιμασία και ο συνδυασμός όλων των πληροφοριών, οδήγησαν στο να κατασχεθεί η μεγαλύτερη ποσότητα ηρωίνης που έχει βρεθεί σε ευρωπαϊκό και, ενδεχομένως σε παγκόσμιο επίπεδο».

«Κάποιοι που πιστεύουν ότι η Ελλάδα είναι ξέφραγο αμπέλι θα απογοητευτούν. Η Ελλάδα έχει αξιόπιστες αρχές ασφαλείας, έχει ένα Λιμενικό Σώμα, το οποίο δίνει μάχη σε όλα τα επίπεδα καθημερινά και αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια για την αυτοθυσία των ανδρών και των γυναικών του. Ιδιαίτερα, όμως, συγχαρητήρια αξίζουν στη Διεύθυνση Δίωξης Ναρκωτικών και Λαθρεμπορίου του Λιμενικού Σώματος, στα στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, σε όλες τις Ειδικές Δυνάμεις του Λιμενικού Σώματος που συμμετείχαν σε αυτή την επιχείρηση, στη Μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών Λ.Σ. και βέβαια στα Τμήματα Ασφαλείας και Πληροφοριών, τα οποία έδρασαν με πρωτοφανή αποτελεσματικότητα, συνδυάζοντας πάρα πολλές πληροφορίες» πρόσθεσε ο υπουργός Ναυτιλίας.
 
Ο κ. Βαρβιτσιώτης τόνισε ακόμη πως «το Λιμενικό Σώμα θα συνεχίζει να συνεργάζεται με όλες τις διεθνείς αρχές για την αντιμετώπιση της μεγάλης υπόθεσης που λέγεται λαθρεμπόριο ναρκωτικών. Θα συνεχίσει να αξιοποιεί όλες τις διεθνείς συνεργασίες και πληροφορίες, για να μπορέσει να έχει στο μέλλον και άλλες τέτοιου είδους επιτυχίες. Οι έρευνες συνεχίζονται και ελπίζουμε ότι σύντομα θα έχουμε και περισσότερα στοιχεία για αυτή την πολύ μεγάλη υπόθεση και πολύ μεγάλη επιτυχία».

Επίσης, ο Αρχηγός του Λιμενικού στη σύντομη ομιλία του δήλωσε: «Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση, μετά και την δεύτερη αποτελεσματική επιχείρηση των στελεχών του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής, να τους συγχαρώ για τον επαγγελματισμό και τη μεθοδικότητα που επέδειξαν στον τρόπο δράσης. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλες τις αρχές, διεθνείς και ελληνικές, που συνεργάστηκαν για αυτό το αποτέλεσμα. Το Λιμενικό Σώμα θα συνεχίσει να εκτελεί με τον ίδιο αποτελεσματικό τρόπο την αποστολή που του έχει θέσει η πολιτεία και θα συνεχίσει να δίνει ιδιαίτερο βάρος στην καταπολέμηση της διακίνησης ναρκωτικών ουσιών.»
Newsroom ΔΟΛ

Read more...

Έτσι θα προστατέψετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό από κατάσχεση...




Νέα ηλεκτρονική εφαρμογή στο TAXISnet, όπου οι φορολογούμενοι θα μπορούν να δηλώνουν τον μοναδικό λογαριασμό τους για τον οποίο ισχύει το ακατάσχετο, ώστε να προλαμβάνονται πλήρως τα ...
περιστατικά εσφαλμένης κατάσχεσης, θέτει σε λειτουργία εντός των επομένων ημερών το υπουργείο Οικονομικών.

Όπως ανακοινώθηκε, «ο Νόμος 4254/2014 για κατασχέσεις χρημάτων από τραπεζικούς λογαριασμούς φορολογούμενων με χρέη προς το Δημόσιο διασφαλίζει το ακατάσχετο ποσό των 1.500 ευρώ μηνιαίως.

Επιπλέον, προβλέπει ρητά ότι πέραν των 1.500 ευρώ, είναι ακατάσχετα προνοιακά επιδόματα, όπως των πολυτέκνων και των τετραπληγικών, καθώς και το κοινωνικό μέρισμα».

Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, «οι περιπτώσεις εσφαλμένων κατασχέσεων από τις τράπεζες οφείλονται στο γεγονός ότι οι φορολογούμενοι δεν δήλωσαν στις τράπεζες τα ορθά στοιχεία προέλευσης των χρημάτων που διατηρούσαν στους λογαριασμούς τους ή δεν δήλωσαν τον έναν μοναδικό λογαριασμό τους για τον οποίο θα ισχύει το ακατάσχετο».

Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, «το υπουργείο Οικονομικών, λαμβάνοντας γνώση των περιπτώσεων αυτών, μερίμνησε από την πρώτη στιγμή για την αποφυγή των εσφαλμένων κατασχέσεων και από τις 14/04/2014 εξέδωσε την ΠΟΛ 1109/2014, για την αντιμετώπιση τέτοιου είδους προβλημάτων.

Επιπρόσθετα, το υπουργείο έχει ήδη ετοιμάσει και θα ενεργοποιήσει εντός των ημερών μια νέα ηλεκτρονική εφαρμογή, όπου οι φορολογούμενοι θα μπορούν μέσω του TAXISnet να δηλώνουν τον έναν μοναδικό λογαριασμό τους για τον οποίο ισχύει το ακατάσχετο, ώστε να προλαμβάνονται πλήρως τα περιστατικά εσφαλμένης κατάσχεσης».

Read more...

Γ. Παπανδρέου: Αποκρύπτουν τις εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης Καραμανλή...


 gap


Απάντηση στο σημερινό δημοσίευμα της "Real News", σύμφωνα με το οποίο τα δύο πρώην μέλη του Δ.Σ. της Στατιστικής Αρχής Ζωή Γεωργαντά και Νικόλαος Λογοθέτης καταγγέλλουν μεθοδεύσεις των...
δικαστικών Αρχών για να απαλλαγούν των ευθυνών τους οι Γιώργος Παπανδρέου και Γιώργος Παπακωνσταντίνου, δίνει δια του στενού του συνεργάτη Γιώργου Ελενόπουλου ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου.
Ερωτηθείς σχετικά από δημοσιογράφους, ο κ. Ελενόπουλος αναφέρει ότι: «Η καλύτερη απάντηση σε όσους ακόμα και σήμερα επιχειρούν να συγκαλύψουν τους πραγματικούς ενόχους που επέφεραν θανάσιμο πλήγμα στην ελληνική οικονομία και οδήγησαν τη χώρα στο Μνημόνιο, είναι η ίδια η Έκθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τα Προγράμματα Στήριξης και τα πεπραγμένα της τρόϊκας - Έκθεση που τόσοι προσπάθησαν να "θάψουν" στην Ελλάδα προσποιούμενοι ότι δεν υπάρχει, παρά την υπερπροβολή της πριν την ολοκλήρωσης της, αλλά και ο ίδιος ο Προϋπολογισμός του 2013, που ψήφισαν όλοι οι βουλευτές της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ, το Νοέμβριο του 2012».
Και συνεχίζει η ανακοίνωση: «Και τα δύο, δικαιώνουν πλήρως την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και αναδεικνύουν τους πραγματικούς υπεύθυνους. 
Όσον αφορά τον Προϋπολογισμό:
Στη σελίδα 16 της Εισηγητικής Έκθεσης του Προϋπολογισμού του 2013, της κυβέρνησης Σαμαρά - Προϋπολογισμός που ψηφίστηκε στις αρχές Νοεμβρίου 2012 από την Ελληνική Βουλή, αναφέρεται σαφώς: «Το 2011, δεύτερο έτος εφαρμογής του Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής, επιτεύχθηκε μείωση τουελλείμματος της Γενικής Κυβέρνησης κατά 1,3 εκατοστιαίες μονάδες του ΑΕΠ, ενώ συνολικά την περίοδο 2009-2011 η μείωση ήταν 6,2 εκατοστιαίες μονάδες του ΑΕΠ (από 15,6% το 2009 σε 9,4% το 2011). Αυτή η μείωση είναι η μεγαλύτερη που έχει σημειωθεί από κράτος-μέλος της Ευρωζώνης».
Το κείμενο του Προϋπολογισμού φέρει την υπογραφή του σημερινού Πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά και έλαβε την ψήφο του τότε Πρωθυπουργού, Κώστα Καραμανλή.
Όσον αφορά την Έκθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου:
Στο σημείο 5 της Έκθεσης, που ψηφίστηκε με συντριπτική πλειοψηφία στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τον Μαρτίου του 2014, αναφέρεται το εξής:
[Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο] … επισημαίνει ότι, πριν από την έναρξη του προγράμματος συνδρομής ΕΕ-ΔΝΤ, το οποίο δρομολογήθηκε την άνοιξη του 2010, υπήρχε ένας διττός φόβος που αφορούσε την «αφερεγγυότητα» και τη «μη βιωσιμότητα» των δημόσιων οικονομικών της Ελλάδας ως αποτέλεσμα της συνεχώς μειούμενης ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας και του μακροχρόνιου δημοσιονομικού εκτροχιασμού, λόγω της χαμηλής πραγματικής είσπραξης φόρου εταιρειών, με το δημόσιο έλλειμμα να αγγίζει το 15,7% του ΑΕγχΠ το 2009, έναντι - 6,5% το 2007, και τον λόγο δημόσιου χρέους προς ΑΕγχΠ να συνεχίζει την ανοδική πορεία του από το 2003, όταν είχε διαμορφωθεί στο 97,4%, αγγίζοντας το 129,7% το 2009 και το 156,9% το 2012. Είναι της γνώμης ότι η προβληματική κατάσταση της Ελλάδας οφειλόταν και στη στατιστική λαθροχειρία κατά τα έτη που προηγήθηκαν της κατάρτισης του προγράμματος. Χαιρετίζει την αποφασιστική δράση της ελληνικής κυβέρνησης για επείγουσα και αποτελεσματική αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένης της ίδρυσης της ανεξάρτητης Ελληνικής Στατιστικής Αρχής τον Μάρτιο του 2010. Σημειώνει ότι η βαθμιαία αποκάλυψη της στατιστικής λαθροχειρίας στην Ελλάδα είχε αντίκτυπο στην ανάγκη αναπροσαρμογής των πολλαπλασιαστών, των προγνώσεων και των προτεινόμενων μέτρων. Υπενθυμίζει ότι, λόγω της επιμονής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η Eurostat (η στατιστική υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης) είναι πλέον επιφορτισμένη με τις εξουσίες και τα μέσα για την παροχή ενός στέρεου συνόλου αξιόπιστων και αντικειμενικών στατιστικών στοιχείων.
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι η μοναδική συγκάλυψη, είναι αυτή που επιδιώκουν όσοι προσπαθούν να αποκρύψουν τις εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης Καραμανλή.
Ποιοι αποκρύπτουν αυτήν την πραγματικότητα;
Οι πραγματικοί Μνημονιακοί, όλοι αυτοί που ενώ γνωρίζουν την αλήθεια, ενδεδυμένοι μια αντιμνημονιακή λεοντή, επιδιώκουν να παραμένει η χώρα όμηρος των δικών τους στοχεύσεων.
Όλοι αυτοί που με τη στάση τους τότε, οδήγησαν τη χώρα στο Μνημόνιο, που με τη στάση τους σήμερα, επιδιώκουν να παραμείνουν ανέγγιχτα τα κακώς κείμενα.
Όλοι αυτοί των οποίων οι στοχεύσεις ουδεμία σχέση έχουν με το εθνικό συμφέρον.
Όμως, αν κάτι έχει σημασία, είναι το γεγονός ότι, για να οδηγηθούν η χώρα και οι Έλληνες σε ένα βιώσιμο μέλλον, απαιτείται κατανόηση του προβλήματος, των πραγματικών αιτιών που μας έφεραν στα πρόθυρα μιας εθνικής καταστροφής.
Και η αδυναμία και η άρνηση κατανόησης αυτής της αδήριτης ανάγκης, οδηγούν στο ίδιο αποτέλεσμα: από τη μια, οι πολλοί να πληρώνουν και μάλιστα, δυσανάλογα, τις τραγικές συνέπειες από τις επιλογές των πραγματικών υπευθύνων και από την άλλη, να εξακολουθούμε να είμαστε εκτεθειμένοι στον κίνδυνο να βρεθούμε αντιμέτωποι με μια νέα κρίση».

matrix24.gr

Read more...

Τρισάγιο στη μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου ...


trisagio2
Σε στενό οικογενειακό κύκλο (ΦΩΤΟ)...
Σε στενό οικογενειακό κύκλο τα παιδιά και τα εγγόνια του Ανδρέα Παπανδρέου μαζί με φίλους και συνεργάτες του αείμνηστου ηγέτη, τέλεσαν σήμερα, Κυριακή, στις 11 το πρωί τρισάγιο στη μνήμη του στο Α΄ Νεκροταφείο, καθώς συμπληρώνονται...
18 χρόνια από τον θάνατό του.
trisagio1

trisagio3matrix24.gr

Read more...

Αλλαγές ώς το τέλος του έτους Νέα ανατροπή με μισθολόγιο δύο ταχυτήτων στο Δημόσιο


Νέα ανατροπή με μισθολόγιο δύο ταχυτήτων στο Δημόσιο
  (Φωτογραφία:  Eurokinissi )

Αθήνα
Μπροστά σε μια νέα ανατροπή των αποδοχών τους θα βρεθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι, καθώς η κυβέρνηση πιεζόμενη από την τρόικα αλλά και από τις μεγάλες ανισότητες που εξακολουθούν να υπάρχουν στο Δημόσιο και στην οικονομία, προτίθεται να αλλάξει ώς το τέλος του έτους το ενιαίο μισθολόγιο.

Σύμφωνα με To Βήμα της Κυριακής, η κατεύθυνση είναι σαφής: οι μισθοί των υπαλλήλων υποχρεωτικής εκπαίδευσης (Γυμνασίου) και αυτών που έχουν τελειώσει μόνο το Λύκειο να υποχωρήσουν στα επίπεδα των αμοιβών του ιδιωτικού τομέα.

Αναλυτικά, οι κατευθύνσεις που έχουν δοθεί είναι από τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκο Μητσοτσάκη και τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα είναι:

  • Να διευρυνθεί η διαφορά μισθού μεταξύ των εργαζομένων υποχρεωτικής εκπαίδευσης, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και πανεπιστημιακής, ώστε να υπάρξει κίνητρο προσέλκυσης στο Δημόσιο εργαζομένων υψηλού μορφωτικού επιπέδου.
  • Να μειωθεί αισθητά ο εισαγωγικός μισθός των υπαλλήλων υποχρεωτικής εκπαίδευσης (780 ευρώ το μήνα), ώστε να πλησιάσει τον κατώτατο μισθό του ιδιωτικού τομέα (580 ευρώ/μήνα), για να μην υπάρχει το φαινόμενο των «εργαζομένων δύο ταχυτήτων» στην ελληνική οικονομία.
  • Η μείωση του μισθού των υπαλλήλων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (το 35% των εργαζομένων στο Δημόσιο) θα είναι αισθητή, αλλά μικρότερη από την προηγούμενη κατηγορία.
  • Η επαναφορά του ετήσιου μπόνους για τους παραγωγικούς υπαλλήλους, το ποσό του οποίου θα προκύψει από τη μείωση των αποδοχών των εργαζομένων των κατηγοριών υποχρεωτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
* Διαβάστε περισσότερα στο Βήμα της Κυριακής
Newsroom ΔΟΛ

Read more...

"Η Ελλάδα πρέπει να αποχωρήσει από το ευρώ"...


Μόνο το κούρεμα είναι λύση, τονίζει ο επικεφαλής της "Εναλλακτικής για τη Γερμανία"...

"Η Ελλάδα πρέπει να αποχωρήσει από το ευρώ" υποστηρίζει ο επικεφαλής της "Εναλλακτικής για την Γερμανία" (AfD) και νεοεκλεγείς ευρωβουλευτής του κόμματος, Μπερντ Λούκε, και επισημαίνει ότι...
για υπερχρεωμένες χώρες, όπως η Ελλάδα, μόνο το «κούρεμα» χρέους αποτελεί λύση.

"Τα σταθερά δημοσιονομικά είναι αποφασιστικής σημασίας. Στις υπερχρεωμένες χώρες, όπως η Ελλάδα, είναι αντιπαραγωγικό να πιστεύει κανείς ότι με αυστηρή πολιτική λιτότητας και μεταρρυθμίσεων μπορεί να μειωθεί το χρέος. Για τις υπερχρεωμένες χώρες μόνο το "κούρεμα" προσφέρει λύση. Η AfD είναι της άποψης, ότι η Ελλάδα πρέπει να αποχωρήσει από το ευρώ" δηλώνει ο κ. Λούκε στην εφημερίδα «Stuttgarter Zeitung». Διευκρινίζει, ωστόσο, ότι οι περιπτώσεις της Γαλλίας και της Ιταλίας είναι διαφορετικές και προσθέτει ότι αυτές οι χώρες πρέπει να εφαρμόσουν αυστηρούς όρους λιτότητας και μεταρρυθμίσεων.

"Είναι λάθος να αναβάλλεις διαρκώς το χρονικό ορόσημο για την τήρηση των στόχων του ελλείμματος. Η σοσιαλιστική κυβέρνηση του Φρανσουά Ολάντ έχει αποτύχει να εφαρμόσει γρήγορα τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις" αναφέρει ο Γερμανός πολιτικός και προειδοποιεί για κίνδυνο από τη χαλάρωση των όρων του Συμφώνου Σταθερότητας, που πρότεινε ο αντικαγκελάριος Ζίγκμαρ Γκάμπριελ...
newsbeast.gr

Read more...

Φθάνει η ώρα της μεγάλης ενδοκυβερνητικής σύγκρουσης;...


Ακόμη και τα κοινά συμφέροντα κάποια στιγμή οδηγούν τους συνεταίρους σε σύγκρουση και διάλυση της "εταιρεία". Και κατά πως δείχνουν τα πολιτικά πράγματα στη χώρα μας το ενδεχόμενο μιας ενδοκυβερνητικής σύγκρουσης και διάλυσης της συγκυβέρνησης κάθε άλλο παρά απίθανο είναι.

Ήδη υπάρχει ...
μεγάλη ένταση , καθώς σύσσωμο το ΠΑΣΟΚ, από τον πρόεδρο του μέχρι τους υπουργούς του, τους υφυπουργούς του, τους βουλευτές του και τα στελέχη του, έχουν αποφασίσει να τηρήσουν διαφορετική γραμμή, απ ότι τηρούσε το μικρό κόμμα της συγκυβέρνησης πριν από τις ευρωεκλογές και τον ανασχηματισμό.

Έχουν διαπιστώσει πλέον ότι η κοινωνία βρίσκεται στα όρια της και κυρίως ότι το ΠΑΣΟΚ έχει ταυτιστεί με νεοφιλελεύθερες πολιτικές και σταδιακά χάνει μέχρι μηδενισμού την εκλογική του επιρροή. Ιδιαίτερα αυτή τη περίοδο που ο μεγάλος του αντίπαλος, ο ΣΥΡΙΖΑ, έστω και μέσω αντεγκλήσεων, φαίνεται ότι κάνει μεγάλο άνοιγμα προς την κεντροαριστερά , με ιδιαίτερα έμφαση στους πατριώτες σοσιαλιστές και πλέον είναι ορατός ο κίνδυνος το ΠΑΣΟΚ να χάσει πλήρως μετά την ταυτότητα του και όποια εκλογική πελατεία του έχει απομείνει.

Ήδη οι υπουργοί και υφυπουργοί του ΠΑΣΟΚ, με την έμμεση ενίοτε και άμεση στήριξη του Ευάγγελου Βενιζέλου, διαφοροποιούνται από τις πολιτικές που η κυβέρνηση έχει δεσμευθεί ότι θα ακολουθήσει στους δανειστές μας και εμφανίζονται ως η εσωκυβερνητική αντιπολίτευση .

Ο Ανδρέας Λοβέρδος αντιστέκεται στις απολύσεις, ο Πάρις Κουκουλόπουλος αντιστέκεται στις αποκρατικοποιήσεις , ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης άρχισε και αυτός να καταφέρεται εναντίον της διαθεσιμότητας, και πάει λέγοντας.

Και η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας τι κάνει;

Σύρεται σ΄ ένα παρόμοιο παιχνίδι, που όμως δεν μπορεί να της βγει.
Προσπαθεί να ακολουθήσει δύο πολιτικές γραμμές. Μια «εσωτερικού» και μια «εξωτερικού».
Με τους λαϊκιστές υπουργούς που τοποθέτησε στη κυβέρνηση, ο Αντώνης Σαμαράς προσπαθεί να χαϊδέψει τα αυτιά της κοινωνίας, ενώ με τους τεχνοκράτες και «υπάκουους» υπουργούς προσπαθεί να πείσει τους εταίρους και δανειστές μας, ότι τίποτα δεν αλλάζει με τα συμφωνηθέντα. Ισορροπία του τρόμου λέγεται αυτή και δεν πρόκειται να της βγει της Νέας Δημοκρατίας. Δεν μπορεί να είναι και με τον Χωροφύλαξ και με τον Αστυφύλαξ.

Γιατί όσο το κάνει τόσο το μισοπεθαμένο ΠΑΣΟΚ θα παίρνει ανάσες ζωής και θα διεκδικεί όλο και περισσότερο χώρο στη κυβέρνηση και στη κοινωνία. Θα επιβιώνει ως βδέλλα που απομυζά το αίμα της φιλελεύθερης παράταξης.

Οι αποφάσεις λοιπόν πρέπει να είναι γενναίες και στο εξωτερικό και στο εσωτερικό. Στο εξωτερικό επιτέλους να πούμε και ένα όχι, και στο εσωτερικό επίσης να αρνηθεί η μεγάλη παράταξη της συγκυβέρνησης οφίτσια και δικαιώματα που διεκδικεί η μικρή παράταξη της συγκυβέρνησης.

Πρέπει πολύ καλά να το σκεφτούν στη Νέα Δημοκρατία, μήπως ήρθε η μεγάλη ώρα της σύγκρουσης...
tribune.gr

Read more...

«Κλείνει την πόρτα» στον ΣΥΡΙΖΑ το ΚΚΕ...


KKE25_8
«Κάθε βήμα που κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ πιο βαθειά μέσα στην αγκαλιά του συστήματος, των 'κοινωνικών συμφωνιών' με τον ΣΕΒ, της ΕΕ των μνημονίων διαρκείας και του...
ΝΑΤΟ, που τα θεωρεί αδιαπραγμάτευτα, όλων όσων ευθύνονται δηλαδή για τα μαρτύρια που περνάει ο λαός μας, θα συνοδεύεται με την αναζήτηση άλλοθι στο ΚΚΕ, στις πραγματικά ριζοσπαστικές δυνάμεις, που αντιστέκονται και παλεύουν για τη σωτηρία και ευημερία του λαού», σχολιάζει η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ.

«Μόνο ως προσβολή και θράσος αντιμετωπίζουν πλέον τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ τέτοιες προσχηματικές προτάσεις. Δεν εκπλήσσουν και δεν πείθουν πλέον κανέναν», καταλήγει το Κομμουνιστικό Κόμμα.

efsyn.gr

Read more...

Βόμβα στα ασφαλιστικά ταμεία...


 
Απώλειες 33 δισ. λόγω κρίσης, ανεργίας και περικοπών...
Στο τρομακτικό ποσό των 33 δισ. ευρώ υπολογίζονται οι απώλειες των ασφαλιστικών ταμείων εξαιτίας της κρίσης, της ανεργίας και των περικοπών.


Σύμφωνα με ...
τα στοιχεία που παρουσίασε χθες η Ομοσπονδία Εργαζομένων στους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης (ΠΟΠΟΚΠ), στις απώλειες συμπεριλαμβάνεται και το κούρεμα των αποθεματικών των ταμείων που έγινε το 2012 στο πλαίσιο του PSI και το οποίο αντιστοιχεί σε απώλειες της τάξης των 12,5 δισ. ευρώ.

Οι εργαζόμενοι στα ταμεία κρούουν τον κώδωνα της κατάρρευσης των ταμείων, υπολογίζοντας μόνο για φέτος το έλλειμμα στα 2 δισ. ευρώ, εξαιτίας της μειωμένης χρηματοδότησης του κρατικού προϋπολογισμού, και ταυτόχρονα αποκαλύπτουν τη δραματική καθυστέρηση στην καταβολή των συντάξεων καθώς οι εκκρεμείς αιτήσεις συνταξιοδότησης σε όλα τα ταμεία ανέρχονται σήμερα στις 136.040. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΠΟΚΠ Θαν. Καποτά, για το 2014 προβλέπεται στα ταμεία μαύρη τρύπα 2 δισ. ευρώ, χωρίς να υπολογίζεται η μείωση των εισφορών κατά 5 μονάδες (3,9% από εργοδότες και 1 από εργαζομένους, που θα ισχύσει από την 1η Ιουλίου).

Σύμφωνα με την ΠΟΠΟΚΠ, α) η ανεργία στερεί από το ασφαλιστικό σύστημα πάνω από 7 δισ. ευρώ, β) η μείωση μισθών οδηγεί σε απώλειες 3 δισ. ευρώ (καθώς μειώνονται και οι εισφορές), γ) η μαύρη εργασία και η στροφή σε ευέλικτες μορφές απασχόλησης μεταφράζεται σε απώλειες 8,5 δισ. ευρώ. Επίσης η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών θα συρρικνώσει τα έσοδα των ταμείων κατά 1,3 δισ. ευρώ και η περικοπή των κοινωνικών παροχών έχει κόστος 1 δισ. ευρώ.

Οι εργαζόμενοι σημειώνουν ακόμα σχετικά με τον χώρο της υγείας πως οι οφειλές του ΕΟΠΥΥ προς ιδιώτες παρόχους είναι 2,7 δισ. ευρώ και προς ασφαλισμένους 100 εκατ. ευρώ, ενώ υπάρχουν, όπως τόνισαν, 4,9 δισ. οφειλές προς φορείς της γενικής κυβέρνησης, ωστόσο ένα μέρος αυτών εκτιμάται πως θα διαγραφεί.

Ενδεικτικά η οικονομική κατάσταση ανά ασφαλιστικό ταμείο, σύμφωνα με την ΠΟΠΟΚΠ, είναι η ακόλουθη:

*ΙΚΑ. H μείωση των εσόδων από το 2010 έως και το τέλος του 2013 είναι 8.2%. Την ίδια στιγμή οι καθυστερούμενες εισφορές εκτινάχτηκαν από τα 4,8 δισεκατομμύρια στα 8 δισεκατομμύρια. Η κρατική επιχορήγηση μειώθηκε τον τελευταίο χρόνο κατά 600 εκατομμύρια, καθώς από τα 3,3 έπεσε στα 2,7 δισ. ευρώ

*ΟΑΕΕ. Σε... στάση πληρωμών έχουν προχωρήσει περίπου οι μισοί ελεύθεροι επαγγελματίες, που αδυνατούν λόγω της κρίσης να καταβάλουν εισφορές. Οι απλήρωτες εισφορές στο ταμείο φτάνουν τα 7.4 δισ. ευρώ και το έλλειμμα αναμένεται φέτος να φτάσει τα 720 εκατομμύρια, καθώς η μείωση των εσόδων από τις εισφορές είναι άνω του 40%.

*ΟΓΑ. Ένας στους τρεις ασφαλισμένους και οκτώ στις δέκα επιχειρήσεις έχουν καθυστερούμενες οφειλές.
Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο, ΕΔΩ...

Read more...