Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

AΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΔΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ...


Επιστημονικό πεδίο ειδικά για στρατιωτικές σχολές θα δημιουργηθεί από την επόμενη χρονιά, ενώ το υπουργείο Παιδείας θα μελετήσει το θέμα της επαναφοράς βάσης για την εισαγωγή των υποψηφίων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, αν σημειωθούν φαινόμενα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με βαθμούς «τρία» και «τέσσερα», επί παραδείγματι...
Όπως είπε ο υπουργός Παιδείας, Κων. Αρβανιτόπουλος, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Αθήνα 9,84, «έχουμε εκπονήσει μελέτη και πρόθεσή μας αποτελεί η συγκρότηση ενός πεδίου, που θα συμπεριλάβει όλες τις στρατιωτικές σχολές, καθώς και τις αστυνομικές και την πυροσβεστική ακαδημία. Από το επόμενο σχολικό έτος, οι μαθητές θα μπορούν να επιλέξουν τις στρατιωτικές σχολές από ένα πεδίο. Διότι, αυτό το σχέδιο ικανοποιεί το αίτημα οι υποψήφιοι γι' αυτές τις συγκεκριμένες σχολές να είναι στοχοπροσηλωμένοι σε αυτή την επιλογή, δηλαδή να είναι συνειδητοποιημένοι για την επιλογή τους και να μην εισάγονται μόνο και μόνο επειδή έχουν τα απαραίτητα μόρια».

Σε ό,τι αφορά στα δημοσιεύματα για  τις συγχωνεύσεις σχολείων και τις μεταθέσεις, ο κ. Αρβανιτόπουλος υπογράμμισε ότι δεν πρέπει να υπάρχει καμία ανησυχία: «Το περίφημο προεδρικό διάταγμα ήταν ήδη νομοθετημένο από το Νοέμβριο, όσον αφορά στο θέμα των μεταθέσεων. Άρα, ήταν όψιμη η ανησυχία και η έκφραση του συνδικαλιστικού οργάνου των εκπαιδευτικών».

Σε ό,τι αφορά στην επαναφορά της βάσης του «10», ο υπουργός τόνισε: «Το εξετάσαμε, αλλά το απορρίψαμε, διότι ήταν ένα οριζόντιο μέτρο, το οποίο δεν επέφερε κάποιον εξορθολογισμό όσον αφορά στην εισαγωγή στις σχολές. Πιστεύουμε ότι με το σχέδιο “Αθηνά”, αυτό θα διορθωθεί. Θα δούμε πως θα κυλήσει η πρώτη χρονιά και θα πάρουμε οριστικές αποφάσεις».

Και ο κ. Αρβανιτόπουλος συμπλήρωσε: «Εκτιμώ ότι δεν θα υπάρξουν τέτοια φαινόμενα. Πιστεύω ότι αυτό το έχουμε διορθώσει. Αν από εκεί και πέρα δούμε -με την εμπειρία της φετινής χρονιάς- ότι υπάρχουν αυτά τα ζητήματα, θα το ξαναμελετήσουμε».
Πηγή : protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: