Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Στο Παρίσι με βάρκα την ελπίδα...


Αισιόδοξος εμφανίζεται ο υπουργός Οικονομικών Γκίκας Χαρδούβελης για το νέο γύρο συζητήσεων που...
ξεκίνησε στο Παρίσι μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και των εκπροσώπων των δανειστών μας. 

"Ήρθαμε να κλείσουμε το βιβλίο" δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Γκίκας Χαρδούβελης, λίγο πριν την έναρξη των συζητήσεων με την τρόικα στο Παρίσι.

"Έχουμε έρθει για να συνεχίσουμε τη συζήτηση, κάνουμε πρόοδο και συνεχίζουμε" πρόσθεσε ο υπουργός.

Ο κ. Χαρδούβελης είπε ακόμα ότι "είναι ένας τρόπος για να συναντήσουμε εδώ όλες τις πλευρές", και "ευελπιστούμε ότι θα υπάρξει σύγκλιση. Τα θέματα είναι διάφορα, σκοπός είναι να συνεχισθεί η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας παράλληλα με δημοσιονομική εξυγίανση και όλες τις δομικές μεταρρυθμίσεις".

Στο φλέγον ζήτημα που αφορά το δημοσιονομικό κενό, ο κ. Χαρδούβελης απέφυγε να απαντήσει.

Να σημειώσουμε πως η συνάντηση γίνεται στο κτίριο της ελληνικής αντιπροσωπείας του ΟΟΣΑ.

Οι συζητήσεις ξεκίνησαν στις 15.30 το μεσημέρι (ώρα Ελλάδας)...
efsyn.gr

Read more...

Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς την Πέμπτη...


 
Με στάσεις εργασίας θα συμμετάσχουν στην πανελλαδική πανεργατική απεργία την Πέμπτη, 27 Νοέμβρη οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής.
Όπως αναφέρεται σε...

κοινή ανακοίνωση σωματείων των εργαζομένων, προκειμένου να διευκολυνθούν οι απεργοί και να συμμετάσχουν στις συγκεντρώσεις, θα πραγματοποιηθούν στάσεις εργασίας σε όλα τα μέσα σταθερής τροχιάς, ως εξής:

ΗΣΑΠ - ΜΕΤΡΟ:
Από την έναρξη της κυκλοφορίας έως τις 10:00 π.μ. και από τις 16:00 έως της λήξη της κυκλοφορίας.

ΤΡΑΜ: Από την έναρξη της κυκλοφορίας έως τις 9:00 π.μ και από τις 17:00 έως τη λήξη της κυκλοφορίας.

Τα λεωφορεία θα τραβήξουν χειρόφρενο από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09.00 και από τις 21.00 μέχρι τη λήξη της βάρδιας.

Read more...

Στηρίζει Παπανδρέου ο Συμεών Κεδίκογλου...


kedikoglou

Τη στήριξή του στον Γιώργο Παπανδρέου τόνισε μιλώντας στο "Βήμα" ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Συμεών Κεδίκογλου.Μιλώντας για τη σύγκρουση Γιώργου Παπανδρέου με τον Ευάγγελο Βενιζέλο ο κ. Κεδίκογλου είπε τα...
εξής:
«Δεν κάνετε λάθος (σ.σ.: ότι συμφωνεί με την πρωτοβουλία Παπανδρέου) και θα ήμουν ανακόλουθος αν έλεγα ότι διαφωνώ, με την έννοια ότι σε διαφορετικό ύφος και με διαφορετικό ειδικό βάρος τα είπε ο κ. Παπανδρέου, αλλά εγώ τα είχα επισημάνει έγκαιρα από τις ευρωεκλογές. Είπα ότι το αποτέλεσμά τους δεν συνιστά επιτυχία και ότι πρέπει να πάμε σε ένα ανοικτό συνέδριο, στο οποίο θα συζητηθούν όλα. Δεν πρόκειται να κινδυνεύσει η όποια σταθερότητα και οι θυσίες του ελληνικού λαού από μια εσωτερική κίνηση που αφορά το ΠΑΣΟΚ. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να συζητάμε. Λέμε αν είναι κατάλληλη η στιγμή, αλλά πείτε μου τότε ποια στιγμή είναι κατάλληλη τα τελευταία πέντε χρόνια, που είμαστε συνέχεια σε μια κρίση; Σήμερα είναι η διαπραγμάτευση, αύριο θα είναι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, μεθαύριο οι εκλογές… Πιστεύω πως αν είναι να λες αλήθειες και αν νομίζεις ότι αυτό κάνει καλό στο κόμμα σου και στο χώρο σου, τότε όχι απλώς πρέπει να το λες, αλλά έχεις και υποχρέωση να εκφράζεσαι. Πρέπει να γίνει ένα ανοικτό συνέδριο, να δούμε τι μας εκφράζει, με ποιους πάμε και ποιους αφήνουμε και θα αποφασίσει ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ. Αν ο κ. Βενιζέλος είναι αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Εξωτερικών και δεν είναι ΠΑΣΟΚ… Κι αν ήταν απλός βουλευτής; Πού έγκειται (ο κίνδυνος για τη) σταθερότητα; Ταυτίζεται η σταθερότητα της χώρας και το χρηματοπιστωτικό σύστημα και οι αγορές με τη θέση που έχει ένας άνθρωπος; Δεν νομίζω ότι υπάρχει αντίφαση σ’ αυτό. Νομίζετε, όμως, ότι τα πράγματα στο ΠΑΣΟΚ είναι όλα καλά και όλα ανθηρά; Φτάσαμε στο σημείο να λέμε αν το ΠΑΣΟΚ κινδυνεύει ή όχι να μπει στη Βουλή! Χρονικά λοιπόν, θα μπορούσε να γίνει το συνέδριο, όπως έχει προγραμματιστεί το Συνέδριο της Δημοκρατικής Παράταξης, τον Ιανουάριο. Αντί να γίνει Συνέδριο της Δημοκρατικής Παράταξης, να γίνει συνέδριο του ΠΑΣΟΚ.»
Όσον αφορά τη συμμετοχή του στο συνέδριο της Δημοκρατικής Παράταξης δήλωσε άγνοια πώς θα έχει εξελιχθεί το πράγμα «ακούμε νομαρχιακές επιτροπές, η μία μετά την άλλη, να λένε ότι δεν συμμετέχουν. Νομίζω ότι είναι πολλές αυτές…»

Read more...

Πορεία των κτηνοτρόφων προς τη Βουλή...


 
Σε εξέλιξη βρίσκεται η πορεία των κτηνοτρόφων προς τη Βουλή, προκειμένου να παραδώσουν υπόμνημα με τα αιτήματά τους.
Νωρίτερα, εκπρόσωποί τους συναντήθηκαν με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιώργο Καρασμάνη και...

τη διοίκηση του ΟΠΕΚΕΠΕ, στους οποίους έθεσαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος της κτηνοτροφίας, που φέτος έχει πληγεί σημαντικά από τον καταρροϊκό πυρετό και την ευλογιά. 
Μεταξύ άλλων, οι κτηνοτρόφοι ζητούν την αποπληρωμή των οφειλών της εξισωτικής αποζημίωσης, την καταβολή της ενιαίας ενίσχυσης του 2014 χωρίς περικοπές, τη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση της ευλογιάς και του καταρροικού πυρετού, την άμεση ρύθμιση του θέματος των βοσκοτόπων, την άμεση έκδοση των αδειών ίδρυσης και λειτουργίας των ποιμνιοστασίων με νομιμοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης και την πληρωμή των βιολογικών προγραμμάτων που εκκρεμεί εδώ και τέσσερα χρόνια, όπως αναφέρουν.

Read more...

Βρήκαν γεμιστήρα καλασνικοφ στο ξενοδοχείο...


Ένα γεμιστήρα καλάσνικοφ και πολλά προσωπικά αντικείμενα του Αλβανού κακοποιού που γάζωσε το μπαρ στο Μικρολίμανο, βρήκαν οι αστυνομικοί στο δωμάτιο του ξενοδοχείου που διέμενε.
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες ο δραστης πήγε...
στο ξενοδοχείο την Πέμπτη το βράδυ, με δύο ακόμη άτομα και προπλήρωσε για δύο νύχτες, δίνοντας πλαστή ταυτότητα. Η αστυνομία δεν αποκλείει το ενδεχόμενο, τα δύο αυτά άτομα να είναι οι συνεργοί του το βράδυ της επίθεσης.

Σύμφωνα με νεότερα στοιχεία φαίνεται ότι ο κακοποιός, βγήκε από το μαγαζί το μοιραίο βράδυ, πήγε στο ξενοδοχείο πήρε το όπλο και γάζωσε το κατάστημα. Μάλιστα φαίνεται ότι αμέσως μετά το παρ’ ολίγον μακελειό, ο κακοποιός επέστρεψε στο ξενοδοχείο πήρε κάποια προσωπικά αντικείμενα και εξαφανίστηκε.

Νωρίτερα εντοπίστηκε ένα καλάσνικοφ σε περιοχή στη Νέα Φιλαδέλφεια και έχει σταλεί για εξέταση, σύμφωνα με πληροφορίες δεν σχετίζεται με το περιστατικό στο Μικρολίμανο.

Read more...

Το πρώτο βήμα έγινε με την… Τζάκρη...




Aναμένεται συμφωνία συμπόρευσης με τον ΣΥΡΙΖΑ, με πέντε τουλάχιστον ανεξάρτητους βουλευτές...
 Στη στρατηγική ανοιχτών πλειοψηφιών προκειμένου αφενός να μην συγκεντρωθούν οι 180 βουλευτές που μανιωδώς ψάχνει η κυβέρνηση για την εκλογή νέου Προέδρου της Δημοκρατίας και αφετέρου να δημιουργήσει ένα «πλειοψηφικό μπλοκ πολιτικών και κοινωνικών δυνάμεων» στην πορεία προς τις εκλογές, προχωρά ο ΣΥΡΙΖΑ.
Σε αυτό το πλαίσιο, αναμένεται  -όπως...

αποκάλυψε χθες το Real.gr- εντός των προσεχών ημερών η συμφωνία συμπόρευσης με πέντε τουλάχιστον ανεξάρτητους βουλευτές. 
Ήδη, ένα βήμα πιο κοντά στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ φέρνει την Θεοδώρα Τζάκρη η χθεσινή συνάντησή της μετά από δική της πρωτοβουλία με τον Αλέξη Τσίπρα στη Βουλή. 

Με την Κουμουνδούρου να διαβεβαιώνει ότι δεν συζητήθηκε θέμα προσχώρησής της στον ΣΥΡΙΖΑ ή ένταξής της στα ψηφοδέλτιά του, η πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ, συντάχθηκε ανεπιφύλακτα με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, προαναγγέλλοντας ότι θα καταψηφίσει όποιον και αν προταθεί για την Προεδρία της Δημοκρατίας, και συμφωνώντας απολύτως ότι η χώρα πρέπει να οδηγηθεί άμεσα σε εκλογές και η παρούσα Βουλή δεν μπορεί να εκλέξει νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
 
«Η ελληνική κοινωνία βρίσκεται σήμερα ενώπιον ενός κοινωνικού, οικονομικού και πολιτικού αδιεξόδου, το οποίο κάθε μέρα που περνάει επιδεινώνεται όλο και περισσότερο. Είναι υποχρέωση κάθε προοδευτικού βουλευτή να συμβάλει με τις δυνάμεις του στην άρση αυτού του αδιεξόδου», είπε σε δηλώσεις της αμέσως μετά, συντασσόμενη υπέρ της ανατροπής σε όλα τα επίπεδα που επιδιώκει σήμερα η αξιωματική αντιπολίτευση. 

«Τάσσομαι υπέρ της άμεσης προσφυγής στις κάλπες με σκοπό τη δημιουργία μιας νέας, ισχυρής, προοδευτικής κυβέρνησης, καθώς η παρούσα Βουλή δεν μπορεί να εκλέξει Πρόεδρο της Δημοκρατίας και η παρούσα Κυβέρνηση δεν μπορεί να δώσει λύση στα αδιέξοδα της χώρας», είπε, χαρακτηρίζοντας «πατριωτικό καθήκον» της την ενίσχυση του προοδευτικού χώρου με σκοπό μια ευρεία, πλειοψηφική και …αυτοδύναμη νίκη.
 
Ανάλογη επαφή είχε προ ημερών ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και με την επίσης ανεξάρτητη βουλευτή Χρυσούλα Γιαταγάνα, ενώ οι πληροφορίες επιμένουν ότι πολύ κοντά σε συμφωνία με τον ΣΥΡΙΖΑ βρίσκονται ακόμα ο Οδυσσέας Βουδούρης, ο Μάρκος Μπόλαρης και ο Θεόδωρος Παραστατίδης. 

Στο ίδιο πλαίσιο, και παρά τις ενστάσεις που διατυπώνονται από τη μειοψηφία του ΣΥΡΙΖΑ στο εσωτερικό του, εντάσσεται και η συνάντηση του Αλέξη Τσίπρα με τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ Φώτη Κουβέλη, που προγραμματίζεται για τις αρχές Δεκεμβρίου, στον απόηχο δηλώσεων του τελευταίου με τις οποίες αφήνει ανοιχτό ακόμα και το ενδεχόμενο προεκλογικής συνεργασίας με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, διατηρώντας πάντως η ΔΗΜΑΡ την αυτονομία της.


real.gr

Read more...

Eξω η Αρετή...







Μέσα (παραμένει) η Βίκυ...
"Ναι" στο αίτημα της Αρετής Τσοχατζοπούλου να βγει από τη φυλακή είπαν οι Εισαγγελείς του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, όπου εκδικάζεται η υπόθεση για τις χρυσές μίζες με πρωταγωνιστή τον πατέρα της, Άκη Τσοχατζόπουλο.
Ωστόσο...
οι δύο εισαγγελικοί λειτουργοί δεν είχαν την ίδια άποψη και για την Βίκυ Σταμάτη, για την οποία πρότειναν να συνεχιστεί ο εγκλεισμός της.

Στην πρότασή τους προς το δικαστήριο, οι Εισαγγελείς ανέφεραν ότι η Αρετή Τσοχατζοπούλου:
- Έχει ήδη εκτίσει μεγάλο μέρος της ποινής της.
- Έχει επιστρέψει στο Δημόσιο επίδικα ακίνητα.
- Πράγματι, το μικρότερο από τα τρία ανήλικα παιδιά της λόγω του προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει, έχει ανάγκη τη μητέρα του.

Μάλιστα, αναγνωρίζουν ότι τα 3 παιδιά της Αρετής Τσοχατζοπούλου ζουν με μια οικιακή βοηθό και την ηλικιωμένη άρρωστη μητέρα της.

Όσο για τη Βίκυ Σταμάτη, οι Εισαγγελείς προτείνουν να μην ανασταλεί η εκτέλεση της ποινής της κρίνοντας ότι τα σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα που επικαλείται αντιμετωπίζονται καλύτερα στο Δρομοκαΐτειο όπου νοσηλεύεται φρουρούμενη εδώ και αρκετούς μήνες
Για το δικό της ανήλικο παιδί, οι εισαγγελικοί λειτουργοί θεωρούν ότι έχει τη σωστή φροντίδα από τους γονείς και τον αδελφό της Βίκυς Σταμάτη. 
Αυτή την ώρα, το δικαστήριο έχει διακόψει προκειμένου να αποφασίσει επί των αιτημάτων.

Read more...

Πάγκαλος: «Ο Βενιζέλος ο πιο μισητός πολιτικός μετά τον Μιχαλολιάκο»...




Eτοιμος να μηνύσει τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, είναι ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ...
Την πρόθεσή του να μηνύσει τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για τον τίτλο «Δημοκρατική Παράταξη», υποστηρίζοντας ότι του ανήκει η...
κυριότητα, εξέφρασε (Bήμα FM) ο Θεόδωρος Πάγκαλος.
Παράλληλα, ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ χαρακτήρισε τον κ. Βενιζέλο «τον πιο μισητό πολιτικό μετά τον Νίκο Μιχαλολιάκο» και πρόσθεσε ότι «το ΠΑΣΟΚ έχει τελειώσει και πρέπει να αυτοδιαλυθεί».
Αναφερόμενος στον Γιώργο Παπανδρέου, ο κ. Πάγκαλος δήλωσε ότι θα πρέπει να φύγει από την πολιτική όπως ζητά το 91% του κόσμου στις δημοσκοπήσεις, τονίζοντας ότι «ούτε ο Βενιζέλος ούτε ο Παπανδρέου εκφράζουν αυτό που θέλει ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ».
efsyn.gr

Read more...

Κατατέθηκε στη Βουλή Ρυθμίσεις για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ στο πολυνομοσχέδιο του Μεταφορών


Ρυθμίσεις για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ στο πολυνομοσχέδιο του Μεταφορών
  (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )
Αθήνα
Κατατέθηκε στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, «Ρυθμίσεις θεμάτων Μεταφορών, Τηλεπικοινωνιών και Δημοσίων Έργων».

Δικαιώνοντας απόλυτα τον χαρακτηρισμό του ως πολυνομοσχέδιο, περιλαμβάνει διατάξεις για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τη ΓΑΙΑΟΣΕ, την επιβολή τέλους υπέρ των ατόμων με αναπηρία σε κάθε αναχωρούντα επιβάτη από τους ελληνικούς αερολιμένες, τη δυνατότητα ανάθεσης σε τρίτους του ελέγχου των εισιτηρίων στα ΜΜΜ της Θεσσαλονίκης, αλλά και το ΚΤΕΛ, την εξομοίωση των προστίμων ελληνικών και αλλοδαπών φορτηγών, αλλά και λεωφορείων. Ακόμη ρυθμίζει θέματα παραχώρησης αδειών λειτουργίας σε υπαίθριους σταθμούς αυτοκινήτων στο κέντρο της Αθήνας, ίδρυσης ιδιωτικών ΚΤΕΟ αλλά και αδειοδότησης υδατοδρομίων. Από το πολυνομοσχέδιο δεν λείπουν ακόμη ρυθμίσεις που αφορούν την ΕΥΔΑΠ, τις τηλεπικοινωνίες και την προστασία του περιβάλλοντος.

Ειδικότερα, με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου, προβλέπεται η μεταβίβαση του τροχαίου σιδηροδρομικού υλικού στη ΓΑΙΑΟΣΕ, η ανάθεση των επιδοτούμενων σιδηροδρομικών γραμμών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με ετήσια αποζημίωση 50 εκατ. ευρώ, καθώς και η ανάθεση της συντήρησης του τροχαίου υλικού στην ΕΕΣΣΤΥ για διάστημα 10 ετών, με όρους αγοράς.

Οι κυριότερες διατάξεις για τις σιδηροδρομικές μεταφορές είναι:

* Η ΓΑΙΑΟΣΕ είναι αρμόδια για τη διαχείριση και εκμετάλλευση της ακίνητης και κινητής σιδηροδρομικής περιουσίας.

Στους σκοπούς της ΓΑΙΑΟΣΕ περιλαμβάνονται:

α) η διαχείριση και εκμετάλλευση σιδηροδρομικών ακινήτων και σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού,

β) η ίδρυση και λειτουργία εμπορευματικών κέντρων σε ακίνητα που διαχειρίζεται ή της ανήκουν,

γ) η παραγωγή και πώληση ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ) σε ακίνητα που διαχειρίζεται ή της ανήκουν.

* Η αποκλειστική διαχείριση, αξιοποίηση και εμπορική εκμετάλλευση του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού που είτε ανήκει στο ελληνικό Δημόσιο, είτε ανήκει στην EUROFIMA και μισθώνεται από το ελληνικό Δημόσιο δυνάμει σύμβασης χρηματοδοτικής μίσθωσης, αποτελεί αρμοδιότητα και ευθύνη της ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία δικαιούται να ενεργεί κάθε πράξη διαχειρίσεως και διαθέσεως του τροχαίου υλικού για δικό της λογαριασμό και στο όνομά της.

* Η παροχή Υπηρεσιών Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ) στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές έως και το 2019 ανατίθεται στην εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.

Το συνολικό ποσό αποζημιώσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από το Δημόσιο, για την εκτέλεση υπηρεσιών ΥΔΥ δεν μπορεί να υπερβεί το ποσό των 50 εκατ. ετησίως για τα έτη 2014 έως 2019. Μετά το έτος 2019, η παροχή υπηρεσιών ΥΔΥ στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές ανατίθεται από τη ΡΑΕΜ με διαγωνιστική διαδικασία.

* Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. αναθέτει τη μηχανοστασιακή και εργοστασιακή συντήρηση του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιεί στην Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε.) για διάρκεια δέκα ετών, με όρους αγοράς.

Επίσης, προβλέπεται η σύσταση ανεξάρτητης Επιτροπής Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Συμβάντων, αποστολή της οποίας θα είναι η διερεύνηση κάθε σιδηροδρομικού ατυχήματος ή σοβαρού συμβάντος που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα.

Τέλος υπέρ ΑΜΕΑ


Παράλληλα στο ίδιο νομοσχέδιο καθορίζεται τέλος υπέρ των ατόμων με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα, σε κάθε αναχωρούντα επιβάτη από τους ελληνικούς αερολιμένες τους οποίους την διαχείριση έχει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Από την υποχρέωση καταβολής του τέλους εξαιρούνται οι αναχωρούντες επιβάτες ηλικίας έως και δύο (2) ετών, τα μέλη του πληρώματος των αεροσκαφών, καθώς και τα μέλη του πληρώματος που επιβιβάζονται για ανάληψη υπηρεσίας σε άλλο σταθμό για αντικατάσταση των εν υπηρεσία πληρωμάτων.

Επίσης, επιβάτες που αφικνούνται σε αεροδρόμιο λόγω έκτακτης ανάγκης, ανεξαρτήτως αν εξέλθουν τον τελωνειακά ελεγχόμενο χώρο ή αν συνεχίσουν το ταξίδι τους με άλλο αεροσκάφος την ίδια ή άλλη μέρα και οι αεροπορικώς διερχόμενοι επιβάτες, οι οποίοι συνεχίζουν το ταξίδι τους με το ίδιο αεροσκάφος και παραμένουν σε ελεγχόμενους χώρους (direct transit).

Τα έσοδα από την επιβολή ενός τέτοιου τέλους θα εξαρτηθούν από κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με την οποία θα καθορίζεται το ύψος και οι δικαιούχοι του τέλους και η διαδικασία είσπραξης και διαχείρισης αυτού.

Παράλληλα, με άλλη ρύθμιση επιβάλλονται τέλη για την έκδοση πιστοποιητικών νηολόγησης, βαρών και απονηολόγησης αεροσκαφών από την ΥΠΑ.

Έλεγχος κομίστρου των συγκοινωνιών

Επιπλέον, το σχέδιο νόμου προβλέπει ρυθμίσεις σχετικά με τη διάθεση των εισιτηρίων και τον έλεγχο των κομίστρων στα μέσα μεταφοράς.

Ειδικότερα, προβλέπει τη δυνατότητα ανάθεσης σε τρίτους του ελέγχου των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Θεσσαλονίκης, αλλά και το ΚΤΕΛ.

Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι αρμόδιοι για τη διενέργεια των ελέγχων μετακίνησης με το νόμιμο κόμιστρο και της επιβολής προστίμου στους παραβάτες είναι οι εντεταλμένοι Ελεγκτές Κομίστρου, οι οποίοι είναι υπάλληλοι του οικείου συγκοινωνιακού φορέα ή υπάλληλοι τρίτου φορέα (νομικού προσώπου), στον οποίο έχει αναθέσει ο οικείος συγκοινωνιακός φορέας τον έλεγχο κομίστρου, εφόσον οι υπάλληλοι του τρίτου φορέα φέρουν ειδική προς τούτο εξουσιοδότηση του οικείου συγκοινωνιακού φορέα.

Ειδικά, για τις αστικές συγκοινωνίες της περιοχής ευθύνης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α.), αρμόδιος φορέας για τη διενέργεια του ελέγχου καταβολής κομίστρου είναι ο Ο.Α.Σ.Α., ο οποίος μπορεί να αναθέσει τη δραστηριότητα αυτή στις οικείες Εταιρείες Παροχής Συγκοινωνιακού Έργου (ΕΠΣΕ).

Καταργείται υφιστάμενη ρύθμιση στον ΟΑΣΘ για διπλασιασμό του προστίμου μετά την 20η ημέρα από την επιβολή του και υφιστάμενη ρύθμιση στον ΟΑΣΑ περί πολλαπλασιασμού του προστίμου μετά την παρέλευση του 20ημέρου από την επιβολή του προστίμου.

Επίσης, όσον αφορά τους Συγκοινωνιακούς Φορείς (Αθήνας και Θεσσαλονίκης), αν το πρόστιμο δεν εισπραχθεί εντός του 60ημέρου διαβιβάζεται στην οικεία ΔΟΥ και εισπράττεται ως δημόσιο έσοδο στο πενταπλάσιο του ύψους του. Προβλέπεται να αποδίδεται από τη ΔΟΥ στον οικείο συγκοινωνιακό φορέα το ποσό του αρχικώς επιβληθέντος προστίμου, εξασφαλίζοντας πρόσθετα έσοδα στους συγκοινωνιακούς φορείς.

Φορτηγά

Την εξομοίωση των προστίμων ελληνικών και αλλοδαπών φορτηγών, αλλά και λεωφορείων σε περιπτώσεις παραβάσεων προβλέπει σχετικό άρθρο του σχεδίου νόμου.

Ειδικότερα προβλέπεται ότι οι παραβάσεις της νομοθεσίας για την κυκλοφορία των ελληνικών και αλλοδαπών φορτηγών και λεωφορείων ιδιωτικής και δημοσίας χρήσης και η κατάταξη των παραβάσεων ανάλογα με τη σοβαρότητά τους, προσδιορίζονται με υπουργικές αποφάσεις.

Οι παραβάσεις κατατάσσονται ανάλογα με τον βαθμό σοβαρότητάς τους στις εξής κατηγορίες: ιδιαζόντως σοβαρή παράβαση, πολύ σοβαρή παράβαση, σοβαρή παράβαση και ελαφρά παράβαση.

Η σοβαρότητα μιας παράβασης καθορίζεται με βάση τα εξής κριτήρια: την πιθανότητα να δημιουργήσει κίνδυνο θανάτου ή τραυματισμού, βλάβης στην περιουσία του παραβάτη ή τρίτων ή όχληση, την πιθανότητα να προκαλέσει ζημία του περιβάλλοντος ή του οδικού δικτύου, τη δυνατότητά της να εμποδίσει τον έλεγχο τήρησης της νομοθεσίας οδικών μεταφορών από τα αρμόδια όργανα ή να αλλοιώσει τα αποτελέσματα του ελέγχου και τέλος τη δυνατότητά της να προκαλέσει διατάραξη της αγοράς των εθνικών εμπορευματικών και/ή επιβατικών μεταφορών. Το ύψος του προστίμου είναι ανάλογα με την παράβαση.

Υπαίθριοι σταθμοί αυτοκινήτων - ΚΤΕΟ

Επίσης, με άλλες διατάξεις του σχεδίου νόμου ρυθμίζονται θέματα, όπως η παραχώρηση άδειας λειτουργίας σε υπαίθριους σταθμούς αυτοκινήτων στο κέντρο της Αθήνας, οι οποίοι πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές και αποδεδειγμένα λειτουργούσαν έως το τέλος του 2012, καθώς επίσης και 3ετούς προσωρινής άδειας σε συνεργεία που βρίσκονται σε σημεία που έχουν αναθεωρηθεί οι χρήσεις γης.

Ακόμη με σχετικό άρθρο καθορίζονται οι προϋποθέσεις για την ίδρυση ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Για την Περιφέρεια Αττικής και Π.Ε Θεσσαλονίκης επιτρέπεται σε εντός σχεδίου πόλεως περιοχές με χρήσεις μη οχλούσας βιομηχανίας - βιοτεχνίας, οχλούσας βιομηχανίας - βιοτεχνίας και χονδρεμπορίου καθώς και σε περιοχές με χρήσεις χονδρικού εμπορίου, εγκαταστάσεων μέσων μαζικής μεταφοράς, παραγωγικών δραστηριοτήτων χαμηλής και μέσης όχλησης και παραγωγικών εγκαταστάσεων υψηλής όχλησης. Επίσης καθορίζονται οι αποστάσεις τους από σχολεία, νοσοκομεία, εκκλησίες, αρχαιολογικούς χώρους, αποθήκες εύφλεκτων υλικών.

Ακόμη, όσα πρατήρια καυσίμων και εγκαταστάσεις δεν χαρακτηρίζονται ως σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών, δεν επιτρέπεται να συνδέονται απ΄ ευθείας με τους κλειστούς αυτοκινητοδρόμους για λόγους εξασφάλισης της οδικής ασφάλειας.

Υδατοδρόμια

Σε ότι αφορά τη διαδικασία αδειοδότησης των υδατοδρομίων εισέρχεται και το υπουργείο Δημόσιας Τάξης, που αναλαμβάνει την εξέταση της καταλληλότητας της εκάστοτε προτεινόμενης περιοχής από πλευράς τάξης και ασφάλειας, αλλά και για θέματα που άπτονται της Συνθήκης Σένγκεν, καθώς και για το Σχέδιο Αντιμετώπισης Καταστάσεων Εκτάκτων Αναγκών, ακόμη και για αδειοδότηση σε λίμνη.

EYΔΑΠ

Παρέχεται η δυνατότητα στην ΕΥΔΑΠ να δραστηριοποιηθεί σε όλες της περιοχές της Περιφέρειας Αττικής, πλην των δήμων Αίγινας, Τροιζηνίας, Κυθήρων, Αγκιστρίου, Σπετσών, Ύδρας και Πόρου της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, οι οποίες σήμερα βρίσκονται εκτός της αρμοδιότητας της, όμως έχουν ανάγκη για αναβαθμισμένες υπηρεσίες ύδρευσης - αποχέτευσης.

Επίσης το ίδιο προβλέπεται και σε περιοχές εκτός της Περιφέρειας Αττικής, κατόπιν υπογραφής σχετικής σύμβασης με κάθε ενδιαφερόμενο Δήμο.

Τηλεπικοινωνίες


Με το εν λόγω σχέδιο νόμου, επιλύονται επείγοντα ζητήματα του τομέα των τηλεπικοινωνιών, που σχετίζονται με τις ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα αυτό, αλλά και με την αποτελεσματικότερη προστασία του περιβάλλοντος, όπως είναι η αδειοδότηση και οι εγκρίσεις τοποθέτησης των κατασκευών κεραιών, η λειτουργία του Εθνικού Παρατηρητηρίου Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων, η διόρθωση και επικαιροποίηση των μελετών ραδιοεκπομπών και των μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, οι περιπτώσεις ανάκλησης των πιστοποιητικών πληρότητας των κατασκευών κεραιών, καθώς και θέματα ελέγχου των οικονομικών στοιχείων της ΕΕΤΤ και αξιοποίησης του αποθεματικού της.

Ειδικότερα, θεσπίζεται παράβολο κατά την υποβολή καταγγελιών για τις οποίες απαιτείται πραγματοποίηση επιτόπιων ελέγχων από τα αρμόδια όργανα της Ε.Ε.Τ.Τ., ενώ διευκολύνεται η άσκηση του έργου και των αρμοδιοτήτων της ΕΕΤΤ μέσω της πρόβλεψης για:

α. αύξηση του αριθμού των προσώπων που μπορούν να μεταταχθούν ή να αποσπαστούν σε αυτή από 2 σε 5,

β. για πρακτική άσκηση φοιτητών ΑΕΙ,

γ. απασχόληση μέχρι 5 ασκούμενων δικηγόρων στο Τμήμα Νομικών Υπηρεσιών.

Ακόμη, ρυθμίζονται επείγοντα θέματα του τομέα των δημοσίων έργων, που αφορούν την άρση εμποδίων και διευκολύνσεις στη συμμετοχή των επιχειρήσεων σε όλα τα δημόσια έργα, αλλά και διευκολύνσεις στην ανανέωση των πτυχίων των μηχανικών, με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και την εξοικονόμηση πόρων.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Read more...

Για τις αιτήσεις υπαγωγής στη ρύθμιση Ανοιξε η πλατφόρμα για τη ρύθμιση των 100 δόσεων


Ανοιξε η πλατφόρμα για τη ρύθμιση των 100 δόσεων
  (Φωτογραφία:  Eurokinissi )
Αθήνα
Άνοιξε η ηλεκτρονική εφαρμογή στο TAXIS προκειμένου οι οφειλέτες του Δημοσίου να υποβάλουν αίτηση υπαγωγής στη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εισέλθουν με τους κωδικούς TAXISnet στη σχετική εφαρμογή και να επιλέξουν τον τύπο ρύθμισης που επιθυμούν να ενταχθούν.

Η εφαρμογή των 100 δόσεων έχει φτιαχτεί με έναν πολύ λειτουργικό και ευέλικτο τρόπο, ώστε ο οφειλέτης να μπορεί να δει σε πραγματικό χρόνο ποια ρύθμιση τον εξυπηρετεί, τι ποσό δόσης του αντιστοιχεί -ανάλογα με τις δόσεις που θα επιλέξει- αλλά και ποιο είναι ανά περίπτωση το όφελος από τη διαγραφή προσαυξήσεων.

Από τη νέα διορθωμένη απόφαση, που δημοσίευσε η γενική γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Κ. Σαββαΐδου, εξαιρέθηκαν οι βεβαιωμένες οφειλές που δεν έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες έως και την 1η Οκτωβρίου 2014. Δηλαδή δεν υπάγονται στη ρύθμιση οι δόσεις του ΕΝΦΙΑ και η τελευταία δόση του φόρου εισοδήματος.

Στη ρύθμιση μπορούν να υπαχθούν όσοι οφείλουν (βασική οφειλή) έως 1.000.000 ευρώ, ενώ την αίτηση θα πρέπει να την υποβάλουν μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2015.

Σύμφωνα με την απόφαση της ΓΓΔΕ η πρώτη δόση πρέπει να καταβληθεί σε διάστημα τριών ημερών από την υποβολή της αίτησης. Ωστόσο, τα ευεργετήματα που προβλέπονται στη ρύθμιση (μείωση προσαυξήσεων) θα φανούν στη δεύτερη δόση.

Ειδικότερα και σύμφωνα με την απόφαση:

1. Η αίτηση για υπαγωγή στη ρύθμιση των διατάξεων υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέχρι τις 31/3/2015. Ελάχιστο ποσό κάθε δόσης ορίζεται στα 50 ευρώ. Το ηλεκτρονικό σύστημα σύμφωνα με πληροφορίες θα ανοίξει στις 15 Νοεμβρίου.

2. Η πρώτη δόση της ρύθμισης είναι καταβλητέα μέσα σε τρεις εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης, οι δε επόμενες δόσεις την τελευταία εργάσιμη ημέρα των επόμενων μηνών.

3. Χρέη που υπάγονται στη ρύθμιση.
- Υποχρεωτικά: υπάγεται το σύνολο των βεβαιωμένων και ληξιπρόθεσμων έως και την 1η Οκτωβρίου 2014 οφειλών που δεν έχουν τακτοποιηθεί κατά νόμιμο τρόπο με αναστολή πληρωμής ή διευκόλυνση ή άλλη νομοθετική ρύθμιση τμηματικής καταβολής οφειλών.

Μετά από επιλογή του οφειλέτη: α) βεβαιωμένες και ληξιπρόθεσμες έως και την 1η Οκτωβρίου 2014 οφειλές που τελούν σε διοικητική ή δικαστική ή εκ του νόμου αναστολή κατά την ημερομηνία της αίτησης υπαγωγής,
β) βεβαιωμένες και ληξιπρόθεσμες έως και την 1η Οκτωβρίου 2014 οφειλές που κατά την ημερομηνία της αίτησης υπαγωγής έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση ή διευκόλυνση τμηματικής καταβολής οφειλών, των οποίων οι όροι τηρούνται.

- Η υποχρεωτικά υπαγόμενη στη ρύθμιση βασική οφειλή δεν μπορεί να ξεπερνά το ένα εκατομμύριο ευρώ.

4. Η ρύθμιση χορηγείται ανά οφειλέτη. Ο οφειλέτης τυγχάνει των ευεργετημάτων της ρύθμισης μετά την καταβολή της πρώτης δόσης αυτής.

5. Για την υπαγωγή στη ρύθμιση θα πρέπει να έχουν υποβληθεί οι φορολογικές δηλώσεις των τελευταίων ετών.

6. Οφειλές έως και 15.000 ευρώ μπορούν να ρυθμιστούν σε 100 δόσεις, ενώ μεγαλύτερου ύψους οφειλές ρυθμίζονται σε 72 μηνιαίες δόσεις.

7. Αναδρομικά θα γίνουν οι εκπτώσεις για όσους οφειλέτες υπάγονται και παραμείνουν στη ρύθμιση της τελευταίας ευκαιρίας. Αντίθετα όσοι κάνουν αίτηση να υπαχθούν στη νέα ρύθμιση οι μειώσεις των προσαυξήσεων θα γίνουν μετά την καταβολή της πρώτης δόσης.

8. Απώλεια της ρύθμισης. Εκτός ρύθμισης θα βγαίνουν, με συνέπεια την υποχρεωτική άμεση καταβολή του υπολοίπου της οφειλής στην περίπτωση που οι οφειλέτες:
α) δεν είναι φορολογικά ενήμεροι από την ημερομηνία υπαγωγής και καθ' όλη τη διάρκεια της ρύθμισης
ή
β) δεν καταβάλλουν εμπρόθεσμα μία δόση της ρύθμισης κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της ρύθμισης ή
γ) δεν καταβάλλουν εμπρόθεσμα μέχρι δύο δόσεις ανά έτος προγράμματος ρύθμισης ή
δ) δεν καταβάλλουν εμπρόθεσμα μία δόση της ρύθμισης ανά έτος προγράμματος ρύθμισης για χρονικό διάστημα μέχρι δύο μήνες ή
ε) έχουν δηλώσει ανακριβή στοιχεία προκειμένου να τους χορηγηθεί η ρύθμιση.

9. Οφειλές έως και 15.000 ευρώ μπορούν να ρυθμιστούν σε 100 δόσεις, ενώ μεγαλύτερου ύψους οφειλές ρυθμίζονται σε 72 μηνιαίες δόσεις.

Οσο αυξάνονται οι δόσεις, τόσο μειώνονται οι προσαυξήσεις που σβήνονται. Στην περίπτωση εφάπαξ αποπληρωμής του χρέους προβλέπεται η διαγραφή του συνόλου των προσαυξήσεων.

Για 12 μηνιαίες δόσεις διαγράφεται το 90% των προσαυξήσεων, για 24 δόσεις ποσοστό 80%, για 36 δόσεις 70%, για 48 δόσεις 60%, για 60 δόσεις 50%, για 72 δόσεις 30%, ενώ για τις 100 δόσεις η διαγραφή των προσαυξήσεων είναι πολύ μικρότερη και περιορίζεται σε 20%.
Newsroom ΔΟΛ

Read more...

KAI O ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ...


Υπέρ της πρότασης του Γιώργου Παπανδρέου για έκτακτο συνέδριο και εκλογή νέου προέδρου του ΠΑΣΟΚ από τη βάση, ...
τίθεται ο Γιάννης Ραγκούσης.


Σε ανακοίνωσή του που ανάρτησε στο Facebook το απόγευμα της Δευτέρας ο κ. Ραγκούσης δηλώνει έτοιμος να επιστρέψει στην ενεργό πολιτική και τονίζει ότι ο κ. Παπανδρέου, ανέλαβε μια ολοκληρωμένη και σημαντική πρωτοβουλία σε μια εθνικά και πολιτικά κρίσιμη κι οριακή περίοδο.

«Την χρωστούσε στην χώρα, την χρωστούσε στην παράταξή του ακόμη και στον εαυτό του» αναφέρει ο κ. Ραγκούσης και τονίζει έτοιμος να επιστρέψει για να ενώσει τις δυνάμεις του προκειμένου να δημιουργηθεί ένα «Νέο ΠΑΣΟΚ».

Παράλληλα, ασκεί δριμεία κριτική στην κυβέρνηση καθώς, όπως αναφέρει, η Ελλάδα βρίσκεται ξανά ενώπιον δραματικών εθνικών, οικονομικών και πολιτικών κινδύνων και εκτιμά πως ετοιμάζεται ένα «3ο υβριδικό Μνημόνιο» το οποίο όχι μόνο θα περιλαμβάνει ή την παράταση του 2ου μνημονίου, ή την ειδική διεθνή οικονομική επιτήρηση με το ακριβό χρήμα μαζί.



Η ανακοίνωση του κ. Ραγκούση:

Η Ελλάδα βρίσκεται ξανά ενώπιον δραματικών εθνικών, οικονομικών και πολιτικών κινδύνων.
Από το 2012 ήταν διεθνώς προγραμματισμένο και συμφωνημένο, πως η χώρα θα μπορούσε να βρίσκεται εκτός Μνημονίου, στο τέλος του 2014.

´Όμως οι πρωταγωνιστές της σκοτεινής πλευράς της μεταπολίτευσης, οι οποίοι για να χτίσουν και να συντηρήσουν την επί δεκαετίες ατομική τους πολιτική καριέρα, μας οδήγησαν στην χρεοκοπία του 2009 και συνακόλουθα στο 1ο Μνημόνιο, αυτή η γενιά πολιτικών που σήμερα ακόμη βρίσκεται στην ηγεσία της χώρας, μαζί με τους «αριστερούς» και «κεντροαριστερούς» τους κλώνους, αντί να μας οδηγήσει στην έξοδο από το 2ο Μνημόνιο, μας οδηγεί τελικά στο 3ο υβριδικό Μνημόνιο.

Υβριδικό μνημόνιο, που όχι μόνο θα περιλαμβάνει είτε την παράταση του 2ου μνημονίου, είτε την ειδική διεθνή οικονομική επιτήρηση με το ακριβό χρήμα μαζί, αλλά υποχρεώνει τελικά την Ελλάδα να επιδιώξει τις λύσεις και την εφαρμογή του διεθνούς δικαίου στα μείζονα εθνικά θέματα του Χρέους, του Κυπριακού, της ΑΟΖ και του Σκοπιανού, ταυτόχρονα. Πρόκειται εθνικά για μια ιδιαίτερα επικίνδυνη εξέλιξη και παράλληλα "παράθυρο ευκαιρίας" για τα γεράκια του διεθνούς γεωστρατηγικού κυνικού "δούναι και λαβείν".

Η τελική αξιολόγηση που είναι σε εξέλιξη, επρόκειτο να ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο για να πιστοποιηθεί το τέλος του 2ου μνημονίου και να επανέλθει έτσι η χώρα ομαλά στις διεθνείς αγορές χρήματος, χωρίς καθεστώς ειδικής πιστοληπτικής προστασίας και ειδικής επιτήρησης.
Αντίθετα, η τελική αξιολόγηση του 2ου Μνημονίου διεξάγεται πλέον στο πλαίσιο της αγωνιώδους προσπάθειας της Κυβέρνησης να αποσπάσει παράταση της διεθνούς στήριξης. Διεθνή πιστοληπτική στήριξη χωρίς την οποία, η Ελλάδα και τα ATM's των τραπεζών τη νύχτα της 31ης Δεκεμβρίου 2014 θα κάνουν απλώς ...στάση πληρωμών, όπως προεξόφλησαν τα spreads στο 9% του Οκτωβρίου.Και το χειρότερο δυστυχώς δεν είναι πως κατέστησαν την Ελλάδα ξανά "διεθνώς αιτούσα". Είναι πως μετά το τέλος του 2014 η Ελλάδα, την ώρα που θα παραμένει υπό καθεστώς ειδικού διεθνούς οικονομικού ελέγχου, την ίδια ώρα θα πρέπει να δανείζεται από τις αγορές πολύ ακριβότερα για την κάλυψη μέρους των δανειακών αναγκών της.

Αυτή είναι η προληπτική γραμμή στήριξης. Είναι ουσιαστικά, ο ιμάντας μετάβασης της Ελλάδας στο ακριβό χρήμα των αγορών όπου στην καλή εκδοχή η Ελλάδα θα δανείζεται με διπλάσιο περίπου κόστος χρήματος.

Με απλά λόγια : Το αποτέλεσμα της τριετούς θητείας της παρούσας Κυβέρνησης είναι η υποχρέωση της Ελλάδας να αγοράζει ακριβά ένα καθεστώς πιστοληπτικής προστασίας ώστε να μπορεί να αγοράζει ακριβό χρήμα.

Επομένως, και υβριδικό Μνημόνιο και ακριβό χρήμα από τις αγορές. Και αν το δεύτερο είναι αναπόφευκτο, το υβριδικό μνημόνιο, μπορούσε κι έπρεπε να αποφευχθεί.
Από το 2012 μέχρι σήμερα, η Κυβέρνηση για να φέρει σε πέρας την ιστορική της αποστολή, στην οποία τελικά απέτυχε, είχε στη διάθεσή της:

1) απαράμιλλες κοινωνικές συνθήκες οι οποίες θα μπορούσαν να παρομοιαστούν σαν κοινωνική συνθηκολόγηση.
2) απρουπόθετη κοινοβουλευτική υπερψήφιση κάθε λογής πράξης νομοθετικού περιεχομένου ή νομοσχεδίου.
3) απεριόριστη, εώς προκλητική, μιντιακή υποστήριξη.
4) πρωτοφανή προστασία από το πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο της Ευρωπαϊκής και Γερμανικής δεξιάς.
5) και ίσως το κυριότερο. Είχε χρόνο.Πολιτικό χρόνο, σχεδόν αψεγάδιαστο, για να πράξει.

Την ίδια ακριβώς χρονική περίοδο, η ηγεσία του σημερινού ΠΑΣΟΚ, αποδέχτηκε την επιβολή ως Πρωθυπουργού του κ.Α.Σαμαρά σαν να ήταν αυτονόητο πως ο λαϊκιστής αρχηγός της ΝΔ του 19% έπρεπε να ορκιστεί Πρωθυπουργός και μάλιστα μετά την επιτυχημένη θητεία Παπαδήμου που διαδέχθηκε έναν Πρωθυπουργό του 44%.

Αποτέλεσμα αυτής της επιλογής ήταν, όχι μόνον να εγκατασταθεί στην κορυφή της εκτελεστικής εξουσίας της χώρας η ακροδεξιά ομάδα Σαμαρά - Μπαλτάκου, αλλά να φτάσουμε στο σημείο Διευθυντής μεγάλης εφημερίδας, ο οποίος είναι αδιαμφισβήτητο πως ειδικά για το συγκεκριμένο θέμα διαθέτει απολύτως αξιόπιστες πηγές, να περιγράφει τον κυβερνητικό εταίρο του σημερινού ΠΑΣΟΚ ως εξής: «....έφθασαν να συγκατοικούν μαχαιροβγάλτες, θρασύδειλοι ροπαλοφόροι, θεομπαίχτες μιζαδόροι, εθνικό - λαϊκιστές της συμφοράς,κάτι ξεπεσμένοι Καραμανλικοί, οι «Μοραΐτες» του αρχηγού και ένας απίθανος κύκλος επιχειρηματιών της Κολομβιανής σχολής που όλα τα σφάζουν κι όλα τα μαχαιρώνουν,χωρίς κανένα μέτρο και ουδένα σεβασμό απέναντι στους νόμους...»

Κι αυτή δεν είναι η περιγραφή μιας εγκληματικης οργάνωσης της σικελικής μαφίας αλλά η περιγραφή της σημερινής ΝΔ, του "αδελφού" του σημερινού ΠΑΣΟΚ.

Ο Γ.Παπανδρέου, ανέλαβε μια ολοκληρωμένη και σημαντική πρωτοβουλία σε μια, εθνικά και πολιτικά κρίσιμη κι οριακή περίοδο, που τονίζω πως την χρωστούσε. Την χρωστούσε στην χώρα, την χρωστούσε στην παρατάξή του ακόμη και στον εαυτό του.

Πρόκειται, όπως προσωπικά την αντιλαμβάνομαι, για μια πρωτοβουλία που κινείται στην μόνη εφικτή και ρεαλιστική κατεύθυνση που οδηγεί στην πραγματικότητα, όχι στην εκλογική επιβίωση του σημερινού ΠΑΣΟΚ αλλά στην γέννηση ενός νέου, σύγχρονου, προοδευτικού πολιτικού υποκειμένου, που επιτέλους θα κοιτά μπροστά και ψηλά κι όχι πίσω και κάτω.
Βέβαια, μετά την αναμενόμενη απόρριψή της από τη σημερινή ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, απομένουν μόνον δύο δρόμοι για την υλοποίησή της.

Σε περίπτωση που υπάρξουν πολιτικές πράξεις τέτοιας κατεύθυνσης και περιεχομένου είμαι αποφασισμένος να επιστρέψω στην συλλογική, ενεργό πολιτική. Να επιστρέψω, ως ένας από τα εκατομμύρια πολιτών που αποχώρησαν για να σώσουν την τιμή αυτής της παράταξης, προκειμένου, να γίνει πράξη μια συλλογική προσπάθεια για την προστασία της χώρας και των θυσιών του ελληνικού λαού από την επέλαση της λερναίας ύδρας του λαϊκισμού που θέριεψε εξ αιτίας αυτών που δεκαετίες τώρα δεν έπαψαν άλλα να λένε, άλλα να εννοούν και στο τέλος άλλα να πράττουν.

Να επιστρέψω για να εργαστώ σαν ένας από χιλιάδες, για μια νέα ενότητα για το μέλλον όλων των προοδευτικών πολιτών και αξιόπιστων πολιτικών που είναι σήμερα διασκορπισμένοι στα 4 σημεία του πολιτικού ορίζοντα. Από την Δημάρ και το Ποτάμι μέχρι τον ΣΥΡΙΖΑ (μη περιλαμβανομένης της δημαγωγικής του ηγεσίας) και τις υγιείς πατριωτικές δυνάμεις του πολιτικού φιλελευθερισμού κι όχι του οικονομικού νεοφιλελευθερισμού.

Να επιστρέψω για να ενώσω τις μικρές μου δυνάμεις προκειμένου να δημιουργηθεί ένα "Νέο ΠΑΣΟΚ", προκειμένου να γίνει πράξη μία καθολική ανανέωση.

Δεν επιστρέφω όμως, για να αναβιώσει ένα παλαιοκομματικό ΠΑΣΟΚ το οποίο έχει απαράγραπτες ιστορικές ευθύνες για το οδυνηρό τέλος της μεταπολίτευσης. Είμαι κι εγώ ένας, που το χρωστά σε πολλούς ανθρώπους, πολίτες, βουλευτές και στελέχη - ανεξαρτήτως εσωκομματικών τότε προτιμήσεων - που χωρίς να έχουμε καμία ιστορική ευθύνη για την υπερχρέωση της χώρας, εντούτοις κληθήκαμε και αδιαμαρτύρητα σηκώσαμε στις πλάτες μας το οδυνηρό φορτίο των ιστορικών αποφάσεων που έπρεπε αναγκαστικά να ληφθούν με γνώμονα το άμεσο εθνικό συμφέρον και μακροπρόθεσμο κοινωνικό συμφέρον.

Υ.Γ.1. Πρέπει κάποιος να θυμίσει στην σημερινή ηγεσία του ΠΑΣΟΚ οτι η ιστορία δεν υπαγορεύεται, η ιστορία δεν διακηρύσσεται. Η ιστορία ανακαλύπτεται, η ιστορία τεκμηριώνεται.

Και η ιστορία έχει ήδη καταγράψει πως μέχρι τον Ιούλιο του 2011, το ΠΑΣΟΚ ήταν πρώτο κόμμα, σύμφωνα με όλες τις δημοσκοπήσεις. Δηλαδή, ακόμη και μετά το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα αυστηρής λιτότητας που ακολούθησε ένα χρόνο μετά το 1ο Μνημόνιο. Και ο νοών, νοείτω.

Υ.Γ.2. Ούτε γνώριζα εκ των προτέρων την πρόταση του Γ.Παπανδρέου, ούτε εκείνος γνωρίζει την σημερινή μου δημόσια τοποθέτηση».
http://fimotro.blogspot.gr/2014/11/kai-o_24.html

Read more...

ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2015...


«Λόγω των επικρατουσών συνθηκών, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2015 ως βάση υπολογισμού της αξίας...
των ακινήτων κατά τον πλειστηριασμό παραμένουν οι αντικειμενικές αξίες».


Αυτό διευκρινίζεται από την πλευρά του υπουργείου Δικαιοσύνης, μετά τις αντιδράσεις που υπήρξαν για τη διάταξη που μπήκε στο νομοσχέδιο για την αναμόρφωση του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας και προβλέπει ότι οι τιμές εκκίνησης των πλειστηριασμών θα είναι σύμφωνα με τις πολύ χαμηλές εμπορικές αξίες των ακινήτων, και όχι σύμφωνα με την αντικειμενική αξία, η οποία είναι αρκετά υψηλότερη.

Όπως αναφέρει το υπουργείο Δικαιοσύνης σε σχετική ανακοίνωσή του «οι αλλαγές όσον αφορά στον υπολογισμό της αξίας αλλά και την τιμή εκκίνησης των πλειστηριασμών ακινήτων αποτελούν αποτέλεσμα ενδελεχούς έρευνας και επιστημονικής μελέτης».

«Πάντως, η Ελληνική Κυβέρνηση θεωρεί ότι η εμπορική αξία των ακινήτων αποτελεί την πιο αποτελεσματική και δικαιοπολιτικά ορθή  μέθοδο υπολογισμού της αξίας του ακινήτου για τις ανάγκες του πλειστηριασμού. Αυτή η μέθοδος άλλωστε αποτελεί και την πρακτική των περισσοτέρων χωρών του δυτικού κόσμου», τονίζει και προσθέτει: «Ως κριτήριο για τον καθορισμό της εμπορικής αξίας δεν μπορεί να είναι μεμονωμένες μεταβιβάσεις γειτονικών ομοειδών ακινήτων οι οποίες είναι πιθανόν να μην αντανακλούν την πραγματική εμπορική αξία των ακινήτων. Επομένως , ο ορισμός της εμπορικής αξίας δεν μπορεί να γίνεται αυθαίρετα.
Έτσι απαιτείται η δημιουργία ενός μεθοδολογικά  αξιόπιστου συστήματος εκτιμήσεων, το οποίο θα στηρίζεται σε σταθερά, επιστημονικώς αποδεκτά και αδιάβλητα κριτήρια υπολογισμού, ώστε με βάση αυτό να ορίζονται με σαφήνεια και ορθότητα οι εμπορικές αξίες των ακινήτων».

Σύμφωνα με το υπουργείο, αυτό το σύστημα αναμένεται να δημιουργηθεί μέχρι το τέλος του 2015 με τη συνεργασία των συναρμόδιων υπουργείων και όπως υποστηρίζει, με τον τρόπο αυτό «θα αποφευχθεί ο πλειστηριασμός ακινήτων έναντι  αντιτίμων που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική εμπορική αξία των ακινήτων και ως εκ τούτου οδηγούν σε άδικες καταστάσεις για τα μετέχοντα στη διαδικασία του πλειστηριασμού μέρη».

Όμως, διευκρινίζεται ότι μέχρι τη δημιουργία του συστήματος αυτού για τον υπολογισμό της αξίας του ακινήτου, θα λαμβάνονται υπόψιν «οι αντικειμενικές αξίες, ενώ η τιμή πρώτης προσφοράς (εκκίνησης) ορίζεται στα 2/3 αυτής, όπως και κατά το νομοθετικό καθεστώς που ίσχυε μέχρι σήμερα».

Στο σύστημα αυτό αναφέρθηκε ο υπουργός Δικαιοσύνης  Χαράλαμπος Αθανασίου κατά την ομιλία του στη διαδικασία παροχής ψήφου εμπιστοσύνης στην Κυβέρνηση στις 9 Οκτωβρίου τονίζοντας την διαπραγματευτική επιτυχία της χώρας μας, σημειώνει η σχετική ανακοίνωση και συνεχίζει: «Έπειτα από κοπιώδεις διαπραγματεύσεις και έναντι των θέσεων της τρόικας που ζητούσε: α) τον καθορισμό της αξίας του προς πλειστηριασμό ακινήτου βάσει της εμπορικής αξίας του από την έναρξη εφαρμογής του νέου κώδικα, και β) τιμή εκκίνησης ίση με το 1/3 της εμπορικής αξίας, έγιναν δεκτές οι θέσεις της χώρας μας.

Σύμφωνα με αυτές ορίζεται τιμή εκκίνησης πλειστηριασμού τα 2/3 της εμπορικής αξίας του ακινήτου η οποία υπολογίζεται βάσει αδιάβλητου συστήματος που αντανακλά τις πραγματικές συνθήκες τις αγοράς ενώ μέχρι να δημιουργηθεί το σύστημα αυτό (τέλος του 2015) θα ισχύει το υπάρχον σύστημα της αντικειμενικής αξίας.

Μόνο κατά το χρονικό διάστημα αυτό, αν ο πλειστηριασμός δεν ήταν επιτυχής, λόγω ελλείψεως προσφορών, επαναλαμβάνεται σε 14 ημέρες με τιμή εκκίνησης το 50% της αντικειμενικής αξίας. Το ίδιο αποτέλεσμα  θα υπήρχε και με το υπάρχον σύστημα δεδομένης της αποτυχίας του πρώτου πλειστηριασμού που αναπόδραστα θα οδηγούσε σε θέση χαμηλότερης τιμής από το δικαστήριο για τον επόμενο πλειστηριασμό.

Οι ως άνω διαδικασίες ενισχύονται με την καθιέρωση των κλειστών προσφορών αλλά και του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού, οι λεπτομέρειες του οποίου θα ορισθούν με Προεδρικό Διάταγμα που θα διαμορφωθεί άμεσα μετά την ψήφιση του νέου Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, ώστε να αποφεύγονται φαινόμενα χειραγωγούμενων πλειστηριασμών (κοράκια)».

Κατόπιν αυτών υπογραμμίζει το υπουργείο Δικαιοσύνης, «καθίσταται σαφές ότι η Ελληνική Κυβέρνηση ενεργώντας με ευθύνη διαμόρφωσε ένα νέο ρεαλιστικό και μοντέρνο σύστημα πλειστηριασμών που από τη μία προσαρμόζεται στις καλές βέλτιστες διεθνείς πρακτικές και οδηγεί στη διενέργεια πλειστηριασμών χωρίς να ελλείπουν οι μηχανισμοί υπολογισμού της αξίας των ακινήτων αλλά και τις τιμής πρώτης προσφοράς σε τέτοια επίπεδα ώστε να αποτρέπεται η θέση τιμών τέτοιων που αφήνουν απροστάτευτους τους οφειλέτες». 
http://fimotro.blogspot.gr/2014/11/2015_25.html

Read more...

Κυρία Αννα Μισέλ μου, εσεις αποχαιρετίσατε στο αεροδρόμιο τον Χριστοφοράκο...


 Πριν ακόμη την παραλάβει ο Σκουρλέτης, την άρπαξε από το - τρόπος του λέγειν- μαλλί, η Κάτια Μακρή. 
Η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ, ήταν αυτή που αποχαιρέτισε τον Χριστοφοράκο στο αεροδρόμιο μετά συνοδείας, και, επισης, έχασε τον Καραβελα, μέσα από τα χέρια της.  
Αρα, αν...
ήθελε η κυβέρνησή θα μπορουσε να 'χε κανει κάτι κατά της διαφθοράς. 
Και συνέχισε η Κάτια Μακρή. " Αυτή τη στιγμή στο παρά ενα, όλα έχουν διαγραφεί και αυτοί οι 62 κατηγορούμενοι (οι 64, για την Siemens), δεν ξέρω πότε θα δικαστούν. 
Τα πολιτικά πρόσωπα, όμως, πετάξανε. Γιατί τα αφήσατε να πετάξουνε. Ολοι είναι έξω και κανείς δεν έχει τιμωρηθεί".
Η Ασημακοπούλου δεν ηξερε τι να απαντήσει. Μάσαγε τα λόγια της και πέταξε ενα-δυο γενικολογιές.  Οπως, "2 χρονια τώρα έχουμε δει πράγματα σε σχέση με την  απόδοση ευθυνών και την πολιτική βούλιση"...

Read more...

Θα ψηφίσουν «αρκετοί» ανεξάρτητοι…




"Πόσο …αλτρουισμό μπορεί να κρύβει το να προεξοφλείς ότι θα ψηφίσεις υπέρ της εκλογής κάποιου, που …δεν γνωρίζεις;"...
Μετά τον Πέτρο Τατσόπουλο, που έσπευσε να δώσει ως και …αριθμούς για τα «ναι» και τα «όχι» των ανεξάρτητων βουλευτών στη διαδικασία εκλογής νέου Προέδρου της Δημοκρατίας, την σκυτάλη παίρνει ο Χρήστος Αηδόνης. 
Με...
διακύβευμα μέσα του το ότι η χώρα δεν πρέπει να πάει σε εκλογές, ο ανεξάρτητος βουλευτής υποστηρίζει ότι θα είναι αρκετοί οι ανεξάρτητοι βουλευτές που θα ψηφίσουν για Πρόεδρο, διότι «ο ελληνικός λαός ζει σε μία πολύ δύσκολη στιγμή και ο καθένας δεν μπορεί να κάνει προσωπικά παιχνίδια».
Σε ποιον αναφέρονται τα «πολιτικά παιχνίδια», δεν σχολιάζεται, όμως ο Neo επιμένει: Πόσο …αλτρουισμό μπορεί να κρύβει το να προεξοφλείς ότι θα ψηφίσεις υπέρ της εκλογής κάποιου, που …δεν γνωρίζεις;

matrix24.gr

Read more...