Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

"Γιαυτό το σκάνδαλο κ.Διαμαντοπούλου έχετε κάτι να μας πείτε;"



"Το Υπουργείο κατασπαταλά τα χρήματα του ΕΣΠΑ προκηρύσσοντας τον ένα διαγωνισμό μετά τον άλλο για πανάκριβες και σαφώς υπερκοστολογημένες υπηρεσίες συμβούλων. Μετά από την πρώτη προκήρυξη για συμβούλους για το νομοσχέδιο, που αναγκάστηκε να αποσύρει μετά τις αντιδράσεις, ακολούθησαν και οι παρακάτω προκηρύξεις:

1. Σύμβουλος επικοινωνίας. 270.000 για δύο χρόνια με...



δυνατότητα ανανέωσης ως ακόμη δύο έτη με κόστος 180.000 ευρώ ακόμη. Σύνολο: 450.000 ευρώ (155 εκατομμύρια δρχ. περίπου για να έχουμε και τις αναλογίες)

http://www.edulll.gr/UserFiles/File/prokirikseis/115632_%CE%91P2725_PERIL_epikoin_symvoulos.pdf

2. Άλλος σύμβουλος αξιολόγησης του ΕΣΠΑ. Αμοιβή 300.000 για δύο χρόνια με δυνατότητα παράτασης άλλες 300.000 για άλλα τρία χρόνια. Σύνολο: 600.000 ευρώ.

http://www.edulll.gr/UserFiles/File/PROKHRYXEIS_eyd/125422_PERILHPSH_PROKHR_SYMV_DHMOSIOT.pdf

3. 70.000 ευρώ για τρεις μήνες σε σύμβουλο συγχωνεύσεων (;).

http://www.edulll.gr/default.asp?siteID=1&pageid=34&tablepageid=7&langid=1

Και αυτά ως τώρα. Πόσους ακόμη συμβούλους θα προκηρύξουν ως το 2015 και πόσο τελικά θα κοστίσουν;

1.100.000 ευρώ, ως τώρα μόνο, για υπηρεσίες, οι οποίες αφενός μπορούν να καλυφθούν από τους μόνιμους υπάλλήλους του Υπουργείου και αφετέρου σε καμία περίπτωση δεν κοστίζουν τόσα χρήματα.

Πού ακούστηκε οι αμοιβές των συμβούλων να είναι κατά πολύ μεγαλύτερες από αυτές των πολιτικών τους προϊσταμένων, στην συγκεκριμένη περίπτωση των υπουργών και της λοιπής πολιτικής ηγεσίας; Πώς γίνεται ο σύμβουλος να παίρνει τριπλάσια και τετραπλάσια αμοιβή που αγγίζει τα 150.000 ευρώ (50.000.000 δρχ), μεγαλύτερη από αυτους που τον προσλαμβάνουν;

Τί δικαιολογεί αμοιβή 300.000 ευρώ (100.000.000 εκ. δραχμές για να μην ξεχνιόμαστε) για επικοινωνιολόγο ή αξιολογητή;

Τί είναι σύμβουλος συγχωνεύσεων που θέλει και 23000 ευρώ τον μήνα (9.000.000 δρχ περίπου);

Αποτελεί πρόκληση να ανακοινώνονται τέτοιες αμοιβές κρατικοδίαιτων καρεκλοκένταυρων, όταν οι εκπαιδευτικοί αυτής της χώρας και άλλοι εργαζόμενοι έχουν γονατίσει στην κυριολεξία με τα κυβερνητικά μέτρα.

Πείτε και την αλήθεια επιτέλους! Ένα μεγάλο τμήμα αυτών των αμοιβών καλύπτεται από το Ελληνικό Δημόσιο, που σημαίνει πως οι δικές μας περικοπές πληρώνουν τις άχρηστες υπηρεσίες που ζητάτε.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου οφείλει να απαντήσει πολύ συγκεκριμένα στα εξής:

1. Ποιές είναι οι αρμοδιότητες αυτών των ατόμων, οι οποίες να δικαιολογούν τόσο υψηλές αμοιβές; Τί προσόντα έχουν αυτά τα άτομα, για να πληρώνονται τόσα χρήματα;
2. Το Υπουργείο δεν διαθέτει οργανωμένα τμήματα και υπηρεσίες δημοσιών σχέσεων, αξιολόγησης, διαχείρισης κοινοτικών προγραμμάτων, νομικές υπηρεσίες, ώστε να είναι σε θέση να αναλάβει αυτά τα έργα το ίδιο; Εκτός και αν οι υπηρεσίες του Υπουργείου είναι πλέον τελείως διαλυμένες. Αν είναι έτσι να βγει η Υπουργός να το πει δημοσίως.
3. Με ποιά λογική τα χρήματα του ΕΣΠΑ δίνονται σε τέτοια έργα; Γιατί θεωρούνται προτεραιότητα οι παροχές συμβουλευτικών υπηρεσίων και άλλα ευτράπελα, όπως το 1500000 ευρώ (μισό δις δρχ) για τον καινοτόμο εκπαιδευτικό, το οποίο θα πάει σε φιέστες και για μία ακόμη φορά σε άχρηστες πλατφόρμες;

Να βγει επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου, όπου θα αναλύονται τα έργα και οι αντίστοιχες δαπάνες του ΕΣΠΑ, με την αντίστοιχη αιτιολόγηση.

Να σταματήσει εδώ και τώρα αυτό το όργιο σπατάλης. Να παρέμβουν τα συνδικάτα ζητώντας διαφάνεια στην διαχείριση των κονδυλίων και συμμετοχή του εκπαιδευτικού κοσμου, ώστε τα χρήματα να καλύψουν πραγματικές ανάγκες της παιδείας και όχι επικοινωνιακές ανάγκες της κάθε πολιτικής ηγεσίας. Το Γ ΚΠΣ κατασπαταλήθηκε με ελάχιστα οφέλη για τον εκπαιδευτικό κόσμο. Ας μην γίνει το ίδιο και με το ΕΣΠΑ."


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Αναρτήθηκε από troktiko

Read more...

ΑΛΛΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ....


ΝΙΚΟΣ ΚΟΤΖΙΑΣ
Ο άλλοτε σύμβουλος και στενός συνεργάτης του Γ. Παπανδρέου, λέει ότι έπρεπε να κάνει η κυβέρνηση και μιλά για την αριστερά με αφορμή την έκδοση του νέου του βιβλίου.
Σ.Κ.: Είχες πει σε ένα άρθρο ότι πάμε ή για κατάθλιψη ή για εξέγερση. Τελικά πού πάμε;
Ν.Κ.: Αυτό που φοβάμαι εγώ είναι ότι ένα κομμάτι θα πάει κατάθλιψη και ένα άλλο θα περάσει πρώτα από την εξέγερση και αν είναι αδιέξοδη θα πάει στην κατάθλιψη.Και αυτό που χρειάζεται η κυβέρνηση είναι νομίζω να συνεννοηθεί με κοινωνικές δυνάμεις, να έχει τα αυτιά της ανοιχτά στα κινήματα, και στο βαθμό που μπορεί και είναι ικανή να υιοθετήσει μια συναίνεση μαζί τους σε ορισμένα αιτήματα, ώστε η εξέγερση να έχει αποτελέσματα και να μην οδηγήσει στην κατάθλιψη.
Διότι πέρα από την κοινωνική πολιτική ανάλυση, το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι είτε η εξέγερση είτε η κατάθλιψη θα είναι αρνητική για την οικονομία. Και οποιοδήποτε οικονομικό σχέδιο, όπως ξέρεις κι εσύ από τη μεγάλη σου πείρα, δεν μπορεί να έχει προοπτική αν έχει την κοινωνία απέναντί του κι αν η κοινωνία απεργεί, κινητοποιείται. Εγώ λέω καμιά φορά σε φίλους μου που είναι στην κυβέρνηση «παιδιά αν απεργήσει συνολικά η χώρα 2 εβδομάδες είναι 4% του ΑΕΠ», άρα όλο το σχέδιο της κυβέρνησης είναι εκτός τόπου και χρόνου. Είναι πολύ απλός ο αριθμός, είναι 52 οι εβδομάδες, 50 ας πούμε που δουλεύουνε, 2 απεργούνε, ίσον 4%. Δεν τον κάνουνε αυτόν τον απλό λογαριασμό, ενώ οφείλουν.

Σ.Κ.: Αυτό είναι ένα ακόμη σημείο στο οποίο υστερεί το πακέτο στήριξης. Η πολιτική έχει αντικατασταθεί από την λογιστική.
Ν.Κ.: Εγώ λέω ότι έχουμε ένα πρόβλημα Στέλιο μου, αν ήμασταν σε μια εταιρεία, καλή ώρα η μικρή που έχεις εσύ, το λογιστήριο βρίσκεται στον κάτω όροφο, με την έννοια ότι τις αποφάσεις που θα πάρεις, πως θα λειτουργήσει η επιχείρηση, με ποιους θα συνομιλήσεις, τι θα ανεβάσεις στο site σου, ποιος δημοσιογράφος θα πάρει συνέντευξη από ποιόν, το αποφασίζεις εσύ κι όχι ο λογιστής σου, έτσι δεν είναι; Ο λογιστής σου θα ερωτηθεί αν αντέχεις αυτά τα έξοδα ή όχι. Δυστυχώς στην Ελλάδα στη μεγάλη πολιτική βλέπουμε μια ανατροπή της λογικής ακόμη και μιας επιχείρησης. Δηλαδή, προηγείται η λογιστική και η πολιτική απλώς διαχειρίζεται τις αποφάσεις αυτές του λογιστή. Ε, δεν γίνεται έτσι.
Σ.Κ.: Παρουσιάστηκε ως μονόδρομος το πακέτο στήριξης.
Ν.Κ.: Νομίζω ότι η κυβέρνηση κι όποιος πιστεύει σε μονόδρομους -κι εγώ έχω πιστέψει κατά καιρούς σε μονόδρομους- κάνει ένα μεγάλο λάθος: κλείνει το μυαλό της σε μια άλφα επιλογή και δεν επιτρέπει να έχει η ίδια την ευκαιρία να σκεφτεί και τις άλλες εναλλακτικές λύσεις. Άλλες εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν, αρκεί αντί να σκεφτείς λογιστικά (έσοδα-έξοδα) να σκεφτείς πολιτικά. Και οι άλλες οι λύσεις οι πολιτικές ήταν ότι θα μπορούσε να ακολουθήσει μια πολιτική με μεγαλύτερη στήριξη της κοινωνίας κι όχι των δημοσκοπήσεων, να βρει εναλλακτικές πηγές δανεισμού με χαμηλότερα ποσοστά κι επιτόκια, όπως θα ήταν η Κίνα και αραβικά μεγάλα ταμεία κλπ Θα μπορούσε επίσης να κάνει μια -όπως εγώ την λέω- αναδιαπραγμάτευση πακέτου, δηλαδή όταν στη διαπραγμάτευση είμαι στριμωγμένος από τον απέναντί μου τότε βάζω κι άλλα θέματα ώστε να το διαπραγματευτώ, αλλά μαζί να του δώσω και κάποια από τα άλλα και να πάρω κι αυτό που εγώ θέλω.
Και το τελευταίο ,η πιο σκληρή διαπραγμάτευση που είναι η διαπραγμάτευση των κόκκινων γραμμών, εξηγώ σε αυτόν που θέλει να μου περάσει, όπως ήθελε κάποια στιγμή η κα Μέρκελ, το σκοινί από το λαιμό και να με κρεμάσει στο γκρεμό, του εξηγώ ότι είμαι τόσο βαρύς ώστε όταν πέσω από το γκρεμό θα τον συμπαρασύρω. Δηλαδή δεν μπορώ να κάνω διαπραγμάτευση χωρίς να την ανοίξω σε πολλά θέματα, χωρίς να έχω εναλλακτικούς δρόμους, έστω κι όχι πολύ ισχυρούς και χωρίς να ανεβάσω -αυτό είναι το κύριο- το κόστος της άλλης πλευράς. Αν η άλλη πλευρά δεν έχει κόστος, αν βγαίνουν οι υπουργοί μας και οι υφυπουργοί μας στη βουλή και στα ΜΜΕ και λένε ότι όταν δανείζεσαι δε μπορείς να βάλεις όρους, τότε είσαι καταδικασμένος. Σε άκουσε η άλλη πλευρά, ξέρουν ότι φοβάσαι «μη κρεμαστείς από το σκοινί», στο τραβάει, πονάς και παραδίδεσαι.
Άρα λέω ότι τους μονόδρομους τους φτιάξαμε μόνοι μας, σε μια εποχή που αλλάζει ο κόσμος και μεγαλώνουν οι εναλλακτικές δυνατότητες, φτιάξαμε ένα στενό λογιστικό σχήμα στο οποίο παγιδευτήκαμε. Και από τη στιγμή που παγιδευτήκαμε σε αυτό το σχήμα, ασφαλώς δεν είχαμε άλλο δρόμο.
Σ.Κ.: Είχες πει δημοσίως, πριν κορυφωθεί η κρίση, ότι θα μπορούσαν να παρθούν δάνεια με πολύ χαμηλό επιτόκιο.
Ν.Κ.: Εγώ κάνω μια θεμελιακή εκτίμηση εξ αρχής. Πριν δύο χρόνια κάναμε μεγάλες συζητήσεις στο ΙΣΤΑΜΕ (Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών), για την οικονομική κρίση του 2008. Η γνώμη μου ήταν πως η θεμελιακή αιτία αυτής της κρίσης, είναι ότι μεγάλο κομμάτι πλούτου «συσσώρευσης», θα λέγαμε παλιά στην αριστερά έχει μεταφερθεί από τη Δύση στην Ανατολή. Και άρα τα περιθώρια ελιγμών στη Δύση περιορίζονται. Τι κάνει λοιπόν η Δύση; Αυξάνει τις σχέσεις της με την Ανατολή.
Θα σου πω κάτι. Είναι γνωστό ότι έχει 980 δισεκατομμύρια χρέη η Αμερική σε ομόλογα και δάνεια από την Κίνα. Είναι γνωστό πως σε χώρες όπως η Ιταλία και η Βρετανία οι Κινέζοι αγοράζουν εταιρίες. Είναι άγνωστο ίσως το γεγονός ότι εταιρίες όπως η MERCEDES-BENZ, ανήκουν σε αραβικά κεφάλαια ή εν μέρει στο ιρανικό κράτος. Είναι αγορές της δεκαετίας του ‘70 οι οποίες μείνανε. Και βλέπουμε ότι όλες οι ισχυρές δυτικές χώρες, λόγω αυτής της μετακίνησης, αντλούν χρήματα και κονδύλια από την Ανατολή. Τις μικρότερες χώρες τις θέλουν ως ρεζέρβα σε τυχόν συγκρούσεις με την Ανατολή, και θέλουν να μας απαγορέψουν να πάμε προς την Ανατολή.
Η Τουρκία παραβίασε αυτόν τον κανόνα και βλέπουμε ότι η Δύση μετά την επιβραβεύει. Λέει ότι χρειάζομαι τη Τουρκία γιατί παίζει αυτό το παιχνίδι με Ιράν κ.λπ. Νομίζω ότι η Ελλάδα έπρεπε να το κάνει αυτό. Όχι να φύγει από τη Δύση, όπως καταλαβαίνουν μερικοί ανόητοι. Όχι να εγκαταλείψει την ΕΕ αλλά να βρει έναν ειδικό ρόλο στη Δύση, στην ΕΕ, ώστε να μπορέσει να γίνει γέφυρα με αυτές τις περιοχές. Και το λέω αυτό επιπλέον διότι η Τουρκία υπήρξε αποικιοκρατική δύναμη, το οποίο το ξέρανε πολλοί δικοί μας «δυτικοτραφείς» διανοούμενοι. Και μια από τις αποικίες τους ήταν και ο Αραβικός κόσμος και η Ελλάδα. Άρα η Τουρκία έχει μειονεκτήματα έναντι του Αραβικού κόσμου. Αντίθετα η Ελλάδα, έχοντας ένα κοινό παρελθόν με μεγάλους ιστορικούς πολιτισμούς, κατανόηση της ιστορίας, καλές σχέσεις με αυτές τις χώρες μέχρι και πρόσφατα και όχι κακό παρελθόν. Δηλαδή, η Ελλάδα έχοντας όλα τα πλεονεκτήματα και τα προνόμια των σχέσεων εμπιστοσύνης, θα μπορούσε να παίξει αυτό τον ειδικό ρόλο. Όχι για να φύγει από τη Δύση αλλά για ειδίκευση εντός της Δύσης. Γιατί όπως λέω και εγώ στην εξωτερική πολιτική και στον καταμερισμό εργασίας πρέπει να έχεις μια ειδίκευση.
Σ.Κ.: Θα μπορούσε, στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης να τεθεί θέμα αναδιαπραγμάτευσης του χρέους;
Ν.Κ.: Αυτό δεν είναι ζήτημα της στιγμής, γιατί όποιος το ανοίγει κάνει ακόμα πιο δύσπιστες τις αγορές. Νομίζω ότι αυτό που χρειάζεται η ελληνική οικονομία είναι να σταθεροποιηθεί σε ένα βαθμό, που για να γίνει αυτό χρειάζεται κοινωνική συναίνεση, και κατόπιν να ξαναβγεί στις αγορές και να δανειστεί με χαμηλά spread. Κοίταγα πως ακόμα και χθες τα spread και τα ασφάλιστρα των ομόλογων της Ταϊλάνδης ήταν πιο χαμηλά από τα δικά μας ακόμα και τώρα που περνάει εμφύλιο πόλεμο. Δείγμα ότι δε μετράνε καν τα οικονομικά, δεν μετράνε οι κινητοποιήσεις του κόσμου, για να χειροτερεύσει η θέση μετράνε πάρα πολύ οι πολιτικοί παράγοντες.
Σ.Κ.: Λείπει επίσης κάθε πρόταση ανάπτυξης..
Ν.Κ.: Η κυβέρνηση δεν πήρε μόνο το πρόβλημα των ελλειμμάτων μονοδρομικά. Αλλά πήρε το ίδιο το ζήτημα ως το μοναδικό της πρόβλημα. Δε σύνδεσε τα μέτρα που έχει πάρει, με μια αναπτυξιακή προοπτική που θα έλεγε στον ελληνικό λαό ότι εγώ πράγματι τώρα παίρνω μέτρα σε βάρος σου, μόλις σταθεροποιηθεί η οικονομία θα σου δώσω πίσω αυτά που σου παίρνω. Άρα δίνεις ένα ψυχολογικό έναυσμα που χρειάζεται η σημερινή κοινωνία. Ταυτόχρονα κάνω τρεις μεγάλες επενδύσεις, όπως νανοτεχνολογία στο Βόλο, ιατρικά όργανα και υπηρεσίες στα Γιάννενα, βιοτεχνολογία-βιοιατρική στη Κρήτη.
Εκτός από ότι έπρεπε να υποσχεθώ πως θα εφαρμόσω μια πολιτική ανάπτυξης, έπρεπε να χτυπήσω τα καρτέλ. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην οποία τα τελευταία δέκα χρόνια η οικονομία έχει πέσει σε ύφεση και οι τιμές καλπάζουνε. Δεν είναι δυνατό να μειώνονται τα εισοδήματα και να ανεβαίνουν οι τιμές. Δεν αντέχεται αυτό, είναι κοινωνική αποδιοργάνωση. Άρα, η κυβέρνηση πρέπει να δώσει προσμονή και προοπτική στη ψυχολογία των εργαζομένων, να δώσει μια προοπτική ανάπτυξης που θα διασφαλίζει την επιβίωση της χώρας τις επόμενες δεκαετίες και να χτυπήσει εκεί που γίνονται τα μεγάλα άνομα κέρδη. Δεν τα έκανε αυτά, πήγε φοβισμένη σε μια λογιστική διαπραγμάτευσης. Αυτά τα λέω όχι για να κάνω κριτική, αλλά για να διδαχτούμε από τα λάθη μας και να μην κάνουμε τα ίδια το επόμενο εξάμηνο.
Σ.Κ.: Πώς θα γίνουν αυτά όταν, όπως είπες, ο Γιώργος Παπανδρέου είναι όμηρος των φιλελεύθερων κύκλων;
Ν.Κ.: Δεν είπα αυτό. Είπα ότι συνεργάζεται με νεοφιλελεύθερους οι οποίοι θέλουν να τον κάνουν όμηρο. Νομίζω ότι ο Γιώργος Παπανδρέου έχει ένα βαθύ προοδευτικό προφίλ. Όταν τον ακούω σήμερα, ο λόγος του είναι αριστερός και κεϋνσιανός, αλλά αυτό δε συμβαδίζει με έναν τύπο πολιτικής εδώ στη Ελλάδα. Νομίζω ότι πρέπει να αναστοχαστεί και επειδή με ρωτάνε πολλοί για ανασχηματισμό, τους λέω ότι κάτι τέτοιο δεν απασχολεί τη χώρα. Αυτό που ενδιαφέρει δεν είναι ο ανασχηματισμός προσώπων, είναι ένας διαφορετικός προσανατολισμός. Νομίζω ότι μπορεί, είναι η τελευταία του ευκαιρία. Άμα συνεχίσει έτσι, όχι μόνο θα καταστραφεί ο κοινωνικός ιστός της χώρας, όχι ότι δε θα έχουμε μέλλον μετά την κρίση, αλλά ούτε τα λογιστικά δε θα του βγούνε. Το λογιστήριο έχει καλά λογιστικά όταν η διεύθυνση κάνει καλές δουλειές. Πρέπει να φύγουν από την αντίληψη ότι η πολιτική είναι λογιστική, και η πολιτική με «π» κεφαλαίο.

Σ.Κ.: Αν είναι έτσι, πως εξηγείς τότε ότι ο Γιώργος Παπανδρέου πήγε αντίθετα με τις πεποιθήσεις του;
Ν.Κ.: Νομίζω ότι δε μπόρεσε να μεταφράσει τη γενική του πεποίθηση για το σημερινό κόσμο με την πρακτική πολιτική και τον οδήγησαν και τον έπεισαν -δικό του βέβαια λάθος- ότι κάποια πράγματα είναι μονόδρομος. Εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν και άλλοι δρόμοι. Και δεν είναι θέμα κριτικής απέναντι στην κυβέρνηση, ούτε σε άλλους που δεν έχουνε προτάσεις, είναι ζωτική ανάγκη για τη χώρα να σκεφτεί ότι δεν υπάρχουν μονόδρομοι και έτσι θα ανοιχτούν πιο δημιουργικές λύσεις,. Ελπίζω να το αντιληφθεί έγκαιρα γιατί είναι σίγουρο πως κάποια στιγμή θα το αντιληφθεί.
Ελπίζω σε έναν καλύτερο Παπανδρέου γιατί δε διαθέτουμε άλλους πολιτικούς σήμερα. Αλλά ελπίζω να ξεφύγει από αυτού του είδους τη μονόπλευρη πολιτική της σκληρής λιτότητας. Εκείνος πρέπει να το αποδείξει ότι μπορεί και θέλει.
Σ.Κ.: Νομίζω ότι η πολιτική με «π» κεφαλαίο είναι και το θέμα του νέου σου βιβλίου.
Ν.Κ.: Το βιβλίο «Η Λογική Εξωτερική πολιτική στον 21ο αιώνα», είναι ένα βιβλίο που το έγραψα γρήγορα. Ίσως το πιο κατανοητό από αυτά που έχω γράψει τα τελευταία χρόνια, και είναι μια αγωνία, ότι η Ελλάδα πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι ο κόσμος αλλάζει. Ότι έχει τη δυνατότητα σε αυτόν τον κόσμο να αναπτύξει μια εξωτερική πολιτική με περισσότερη αυτονομία και ανεξαρτησία, ότι σε αυτόν τον κόσμο υπάρχουν περισσότερες θετικές εναλλακτικές λύσεις, όχι αντιπαραθετικά αλλά θετικά και κατά συνέπεια είναι ένα βιβλίο στο οποίο κάνω προτάσεις για το τι μπορεί να κάνει η Ελλάδα για να καλυτερεύσει τη θέση της στο παγκόσμιο γίγνεσθαι. Είναι ένα βιβλίο προτάσεων.
Σ.Κ.: Πώς βλέπεις εσύ, ως άνθρωπος που προέρχεται από εκεί, τη τακτική της αριστεράς στην σημερινή κρίση;
Ν.Κ.: Νομίζω ότι η αριστερά έχει μείνει στο παρελθόν της. Είναι ακόμα φυλακισμένη στο παρελθόν και συζητάει πως θα διαχειριστεί το παρελθόν σε μια εποχή κρίσης που θέλει φωτεινό μέλλον. Θα πρέπει να σκεφτεί περισσότερο τις προτάσεις της και τον τρόπο που πρέπει να συνεργαστεί με μεγάλες λαϊκές μάζες που υπάρχουν στα κόμματα του δικομματισμού παρά να δικαιωθεί. Και από την άλλη πλευρά η κυβέρνηση θα πρέπει να καταλάβει πως είναι κυβέρνηση, και έχει ευθύνη να συνδιαλέγεται και να συνομιλεί με τα αριστερά κόμματα, ακόμα και αν την αδικεί η αριστερά.
Και εδώ θέλουν προσοχή τα λάθη αλαζονείας. Δηλαδή αυτό το μικρό κοινοβουλευτικό πραξικόπημα που έγινε (η παράκαμψη της Βουλής στις αποφάσεις για το πρόγραμμα στήριξης) που έχει σημασία όμως αφού αφορά τα δημοκρατικά ζητήματα Αυτό ενόχλησε την αριστερά και δικαιολογημένα. Θέλει επίσης μεγάλη προσοχή από τα κόμματα που συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις, που αν δεν γίνουν ορθολογικά μπορεί να αποδιοργανώσουν τον κοινωνικό ιστό σε αυτόν τον τόπο.
Άρα, πιστεύω ότι η Αριστερά πρέπει να ωριμάσει λίγο περισσότερο, να επιστρέψει σε αυτό που ήτανε, μια όχι απλώς μαχόμενη αριστερά για την υπεράσπιση του χθες, αλλά σε μια αριστερά με ιδέες, προγράμματα σχεδιασμούς για το αύριο. Αυτό το δεύτερο το έχει χάσει.vathiprasino

Read more...

Επιστροφή στο 1953 - Απολύσεις, μειώσεις μισθών, πουλημένη ΓΣΕΕ, ανύπαρκτη Υγεία.


Εφημερίδα ΑΥΓΗ 1953. ( σαν να ήταν χθές..)
1. Επίκειται εκκαθάριση Δημοσίων Υπαλλήλων και μείωση της μισθοδοσίας κατά 15% για την χρήση 1952-53. "Κάθετη πτώση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων εφόσον το ενδιαφέρον τους πλέον δεν στρέφεται προς την υπηρεσία αλλά στον άμεσο κίνδυνο να χάσουν την εργασία των και να αντιμετωπίσουν το αδυσώπητο φάσμα της πείνας αυτοί και οι οικογένειες τους".

2. Η ΓΣΕΕ καταπρόδωσε και πάλι τον αγώνα των εργατουπαλλήλων. Δεν λύθηκε κανένα ζήτημα ακόμα και από αυτά που έθεσε ο ΜΑΚΡΗΣ , ο οποίος και βρήκε "ΕΔΑΦΟΣ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΕΩΣ" με την κυβέρνηση και ανέστειλε τις απεργίες.

3. Κλειστά για απόρους τα Νοσοκομεία. - Διακόπτεται η χρηματοδότηση τους και όλα τα βάρη καλούνται να τα σηκώσουν οι Δήμοι και οι Κοινότητες (από τότε είχαν στο μυαλό τους τον Καλλικράτη).
---------------------------------
Μετά από 60 χρόνια .. τα ίδια Παντελάκη μου .. τα ίδια Παντελή μου..
(κανένα βήμα μπροστά .. πολλά βήματα πίσω..)


Read more...

Η «Επιχείρηση καθαρά χέρια» και στην Ελλάδα, θα γεμίσει τις φυλακές...

«Επιχείρηση καθαρά χέρια» αρχίζει ο Γ.Παπανδρέου με τη συνδρομή της δικαιοσύνης, «ακόμη κι αν πάει φυλακή το μισό ΠΑΣΟΚ» όπως λένε στην Ιπποκράτους. Στα πλαίσια αυτά αναμένεται και ο Α.Σαμαράς να διαγράψει και τον Κ.Καραμανλη, εαν όπως αναμένεται απο την εξεταστική επιτροπή για το Βατοπέδιο και την Οικονομία (ομόλογα κ.α.) διαφανούν οι ευθύνες του - στη Ρηγίλλης περιμένουν "όχι πλέον εξηγήσεις, αλλα αποχώρηση απο την πολιτική και τη ΝΔ του...Κώστα Καραμανλή".

Τα πολλά...μπωφόρ που αναμένεται να αρχίσουν να φυσάνε σε λίγο στη χώρα, θα συμπαρασύρουν μέσα στα κελια του Κορυδαλλού ή α΄λλων φυλακών πολιτικούς, επιχειρηματίες, δημοσιογράφους, τραγουδιστές, ηθοποιούς, γιατρούς και ένα σωρό άλλους...μεγαλόσχημους. Οταν κανείς ερωτά "μα, είναι δυνατόν; Δεν σας πιστεύουμε..." η απάντηση είναι "περιμένε και θα δείτε...". Απο εκεί και μετά. Διαβάστε και το ρεπορτάζ του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου - που δημοσιευθηκε στην Ισοτιμία - για να καταλάβετε, τι έρχεται απο...Ιταλία μεριά και προς τα μέρη μας:
Η διαφθορά στον δημόσιο τομέα και η φοροδιαφυγή αποτελούν ενδημούσα κοινωνική και πολιτική ασθένεια στην Ελλάδα, αλλά δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο της. Να θυμηθούμε την Ολλανδία, όπου ανάμιξη σε μεγάλο σκάνδαλο διαφθοράς είχε ο βασιλικός σύζυγος, την Αγγλία, τη Γαλλία, πρόσφατα τη Γερμανία και, τις ημέρες αυτές, τρέχει στην Ιταλία σκάνδαλο εκτεταμένης διαφθοράς, στο οποίο το κύριο πρόσωπο είναι ο μεγαλοεργολάβος δημόσιων κυρίως έργων Ντιέγκο Ανεμόνε. Αυτός και τα μέλη της "κλίκας" του είχαν κατασκευάσει ένα "αποδοτικό" σύστημα διαπλοκής, στο οποίο συμμετείχε η πολιτική και η γραφειοκρατική ηγεσία της Ιταλίας. Σκοπός τους να παίρνουν μεγάλα δημόσια έργα με αδιαφανή τρόπο και να "αμείβουν" τους "συνεργάτες" τους.
Στον κατάλογο που κατασχέθηκε στα γραφεία του εν λόγω μεγαλοεργολάβου υπάρχουν πάνω από 400 ηχηρά ονόματα της ιταλικής νομενκλατούρας τα οποία "εξυπηρετήθηκαν" από αυτόν και για τα οποία κράταγε αρχείο των εκδουλεύσεων που τους έκανε. Μεταξύ των ονομάτων είναι οι πρώην υπουργοί Πιέτρο Λουνάρντι και Κλαούντιο Σκαϊόλα και ο επικεφαλής της Πολιτικής Προστασίας Γκουίντο Μπερτολάζο, που είχε την ευθύνη της ανάθεσης έργων μετά τους πρόσφατους καταστρεπτικούς σεισμούς. Επίσης διευθυντές γραφείων υπουργών, προϊστάμενοι υπηρεσιών και κυρίως του Υπουργείου Δικαιοσύνης και της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας, οι διευθυντές της RAI, στρατηγοί της Οικονομικής Αστυνομίας και των Καραμπινιέρων, όπως επίσης στελέχη των μυστικών υπηρεσιών και τρανταχτά ονόματα δημοσιογράφων. Οι σχέσεις διαπλοκής άγγιξαν και το Βατικανό. Στον κατάλογο του Ανεμόνε πολλές από τις εξυπηρετήσεις καταλήγουν στη Συνοδική Επιτροπή για τη Διδασκαλία της Πίστης ( πρώην Ιερά Εξέταση), της οποίας σύμβουλος ήταν ο εκ των μελών της "κλίκας" Άντζελο Μπαλτούτζι.
Η υπόθεση ξεκίνησε το 2008, αλλά όλο αυτό τον καιρό η υπόθεση έμενε στο συρτάρι και θα παρέμενε για πολύ ακόμη εκεί αν η έρευνα των εισαγγελέων της Φλωρεντίας και της Περούτζια δεν έσπαγαν τη σιωπή που είχε επιβάλλει το σύστημα της διαπλοκής που είχε την ικανότητα να επηρεάζει και να καθοδηγεί πολιτικές και γραφειοκρατικές αποφάσεις, δημόσιες δαπάνες και διορισμούς. Ο αράχνινος ιστός της διαπλοκής διευρύνθηκε και ισχυροποιήθηκε όταν πολλά έργα πήραν την μορφή του "επείγοντος", κάτι που σήμανε την κατάργηση της διαφάνειας στην ανάθεση των δημόσιων έργων.
Οι "εξυπηρετήσεις" του μεγαλοεργολάβου προς τους υπευθύνους για την ανάθεση των δημοσίων έργων ήταν είτε οικοδομικές εργασίες στα σπίτια τους, είτε αναθέσεις υπηρεσιών σε συγγενικά τους πρόσωπα, είτε "μαύρο χρήμα". Οι δικαστικοί που ερευνάνε την μεγάλη αυτή υπόθεση διαφθοράς ζήτησαν τη συνδρομή του Διεθνούς Γραφείου κατά της Διαφθοράς για να βρουν, να δεσμεύσουν και να κατασχέσουν χρήματα, που είναι προϊόντα παράνομης συναλλαγής. Η έρευνα ξεκίνησε από τις χώρες Λουξεμβούργο, Ελβετία και το Σαν Μαρίνο και επεκτάθηκε στην Τυνησία, στο Βέλγιο και στη Γαλλία. Σκοπός τους να ανακαλύψουν εάν υπάρχουν μυστικοί λογαριασμοί και αν αποκρύφτηκαν δια μέσου εταιρείας που συστήθηκε με αυτό το μοναδικό στόχο και αν οι εν λόγω λογαριασμοί περιέχουν χρήμα από παράνομα κέρδη, από προϊόντα διαφθοράς, από ανωμαλίες στην ανάθεση δημόσιων έργων και από απάτη στη χρηματοδότηση τους είτε από ιταλικά είτε από ευρωπαϊκά προγράμματα. Το σκάνδαλο είναι εξαιρετικά σοβαρό, γιατί διαπερνά όλη την πολιτική, θρησκευτική και γραφειοκρατική ηγεσία της Ιταλίας, και από ορισμένες δημοσιογραφικές πηγές εκφράζονται φόβοι ότι τελικά θα συγκαλυφθεί από τα ΜΜΕ.
Και ενώ η Ιταλία συγκλονίζεται από το σκάνδαλο της διαπλοκής και της διαφθοράς, στο Βέλγιο το Τμήμα Εφαρμοσμένης Οικονομίας του Πανεπιστημίου των Βρυξελλών σε έρευνα του αναφέρει ότι η φοροδιαφυγή και η διαφθορά στον φορολογικό τομέα έχει φτάσει στο 5 έως 6% του ΑΕΠ της χώρας, που σημαίνει 16 έως 20 δισεκατομμύρια Ευρώ. Το Βέλγιο, κατά την ίδια μελέτη, είναι μια χώρα, όπως και η Ελλάδα, που παράλληλα με την υγιή λειτουργεί και η λεγόμενη υπόγεια οικονομία και αυτό οφείλεται στους χαλαρούς φορολογικούς μηχανισμούς και στην εκτεταμένη διαφθορά που υπάρχει στα στελέχη τους.-

.i-reportergr.

Read more...

Η Εφορία ανοίγει τα Ε9 όλων των Ελλήνων

Πως αποκτήθηκε το κάθε ακίνητο, που βρέθηκαν τα χρήματα

protothema.gr
ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΣΩΝ αγόρασαν την τελευταία
10ετία μεγάλα και ακριβά ακίνητα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη,Κρήτη, Μύκονο, Πάρο, Κέρκυρα, Σαντορίνη και σε

άλλες περιοχές της χώρας, χωρίς όμως να δικαιολογούνται από τα ετήσια εισοδήματά τους, ψάχνει με μεγάλη μεθοδικότητα εδώ και έναν μήνα το υπουργείο Οικονομικών. Στο Κέντρο Πληροφορικής του υπουργείου τις τελευταίες εβδομάδες επικρατεί αναβρασμός.

Οπως πληροφορείται το «ΘΕΜΑ», ειδική ομάδα κρούσης που έχει συσταθεί γι’ αυτόν τον λόγο έχει στα χέρια της την περίφημη λίστα με τα Ε9 των ιδιοκτητών που έχουν στην κατοχή τους ακίνητα που έχουν αντικειμενική αξία άνω των 500.000 ευρώ (πραγματική αξία υψηλότερη του 1.000.000 ευρώ). Η λίστα αυτή έχει χωριστεί σε 4 κατηγορίες. Δηλαδή όσοι έχουν ακίνητα αξίας: n από 500.000 έως 1.000.000

Ευρώ n από 1.000.000 έως 2.000.000 ευρώ n από 2.000.000 έως 3 .000.000

Ευρώ n από 4.000.000 ευρώ και πάνω

«Πόθεν έσχες»;

Η διαδικασία είναι σχετικά απλή. Αν, για παράδειγμα, κάποιος έχει ένα ακίνητο αντικειμενικής αξίας 700.000 ευρώ (δηλαδή, αγοραίας αξίας τουλάχιστον 1.500.000 ευρώ), τότε αυτομάτως ελέγχονται τα ετήσια εισοδήματά του. Εάν, για παράδειγμα,

ο φορολογούμενος αυτός έχει ετήσια εισοδήματα το 2008 και το 2009 κάτω από ένα όριο (π.χ. τα 150.000 ευρώ), αυτομάτως μπαίνει στη μαύρη λίστα της ομάδας κρούσης.

Ελέγχουν και τα δάνεια Στη συνέχεια ελέγχουν εάν το ακίνητο αγοράστηκε με δάνειο ή μετρητά.

Εάν αγοράστηκε με δάνειο,ελέγχουν πόσα μετρητά έδωσε και ποιο ήταν το ύψος του δανείου. Εάν αγοράστηκε εξ ολοκλήρου με μετρητά, τότε ελέγχουν, για παράδειγμα, εάν τα εισοδήματα των τελευταίων ετών ήταν υψηλά έτσι ώστε να επέτρεπαν στον αγοραστή να αποταμιεύει κάθε χρόνο 150.000 ευρώ προκειμένου να μπορεί να αγοράσει το συγκεκριμένο ακίνητο.

Εναλλακτικά ελέγχουν εάν είχε άλλα ακίνητα τα οποία πούλησε χρηματοδοτώντας με αυτόν τον τρόπο την αγορά. Tο προσφιλές κόλπο Βέβαια, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών χρησιμοποιούσε τα τελευταία χρόνια μια ιδιαίτερα δημοφιλή μέθοδο: τον τραπεζικό δανεισμό με εγγύηση μετρητά ή μετοχές.

Δηλαδή εάν, για παράδειγμα, κάποιος δεν μπορούσε να λάβει ένα υψηλό δάνειο επειδή δεν το δικαιολογούσαν τα δηλωθέντα στην Εφορία εισοδήματά του, αγόραζε το ακίνητο με δάνειο αλλά κατέθετε στην τράπεζα ως εγγύηση μετρητά ή μετοχές. Η τακτική ήταν σχετικά απλή αλλά και ανώδυνη για τον φορολογούμενο, με δεδομένο ότι δεν υπήρχε κανένας ουσιαστικός έλεγχος από τις εφορίες.

Εστω, για παράδειγμα, ότι ένας ελεύθερος επαγγελματίας έχει ετήσια εισοδήματα 100.000 ευρώ, τα οποία δηλώνονται στην Εφορία, και ήθελε να αγοράσει ένα

ακίνητο αξίας 1.500.000 ευρώ.

Σε ένα τέτοιο δάνειο η δόση ανέρχεται στις 10.000 ευρώ τον μήνα, κάτι που σημαίνει ότι υπό φυσιολογικές συνθήκες αυτός ο πολίτης έπρεπε να δηλώνει στην Εφορία τουλάχιστον 240.000-250.000 ευρώ.

Με δεδομένο ότι τα επίσημα εισοδήματά του ήταν πολύ χαμηλότερα, η τράπεζα του ζητούσε να βάλει ως εγγύηση, για παράδειγμα, 1.000.000 ευρώ και έτσι το δάνειο εκταμιευόταν. Βέβαια, για να πιστοποιηθεί ότι πράγματι υπάρχει αυτό το ποσό θα πρέπει από εδώ και στο εξής να ανοιχτούν οι τραπεζικοί λογαριασμοί των φορολογουμένων. Στις επόμενες εβδομάδες και αφού ολοκληρωθούν οι διαδικασίες, η Εφορία θα καλέσει όλους όσοι θα βρεθούν «κλέπτοντες οπώρας» να υποβάλουν συμπληρωματικές δηλώσεις φόρου εισοδήματος για τα προηγούμενα χρόνια.

Οσοι δεν το πράξουν θα δημοσιοποιηθούν τα ονόματά τους.


Read more...

Τι άλλο έχει κάνει η Θ. Τζάκρη...


Από τον Αντώνη-Μάριο Παπαγιώτη

Όπως με πληροφόρησε ένα συντόπιο της κ. Τζάκρη ωραίο πουλί, μεγάλο ενδιαφέρον εκτός των διορισμών έχει και η μεσολάβησή της για έναν εκτρωματικό Καλλικράτη στην Πέλλα αλλά πολύ περισσότερο όλων, η μεταρρύθμιση του Κώδικα Ιθαγένειας που αφήνει παράθυρο στους σκοπιανούς να πάρουν ελληνική ιθαγένεια και να διεκδικήσουν περιουσίες.
Μια σημαντική λεπτομέρεια σ' αυτή τη παράμετρο είναι ότι η υφυπουργός Εσωτερικών ανήκει στους σλαβόφωνους της περιοχής.
Αν αληθεύει αυτή η πληροφορία, τότε θεωρώ ότι είναι μεγαλύτερο σκάνδαλο αυτή της η πράξη, καθώς...
αποκτά χαρακτήρα εθνικής σημασίας (για να μην γράψω "προδοσίας"). Δηλώνω, δε, ότι τρέφω απεριόριστη εκτίμηση στο πρόσωπο του υπουργού Εσωτερικών, κ. Ραγκούση, αλλά αν γνωρίζει αυτή τη πληροφορία και ισχύει η μεταρρύθμιση τότε φέρει και αυτός ευθύνη και είναι συνυπεύθυνος...

Read more...

Γ. Παπανδρέου: Δεν συζητάμε αναδιάρθρωση του χρέους

.nooz.gr
Η Ευρωπαϊκή Ενωση άργησε να καταλάβει ότι η επίθεση των κερδοσκόπων εναντίον της Ελλάδας ήταν το τελευταίο στάδιο εναντίον πολλών χωρών, με αποτέλεσμα να απειλείται η σταθερότητας της ευρωζώνης, δηλώνει στην ισπανική εφημερίδα El Pais ο πρωθυπουργός.

Μιλώντας για την κατάσταση που επικρατεί στην Ισπανία και την Πορτογαλία, σχολίασε ότι η κατάσταση δεν είναι τόσο άσχημη όσο δείχνει, λέγοντας ότι οι δύο αυτές χώρες είναι «θύματα υστερίας».

Απαντώντας σε ερώτηση γιατί η οργανωμένη αναδιάρθρωση του χρέους δεν αποτελεί επιλογή, ο Γ. Παπανδρέου δήλωσε: Επιλέξαμε να επιστρέψουμε τα δάνεια που έχουμε ζητήσει. Και ο λόγος είναι, ότι γενικώς, αυτοί που δανείζουν χρήματα, θέλουν να είναι σίγουροι ότι είμαστε αξιόπιστοι τη στιγμή που πρέπει να τα επιστρέψουμε. Και αυτό είναι που θέλουμε να δείξουμε στις αγορές είναι ότι είμαστε αξιόπιστοι. Αυτό που κάναμε είναι να θέσουμε σε εφαρμογη ένα πρόγραμμα ιδιαίτερα σημαντικό.

Σχολιάζοντας τα δημοσιονομικά μέτρα που έλαβε η κυβέρνησή του είπε ότι αυτά αναπόφευκτα θα περιορίσουν την ανάπτυξη και γι΄αυτό το λόγο κάλεσε εκ νέου την ΕΕ να παρέχει τα απαραίτητα μέτρα στήριξης: Πρέπει να δημιουργήσουμε τις απαραίτητες συνθήκες για ανάπτυξη και σε αυτό για άλλη μια φορά η ΕΕ μπορεί να βοηθήσει.

Read more...

Οι νέες απαιτήσεις της τρόικας…



Νέα μέτρα ζητούν η Ευρωπαϊκή Ένωση, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό ταμείο σε επιστολή που έφτασε στα χέρια του υπ. Εργασίας Α. Λοβέρδου.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ



Αναρτήθηκε από troktiko


Read more...

New World Order και λέσχη Bilderberg



Η ΠΤΠ ή NWO σαν θεώρηση πραγμάτων αλλά και επιδιωκόμενος στόχος είχε πρωτοεμφανιστεί στα μέσα του περασμένου αιώνα (από Γουίλσον και Τσώρτσιλ, αμέσως μετά την λήξη του Β' Παγκοσμίου πολέμου, για να εξισορροπηθούν υποτίθεται οι εξουσίες) και αμέσως μετά...

ξεκίνησαν διαδικασίες συγκρότησης των παγκόσμιων θεσμικών οργάνων που θα βοηθούσαν στην επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού ( όπως τα Ηνωμένα Έθνη και το ΝΑΤΟ , το σύστημα του Bretton Woods, η Γενικής Συμφωνίας Δασμών και Εμπορίου (GATT) κά) δεν υπήρχε δυνατότητα επιβολής της, καθόσον ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της διεθνούς κοινωνίας ήταν -μέχρι το '90) στο κομμουνιστικό στρατόπεδο.

Εν τούτοις προχώρησε στην σύσταση του κεντρικού διευθυντικού υπερκρατικού πυρήνα (ενός διεθνούς διευθυντήριου) τον Μάϊο του 1954, της λέσχης Bilderberg (ονομασία που προήλθε από το όνομα του ξενοδοχείου της Ολλανδικής πόλης του Άρνεμ, όπου και η ιδρυτική συνάντηση του διεθνούς καπιταλισμού).

Ποια λοιπόν είναι η λέσχη Bilderberg, που θεωρείται ότι υπέχει θέση κυβέρνησης της NWO, πως διαρθρώνεται και ποιοι συμμετείχαν και συμμετέχουν σ' αυτήν;

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Όπως εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς, είναι αδύνατο να υπάρχουν πλήρεις και εξακριβωμένες πληροφορίες για την οργάνωση και τον τρόπο λειτουργίας της. Η Λέσχη των χειραγωγών του κόσμου είναι οργανωμένη κατά το αξεπέραστο ολοκληρωτικό μοντέλο της χριστιανικής, μασονικής, ναζιστικής και κομμουνιστικής οργάνωσης, που της επιτρέπει να αυτο-αναπαράγεται διαρκώς, να αποφασίζει για τα σημαντικότερα ζητήματα του πλανήτη και να μη λογοδοτεί ποτέ και σε κανένα.
Σύμφωνα με το «Πληροφοριακό Δελτίο» της Bilderberg του 2002 (που διατίθεται από το Γραφείο της στο Leiden της Ολλανδίας), η «Λέσχη» είναι οργανωμένη πυραμιδικά σε τρία επίπεδα, με τρόπο ώστε όλη η εξουσία να εκπορεύεται από και να επικεντρώνεται στην κορυφή της πυραμίδας:

1) Επίπεδο πρώτο: Στην κορυφή της οργανωτικής πυραμίδας βρίσκεται η Συμβουλευτική Επιτροπή ή «Εσωτερικός Κύκλος» (που αντιστοιχεί με το «Πολιτικό Γραφείο» των Κομμουνιστικών Κομμάτων). Αποτελείται από τους αυτοδιορισμένους εκπροσώπους ορισμένων οικονομικών αυτοκρατοριών, από τους οποίους επιλέγονται τα μέλη του δεύτερου οργανωτικού επιπέδου (της Διοικητικής ή Διαχειριστικής Επιτροπής ή «Εξωτερικού Κύκλου»).

2) Επίπεδο δεύτερο: Αμέσως μετά, βρίσκεται η Διοικητική ή Διαχειριστική Επιτροπή ή «Εξωτερικός Κύκλος» (που αντιστοιχεί με την «Κεντρική Επιτροπή» των Κομμουνιστικών Κομμάτων). Τα μέλη της επιλέγονται από τον «Εσωτερικό Κύκλο». Το 2002, τα μέλη της «Διαχειριστικής Επιτροπής» ανέρχονταν σε 35 (στα οποία περιλαμβάνονται και τα 4 μέλη της «Συμβουλευτικής Επιτροπής»). Οι μόνοι Έλληνες που συμμετείχαν στη «Διαχειριστική Επιτροπή» της Bilderberg είναι οι: Κώστας Καρράς, πρόεδρος της εταιρείας Πόρτο Καρράς, και Γεώργιος Δαβίδ, πρόεδρος της εταιρείας Coca-Cola.

3) Επίπεδο τρίτο: Στη βάση της οργανωτικής κλίμακας βρίσκονται οι «Προσκαλεσμένοι» στις ετήσιες συνόδους της Λέσχης, οι οποίοι επιλέγονται από την «Διαχειριστική Επιτροπή», ανάλογα με τις σκοπιμότητες που πρέπει να εξυπηρετηθούν σε κάθε χρονική στιγμή σε διάφορες χώρες. Οι «προσκαλεσμένοι» (που αντιστοιχούν με την «Οργάνωση Βάσης» των Κομμουνιστικών Κομμάτων):
• Αναλαμβάνουν να «διαχύσουν» τον προσανατολισμό και τις αποφάσεις της Bilderberg στο πολιτικό και οικονομικό τους περιβάλλον και στην κοινή γνώμη της χώρας τους, και
• Διαθέτουν επιρροή ή παίζουν ή προορίζονται να παίξουν κάποιο σημαντικό ρόλο στις χώρες από τις οποίες προέρχονται.
Συνεπώς, για ευνόητους λόγους, είναι εξόχως αναγκαία και χρήσιμη η συστηματική παρακολούθηση και αποτίμηση της δημόσιας συμπεριφοράς και της εξέλιξης των μελών της Bilderberg στην εσωτερική πολιτική σκηνή κάθε χώρας.

ΣΚΟΠΟΙ

Σκοπός της Bilderberg είναι να συντονίζει τις δράσεις των κατόχων της οικονομικής ισχύος στη Β. Αμερική και την Ευρώπη, με τρόπο ώστε να διασφαλίζεται αφενός ο κοινός στόχος τους (δηλαδή, η εδραίωση των συμφερόντων τους και ο έλεγχος των πληθυσμών) και, αφετέρου, η εναρμόνιση της εσωτερικής και εξωτερικής πολιτικής κάθε χώρας με τους σχεδιασμούς του Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων (CFR) και του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας (NSC) των ΗΠΑ.
[Παρένθεση: Το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων (Council of Foreign Relations, CFR), είναι ο πλέον πανίσχυρος ιδιωτικός οργανισμός στις ΗΠΑ, ο οποίος εκδίδει το περιοδικό Foreign Affairs. Είναι ένας εξω-συνταγματικός πόλος ισχύος, ο οποίος καθορίζει, σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα, την εκάστοτε ηγετική ομάδα και το βασικό προσωπικό του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ και τη διαμόρφωση της εξωτερικής πολιτικής των ΗΠΑ.]
Από το 1954 και μετά, η Bilderberg πραγματοποιεί μια διεθνή συνάντηση κάθε χρόνο, η οποία γίνεται σε διαφορετική χώρα κάθε φορά, «κεκλεισμένων των θυρών», υπό συνθήκες απόλυτης μυστικότητας και με δρακόντεια μέτρα ασφαλείας.

Στις ετήσιες συναντήσεις του, που διαρκούν τρεις ημέρες, λαμβάνουν μέρος μόλις 100 έως 130 άτομα από το χώρο της οικονομίας, των ΜΜΕ και της πολιτικής.
• Οι «καλεσμένοι» επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια, δεσμεύονται με την «υποχρέωση της σιωπής» και απαγορεύεται να μιλήσουν ιδιωτικά ή δημόσια για τις συνεδριάσεις.
• Όσοι απ’ αυτούς είναι πολιτικοί απαγορεύεται να ενημερώσουν τα Κοινοβούλια των χωρών τους. Αυτό δημιουργεί ένα μείζων πολιτικό και ηθικό πρόβλημα, δεδομένου ότι οι καθ’ υπόθεση εκλεγμένοι εκπρόσωποι των συμφερόντων ενός λαού καθίστανται φορείς των συμφερόντων ενός άτυπου ιδιωτικού υπερεθνικού οργανισμού.
• Τα πρακτικά των ετήσιων συναντήσεων δεν δίνονται στη δημοσιότητα.
Η Γραμματεία της Bilderberg διατείνεται ότι οι συνδιασκέψεις της Λέσχης «είναι μυστικές για να ενθαρρύνεται η ειλικρινής και ανοικτή συζήτηση» μεταξύ αυτών που συμμετέχουν.
Αλλά, όταν αυτές οι συζητήσεις γίνονται από τους ισχυρότερους χρηματιστές, πολιτικούς και επιχειρηματίες των ΜΜΕ στον κόσμο, σε συνθήκες απόλυτης μυστικότητας, ευλόγως γεννιέται το ερώτημα: «Εάν αυτά που συζητούν είναι για το καλό των απλών ανθρώπων, γιατί δεν τα δημοσιοποιούν;». Κάτω από τις συνθήκες της ασφυκτικής μυστικότητας και όταν κανένας δε γνωρίζει τι συζητούν, η χρήση του όρου «ανοικτή συζήτηση» συνιστά διαστροφή.
Σε κάθε μυστική και απροσπέλαστη σύνοδο της Λέσχης Bilderberg ένας ασήμαντος αριθμός ανθρώπων διαμορφώνει μια συναίνεση για τις προτεραιότητες που θα πρέπει να απασχολήσουν τον κόσμο τα επόμενα χρόνια, σε οικονομικό, πολιτικό και στρατιωτικό επίπεδο.
Οι πραγματικοί στόχοι της Bilderberg έχουν αποσαφηνιστεί με ακρίβεια από πολλά έγκυρα δημοσιογραφικά όργανα:
• Κατά τους Times του Λονδίνου, η Bilderberg είναι «μια συνωμοτικά οργανωμένη κλίκα των πλουσιότερων ατόμων, με τη μεγαλύτερη οικονομική και πολιτική ισχύ και επίδραση στη Δύση, που συναντιούνται τακτικά υπό συνθήκες άκρας μυστικότητας και σχεδιάζουν τις εξελίξεις που, αργότερα, διαπιστώνεται ότι συμβαίνουν» (The Times, 12-7-1977).
• Κατά το περιοδικό Europeo: «Η Bilderberg αποτελεί μια παγκόσμια κυβέρνηση που καπελώνει τις εθνικές κυβερνήσεις» (Europeo, 15-10-1975)
• Κατά τη γαλλική εφημερίδα Quotidien de Paris: «Επιδίωξη των μελών της Bilderberg είναι η εγκαθίδρυση αποτελεσματικής κυριαρχίας σε διάφορα σημεία του κόσμου με τη μεσολάβηση κυβερνήσεων- ανδρεικέλων που κατευθύνονται από πολιτικούς του κάτω πατώματος (των παρασκηνίων).»

ΠΟΙΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ

* Rockefeller, David, JP Morgan International Council. Το μοναδικό εν ζωή ιδρυτικό μέλος της Λέσχης και ο μόνος άνθρωπος που έχει συμμετάσχει σε όλες τις συναντήσεις μέχρι σήμερα.

* Kissinger Henry A., Kissinger Associates, Inc.
* Holbrooke Richard C., Perseus project.
* Perle Richard N., American Enterprise Institute for Public Policy Research.

Μέλη Βασιλικών Οικογενειών της Ευρώπης

* βασίλισσα Βεατρίκη της Ολλανδίας,
* πρίγκιπας Φίλιππος του Βελγίου,
* βασίλισσα Σοφία της Ισπανίας.

Στελέχη Διεθνών Οργανισμών

* Παγκόσμια Τράπεζα,
* Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα και
* Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

Ανώτατα Στελέχη Εταιρειών

* BP,
* Ford,
* Shell,
* Siemens,
* Daimler-Chrysler,
* Nokia,
* Fiat.

Στελέχη ΜΜΕ

Εφημερίδες, περιοδικά και εκδοτικά συγκροτήματα:

* Le Figaro (Γαλλία),
* Der Standard (Αυστρία),
* Die Zeit,
* Burda Media,
* Axel Springer (Γερμανία),
* The Washington Post,
* Time,
* Newsweek (ΗΠΑ),
* Hόrriyet (Τουρκία),
* Financial Times,
* The Economist (Αγγλία)
* International Herald Tribune.

Ο κατάλογος με τους 'Ελληνες πολιτικούς κι επιχειρηματίες, που συμμετείχαν στις μυστικές συνεδριάσεις της Λέσχης, από τα 1988 ίσαμε τα 2000:

David, George A. Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A.

Andrianopoulos, Andreas, Mayor of Piraeus; former Minister of Culture x

Argyros, Stelios, Chairman Federation of Greek Industries

Arsenis, Gerasimos, Minister of Defense

Christodoulou, Efthymios, Minister of Economic Affairs

Costopoulos, Yannis S, Chairman, Credit Bank

Couloumbis, Ted, Pres. Greek Foreign Policy Institute

Diamandouros, P Nikiforos; National Ombudsman

Hadjieleftheriadis, Gregory, Vice President Eletson Corporation

Karamanlis, Kostas A. - Leader of the Opposition

Kranidiotis, Yannos. Alternate Minister for Foreign Affairs (d. 14.9.99).

Livanos, George P, Ship Owner

Lyras, John C, Vice Chairman, Union of Greek Shipowners

Manos, Stefanos, Minister of National Economy

Mitsotakis, Constantine, Prime Minister

Pangalos, Theodoros G., Minister for Foreign Affairs (Socialist Party) x

Papaconstantinou, Michalis, Minister for Foreign Affairs

Papalexopoulos, Theodore, Deputy Chairman, Titan Cement Company SA

Papandreou, George A. - Minister for Foreign Affairs

Peraticos, Michael C, Chairman, Pegasus Ocean Services

Samaras, Andonis, former Minister of Foreign Affairs

Tsoukalis, Loukas, Prof, Univ of Athens; Pres., Hellenic Centre for Eur. Studies (EKEM)

Veremis, Thanos M. - Professor of Political History, Univ. of Athens; Pres. of Eliamep

Vokos, Themistocles, Chairman, The Seatrade Organisation

Zombanakis, Minos, Chair, Group for International Study & Evaluation

2001 - Stenungsund, Sweden (24-27 Μαίου):
David, George A. - Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A. (Coca-Cola)
Manos, Stephanos - Member of the Greek Parliament & Former Minister of National Economy; President of the Liberal Party
(Ο πλήρης κατάλογος με όλους όσους και όσες συμμετείχαν)
2002 - Chantily, Virginia, USA (30 Μαίου-2 Ιουνίου):
David, George A. - Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A. (Coca-Cola) - member, Steering Committee
Papahelas, Alexis - Foreign policy columnist. "TO VIMA"
(Ο πλήρης κατάλογος με όλους όσους και όσες συμμετείχαν)
2003 - Versailles, France (15-18 Μαίου):
Bakoyannis, Dora - Mayor of Athens
Tsoukalis, Loukas - Professor, University of Athens; President Hellenic Foundation for European and Foreign Policy
David, George A. - Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A. (Coca-Cola)
(Ο πλήρης κατάλογος με όλους όσους και όσες συμμετείχαν)
2004 - Stresa, Italy, (3-6 Ιουνίου 2004)
Diamantopoulou, Anna - Member of Parliament, former European Commissioner for Social Affairs
David, George A. - Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A. (Coca-Cola)
(Ο πλήρης κατάλογος με όλους όσους και όσες συμμετείχαν)
2005 - Rottach-Egern, Germany (5-8 Μαίου- Η Agenda)
Alogoskoufis, George - Minister of Economy and Finance
Papandreou, George - Leader of the Opposition (PASOK)
Diamantopoulou, Anna - Member of Parliament, former European Commissioner
David, George A., Chairman, Coca-Cola H.B.C. S.A.
(O πλήρης κατάλογος με όλους όσους και όσες συμμετείχαν)
Ottawa, Canada
8-11 June 2006
LIST OF PARTICIPANTS
GR Tsoukalis, Loukas President, Hellenic Foundation for European and Foreign Policy (ELIAMEP)
GR David, George A. Chairman, Coca-Cola H.B.C. S.A.
GR Alogoskoufis, George Minister of Economy and Finance
BILDERBERG MEETINGS
Istanbul, Turkey
31 May – 3 June 2007
LIST OF PARTICIPANTS
GR David, George A. Chairman, Coca-Cola H.B.C. S.A.
GR Alogoskoufis, George Minister of Economy and Finance
GR Diamantopoulou, Anna Member of Parliament
BILDERBERG MEETING
"Chantilly, Virginia, USA"
5-8 June 2008 CURRENT LIST OF PARTICIPANTS

GRC "Alogoskoufis, George" Minister of Economy and Finance
GRC "Diamantopoulou, Anna" Member of Parliament
GRC "Papahelas, Alexis" "Journalist, Kathimerini"
GRC "Papalexopoulos, Dimitris" "CEO, Titan Cement Co. S.A."
GRC "Varvitsiotis, Thomas" "Co-Founder and President, V + O Communication"
2009 Βουλιαγμένη Αθήνα

Ντόρα Μπακογιάννη , Ελλάδα (υπουργός Εξωτερικών) Dora Bakoyannis, Greece (Foreign Minister)

Αννα Διαμαντοπούλου , Ελλάδα (βουλευτής ΠαΣοΚ) Anna Diamantopoulou, Greece (PASOK MP)

Ι. Παπαθανασίου , Ελλάδα (υπουργός Οικονομίας) I. Papathanasiou, Greece (Minister of Finance)

Γ. Αλογοσκούφης , Ελλάδα (πρώην υπουργός) G. Alogoskoufis, Greece (former Minister)

Γ. Δαυίδ , Ελλάδα (επιχειρηματίας, πρόεδρος Coca-Cola 3Ε) C. David, Greece (businessman, president Coca-Cola 3E)

ΠΗΓΗ: http://activistis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4486:new-world-order-bilderberg&catid=95:2009-05-19-07-31-35&Itemid=122


Read more...

ΣΤΙΣ 7 ΙΟΥΝΙΟΥ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΟΥΘ ΣΤΡΙΜ


Για τις 7 Ιουνίου προσδιορίζεται η ημερομηνία υπογραφής της συμφωνίας μεταξύ Γκαζπρόμ και ΔΕΣΦΑ σχετικά με τον αγωγό φυσικού αερίου Σάουθ Στριμ. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες που δημοσιεύονται στην ηλεκτρονική σελίδα της...
Ναυτεμπορικής, η ρωσική εταιρεία φυσικού αερίου απέστειλε την Παρασκευή επιστολή στο Διαχειριστή του Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ), με την οποία προτείνει ως ημερομηνία υπογραφής της συμφωνίας την 7η Ιουνίου, με τόπο υπογραφής τη Μόσχα.
Η εξέλιξη αυτή έγινε δυνατή μετά τη συνάντηση που είχαν ο υφυπουργός ΠΕΚΑ Γιάννης Μανιάτης με το Ρώσο πρέσβη στην Αθήνα Vladimir I. Chkhikvishivili, στην οποία συζητήθηκαν κυρίως τα θέματα του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη και του αγωγού φυσικού αερίου Σάουθ Στριμ.
fimotro.

Read more...