Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Ζητούν αναβολή του Συνεδρίου με τέσσερις προτάσεις...




Νέος «πονοκέφαλος» έρχεται για τον Ευάγγελο Βενιζέλο, λίγες ώρες μετά τη δημοσιοποίηση κειμένων από τάσεις ή πρόσωπα στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ με τα οποία αμφισβητούνται οι ... διαδικασίες του Συνεδρίου, από τον έλεγχο της τήρησής τους και της γνησιότητας εκλογής αντιπροσώπων ως την επιλογή του επικεφαλής της ΕΚΑΠ.


Τώρα λοιπόν, μία εβδομάδα πριν από το συνέδριο, δρομολογείται, σύμφωνα με πληροφορίες, μία πρωτοβουλία που θα αναλάβει να συντονίσει όλους όσοι εγείρουν ενστάσεις, πάνω σε τέσσερις προτάσεις …σωτηρίας, όπως υποστηρίζουν επιμέρους στελέχη, για το μέλλον του ΠΑΣΟΚ.

Θα ζητούν λοιπόν :

- Να ζητηθεί σύγκλιση του Εθνικού Συμβουλίου για να αποφασίσει για νέα ημερομηνία του Συνεδρίου και τον τρόπο πραγματοποίησης του (με σεβασμό στο καταστατικό, τις πρόνοιες και τις ρυθμίσεις του καταστατικού), τονίζοντας ότι υπεύθυνο για να προκηρύξει, να οργανώσει και να δρομολογήσει το συνέδριο του κόμματος είναι το Εθνικό Συμβούλιο.

- Να κατατεθεί στο Εθνικό Συμβούλιο πρόταση για νέο χρόνο σύγκλισης και τρόπο πραγματοποίησης του προσυνεδριακού διαλόγου, καθώς και συγκεκριμένης εκλογής των αντιπροσώπων.

- Να καταγγελθεί ότι το συγκεκριμένο Συνέδριο είναι αναντίστοιχο του ΠΑΣΟΚ, της ιστορίας του, των πραγματικών του αναγκών και των ζωτικών αναγκών της κοινωνίας, καθώς και ότι δρομολογείται σε αντικαταστατική βάση με προφανείς τις προθέσεις νόθευσης του και εξυπηρέτησης σκοπών διαφορετικών από την ανασυγκρότηση και αναγέννηση του ΠΑΣΟΚ.

- Να διακηρυχθεί ότι Συνέδριο χωρίς απόλυτο σεβασμό κάθε σημείου του καταστατικού και της πραγματικής δημοκρατίας στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να βρει νομομοποίηση και αποδοχή.

Λεπτομέρεια με σημασία. Το Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ έχει διαλυθεί, όπως και τα υπόλοιπα όργανα του κόμματος, που αντικαταστάθηκαν τρόπον τινά από την Οργανωτική και την Πολιτική Γραμματεία του κινήματος.


matrix24.gr


Read more...

ΓΑΛΛΙΚΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Συμμαχία Ελλάδας - Γαλλίας για την ΑΟΖ



symmaxia-elladas-gallias-gia-tin-aoz 
Το ενδιαφέρον της Γαλλίας στην οριοθέτηση της ελληνικής ΑΟΖ ανακοίνωσε ο γάλλος πρόεδροςΦρανσουά Ολάντ στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε με τον πρωθυπουργόΑντώνη Σαμαρά.

Μπορεί λίγες μερες νωρίτερα ο τουρκικός Τύπος, να πανηγύριζε για οπισθοχώρηση της χώρας μας σε αυτό το ζήτημα λόγω των τουρκικών αντιδράσεων, ωστόσο ο έλληνας πρωθυπουργός φαίνεται όχι μόνο να μην κάνει πίσω αλλά και να βρίσκει έναν ισχυρό σύμμαχο απέναντι στην Τουρκία

Συγκεκριμένα σε δηλώσεις του ο κ. Σαμαράς σχετικά με το ζήτημα ανακήρυξης της ΑΟΖ, δήλωσε ότι η Ελλάδα κάνει προσπάθειες προς την κατεύθυνση της οριοθέτησης της. «Σε λιγότερο από 15 μέρες θα επισκεφτώ την Τουρκία σε μια συνάντηση υψηλού επιπέδου. Ορισμένες συμπεριφορές δεν βοηθούν την επίλυση των προβλημάτων. Θα επιλύσουμε τα προβλήματα μας με φιλικό τρόπο, καθώς αυτό συμφέρει και την Ευρώπη», σημείωσε ο κ. Σαμαράς. Πρόσθεσε επίσης ότι ταενεργειακά αποθέματα της Ελλάδας βρίσκονται στον ελληνικό θαλάσσιο χώρο, αποτελούν πλουτοπαραγωγικές πηγές ευρύτερα της Ευρώπης και η Ελλάδα έχει το δικαίωμα της ΑΟΖ, να το κάνει όποτε θέλει. 

«Τα ενεργειακά αποθέματα της Ελλάδας είναι πλουτοπαραγωγικές πηγές και για την Ευρώπη» σημείωσε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως «εάν η Ελλάδα, άρα και η Ευρώπη, αποκτήσει τους δικούς της υδρογονάνθρακες θα απεξαρτηθεί από αστάθμιτους παράγοντες». 

Από την πλευρά του ο γάλλος πρόεδρος δήλωσε ότι θα επικρατήσει το διεθνές δίκαιο για την οριοθέτηση της ελληνικής ΑΟΖ. Μάλιστα εξέφρασε ανοικτά το ενδιαφέρον του για την κοινή εκμετάλλευση αυτών. «Αν η Γαλλία μπορεί να συνεκμεταλλευτεί πιθανά κοιτάσματα στην Ελλάδα, θα το κάνει» είπε. «Είναι ευκαιρία για την Ελλάδα αλλά και για την Ευρώπη να έχει αποθέματα αερίου» είπε. 

Γαλλικό ενδιαφέρον και για τις αποκρατικοποιήσεις 

Την ίδια ώρα ο Φρανσουά Ολάντ ανακοίνωσε την συμμετοχή γαλλικών επιχειρήσεων στις αποκρατικοποιήσεις. Σύμφωνα με τον κ. Ολάντ γαλλικές επιχειρήσεις προτίθενται να συμμετάσχουν στις αποκρατικοποιήσεις στους τομείς διαχείρισης υδάτινων πόρων, ενέργεια και σιδηροδρόμους.

«Με μεγάλη διαφάνεια οι γαλλικές επιχειρήσεις θα συμμετάσχουν στις ελληνικές αποκρατικοποιήσεις» είπε χαρακτηριστικά. Υπενθυμίζεται ότι στον τομέα της ενέργειας η ελληνική κυβέρνηση προωθεί την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ αλλά και των ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ

Όσον αφορά στους σιδηροδρόμους προωθείται η αποκρατικοποίηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ROSCO. Το σχέδιο προβλέπει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μεταφερθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, στα τέλη Μαρτίου, ώστε οι διαδικασίες για την υποβολή προσφορών να εκκινήσουν τον Ιούνιο. Την ίδια πορεία θα ακολουθήσει και η ROSCO, που είναι επιφορτισμένη με τη συντήρηση του τροχαίου υλικού. 

Τέλος, την περασμένη εβδομάδα το ΤΑΙΠΕΔ ενέκρινε την έναρξη της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης τηςΕΥΑΘ και εντός των ημερών αναμένεται να δημοσιευθεί η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, ενώ βάσει του χρονοδιαγράμματος ο διαγωνισμός πρέπει να έχει ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο του 2013. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μοντέλο πώλησης της ΕΥΑΘ αποτελεί ένα είδος πιλότου για την πολύ μεγαλύτερη ΕΥΔΑΠ

Αγγελική Κιλιντζόγλου
http://newpost.gr

Read more...

ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΟΒΟΥΝΙΑ ΕΙΧΕ ΝΟΙΚΙΑΣΕΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Βρήκαν νέο κρησφύγετο των «Πυρήνων» και το τζιπ διαφυγής


vrikan-neo-krisfugeto-ton-pyrinon-kai-to-tzip-diafygis
Φωτό αρχείου/eurokinissi
Πολύωρη επιχείρηση πραγματοποίησε την Τρίτη η Αντιτρομοκρατική σε ισόγειο διαμέρισμαπολυκατοικίας στην οδό Καρπενησιώτη 66 και Δικονίμου 20 στα Τουρκοβούνια, στην Αθήνα.

Το διαμέρισμα είχε ενοικιαστεί από έναν εκ των συλληφθέντων για τις ληστείες στο Βελβεντό τηςΚοζάνης και αποτελούσε ένα ακόμη κρησφύγετο των «Πυρήνων της Φωτιάς».

Η Αστυνομία προσδοκά να βρει ενοχοποιητικά στοιχεία, αποτυπώματα ίσως και οπλισμό στο εν λόγω διαμέρισμα που να συνδέουν τους τέσσερις συλληφθέντες της Κοζάνης με τους «Πυρήνες της Φωτιάς».

Τον συγκεκριμένο χώρο φέρεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να είχε νοικιάσει ο Δημήτρης Πολίτηςπιθανότατα με τα στοιχεία κάποιας απο τις δύο πλαστές ταυτότητες που είχαν στην κατοχή του κατά τη σύλληψή του. Την είχε νοικιάσει τους τελευταίους τρεις μήνες, στα μέσα Δεκεμβρίου, και φαίνεται να ήταν το τελευταίο σπίτι που διέμεναν καταζητούμενα μέλη της «Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς» αλλά και άτομα που συμμετείχαν στις ληστείες του Βελβεντού Κοζάνης και Φιλώτα Φλώρινας, πριν συλληφθούν.

Εντοπίστηκε το κλεμμένο τζιπ με το οποίο διέφυγαν οι Χαρίσης και Ντάλιος

Παράλληλα, όπως έγινε γνωστό το απόγευμα της Τρίτης, οι αρχές εντόπισαν στη Νάουσα το τζιπ με το οποίο σύμφωνα όλες τις ενδείξεις χρησιμοποίησαν χρησιμοποίησαν ως μέσο διαφυγής οιΧαρίσης και Ντάλιος, καταζητούμενοι για συμμετοχή στη ληστεία στο Βελβεντό.

Το όχημα εντοπίστηκε σε παράπλευρο δρόμο της Χριστοδούλου Λουκά στη Νάουσα με τις αρχές να το αναζητούν εδώ και 19 ημέρες.

Σημειώνεται ότι το αυτοκίνητο ανήκει σε έναν οδοντίατρο τον οποίο είχαν ακινητοποιήσει οι καταζητούμενοι.
http://newpost.gr

Read more...

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΓΑΛΛΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ολάντ: Ήρθα για να ενισχύσω τις γαλλικές επενδύσεις στην Ελλάδα (Βίντεο)



olant-irtha-gia-na-enisxuso-tis-gallikes-ependuseis-stin-ellada-vinteo 
Σε ιδιαίτερα φιλικό κλίμα πραγματοποιήθηκε σήμερα η επίσκεψη του γάλλου προέδρου Φρανσουά ολάντ στη χώρα μας. Ο κ. Ολάντ εξέφρασε την στήριξη και την εμπιστοσύνη του στην ελληνική κυβέρνηση τόσο μετά την συνάντησή του με τον έλληνα πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά στο Μέγαρο Μαξίμου, όσο και στις δηλώσεις του σε συνάντηση που είχε με επιχειρηματίες. Οι στενές και ιδιαίτερα φιλικές σχέσεις των δύο κρατών ανά τους αιώνες στάθηκε η βάση για μια νέα πολιτική και δη επιχειρηματική συνεργασία μεταξύ Ελλάδας- Γαλλίας εν καιρώ λιτότητας σε όλη την Ευρώπη.

Όπως σημείωσαν και οι δύο ηγέτες, κατά τη συνάντησή τους συζήτησαν λεπτομερώς τα επενδυτικά σχέδια για την ανάπτυξη στην Ελλάδα με τη Γαλλία να αποτελεί βασικό παίκτη στις αποκρατικοποιήσεις και εν γένει τις ιδιωτικές επενδύσεις στη χώρα μας, όπως δήλωσε και ο κ. Ολάντ. Αναφορά έγινε μάλιστα και στην εκμετάλλευση του φυσικού αερίου αλλά και στη συνεργασία σε έξι κομβικούς διοικητικούς τομείς θέτοντας σε νέα βάση τις διμερείς σχέσεις των δύο κρατών.

O κ. Σαμαράς και ο κ. Ολάντ παραβρέθηκαν σε γεύμα συνεργασίας, στο οποίο παρόντες ήταν οπρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, ενώ ο κ. Ολάντ συναντήθηκε στις 15.00 με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Αφετηρία των νέων σχέσεων πάντως μεταξύ Ελλάδας- Γαλλίας αποτέλεσε η συμφωνία για τον Τουρισμό που υπεγράφη από τους δύο αρχηγούς κρατών λίγο πριν το γεύμα και ανακοινώθηκε από τον πρωθυπουργό.

Σαμαράς: Συνεργασία σε Ενέργεια, Κατασκευές, Άμυνα, Διαχείριση Υδάτινων Πόρων, Υγεία και Τουρισμό 
«Με τη Γαλλία μας συνδέουν στενοί δεσμοί. Βρεθήκαμε πολλές φορές να πολέμαμε πολλές φορές ολοκληρωτισμούς. Η σταθεροποίηση της Δημοκρατίας στην Ελλάδα, όπως και η ένταξη της χώρας μας στην Ενωμένη Ευρώπη βρήκε συμπαράστατη τη Γαλλία. Για το κοινωνικό και το αναπτυξιακό πρόσωπο της ευρώπης συζητήσαμε με τον γάλλο πρόεδρο» δήλωσε ο Αντώνης Σαμαράς μετά την συνάντηση στο μέγαρο Μαξιμου.

«Ο κ. Ολάντ εξέφρασε τον σεβασμό του για τις προσπάθειες του ελληνικού λαού, στήριξε μια γραμμή λιγότερο σκληρής λιτότητας. Κοιτάζουμε την δημιουργία νέων πρωτοβουλιών μεταξύ Ελλάδας- Γαλλίας για την ανάπτυξη και την καταπολέμηση της ανεργίας. Επίσης, συζητήσαμε ενδελεχώς την άμεση ανάμιξη της Γαλλίας στις αποκρατικοποιήσεις, αλλά και σε πλήθος επενδύσεων που θα φέρουν ανάπτυξη και νέες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα» συμπλήρωσε ο κ. Σαμαράς. 

Ενέργεια, κατασκευές, Άμυνα, Διαχείριση Υδάτινων Πόρων, Υγεία και Τουρισμός
 θα αποτελέσουν σύμφωνα με τον πρωθυπουργό τους τομείς συνεργασίας για επενδύσεις. Συνεργασία ωστόσο θα υπάρξει και για το φορολογικό σύστημα και για το εθνικό κτηματολόγιο.

«Ο κ. Ολάντ έδειξε ενδιαφέρον για τον ελληνικό ρόλο στην ασφάλεια της Ευρώπης» τόνισε επίσης ο κ. Σαμαράς, ενώ υπογράμμισε ότι σήμερα οι δύο ισχυρότεροι εταίροι στην Ευρώπη στηρίζουν την Ελλάδα παρά την ύφεση. «Οι προσπάθειες της Ελλάδας αναγνωρίζονται».
Ο πρωθυπουργός πάντως επιχειρώντας να αναδείξει το μέγεθος της ύφεσης και των δυσκολιών που αντιμετωπίζει η χώρα εξαιτίας της ύφεσης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι δυστυχώς η ανεργία των νέων στη χώρας μας κοντεύει να φτάσει το εφιαλτικό 60%. Για αυτό το λόγοι οι δύο ηγέτες αναζητούν τρόπους να αντιμετωπιστεί η ανεργία συνολικά στην Ευρώπη.



Φρανσουά Ολάντ: Οι γαλλικές επιχείρησεις θα είναι παρούσες στις αποκρατικοποιήσεις
Στη συνέχεια, ο Φρανσουά Ολάντ σημείωσε με τη σειρά του την σημασία των ιστορικών σχέσεωνπου διατηρούν οι δύο χώρες. 

«Η Ελλάδα ήταν πάντα στο πλευρό μας. Όταν μάλιστα ακούω έλληνες ηγέτες και υπουργούς ναμιλούν γαλλικά καταλαβαίνω πόσο κοντά είναι οι χώρες μας. Ο πρωθυπουργός μου είπε για τους κόπους του ελληνικού λαού. Περνάτε την έκτη χρονιά ύφεσης. Εγώ πρώτος προσπάθησα να πείσω τους ευρωπαίους ηγέτες να μην βγει η Ελλάδα από την Ευρωζώνη» δήλωσε από τη μεριά του ο κ. Ολάντ. 

«Πρέπει να δώσουμε στην Ελλάδα κάθε ευκαιρία για πετύχει τους στόχους της. Θεωρούμε «κεκτημένο» την παραμονή της Ελλάδας στο ευρώ» πρόσθεσε ο γάλλος πρόεδρος.

Σχετικά με τις επενδύσεις, ο γάλλος πρόεδρος δήλωσε ένθερμος υποστηρικτής του ελληνικού επιχειρείν τονίζοντας ότι «ήρθα στην Αθήνα για να κινητοποιήσω τις γαλλικές επιχειρήσεις να επενδύσουν στην Ελλάδα». 

Πιο συγκεριμένα, ο κ. Ολάντ διευκρίνισε ότι οι γαλλικές επιχειρήσεις θα είναι παρούσες στους διαγωνισμούς των αποκρατικοποιήσεων.  Η Ελλάδα πρέπει να στηριχθεί από όλη την Ευρώπη και απο μια ταχύτερη διάθεση των ευρωπαικών κονδυλίων».

Ωστόσο, ο κ. Ολάντ σε μια προσπάθεια να αποκαταστήσει την αλήθεια περί των λόγων της επίσκεψής του στην Ελλάδα δήλωσε με νόημα ότι «Δεν ήρθα στην Ελλάδα για να πουλήσω εξοπλισμούς, το άκουσα κι αυτό, ήρθα για να δείξω αλληλεγγύη».

Ιδίαιτερη μνεία έκανε ο γάλλος πρόεδρος για την ελληνική ΑΟΖ και τα κοιτάσματα φυσικού αερίου τοποθετόντας σε νέα βάση τις πολιτικές σχέσεις των δύο κρατών δηλώνοντας ότι «Αν μπορέσει η Γαλλία να συνεκμεταλλευθεί τα κοιτάσματα φυσικού αερίου με την Ελλάδα θα το κάνει. Πιστεύω ότι θα επικρατήσει το διεθνές δίκαιο και το δίκαιο της θάλασσας. Η ύπαρξη κοιτασμάτων φυσικού αερίου είναι μια ευκαιρία για την Ελλάδα».
 

Το χρονικό της επίσκεψης του γάλλου προέδρου στην Αθήνα


Το αεροπλάνο του γάλλου προέδρου προσγειώθηκε στις 11.30, όπως είχε προγραμματιστεί, στο αεροδρόμο «Ελ. Βενιζέλος» στην Αθήνα.

Λίγα λεπτά αργότερα και αφού ο γάλλος πρόεδρος κατέβηκε από το αεροπλάνο, πέρασε το «κόκκινο χαλί» και έγινε δεκτός με τιμές από το στρατιωτικό άγημα. Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς τον υποδέχτηκε υπό βροχή και οι δυο ηγέτες στάθηκαν χωρίς ομπρέλα για την ανάκρουση των εθνικών ύμνων της Γαλλίας και της Ελλάδας.

Στο αεροδρόμιο παραβρέθηκαν οι υπουργοί, Δημήτρης Αβραμόπουλος, Γιάννης Στουρνάρας, Πάνος Παναγιωτόπουλος, Αντώνης Μανιτάκης, Όλγα Κεφαλογιάννη και Κωστής Χατζηδάκης για να υποδεχθούν τον γάλλο πρόεδρο. 

Στις 11.38 ο πρωθυπουργός μαζί με τον κ. Ολάντ επιβιβάστηκαν στο πρωθυπουργική λιμουζίνα και αναχώρησαν για το Μέγαρο Μαξίμου. Οι δύο αρχηγοί συζήτησαν σε θερμό κλίμα κατά τη διαδρομή.

Στις 12.06 το μεσημέρι ο γάλλος πρόεδρος έφτασε συνοδεία του πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά στο Μέγαρο Μαξίμου. 

Οι δύο αρχηγοί κρατών είχαν μια σύντομη συνομιλία λίγο πριν την έναρξη της συνάντησης. Για την όραση του πρωθυπουργού και την περιπέτεια που είχε με την επέμβαση στο μάτι του, ρώτησε ο Γάλλος Πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ και ο έλληνας πρωθυπουργός απάντησε: «Δυστυχώς έχω χάσει την περιφερειακή μου όραση».

Στη συνέχεια, ο κ. Ολάντ πέρασε στην αίθουσα συσκέψεων μαζί με τους έξι υπουργούς που παραβρέθηκαν στο αεροδρόμιο για να υποδεχτούν τον γάλλο πρόεδρο, δηλάδή τους κ.κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο, Γιάννη Στουρνάρα, Πάνο Παναγιωτόπουλο, Αντώνη Μανιτάκη, Όλγα Κεφαλογιάννη και Κωστή Χατζηδάκη.

Στις 15.35 είχε συνάντηση με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελο Βενιζέλο στην Γαλλική Πρεσβεία. 

Από τις 16.00, ο γάλλος πρόεδρος με τον Αντώνη Σαμαρά συναντήθηκε με εκπροσώπους της ελληνικής και γαλλικής επιχειρηματικής κοινότητας στο ξενοδοχείο Hilton. 

Στις 18:00 επισκέφθηκε την ελληνογαλλική σχολή.

Στις 18:48 ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς έφτασε στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος προκειμένου να ξεπροβοδίσει τον γάλλο πρόεδρο. 

Στις 19:18 ο γάλλος πρόεδρος έφτασε στο αεροδρόμιο. Ο πρωθυπουργός τον συνόδευσε μέχρι το αεροπλάνο όπου επιβιβάστηκε στις 19:19 και αναχώρησε για την Γαλλία.


Βίντεο από τη συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου:



Σχετικά θέματα: 


Γεύμα για τον Φρανσουά Ολάντ στο Μέγαρο Μαξίμου


Η επιχειρηματική «ελίτ» στη συνάντηση ΣΕΒ - Ολάντ

Ολάντ και Βενιζέλος μίλησαν για τη Χρυσή Αυγή

Ιδρύεται επιχειρηματικό συμβούλιο Ελλάδας- Γαλλίας


Σχετικές φωτογραφίες:



1894219.jpg1894218.jpg1894222.jpg1894226.jpg1894229.jpg1894233.jpg1894234.jpg1894237.jpg1894238.jpg
http://newpost.gr/post/192362/olant-irtha-gia-na-enisxuso-tis-gallikes-ependuseis-stin-ellada-vinteo/

Read more...

Αυτοκινητόδρομος - φάντασμα για το χατίρι της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Ο κ. Γιώργος Περιστέρης της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ «τυφλό» αυτοκινητόδρομο δίχως αρχή και τέλος, που αποκαλύπτει το παρασκήνιο αλλά και τις ισχυρές πολιτικές πιέσεις που ασκήθηκαν για τη σωτηρία του, φέρνει η βούληση του κ. Γιώργου Περιστέρη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και των ισπανικών εταιρειών του ομίλου ΑCS να αναστήσουν τον Αξονα Κεντρικής Ελλάδας (αλλιώς Ε65), όταν στο… χειρουργείο των διαπραγματεύσεων είχε διαπιστωθεί ότι ο ασθενής ήταν κλινικά νεκρός.

Πρόκειται για έναν δρόμο που σχεδιάστηκε σε περιβάλλον οικονομικής σταθερότητας, σε γνώση όμως του Δημοσίου ότι θα επιδοτηθεί για να είναι βιώσιμος. Γι’ αυτό και η αρχική σύμβαση προέβλεπε επιχορήγηση από δημόσια έσοδα σε περίπτωση που η κυκλοφορία πέσει κάτω από τα αναμενόμενα επίπεδα, που κατά πληροφορίες έφταναν έως και το ύψος του 1,5 δισ. ευρώ. Επιπλέον, για να βγουν τα περιορισμένα «κουκιά» είχε προικίσει την κοινοπραξία και με την εκμετάλλευση του ΠΑΘΕ, από τη Σκάρφεια Φθιώτιδας ως τις Ράχες. Ανάλογη αβάντα (επιδότησης) είχε σχεδιάσει η τότε πολιτική ηγεσία και για το Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα για παρόμοιους λόγους.

Η προηγούμενη χάραξη προέβλεπε ότι ο Ε65 θα συνδέσει τον ΠΑΘΕ στο ύψος της Λαμίας με την Εγνατία, διασχίζοντας τη Θεσσαλία και τη Δυτική Μακεδονία, αλλά στην πορεία ο σχεδιασμός ανετράπη - θα εξηγήσουμε παρακάτω πώς.

Από τον περασμένο Σεπτέμβριο το υπουργείο Ανάπτυξης, μαζί με τρεις ανεξάρτητους οικονομικούς συμβούλους της κυβέρνησης (Rothschild, Barclays, Ernst & Young), νομικούς και τεχνικούς συμβούλους, ξεκίνησε έναν μαραθώνιο διαπραγματεύσεων με τους κατασκευαστές. Πρωταρχικός σκοπός ήταν να αποφύγουν μια οριστική κατάρρευση των έργων, σε συνθήκες όμως ανώμαλης δημοσιονομικής πορείας και με ένα χρηματοπιστωτικό σύστημα σε πλήρη αναδιάταξη εν όψει ανακεφαλαιοποίησης. 
 
Είναι λογικό, επομένως, οι προτεραιότητες, οι ανάγκες αλλά και οι σχεδιασμοί σε σχέση με τους όρους του παρελθόντος να έχουν μεταβληθεί. Εύλογα ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης έχει δηλώσει ότι από την περίοδο σχεδιασμού των έργων έως σήμερα έχει μεσολαβήσει ένας οικονομικός αιώνας. Παρά τη βούληση της κυβέρνησης να επανασχεδιάσει τα έργα των αυτοκινητοδρόμων που εκπονήθηκαν με μαξιμαλιστική λογική και να εγκαταλείψει τους οδικούς άξονες που θα ήταν δύσκολο να προσελκύσουν τα απαιτητικά χρηματοδοτικά μοντέλα των τραπεζών, η επιμονή των εργολάβων ανέτρεψε τα δεδομένα και έσυρε την κυβέρνηση σε συμβιβασμό, η μορφή του οποίου αντανακλά το σκληρό παζάρι, τις μεθοδεύσεις, αλλά και τις αφόρητες πιέσεις που μεσολάβησαν. Μέχρι να καταλήξουμε σε αυτή την επιλογή είχε στηθεί το σκηνικό της αντεπίθεσης που εκδηλώθηκε με στοχευμένα «καρφιά» και επιλεκτικές διαρροές, ενώ στο ίδιο μίγμα μπήκαν και οι θεωρίες υπονόμευσης. Απέναντι στο ενδεχόμενο να κοπεί ο δρόμος ή να «συγχωνευτεί» με τη συγγενή εργολαβία της Ιόνιας Οδού που είχε επεξεργαστεί ως εναλλακτική πρόταση το Δημόσιο, οι εργολάβοι έδειχναν με νόημα προς την παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου Μαλιακός - Κλειδί (τον κατασκευάζουν και θα τον διαχειριστούν οι Vinci, Hochtief, ΑΚΤΩΡ, J&P ΑΒΑΞ και ΑΕΓΕΚ), αφήνοντας να εννοηθεί ότι τα συμφέροντα του άλλου στρατοπέδου ήταν να ακυρωθεί το έργο, γιατί έτσι θα διοχετευόταν από την πλευρά του ΠΑΘΕ όλη η κίνηση των οχημάτων.

Ενώ το έργο βρισκόταν μετέωρο και υπό την απειλή της ακύρωσης, η κοινοπραξία (Κεντρική Οδός) συνέχιζε να εισπράττει στο ακέραιο γενναιόδωρες ενέσεις ρευστότητας από το Δημόσιο, εν είδει αποζημιώσεων για καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις και την παράδοση χώρων. Ετσι, φτάσαμε στο σημείο να έχει κατασκευαστεί μόλις το 17% του έργου και να έχουν πληρωθεί πάνω από 25 εκατ. ευρώ μόνο για αποζημιώσεις, όπως άλλωστε προβλεπόταν από τις λεόντειες συμβάσεις του 2007.


Ενας δρόμος χωρίς αρχή και τέλος
Ποιος είναι όμως ο καινούριος σχεδιασμός; Κατά τη νεότερη εκδοχή, ο άξονας Ε65, αρχικού προϋπολογισμού 1,6 δισ. ευρώ, περικόπτεται κατά 50% (από 174 χιλιόμετρα μένουν 85). Αυτό που προκύπτει είναι ένας δρόμος-φάντασμα, καθώς το μόνο τμήμα που κατασκευάζεται είναι το ενδιάμεσο, έως τα Τρίκαλα. 

Αφαιρέθηκε το αρχικό κομμάτι, από τη Λαμία έως τον Δομοκό (κόμβος Ξυνιάδας), που θεωρήθηκε κατά δήλωση του υπουργείου υψηλού κόστους λόγω διάνοιξης σήραγγας, καθώς και το τελευταίο κομμάτι, από Τρίκαλα έως Παναγιά, για περιβαλλοντικούς λόγους. 

Μάλλον δεν είναι σύμπτωση ότι οι συνομιλίες για τις δύο παραχωρήσεις που ελέγχει ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με τους Ισπανούς, τη Νέα Οδό (κατασκευάζει το Αντίρριο - Γιάννενα και διαχειρίζεται Μεταμόρφωση - Σκάρφεια και Σχηματάρι - Χαλκίδα) και την Κεντρική Οδό (τον νέο Ε65 και το Σκάρφεια - Ράχες του ΠΑΘΕ), διήρκεσαν μέχρι και την παραμονή των ανακοινώσεων του υπουργού Ανάπτυξης. Αλλωστε, πονοκέφαλο προκαλούν στην κυβέρνηση και οι όροι των συμβάσεων της Νέας Οδού, κυρίως στο σκέλος εφαρμογής των διοδίων. Η σύμβαση προβλέπει νέους σταθμούς και κυρίως διόδια εντός του αστικού ιστού στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου και της Βαρυμπόμπης. Οι σταθμοί αυτοί καθυστέρησαν να λειτουργήσουν με παρέμβαση αρχικά της Ν.Δ. και εν συνεχεία του ΠΑΣΟΚ. Τώρα όμως οι εργολάβοι, που έχουν δει τον πάτο του βαρελιού, φέρνουν το Δημόσιο προ των ευθυνών του.

Τη δυσφορία του για τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης σε ό,τι αφορά τον Ε65 είχε διατυπώσει πριν από λίγους μήνες και δημοσίως το αφεντικό της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, όταν από το βήμα συνεδρίου της «Ιnternational Herald Tribune» έριχνε το γάντι σε καταγγελτικό τόνο. 

«Το υπουργείο Ανάπτυξης σκέπτεται να καταβάλει αποζημιώσεις της τάξεως του 1 δισ. ευρώ για να εγκαταλείψει το έργο όταν με τα ίδια χρήματα θα το ολοκλήρωνε», είχε δηλώσει. Προτάσσοντας τη ζημία που θα μπορούσε να υποστεί το Δημόσιο από την ακύρωση του έργου, στελέχη του ομίλου πρότειναν το έργο να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και με υπολογισμούς εκτιμούσαν ότι ο αυτοκινητόδρομος θα μπορούσε να ολοκληρωθεί με 750 εκατ. ευρώ. 
Τώρα που θα γίνει το μισό έργο, ενώ ήδη έχουν απορροφηθεί δαπάνες άνω των 140 εκατ. ευρώ, Δημόσιο και εργολάβοι θα πρέπει να κάνουν νέο ταμείο, αλλά και να αποδείξουν ότι η επιλογή να γίνει το έργο είναι προς το συμφέρον όλων.
http://www.protothema.gr/environment/article/?aid=258309

Read more...

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΚΛΗΡΩΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΩΝ Το παραδοσιακό ΠΑΣΟΚ αμφισβητεί την... ηγεσία



to-paradosiako-pasok-amfisvitei-tin-igesia- 
Συνέδριο σκληρών αντιπαραθέσεων προαναγγέλλουν οι προσυνεδριακές καταγγελίες περί αποκλεισμών, μεθοδεύσεων και μαγειρεμάτων που εκτοξεύτηκαν χθες από στελέχη του ΠΑΣΟΚδείχνοντας ουσιαστικά προς την πλευρά της ηγεσίας του κόμματος.

Στην Ιπποκράτους προσπαθούν να υποβαθμίσουν τις αντιδράσεις, αντιλαμβάνονται όμως ότι το παιχνίδι χοντραίνει και ότι πολλές ομάδες που εκπροσωπούν κυρίως το λεγόμενο παραδοσιακόΠΑΣΟΚ δίνουν ραντεβού στο συνέδριο για να αμφισβητήσουν, αν όχι τον αρχηγό του κόμματος τις πρακτικές του και κυρίως την πολιτική που εφαρμόζει σε σχέση με την κυβέρνηση.

Είναι ενδεικτικό ότι η ομάδα Καρχιμάκη που έδειξε αρχικώς τα δόντια της με ένα κείμενο συνοδευόμενο από 75 υπογραφές και "ξαναχτύπησε" χθες με κείμενο-καταγγελία 10 στελεχών οργανώνεται και μάλιστα σε όλη την Ελλάδα.
Προχθές το βράδυ οι πρώην προεδρικοί συγκεντρώθηκαν σε ταβέρνα στην οδό Λουίζης Ριανκούρ- οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι μαζεύτηκαν 300 στελέχη- ενώ χθες το βράδυ ο πρώην γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου και άλλα στελέχη βρέθηκαν σε συνάθροιση στην Κόρινθο οργανώνοντας τις εκλογές για την ανάδειξη συνέδρων.

Εκείνο που τούς "καίει" είναι ότι ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί τα ονόματα των στελεχών που θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο συνέδριο ως αριστίνδην μέλη. Κι αυτό γιατί πιστεύουν ότι σκοπίμως καθυστερεί η ανακοίνωσή τους για να μην δοθεί δυνατότητα έγκαιρης αντίδρασης στους αποκλεισμένους.

Στην Ιπποκράτους αντιλαμβάνονται ότι ο δρόμος προς το Συνέδριο δεν θα είναι στρωμένος με ροδοπέταλα και ότι ο σχεδιασμός που έχουν δρομολογήσει με εκδηλώσεις, θεωρητικές συζητήσεις για την βία και τον ρατσισμό ή την συνταγματική αναθεώρηση δεν θα περπατήσει όσο θα παραμένουν ανοιχτά τα εσωκομματικά μέτωπα.

Ως εκ τούτου δεν αποκλείεται τις επόμενες ημέρες να υπάρξει απάντηση από τον ίδιο τον Ευάγγελο Βενιζέλο στους επικριτές του και σε όσους αμφισβητούν την διαφάνεια των διαδικασιών με στόχο να πέσουν οι τόνοι τουλάχιστον ως το Συνέδριο. 

Κατά τα άλλα τα δύο μπλοκς που εμφανίστηκαν προ δεκαπενθημέρου, δηλαδή η κίνηση των "7" και η Σύγχρονη Σοσιαλδημοκρατική Κίνηση έχουν "ματαιώσει" τις συναθροίσεις τους μετά τις προειδοποιήσεις Βενιζέλου ότι αποδέχεται μόνο τα "ρεύματα ιδεών". Χωρίς βεβαίως να αποκλείονται νέες συναντήσεις πριν από την έναρξη του Συνεδρίου.    

Άρτεμις Παραδείσου 
http://newpost.gr/

Read more...

Κλειστή η εθνική στο ύψος της Λάρισας...



Ενισχυμένα τα μπλόκα των αγροτών...
Ολοένα και περισσότερα γίνονται καθημερινά τα τρακτέρ που έχουν συγκεντρωθεί στο μπλόκο της Νίκαιας στη Λάρισα, πάνω στην παλιά εθνική οδό.

Η ... Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Θεσσαλίας παρατείνει την απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων σε τμήμα του οδικού δικτύου έως και την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου.

Οι αγρότες θα ενισχύσουν το μπλόκο τους στη Λάρισα με την ευκαιρία της κορύφωσης της λαϊκής διαμαρτυρίας μέσω της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας που κήρυξαν για αύριο ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ.

Συγκεκριμένα, οι οδηγοί δε θα μπορούν να κινηθούν από τον κόμβο Νίκαιας στο 346ο χιλιόμετρο, έως τον κόμβο Βιοκαρπέτ, στην παλαιά εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης.

Υπενθυμίζεται ότι η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται από εναλλακτικές διαδρομές ως ακολούθως:

- Ρεύμα προς Θεσσαλονίκη:

Όλα τα οχήματα που κινούνται επί της Π.Α.Θ.Ε. (νέα εθνική οδός Αθήνας-Θεσσαλονίκης-Ευζώνων), με κατεύθυνση προς Λάρισα, δε θα εξέρχονται από την Π.Α.Θ.Ε. στον κόμβο Νίκαιας (χ/θ 346+400), αλλά θα συνεχίζουν και θα εξέρχονται στον κόμβο του Πλατυκάμπου (Χ/Θ 349+396).

- Ρεύμα προς Αθήνα:

Όλα τα οχήματα που κινούνται επί της Π.Α.Θ.Ε. με κατεύθυνση προς τη Λάρισα δε θα εξέρχονται από την Π.Α.Θ.Ε. στον κόμβο Νίκαιας, αλλά η έξοδος θα πραγματοποιείται στον κόμβο Πλατυκάμπου.

Όλα τα οχήματα που κινούνται επί της Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση προς Αθήνα θα αναστρέφονται στο ύψος του κόμβου της ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ και θα κινούνται με κατεύθυνση προς Λάρισα – Παλαιά Εθνική Οδό Λάρισας - Βόλου και μέσω του κόμβου Πλατυκάμπου, θα εισέρχονται στην Π.Α.Θ.Ε.

Εντείνουν τον αγώνα τους και οι αγώνες της Κρήτης

Στο κόκκινο βρίσκεται, στο μεταξύ, ο αγώνας των Κρητικών αγροτών, οι οποίοι, μετά την επιτυχημένη και συντονισμένη κινητοποίηση της Δευτέρας, συνεχίζουν την Τρίτη τον αγώνα τους, εστιάζοντας στο μπλόκο του Ηρακλείου. Το πρωί της Τρίτης, αγρότες από το Λασίθι και το Ρέθυμνο προγραμματίζουν να μεταβούν στο Ηράκλειο, προκειμένου να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τους συναδέλφους τους.

Χθες το μεσημέρι αγρότες κατέλαβαν το ένα ρεύμα κυκλοφορίας στον κόμβο Γιόφυρο και κατόπιν την Εθνική Οδό, ενώ, συμβολικά, μοίρασαν ντομάτες στους διερχόμενους οδηγούς.


Read more...

TO ΣΔΟΕ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟ...


Μετά από εντολή των Οικονομικών Εισαγγελέων που αξιοποίησαν καταγγελίες σε βάρος της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, το ΣΔΟΕ θα διενεργήσει έρευνα. Στο στόχαστρο των Οικονομικών Εισαγγελέων...
τέθηκαν καταγγελίες σε βάρος της ΕΠΟ, ότι επί διοικήσεων Βασίλη Γκαγκάτση και Σοφοκλή Πιλάβιου υπέστη ζημιά περίπου 10 εκατομμυρίων ευρώ η ομοσπονδία, για πληρωμές ιατρικών εξετάσεων αθλητών που φέρονται να ήταν εικονικές.
Οι Εισαγγελείς κκ Πεπόνης και Μουζακίτης έδωσαν εντολή στην Περιφερειακή Διεύθυνση του ΣΔΟΕ να διενεργήσει έρευνα στην Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα στον Τύπο, ότι την περίοδο 2006-2011 και στο πλαίσιο του προγράμματος κάρτας υγείας και παροχής ιατρικών υπηρεσιών σε αθλητές, κυρίως ερασιτεχνικών κατηγοριών, καταβλήθηκαν εκατομμύρια ευρώ για εικονικές εξετάσεις.
Βάσει των καταγγελιών, η ΕΠΟ υπέγραψε τον Σεπτέμβριο του 2005 σύμβαση με την εταιρία OPEDEK ΑΕ για την δημιουργία κεντρικού συστήματος παρακολούθησης αθλητών σε θεραπευτήρια υγείας και 53 σταθμούς υγείας σε ολόκληρη την χώρα καθώς και για 250 χιλιάδες μετρήσεις.
Για τον σκοπό αυτό μάλιστα, η Ομοσπονδία είχε λάβει από την UEFA επιχορήγηση 1 εκατομμυρίου ευρώ. Αργότερα, όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα, όταν η επίμαχη εταιρία απορροφήθηκε, η σύμβαση παρέμεινε σε ισχύ με την εταιρία PC SYSTEMS και υπογράφηκε τον Φεβρουάριο του 2010 νέα σύμβαση για μεταφορά και διενέργεια ειδικών εξετάσεων βιολογικών δειγμάτων αθλητών.
Σύμφωνα με τις υπό διερεύνηση καταγγελίες, οι εν λόγω συμβάσεις ουσιαστικά ποτέ δεν υλοποιήθηκαν στο ακέραιο, καθώς, την επίμαχη περίοδο, η ΕΠΟ φαίνεται να καταβάλει ποσό 9,7 εκατομμυρίων ευρώ που αντιστοιχεί σε 1,5 εκατομμύριο μετρήσεις αθλητών ενώ στην πραγματικότητα οι μετρήσεις δεν φαίνεται να ξεπερνούν τις 15.530.
Η εντολή των Οικονομικών Εισαγγελέων προς την αρμόδια υπηρεσία του ΣΔΟΕ είναι να εξακριβώσει την βασιμότητα των καταγγελιών και να εντοπίσει αν και από ποια στελέχη της ΕΠΟ έχει διαπραχθεί το αδίκημα της απιστίας στην υπηρεσία.
Πηγή: ΑΜΠΕ

Read more...

Τη στήριξη του Παρισιού επιδιώκει η Ελλάδα Στην Αθήνα ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ


Στιγμιότυπο από την υποδοχή του Γάλλου προέδρου στο αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος»
Στιγμιότυπο από την υποδοχή του Γάλλου προέδρου στο αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος»  (Φωτογραφία:  Associated Press )

Αθήνα
Υπό καταρρακτώδη βροχή υποδέχτηκε στις 11:30 το πρωί ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, τον Γάλλο πρόεδρο, Φρανσουά Ολάντ, στο αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος».

Αμέσως μετά ο κ. Ολάντ μετέβη στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο Γάλλος πρόεδρος θα παραμείνει στην Αθήνα για λίγες ώρες.

Παρακολουθήστε την επίσκεψη του Φρανσουά Ολάντ στο Μέγαρο Μαξίμου από το δικτυακό τόπο του Πρωθυπουργικού Γραφείου:

http://www.primeminister.gov.gr/2013/02/19/9956

Ψηλά στην ατζέντα των συνομιλιών Σαμαρά-Ολάντ αναμένεται να βρεθούν οι εξελίξεις στην ελληνική οικονομία, οι επιπτώσεις του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής στην παρατεταμένη ύφεση και κυρίως οι πολιτικές για την ανάπτυξη.

Επιπλέον, οι δύο πολιτικοί θα συζητήσουν τις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης των οικονομικών σχέσεων και τις επενδύσεις από γαλλικές εταιρίες αλλά και την συμμετοχή τους στις αποκρατικοποιήσεις που προωθεί η ελληνική κυβέρνηση.

Η ενέργεια και οι υδάτινοι πόροι αλλά και τα εξοπλιστικά προγράμματα είναι μέσα στους τομείς ενδιαφέροντος των γαλλικών εταιρειών. Ο κ. Ολάντ θα θέσει, μεταξύ άλλων, και το ζήτημα της αγοράς γαλλικών φρεγατών FREMM από την Ελλάδα. Η ελληνική κυβέρνηση δεν είναι καταρχήν αρνητική υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα βρεθεί τρόπος να μεταφερθούν οι πληρωμές στο μέλλον αφού η κατάσταση της ελληνικής οικονομίας δεν αντέχει τώρα τέτοιες κινήσεις.


Συναντήσεις Ολάντ

Εκτός από τον πρωθυπουργό, ο Γάλλος πρόεδρος θα συναντηθεί με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια.

Στο γεύμα εργασίας του πρωθυπουργού με τον Γάλλο πρόεδρο θα παρακαθήσουν και οι αρχηγοί των κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση, Ευ.Βενιζέλος και Αντ.Σαμαράς.

Ο Γάλλος πρόεδρος δεν θα συναντηθεί με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξη Τσίπρα.

Ο Γάλλος πρόεδρος θα συνοδεύεται από ομάδα 120 επιχειρηματιών οι οποίοι ήδη δραστηριοποιούνται στην χώρα μας. Μαζί με τον πρωθυπουργό θα συμμετάσχει σε κοινή συνεδρίαση Γάλλων και Ελλήνων επιχειρηματιών.

Πέραν των δύο ηγετών, στη συνάντηση θα εκφωνήσουν ομιλίες ο πρόεδρος του ΣΕΒ Δ.Δασκαλόπουλος και ο πρόεδρος του ΣΕΒ για τις Διεθνείς Δράσεις Θ.Λαβίδας, ενώ αναμένεται να υπάρξει και διάλογος με τους επιχειρηματίες.
Newsroom ΔΟΛ

Read more...

Έπαινος στην υπάλληλο που αποκάλυψε την απάτη στο ΙΚΑ Καλλιθέας...


Βραβείο πρόκειται να απονεμηθεί στη γυναίκα που αποκάλυψε τη μεγάλη κομπίνα στο ΙΚΑ Καλλιθέας. Πόσο μας είχε κοστίσει η δράση της συμμορίας...
Την απονομή επαίνου στην υπάλληλο του ΙΚΑ που αποκάλυψε τον περασμένο Μάρτιο, την απάτη ύψους 12.000.000 ευρώ σε βάρος του ΙΚΑ Καλλιθέας, προτείνει ο...
γενικός γραμματέας της κυβέρνησης Παναγιώτης Μπαλτάκος.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας της κυβέρνησης, η κα Γαυγιωτάκη Μαρία, υπεύθυνη του Ολοκληρωμένοι Πληροφοριακού Συστήματος του Ιδρύματος Κοινωνικής Ασφάλισης (ΙΚΑ), με δική της πρωτοβουλία, επιδεικνύοντας ζήλο και διάθεση πέραν των ορίων του υπηρεσιακού της καθήκοντος, αποκάλυψε απάτη σε βάρος του ΙΚΑ Καλλιθέας, ύψους τουλάχιστον 12.000.000 ευρώ. Για τον λόγο αυτόν προτείνουμε την κ. Γαυγιωτάκη προς απονομή επαίνου, σύμφωνα με το άρθρο 61 του ν. 3528/2007.

Οι εμπλεκόμενοι υπάλληλοι και οι σύζυγοί τους είχαν συλληφθεί με την κατηγορία της υπεξαίρεσης και ψευδών βεβαιώσεων. Οι υπάλληλοι έδιναν επιδόματα σε μη ασφαλισμένους παίρνοντας παράλληλα μίζα της τάξης του 80%.

Η έρευνα έγινε σε υπαλλήλους των τμημάτων Παροχών, Μητρώου και Οικονομικών οι οποίοι σε συνεννόηση με ιδιώτες ζητούσαν από το ΙΚΑ χιλιάδες για νοσηλείες που δεν έγιναν ποτέ. Παράλληλα υπήρξαν και χιλιάδες παράνομες συνταγογραφήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί πως σε ένα από τα σπίτια τους, βρέθηκαν σε αποθήκη 960.000 ευρώ, μέσα σε κουτιά από πάμπερς, ενώ κατασχέθηκαν και πολυτελή αυτοκίνητα.

Το ΙΚΑ έχει δρομολογήσει τις διαδικασίες για την κατάσχεση των περιουσιακών στοιχείων των κατηγορουμένων σε περίπτωση που αυτοί κριθούν ένοχοι.

Το Σάββατο προκάλεσε αίσθηση δημοσίευμα της εφημερίδας "Έθνος", σύμφωνα με το οποίο οι Έλληνες φορολογούμενοι, λόγω της κωλυσιεργίας του κράτους εξακολουθούν να πληρώνουν τους μισθούς τριών μελών της συμμορίας!...
http://news247.gr


Read more...

Λόγω συνέλευσης Χωρίς τρόλεϊ η Αθήνα την Τρίτη 11:00 με 16:00


  (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )

Αθήνα
Χωρίς τρόλεϊ θα μείνει ,τελικά, την Τρίτη η Αθήνα από τις 11:00 έως τις 16:00. Η στάση εργασίας γίνεται διότι η ένωση εργαζομένων Ηλεκτρονικών Λεωφορείων Περιοχής Αθηνών Πειραιώς (ΗΛΠΑΠ) αποφάσισε την πραγματοποίηση γενικής συνέλευσης, προκειμένου να αποφασίσουν για τη στάση τους κατά την απεργία της Τετάρτης.
Newsroom ΔΟΛ

Read more...

Προθεσμία 20 ημερών για την αίτηση Πού θα μετακινηθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι σε διαθεσιμότητα


Οι θέσεις είναι κατά 24% περισσότερες από τους υπαλλήλους προς μετακίνηση
Οι θέσεις είναι κατά 24% περισσότερες από τους υπαλλήλους προς μετακίνηση   (Φωτογραφία:  Eurokinissi )

Αθήνα
Με καθυστέρηση δύο εβδομάδων, λόγω πολύπλοκων διαδικασιών, δόθηκε τη Δευτέρα στη δημοσιότητα η πολυαναμενόμενη ανακοίνωση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνη Μανιτάκη, για το Πρόγραμμα Κινητικότητας των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα λόγω κατάργησης της θέσης τους, και έτσι οι 1.891 «διαθέσιμοι» εντός 20 ημερών θα πρέπει να επιλέξουν μεταξύ 2.423 κενών θέσεων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, από τις κενές θέσεις οι πάνω από 2.200 αφορούν τέσσερα υπουργεία, Δημόσιας Τάξης, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Υγείας και το Δικαιοσύνης.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση, με την εφαρμογή του προγράμματος κινητικότητας στο Δημόσιο, επιδιώκεται να στελεχωθούν ευαίσθητες υπηρεσίες πρώτης γραμμής με στόχο την εξυπηρέτηση του πολίτη.

Για παράδειγμα, σε υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας, όπως το ΕΚΑΒ, ο ΕΟΠΥΥ, τα νοσοκομεία, σε υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας, όπως τα ασφαλιστικά ταμεία, ο ΟΑΕΔ και το ΣΕΠΕ, σε υπηρεσίες του υπουργείου Δικαιοσύνης, υπηρεσίες των δήμων, όπως τα ΚΕΠ, αλλά και υπηρεσίες του υπουργείου Δημόσιας Τάξεως, όπως αστυνομικές διευθύνσεις και τμήματα, τροχαία κ.λπ.

Οι θέσεις είναι 24% περισσότερες από τους υπαλλήλους που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, ώστε να υπάρχουν επαρκή περιθώρια επιλογής, ενώ τα επόμενα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι:

  • Εντός προθεσμίας 20 ημερών από τη δημοσίευση της ανακοίνωσης, οι προς μετάταξη υπάλληλοι υποβάλουν αίτηση - υπεύθυνη δήλωση προς το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με υπόδειγμα που θα κοινοποιηθεί στους φορείς προέλευσης στην οικεία υπηρεσία Διοικητικού/Προσωπικού, στην οποία δηλώνουν τους φορείς στους οποίους επιθυμούν να μεταταχθούν, με τη σειρά προτίμησής τους.
  • Το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) καταχωρίζει τη βαθμολογία και ακολούθως εκδίδει ενιαίο πίνακα βαθμολογίας, κατάταξης και διάθεσης των υπαλλήλων.
  • Στη συνέχεια, εκδίδεται η απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Υ.Δ.Μ.&Η.Δ.) για τη μετάταξη των υπαλλήλων, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
  • Ταυτόχρονα, το Υ.Δ.Μ.&Η.Δ. αναλαμβάνει πρωτοβουλία να εξαιρέσει από τη διαδικασία της διαθεσιμότητας υπαλλήλους προερχόμενους από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, καθώς και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, λόγω της ιδιαιτερότητας της νησιωτικότητας.
Οι θέσεις έχουν ως εξής:

  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ: 2
  • ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ: 21
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: 670
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ: 535
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ: 2
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ: 10
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ: 544
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ: 126
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ: 32
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ: 10
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ -ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ: 7
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ: 464
  • ΣΥΝΟΛΟ ΘΕΣΕΩΝ: 2.423 (ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΡΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ: 1891)
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Read more...