Διχασμένη η ΝΔ για τις ελληνοτουρκικές διαπραγματεύσεις
Συναίνεση με το ΚΚΕ και τον ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει ο πρόεδρος της ΝΔ κ. Αντώνης Σαμαράς στην βάση της κοινής αντίδρασής τους στο σχέδιο διάσωσης της ελληνικής οικονομίας.
Read more...
Διχασμένη η ΝΔ για τις ελληνοτουρκικές διαπραγματεύσεις
"Σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Ενέργειας της Ρωσίας Sergei Shmatko, ο οποίος συμμετέχει στην αντιπροσωπεία που συνοδεύει τον Ρώσο πρόεδρο κατά την επίσκεψη του στην Τουρκία, "εξετάζεται η συγχώνευση των δύο ανταγωνιστικών αγωγών Μπακού-Τσεϊχάν...
και Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη καθώς ο αγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη ουσιαστικά έχει σταματήσει να εξελίσσεται ως πρόγραμμα με υπαιτιότητα της Βουλγαρίας". Πρακτικά δηλαδή ματαιώνεται ο δεύτερος!
Ανέφερε πως, αφού η τελευταία ξεκαθαρίσει την στάση της όσον αφορά τις απαιτήσεις της για καλύτερα οικονομικά ωφέλη και περιβαλλοντική προστασία, θα εξεταστεί η συγχώνευση του προγράμματος κατασκευής του αγωγού με αυτό του Μπακού-Τσεϊχάν, ο οποίος ήδη κατασκευάζεται.
Αν και δεν είναι σαφές από τα λεγόμενα του S.Shmatko τι εννοεί λέγοντας "συγχώνευση", είναι πιθανό να έβαλε την ταφόπλακα στο πρόγραμμα που θα συνεισέφερε τα μέγιστα στην αναβάθμιση της χώρας μας.
Πρόκειται για μία "προαναγγελθείσα" από την Ρωσία απόφαση. Η Μόσχα θεωρεί Βουλγαρία και Ελλάδα "αδύναμους κρίκους" οι οποίοι εξαρτώνται πλέον ολοκληρωτικά από το "ατλαντικό μπλοκ".
Το χειρότερο είναι ότι η Τουρκία αποκτά το ρόλο που ήθελε να διαδραματίσει η Ελλάδα ως στρατηγικός εταίρος της Ρωσίας ως διακομιστικός κόμβος μεταφοράς πετρελαίου προς τι αγορές τις δύσης. Παράλληλα, ο Μπακού-Τσεϊχάν που ως πρόγραμμα δεν κρίνονταν βιώσιμος, με την μεταφορά και Ρωσικού πετρελαίου αναβαθμίζεται."
Αναρτήθηκε από troktiko
Η Ιερά Σύνοδος, δεν προβάλλει αντίρρηση για την καύση των ετερόδοξων και ετερόθρησκων, όμως συστήνει, ως μοναδικό τρόπο αποσύνθεσης του νεκρού την ταφή. Συγκεκριμένα, κατά τη σημερινή συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου αποφασίστηκαν τα ακόλουθα:
-Για τους Ορθοδόξους Χριστιανούς...
...η Εκκλησία γνωρίζει και συνιστά ως μοναδικό τρόπο αποσυνθέσεως του νεκρού σώματος την ταφή σύμφωνα με την αγία Διδασκαλία Της και την από αιώνων Παράδοσή Της.
- Η Εκκλησία μας δεν έχει αντίρρηση για την καύση των νεκρών για τους ετεροδόξους και ετεροθρήσκους».
- Για ειδικές περιπτώσεις του προβλήματος της καύσεως των νεκρών αποφασίσθηκε ότι κάθε ένας από τους μητροπολίτες θα κρίνει και θα αποφασίζει κατά την ποιμαντική κρίση του, στην επαρχία του.
Αναρτήθηκε από troktiko
AΠΙΣΤΕΥΤΟ
Τελικά τίποτα δεν άλλαξε και δεν θα αλλάξει σε αυτή την χώρα. Πολίτες δυο ταχυτήτων οι εντός Βουλής και οι εκτός.
Οι εντός τα τρώνε ζούνε σε ασυλία αυτοί και τα τσιράκια ενώ δεν δέχονται καμία μείωση και οι εκτός που πληρώνουν ΠΑΝΤΑ τα σπασμένα. Eως πότε;
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Αναρτήθηκε από troktiko
Τις βασικές αρχές του νέου Αναπτυξιακού Νόμου που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Ιουνίου και να κατατεθεί στη Βουλή, παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, κ. Λούκα Τ. Κατσέλη.
Στρατηγικός στόχος του...
Νέου Αναπτυξιακού Νόμου είναι να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα, τον παραγωγικό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, την απασχόληση και την περιφερειακή σύγκλιση, στοχεύοντας σε μια δυναμική και βιώσιμη οικονομία με αιχμή την Πράσινη Ανάπτυξη.
Νέα κριτήρια αξιολόγησης
Ο Νέος Αναπτυξιακός Νόμος εισάγει νέα κριτήρια αξιολόγησης με τα οποία στηρίζονται επιχειρηματικές και επενδυτικές δραστηριότητες που συμβάλλουν στην:
Ανταγωνιστικότητα, ποιότητα και εξωστρέφεια
Πράσινη επιχειρηματικότητα
Αναδιάρθρωση, απασχόληση και ισόρροπη ανάπτυξη
Ο Νέος Αναπτυξιακός Νόμος αξιοποιεί το χάρτη κρατικών ενισχύσεων, ο οποίος προβλέπει 4 ζώνες κινήτρων (Α,Β,Γ και Δ) με ανώτατα ποσοστά ενίσχυσης 15%, 20%, 30% και 40%, αντίστοιχα. Επίσης, προβλέπεται η κατανομή του 15% των ετήσιων διαθέσιμων πόρων στους λιγότερο ανεπτυγμένους Νομούς της χώρας.
Μορφές ενίσχυσης
Οι βασικές μορφές ενίσχυσης που προβλέπονται από το νέο Αναπτυξιακό Νόμο είναι:
α) η επιχορήγηση κεφαλαίου,
β) οι φορολογικές απαλλαγές,
γ) η επιχορήγηση χρεολυσίων δανείου διάρκειας έως 10 έτη και
δ) η επιδότηση χρηματοδοτικής μίσθωσης μηχανολογικού εξοπλισμού για συμβάσεις διάρκειας έως 7 έτη.
Για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ισχύουν όλες οι παραπάνω μορφές ενίσχυσης, ενώ για τις μεγάλες επιχειρήσεις ή τα μεγάλα επενδυτικά σχέδια (άνω των 50 εκ. ευρώ) θα ισχύουν μόνο οι φορολογικές ελαφρύνσεις και οι αυξανόμενες αποσβέσεις.
Απλοποιημένη, γρήγορη και διαφανής διαδικασία υποβολής, αξιολόγησης και έγκρισης επενδυτικών σχεδίων
Προβλέπεται η προκήρυξη υποβολής επενδυτικών σχεδίων ανά 6μηνο, με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων αξιολόγησης και με ανακοίνωση των συνολικών διαθέσιμων πόρων για επιχορηγήσεις.
Προκρίνεται η συγκριτική αξιολόγηση των επενδυτικών προτάσεων, οι οποίες θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά με αυτόματη απόρριψη ελλιπώς υποβαλλομένων φακέλων.
Η κατανομή των φακέλων, για λόγους διαφάνειας, θα γίνεται με τυχαίο τρόπο σε πιστοποιημένους αξιολογητές, ενώ κάθε επενδυτής θα μπορεί να παρακολουθεί την πορεία αξιολόγησης του φακέλου του μέσω του διαδικτύου, στο οποίο προβλέπεται να αναρτώνται τα εγκεκριμένα επενδυτικά σχέδια. Προβλέπεται επίσης διαδικασία παρακολούθησης των επενδυτικών σχεδίων μετά την ολοκλήρωσή τους, ώστε να αποτιμάται το αναπτυξιακό αποτέλεσμα.
Αποτελέσματα εφαρμογής του ν. 3299/04
Οι αδυναμίες του προηγούμενου Αναπτυξιακού Νόμου (ν. 3299/04) εντοπίζονται στην έλλειψη αναπτυξιακής στόχευσης και στρατηγικής, την απουσία κινήτρων ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και τη μη συμβολή του στον τεχνολογικό και γνωστικό μετασχηματισμό του επιχειρηματικού τομέα.
Σε ό,τι αφορά τις θεσμικές δυσλειτουργίες που παρατηρήθηκαν στην εφαρμογή του Αναπτυξιακού Νόμου, αυτές εντοπίζονται:
Στην πολυπλοκότητα του θεσμικού πλαισίου και την ύπαρξη μεγάλου πλήθους ρυθμίσεων, ως προς το είδος και το εύρος των δραστηριοτήτων που ενισχύονται.
Στην έλλειψη σαφούς ετήσιου χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού και την υπέρμετρη επιβάρυνση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων,
Στις καθυστερήσεις στην αξιολόγηση, τη χρηματοδότηση, την υλοποίηση και τους ελέγχους,
Στο πολύπλοκο σύστημα βαθμολογίας και το χαμηλό ελάχιστο αποδεκτό όριο βαθμολογίας, το οποίο οδήγησε σε έγκριση του 98% των υποβαλλόμενων σχεδίων.
Βάσει του ν. 3299/04, υποβλήθηκαν συνολικά 13.486 αιτήσεις ενίσχυσης αναπτυξιακών σχεδίων, ενώ οι υπαγωγές στο νόμο ανέρχονται μέχρι σήμερα σε 7.100. Ο συνολικός προϋπολογισμός των επενδυτικών σχεδίων που έχουν υποβληθεί ανήλθε σε 14 δις. ευρώ, ενώ το ποσό των εγκεκριμένων επιχορηγήσεων ανήλθε σε 5,8 δισ. ευρώ. Τα επενδυτικά σχέδια προέβλεπαν τη δημιουργία 32.707 νέων θέσεων εργασίας.
Από τις 7.100 συνολικές υπαγωγές στο Νόμο, ολοκληρώθηκαν τα 1.451 επενδυτικά σχέδια, δηλαδή ποσοστό 20,4% του συνόλου. Ο προϋπολογισμός των ολοκληρωμένων σχεδίων ανήλθε σε 2,1 δισ. ευρώ, οι εγκεκριμένες επιχορηγήσεις σε 1 δισ. ευρώ και οι συνολικές εκταμιεύσεις σε 1,6 δις. ευρώ.
Οι πληρωμές του 2010
Εντός του τρέχοντος έτους, για τη χρηματοδότηση επενδύσεων του ν. 3299/04 (παλαιός επενδυτικός νόμος):
Οι πληρωμές Ιανουαρίου - Απριλίου 2010 για ολοκλήρωση επενδυτικών σχεδίων ανήλθαν σε 440 εκ. ευρώ, όταν για όλο το 2008 είχαν δοθεί μόλις 500 εκ. ευρώ.
Μέχρι το τέλος του 2010 (Απρίλιος - Δεκέμβριος) αναμένεται ότι θα εισρεύσουν προς επιχειρήσεις για εγκεκριμένα επενδυτικά σχέδια επιπλέον 700 εκ. ευρώ.
Τα εκκρεμεί προς αξιολόγηση επενδυτικά σχέδια είναι 3.438, έχουν συνολικό ύψος προϋπολογισμού 10,9 δις. ευρώ και το αναμενόμενο ύψος των ενισχύσεων ανέρχεται σε 4,1 δις. ευρώ.
Παραμονές της επίσκεψης Ερντογάν στην Αθήνα...
.protothema.grΑρνητικός ρυθμός ανάπτυξης -2,3% στο τρίμηνο
.protothema.gr | | |
Από την Έλενα Ζέρβα Το χειρότερο είναι ότι ο Δήμαρχος δεν έχει φροντίσει να υπάρχουν οι υποδομές, ώστε να πλένονται οι κάδοι. Το φιλότιμο που δείχνουν οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα, δεν μπορεί δυστυχώς να αναπληρώσει την έλλειψη υποδομών στην οποία το «σύστημα Τσίρου» έχει καταδικάσει την πόλη μας. Για ένα δήμο σε απόσταση μόλις 5 χιλιομέτρων από το κέντρο της πρωτεύουσα δε δικαιολογείται τέτοια απαράδεκτη εικόνα! Η ανεπάρκεια της δημοτικής αρχής στα μικρά και καθημερινά μας προβλήματα είναι πισωγύρισμα. Καθαρές και ξάστερες κουβέντες από εδώ και στο εξής. Η ανοχή τελείωσε. Οι χρεωκοπημένες πολιτικές των τεσσάρων τελευταίων χρόνων είναι αυτές που οδήγησαν το δήμο στη σημερινή τραγική του κατάσταση. Είναι πρώτιστο καθήκον κάθε δημοτικής αρχής να φροντίζει - ανάμεσα στα άλλα και - για την καθαριότητα του δήμου και την υγεία των πολιτών. Η σημερινή δημοτική αρχή προφανώς δεν έχει τη θέληση ή την ικανότητα να τα καταφέρει. Πιστεύουμε πως η νέα διοίκηση του Δήμου μας που θα προκύψει από τις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές θα γνωρίζει και θα μπορεί να δώσει τις λύσεις και στα απλά και καθημερινά προβλήματα αλλά και στα μεγάλα. Και όσο και να φαίνεται απλό και καθημερινό θέμα η καθαριότητα αποτελεί μείζον ζήτημα. Διεκδικούμε το Γαλάτσι που μας αξίζει. Και δε θα επιτρέψουμε σε κανένα να μας το στερήσει. |
"Την ίδια ώρα που λόγω των οικονομικών μέτρων γίνονται σημαντικές περικοπές συντάξεων και επιδομάτων ( εορτών και αδείας), έρχεται επιπρόσθετα το ασφαλιστικό να επιβάλλει ακόμα περισσότερες περικοπές κάνοντας την κατάσταση ιδίως των χαμηλό-συνταξιούχων εξαιρετικά δύσκολη", τονίζει σε ανακοίνωση της η ΓΣΕΕ.
"Δυστυχώς για μια ακόμα φορά οι περίφημες αλλαγές στο Ασφαλιστικό σύστημα της χώρας εξαντλούνται στις παλιές χρεοκοπημένες συνταγές μείωσης των συντάξεων και μη αναζήτησης νέων υγειών πόρων μεταθέτοντας τα περισσότερα βάρη στις νεότερες γενιές, επιδεινώνοντας ακόμα περισσότερο την ήδη τραγική κατάσταση", προσθέτει.