Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ''ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ''...


Πολιτικό σεισμό προκαλεί η καταγγελία του εκπροσώπου τύπου του  ΣΥΡΙΖΑΠάνου Σκουρλέτη ότι επιχειρηματίες προσεγγίζουν βουλευτές τους οποίους επιχειρούν να δωροδοκήσουν προκειμένου...
να διαμορφωθεί η συνταγματικά προβλεπόμενη πλειοψηφία των 180 βουλευτών για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας και να αποφευχθεί η διεξαγωγή πρόωρων εκλογών.

«Υπάρχουν κάποιοι επιχειρηματίες, οι οποίοι έχουν βγάλει κουμπαρά για να μαζέψουν τους 180» δήλωσε στην πρωινή εκπομπή του MEGA ο κ. Σκουρλέτης ενώ όταν του ζητήθηκε να γίνει πιο συγκεκριμένος απάντησε «έτσι διάβασα» παραπέμποντας ουσιαστικά στο δημοσίευμα (σ.σ. της Kontra News).

Λίγες ώρες αργότερα η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ευτέρπη Κουτζαμάνη έδωσε εντολή για διεξαγωγή επείγουσας προκαταρκτικής έρευνας προκειμένου να διαπιστωθεί εάν έχει τελεστή η αξιόποινη πράξη της δωροδοκίας βουλευτή.

Η εντολή της προκαταρκτικής έρευνας δόθηκε στον προϊστάμενο του Εφετείου Αθηνών, Παναγιώτη Καραγιάννη, ο οποίος με τη σειρά του θα την αναθέσει σε αντεισαγγελέα Εφετών.


Σαμαράς: Παράγοντας αποσταθεροποίησης ο Τσίπρας
Σε παρέμβασή του μετά την εντολή για τη διεξαγωγή εισαγγελικής έρευνας ο πρωθυπουργός κατηγόρησε τον Αλέξη Τσίπρα σαν «παράγοντα αποσταθεροποίησης και υποκινητή πολιτικής ανωμαλίας» καλώντας τον «να τεκμηριώσει αμέσως τις καταγγελίες του με ονόματα και στοιχεία».

Όλόκληρη η δήλωση του κ. Αντώνη Σαμαρά έχει ως εξής:

«Χαιρετίζω την παρέμβαση των Δικαστικών Αρχών για τα άθλια υπονοούμενα του ΣΥΡΙΖΑ περί χρηματισμού Βουλευτών. Μόλις προχθές, είχα καταγγείλει τον κ. Τσίπρα στη Βουλή, για πρωτοφανή απόπειρα τρομοκράτησης του φρονήματος και σπίλωσης της συνείδησης όσων βουλευτών θα ψηφίσουν τον επόμενο Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας. Καλώ τον κ. Τσίπρα να τεκμηριώσει αμέσως τις καταγγελίες του με ονόματα και στοιχεία. Διαφορετικά, αποκαλύπτεται ως παράγοντας αποσταθεροποίησης και υποκινητής πολιτικής ανωμαλίας, σε κρίσιμες για τον τόπο στιγμές».

Βενιζέλος: Θεσμική αθλιότητα οι καταγγελίες Σκουρλέτη
Για «δικονομικά και θεσμικά επιβεβλημένη» ενέργεια εκ μέρους του Αρείου Πάγου έκανε λόγο σε δήλωσή του ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος. Η προκαταρκτική εξέταση, συμπλήρωσε ο κ. Βενιζέλος, «θα αποκαλύψει το μέγεθος της θεσμικής αθλιότητας εκείνων που δεν διστάζουν μπροστά σε τίποτα προκειμένου να κρατήσουν ζωντανή τη στρατηγική της εφόδου για την ποθητή κατάληψη της εξουσίας».

«Τώρα όποιος έχει να πει οτιδήποτε ας το πει. Αλλιώς ας πάψει να δηλητηριάζει τον δημόσιο βίο και κυρίως ας πάψει να εκδηλώνει την πρόωρη αλαζονεία του με εκβιασμούς, απειλές και συκοφαντίες. Ισχύουν δυστυχώς απολύτως όσα είπα στη παρέμβασή μου, στη τελευταία φάση της συζήτησης, στη Βουλή, την περασμένη Παρασκευή το βράδυ», κατέληξε ο κ. Βενιζέλος.

ΣΥΡΙΖΑ: Ευελπιστούμε η ετεροχρονισμένη έρευνα να ρίξει άπλετο φως στην υπόθεση
Ολιγόλογο και σύντομο ήταν το σχόλιο του ΣΥΡΙΖΑ μετά την ανακοίνωση της κυρίας Κουτζαμάνη.

«Ευελπιστούμε πως η ετεροχρονισμένη εισαγγελική έρευνα θα ρίξει άπλετο φως στην υπόθεση», τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ και σημειώνει: «Θεωρούμε πως ο πρωθυπουργός θα γίνει αρωγός της ανεξάρτητης δικαιοσύνης,  έτσι ώστε να διαλευκανθεί πλήρως η υπόθεση».
http://fimotro.blogspot.gr/2014/10/blog-post_6016.html

Read more...

Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣτΕ ΘΑ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ...


Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας θα αποφανθεί οριστικά για την συνταγματικότητα ή μη της περικοπής των κυρίων συντάξεων που έγινε από τα ασφαλιστικά Ταμεία ...
στο πλαίσιο της μνημονιακής πολιτικής που επιβλήθηκε στην Κυβέρνηση.

Και αυτό γιατί η πλειοψηφία της αυξημένης, 7μελούς  σύνθεσης του Α΄ Τμήματος του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου έκρινε ότι οι περικοπές των κυρίων συντάξεων είναι συνταγματικές, ενώ η μειοψηφία έκρινε το αντίθετο, αλλά λόγω μείζονος σπουδαιότητας του θέματος, η υπόθεση παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια για οριστική κρίση.

Ειδικότερα, το Α΄ Τμήμα με πρόεδρο τον αντιπρόεδρο Νικόλαο Σακελλαρίου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Σπυρίδωνα Μαρκάτο, έκριναν κατά πλειοψήφια, με την υπ΄ αριθμ. 3410/2014 απόφασή τους  ότι οι περικοπές των κυρίων συντάξεων δεν είναι αντίθετη στις επιταγές του άρθρου 22 του Συντάγματος.

Τα αντίθετα, υποστήριξε η μειοψήφια στην οποία περιλαμβάνεται και ο πρόεδρος του Τμήματος  κ. Σακελλαρίου.

Ειδικότερα, η πλειοψηφία αναφέρει ότι επιτρέπεται στον νομοθέτη να προβαίνει στις αναγκαίες εκείνες επεμβάσεις σε περίπτωση «εξαιρετικά δυσχερών οικονομικών συνθηκών, να έχουν ως αποτέλεσμα ακόμη και τη μείωση του ύψους απονεμηθεισών παροχών, όταν το ύψος της κρατικής χρηματοδοτήσεως του ασφαλιστικού συστήματος, το οποίο καθορίζεται, κατ’ αρχήν, από τις πολιτικές επιλογές για τη διάθεση  των κρατικών πόρων προς εκπλήρωση των ποικίλων αποστολών του κράτους, δεν επαρκεί για την βιωσιμότητα των ασφαλιστικών οργανισμών».

Κατόπιν αυτών συνεχίζει η πλειοψηφία: «Το άρθρο 22 παράγραφος 5 του Συντάγματος, δεν απαγορεύει την επί το δυσμενέστερο μεταβολή του συστήματος της κοινωνικής ασφαλίσεως όταν αιτιολογημένα προκύπτει ότι η βιωσιμότητα του μόνο με αυτές τις επεμβάσεις μπορεί να διασφαλισθεί. Τέτοιες όμως επεμβάσεις, που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα ακόμη και μείωση ασφαλιστικών παροχών που έχουν ήδη απονεμηθεί, πρέπει να σέβονται τις λοιπές διατάξεις του Συντάγματος και, ιδίως, την αρχή της ισότητας των πολιτών κατά την συμμετοχή στα δημόσια βάρη ώστε να αξιώνεται από τους ασφαλισμένους και τους συνταξιούχους η τήρηση της υποχρεώσεως για κοινωνική αλληλεγγύη, πάντως δε, όριο στην ελευθερία επιλογών του νομοθέτη κατά τον καθορισμό, ειδικότερα, του ύψους των διατιθέμενων για την κοινωνική ασφάλιση κρατικών οικονομικών πόρων αποτελεί η διασφάλιση στους συνταξιούχους παροχών που επιτρέπουν την αξιοπρεπή διαβίωση τους, δηλαδή εισοδήματος ικανού να εξασφαλίσει όχι μόνο τους όρους της φυσικής τους υποστάσεως (διατροφή, ένδυση, στέγαση, βασικά οικιακά αγαθά, θέρμανση, υγιεινή) αλλά και την δυνατότητα συμμετοχής στην κοινωνική ζωή. Μείωση δε απονεμηθεισών ασφαλιστικών παροχών υπό τους ως άνω όρους και προϋποθέσεις δεν νοείται, ως προσκρούουσα στο άρθρο 17 του Συντάγματος».

Σε άλλο σημείο της απόφασης, η πλειοψηφία επισημαίνει ότι «η προστασία της βιωσιμότητας του ασφαλιστικού συστήματος αποτελεί υποχρέωση του νομοθέτη που επιβάλλει, όταν διαπιστώνεται μεταβολή των οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών που εγκυμονεί κινδύνους γι’ αυτή, την αναπροσαρμογή των ασφαλιστικών παροχών και  εισφορών και τον επανακαθορισμό των προϋποθέσεων θεμελιώσεως του ασφαλιστικού δικαιώματος, καθώς και την διάθεση κρατικών οικονομικών πόρων για την στήριξη του ασφαλιστικού συστήματος.

Αντίθετα, η μειοψηφία, κατ' αρχάς σημειώνει ότι «ακόμη και όταν επικρατούν στη χώρα λίαν δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, για την αντιμετώπιση των οποίων απαιτείται πέραν της διενέργειας εκτεταμένων  πάσης φύσεως διαρθρωτικών μεταβολών στο Κράτος και η ταυτόχρονη επιβολή για την κάλυψη του δημοσιονομικού ελλείμματος της Χώρας αυστηρών φορολογικών και άλλης φύσεως μέτρων, που συνεπάγονται ιδιαίτερα σημαντικές επιβαρύνσεις για τους διοικουμένους, προκειμένου να είναι δυνατό να θεωρηθούν συνταγματικά ανεκτές επεμβάσεις του νομοθέτη στο ασφαλιστικό σύστημα της χώρας, για την εξασφάλιση της βιωσιμότητας του (διαρθρωτικές εν γένει μεταβολές στους οργανισμούς κοινωνικής ασφαλίσεως, ανακαθορισμός των προϋποθέσεων για τη χορήγηση των πάσης φύσεως παροχών κ.λπ.),  αυτόθροος συνέπεια των οποίων είναι ο περιορισμός της εκτάσεως και του ύψους των πάσης φύσεως ασφαλιστικών παροχών, πρέπει οι επεμβάσεις να επιχειρούνται μετά από σχεδιασμό, τηρουμένων των επιμέρους διατάξεων του Συντάγματος  και μετά από σχεδιασμό, πρέπει δηλαδή να επιχειρούνται με ορθολογικό τρόπο, που να αποτυπώνεται σε μια προηγούμενη, συνολική μελέτη που να έχει καταρτισθεί επί τη βάσει συγκεκριμένων στοιχείων και μετά από στάθμιση των συνολικών επιπτώσεων, που έχουν οι επεμβάσεις αυτές στις παροχές των ασφαλισμένων».

Με άλλα λόγια σημειώνει η μειοψηφία, «απαιτείται οι επεμβάσεις του νομοθέτη στο ασφαλιστικό σύστημα της Χώρας να είναι αιτιολογημένες, υπό την έννοια ότι πρέπει να προκύπτει ότι επιχειρούνται μετά από προηγούμενη συνεκτίμηση των συνολικών οικονομικών ή άλλων, άμεσων ή έμμεσων, επιβαρύνσεων που έχουν επιβληθεί στους ασφαλισμένους και μετά από διαρκή αποτίμηση, ιδίως επί διαδοχικών επεμβάσεων, των επιπτώσεων που συνεπάγονται, σωρευτικά, στο βιοτικό τους επίπεδο, επί τη βάσει μιας προηγούμενης, συνολικής μελέτης και με την επίκληση συγκεκριμένων στοιχείων, που να αντλούνται από οικονομικές, αναλογιστικές, στατιστικές κ.ά. μελέτες, οι οποίες πρέπει να έχουν εκπονηθεί από ανεξάρτητες αρχές, όπως η Εθνική Αναλογιστική Αρχή, η Ελληνική Στατιστική Αρχή κ.λπ.».
Συγκεκριμένα, καταλήγει η μειοψηφία στο συμπέρασμα: «Η κρατική χρηματοδότηση του ασφαλιστικού συστήματος, δεν επιτρέπεται από το Σύνταγμα να μειωθεί σε επίπεδο που να μην εξασφαλίζεται η παροχή ικανοποιητικού επιπέδου κοινωνικής ασφαλίσεως. Ειδικότερα, δεν επιτρέπεται από το Σύνταγμα, ακόμα και υπό τις παρούσες λίαν δυσμενείς για την Χώρα οικονομικές συνθήκες, η υποχρέωση χρηματοδοτήσεως του ασφαλιστικού συστήματος, στην οποία σημειωτέον ότι η συμβολή των ασφαλιστικών οργανισμών ήταν προ της κρίσεως πολύ σημαντική, να μετακυληθεί από το Κράτος – το οποίο ήταν και παραμένει υπεύθυνο για τη χάραξη της εκάστοτε ακολουθούμενης ασφαλιστικής πολιτικής και την άσκηση της δέουσας εποπτείας στους οργανισμούς κοινωνικής ασφαλίσεως – καθ’ ολοκληρίαν ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της στους ασφαλιστικούς οργανισμούς».

Στο ΣτΕ είχαν προσφύγει συνταξιούχοι της Αγροτικής Τράπεζας και ζητούσαν να τους καταβληθεί αποζημίωση (σύμφωνα με τον το άρθρο 105 του εισαγωγικού νόμου του Αστικού Κώδικα) για την ζημιά που υπέστησαν από τις περικοπές των κυρίων  συντάξεων τους.

Οι συνταξιούχοι υποστηρίζουν ότι οι περικοπές των συντάξεων τους  είναι αντίθετη στο Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
http://fimotro.blogspot.gr/2014/10/blog-post_707.html

Read more...

Ενδιαφέρον για τον τύμβο Καστά Θαυμασμός στον ξένο Τύπο για το ψηφιδωτό της Αμφίπολης


Θαυμασμός στον ξένο Τύπο για το ψηφιδωτό της Αμφίπολης
  (Φωτογραφία:  Υπουργείο Πολιτισμού )

Αμφίπολη
Στην Αμφίπολη είναι στραμμένο το βλέμμα των ξένων μέσων ενημέρωσης που εκφράζουν τον θαυμασμό τους για το εντυπωσιακό ψηφιδωτό με το άρμα που βρέθηκε στον δεύτερο θάλαμο του τύμβου Καστά.

«Τεράστιο ψηφιδωτό βρέθηκε σε αρχαίο ελληνικό τάφο» είναι ο τίτλος τουBBC, το οποίο αναφέρει ότι ο τάφος στην Αμφίπολη πιστεύεται ότι είναι ο μεγαλύτερος που έχει βρεθεί στην Ελλάδα.

Το BBC αναφέρεται στην περίοδο από την οποία προέρχεται ο τύμβος (τον 4ο αιώνα π.Χ.) λέγοντας ότι συνδέεται με την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
7 φωτογραφίες


Το βρετανικό δίκτυο αναφέρει ότι οι ανακαλύψεις στην Αμφίπολη έχουν προκαλέσει ενθουσιασμό στους Έλληνες και ένα κύμα εθνικής υπερηφάνειας.

Για ένα «λεπτομερές και σε μεγάλο βαθμό ανέπαφο» ψηφιδωτό κάνει λόγο οGuardian, τονίζοντας ότι το εύρημα μπορεί να αποτελεί ένα ακόμα δείγμα ότι ο τύμβος Καστά αποτελεί μακεδονικό βασιλικό τάφο.

Στην ανακάλυψη αναφέρεται και το NBC που αναδημοσιεύει το κείμενο του Associated Press, ενώ «επιβλητικό» χαρακτηρίζει το ψηφιδωτό το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Επιβεβαιώνει αυτό το τεράστιο ψηφιδωτό ότι η μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου κείται μέσα στον μυστηριώδη τάφο στην Ελλάδα; Εντυπωσιακό δάπεδο αποτελεί ένδειξη ότι μέλος της βασιλικής οικογένειας είναι θαμμένο στον επόμενο θάλαμο» αναφέρει η Daily Mail σε δημοσίευμά της αναφερόμενο στη θεωρία που θέλει τον τάφο να έχει χτιστεί για την Ολυμπιάδα.

Το ψηφιδωτό, που αποκαλύφθηκε κατά την αφαίρεση μέρους της επίχωσης, καλύπτει όλη την επιφάνεια του χώρου (4,5μ. πλάτος επί 3 μ. μήκος) και είναι κατασκευασμένο από μικρά βότσαλα, λευκού, μαύρου, γκριζωπού, μπλε, κόκκινου και κίτρινου χρώματος.

Η κεντρική παράσταση απεικονίζει άρμα σε κίνηση, που σύρεται από δύο λευκά άλογα, το οποίο οδηγεί γενειοφόρος άνδρας, με στεφάνι δάφνης στο κεφάλι. Μπροστά από το άρμα απεικονίζεται ο θεός Ερμής ως ψυχοπομπός, ο οποίος φορά πέτασο, μανδύα, φτερωτά σανδάλια και κρατά κηρύκειο.
Newsroom ΔΟΛ

Read more...

ΕΛΒΟ: Την τεμαχίζουν και την πουλάνε όσο – όσο...


Στο φως της δημοσιότητας είδε το πρωί της Δευτέρας, 13 Οκτωβρίου, το "μυστικό" σχέδιο της κυβέρνησης για το ...
μέλλον της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων στη Θεσσαλονίκη, ένα σχέδιο για το οποίο, εδώ και μήνες, η ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας κρατούσε… σιγή ασυρμάτου.

Σύμφωνα με την εκδήλωση ενδιαφέροντος που έδωσε στη δημοσιότητα ο ειδικός εκκαθαριστής της επιχείρησης, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας, η ΕΛΒΟ τεμαχίζεται και θα πωληθεί σε όποιον ενδιαφερθεί για τα… κομμάτια της, χωρίς να υπάρχει απολύτως καμία πρόβλεψη...
για το μέλλον των 347 εργαζομένων της, εξέλιξη που σε καμία περίπτωση δεν επιβεβαιώνει το σενάριο που κυκλοφορούσαν κυβερνητικοί παράγοντες, αλλά και οι φιλοκυβερνητικοί συνδικαλιστές, για τη μετατροπή του εργοστασίου σε συνεργείο επισκευών για τα οχήματα του ελληνικού στρατού.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εκδήλωση ενδιαφέροντος, ο ειδικός εκκαθαριστής βγάζει στο σφυρί: α) Το κεντρικό οικόπεδο της ΕΛΒΟ και τις εγκαταστάσεις της στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου, β) Τα αποθέματα σε ανταλλακτικά που βρίσκονται στις αποθήκες των εγκαταστάσεων της Σίνδου, γ) Δύο οικόπεδα της ΕΛΒΟ στην περιοχή της Δυτικής Θεσσαλονίκης και δ) Έντεκα φορτηγά οχήματα, με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς και με το τιμόνι στα… δεξιά, στρατιωτικού τύπου cargo που κατασκευάστηκαν το 2013 και προέρχονται από παραγγελία των κυπριακών ενόπλων δυνάμεων. Οι προσφορές για τα… κομμάτια της ΕΛΒΟ αναμένεται να κατατεθούν εντός 20 ημερών στο πλαίσιο διαδικασίας δημόσιου πλειστηριασμού.

Αν ο διαγωνισμός κηρυχτεί άγονος τότε υπάρχει η δυνατότητα να προκηρυχτεί νέος, αλλά μέσα σε ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο, και αυτό κάνει αρκετά πιθανό το σενάριο του λουκέτου και του να πεταχτούν, κυριολεκτικά, στο δρόμο όλοι οι εργαζόμενοι που μήνες τώρα τρώνε… παπά από την κυβέρνηση. Αξίζει να σημειωθεί, για να καταλάβουμε το… σχέδιο της κυβέρνησης, ότι στο δημόσιο πλειστηριασμό μπορεί να συμμετάσχει και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, δηλαδή το ελληνικό δημόσιο έχει τη… δυνατότητα να αγοράσει περιουσία η οποία του ανήκει! Αν δεν πρόκειται για κάποιο πολύ περίεργο κόλπο, τότε οι εξελίξεις της Δευτέρας επιβεβαιώνουν απόλυτα τις πληροφορίες που ήθελαν την κυβέρνηση να έχει καταλήξει, εδώ και μήνες, σε συμφωνία με την τρόικα για να μπει λουκέτο στην ΕΛΒΟ...
alterthess.gr

Read more...

4.000 στελέχη ΠΑΣΟΚ ζητούν συνέδριο...


..."αλλαγή πολιτικής τώρα, όλα από την αρχή"...


Η "κίνηση των 75" του ΠΑΣΟΚ θέτουν τρία άμεσα ζητήματα και καλούν "όλους να ...
ξεκαθαρίσουν τις θέσεις τους"

Αναλυτικά η ανακοίνωση της κίνησης εντός του ΠΑΣΟΚ:

Οι κρίσιμες εξελίξεις στην χώρα και το ΠΑ.ΣΟ.Κ., σε συνδυασμό με το αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών του Μαΐου, θέτουν όλους προ των ευθυνών μας.

Παρά την επιχείρηση απαξίωσης και εγκατάλειψης του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και την υιοθέτηση ενός νέου προεκλογικού σχήματος της ΕΛΙΑΣ.

Παρά τις «συγκολλήσεις» κορυφής προσώπων, χωρίς πολιτικό στίγμα, διακινητές μόνο των προσωπικών τους πολιτικών υποστάσεων.
Διαβάστε περισσότερα εδώ...
left.gr

Read more...

Αλλάζουν όλα με τα διπλώματα οδήγησης...


Νέο "χαράτσι" για νέους και υφιστάμενους οδηγούς...


Τα πάνω κάτω στην έκδοση διπλωμάτων οδήγησης έρχονται με το...
προεδρικό διάταγμα 51/2013, με τη ελληνική νομοθεσία εναρμονίζεται με την Ευρωπαϊκή…

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι θα γίνουν αυστηρότερα τα μέτρα για την απόκτηση της άδειας οδήγησης, και το κόστος θα αυξηθεί. Μία από τις αλλαγές που επέρχονται αφορά στην αύξηση των υποχρεωτικών μαθημάτων που από 20 γίνονται 25, όπως επίσης και τα μαθήματα της θεωρίας.
Παράλληλα δημιουργούνται νέες κατηγορίες οι οποίες δεν υπήρχαν έως τώρα.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ

Αλλαγές όμως υπάρχουν και στο κόστος έκδοσης των διπλωμάτων. Θα ακριβύνουν τα παράβολα που θα πρέπει να υποβάλλονται με τον φάκελο του κάθε υποψηφίου. Επιπλέον αλλάζει και ο τρόπος εξέτασης των υποψήφιων οδηγών από τους γιατρούς. Σε αυτή την υπόθεση δεν εμπλέκεται πλέον η υπηρεσία Μεταφορών.

ΑΝΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ

Τα ερασιτεχνικά διπλώματα θα ανανεώνονται ανά 15ετία και όχι στα 65 χρόνια όπως ισχύει τώρα. Όσον αφορά στους επαγγελματίες, υποκατηγορίες δημιουργούνται και σε ό,τι αφορά στα φορτηγά και τα λεωφορεία, με τη θεσμοθέτηση υποκατηγοριών Γ1 φορτηγό έως 7,5 τόνων και λεωφορείο έως 16 θέσεων δηλαδή Δ1, κατηγορίες που δεν υπήρχαν έως τώρα...
ksipnistere.blogspot.gr

Read more...

Συνάντηση Τσίπρα, με Καμμένο...




Την Τρίτη στις 12.30 το μεσημέρι, στη Βουλή, το τετ α τετ των προέδρων ΣΥΡΙΖΑ και 
ΑΝ.ΕΛ. . 
Σύμφωνα με ανακοίνωση των ΑΝ.ΕΛ., «ο Πάνος Καμμένος θα...

συναντηθεί αύριο Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014, στις 12:30, στη Βουλή με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα με θέμα την πρόταση νόμου των Ανεξάρτητων Ελλήνων για τα "κόκκινα" δάνεια. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στο γραφείο του Αλέξη Τσίπρα στη Βουλή». 
Μέσα στις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση του επικεφαλής του "Ποταμιού", Σταύρου Θεοδωράκη με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία είχε αναβληθεί λόγω της συζήτησης στη Βουλή για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση.

Read more...

Στα ύψη η παιδική φτώχεια...


Σε κίνδυνο φτώχειας 2,5 εκατ. Έλληνες-Στα ύψη η παιδική φτώχεια
Διαλύει το success story η ΕΛΣΤΑΤ...
Τα αποτελέσματα της δειγματοληπτικής Έρευνας Εισοδήματος και Συνθηκών Διαβίωσης των Νοικοκυριών έτους 2013, ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ).
Η έρευνα αποτελεί...
τη βασική πηγή αναφοράς των συγκριτικών στατιστικών για την κατανομή του εισοδήματος και τον κοινωνικό αποκλεισμό.

Α. Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας
Το κατώφλι της φτώχειας ανέρχεται στο ποσό των 5.023 ευρώ ετησίως ανά άτομο και σε 10.547 ευρώ για νοικοκυριά με δύο ενήλικες και δύο εξαρτώμενα παιδιά ηλικίας κάτω των 14 ετών.
Το έτος 2013, το 23,1% του συνολικού πληθυσμού της Χώρας ήταν σε κίνδυνο φτώχειας όταν το όριο φτώχειας ορίζεται στο 60% του διάμεσου συνολικού ισοδύναμου εισοδήματος του νοικοκυριού.
• Το μέσο ετήσιο ατομικό ισοδύναμο εισόδημα ανέρχεται σε 9.303 ευρώ και το μέσο ετήσιο διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών της Χώρας σε 16.170 ευρώ.
• Τα νοικοκυριά που βρίσκονται σε κίνδυνο φτώχειας εκτιμώνται σε 892.763 και τα μέλη τους σε 2.529.005.

B. Βασικές διαπιστώσεις
• Ο κίνδυνος φτώχειας για παιδιά ηλικίας 0-17 ετών (παιδική φτώχεια) ανέρχεται σε 28,8% και είναι υψηλότερος κατά 5,7 ποσοστιαίες μονάδες από το αντίστοιχο ποσοστό του συνολικού πληθυσμού.
• Ο κίνδυνος φτώχειας για άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών ανέρχεται σε 15,1% και είναι μειωμένος κατά 2,1 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2012.
• Ο πληθυσμός που διαβιεί σε νοικοκυριά που δεν εργάζεται κανένα μέλος ή εργάζεται λιγότερο από 3 μήνες, συνολικά, το έτος, ανέρχεται σε 1.200.800 άτομα ή σε 19.6% του πληθυσμού ηλικίας 18-59 ετών, ενώ το προηγούμενο έτος (2012) ανερχόταν σε 1.010.900 άτομα.
• Το ποσοστό του πληθυσμού που απειλείται από τη φτώχεια ως προς το σύνολο του πληθυσμού για κάθε μία από τις παρακάτω ομάδες είναι:
■ Άνδρες άνεργοι (50,7%)
■ Μονογονεϊκά νοικοκυριά με, τουλάχιστον, ένα εξαρτώμενο παιδί (37,2%)
■ Λοιποί μη οικονομικά ενεργοί (εκτός συνταξιούχων (30.3%)
■ Παιδιά ηλικίας 0-17 ετών (28,8%)
■ Νοικοκυριά με έναν ενήλικα ηλικίας κάτω των 65 ετών (24,4%)
■ Μονοπρόσωπα νοικοκυριά με μέλος θήλυ (22,9%)
• Ο πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό ανέρχεται σε 3.903.800 άτομα ή σε 35,7% του συνόλου του πληθυσμού (το έτος 2012 ήταν 3.795.100 άτομα).
• Ο κίνδυνος φτώχειας μετά τις κοινωνικές μεταβιβάσεις, υπολογιζόμενος με κατώφλια διάφορα του 60% του διάμεσου συνολικού διαθέσιμου ισοδύναμου εισοδήματος, ανέρχεται σε:
■ 11,1%, αν το κατώφλι οριστεί στο 40% του διάμεσου συνολικού διαθέσιμου ισοδύναμου εισοδήματος,
■ 16,6%, αν το κατώφλι οριστεί στο 50% του διάμεσου συνολικού διαθέσιμου ισοδύναμου εισοδήματος και
■ 31,4%, αν το κατώφλι οριστεί στο 70% του διάμεσου συνολικού διαθέσιμου ισοδύναμου εισοδήματος, αντίστοιχα.

Γ. Κοινωνικές μεταβιβάσεις και κίνδυνος φτώχειας
• Το ποσοστό κινδύνου φτώχειας πριν από όλες τις κοινωνικές μεταβιβάσεις (δηλαδή μη συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών επιδομάτων και των συντάξεων στο συνολικό διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών) ανέρχεται σε 53,4%, ενώ, όταν περιλαμβάνονται μόνο οι συντάξεις και όχι τα κοινωνικά επιδόματα, μειώνεται στο 28,0%. Τέλος, το ανωτέρω ποσοστό μετά τις κοινωνικές μεταβιβάσεις ανέρχεται σε 23,1%.
• Τα κοινωνικά επιδόματα συμβάλλουν στη μείωση του ποσοστού της φτώχειας κατά 4,9 ποσοστιαίες μονάδες.
• Οι συντάξεις συμβάλλουν στη μείωση του ποσοστού της φτώχειας κατά 25,4 ποσοστιαίες μονάδες.
• Το σύνολο των κοινωνικών μεταβιβάσεων μειώνει το ποσοστό της φτώχειας κατά 30,3 ποσοστιαίες μονάδες.
• Το ποσοστό κινδύνου φτώχειας πριν από όλες τις κοινωνικές μεταβιβάσεις (δηλαδή μη συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών επιδομάτων και των συντάξεων στο συνολικό διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών) εκτιμάται σε 89,5% για άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω, ενώ πριν τα κοινωνικά επιδόματα (συμπεριλαμβανομένων των συντάξεων) εκτιμάται στο 19,2%.
• Ο κίνδυνος φτώχειας πριν από όλες τις κοινωνικές μεταβιβάσεις για άτομα ηλικίας 18-64 ετών (μη συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών επιδομάτων και των συντάξεων στο διαθέσιμο εισόδημα) για αυτή την ομάδα ηλικιών, εκτιμάται στο 45,8%, ενώ όταν δεν συμπεριλαμβάνονται τα κοινωνικά επιδόματα αλλά συμπεριλαμβάνονται οι συντάξεις στο διαθέσιμο εισόδημα, εκτιμάται στο 28,8%.
• Οι κοινωνικές μεταβιβάσεις (συμπεριλαμβανομένων των συντάξεων) αποτελούν το 44,6% του συνολικού ισοδύναμου διαθέσιμου εισοδήματος των νοικοκυριών της Χώρας, εκ του οποίου οι συντάξεις αναλογούν στο 44,0%, ενώ τα κοινωνικά επιδόματα στο 4,6%.

Δ. Χαρακτηριστικά πληθυσμού σε κίνδυνο φτώχειας
• Το ποσοστό κινδύνου φτώχειας είναι υψηλότερο στις γυναίκες σε σχέση με τους άνδρες, συγκεκριμένα 23,8% και 22,4%, αντίστοιχα.
• Τα μονοπρόσωπα νοικοκυριά με θήλυ μέλος απειλούνται από τη φτώχεια σε ποσοστό 22,9%, ενώ τα αντίστοιχα με άρρεν μέλος σε ποσοστό 21,8%.
• Ο κίνδυνος φτώχειας για άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών υπολογίζεται σε 15,1%, ενώ για άτομα ηλικίας έως 17 ετών σε 28,8 %.
• Ο κίνδυνος φτώχειας για άτομα ηλικίας άνω των 75 ετών υπολογίζεται σε 17,2%, ενώ για άτομα ηλικίας κάτω των 75 ετών σε 23,7%.
• Ο κίνδυνος φτώχειας των μονογονεϊκών νοικοκυριών με, τουλάχιστον, ένα εξαρτώμενο παιδί ανέρχεται σε 37,2%, ενώ ο αντίστοιχος δείκτης για τα νοικοκυριά με δύο γονείς και ένα εξαρτώμενο παιδί ανέρχεται σε 20,2%.
• Οι εργαζόμενοι κινδυνεύουν λιγότερο από τους ανέργους και τους οικονομικά μη ενεργούς (συνταξιούχους, νοικοκυρές κλπ.). Το ποσοστό κινδύνου φτώχειας στους εργαζομένους ανέρχεται σε 13,1% (άνδρες 13,4% και γυναίκες 12,6%), στους λοιπούς οικονομικά μη ενεργούς (δεν περιλαμβάνονται οι συνταξιούχοι) σε 30,2% και στους ανέργους σε 46,5%.
• Ο κίνδυνος φτώχειας για τους εργαζομένους με πλήρη απασχόληση ανέρχεται σε 10,7%, ενώ για τους εργαζομένους με μερική απασχόληση ανέρχεται σε 27,0%.
  euro2day.gr

Read more...

Ήδη έχουν κλείσει 200.000 επιχειρήσεις 300.000 νέα «λουκέτα» προβλέπει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο


Ειδική μέριμνα εξήγγειλε ο υπουργός Ανάπτυξης

300.000 νέα «λουκέτα» προβλέπει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο
Μέτρα για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, ώστε να περιοριστούν τα λουκέτα, προανήγγειλε ο υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Δένδιας  
Αθήνα
Νέα λουκέτα στην αγορά προβλέπει για το επόμενο διάστημα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο της Αθήνας.

Εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου ανέφεραν στον υπουργό Ανάπτυξης, με τον οποίο συναντήθηκαν, ότι εκτιμάται πως θα κλείσουν 300.000 επιχειρήσεις ενώ ήδη έχουν βάλει λουκέτο άλλες 200.000.

Ο Νίκος Δένδιας διαβεβαίωσε πως θα υπάρξει ειδική μέριμνα για να διατηρηθούν όσο το δυνατό περισσότερες επιχειρήσεις.

Στη συνάντηση τέθηκε και το θέμα της υποχρεωτικής εγγραφής στα επιμελητήρια, με τον υπουργό να ξεκαθαρίζει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να επανέλθει. Ο ίδιος, ωστόσο, δήλωσε  ανοικτός σε εναλλακτικές προτάσεις ώστε να αναπληρωθούν τα χαμένα έσοδα των επιμελητηρίων.
Newsroom ΔΟΛ

Read more...

Μνημόνιο συνεργασίας Συμφωνία ΤΡΑΙΝΟΣΕ- COSCO για μεταφορά φορτίων από τον Πειραιά σε ΕΕ


Συμφωνία ΤΡΑΙΝΟΣΕ- COSCO για μεταφορά φορτίων από τον Πειραιά σε ΕΕ
  (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )

Αθήνα
Υπεγράφη συμφωνία μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της COSCO για την μεταφορά φορτίων με τον ελληνικό σιδηρόδρομο από το λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη και αντίστροφα.

Ειδικότερα υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου και του Διευθύνοντα Συμβούλου της COSCO, Λι Γιουνπένγκ, παρουσία του υφυπουργού Υποδομών, Μιχάλη Παπαδόπουλου.

Οι προοπτικές από την συμφωνία COSCO -ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η καθιέρωση του λιμανιού του Πειραιά και της Ελλάδος ως Παγκόσμιου Διαμετακομιστικού Κέντρου, μέσω της οποίας θα διακινούνται φορτία από και προς την Άπω Ανατολή είναι ιδιαίτερα θετικές και θα ενισχύσουν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.

Το Μνημόνιο Συνεργασίας περιλαμβάνει 8 σημεία με τα οποία οι δύο πλευρές δεσμεύονται για την ενίσχυση και τη βελτιστοποίηση των εμπορικών δραστηριοτήτων και της κίνησης φορτίων από το λιμάνι του Πειραιά προς τις Βαλκανικές χώρες και την Κεντρική Ευρώπη.

Η κατάρτιση της συμφωνίας - πλαισίου μεταξύ της COSCO και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέκυψε έπειτα από την επιτυχή προσέλκυση κορυφαίων πολυεθνικών εταιρειών ηλεκτρονικών, προκειμένου να χρησιμοποιήσουν τον λιμένα του Πειραιά ως λιμάνι εισόδου στην αγορά της Κεντρικής Ευρώπης και το έντονο ενδιαφέρον πολλών άλλων παγκόσμιων εφοδιαστικών αλυσίδων, να χρησιμοποιήσουν αυτή τη διαδρομή.

Η συμφωνία ορίζει τα κύρια θέματα που θα βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητες κατά μήκος του σιδηροδρομικού διαδρόμου, τόσο από άποψη κόστους όσο και από άποψη χρόνου.

Το Μνημόνιο Συνεργασίας θα αποτελέσει στο μέλλον το προσχέδιο, προκειμένου να καθιερωθεί ένας αποτελεσματικός διάδρομος για την προώθηση του φορτίου από τον Πειραιά στην Κεντρική Ευρώπη.

Μέχρι στιγμής, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει διαδραματίσει ουσιαστικότατο ρόλο σε πιλοτικά έργα που αποσκοπούν στην επίτευξη του ως άνω σχεδίου (όπως αυτό με τη HP και τη SONY) και υποστηρίζει πλήρως τις υπάρχουσες δραστηριότητες.

Η εταιρία δεσμεύεται να παράσχει την απαιτούμενη χωρητικότητα ώστε να διευκολύνει την κίνηση φορτίων που εκκινούν από το λιμάνι του Πειραιά, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες των συνθηκών άφιξης των πλοίων.

Η COSCO δεσμεύεται να χρησιμοποιεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως τον κύριο πάροχο σιδηροδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα για τη μεταφορά του φορτίου που εισέρχεται ή εξέρχεται από τον λιμένα του Πειραιά.
Newsroom ΔΟΛ

Read more...