Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2009

ΕΥΡΟΒΑΡΟΜΕΤΡΟ : ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ


Το 40% των πολιτών στην Ελλάδα δηλώνουν ανήσυχοι ότι λόγω της οικονομικής κρίσης μπορεί να χάσουν τη δουλειά τους (32% στην ΕΕ) ενώ στη χώρα μας το 69% πιστεύει ότι σε ότι αφορά τις επιπτώσεις στην αγορά εργασίας τα χειρότερα δεν έχουν ακόμη έρθει (61% στην ΕΕ). Παράλληλα, οι Έλληνες και Λουξεμβούργιοι είναι οι πολίτες της ΕΕ που δηλώνουν ότι μέχρι στιγμής έχουν αισθανθεί λιγότερο τις... επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης: Mόνο το 4% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα και το Λουξεμβούργο δηλώνουν ότι έχασαν τη δουλειά τους λόγω της οικονομικής κρίσης. Πρόκειται για το μικρότερο ποσοστό στην ΕΕ ενώ συνολικά για την ΕΕ είναι 9%.Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα που συνάγεται από την κοινοτική δημοσκόπηση ευρωβαρόμετρο με αντικείμενο τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην αγορά εργασίας που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα στις Βρυξέλλες. Η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε την περίοδο 29 Μαϊου-15 Ιουνίου σε δείγμα 26.756 πολιτών στην ΕΕ, την Τουρκία, την ΠΓΔΜ και την Κροατία.Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ίδιας δημοσκόπησης, το 28% των πολιτών στην Ελλάδα και την ΕΕ θεωρεί ότι οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην αγορά εργασίας έχουν φτάσει ήδη στο χειρότερο σημείο και ότι σταδιακά έρχονται καλύτερες ημέρες.Στην Ελλάδα, το 28% των πολιτών δηλώνει ότι γνωρίζει κάποιον συγγενή ή φίλο που έχασε τη δουλειά του (36% στην ΕΕ) ενώ το 12% των ερωτηθέντων στη χώρα μας δηλώνει ακόμη ότι γνωρίζει κάποιο συνάδελφό του που έχασε τη δουλειά του (24% στην ΕΕ).Σε ό,τι αφορά τη σημερινή τους κατάσταση το 27% των πολιτών στην Ελλάδα δηλώνει ότι έχει απασχόληση (42% στην ΕΕ), το 20% ότι έχει αυτοαπασχόληση (8% στην ΕΕ) και το 53% ότι δεν έχει απασχόληση (50% στην ΕΕ).Σύμφωνα με την κοινοτική δημοσκόπηση, το 43% των πολιτών στην Ελλάδα και το 38% στην ΕΕ δηλώνουν ανήσυχοι ότι ο/η σύζυγος μπορεί να χάσει τη δουλειά του λόγω της οικονομικής κρίσης ενώ τον κίνδυνο τα παιδιά τους να βρεθούν χωρίς δουλειά εκφράζει το 54% των πολιτών στην Ελλάδα και το 47% στην ΕΕ.Εξάλλου, την πεποίθηση ότι σε δύο χρόνια από τώρα θα έχει εργασία εκφράζει το 47% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα και το 66% των πολιτών στην ΕΕ. Σύμφωνα με το ευρωβαρόμετρο, σε περίπτωση απόλυσης το 66% των πολιτών στην Ελλάδα θεωρεί ότι θα λάβει αποζημίωση που θα είναι κάτω από το 50% του σημερινού εισοδήματος (28% στην ΕΕ), το 13% θεωρεί ότι θα λάβει αποζημίωση μεταξύ 51-70% του εισοδήματος (28% στην ΕΕ) και μόνο το 2% θεωρεί ότι θα λάβει αποζημίωση μεταξύ 71-100% του εισοδήματος (20% στην ΕΕ).

fimotro

Read more...

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





  • Νέο χαράτσι της Κυβέρνησης προς τους ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων


    Έκπληκτοι οι πολίτες πληροφορήθηκαν ότι κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ εισηγήθηκε μεταξύ άλλων, ένα νέο χαράτσι –μετά τους υμιυπαίθριους- το οποίο αναμένεται να επηρεάσει και πάλι τα χαμηλά εισοδήματα, με πρόσχημα το σχέδιο απόσυρσης παλαιών οχημάτων και την αλλαγή του συστήματος εισόδου στον Δακτύλιο.






  • 24/07/2009 - Βασικός Σχολιασμός Επικαιρότητας


    Το ΠΑΣΟΚ, σοβαρά και τεκμηριωμένα, θα παρακολουθεί το ζήτημα της νέας γρίπης προς όφελος της υγείας των πολιτών, αλλά και για την ομαλή λειτουργία της οικονομίας και της κοινωνίας. Για το λόγο αυτό, ομάδα διαχείρισης παρακολουθεί συνεχώς τις εξελίξεις.



  • Επίτιμο ελληνικό προξενείο Νυρεμβέργης


    Η απόφαση της κυβέρνησης να κλείσει το επίτιμο ελληνικό προξενείο της Νυρεμβέργης, έχει αναστατώσει την ευάριθμη ελληνική κοινότητα στην περιοχή, η οποία θεωρεί ότι το ελληνικό κράτος τους εγκαταλείπει.














Read more...

Ερώτηση Και ΑKE 32 Βουλευτων του ΠΑΣΟΚ προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης για την χρηση απαγορευμένου φυτοφαρμάκου για τη δακοκτονία

http://www.yates.com.au/images/au/products/pest-control/lebaycid-fruit-fly-insect-killer.jpg


Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων κατέθεσαν σήμερα 32 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, προς τον υπουργό Αγροτικής ανάπτυξης και Τροφίμων σχετικά με την απόφαση της ηγεσίας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης να επιτρέψει την κυκλοφορία επικίνδυνου φυτοφαρμάκου για τη δακοκτονία που έχει ήδη απαγορευθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία χιλιάδων ανθρώπων. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης και αίτησης Κατάθεσης


Read more...

ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΑΤΙΑ!!!!!!!!!!



Αυξανόμενη επιδείνωση της Τουρκικής προκλητικότητας

Τι αναφέρεται σε απόρρητα υπομνήματα




Όλη η αλήθεια για τον Τούρκο Πρόξενο της Κομοτηνής

Είναι επίσημος πράκτορας της ΜΙΤ
Δεν ανήκει στο διπλωματικό σώμα...
Η Ντόρα δεν δέχθηκε να τον απελάσει!
kostasxan.


Read more...

Νέες τουρκικές παραβιάσεις στο Αιγαίο

Νέο μπαράζ παραβιάσεων πραγματοποίησαν τουρκικά μαχητικά στο Αιγαίο. Σχηματισμός τουρκικών μαχητικών, αποτελούμενος από έξι αεροσκάφη- τα δύο οπλισμένα-, πραγματοποίησε μία παράβαση στο κεντρικό και βόρειο Αιγαίο και οκτώ παραβιάσεις, χωρίς να σημειωθεί εμπλοκή.

Τα τουρκικά μαχητικά αναχαιτίστηκαν από ελληνικά αεροσκάφη της πολεμικής αεροπορίας.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι την προσεχή Δευτέρα, η υπουργός Εξωτερικών, Ντόρα Μπακογιάννη, θα θέσει το ζήτημα στους ευρωπαίους ομολόγους της.

Θα καταγγείλει και το γεγονός ότι η Τουρκία παραβιάζει την ελληνική υφαλοκρηπίδα, χορηγώντας άδειες σε τουρκικές εταιρείες να ερευνήσουν για την ύπαρξη κοιτασμάτων πετρελαίου στο Αιγαίο.
nooz.

Read more...

ΟΠΟΥ ΦΥΓΕΙ - ΦΥΓΕΙ!

myspace layouts
Όπου φύγει - φύγει από σήμερα οι κάτοικοι των μεγάλων Αστικών κέντρων. Σε όλες τις εξόδους των πόλεων από το πρωί υπήρχε μεγάλη κίνηση και ουρές χιλιομέτρων στα διόδια. Η Θερμοκρασία στην Αθήνα άρχισε από σήμερα να ανεβαίνει. Έπεσαν οι άνεμοι και ο υδράργυρος αρχίζει να χτυπάει κόκκινο. Το καλοκαίρι μόλις ξεκίνησε...
fimotro

Read more...

ΧΥΔΑΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ ΤΗΣ ΓΑΛΑΖΙΑΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ


Η χυδαία επίθεση του Ε. Αντώναρου προσωπικά κατά του Γ. Παπανδρέου συνεχίστηκε και σήμερα με βαρύτατες εκφράσεις και υπονοούμενα τα οποία θυμίζουν κομματικές επιθέσεις της δεκαετίας του '80. Ο Αντώναρος κατηγόρησε τον... Παπανδρέου με χαρακτηρισμούς τους οποίους θα έπρεπε να εκτοξεύσει κατά του εαυτού του. Αδιάβαστος και πολύ λίγος, ανέλαβε τον ρόλο του Γκαίμπελς της κυβέρνησης κατηγορώντας τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ γι αυτά που καταμαρτυρούν στον ίδιο τον Αντώναρο οι υπουργοί και οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Αντί να απολογηθεί για την αχρηστία του Αβραμόπουλου παρουσιάζεται ως ο κατήγορος της αντιπολίτευσης. Κατάντια...
fimotro


Read more...

ΣΤΟΝ ΠΥΡΕΤΟ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ "ΨΗΝΕΤΑΙ" ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ


Ο Καραμανλής είναι εκνευρισμένος με το υπουργείο Υγείας. Και με τον επικεφαλής του και με τους συνεργάτες του για τον τρόπο που κινήθηκαν τις ημέρες αυτές με το θέμα της γρίπης. Σήμερα στο Προεδρικό Μέγαρο δεν είχε ιδιαίτερα κέφια. Φαινόταν αυτό. Το θέμα της γρίπης έχει κάνει πολύ μεγάλη ζημιά στην... κυβέρνηση Καραμανλή. Επιπλέον, μετά την επιστολή που έστειλε στον πρωθυπουργό ο Γ. Παπανδρέου μετατίθεται το ενδιαφέρον της πολιτικής αντιπαράθεσης από την προεδρολογία στη γρίπη. Παράπονα για τον τρόπο που διαχειρίστηκαν το θέμα στο υπουργείο Υγείας έκανε σήμερα ο πρωθυπουργός και στη Ντόρα Μπακογιάννη κατά την συνάντηση που είχαν στο Μέγαρο Μαξίμου. Θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι η υπουργός Εξωτερικών δεν... βοήθησε ιδιαίτερα τον Δ. Αβραμόπουλο!

fimotro

Read more...

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ







Read more...

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!














Read more...

Αρκετά με τη διαστρέβλωση της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας! Ποια «αποκατάσταση της δημοκρατίας» κι από ποιόν «εθνάρχη»;


Αρκετά με τον καθωσπρεπισμό των δήθεν «εκσυγχρονιστών», αβανταδόρων της δεξιάς!
Τον Ιούλη του 1974 έγινε «Αλλαγή ΑμερικανοΝΑΤΟϊκής φρουράς στον τόπο μας», όπως με σαφήνεια προσδιόρισε ο Ανδρέας Παπανδρέου!
35 χρόνια από την Αλλαγή Φρουράς στην Ελλάδα, η κυρίαρχη ιδεολογία -με την πλήρη κάλυψη και στράτευση του λεγόμενου «εκσυγχρονισμού»- επιχειρεί να «αγιοποιήσει» τον άνθρωπο που επέλεξαν οι Αμερικανοί για τη συνέχιση της κυριαρχίας τους στην Ελλάδα.
Μια ιστορική διαστρέβλωση από τη δεξιά και δυστυχώς με την ανοχή και συμπαράσταση ενός μεγάλου τμήματος της αριστεράς.
Έτσι όπως πάνε τα πράγματα, επικυριαρχία της δεξιάς, ανοικοδόμηση του παρακράτους και δικαστική χούντα, σε λίγο τα σχολικά βιβλία θα μιλούν πράγματι για «εθνάρχη» Καραμανλή.
Ο εκλεκτός των Αμερικανών το 1974, ο άνθρωπός τους μαζί με τη Φρειδερίκη, ο εφιάλτης της βίας και νοθείας, εμφανίζεται σήμερα ως εθνάρχης…
Ας τελειώνουν κι οι ξεπλυμένοι ψευτοπροοδευτικοί με την «άφεση αμαρτιών» στον κύριο εκπρόσωπο των Αμερικανών στην Ελλάδα!
Ας διατηρήσουμε το δικαίωμα στη μνήμη!
Ας μην επιτρέψουμε τη διαστρέβλωση της ιστορίας και μάλιστα από τον ανιψιό του «εθνάρχη», συνεχιστή της εδραίωσης του παρακράτους της δεξιάς με «σύγχρονες» μεθόδους και την κάλυψη από Σανιδάδες!
(κλικ στις εικόνες για μεγένθυση)
«Η κοινωνική ζωή, στην ουσία, είναι πρακτική.
Κάθε μυστήριο, που πάει ν’ αποπλανήσει
τη θεωρία προς το μυστικισμό,
βρίσκει την ορθολογική λύση στην ανθρώπινη πράξη
και στην κατανόηση της πράξης αυτής
»
Καρλ Μαρξ
Θέσεις για το Φόυερμπαχ



Read more...

Επιστολή Παπανδρέου σε Καραμανλή για τη νέα γρίπη

Την έντονη ανησυχία του για το ενδεχόμενο επιδείνωσης της κατάστασης σε σχέση με τον ιό της νέας γρίπης, εκφράζει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, με επιστολή του στον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή.

Παράλληλα, ο κ. Παπανδρέου προτείνει τη σύσταση Διυπουργικής Επιτροπής υπό τον πρωθυπουργό, η οποία θα λειτουργεί σε διαρκή βάση, ενώ ταυτόχρονα θέτει στη διάθεση των αρμοδίων υπηρεσιών όλα τα μέλη και τα στελέχη του Κινήματος για να συμβάλλουν στην εθνική, όπως αναφέρει, προσπάθεια για τον περιορισμό των αρνητικών επιπτώσεων της νέας γρίπης στη χώρα. Και επισημαίνει την ανάγκη να υπάρξει ένα πλήρες εθνικό σχέδιο και σωστή ενημέρωση χωρίς άλλες καθυστερήσεις και ανακρίβειες στο δημόσιο διάλογο.

Ο κ. Παπανδρέου αναφέρει επίσης ότι τη δική του ανησυχία, η οποία προέρχεται από την έλλειψη ενός σοβαρού επιχειρησιακού σχεδιασμού προετοιμασίας και συντονισμού, διαπίστωσε ότι συμμερίζεται και ο ιατρικός και επιστημονικός κόσμος της χώρας.

Το πρόβλημα τονίζει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, μεταβάλλεται κυρίως σε ζήτημα διαχείρισης, δηλαδή προετοιμασίας, σχεδιασμού, συντονισμού συναρμόδιων φορέων, πληροφόρησης του κοινού και κινητοποίησης των μηχανισμών του κράτους και της κοινωνίας.

Ο κ. Παπανδρέου αναφέρει επίσης ότι η ανησυχία του επιτείνεται από το γεγονός της έλλειψης πολιτικών για την ενίσχυση των υποδομών και του ανθρώπινου δυναμικού στο χώρο της υγείας, τα τελευταία χρόνια. Και αυτά τονίζει καθιστούν τη χώρα μας περισσότερο ευάλωτη απέναντι σε μια κρίση, όπως αυτή της νέας γρίπης.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κάνει λόγο για αδυναμίες και αβελτηρίες από την πλευρά της κυβέρνησης, που δημιουργούν τον κίνδυνο ώστε μια πανδημία με συμπτώματα ήπιας μορφής να εξελιχθεί με απρόβλεπτες συνέπειες για την υγεία των πολιτών, αλλά και για την ομαλή λειτουργία της οικονομίας και της κοινωνίας.

Ο κ. Παπανδρέου επισημαίνει την ανάγκη ενός σωστού επιχειρησιακού σχεδιασμού, αλλά πέραν αυτού όπως τονίζει, την καλύτερη αντιμετώπιση της νέας γρίπης είναι, η σωστή και συνεχής ενημέρωση όλων των πολιτών και όλων των συντελεστών υγείας.

Επισημαίνει επίσης, ότι στη χώρα μας, παρά τα βήματα που έχουν γίνει παρατηρήθηκαν πολλαπλά φαινόμενα επίσημης αντιφατικής ενημέρωσης του κοινού, που έχουν ως αποτέλεσμα, τη δημιουργία σύγχυσης και ανησυχία.

nooz

Read more...

Παπούλιας: Προκαλούν οι κοσμικότητες

Μηνύματα σε πολλές κατευθύνσεις έστειλε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, στη λιτή τελετή στο Προεδρικό Μέγαρο για τα 35 χρόνια από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

Ο Κάρολος Παπούλιας, αφού επεσήμανε ότι οι κοσμικότητες και οι δεξιώσεις είναι ασύμβατες με το πνεύμα του αντιδικτατορικού αγώνα, εξήρε τον αγώνα των αντιστασιακών, σημειώνοντας ότι αυτοί είναι οι "πρωταγωνιστές της αποκατάστασης της δημοκρατίας".

"Είναι" πρόσθεσε "πρότυπα αναφοράς, έδωσαν πολλά σε όλους χωρίς ανταλλάγματα, τους ευχαριστώ για τα έργα, τα λόγια και τη σιωπή τους".

Αναφερόμενος στην οικονομική κρίση υπογράμμισε ότι "την ώρα που αμφισβητείται το κυρίαρχο μοντέλο της οικονομίας, δεν προβάλλεται με ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό τρόπο μια εναλλακτική πρόταση για μια ανάπτυξη ενάντια στη φτώχεια και την ανεργία. Μια βεβαιότητα υπάρχει ότι η κοινωνική συνοχή στον αναπτυγμένο κόσμο απειλείται και η ανασφάλεια των πολλών εγκυμονεί κοινωνικές εκρήξεις και προκαλεί φοβικά σύνδρομα".

"Το προσωπικό αδιέξοδο κάθε ανέργου", επισήμανε ο κ. Παπούλιας, "η αγωνία κάθε νέου που αναζητά μάταια δουλειά, είναι η πρώτη ύλη αναπόφευκτων κοινωνικών εντάσεων".

"Η κρίση εμπιστοσύνης του κόσμου στο πολιτικό σύστημα είναι βαθιά. Όχι μόνο, γιατί κάποιοι εκπρόσωποι του λαού χρησιμοποιούν την πολιτική ως εφαλτήριο για τρυφηλή ζωή, ούτε επειδή διαχρονικές παθογένειες στη δημόσια διοίκηση παραμένουν ζωντανές. Η κρίση είναι βαθιά κυρίως επειδή έχει τρωθεί ο αξιακός κώδικας. Κάθε είδους διευκολύνσεις και πελατειακές συμπεριφορές έχουν νομιμοποιηθεί ηθικά, ενώ η επιτυχία αντιμετωπίζεται συχνά ως εξαιρετική ικανότητα ακόμη και αν επήλθε αναξιοκρατικά" πρόσθεσε.

Ο Κάρολος Παπούλιας έστειλε μήνυμα και στην Άγκυρα, σημειώνοντας ότι απατάται αν νομίζει ότι με τις προκλήσεις και τις ανιστόρητες διεκδικήσεις θα κάμψει την αποφασιστικότητα της Ελλάδας να προασπιστεί τα δίκαιά της.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας χαρακτήρισε ντροπή τη τουρκική κατοχή στην Κύπρο, είπε ότι το κλειδί το κρατά η Άγκυρα, επεσήμανε όμως και την ευθύνη της ΕΕ.

nooz

Read more...

Επιστρέφει δριμύτερος ο πύρινος εφιάλτης ...



ΤΟ ΒΗΜΑ:Ο πύρινος εφιάλτης επιστρέφει
Ναύπλιο, Θήβα, Εύβοια, Αχαΐα και Αττική σε τρία μέτωπα- στη Γλυφάδα, στην Ανάβυσσο και στο Δαφνί- αντιμετώπισαν το τελευταίο 48ωρο την απειλή της...




Πάνω από 50 εστίες φωτιάς, αρκετές σε κατοικημένες περιοχές, είχαν εκδηλωθεί ως χθες- Κρίσιμο το ερχόμενο Σαββατοκύριακο ...
O πύρινος εφιάλτης επιστρέφει. Τουλάχιστον 51 πυρκαϊές είχαν εκδηλωθεί ως χθες το βράδυ σε όλη τη χώρα, από τις οποίες μία ανάμεσα στα σπίτια στα Λευκάκια του Ναυπλίου. Δίπλα σε κατοικημένες περιοχές εκδηλώθηκαν πυρκαϊές και στην Ανω Γλυφάδα, στην Ανάβυσσο και πίσω από το Ψυχιατρείο στο Δαφνί, οι οποίες το απόγευμα τέθηκαν υπό έλεγχο. Αντιθέτως, ως αργά το βράδυ, με τη βοήθεια των ισχυρών ανέμων, μαινόταν ανεξέλεγκτη μεγάλη πυρκαϊά στην περιοχή Μοσχοπόδι Θήβας, η οποία ξεκίνησε στις 2 το μεσημέρι και...
γρήγορα έλαβε διαστάσεις.

Μέσα σε λιγότερο από 20 ημέρες, από την 1η ως και τις 18 Ιουλίου, εκδηλώθηκαν στη χώρα συνολικά 842 πυρκαϊές έναντι 1.220 κατά το ίδιο διάστημα πέρυσι και, όπως φοβούνται αξιωματικοί της Πυροσβεστικής, ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί δραματικά τις επόμενες ημέρες. Πραγματικός συναγερμός σε όλες τις συναρμόδιες υπηρεσίες έχει σημάνει εν όψει του Σαββατοκύριακου, οπότε οι υψηλές θερμοκρασίες σε συνδυασμό με τους ανέμους διευκολύνουν την εκδήλωση πυρκαϊών και δυσχεραίνουν τον έλεγχό τους. Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας προειδοποιεί μάλιστα ότι σήμερα υπάρχει πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαϊάς σε όλη τη Νότια Ελλάδα. Ως τώρα οι καταστροφές ελέγχθηκαν εγκαίρως χάρη στην άμεση επέμβαση της Πυροσβεστικής με όλες τις διαθέσιμες δυνάμεις. Η πυρκαϊά στο Ναύπλιο ξέσπασε στις 4 χθες το απόγευμα σε ξερά χόρτα ανάμεσα στα σπίτια προκαλώντας μεγάλη ανησυχία στους κατοίκους της πόλης. Επί τόπου έσπευσαν 12 οχήματα της Πυροσβεστικής με 30 πυροσβέστες και ένα ελικόπτερο. Η φωτιά τέθηκε υπό έλεγχο στις 6.30

το απόγευμα.

Πυρκαϊά ξέσπασε το πρωί και σε έκταση με ξερά χόρτα πίσω από το Λύκειο Αναβύσσου, πιθανόν εξαιτίας σπινθήρα κατά τη διάρκεια εργασιών οξυγονοκόλλησης που πραγματοποιούνταν, παρά τους ισχυρούς ανέμους, σε ένα από τα σπίτια της γειτονιάς. Αρχικώς παρουσιάστηκε πρόβλημα στην προσπάθεια κατάσβεσής της καθώς τα πυροσβεστικά αεροπλάνα δεν μπορούσαν να πετάξουν λόγω των ανέμων. Ωστόσο περίπου δύο ώρες αργότερα τέθηκε υπό έλεγχο, όπως συνέβη και με τα δύο πύρινα μέτωπα που «ξεπήδησαν» το μεσημέρι στην πολύπαθη Ανω Γλυφάδα και κοντά στο Ψυχιατρείο στο Δαφνί.

Η πυρκαϊά που προβλημάτισε περισσότερο τους επιτελείς της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας εκδηλώθηκε σε δασική έκταση στο Μοσχοπόδι, έλαβε μεγάλες διαστάσεις και κατευθυνόταν προς το χωριό Νεοχωράκι, ενώ έκαψε ένα τμήμα του πεδίου βολής του στρατοπέδου της Θήβας. Ως τη δύση του ηλίου επιχειρούσαν στην περιοχή εννέα αεροπλάνα και τρία ελικόπτερα και από πλευράς επίγειων δυνάμεων 38 οχήματα με 100 πυροσβέστες και 93 άτομα πεζοπόρο τμήμα. Οι κάτοικοι μιλούν για εμπρησμό. Να σημειωθεί ακόμη ότι από χθες το ξημέρωμα τέθηκαν υπό πλήρη έλεγχο οι φωτιές στην Εύβοια, στη θέση Μανδράκι, και στο δάσος της Στροφιλιάς, στα όρια των νομών Αχαΐας- Ηλείας.

Γ ια σήμερα η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας προειδοποιεί ότι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος πυρκαϊάς στην Αττική, στην Εύβοια, στη Βοιωτία, στην Κορινθία, στην Αργολίδα, στη Λακωνία, στις Κυκλάδες, στη Λέσβο, στη Χίο, στη Σάμο, στην Ικαρία, καθώς και στην περιφέρεια Κρήτης. Σε δηλώσεις του ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών κ. Χρ.Μαρκογιαννάκης υπογράμμισε ότι οι υπηρεσίες του υπουργείου θα ενισχυθούν με άλλα δύο ελικόπτερα και θα υπάρχει επαγρύπνηση ως τις 25 Ιουλίου καθώς η Μετεωρολογική Υπηρεσία ενημέρωσε για καιρικά φαινόμενα κατά τα οποία συνηθίζεται να εκδηλώνονται πυρκαϊές.
BHMA

nonews-news
Read more...

Ασκούν διώξεις εναντίον του προέδρου και του νομικού συμβούλου της ΑΔΑΕ...


Προσπαθούν να ξεφτιλίσουν την Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών. Εντός της ημέρας ασκείται ποινική δίωξη εναντίον του προέδρου της Αρχής Λαμπρινόπουλου και του νομικού συμβούλου Θεοδωράτου.

Η απαράδεκτη αυτή κίνηση εναντίον...

...της ΑΔΑΕ διασύρει την Δικαιοσύνη στα μάτια του κόσμου και εκθέτει τους εμπνευστές της Δένδια και Παυλόπουλο. Τους θεωρούν τους ανθρώπους, αν είναι δυνατόν, ηθικούς αυτουργούς για την άρνηση των εταιριών τηλεφωνίας και Ιντερνετ να παράσχουν στοιχεία συνδρομητών τους στις αστυνομικές Αρχές.

Η κυβέρνηση του Κουρασμένου δεν αφήνει στο πέρασμα της τίποτα όρθιο. Δεν είναι ντροπή αυτό που γίνεται;...

nonews-news


Read more...

ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ (ΚΑΙ) ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΣΙΓΑΡΟ;


Ρεπορτάζ : Kati Zenima
(από ΤΑ ΝΕΑ)

Παρουσιάστηκε ως ένα εντελώς αθώο υποκατάστατο του τσιγάρου, η ιδανική λύση για όσους προσπαθούν να απαλλαγούν από τη βλαβερή συνήθεια. Πολύ καλό για να είναι αληθινό: δειγματοληπτικοί έλεγχοι έδειξαν ότι ηλεκτρονικά τσιγάρα περιέχουν καρκινογόνες και τοξικές ουσίες. Μια από τις τοξικές ουσίες που περιέχει το ηλεκτρονικό τσιγάρο χρησιμοποιείται στα... αντιψυκτικά, σύμφωνα με την αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDΑ). Τα ευρήματα της έρευνας αναιρούν τους ισχυρισμούς των κατασκευαστών του e-cigarette, όπως είναι γνωστό διεθνώς, ότι το προϊόν τους είναι μια ασφαλής εναλλακτική λύση για το κάπνισμα και ότι περιέχει κάτι περισσότερο από υδρατμό. Αυτό το «κάτι περισσότερο» είναι πολύ μικρές ποσότητες νικοτίνης και γλυκόλης προπυλενίου, η οποία χρησιμοποιείται για τη δημιουργία τεχνητού καπνού στον κινηματογράφο και το θέατρο. Όταν θερμανθεί, το υγρό αυτό μετατρέπεται σε ατμό, τον οποίο οι χρήστες «φουμάρουν» μέσω της ηλεκτρονικής συσκευής, αντικαθιστώντας την εξάρτηση και την απόλαυση που νιώθουν με το πραγματικό τσιγάρο. Η ανάλυση Η αμερικανική υπηρεσία ανέλυσε 19 τύπους φίλτρων στα οποία περιέχεται η γλυκόλη και δύο ηλεκτρονικά τσιγάρα, ένα που προωθείται από την εταιρεία ΝJoy και ένα από τη Smoking Εverywhere. Από την ανάλυση διαπιστώθηκε ότι αρκετά από τα φίλτρα περιείχαν ανιχνεύσιμα επίπεδα σε νιτροσαμίνες, ουσίες που έχουν ανιχνευθεί στον καπνό και είναι γνωστό ότι προκαλούν καρκίνο. Σε ένα φίλτρο της εταιρείας Smoking Εverywhere εντοπίστηκε γλυκόλη διεθυλενίου, μια ουσία που χρησιμοποιείται στα αντιψυκτικά. Με αυτή την ουσία είχε αντικατασταθεί σε οδοντόκρεμεςμαϊμού η γλυκερίνη, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους εκατοντάδες άνθρωποι στον κόσμο. Η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων δεν είναι πάντως σε θέση να βεβαιώσει τι είδους επιπτώσεις έχουν η γλυκόλη διεθυλενίου και άλλες καρκινογόνες ουσίες, όταν εισάγονται στον ανθρώπινο οργανισμό από τα ηλεκτρονικά τσιγάρα. Για να αντικρούσει τα ευρήματα της υπηρεσίας, η Ένωση Ηλεκτρονικού Τσιγάρου εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι οι δοκιμές της FDΑ «ήταν πολύ λίγες για να οδηγήσουν σε ασφαλή και αξιόπιστα συμπεράσματα». Σημειώνει, επιπλέον, ότι τα προϊόντα της πωλούνται μόνο σε ενηλίκους. Εκπρόσωπος της ΝJoy υποστήριξε ότι ανεξάρτητοι ερευνητές βρήκαν εντελώς αβλαβή τα ηλεκτρονικά τσιγάρα. Κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στην Κίνα. «Γνωρίζαμε ελάχιστα πράγματα γι΄ αυτά τα προϊόντα και δεν είχαμε πληροφορίες για τη νικοτίνη ή άλλες ουσίες που περιέχουν», δήλωσε ο υποδιευθυντής της αμερικανικής υπηρεσίας Γιούσουα Σέιρφσταϊν. Όπως διαπιστώθηκε από τις προκαταρκτικές έρευνες, ορισμένα από αυτά περιέχουν νικοτίνη μολονότι οι κατασκευαστές τους ισχυρίζονται το αντίθετο. Έπειτα από αυτά τα ευρήματα, η FDΑ χαρακτήρισε τα e-cigarettes «ναρκωτικές συσκευές» και ζήτησε την απαγόρευση της εισαγωγής τους στις ΗΠΑ. Απαντώντας, η Ένωση Ηλεκτρονικών Τσιγάρων μήνυσε την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων υποστηρίζοντας ότι δεν έχει δικαιοδοσία ελέγχου στα ηλεκτρονικά τσιγάρα. Οι ουσίες που ανιχνεύθηκαν δεν είναι το μόνο για το οποίο κατηγορούνται τα ηλεκτρονικά τσιγάρα. Σύμφωνα με οργανώσεις για τη δημόσια υγεία, το ηλεκτρονικό τσιγάρο έχει στόχο τον νεαρό κόσμο και μπορεί να γίνει «προθάλαμος» για το κανονικό τσιγάρο.

fimotro

Read more...

ΦΟΡΟΕΠΙΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ


Ρεπορτάζ : Νίκος Μερτέκης

Φοροεπιδρομή στα χαμηλά εισοδήματα επιχειρεί για ακόμη μία φορά η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδα του προϋπολογισμού. Με επίφαση τον «πράσινο φόρο» τα κρατικά έσοδα για το 2009 θα αυξηθούν κατά 395 εκατομμύρια ευρώ και η κυβέρνηση θα επιστρέψει μόλις 11 εκατομμύρια ευρώ στους ιδιοκτήτες ΙΧ της κλάσης Α (Euro 4/5 με άδεια κυκλοφορίας από το 2005 και έπειτα). Δηλαδή θα βάλει στα ταμεία της μόνο από τον φόρο ρύπων περισσότερα από 380 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων... τα 232,5 εκατ. ευρώ προέρχονται από τα αυτοκίνητα της κλάσης Δ (συμβατικής τεχνολογίας και Euro1, δηλαδή με άδεια κυκλοφορίας πριν από τις 31/12/1995, που υπολογίζονται σε 1,55 εκατ. οχήματα), 90 εκατ. ευρώ από την κλάση Γ (Euro2, άδεια κυκλοφορίας 1996 - 31/12/1999, περίπου 900.000 αυτοκίνητα) και 72,5 εκατ. ευρώ από την κατηγορία Β (Euro3, άδεια κυκλοφορίας 2000 - 31/12/2004, περίπου 1,45 εκατ. αυτοκίνητα).

Το βάρος στα νέα μέτρα θα σηκώσουν οι 1,55 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας
Ποιοι θα σηκώσουν το βάροςΓίνεται αμέσως σαφές ότι το βάρος στα νέα μέτρα που εξαγγέλθηκαν θα σηκώσουν οι 1,55 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας, που τα «τυπικά» χαρακτηριστικά τους τους τοποθετούν στα πολύ λαϊκά στρώματα, στα οποία εντάσσονται και οι 900.000 ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της κλάσης Γ.
Οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων, που φθάνουν τα 2,45 εκατ. οχήματα (κλάσεις Γ και Δ), σε κάθε περίπτωση δεν είχαν ως επιλογή τους την κατοχή ρυπογόνων ΙΧ, απλώς τα οικονομικά τους δεν τους επιτρέπουν κάτι πιο σύγχρονο.

Με τα νέα μέτρα ουσιαστικά εξωθούνται στο να αγοράσουν ένα καινούργιας τεχνολογίας ΙΧ, προκειμένου να αποφύγουν το ετήσιο χαράτσι των τελών κυκλοφορίας που σε αυτές τις κλάσεις έχει αυξηθεί έως και 178%.
Και μπορεί το μέτρο της απόσυρσης, ως δράση, να είναι πολύ σημαντικό για την αντικατάσταση των παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων, από την άλλη όμως όπως εξαγγέλθηκε δημιουργεί κερδισμένους και χαμένους.
ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣΠόσο έχει ακριβύνει το ετήσιο κόστος ιδιοκτησίας Ι.Χ. σε 1 χρόνο
Η πριμοδότηση των «καθαρών» αυτοκινήτων δεν έχει μειώσει την ετήσια επιβάρυνση των ΙΧ, συγκριτικά με τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώναμε μέχρι το 2008 (θυμίζουμε ότι από την επόμενη χρονιά τα τέλη αυξήθηκαν κατά 20%).
Οπως προκύπτει από τον σχετικό πίνακα, τα αυτοκίνητα με κυβισμό 1.200-2.000 εκ., αυτά που ανήκουν στην κλάση Α, επιβαρύνονται από 1 έως 206 ευρώ, τα αυτοκίνητα της κλάσης Β από 69 έως 274 ευρώ, αυτά της κλάσης Γ από 119 έως 324 ευρώ και τα ρυπογόνα ΙΧ της κλάσης Δ από 166 έως 374 ευρώ σε ετήσια βάση. Το ποσό αυτό προκύπτει με τον υπολογισμό του έξτρα φόρου ρύπων, αλλά και της έκτακτης εισφοράς που ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών με ισχύ από τον Σεπτέμβριο του 2009.
ΤΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ
ΠΟΙΟΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝΩφελημένοι τα δημόσια ταμεία, οι εισαγωγείς και οι τράπεζες
Μεγάλος κερδισμένος είναι αναμφίβολα το κράτος, που θα δει με το... καλημέρα στα ταμεία του όχι μόνο τα 380 εκατ. ευρώ από τον «πράσινο φόρο», αλλά και άλλα 100 εκατ. ευρώ, όπως υπολογίζουμε, από την αύξηση των πωλήσεων κατά 50.000 αυτοκίνητα από τον ΦΠΑ και το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης που επανέρχεται στο 100%.
Δηλαδή με το... καλημέρα 480 εκατ. ευρώ, έχοντας «δεσμευμένα» άλλα 100 εκατ. ευρώ (τόσο υπολογίζεται το κόστος του μπόνους και της απόσυρσης για 50.000 μεσαίου κυβισμού ΙΧ), που θα επιστρέψει στους δικαιούχους αρκετούς μήνες αργότερα με το εκκαθαριστικό σημείωμα της Εφορίας, οπότε έως τότε μπορεί να τα διαχειριστεί όπως θέλει.
Η κυβέρνηση που δείχνει ένα πράσινο... πρόσωπο στους πολίτες, ενώ το «θέμα απόσυρση» αναμένεται να το εκμεταλλευτεί πολιτικά (προεκλογική περίοδος γαρ).
Οι εισαγωγείς αυτοκινήτων, που θα δουν τις πωλήσεις να επιστρέφουν σταδιακά στα υψηλά επίπεδα της προ κρίσης εποχής. Ηδη από τις 170.000-180.000 που ήταν οι προβλέψεις για φέτος, τα νέα δεδομένα αναμένεται να ανεβάσουν τις πωλήσεις στις 230.000, και σταδιακά μέχρι το 2012, που θα διαρκέσει το μέτρο της απόσυρσης, να ξεπεράσουν ακόμη και τις 300.000 μονάδες.
Ωφελημένοι είναι οι εισαγωγείς για ακόμη έναν λόγο, καθώς στους νέους τιμοκαταλόγους που θα εκδώσουν με το 100% του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης είναι σίγουρο ότι θα ενσωματώσουν και αυξήσεις ειδικά στα μικρού και μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα που πριμοδοτούνται από τα νέα μέτρα.
Οι τράπεζες, που θα αυξήσουν τις χρηματοδοτήσεις, άρα τα έσοδά τους. Σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων, οι ελληνικές τράπεζες δανείζουν με επιτόκια που αγγίζουν τα όρια της τοκογλυφίας.
Κερδισμένοι είναι όσοι είχαν σκοπό να αγοράσουν αυτοκίνητο και μπορούν να αποσύρουν ένα παλαιό, καθώς το όφελος είναι σημαντικό (αναλόγως, από 500-3.200 ευρώ).
Ο στόλος των αυτοκινήτων, που θα απαλλαχθεί από 730.000 ΙΧ παλαιάς τεχνολογίας.
Η ατμόσφαιρα, καθώς τα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα ρυπαίνουν πολύ λιγότερο.
ΠΟΙΟΙ ΧΑΝΟΥΝΜεγάλοι χαμένοι οι 1,55 εκατ. ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων
Μεγάλοι χαμένοι είναι πρώτα απ όλα οι ιδιοκτήτες ΙΧ των κλάσεων Γ και Δ, οι οποίοι θα πρέπει να σπεύσουν να αγοράσουν καινούργιας τεχνολογίας αυτοκίνητο για να αποφύγουν το επιβαρημένο ετήσιο κόστος κτήσης.
Ουσιαστικά να βρουν τα 15.000 από τα 18.000 ευρώ που κοστίζει ένα μικρό οικογενειακό ΙΧ (τα 2.000 ευρώ είναι το μπόνους απόσυρσης και αγοράς). Ποσό εξαιρετικά υψηλό αν μιλάμε για τα χαμηλά εισοδήματα, το οποία έχει πλήξει η κρίση και είναι αμφίβολο αν μπορούν να το σηκώσουν έστω και με δανεισμό.
Και εδώ υπεισέρχεται ακόμη ένα θέμα, καθώς οι τράπεζες όχι μόνο εγκρίνουν δάνεια με το σταγονόμετρο (ειδικά σε αυτές τις κατηγορίες πελατών), αλλά δανείζουν με δυσμενείς όρους σε σχέση με ό,τι ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Ολοι οι ιδιοκτήτες ΙΧ που βλέπουν τα αυτοκίνητά τους να απαξιώνονται επιπλέον. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, 15% μέχρι τα 1.600 κ.εκ., 20% μέχρι τα 1.800 κ.εκ. και 50% και πλέον για πάνω από τα 2.000 κ.εκ.
Οι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που θα πρέπει να κατεβάσουν και άλλο τις τιμές. Ειδικά στα υψηλού κυβισμού θα πρέπει να φθάσουν και κάτω του κόστους για να τα πουλήσουν.
Οι κάτοχοι αυτοκινήτων των κλάσεων Γ και Δ, που βλέπουν το ετήσιο κόστος κατοχής ΙΧ να εκτινάσσεται έως και 178%.
Ειδικά εκείνοι που τα έχουν καλοσυντηρημένα και για να τα διατηρήσουν στην κατοχή τους θα πρέπει να επιβαρυνθούν σημαντικά.
Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων 2.000 κ.εκ. και άνω των κλάσεων Γ και Δ. Η εμπορευσιμότητά τους είναι κυριολεκτικά στα αζήτητα και το ετήσιο κόστος πολύ υψηλό.
Οσοι έσπευσαν να αγοράσουν νέο ΙΧ με το μειωμένο ΕΤΤ από 2.000 κ.εκ. και πάνω.
Η... γαλαντόμα κυβέρνηση μπορεί να πριμοδοτεί με 18 ευρώ την περιβαλλοντολογική τους συμβατότητα, αλλά ο κ. Παπαθανασίου φρόντισε έναν μήνα πριν να τα τιμωρήσει με την έκτακτη εισφορά που κυμαίνεται στα 150 ευρώ στα δίλιτρα και φθάνει έως τα 650 ευρώ στα μεγάλου κυβισμού!

fimotro

Read more...

ΑΣΦΥΞΙΑ ΣΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ ΦΕΡΝΕΙ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ


Ρεπορτάζ : Χάρης Καραναίκας - Ζωή Λιάκα
(από ΤΑ ΝΕΑ)

Τα πρόσφατα μέτρα του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν ανακόπτουν την πορεία προς το μεγάλο φρακάρισμα της πρωτεύουσας, εκτιμούν συγκοινωνιολόγοι. Όπως επισημαίνουν στα «ΝΕΑ», τα αυτοκίνητα που θα προστεθούν στα ήδη υπάρχοντα που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας, μπορεί να επιδεινώσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση στις ώρες αιχμής κατά 30%. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του υπουργείου, όπως καταγράφονται στην... προχθεσινή ανακοίνωσή του για τα μέτρα απόσυρσης και «πράσινου» δακτυλίου, τα νέα αυτοκίνητα που θα μπουν στην κυκλοφορία έως και το 2012 φτάνουν τα 1.170.000, ενώ αυτά που θα αποσυρθούν τα 730.000. Προκύπτει δηλαδή ότι μέσα στα επόμενα τρία χρόνια στους δρόμους της χώρας θα κυκλοφορούν επιπλέον 440.000 αυτοκίνητα. Από αυτά, όπως εκτιμά ο συγκοινωνιολόγος κ. Στράτος Παπαδημητρίου, αναπληρωτής καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, το 40% θα κινείται στην πρωτεύουσα και το υπόλοιπο 60% στην περιφέρεια. Δηλαδή οι ήδη επιβαρημένες- και ουκ ολίγες φορές φρακαρισμένες- από τον υπερβολικό αριθμό οχημάτων οδικές αρτηρίες της Αθήνας καλούνται να «σηκώσουν» πάνω από 175.000 Ι.Χ. επιπλέον σε σχέση με σήμερα. «Είναι πολύ πιθανό τα μέτρα αυτά να μην έχουν θετικές επιπτώσεις στο περιβάλλον», λέει ο κ. Παπαδημητρίου. Ήδη στην πρωτεύουσα κυκλοφορούν πάνω από 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα. «Αύξηση της τάξεως περίπου 10% στον αριθμό των Ι.Χ. δεν συνεπάγεται και μείωση της ταχύτητας κατά 10% ή αύξηση των μποτιλιαρισμάτων κατά 10%, καθώς η σχέση δεν είναι αναλογική. Αν ο συγκεκριμένος αριθμός οχημάτων προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα που κυκλοφορούν κατά τις ώρες αιχμής στις διόδους που οδηγούν στο κέντρο, όπου υπάρχει και το μεγαλύτερο πρόβλημα, εκτιμάται ότι θα έχουμε επιδείνωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης κατά 30% μίνιμουμ. Επιπλέον, το ήδη μεγάλο πρόβλημα στάθμευσης με την αύξηση του αριθμού των αυτοκινήτων αναμένεται να γίνει ακόμα μεγαλύτερο» δηλώνει στα «ΝΕΑ» ο κ. Παπαδημητρίου. Ο συγκοινωνιολόγος αναπληρωτής καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά επισημαίνει ακόμη ότι όσοι προχωρήσουν σε απόσυρση παλαιού και αγορά νέου μοντέλου, είναι λογικό να χρησιμοποιούν το νέο τους αυτοκίνητο περισσότερο απ΄ ό,τι το προηγούμενο, και ως εκ τούτου θα υπάρ
ΣΥΜΦΟΡΗΣΗ
«Με αύξηση 10% στον αριθμό των Ι.Χ. θα έχουμε επιδείνωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης κατά 30%» ξει ακόμα μεγαλύτερη επιβάρυνση στις οδικές αρτηρίες. Ήδη, με τους τρέχοντες ρυθμούς αύξησης των οχημάτων στην Αττική, που κυμαίνονται μεταξύ 4% και 6% ετησίως, οι μέσες ταχύτητες στους κύριους οδικούς άξονες μειώνονται κατά 10%-15%. Με... 8 χλμ./ώρα Σύμφωνα με προβλέψεις του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, η μέση ταχύτητα στα τέλη του 2010 στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της Αθήνας θα είναι 8 χλμ./ώρα από 12 χλμ. που είναι σήμερα, ενώ αρκετά θα είναι τα τμήματα των κεντρικών διόδων προς το κέντρο όπου η ταχύτητα των αυτοκινήτων κατά τις ώρες αιχμής δεν θα ξεπερνά τα 5-6 χλμ., όση δηλαδή είναι η ταχύτητα ενός πεζού. «Οι εκπομπές ρύπων πέρα από την τεχνολογία του κινητήρα εξαρτώνται και από τον χρόνο παραμονής των οχημάτων σε λειτουργία στους δρόμους. Αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότερα μποτιλιαρίσματα έχουμε λόγω του μεγάλου αριθμού των αυτοκινήτων τόσο περισσότεροι και οι ρύποι που εκπέμπονται στην ατμόσφαιρα. Αυτό που δεν έχει πει το υπουργείο στις ανακοινώσεις του είναι αν αναμένεται να αυξηθούν ή να μειωθούν τα διανυόμενα χιλιόμετρα με αυτοκίνητα», αναφέρει ο κ. Παπαδημητρίου και τονίζει ότι πρόκειται για ένα κοινωνικά άδικο μέτρο, καθώς όσοι δεν έχουν χρήματα να αγοράσουν νέο μοντέλο, θα πρέπει να επιβαρύνονται με υπέρογκα τέλη. «Το δίκαιο θα ήταν- όπως έχει αποδειχθεί και από το εξωτερικό- ότι το ύψος των τελών θα πρέπει να είναι ανάλογο της χρήσης του αυτοκινήτου» λέει ο κ. Παπαδημητρίου. «Τα νέα μέτρα μπορεί να έχουν έναν περιβαλλοντικό μανδύα, όμως δεν μπορούν να αποδώσουν και να βελτιώσουν την εικόνα του Δακτυλίου. Τα μέτρα στηρίζονται κατά κάποιον τρόπο στη λογική “ο ρυπαίνων πληρώνει”» λέει ο συγκοινωνιολόγος Γιάννης Χανδάνος. Μόνο με πιο τολμηρά μέτρα θα μπορούσε να βελτιωθεί η εικόνα του κέντρου και να προκύψουν ουσιαστικά αποτελέσματα στο πρόβλημα του συγκοινωνιακού τονίζει. Χαρακτηριστικά αναφέρει πως «τα συγκεκριμένα μέτρα είναι φανερό ότι δεν έχουν- για ακόμη μια φορά- πρόθεση να “ενοχλήσουν” το Ι.Χ. Ένα μέτρο για παράδειγμα που θα μπορούσε να εφαρμοστεί και να λειτουργήσει αποτελεσματικά, το οποίο καταθέτω και ως πρόταση, είναι στο κέντρο της πόλης να μπαίνουν τα Ι.Χ. με βάσει τον λήγοντα αριθμό τους. Π.χ. τη Δευτέρα τα αυτοκίνητα των οποίων ο αριθμός κυκλοφορίας λήγει στο 1. Με αυτόν τον τρόπο θα μπαίνουν μια φορά κάθε 10 μέρες και όχι μέρα παρά μέρα».

fimotro

Read more...

ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ!


Ρεπορτάζ : Κώστας Μοσχονάς

Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, ιδίως στον τομέα της απασχόλησης, άρχισαν να γίνονται αισθητές στους Ελληνες, έστω με μία καθυστέρηση σε σχέση με τους περισσότερους εταίρους στην Ε.Ε. Αυτό προκύπτει από την τελευταία δημοσκόπηση-ευρωβαρόμετρο που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο και τον Ιούνιο, με θέμα την κρίση και τις κοινωνικές επιπτώσεις της. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ευρωβαρόμετρου, που θα δοθεί... σήμερα στη δημοσιότητα, το 42% των Ελλήνων ανησυχεί ότι θα χάσει τη δουλειά του και θα βρεθεί στην ανεργία στο άμεσο μέλλον, ενώ ο μέσος κοινοτικός όρος είναι 32%. Επίσης, το 69% εκτιμά ότι τώρα έρχονται τα χειρότερα της κρίσης, ιδίως στον τομέα της απασχόλησης (Ε.Ε.: 61%), έναντι 28% που θεωρεί ότι βρισκόμαστε στο τέλος και πιστεύει ότι δεν θα αργήσει η ανάκαμψη.
Σε περίπτωση απόλυσης
Στην ερώτηση, σε περίπτωση απόλυσης, σε ποιο ποσοστό του σημερινού μισθού του το ταμείο ανεργίας θα αντισταθμίσει την απώλεια του εισοδήματός του τούς πρώτους 6 μήνες, το 2% των Ελλήνων απαντά σε ποσοστό 71-100%, το 13% μεταξύ 51-70% του σημερινού μισθού του και το 66% κάτω από το επίπεδο του 50%.
Η απαισιοδοξία ως προς τη διατήρηση μιας θέσης εργασίας ύστερα από δύο χρόνια κερδίζει συνεχώς έδαφος στη χώρα μας. Απόδειξη ότι μόνο το 47% των Ελλήνων το πιστεύει (Ε.Ε.: 88%), το 63% προβλέπει ότι γενικά θα διατηρήσει τη σημερινή εργασία του (Ε.Ε.: 80%) και μόνο το 38% αισιοδοξεί ότι εάν απολυθεί θα βρει νέα δουλειά μέσα στους πρώτους 6 μήνες (Ε.Ε.: 39%).
Οσον αφορά πάντως το σήμερα, οι απαντήσεις που έδωσαν οι Ελληνες είναι λιγότερο απαισιόδοξες σε σχέση με τις προσδοκίες στο μέλλον, αλλά και σε σχέση με τις απαντήσεις των υπολοίπων Ευρωπαίων που έχουν ήδη νιώσει για τα καλά στο πετσί τους την κρίση.
Σκοτεινό το μέλλον
Το 28% λοιπόν των Ελλήνων αναγνωρίζει ότι λόγω της κρίσης έχασε τη δουλειά του ένας στενός φίλος ή μέλος της οικογενείας του, έναντι 36% που είναι ο μέσος όρος στην Ευρώπη των 27. Επίσης, το 12% των Ελλήνων αποκαλύπτει ότι ένας συνάδελφός τους απολύθηκε τελευταία (Ευρώπη των 27: 24%). Και το 4% δηλώνει ότι απολύθηκε από τη δουλειά του λόγω της κρίσης. Ο μέσος κοινοτικός όρος είναι σχεδόν διπλάσιος (9%).
Το 48% των Ελλήνων δηλώνει επίσης ότι σε περίπτωση απόλυσης θα αναζητήσει τη θέση εργασίας που είχε πριν απολυθεί στην ίδια περιοχή σε άλλον εργοδότη (Ε.Ε.: 47%), το 26% σε άλλη περιοχή (Ε.Ε.: 32%), το 12% θα αναζητήσει άλλου τύπου εργασία (Ε.Ε.: 19%) και το 29% δηλώνει ότι θα ανοίξει δική του δουλειά (Ε.Ε.: 13%).
fimotro


Read more...