"Αναφορικά με το δημοσίευμα του φύλλου της 22ης.05.2010 της εφημερίδας «ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ» και προς αποκατάσταση της αλήθειας και αποφυγή κάθε είδους παρανόησης, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:Με την υπ’ αριθ. πρωτ. 1551/07.04.2010 προκήρυξη του ΥΠΠΟΤ ανακοινώθηκε σε πανελλαδικό επίπεδο η πρόσληψη ως εκτάκτου ωρομίσθιου προσωπικού μεταξύ...
άλλων στην ΙΖ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασσικών Αρχαιοτήτων για χρονικό διάστημα έως 1320 ωρών για τον Αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο της Πέλλας 9 φυλάκων εργοταξίου ημέρας κατηγορίας ΔΕ, 7 φυλάκων εργοταξίου νύχτας κατηγορίας ΔΕ και 1 καθαριστή κατηγορίας ΥΕ, καθώς επίσης και η πρόσληψη ως εκτάκτου ωρομίσθιου προσωπικού για χρονικό διάστημα ως 990 ωρών 11 φυλάκων εργοταξίου ημέρας κατηγορίας ΔΕ, 2 φυλάκων εργοταξίου νύχτας κατηγορίας ΔΕ και 1 καθαριστή κατηγορίας ΥΕ.
Η δημοσιευθείσα προκήρυξη του ΥΠΠΟΤ διευκρίνιζε ρητά ότι για την πλήρωση των προκηρυχθεισών θέσεων εργασίας θα εφαρμοσθούν τα προβλεπόμενα κριτήρια και η αντίστοιχη μοριοδότηση του αρ. 21 παρ.11 Ν. 2190/2004, ήτοι του ΑΣΕΠ και ότι ειδικότερα οι υποψήφιοι θα καταταγούν σε πίνακα κατά κλάδο ή ειδικότητα με τη σειρά του βαθμού εντοπιότητας, ενώ η σειρά κατάταξης μεταξύ όσων συγκέντρωναν τα ίδια προσόντα θα γινόταν με βάση την βαθμολογία που συγκεντρώνουν στα βαθμολογούμενα κριτήρια (χρόνος ανεργίας, αριθμός τέκνων πολύτεκνης οικογένειας, αριθμός ανηλίκων τέκνων, μονογονεϊκές οικογένειες, βαθμός τίτλου σπουδών, εμπειρία).
Από τα ανωτέρω καθίσταται προφανές ότι η επίμαχη ανακοίνωση του ΥΠΠΟΤ αφορά στην προκήρυξη ενός απολύτως διαφανούς διαγωνισμού για την πρόσληψη εκτάκτου ωρομίσθιου προσωπικού, που διενεργείται αποκλειστικά με τα κριτήρια του ΑΣΕΠ και με αυστηρή μοριοδότηση των προσόντων των υποψηφίων, χωρίς την ανάμιξη κανενός άλλου Υπουργείου πλην του ΥΠΠΟ (πολλώ μάλλον χωρίς την ανάμιξη του Υπουργείου Εσωτερικών, ή εμού της ιδίας).
Κατηγορούμαι σήμερα επειδή στον πίνακα επιτυχόντων του συγκεκριμένου διαγωνισμού αναγράφονται συμπολίτες μου, δύο εκ των οποίων τυχαίνει να είναι συνεπώνυμοί μου, είτε λόγω συγγένειας, είτε λόγω απλής συνωνυμίας και καταγγέλλεται ότι η τυχόν επιτυχία στον συγκεκριμένο διαγωνισμό αυτών των ανθρώπων, οφείλεται σε δική μου παρέμβαση, ενώ αποκρύβεται τεχνηέντως το γεγονός ότι οι πίνακες επιτυχόντων καταρτίστηκαν με βάση τα προσόντα που είχαν τα άτομα αυτά και την μοριοδότησή τους σύμφωνα με τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ. Άλλωστε οι πίνακες επιτυχόντων υπόκεινται σε ενστάσεις από κάθε ενδιαφερόμενο.
Είναι προφανές ότι τα άτομα που αναγράφηκαν στους πίνακες επιτυχόντων, είτε είναι συγγενείς μου, είτε τυχαίνει απλά να έχουν κοινό επώνυμο με μένα, έχουν κάθε δικαίωμα να μετέχουν σε διαγωνισμούς προσπαθώντας να πετύχουν την πρόσληψή τους σε κάποια θέση και έχουν κάθε δικαίωμα να πετυχαίνουν σε κάποιο διαγωνισμό, εφόσον πληρούν τα απαιτούμενα κριτήρια.
Παρά τις ανωτέρω διευκρινίσεις όμως και επειδή είναι ανάγκη για όλους μας να υπάρχει πλήρης διαφάνεια στην λειτουργία της δημόσιας διοίκησης, παρακαλώ προσωπικά και δημοσίως το ΥΠΠΟ να προβεί στην εν γένει διερεύνηση του διαγωνισμού, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα διαγωνισμό που οργανώθηκε και εποπτεύεται αποκλειστικά από το ίδιο το Υπουργείο Πολιτισμού, που έχει και την ευθύνη για την συνολική νόμιμη και διαφανή διεξαγωγή του.
Μάλιστα μετά από αίτημα δικό μου και εντολή του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Ραγκούση, την υπόθεση θα διερευνήσει και ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης.
Όσον αφορά την σε βάρος μου παρούσα καταγγελία περί δήθεν παρέμβασής μου στον διορισμό συγγενών και συγχωριανών μου σε θέσεις του Δημοσίου, επειδή αποτελεί άδικη, αστήρικτη και αήθη επίθεση σε βάρος μου και επειδή είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρο για μένα να καλούμαι μετά από δήθεν «καταγγελία» και δήθεν «αποκάλυψη», να αποδεικνύω το ήθος, την αξιοπρέπεια και την πολιτική μου συνείδηση, έχω δώσει ήδη εντολή στους δικηγόρους μου ν’ ασκήσουν τα ένδικα βοηθήματα που μου παρέχει ο νόμος και να προβούν άμεσα στην υποβολή μηνύσεως και αγωγής αποζημίωσης για την δια του τύπου συκοφαντική μου δυσφήμηση και τούτο όχι γιατί επιθυμώ να είμαι στο απυρόβλητο και γιατί δεν δέχομαι την κριτική, αλλά γιατί θεωρώ ότι η κριτική πρέπει να στηρίζεται σε έρευνα και να έχει στον πυρήνα της την αλήθεια.-"