Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

Άγνωστη η κατάστασή του Ιράκ: «Χτυπήθηκε σε αεροπορική επιδρομή ο ηγέτης του Ισλαμικού Κράτους»

Ιράκ: «Χτυπήθηκε σε αεροπορική επιδρομή ο ηγέτης του Ισλαμικού Κράτους»
Tα ίχνη του ηγέτη του Ισλαμικού Κράτους Αμπού Μπακρ αλ Μπαγκντάντι είχαν χαθεί για πολύ καιρό   (Φωτογραφία:  AP )

Βαγδάτη, Ιράκ
Αεροπορική επιδρομή στην αυτοκινητοπομπή του ηγέτη του Ισλαμικού Κράτους Αμπού Μπακρ αλ Μπαγκντάντι, με αποτέλεσμα να χτυπηθεί και αυτός, ανακοίνωσε ότι πραγματοποίησε η Πολεμική Αεροπορία του Ιράκ.

Σύμφωνα με επίσης ανακοίνωση της Πολεμικής Αεροπορίας της χώρας, ο αυτοαποκαλούμενος ηγέτης του «χαλιφάτου» στο Ιράκ και τη Συρία εντοπίστηκε κοντά στα σύνορα με τη Συρία και χτυπήθηκε στην επαρχία Άνμπαρ, στο Δυτικό Ιράκ.

«Η ιρακινή Πολεμική Αεροπορία βομβάρδισε την αυτοκινητοπομπή του τρομοκράτη Αμπού Μπακρ αλ Μπαγκντάντι ενόσω κατευθυνόταν προς την Καράμπλα για να παραβρεθεί σε συνάντηση με διοικητές της οργάνωσης», ανακοίνωσε η Πολεμική Αεροπορία.

Η κατάσταση του παραμένει άγνωστη, όπως άγνωστα παρέμεναν τα ίχνη του για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι δυνάμεις ασφαλείας του Ιράκ έχουν και στο παρελθόν ανακοινώσει ότι ο Αλ Μπαγκντάντι τραυματίστηκε ή σκοτώθηκε σε επιδρομές, το οποίο ωστόσο δεν έχει επιβεβαιωθεί ποτέ.

Η Καράμπλα βρίσκεται πάνω στον ποταμό Ευφράτη, σε απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων από τα σύνορα με τη Συρία. Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε σε συντονισμό με τις υπηρεσίες πληροφοριών του υπουργείου Εσωτερικών του Ιράκ και το κοινό κέντρο διοίκησης των επιχειρήσεων του διεθνούς συνασπισμού υπό τις ΗΠΑ.

Νωρίτερα, είχε ανακοινωθεί ότι ο διεθνής συνασπισμός έπληξε 24 στόχους του Ισλαμικού Κράτους στη Συρία και το Ιράκ το Σάββατο.

Newsroom ΔΟΛ

Read more...

O Παν. Ρήγας θα είναι ο νέος γραμματέας της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ


Δραγασάκης: Aν το κόμμα κρατικοποιηθεί δεν θα μπορέσει να στηρίξει το κυβερνητικό έργο

dragasakis
Την κεντρική θέση του ότι «επειδή είμαστε στην κυβέρνηση πρέπει να ασχοληθούμε με το κόμμα», διατύπωσε ο Γιάννης Δραγασάκης.
Ο κ. Δραγασάκης είπε ότι αν το κόμμα κρατικοποιηθεί και χάσει την ικανότητα αυτόνομης σκέψης και δράσης του, θα συμβούν δύο τινά: Δεν θα είναι σε θέση να στηρίξει το κυβερνητικό έργο και ό,τι πρόβλημα έχει η κυβέρνηση θα έχει και το κόμμα. Τόνισε ότι σήμερα υπάρχουν προοπτικές ο ΣΥΡΙΖΑ μόνος του ή με συμμαχίες να ηγεμονεύσεις πολλά χρόνια, προσθέτοντας ότι όμως πρέπει να έχουμε σχέδιο και για το τι θα γίνει όταν δεν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση. «Η κυβέρνηση είναι το τρένο που μας επιτρέπει να πάμε πιο πέρα, το κόμμα είναι οι σιδηρογραμμές, θα υπάρχουν και μετά το τρένο και από αυτή την άποψη αποτελούν και τη συνέχεια του εγχειρήματος που έχουμε να υπηρετήσουμε», σημείωσε.
Υπογράμμισε ότι ο στόχος του ΣΥΡΙΖΑ ως αριστερά, είναι να μπορεί να επηρεάζει τις εξελίξεις στην Ελλάδα και την Ευρώπη, είτε ως κυβέρνηση είτε ως κόμμα, μέσω των κινημάτων και των δράσεων. Επισήμανε ότι αυτό που ονομάζεται κόμμα της αριστεράς του 21ου αι. δεν είναι κάτι δεδομένο, δεν είναι ένα διαμορφωμένο πρότυπο, «είναι μια φιλοδοξία που καλούμαστε να υπηρετήσουμε». Σε αυτό το πλαίσιο αναφέρθηκε και στη διεθνή διάσταση, εξηγώντας ότι «μας κοιτάζει όλος ο κόσμος», οι επιτυχίες και οι αποτυχίες μας επηρεάζουν ευρύτερα τις εξελίξεις της αριστεράς στην Ευρώπη.
Ο κ. Δραγασάκης επανέλαβε τη θέση του ότι «επειδή είμαστε κυβέρνηση πρέπει να ασχοληθούμε με το κόμμα», προσθέτοντας ότι «αυτό πρακτικά σημαίνει πολλά πράγματα ακόμα και το εξής: Αν κρίνουμε ότι κάποιος δεν πρέπει αύριο να υπηρετεί την κυβέρνηση από θέση υπουργού, θα πρέπει να προετοιμαζόμαστε να υπηρετήσουμε από άλλη θέση. Δεν είμαστε δηλαδή μόνιμοι όσοι συμμετέχουμε σήμερα στο κυβερνητικό σχήμα».
Τόνισε ακόμη ότι πρέπει να τεθεί ψηλά ο πήχης ως προς το «τι κόμμα θέλουμε» και ότι πρέπει να συμφωνήσουμε ότι θέλουμε ένα κόμμα αγωνιστικό και ετοιμοπόλεμο». Συνέχισε, αναφέροντας ότι «αυτό που ζήσαμε το 7μηνο, υπάρχουν απόψεις που θεωρούν ότι ανήκει στην ιστορία, μπορεί όμως να ανήκει και στο μέλλον, μπορεί στο μέλλον να βρεθούμε στην ανάγκη να συγκρουστούμε, διεκδικώντας τα δίκια του λαού μας. Άρα, κόμμα ετοιμοπόλεμο, με κοινές αρχές». Σε αυτό το σημείο, είπε ότι «οι τάσεις είναι ένα πρόβλημα» και ότι «δεν θα ήταν τόσο πρόβλημα» αν δεν συνιστούσαν παραβιάσεις των κοινών αρχών. Συμπλήρωσε ότι το κόμμα μέχρι τώρα δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει αυτό που υπόσχεται στην κοινωνία, την εσωτερική του δημοκρατία και ισονομία.
Ο κ. Δραγασάκης τόνισε ότι ενόψει και του συνεδρίου πρέπει να οργανωθεί από τώρα η δουλειά, δημιουργώντας παντού στο κόμμα μηχανισμούς επίλυσης προβλημάτων και θεματικές.
Για την αναγκαιότητα να υπάρξει καλύτερος συντονισμός σε όλα τα επίπεδα, από την κυβέρνηση μέχρι και τις οργανώσεις βάσης του κόμματος, μίλησε η Θεανώ Φωτίου.
Μίλησε ειδικότερα για την αναγκαιότητα να υπάρχει εξειδίκευση σε κάθε υπουργείο, σε κάθε νομοθετική πράξη, άλλος τρόπος δουλειάς με συλλειτουργία στα τρία επίπεδα, μεταξύ κυβέρνησης, Κ.Ο. και κόμματος. Επισήμανε ότι η Κ.Ο. σε αυτή τη φάση θα επωμιστεί πολύ σκληρό ρόλο και ότι δεν μπορεί να ενημερώνεται στο τέλος για τις νομοθετικές πρωτοβουλίες, αλλά αντίθετα, ότι πρέπει να συνδιαμορφώνει. «Πρέπει η Κ.Ο. να εργάζεται με συλλογική ευθύνη απέναντι στο κόμμα και όχι ατομική». Και οι οργανώσεις βάσης, συνέχισε, χρειάζονται άλλον τρόπο δουλειάς, επεξεργασμένες γνώσεις και πληροφορίες από την κυβέρνηση.
http://www.matrix24.gr/

Read more...

Τι περιλαμβάνει το πακέτο μέτρων...


ΚΡΙΣΗ ΣΗΜΑΙΑ
... που έρχεται προς ψήφιση μέσα στην εβδομάδα...
Αργά το βράδυ του Σαββάτου δόθηκε σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου το οποίο περιλαμβάνει την πρώτη δέσμη προαπαιτούμενων που απορρέουν από τη συμφωνία της 12ης Ιουλίου και τα οποία έρχονται προς ψήφιση στη Βουλή την Πέμπτη, ή το αργότερο την ερχόμενη Παρασκευή.

Όπως αναφέρει το...
υπουργείο Οικονομικών, οι πολίτες και οι ενδιαφερόμενοι κοινωνικοί εταίροι καλούνται να συμμετάσχουν στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Μέτρα για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων».

Λόγω του ότι πρόκειται για επείγουσες ρυθμίσεις, η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί στις 9 το πρωί της Δευτέρας 12 Οκτωβρίου, αναφέρουν οι αναπληρωτές υπουργοί Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης και Γιώργος Χουλιαράκης, που το υπογράφουν.

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, καθώς και ρυθμίσεις δημοσιονομικού και διαρθρωτικού χαρακτήρα. Στις διατάξεις, περιλαμβάνονται:
- Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις
- Ρυθμίσεις για τον ενιαίο φόρο ιδιοκτησίας ακινήτων
- Τροποποιήσεις διατάξεων του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας
- Τροποποίηση διατάξεων ΚΕΔΕ
- Τροποποίηση διατάξεων ν.4321/2015
- Τροποποιήσεις του ν. 4308/2014
- Μεταβατικές διατάξεις για τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας
- Εγκλήματα φοροδιαφυγής – Ποινικές κυρώσεις
- Διατάξεις αρμοδιότητας του υπουργείου Εσωτερικών
- Διατάξεις αρμοδιότητας του υπουργείου Εργασίας
- Διατάξεις αρμοδιότητας του υπουργείου Υγείας
- Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4001/2011 και άλλες διατάξεις για την αγορά φυσικού αερίου
- Ζητήματα σιδηροδρομικών μεταφορών – αναδιάρθρωση ΟΑΣΑ
- Τροποποίηση διατάξεων ν. 3920/2011 (Α΄33)
- Διατάξεις αρμοδιότητας του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Μπορείτε εδώ να δείτε το νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα

newsbeast,gr

Read more...

Η VW, το «σκάνδαλο» και οι κρατικές «διευκολύνσεις»...



Η VW κατηγορείται για απάτη! Η είδηση έπεσε σαν βόμβα στο παγκόσμιο στερέωμα, θορύβησε κόσμο και έφερε στο χείλος της καταστροφής τη μεγαλύτερη (σε πωλήσεις) βιομηχανία αυτοκινήτων του πλανήτη.

Είναι όμως μόνο θέμα μιας «κακής» εταιρείας που συνειδητά παρουσίασε ψεύτικες μετρήσεις ρύπων σε κινητήρες πετρελαίου ή μήπως το πρόβλημα έχει...
πολύ βαθύτερες ρίζες και σχετίζεται με τον τρόπο ελέγχου της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας στην υποχρέωσή της να προστατεύσει το περιβάλλον;

Ας δούμε τα γεγονότα με τη σειρά...

Πετρέλαιο εναντίον βενζίνης

Με τη σχετική διαμάχη να κρατά χρόνια τώρα, το πετρέλαιο ως καύσιμο αποτελεί το αγαπημένο παιδί σε μεγάλη κατηγορία καταναλωτών και (κατά συνέπεια) εταιρειών αυτοκινήτου, αφού φέρνει το 35% των ευρωπαϊκών πωλήσεων κάθε χρόνο.

Για λόγους που ξεφεύγουν του παρόντος, το πετρέλαιο (diesel) προσφέρει μεγαλύτερη ενέργεια ανά μονάδα καυσίμου (λίτρο ή γαλόνι) σε σχέση με τη βενζίνη, αποδίδοντας ταυτόχρονα μεγαλύτερο έργο κάτω από τις ίδιες συνθήκες λειτουργίας.

Με άλλα λόγια, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Ομως προσοχή!

Η αιθάλη στα ύψη

Ενώ οι κινητήρες diesel παράγουν λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα (CO2) ελευθερώνουν περισσότερα οξείδια του αζώτου (ΝΟχ) στην ατμόσφαιρα, την κύρια αιτία δημιουργίας νέφους στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις.

Στο όνομα της καλύτερης κατανάλωσης τώρα οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις θέσπισαν χαμηλότερα όρια ρύπων για τους κινητήρες πετρελαίου, αφήνοντας έτσι την προστασία του περιβάλλοντος σε δεύτερη μοίρα.

Το αποτέλεσμα βέβαια ήταν να γεμίσουν από αιθάλη οι ουρανοί μεγάλων πόλεων της Ευρώπης, έτσι ώστε σήμερα, οι Αρχές του Παρισιού να σκέπτονται ακόμα και να περιορίσουν την κυκλοφορία των ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης.

Εδώ καλό είναι να θυμηθούμε την αντίστοιχη ιστορία της χώρας μας και την πίεση που ασκήθηκε για την άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας αυτοκινήτων diesel στους Νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης.

Η κυκλοφορία επετράπη, οι εταιρείες πανηγύρισαν για την υποτιθέμενη αύξηση των πωλήσεων και ο κόσμος για το χαμηλότερο κόστος σε καύσιμα.

Δυστυχώς, τίποτα από αυτά δεν πραγματοποιήθηκε, αφού ο καταναλωτής απλά στράφηκε στο πετρέλαιο -αλλά η αγορά δεν μεγάλωσε- και οι μετακινήσεις δεν έγιναν πιο φτηνές, διότι η διαφορά στο κόστος γίνεται αντιληπτή εφόσον το όχημα διανύει περισσότερα από 35 με 40 χιλιάδες χλμ. τον χρόνο κατ' ελάχιστον.

Οι μετρήσεις

Να λοιπόν που τώρα φτάνουμε στην ουσία του όλου θέματος.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία πανευρωπαϊκά, κάθε νέο μοντέλο, πριν εγκριθεί η κυκλοφορία του, πρέπει να ικανοποιήσει τα όρια των εκπεμπόμενων ρύπων που ισχύουν κατά τη δεδομένη στιγμή.

Και εδώ αρχίζει το παιχνίδι, γιατί η νομοθεσία απαιτεί μετρήσεις που έχουν γίνει σε εύκολα ελεγχόμενο περιβάλλον (όπως αυτό των εργαστηρίων), αλλά δεν απαιτεί μετρήσεις ρύπων σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας, δηλ. στον δρόμο.

Το περιβάλλον όμως και εμάς δεν μας ενδιαφέρουν το τι δηλώνει κάθε κατασκευαστής για τους εκπεμπόμενους ρύπους του στη θεωρία, αλλά για το τι φτάνει στ' αλήθεια στην ατμόσφαιρα και τη… μυτούλα μας κάθε στιγμή.

Πέρα από αυτά, τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες έχουν αποδυθεί σε έναν πόλεμο εφαρμογής μικροσυστημάτων υψηλής τεχνολογίας, κάτι που η VW εκμεταλλεύτηκε δεόντως, όχι σήμερα, αλλά από το 2009 στα μοντέλα που προορίζονταν για την Αμερική.

Ενα κρυφό λογισμικό καταλαβαίνει πότε γίνεται μέτρηση καυσαερίων, βελτιώνει τους δείκτες και βγαίνει αυτόματα εκτός λειτουργίας όταν το όχημα βρίσκεται σε κανονική χρήση δρόμου.

Μια του κλέφτη...

Ενας ανεξάρτητος (πραγματικά!) Οργανισμός της Αμερικής και το Πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια προσπάθησαν να εξηγήσουν γιατί οι ρύποι που έδινε το εργοστάσιο ήταν κατά 15 έως 35(!) φορές χαμηλότεροι από αυτούς που εκείνοι μέτρησαν στον δρόμο.

Την υπόθεση ανέλαβε το αμερικανικό κράτος, απαίτησε από την εταιρεία να συμμορφωθεί, αλλά μια... ελαφρά βαρηκοΐα(!) εμπόδισε το μήνυμα να φτάσει στη VW.

Το κράτος επανήλθε το 2014 και απείλησε με απαγόρευση εισαγωγής των αυτοκινήτων diesel στην αμερικανική αγορά.

Η συνέχεια γνωστή... Ο γερμανικός κολοσσός ομολόγησε, αντιμετωπίζοντας τώρα το μεγαλύτερο οικονομικό πρόβλημα από την ίδρυσή του.

Και ο κόσμος μας αποζητά την ελπίδα για ένα καθαρότερο περιβάλλον και μια μεγαλύτερη ευαισθησία από τους ανθρώπους που η θέση τους είναι να «προστατεύουν» το περιβάλλον.

efsyn.gr

Read more...

Οι Γερμανοί της "Hochtief" δεν πληρώνουν φόρους...


Οι Γερμανοί της Hochtief δεν πληρώνουν φόρους και τέλη στους δήμους γύρω από το «Ελ. Βενιζέλος»
...και τέλη στους δήμους γύρω από το «Ελ. Βενιζέλος»...
Εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ δεν έχει καταβάλει εδώ και επτά χρόνια σε πέντε δήμους της Αττικής, που είναι γύρω από το Διεθνές Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», ο γερμανικός κολοσσός Hochtief, ο οποίος διαχειρίζεται επί μία εικοσαετία τη λειτουργία του.

Η...
καταβολή των δημοτικών φόρων και τελών (δημοτικά τέλη, τέλη όχλησης, διέλευσης, περιβαλλοντικής επιβάρυνσης κ.ά.) στους δήμους Σπάτων-Αρτέμιδος (τέως Λούτσας), Ραφήνας-Πικερμίου, Παιανίας, Μαρκόπουλου και Κορωπίου από το «Ελ. Βενιζέλος» έπρεπε να είχε ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2008.

Ωστόσο, όλως περιέργως, από το 2008 και μετά τα χρόνια περνούσαν το ένα μετά το άλλο και κανένας πρωθυπουργός ή συναρμόδιος υπουργός δεν ήθελε να υπογράψει την προβλεπόμενη υπουργική απόφαση για να μην ενοχληθούν τα οικονομικά συμφέροντα της Hochtief, έτσι ώστε οι δήμοι να μπορούν να εισπράξουν τα τέλη κ.λπ. Και αυτό ανεξάρτητα εάν οι δήμοι έχαναν πόρους εκατομμυρίων ευρώ όλα αυτά τα χρόνια.

Ουσιαστικά οι κυβερνώντες με τον τρόπο αυτό χρηματοδοτούν χαριστικά τη Hochtief με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, αφού τα χρήματα που όφειλε να καταβάλει στους έξι δήμους, όλα αυτά τα χρόνια, τα καρπούται η ίδια η εταιρεία.



Από τη σύμβαση ανάπτυξης του αεροδρομίου, μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Hochtief (31 Ιουλίου 1995), προβλέπεται ότι η γερμανικών συμφερόντων εταιρεία οφείλει να καταβάλει ανταποδοτικούς και άλλους φόρους, όπως και τέλη σε δήμους και κοινότητες.

Το ποσό των δημοτικών τελών και φόρων στους επίμαχους δήμους προβλέφθηκε ότι μέχρι το 2008 δεν μπορεί να ξεπερνά το 0,5% των ακαθαρίστων εσόδων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, ενώ για το μεταγενέστερο διάστημα δεν προβλέπονται δεσμεύσεις ως προς το ύψος των τελών. 

Στη συνέχεια ψηφίστηκε ο νόμος 3631/2008 ο οποίος προέβλεψε ότι με απόφαση των υπουργών Οικονομίας, Οικονομικών και Μεταφορών θα καθορίζεται η διαδικασία επιβολής και είσπραξης των δημοτικών τελών και φόρων των εν λόγω δήμων από το «Ελ. Βενιζέλος».

Οι προαναφερόμενοι δήμοι, χωρίς την έκδοση της επίμαχης προβλεπόμενης υπουργικής απόφασης δεν μπορούσαν επί 7 έτη να εισπράξουν ούτε ένα ευρώ, ενώ αντίθετα όλα αυτά τα χρόνια μεριμνούσαν για την ακώλυτη λειτουργία του αεροδρομίου (αποκομιδή απορριμμάτων, καθαρισμός κοινόχρηστων χώρων κ.λπ.).

Ετσι, προ αυτού του οικονομικού αδιεξόδου οι δήμοι μία ημέρα (28 Ιουνίου) μετά την προκήρυξη από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα του δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου 2015, κατέθεσαν αίτηση στους συναρμόδιους υπουργούς, με την οποία ζητούσαν να εκδοθεί η προβλεπόμενη από τον νόμο 3631/2008 υπουργική απόφαση που θα καθορίζει τις διαδικασίες και το ύψος των δημοτικών και άλλων τελών και φόρων που θα εισπράττονται από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Η αίτηση των δήμων δεν βρήκε καμία μα καμία ανταπόκριση σε όλων των επιπέδων τα κυβερνητικά κλιμάκια.

Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο, ΕΔΩ...

Read more...

Κουτσούμπας: Η «νέα Ελλάδα» του ΣΥΡΙΖΑ...


Ο Δημήτρης Κουτσούμπας
... είναι η Ελλάδα της ολιγαρχίας...
Επίθεση κατά της κυβέρνησης και των ολιγαρχών εξαπέλυσε ο γενικός γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στην ομιλία του στο 41ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή.
 Παράλληλα απηύθυνε κάλεσμα πλατιάς λαϊκής ενότητας και συμμαχίας στους...
εργαζόμενους.  

«Δυο διαφορετικοί κόσμοι» βρίσκονταν, βρίσκονται και θα βρίσκονται σε μόνιμη και διαρκή σύγκρουση: Από τη μία ο κόσμος της δουλειάς, που με τα χέρια και το μυαλό του παράγει τα πάντα και από την άλλη ο κόσμος των εκμεταλλευτών, μία χούφτα παράσιτα που καρπώνονται τη δουλειά, τον ιδρώτα, τους κόπους και τα βάσανα εκατομμυρίων. Αυτή η αντίθεση εκδηλώνεται και σήμερα και διατρέχει την Ιστορία», είπε ο κ. Κουτσούμπας, ο οποίος στη συνέχεια έριξε πυρά κατά της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ.ΕΛΛ., η οποία (σημείωσε) πως στέλνει στη λαϊκή οικογένεια το βαρύ και ασήκωτο λογαριασμό του τρίτου μνημονίου.

Πρόσθεσε ότι η Ελλάδα που περιέγραψε ο πρωθυπουργός στις προγραμματικές του δηλώσεις είναι η καπιταλιστική Ελλάδα, η οποία, «με την ολοκλήρωση της συμφωνίας στο τέλος της τετραετίας», σύμφωνα με την κυβέρνηση, «ή θα έχει βυθιστεί σε νέα κρίση με βάση την κατάσταση που επικρατεί στην ευρωζώνη αλλά και σε άλλες ισχυρές οικονομίες διεθνώς» ή «θα έχει περάσει στη φάση της ανάκαμψης, που πάλι θα είναι προς όφελος των μονοπωλίων, θα πατήσει πάνω στα κατεστραμμένα εργατικά δικαιώματα, ανάπτυξη που δεν πρόκειται να δώσει πίσω στις στρατιές των ανέργων τη δουλειά που είχαν, με το μισθό που είχαν».
φεστιβάλ ΚΝΕ
φεστιβάλ ΚΝΕ κάλεσμα στους εργαζομένους | EUROKINISSI

Ανέφερε ότι η «νέα Ελλάδα» του ΣΥΡΙΖΑ, είναι η Ελλάδα της ολιγαρχίας, «και το κατεστημένο είναι η εξουσία τους απ' την οποία στηρίζεται και στηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ», ενώ «αν πότε- πότε του κάνουν κριτική, αυτή είναι για να μην καθυστερεί τις καπιταλιστικές μεταρρυθμίσεις, την υλοποίηση δηλαδή, των αντιλαϊκών μέτρων».

Ο κ. Κουτσούμπας, απευθύνοντας κάλεσμα πλατιάς λαϊκής ενότητας και συμμαχίας στους εργαζόμενους, υπογράμμισε ότι «στο δρόμο της ανατροπής ο λαός μπορεί σήμερα, ανεξάρτητα με το τι ψήφισε στις εκλογές, να αντιδράσει για να αποτρέψει τα χειρότερα, να διεκδικήσει ανάσες ανακούφισης, βελτίωση της ζωής του». Πρόσθεσε ότι μέσα στην δυναμική των διαδικασιών, διεργασιών και αναδιατάξεων του εργατικού-λαϊκού κινήματος, διαμορφώνονται τα φύτρα αυτής της λαϊκής συμμαχίας.

Read more...