Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Ενόργανη Γυμναστική-Ευρωπαϊκό-Αύριο οι τελικοί με τη συμμετοχή τεσσάρων Ελλήνων




Ημέρα γιορτής είναι η αυριανή για την ελληνική γυμναστική καθώς τρεις αθλητές και μια αθλήτρια μας έχουν προκριθεί σε τελικούς του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ενόργανης, που διεξάγεται στο Μιλάνο...

Ο Δημοσθένης Ταμπάκος θα αγωνιστεί στους κρίκους, ο Βλάσης Μάρας στο μονόζυγο, ο Λευτέρης Κοσμίδης στο έδαφος και η Βασιλική Μιλλούση στο δοκό ισορροπίας. Μάλιστα, ο Κοσμίδης κιαι η Μιλλούση έχουν πάρει το εισιτήριο με την υψηλότερη βαθμολογία.

"Το επίπεδο του αγώνα είναι υψηλό. Οι αθλητές προσαρμόζονται στον καινούριο κώδικα. Είναι σίγουρα πιο δύσκολα αλλά το ίδιο ισχύει για όλους. Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια μου. Βέβαια, έγινε ένα λάθος στην αξιολόγηση του προγράμματος μου, κάτι που ελπίζω να διορθωθεί στον τελικό. Θα προσπαθήσω αύριο να εκτελέσω καλύτερα το πρόγραμμα", δήλωσε ο Δημοσθένης Ταμπάκος, ο οποίος στο Μιλάνο συμπλήρωσε τις οκτώ συμμετοχές σε ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Ο χρυσός Ολυμπιονίκης της Αθήνας βαθμολογήθηκε με 15,125 και πέρασε ως 7ος.

Οι σπουδές στο Πανεπιστήμιο έχουν προτεραιότητα αυτή τη χρονιά για τον Βλάση Μάρα αλλά, παρόλα αυτά προκρίθηκε στον τελικό ως 2ος (15,625). "Θα αγωνιστώ με οδηγό την εμπειρία. Βασικότεροι μου αντίπαλοι είναι ο Ιταλός, Ιγκόρ Κασίνα και ο Ολλανδός, Επκε Ζόντερλαντ", υπογράμμισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής του μονόζυγου.

Τις καλές εμφανίσεις στις διεθνείς διοργανώσεις συνέχισε και στο στάδιο "Μεντιολάνουμ" ο Λευτέρης Κοσμίδης. Ο μαθητής της Γ' Λυκείου πήρε το εισιτήριο με την υψηλότερη βαθμολογία (15,575) για τον τελικό του εδάφους. "Δεν έχω άγχος. Είμαι καλά. Σε ένα τελικό όλα είναι ανοιχτά. Και μόνο η πρόκριση σε έναν τελικό αποτελεί επιτυχία. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο", τόνισε ο πρωταθλητής Ευρώπης στους έφηβους.




Δεν υπάρχουν σχόλια: