Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

...έχει γίνει αντιληπτό πως κάποιοι στην πολιτική χρησιμοποιούν τα αξιώματά τους ... για να κάνουν μπίζνες με το Δημόσιο...


Έτοιμος για ...καλλιστεία ηθικής ο Δούκας!
Άλλοι κλέβουν στη ΝΔ, είπε κάνοντας αντεπίθεση σε όσους τον θέλουν εκτός ψηφοδελτίων...
Ρουκέτες εξαπέλυσε απόψε ο πρώην υφυπουργός Πέτρος Δούκας μιλώντας σε εκδήλωση της Παναθηναϊκής Οργάνωσης Γυναικών στη Βούλα. Οι ρουκέτες στρέφονταν προς το εσωτερικό της ΝΔ και κυρίως προς την πλευρά εκείνων που ζητούν να μην συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο στις ερχόμενες εκλογές λόγω εμπλοκής του στην υπόθεση του Βατοπεδίου. Το νόημα όσων είπε ήταν ότι ...άλλοι κλέβουν μέσα στη ΝΔ!
Είπε συγκεκριμένα πως «έχει γίνει αντιληπτό πως κάποιοι στην πολιτική χρησιμοποιούν τα αξιώματά τους για να βολέψουν τις γυναίκες τους (ή τους άνδρες τους), τις αδελφές τους, τα παιδιά τους, τα σόγια τους, για να κάνουν μπίζνες με το Δημόσιο. Να ξεκαθαρίσω πως...δεν έχω διορίσει, δεν έχω καν προσπαθήσει να βολέψω κανέναν από το σόϊ μου. Κανένας στο σόϊ μου δεν έχει ωφεληθεί ούτε κατά ένα ευρώ από την παρουσία μου στο Δημόσιο. Ούτε η γυναίκα μου, ούτε η αδελφή μου, ούτε τα παιδιά μου, ούτε κανένας μπάρμπας μου, ούτε κουμπάρος. Ούτε διορισμός, ούτε μισό ευρώ από μπίζνες. Ούτε από μπίζνες και προμήθειες από τον δημόσιο τομέα, ούτε από μπίζνες στον ιδιωτικό τομέα χάρις στη θέση μου. Ούτε μπήκα στην πολιτική άφραγκος μπας και αποκατασταθώ. Ούτε η περιουσία μου αυξήθηκε, έστω κατά μισό ευρώ όσο είμαι στην πολιτική. Αντίθετα. Έχει μειωθεί σημαντικά. Όποιος θέλει να κάνουμε καλλιστεία ηθικής εδώ είμαι...»
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: