Αλεξανδρούπολη
Έτοιμος είναι ο φράχτης για την αποτροπή εισόδου των παράνομων μεταναστών στον Έβρο. Οι εργασίες κατασκευής του φράχτη ολοκληρώθηκαν το Σάββατο και απομένει πλέον η διαδικασία παραλαβής του έργου από τις υπηρεσίες του υπουργείου Δημόσιας Τάξης.
«Μετά από συντονισμένες προσπάθειες της εταιρίας μας, ΔΑΓΡΕΣ Α.Τ.Ε., αναδόχου του έργου, και της Διευθύνουσας Υπηρεσίας ολοκληρώθηκε η κατασκευή ενός σημαντικού και ιδιαίτερου ως προς την κατασκευή έργου, με εντυπωσιακά αποτελέσματα ανταπόκρισης στους λόγους κατασκευής του» ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της κατασκευάστριας εταιρείας, Πέτρος Δαγρές.
Όπως είπε, το έργο συνολικού μήκους 10.365 μέτρων, εκτείνεται σε όλο το μήκος των χερσαίων συνόρων, από το φυλάκιο των Καστανέων έως τον ποταμό Έβρο, ενώ το ύψος του εμποδίου είναι τέσσερα μέτρα και θεωρείται ανυπέρβλητο χωρίς μηχανικά μέσα.
Όπως σημείωσε ο πρόεδρος της κατασκευάστριας εταιρείας, η καθυστέρηση εκτέλεσης του έργου οφείλεται στις δυσχερείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στην περιοχή κατά τους χειμερινούς μήνες, αλλά και στην οριστικοποίηση της χάραξης, που τελικά ολοκληρώθηκε στις 3 Μαΐου. Μέχρι τη στιγμή εκείνη δεν μπορούσαν να εκτελεστούν εργασίες, καθώς απαιτείτο να γίνουν διορθωτικές παρεμβάσεις στο δίκτυο οπτικών ινών, η κατασκευή του οποίου είχε προηγηθεί.
Το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 5.500.000 ευρώ, άρχισε να εκτελείται στις 5 Μαΐου, κόστισε 3.160.000 ευρώ, όσο η αρχική σύμβαση, χωρίς καμία υπέρβαση και ολοκληρώθηκε στις 15 Δεκεμβρίου, ανέφερε ο κ. Δαγρές.
«Μετά από συντονισμένες προσπάθειες της εταιρίας μας, ΔΑΓΡΕΣ Α.Τ.Ε., αναδόχου του έργου, και της Διευθύνουσας Υπηρεσίας ολοκληρώθηκε η κατασκευή ενός σημαντικού και ιδιαίτερου ως προς την κατασκευή έργου, με εντυπωσιακά αποτελέσματα ανταπόκρισης στους λόγους κατασκευής του» ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της κατασκευάστριας εταιρείας, Πέτρος Δαγρές.
Όπως είπε, το έργο συνολικού μήκους 10.365 μέτρων, εκτείνεται σε όλο το μήκος των χερσαίων συνόρων, από το φυλάκιο των Καστανέων έως τον ποταμό Έβρο, ενώ το ύψος του εμποδίου είναι τέσσερα μέτρα και θεωρείται ανυπέρβλητο χωρίς μηχανικά μέσα.
Όπως σημείωσε ο πρόεδρος της κατασκευάστριας εταιρείας, η καθυστέρηση εκτέλεσης του έργου οφείλεται στις δυσχερείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στην περιοχή κατά τους χειμερινούς μήνες, αλλά και στην οριστικοποίηση της χάραξης, που τελικά ολοκληρώθηκε στις 3 Μαΐου. Μέχρι τη στιγμή εκείνη δεν μπορούσαν να εκτελεστούν εργασίες, καθώς απαιτείτο να γίνουν διορθωτικές παρεμβάσεις στο δίκτυο οπτικών ινών, η κατασκευή του οποίου είχε προηγηθεί.
Το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 5.500.000 ευρώ, άρχισε να εκτελείται στις 5 Μαΐου, κόστισε 3.160.000 ευρώ, όσο η αρχική σύμβαση, χωρίς καμία υπέρβαση και ολοκληρώθηκε στις 15 Δεκεμβρίου, ανέφερε ο κ. Δαγρές.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου