Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Υπενθύμιση παλαιότερων δηλώσεων Βολές ΣΥΡΙΖΑ κατά της υποψηφιότητας Κρανιδιώτη


Βολές ΣΥΡΙΖΑ κατά της υποψηφιότητας Κρανιδιώτη
  (Φωτογραφία:  ΑΠΕ 

Αθήνα
Έντονη είναι η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ στην προαναγγελία του Φαήλου Κρανιδιώτη ότι θα είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής της ΝΔ. Ο ίδιος δήλωσε ότι το ΠΑΣΟΚ και η Αριστερά προσπαθούν με ύπουλο και αλήτικο τρόπο να ταυτίσουν με την ακροδεξιά πατριωτικές φωνές όπως η δική του. Σε απάντηση, ο ΣΥΡΙΖΑ θύμισε παλαιότερες δηλώσεις του συμβούλου του πρωθυπουργού, για να σημειώσει ότι «ο κ. Σαμαράς είναι επικεφαλής της ακροδεξιάς δράκας που διοικεί τη ΝΔ».

Μιλώντας στο Mega το πρωί της Κυριακής και κληθείς να σχολιάσει το γεγονός ότι το ΠΑΣΟΚ έχει θέσει θέμα για την υποψηφιότητά του για το Ευρωκοινοβούλιο, ο Φαήλος Κρανιδιώτης δήλωσε: «Πρόκειται για ευσεβείς ποθους κάποιων. Είναι απαράδεκτες παρεμβάσεις, που δεν θα έχουν καμία τύχη. Η επιλογή των υποψηφίων είναι εσωτερική υπόθεση των κομμάτων, όπως ανακοίνωσε και ο Σ.Κεδίκογλου».

Ο Φ.Κρανιδιώτης υποστήριξε ότι η υποψηφιότητά του έχει σχεδόν «κλειδώσει», λέγοντας: «Έχουμε συζητήσει [με τον πρωθυπουργό] και εγώ ξέρω ότι θα είμαι [υποψήφιος]».

Ερωτηθείς εάν επηρρεάζουν την υποψηφιότητά του οι αποκαλύψεις με τον Τ.Μπαλτάκο, είπε: «Δεν με αφορούν οι αποκαλύψεις για τον κ. Μπαλτάκο. Κάποιοι, στο ΠΑΣΟΚ και στην Αριστερά, θέλουν να ταυτίζουν με την Χρυσή Αυγή, ή τον φασισμό ή την ακροδεξιά οποιαδήποτε πατριωτική φωνή, οποιονδήποτε δεν είναι σαν τα μούτρα τους. Εγώ ό,τι κάνω το κάνω δημοσίως».

Τόνισε, ακόμη, ότι «με ύπουλο και αλήτικο τρόπο» διενεργείται αυτή η προσπάθεια χειραγώγησης των αποφάσεων ενός κόμματος από το ΠΑΣΟΚ και την Αριστερά και επισήμανε: «Δεν θα μας δώσουν αυτοί πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων».

Σε απάντηση της τοποθέτησης Κρανιδιώτη, ο ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία υπενθυμίζει παλαιότερη τοποθέτηση του συμβούλου του πρωθυπουργού από το Facebook:

«"Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις "σφαίρες" μου για τον αληθινό αντίπαλο". "Το σκυλολόϊ του ΣΥΡΙΖΑ, των αντεξουσιαστών και τ' αρ...α μου τα δυο, μου επιτίθενται με μίσος γιατί δεν βρίζω, γιατί απευθύνομαι στην βάση της ΧΑ, γιατί δηλώνω και είμαι Εθνικιστής, γιατί δεν νοιώθω ΚΑΝΕΝΑ δέος για όλους αυτούς τους μ...ες".

»Αυτός ο άνθρωπος, σύμβουλος του πρωθυπουργού, ανακοίνωσε  σήμερα στο Μega πως θα είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής με την ΝΔ. Κι ύστερα ψάχνουμε να βρούμε αν ο Μπαλτάκος ήταν ο μοναδικός ακροδεξιός στο περιβάλλον Σαμαρά. Στην πραγματικότητα ο κ. Σαμαράς είναι ο επικεφαλής της ακροδεξιάς δράκας που διοικεί την ΝΔ».
Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: