Θα προτείνει την ίδρυση Λιμενικού Ταμείου Πειραιά (ΛΤΠ), ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου ειδικού σκοπού. Το ΛΤΠ θα...
ανήκει κατά 100% στο Δήμο Πειραιά, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο το δημόσιο χαρακτήρα του Λιμανιού .
Στην διατήρηση του δημοσίου χαρακτήρα του λιμανιού του Πειραιά κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα γιατί μόνο έτσι θα καταστεί μοχλός ανάπτυξης τόσο της εθνικής οσο και της πειραϊκής οικονομίας, διατηρώντας και δημιουργώντας θέσεις εργασίας, επιμένει ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης.
Την ολοκληρωμένη πρότασή του για το λιμάνι, ο Γιάννης Μώραλης θα την παρουσιάσει στις 7 Οκτωβρίου στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Βάσει αυτής θα προτείνει την ίδρυση Λιμενικού Ταμείου Πειραιά (ΛΤΠ), ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου ειδικού σκοπού. Το ΛΤΠ θα ανήκει κατά 100% στο Δήμο Πειραιά, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο το δημόσιο χαρακτήρα του Λιμανιού. Με την ίδρυση ΛΤΠ, από το Δήμο Πειραιά, θα συναφθεί Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του ΛΤΠ σύμφωνα με την οποία θα παραχωρείται στο ΛΤΠ η διαχείριση της χερσαίας ζώνης στο πλαίσιο των γεωγραφικών ορίων του Δήμου. Η ζώνη αυτή περιλαμβάνει το επιβατικό λιμάνι του Πειραιά, δηλαδή την ακτοπλοΐα και την κρουαζιέρα.
Κατά τον Γ.Μώραλη τα πλεονεκτήματα της πρότασής του είναι:
- Είναι σύμφωνη με το υφιστάμενο πλαίσιο λειτουργίας των λιμενικών υποδομών στην Ελλάδα και το θεσμικό πλαίσιο για τον Καλλικράτη.
- Διασφαλίζεται η ενίσχυση των υποδομών κρουαζιέρας αλλά και η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών.
- Διαμορφώνεται ένα ξεκάθαρο πλαίσιο αξιοποίησης του λιμανιού προς όφελος της πόλης.
- Μπορούν να αναπτυχθούν δράσεις ευρύτερου τουριστικού, πολιτιστικού ή κοινωνικού σκοπού με στόχο ο αναπτυξιακός σχεδιασμός του Πειραιά να συνδεθεί με την αξιοποίηση του θαλάσσιου μετώπου.
- Ενισχύεται ο ρόλος του Δήμου και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο Λιμάνι με αποτέλεσμα την αύξηση της αυτονομίας του...
ΧΡ.ΠΑΠ.
efsyn.gr
ανήκει κατά 100% στο Δήμο Πειραιά, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο το δημόσιο χαρακτήρα του Λιμανιού .
Στην διατήρηση του δημοσίου χαρακτήρα του λιμανιού του Πειραιά κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα γιατί μόνο έτσι θα καταστεί μοχλός ανάπτυξης τόσο της εθνικής οσο και της πειραϊκής οικονομίας, διατηρώντας και δημιουργώντας θέσεις εργασίας, επιμένει ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης.
Την ολοκληρωμένη πρότασή του για το λιμάνι, ο Γιάννης Μώραλης θα την παρουσιάσει στις 7 Οκτωβρίου στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Βάσει αυτής θα προτείνει την ίδρυση Λιμενικού Ταμείου Πειραιά (ΛΤΠ), ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου ειδικού σκοπού. Το ΛΤΠ θα ανήκει κατά 100% στο Δήμο Πειραιά, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο το δημόσιο χαρακτήρα του Λιμανιού. Με την ίδρυση ΛΤΠ, από το Δήμο Πειραιά, θα συναφθεί Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του ΛΤΠ σύμφωνα με την οποία θα παραχωρείται στο ΛΤΠ η διαχείριση της χερσαίας ζώνης στο πλαίσιο των γεωγραφικών ορίων του Δήμου. Η ζώνη αυτή περιλαμβάνει το επιβατικό λιμάνι του Πειραιά, δηλαδή την ακτοπλοΐα και την κρουαζιέρα.
Κατά τον Γ.Μώραλη τα πλεονεκτήματα της πρότασής του είναι:
- Είναι σύμφωνη με το υφιστάμενο πλαίσιο λειτουργίας των λιμενικών υποδομών στην Ελλάδα και το θεσμικό πλαίσιο για τον Καλλικράτη.
- Διασφαλίζεται η ενίσχυση των υποδομών κρουαζιέρας αλλά και η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών.
- Διαμορφώνεται ένα ξεκάθαρο πλαίσιο αξιοποίησης του λιμανιού προς όφελος της πόλης.
- Μπορούν να αναπτυχθούν δράσεις ευρύτερου τουριστικού, πολιτιστικού ή κοινωνικού σκοπού με στόχο ο αναπτυξιακός σχεδιασμός του Πειραιά να συνδεθεί με την αξιοποίηση του θαλάσσιου μετώπου.
- Ενισχύεται ο ρόλος του Δήμου και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο Λιμάνι με αποτέλεσμα την αύξηση της αυτονομίας του...
ΧΡ.ΠΑΠ.
efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου