Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Αιχμές για την απραξία... Σίλβα: Εγώ είμαι ο υπεύθυνος για αυτή την ήττα


Σίλβα: Εγώ είμαι ο υπεύθυνος για αυτή την ήττα
Αθήνα
Ευθύνες στον ίδιο αλλά και στους παράγοντες του ελληνικού ποδοσφαίρου έριξε ο Μάρκο Σίλβα για την εικόνα και την ήττα του Ολυμπιακού. Ο Πορτογάλος τεχνικός άφησε αιχμές για το γεγονός ότι η ομάδα του έμεινε σε αγωνιστική απραξία για έναν μήνα ώστε να αγωνιστεί στον τελικό του Κυπέλλου, προσθέτοντας ωστόσο ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης αναλογεί σε εκείνον.

Αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου:


«Αρχικά θα ήθελα να αναφερθώ στους φιλάθλους μας και να τους πως ότι είναι απόλυτα κατανοητό να νιώθουν απογοήτευση. Το ίδιο κλίμα υπάρχει και στα αποδυτήρια. Νομίζω ότι αυτός ο μεγάλος σύλλογος δεν άξιζε να χάσει τον τελικό.

Οποιοσδήποτε ασχολείται με το ποδόσφαιρο και γνωρίζει ποια είναι η καθημερινότητα μιας ομάδας, αναγνωρίζει ότι ο Ολυμπιακός σήμερα δεν θα μπορούσε να βρίσκεται σε καλύτερη αγωνιστική κατάσταση. Η ομάδα δεν ήταν όσο φρέσκια χρειαζόταν για να παίξει αυτό το ματς.

Όποιος παίρνει αυτές τις αποφάσεις για το ελληνικό ποδόσφαιρο και πιστεύει ότι είναι φυσιολογικό για μια ομάδα να τελειώνει το πρωτάθλημα στις 17 Απριλίου και ένα μήνα μετά να παίζει τελικό Κυπέλλου, τότε κάνει κακό στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν είναι δικαιολογία. Το ίδιο θα έλεγα και αν κερδίζαμε. Αυτό δεν πρέπει να ξανασυμβεί.

Εμείς τον τελευταίο μήνα δεν παίξαμε επίσημο ματς. Ο αντίπαλός μας παίζει στα πλέι-οφ και είναι σαφώς σε καλύτερη κατάσταση. Ήταν φυσιολογικό η ΑΕΚ να έχει καλύτερο ρυθμό από εμάς. Δεν γνωρίζω ποιος είναι υπεύθυνος για αυτό και δεν θέλω να μάθω, όμως σήμερα εμείς δεν ήμασταν στο επίπεδο που θα θέλαμε για να παίξουμε έναν τελικό. Δείξαμε κακή αγωνιστική εικόνα και δεν κάναμε στο γήπεδο αυτά που συνηθίζουμε να κάνουμε.

Εγώ πάντως δεν πρόκειται να κρυφτώ. Έχω πει ότι όταν η ομάδα κερδίζει, είναι πολλοί οι υπεύθυνοι. Όταν χάνει ο μεγαλύτερος υπεύθυνος είναι ο προπονητής. Εγώ είμαι ο υπεύθυνος για αυτή την ήττα. Ακόμη κι έτσι δεν θα άλλαζα κάτι ούτε στην τακτική, ούτε σε σχέση με τους παίκτες που επέλεξα. Δεν θα έπαιρνα διαφορετικές αποφάσεις. Παίζει όποιος είναι πιο έτοιμος και σε καλύτερη κατάσταση».

Ρομπέρτο:

«Είναι ένας τελικός και πρέπει να προετοιμάζεσαι με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Υπήρχαν ιδιαίτερες συνθήκες, όπως και ότι έγινε χωρίς κόσμο μας επηρέασε», ανέφερε αρχικά ο γκολκίπερ του Ολυμπιακού στην κάμερα της Nova.

Στη συνέχεια ο Ρομπέρτο ρωτήθηκε για το πόσο τους επηρέασε η διακοπή: «Ήταν πάρα πολύ δύσκολο. Όλοι οι ποδοσφαιριστές επηρεαστήκαμε. Είναι δύσκολο να προετοιμάζεσαι όταν σου λένε μια ημερομηνία και μετά την αλλάζουν. Εμένα προσωπικά με επηρέασε πάρα πολύ».

Σάββας Θεοδωρίδης
«Αφιερώνω το κύπελλο αυτό στον κύριο Κοντονή και τον καλώ να ανοίξει την τηλεόρασή του αυτήν την εβδομάδα για να δει τέσσερις μεγάλους τελικούς σε όλη την Ευρώπη. Να δει πώς γίνονται πραγματικά οι τελικοί. Για εμάς δεν σημαίνει τίποτα η ήττα, χάσαμε ένα κύπελλο-παρωδία. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, το τονίζω μόνο στους ποδοσφαιριστές και κανέναν άλλον. Συγχαρητήρια και στα δικά μου τα παιδιά που σήμερα δεν είχαν καλή εικόνα. Εγώ τα λέω αυτά, δεν κρύβομαι» τόνισε μεταξύ άλλων.
Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: