____________________________________________________________________________________________
Καταλαβαίνουμε την αγωνία του κ. Χ. Βερελή και την προσπάθειά του να εμποδίσει τυχόν δημοσιεύματα σε βάρος του, όπως αυτή εκφράζεται στην επιστολή που μας έστειλε χθες και δημοσιεύσαμε εδώ: http://www.antinews.gr/?p=6498. Όπως επισημαίνει και η σημερινή «Ε» παραφράζοντας ακόμα και τα γραφόμενα από την ίδια, ανακάλυψε συνωμοσίες, απαίτησε ο ανακριτής της υπόθεσης να γίνει δηλωσίας, όμως για το επίμαχο έργο που κατακυρώθηκε επί υπουργίας του από τον ΟΣΕ… τσιμουδιά.
Πολύ φοβούμεθα όμως ότι θα αποτελέσει ένα από τα πρόσωπα στα οποία θα επικεντρωθεί η προεκλογική καμπάνια της ΝΔ όταν θα πλησιάζουμε στην τελική ευθεία για την 7η Ιουνίου. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, υπάρχει ολοκληρωμένος φάκελος ο οποίος μένει στο συρτάρι για να βγει την κρίσιμη ώρα. Μάλιστα ο πρωθυπουργός δέχεται εισηγήσεις να πάρει πάνω του το εγχείρημα, προκειμένου να αποκτήσει βάρος η προσπάθεια η υπενθύμιση της πολιτικής κληρονομιάς του «εκσυγχρονισμού».
Οι υπουργοί του όμως φαίνεται πως δεν παίρνουν «γραμμή» από το Μαξίμου. Έτσι «ο Κ. Χατζηδάκης, ο υπουργός Μεταφορών που αντικατέστησε τον κ. Λιάπη, διαχειριζόμενος τη «σύμβαση -τρένο», αντί απολογισμού μας ζητά να προτείνουμε λύση για την ακύρωση της σύμβασης και μάλιστα αζημίως!». Ενώ ο νυν υπουργός Μεταφορών, Ευρ. Στυλιανίδης, μετά τη χθεσινή συνεδρίαση της κυβερνητικής επιτροπής, επέλεξε να αναλύσει το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ.
Για να θυμηθούμε όμως και την υπόθεση Γερμανός ιδού μια παλαιότερη απόφαση του κ. Βερελή ως υπουργού Μεταφορών & Επικοινωνιών με την οποία διορίζει στην θέση του προέδρου του ΟΤΕ, τον κ. Ν. Μανασή. Όπως ο ίδιος ο κ. Βερελής αποκάλυψε προσφάτως στην Βουλή ήταν ο κ. Μανασής που του είχε προτείνει δυο φορές την εξαγορά της «Γερμανός», αλλά εκείνος δεν δέχθηκε. Δεν τον έστειλε όμως, ως όφειλε, σπίτι του.
Μιλάμε φυσικά για τον ΟΤΕ της Siemens και της Intracom, όπου επί θητείας του κ. Βερελή «οργίασαν η κακοδιαχείριση, η κλεψιά και οι αμαρτωλές συμφωνίες, χάριν της βαλκανικής επέκτασης του Οργανισμού…» («Ε»). Ο κ. Βερελής όμως πάλι δεν είδε τίποτα, ούτε έστειλε κανέναν σπίτι του. Οι εφημερίδες που τα έγραφαν τότε αλλότρια συμφέροντα εξυπηρετούσαν ασφαλώς, ενώ η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έκανε μόνο το καθήκον της. Ο ΑΚΤΩΡ, η Ελληνική Τεχνοδομική, το δίδυμο ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ και οι S&Ρ-ΑΒΑΞ πήραν με αδιάβλητες διαδικασίες τις προμήθειες στον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ, όπως και η INTRASOFT στα ΕΛΤΑ και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, που κι αυτά ήταν τότε υπο την εποπτεία του υπουργείου Μεταφορών.
Και σήμερα το συγκρότημα Λαμπράκη και Μπόμπολα, το MEGA και τα άλλα μη διαπλεκόμενα ΜΜΕ κάνουν αντικειμενικά το δημοσιογραφικό καθήκον τους όταν στηρίζουν τον κ. Βερελή και τους εκσυγχρονιστές του ΠΑΣΟΚ που πελεκάνε καθημερινά την καρέκλα του κακομοίρη του ΓΑΠ.
Ναι! Και αν βάλουμε στην γιαγιά μου καρούλια θα γίνει πατίνι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου