«Η απόφαση θα επιδοθεί στους τελωνειακούς υπαλλήλους, οι οποίοι από την Κυριακή οφείλουν να επιστρέψουν στις υπηρεσίες τους», ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών.
Τα ξημερώματα της Παρασκευής, οι τελωνειακοί ξεκίνησαν τρεις νέες 48ωρες απεργίες. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας εκπρόσωποί τους συναντήθηκαν με τον πουργό Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, αλλά δεν υπήρξε αποτέλεσμα, καθώς οι τελωνειακοί παρέμεναν αμετακίνητοι για τις κινητοποιήσεις τους.
Η απεργία έσπασε στη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη, όπου γίνεται κανονικά ο εφοδιασμός της αγοράς με καύσιμα.
Μάλιστα, στη Θεσσαλονίκη έσπευσαν αρκετοί βυτιοφορείς από την Αττική, την Πελοπόννησο και τη νησιωτική Ελλάδα. Εκατοντάδες βυτιοφόρα έχουν συγκεντρωθεί στο χώρο των διυλιστηρίων των Ελληνικών Πετρελαίων (ΕΛΠΕ) στην περιοχή της Νέας Ιωνίας.
Στην Αττική, τα περισσότερα από τα μισά πρατήρια έχουν ξεμείνει από αμόλυβδη, ενώ εξαντλούνται και τα αποθέματα της σούπερ αμόλυβδης, η οποία πωλείται σε τιμές πάνω και από 1,6 ευρώ.
«Τα Επιμελητήρια με το συντονιστικό τους όργανο, την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος, δεν θα μείνουν θεατές ενώπιον της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί από την απεργία των τελωνειακών και για το λόγο αυτό εξετάζεται η άμεση δικαστική διεκδίκηση του χαρακτηρισμού της απεργίας αυτής ως παράνομης και καταχρηστικής, εφόσον μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας δεν δοθεί λύση», δήλωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Γ. Κασιμάτης. Παράλληλα, επισήμανε ότι ο κλάδος των τελωνειακών με μοναδικό αίτημα να μη μειωθούν οι αποδοχές του, ταλαιπωρεί την αγορά κι επιδεινώνει την κατάσταση σε καιρούς χαλεπούς.
nooz.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου