Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Αιχμές Φασούλα για Μίχα


Αιχμές κατά του Γιάννη Μίχα διατύπωσε ο Παναγιώτης Φασούλας, για την εκλογική μάχη στο Δήμο Πειραιά και την Περιφέρεια Αττικής. «Είναι αντρικό να στηρίζεις έναν άνθρωπο ο οποίος βγαίνει παντού και προσπαθεί να σε κόψει από παντού; Είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό αυτό; Προφανώς, αυτό το χαρακτηριστικό δεν είναι. Στην πολιτική κινούμαι κι από το συναίσθημα. Δεν είναι δυνατό να ξεπεράσω να προσωπικά μου συναισθήματα, όταν κάποιος με κόβει από παντού, εγώ να λέω ``σε στηρίζω`` γιατί είναι τουλάχιστον υποκριτικό». Ο κ. Φασούλας μιλώντας στο ραδιοσταθμό "Real fm" υποστήριξε ότι ο κ. Μίχας δεν επιθυμεί να συνεργαστεί μαζί του, δεν έχει ενημερωθεί για τα θέματα του Δήμου από τον ίδιο σε αντίθεση με τους κ.κ. Μιχαλολιάκο και Μαντούβαλο, ενώ σημείωσε ακόμη: «Την επόμενη μέρα, της ανακοίνωσης της υποψηφιότητας Μίχα και Σγουρού δέχθηκα μία επίσκεψη στο γραφείο μου από τον υποψήφιο περιφερειάρχη, τον Γιάννη τον Σγουρό, και τον Γιάννη τον Μίχα, ως υποψήφιο δήμαρχο Πειραιά πλέον, και μπροστά στις κάμερες μου ζητήθηκε από τον Γιάννη τον Σγουρό να είμαι υποψήφιος μαζί του στην αντιπεριφέρεια (...).

Θεώρησα ότι μπορώ να πω ναι (...). Έτσι, δέχθηκα εγώ, έτσι κι ο Γιάννης ο Μίχας δεν είχε καμία αντίρρηση (...). Από εκεί και πέρα, πληροφορήθηκα κι εγώ ότι υπήρξε μία σειρά επαφών και στην κεντρική ηγεσία του κόμματος και παντού που τίθεται εν αμφιβόλω η δική μου συμμετοχή στην περιφέρεια του Πειραιά. Έτσι πληροφορήθηκα από στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Η ενότητα χρειάζεται δύο για να επιτευχθεί. Σ’αυτή την περίπτωση δεν την είχαμε, λοιπόν, αυτή τη θέληση από την άλλη πλευρά. Εγώ συνεχίζω να λεω ότι πράγματι δεν είναι θέμα θέσης για μένα. Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω ποιος είναι ο λόγος του εξοστρακισμού μου και της εξορίας μου από τον Πειραιά. Φοβάται κάτι κάποιος;»



Δεν υπάρχουν σχόλια: