Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Αποχωρεί και ο Σπ. Βούγιας!


Εκτός ψηφοδελτίων ΠΑΣΟΚ ο Βούγιας!Ότι δεν θα είναι υποψήφιος στις επικείμενες εθνικές εκλογές ανακοίνωσε σήμερα ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Σπύρος Βούγιας.

Όπως αναφέρει ο ίδιος στην ανακοίνωσή του: «Ενημέρωσα τον νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελο Βενιζέλο για την απόφασή μου να μην είμαι υποψήφιος βουλευτής στις επερχόμενες εθνικές εκλογές.

Οι βασικοί λόγοι σχετίζονται με τις δραματικές συνέπειες της ολικής (οικονομικής, κοινωνικής, πολιτισμικής και ηθικής) κρίσης ταυτότητας που βιώνει η Ελληνική κοινωνία αλλά και τη γενικευμένη αμφισβήτηση του ευρύτερου πολιτικού συστήματος (κυβέρνηση, αντιπολίτευση, συνδικάτα, τοπική αυτοδιοίκηση, ΜΜΕ).

Ειδικότερα αναφέρομαι στη συνεχή απαξίωση και τη συλλήβδην ενοχοποίηση όλων των πολιτικών, καθώς και στον παραλογισμό, το λαϊκισμό και τη δημαγωγία που χαρακτηρίζουν το δημόσιο διάλογο και ακυρώνουν το νόημα της δημοκρατίας αλλά και της ίδιας της πολιτικής.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ρόλος των βουλευτών είναι σήμερα εξ΄αρχής εξασθενημένος, οι αποφάσεις που καλούνται να λάβουν συχνά προδιαγεγραμμένες και υπό πίεση, ενώ έχει διαρραγεί η σχέση εμπιστοσύνης και η αξιοπιστία τους στη συνείδηση των πολιτών και κυρίως των νέων ανθρώπων.

Μέσα σ΄αυτές τις συνθήκες αισθάνομαι την προσωπική ανάγκη να επαναπροσδιορίσω την ουσιαστική και πάντως μη-επαγγελματική σχέση μου με την πολιτική, με την πόλη και τη δουλειά μου। Να επανεκτιμήσω πιο αντικειμενικά την όποια προσφορά μου, όπως και τα λάθη και τις παραλείψεις μου. Να κατανοήσω και να αποκαταστήσω, όσο αυτό είναι δυνατό, τη σχέση και την επαφή με τους συμπολίτες μου. Να συμβάλω, όσο μπορώ, στην αποκατάσταση του ρήγματος που έχει δημιουργηθεί, χωρίς να καλύπτομαι από την απόσταση και τη θεσμική προστασία της θέσης του βουλευτή.»
http://papaioannou

Δεν υπάρχουν σχόλια: