Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Λίστα Λαγκάρντ: Οι εξαδέλφες Παπακωνσταντίνου αρνούνται να καταθέσουν στην Προανακριτική



Οι δύο εξαδέλφες του πρώην υπουργού Οικονομικών αρνήθηκαν να καταθέσουν στην Προανακριτική, επικαλούμενες ότι κατέθεσαν ως ύποπτες στους οικονομικούς εισαγγελείς
Την άρνησή τους να καταθέσουν στην Προανακριτική Επιτροπή που διερευνά την υπόθεση της ''λίστας Λαγκάρντ'' γνωστοποίησαν, με γραπτές δηλώσεις τους, οι δύο ξαδέλφες του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου, Ελένη και Μαρίνα Παπακωνσταντίνου, καθώς όπως υποστηρίζουν, η εκ νέου κλήτευσή τους ''στηρίζεται σε εσφαλμένη προϋπόθεση''.
Στις δηλώσεις τους, τις οποίες υπογράφει ο πληρεξούσιος δικηγόρος τους Γιώργος Στεφανάκης, οι δύο εξαδέλφες του πρώην υπουργού Οικονομικών, επικαλούμενες και τον σχετικό νόμο, αιτιολογούν την απόφασή τους να μην προσέλθουν στην Προανακριτική, υποστηρίζοντας χαρακτηριστικά:
''Η νόμιμη άρνησή μου να καταθέσω δεν απορρέει από τον συγγενικό μου δεσμό με τον Γ. Παπακωνσταντίνου. Απορρέει από το γεγονός ότι έχω κληθεί και καταθέσει κι εγώ ως ύποπτη από τους Οικονομικούς εισαγγελείς''.
Η Ελένη και Μαρίνα Παπακωνσταντίνου, σε δύο πανομοιότυπες δηλώσεις, αφού εκφράζουν τον απόλυτο σεβασμό τους προς το Εθνικό Κοινοβούλιο και τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες σημειώνουν ότι και ο πατέρας τους Μιχαήλ Παπακωνσταντίνου ''διάνυσε ουσιαστικά τη ζωή του ως κοινοβουλευτικός άνδρας, υπηρετώντας με συνέπεια τις αρχές του κοινοβουλευτισμού, ακόμα και σε δύσκολες στιγμές''.
''Εν τούτοις, από σειρά ατυχών συμπτώσεων, εμφανίζομαι ως ύποπτη τέλεσης αξιόποινων πράξεων. Οι υποψίες είναι αβάσιμες. Για τις πράξεις αυτές έχω ήδη κληθεί και εξεταστεί ως ύποπτη, από τους Οικονομικούς Εισαγγελείς.
Οι πράξεις επί των οποίων με καλείτε να εξετασθώ ως μάρτυρας εμπεριέχονται στις πράξεις για τις οποίες εξετάσθηκα. Η ελεύθερη εκτίμηση κάθε απάντησής μου δυνατόν, θεωρητικώς, να δώσει λαβή κατηγορίας εναντίον μου. Έτσι δικαιούμαι να μην απαντήσω στις ερωτήσεις σας'' καταλήγουν.
Στην Προανακριτική έχουν κληθεί να καταθέσουν, αύριο, οι σύζυγοι της Μαρίνας και Ελένης Παπακωνσταντίνου, Ανδρέας Ρωσσώνης και Συμεών Συκιαρίδης οι οποίοι αναμένεται να τηρήσουν την ίδια στάση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: