Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Από το "Κάτω Παρτάλι" στο Χαϊδάρι...


Πάει για υποψήφιος δήμαρχος ο Τάσος Χαλκιάς...

Την υποψηφιότητά του για Δήμαρχος Χαϊδαρίου ανακοίνωσε ο ηθοποιός Τάσος Χαλκιάς, κατά τη διάρκεια...
συνέντευξης του στον ΑΝΤ1.Ο δημοφιλής ηθοποιός δήλωσε σήμερα ότι το θέμα σχετικά με την οριστικοποίηση της υποψηφιότητάς του ξεκαθάρισε αργά χθες το βράδυ και μίλησε για την απόφασή να κατέβει στον αυτοδιοικητικό εκλογικό στίβο:
«Έχω δεχτεί πολλές φορές στο παρελθόν προτάσεις να κατέβω στην πολιτική, όμως τώρα χτυπάς μια χορδή που είναι πολύ επίκαιρη. Επειδή πρόσφατα έχω δεχτεί κρούση από φίλους και κάποιες ιδιαίτερες προσωπικότητες του Δήμου Χαϊδαρίου όπου κατοικώ, αποδέχθηκα πρόταση να ηγηθώ σε έναν ανεξάρτητο συνδυασμό για τον Δήμο Χαϊδαρίου».

«Δεν μπορούσα να μην πω το »ναι» έχοντας ένα φωτεινό παράδειγμα μπροστά μου, τον φίλο μου τον Αποστόλη Γκλέτσο. Κατεβαίνω ανεξάρτητος και όσοι πιστοί των κομμάτων, να κατέβουν να βοηθήσουν αν θέλουν. Είμαι 61 χρόνια δημότης Χαϊδαρίου και δεν μετακινήθηκα από εκεί ούτε για ένα δευτερόλεπτο»...
iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: