Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Παπακωνσταντίνου: Η υπόθεση είναι στημένη σε βάρος μου...


papakonstantinou9Δεν έσβησα εγώ τα ονόματα...


 Έρρικα Βαλλιάνου

crimenet.gr

Για ακόμη μία φορά επανέλαβε ότι είναι απολύτως αθώος ο πρώην υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου κατά την...
κατάθεσή του στο Ειδικό Δικαστήριο για τη λίστα Λαγκάρντ, ενώ σημείωσε ότι ο Ευάγγελος Βενιζέλος τον είχε σε συνακρόαση, ώστε να έχει μάρτυρες.

«Εγώ ζήτησα τη λίστα Φαλσιανί από την κ. Λαγκάρντ. Ήξερα ότι ήταν κάτι απόρρητο και εξάλλου δεν θα διακινδύνευα τις καλές μας σχέσεις με τη Γαλλία που μέχρι σήμερα είναι σταθερή μας σύμμαχος στην Ευρώπη» είπε και πρόσθεσε:

«Ακόμη και ο φάκελλος που συνόδευε το CD δεν έλεγε για το τι επρόκειτο, το άνοιξα τυχαία και είδα κάποια ονόματα» είπε ακόμα. Συνεχίζοντας επεσήμανε ότι «ζήτησα τη γνώμη του Νικολούδη για το τι να κάνω. Στον ΣΔΟΕ δεν είχα εμπιστοσύνη. Δεν είχε ούτε την υποδομή, ενώ κάποιοι υπάλληλοί του ήταν διεφθαρμένοι».

Παράλληλα τόνισε πως «έτρεχα σε ταξίδια γιατί η χώρα οδηγούνταν προς τα βράχια και είχα να αντιμετωπίσω και τον πόλεμο μέσα από το ΠΑΣΟΚ, ενώ ερχόταν και ο ανασχηματισμός».

«Προσπαθούσαμε με τον Παπανδρέου να κάνουμε διμερή συμφωνία με την Ελβετία, και τότε ο πρώην πρωθυπουργός αποφάσισε να με διαδεχθεί ο Βενιζέλος. Έτσι παρέδωσα το στικάκι στον Διώτη είπε».

Ο κ. Παπακωνσταντίνου σημείωσε πως «όταν έγινε η κυβέρνηση Σαμαρά, άρχισαν τα ρεπορτάζ στην τηλεόραση σε βάρος μου. Τελικά με πήρε τηλέφωνο ο Βενιζέλος και κατάλαβα ότι με είχε σε συνακρόαση για να έχει μάρτυρες… Με ρώτησε για τη λίστα και του είπα ότι την είχα παραδώσει στον Διώτη. Μετά δεν ξέρω που τη βρήκε και την έστειλε στον Σαμαρά. Είπε ότι είχε και αυτός στικάκι, μετά έγινε η προανακριτική μόνο για μένα».

«Δικάζομαι κάθε μέρα και έχω ήδη καταδικάσει τον εαυτό μου» είπε ακόμα ο κ. Παπακωνσταντίνου και πρόσθεσε πως το ίδιο βράδυ που παραπέμφθηκε, ο Βενιζέλος τον διέγραψε και πως οι συγγενείς του και οι συνεργάτες του διασύρθηκαν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: