Κυριακή 17 Μαΐου 2015

«Αδειάζει» το "Πρώτο Θέμα" ο Βαρουφάκης...


Ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης
Ο υπουργός Οικονομικών με σκωπτικό ύφος απαντά στα δημοσιεύματα της Κυριακάτικης εφημερίδας, σημειώνοντας πως πρόκειται για ανακρίβειες ενώ μιλά επίσης για...
κακοήθη υπόνοια
αναφερόμενος σε συγκεκριμένο ρεπορτάζ.
Τα «πυρά» του στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» εξαπολύει ο Γιάνης Βαρουφάκης καθώς στο κυριακάτικο φύλλο της, αναφέρεται δις στο πρόσωπό του και μάλιστα στην πρώτη σελίδα.
Ο υπουργός Οικονομικών, αφού σημειώνει πως «περιποιεί τιμή» για τον ίδιο να επικεντρωθεί η εφημερίδα στο πρόσωπό του προσθέτει σκωπτικά πως «η τιμή θα ήταν μεγάλη αν τα σχετικά άρθρα δεν περιείχαν ανακρίβειες, που είμαι σίγουρος ότι θα διορθωθούν από την σύνταξη της εφημερίδας».
Ο Γ. Βαρουφάκης, αρχικά καταπιάνεται με το άρθρο με τίτλο: «ΠΑΡΤΕ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ: Φύγετε από το ευρώ και σας δίνουμε κλειδωμένη ισοτιμία...» απαντώντας:
«Ποτέ ο Δρ Σόιμπλε δεν μου είπε κάτι τέτοιο στην μεταξύ μας συνομιλία, την 11η Μαΐου ή σε οποιαδήποτε προηγούμενη συνάντηση.
Με τον Γερμανό ομόλογό μου διατηρούμε καλές συναδελφικές σχέσεις και έχουμε συμφωνήσει πως ό,τι λέγεται μεταξύ μας, μένει μεταξύ μας, ως οφείλουν να κάνουν οι υπεύθυνοι υπουργοί οικονομικών χωρών-μελών της Ευρωζώνης.
Αυτή τη μεταξύ μας συμφωνία την τηρούμε κατά γράμμα. Για αυτόν το λόγο, όπως φαίνεται, κάποιοι ευφάνταστοι κατασκευάζουν μεταξύ μας διαλόγους που, όπως είναι λογικό, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Στη συνέχεια, ο υπουργός Οικονομικών κάνει αναφορά στο άρθρο με τίτλο: «Ο Γιάνης Βαρουφάκης, αν και υπουργός, είναι ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ BITCOIN ΣΤΗΝ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ» και «Είχε προτείνει τους εργοδότες του για συμβούλους στην Κυβέρνηση Τσίπρα», απαντώντας σε αυστηρό ύφος:
«Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει. Ποτέ δεν πρότεινα 'εργοδότη' μου, πόσο μάλιστα την μικρή, νεόδμητη εταιρεία Tembusu, ως σύμβουλο της κυβέρνησής μας.
Όποιος επισκεφθεί την ιστοσελίδα μου θα βρει αρκετά άρθρα, ραδιοφωνικές συνεντεύξεις, και video από ομιλίες μου, με θέμα τα ηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών. Πρόκειται για ερευνητικό πεδίο με το οποίο είχα ασχοληθεί (σε συνεργασία με πανεπιστήμια και τεχνολογικές εταιρείες του εξωτερικού), πριν κατέλθω στο στίβο της πολιτικής.
Η συγκεκριμένη εταιρεία ήρθε σε επαφή μαζί μου το 2013 ζητώντας μου συμβουλές καθώς οι ιδρυτές της (νέοι, ταλαντούχοι τεχνολόγοι του χώρου) διάβασαν (τυχαία όπως μου είπαν) σχετικά μου άρθρα που τα βρήκαν σημαντικά. Επειδή με ενδιέφερε ιδιαίτερα το πεδίο αυτό, καθώς θα διαμορφώσει το μέλλον των συναλλαγών διεθνώς, συνέταξα και τους προώθησα, από τις ΗΠΑ, όπου εργαζόμουν, εμπεριστατωμένη συμβουλευτική έκθεση. Σε αυτήν τους πρότεινα και περιέγραψα ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών – το οποίο μάλιστα ονόμασα TRUST.
Από την παράδοση εκείνης της έκθεσης, τον Δεκέμβριο του 2014, δεν τους προσέφερα συμβουλές ούτε είχα μαζί τους καμία επαγγελματική συνεργασία. Όσο για την αναφορά του ονόματός μου ως σύμβουλό τους μέχρι σήμερα, φαντάζομαι ότι αντανακλά την αξία που δίνουν στην συνεισφορά μου εκείνη. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με άλλους οργανισμούς (π.χ. το περιοδικό Science & Society της Νέας Υόρκης) που διατηρούν το όνομά μου στον κατάλογο των συμβούλων ή επίτιμων μελών των διοικητικών τους συμβουλίων.
Όσο αφορά την κακοήθη υπόνοια ότι εισηγήθηκα την πρόσληψη της Tembusu από την κυβέρνηση, παρακαλώ να αποσυρθεί άμεσα από την σύνταξη του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ».

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: