Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Tα... γυρνάει ο Βαγγέλης για την Χριστοδουλοπούλου...


Μεϊμαράκης: Όποιος πειράξει την Τασία θα έχει να κάνει μαζί μου - Media
Όποιος την πειράξει θα έχει να κάνει μαζί μου, λέει τώρα...
Ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης προσερχόμενος στα γραφεία της ΝΔ και σε συνομιλία με δημοσιογράφους, όταν τον ρώτησαν σχετικά με δήλωση της υποψήφιας του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην αναπληρώτριας υπουργού Μεταναστευτικής Πολιτικής Τασίας Χριστοδουλοπούλου ότι έχει στοχοποιηθεί από τον ίδιο, απάντησε:

"Μου είναι...
συμπαθέστατη. Όποιος την πειράξει θα έχει να κάνει μαζί μου".

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα η πρώην αναπληρώτρια υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής είχε εκφράσει την ενόχληση της για την αναφορά του κ.Μεϊμαράκη στο πρόσωπο της στην προεκλογική του συγκέντρωση στην Ομόνοια. "Θα ήθελα να σχολιάσω την χθεσινή απρέπεια του κ. Μεϊμαράκη στη συγκέντρωση της Ομόνοιας να ασχοληθεί πάλι με το πρόσωπό μου με το γνωστό η 'κυρία Τασία' και οι 'μετανάστες λιάζονται" σημείωσε η Τασία Χριστοδουλοπούλου. 

"Ξεπερνώντας όλη την ιστορία του προσφυγικού και μη καταθέτοντας καμία πρόταση, θεωρώ ότι είναι μια ανεύθυνη και επικίνδυνη πολιτική διότι το ναστοχοποιείς πολιτικά έναν άνθρωπο είναι τουλάχιστον επικίνδυνο. Τον καθιστώ υπεύθυνο αν μου συμβεί οτιδήποτε. Μια τρίχα από τα μαλλιά μου..." τόνισε. 

"Το κυρά Τασία που είπε ο κ. Μεϊμαράκης δεν είναι απλώς αγενές. Είναι η οικειότητα της απαξίωσης" δήλωσε η Τασία Χριστοδουλοπούλου.

topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: