Μια μεγάλη συμφωνία εξαιρετικής σημασίας με την Hewlett-Packard φέρεται να «κλείδωσε» σε συνάντηση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα και του υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά με την ηγετική ομάδα του αμερικανικού κολοσσού την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου, η οποία κρατήθηκε ως... επτασφράγιστο μυστικό.
Οι δύο πλευρές έδωσαν τα χέρια για το διπλασιασμό του...
όγκου διακίνησης εμπορευμάτων μέσα από τον ελληνικό σιδηρόδρομο, αλλά και την κατασκευή κέντρου μεταποίησης στη χώρα μας.
Η συνάντηση, η οποία έγινε αμέσως μετά την επίσκεψη Τσίπρα στην Αμερική και συνδέεται με τις επαφές που είχε ο πρωθυπουργός για την προσέλκυση επενδυτών, έλαβε χώρα στο Μέγαρο Μαξίμου.
Κορυφαία στελέχη της HP, όπως ο William Long, αντιπρόεδρος, υπεύθυνος για τη διακίνηση των προϊόντων της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο, και Stuart Pann, επικεφαλής των αντιπροέδρων της HP, ζήτησαν δεσμεύσεις από την ελληνική κυβέρνηση για την εύρυθμη λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε ο επιπλέον όγκος εμπορευμάτων να μπορεί να διακινηθεί χωρίς προβλήματα.
Παράλληλα, συζήτησαν θέματα φορολογίας που απασχολούν την HP, προκειμένου να προχωρήσει στην κατασκευή του κέντρου μεταποίησης, που αναμένεται να δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας και να μετατρέψει τη χώρα μας σε διαμετακομιστικό κέντρο όχι μόνο της Ευρώπης, αλλά και παγκόσμιο.
Η συμφωνία θεωρείται τεράστιας σημασίας για την Ελλάδα, καθώς αναμένεται να δώσει ώθηση στην πολύπαθη ελληνική οικονομία, σε μια στιγμή που χρειάζεται όσο τίποτε άλλο νέες επενδύσεις σε μια εξαιρετικά δυσμενή συγκυρία.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ημερησίας του Σαββάτου», η ηγετική ομάδα της HP έφυγε από τη συνάντηση με τις καλύτερες εντυπώσεις, καθώς η ελληνική κυβέρνηση εμφανίστηκε αποφασισμένη να προχωρήσει σε κινήσεις που θα φέρουν άμεσα μεγάλες επενδύσεις στη χώρα και να καταστήσει το λιμάνι του Πειραιά σε δυναμικό και σύγχρονο διαμετακομιστικό κέντρο-πύλη της ΝΑ Ευρώπης.
Στόχος της Hewlett-Packard είναι να αυξήσει σημαντικά την εμπορευματική κίνηση από το λιμάνι του Πειραιά και να αποτελέσει το βασικό προμηθευτή σε χώρες της Μέσης Ανατολής, αλλά και των Υποσαχάριων Χωρών (Μαρόκο, Αλγερία, Τυνησία, Λιβύη, Αίγυπτο, Σουδάν, Τσαντ, Δημοκρατία του Νίγηρα, Μάλι, Μαυριτανία), εκτός από τα Βαλκάνια, όπου ήδη δραστηριοποιείται μέσω των προϊόντων που μεταφέρονται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου