Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Σταθάκης: Οι λογαριασμοί ήταν της μητέρας μου...


 Άμεση ήταν η αντίδραση του υπουργού Οικονομίας, Γιώργου Σταθάκη, με αφορμή την απόφαση της επιτροπής πόθεν έσχες της Βουλής, να προχωρήσει σε άνοιγμα των λογαριασμών του μετά την συμπληρωματική δήλωση που κατέθεσε στις αρχές του 2015.
Με δήλωσή του, ξεκαθαρίζει ότι "οι λογαριασμοί για τους οποίους εγκαλούμαι ήταν της μητέρας μου, με συνδικαιούχους τα...
δύο της παιδιά -εμένα και τον αδελφό μου. Αυτό δηλώθηκε το 2013. Το 2014 είχα αποσυρθεί από τους λογαριασμούς.

Ως προς τα ακίνητα, δεν υπάρχει η παραμικρή παράλειψη όσων αφορά τα δικά μου. Ορισμένα αγροτικά ακίνητα της συζύγου μου, τα οποία τελούν υπό δικαστική διεκδίκηση και στα οποία η σύζυγός μου δεν συμμετέχει σε ποσοστό περισσότερο του 3%, έχουν δηλωθεί κανονικά το 2013 και 2014».

Δεν υπάρχουν σχόλια: