Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

«Αστυνομικός είμαι, δεν ξέρω, εγώ ό,τι μου λένε κάνω…»...


«Αστυνομικός είμαι, δεν ξέρω, εγώ ό,τι μου λένε κάνω...»

Σε εξέλιξη η δίκη της Χρυσής Αυγής...
Βήμα - βήμα τις ενέργειες των μελών της ομάδας ΔΙΑΣ που έφτασε στο σημείο της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα, περιέγραψε ο μάρτυρας-αστυνομικός Δημήτρης Μπάγιος καταθέτοντας στην δίκη για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής.
Ο...
νεαρός αστυνομικός, ο οποίος χθες λιποθύμησε κατά τη διάρκεια της κατάθεσης του, παραδέχτηκε πως εκείνο το βράδυ φοβήθηκε. Στις επίμονες ερωτήσεις της προέδρου αν εκ των υστέρων θεωρεί ότι η αστυνομία έκανε ό,τι μπορούσε για να αποφευχθεί η δολοφονία ο μάρτυρας απάντησε καταφατικά υπογραμμίζοντας ότι η ομάδα έλαβε έπαινο.

Πρόεδρος: Μιλήσατε εκ των υστέρων με κάποιον υψηλόβαθμο; Τι θα έπρεπε να είχε γίνει για να μην υπάρξει αυτό το αποτέλεσμα;

Μάρτυρας: Όλοι έλεγαν ότι κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε.

Πρόεδρος: Ποιος είναι αυτός που σας επιβράβευσε;

Μάρτυρας: Ακόμα και ο αρχηγός της αστυνομίας.

Πρόεδρος: Επίσημα το λέτε αυτό;

Μάρτυρας: Υπάρχει και έπαινος .

Πρόεδρος: Για ποιο λόγο σας έδωσαν τα εύσημα;

Μάρτυρας: Γιατί συλλάβαμε τον δράστη.

Πρόεδρος: Αφού δεν έτρεχε να φύγει, ήταν προς έπαινο ότι τον πιάσατε;

Μάρτυρας : Ναι , κανείς δεν μας είπε βοήθεια. Αστυνομικός είμαι, δεν ξέρω. Εγώ ό,τι μου λένε κάνω... Με αυτά που γνωρίζαμε ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε.

«Δεν ήταν δική μου δουλειά»

Ο αστυνομικός υποστήριξε ότι το μοιραίο βράδυ είχε το ρόλο παρατηρητή και αναφερόμενος στη στιγμή που πλησίασε στο σημείο όπου έγινε η δολοφονία του Παύλου Φύσσα κατέθεσε πως υπήρχε οχλαγωγία και είδε 4-5 άτομα να φεύγουν. «Είδα τους δυο συναδέλφους να
τραβάνε το Φύσσα και εκείνος να λέει "οχι εμένα ρε παιδιά αυτός ο π... με μαχαίρωσε" . Είδα άτομα να φεύγουν ήταν μαυροντυμένοι, κοντοκουρεμένοι και μυώδεις».

Πρόεδρος: Τις κινήσεις του Ρουπακιά τις είδατε;

Μάρτυρας: Νομίζω τον έβγαζαν οι συνάδελφοι από το αυτοκίνητο.

Πρόεδρος: Μήπως καθυστερήσατε ;

Μάρτυρας: Οχι πήγα όπως οι άλλοι. Πήγα να ειδοποιήσω το ΕΚΑΒ αλλά το είχε κάνει ήδη ο συνάδελφος.

Πρόεδρος: Μάρτυρες βρήκατε;

Μάρτυρας: Ρωτήσαμε και όλοι έλεγαν πως είχαν έρθει εκείνη την ώρα.

Πρόεδρος: Πιάσατε κάποιους , κάνατε συλλήψεις;

Μάρτυρας: Δεν ήταν δική μου δουλειά. Αυτοί που έφτασαν πρώτοι έπρεπε να το κάνουν. Η ομάδα δεν σπάει δεν θα πήγαινα μόνος μου να κυνηγήσω 15 άτομα. Εμείς φύγαμε όταν ήρθε το ΕΚΑΒ.

Διαβάστε ολόκληρη την κατάθεση, ΕΔΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: