Σε καταρχήν συμφωνία έχει έρθει η κυβέρνηση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για την απευθείας χρηματοδότηση τριών έργων στα οποία περιλαμβάνεται και η...
γραμμή 4 του Μετρό (Άλσος Βεΐκου-Γουδή), όπως ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Οικονομίας, αρμόδιος για θέματα ΕΣΠΑ, Παναγιώτης Κορκολής.
Αναλυτικότερα, πρόκειται για το Μετρό της Αθήνας, την ενεργειακή διασύνδεση Κρήτης-Πελοποννήσου και την επέκταση φυσικού αερίου στη Βόρεια Ελλάδα.
Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομίας, η συμφωνία για τη γραμμή 4 του Μετρό περιλαμβάνει χρηματοδότηση 75% από δανειακά κεφάλαια της ΕΤΕπ και 25% από το ΕΣΠΑ.
Το πρώτο τμήμα «Α» της Γραμμής 4, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ, θα περιλαμβάνει 11,7 χλμ. με 14 σταθμούς (‘Aλσος Βεΐκου – Γαλάτσι – Κυψέλη – Δικαστήρια – Λ. Αλεξάνδρας – Εξάρχεια – Ακαδημία – Κολωνάκι – Ευαγγελισμός – Καισαριανή – Νήαρ Ήστ – Ιλίσια – Ζωγράφου – Γουδή).
Το τμήμα αυτό υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά 220.000 επιβάτες και θα μειώσει την κυκλοφορία των ΙΧ αυτοκινήτων κατά 53.000 ημερησίως...
topontiki.gr
γραμμή 4 του Μετρό (Άλσος Βεΐκου-Γουδή), όπως ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Οικονομίας, αρμόδιος για θέματα ΕΣΠΑ, Παναγιώτης Κορκολής.
Αναλυτικότερα, πρόκειται για το Μετρό της Αθήνας, την ενεργειακή διασύνδεση Κρήτης-Πελοποννήσου και την επέκταση φυσικού αερίου στη Βόρεια Ελλάδα.
Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομίας, η συμφωνία για τη γραμμή 4 του Μετρό περιλαμβάνει χρηματοδότηση 75% από δανειακά κεφάλαια της ΕΤΕπ και 25% από το ΕΣΠΑ.
Το πρώτο τμήμα «Α» της Γραμμής 4, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ, θα περιλαμβάνει 11,7 χλμ. με 14 σταθμούς (‘Aλσος Βεΐκου – Γαλάτσι – Κυψέλη – Δικαστήρια – Λ. Αλεξάνδρας – Εξάρχεια – Ακαδημία – Κολωνάκι – Ευαγγελισμός – Καισαριανή – Νήαρ Ήστ – Ιλίσια – Ζωγράφου – Γουδή).
Το τμήμα αυτό υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά 220.000 επιβάτες και θα μειώσει την κυκλοφορία των ΙΧ αυτοκινήτων κατά 53.000 ημερησίως...
topontiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου