Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

Ολοκληρώθηκε η κατάθεση μαρτύρων στην Ειδική Κοινοβουλευτική Επιτροπή - Παυλίδης - Επιστολή Παυλίδη προς τον Αν. Νεράντζη

http://troktiko.blogspot.com/


Με την κατάθεση του πρώην υπουργού,βουλευτή Δωδεκανήσου Α.Παυλίδη, ενώπιον της Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής ολοκληρώθηκε σήμερα,όγδοη ημέρα συνεδριάσεων της Επιτροπής, ο κύκλος των καταθέσεων μαρτύρων...

Εξερχόμενος της Επιτροπής, ο κ.Παυλίδης απάντησε σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

Τόνισε ότι «με την πολύωρη παρουσία μου ενώπιον των μελών της ειδικής κοινοβουλευτικής επιτροπής έδωσα πλήρεις εξηγήσεις επί όλων των θεμάτων που μου έθεσαν. Οικογενειακών και μη. Όλα τα θέματα. Πληροφορούμαι ότι προβάλλεται το θέμα της γονικής παροχής, προς την κόρη μου, 80.000 ευρώ. Ουδεμία σχέση με Μανούση. Καμία απολύτως. Ο πατέρας, στην κόρη για τις τμηματικές ενισχύσεις επισκευής του διαμερίσματος εις χρόνον πολύ πίσω,από την περίοδο που ο κ.Μανούσης διηγείται μυθεύματα».

«Πληροφορούμαι επίσης», συνέχισε ο κ.Παυλίδης, «ότι αυτή η υπόθεση του σπιτιού έγινε γνωστή στον κ. Μανούση (σύμφωνα με τη σημερινή ειδησεογραφία) από πληροφορία που σε κάποια κοινωνική εκδήλωση έδωσε ο κ.Ζαχαρίου. Ανακριβές ότι το κατέθεσα».

Στην ερώτηση «τι είπατε ακριβώς για αυτό», ο πρώην υπουργός ανέφερε: «Είπα ότι δεν ήταν απόρρητο.Τώρα όλα τα υπόλοιπα?.».

Και συνέχισε:

«Πάμε τώρα εις την ουσία της υποθέσεως.Διότι η ουσία της υποθέσεως δεν είναι το διαμέρισμα.Η εντολή προς την ειδική επιτροπή είναι άλλη».

Και πρόσθεσε:

«Επί όλων των θεμάτων που έχουν ευθεία σχέση με την υπόθεση οι απαντήσεις μου είναι πλήρεις, πληρέστατες και τα παραστατικά που κατέθεσα τις επιβεβαιώνουν. Οι ισχυρισμοί Μανούση είναι ψευδείς και συκοφαντικοί. Και αυτή μου η άποψη, ενισχύεται από τα κατατεθέντα χθες από τους μάρτυρες και τα οποία πληροφορήθηκα από τα σχετικά πρακτικά που μου διατέθηκαν, όπως έπρεπε. Από δω και πέρα, η Επιτροπή πιστεύω ότι θα κάνει το καθήκον της», τόνισε ο κ. Παυλίδης.

Στην ερώτηση αν «αρνηθήκατε να δώσετε παραστατικά που να αφορούν στην γονική παροχή»,ο κ. Παυλίδης ανέφερε:

«Είναι δηλωμένη και ελεγμένη στο Πόθεν Εσχες δια της φορολογικής δηλώσεως».

Ερωτηθείς «τί χρειαζόταν την γονική παροχή η κόρη του,εφόσον το δάνειο που είχε λάβει για να αποπληρώσει το θείο της ήταν λογικά ανέγγιχτο»,ο πρώην υπουργός είπε:

«Αυτά είναι τακτοποιημένα στην κατάθεσή μου.Με ρωτήσατε: είναι δηλωμένη η γονική παροχή;Βεβαίως.Και ελεγμένη.Το δάνειο ελήφθη με προοπτική να επιστραφεί στον αδελφό μου.Κατατέθηκαν και από τον αδελφό μου και από την κόρη μου και από εμένα».

Στο ερώτημα σύμφωνα με το οποίο «το ΠΑΣΟΚ φέρεται να θεωρεί ότι κουμπώνει το θέμα της ηθικής αυτουργίας και συνεπώς είναι πολύ κρίσιμο να πει γιατί τα χρήματα αυτά που έμειναν μέσα στην Εθνική Τράπεζα - και λογικά ανέγγιχτα - δεν μπορούσαν να καλύψουν τις επισκευές»,ο κ. Παυλίδης απάντησε: «Αυτά ισχυρίζεται το ΠΑΣΟΚ.Εγώ σας λέγω την αλήθεια όπως την κατέθεσα. Το δάνειο επεστράφη όπως έχει περιγραφεί.Οι επισκευές εις απώτερο χρόνο εκαλύφθησαν,όπως σας έχω πει».

Επιστολή Παυλίδη προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής

Ακολούθως,ο κ.Παυλίδης απέστειλε επιστολή προς τον πρόεδρο της Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Αναστάσιο Νεράντζη στην οποία αναφέρει:

«Κύριε Πρόεδρε,εξερχόμενος της Βουλής,μετά την ενώπιον της Επιτροπής σας εξέτασή μου,επληροφορήθηκα από δημοσιογράφους ότι μεταδίδεται πως αρνήθηκα να καταθέσω παραστατικά δικαιολογούντα την «γονικήν παροχήν» προς την κόρη μου.Παρά το ότι τέτοια δήλωση δεν έκαμα,επαναλαμβάνω την θέση μου ότι είναι στην διάθεση της Επιτροπής σας και αυτά τα στοιχεία όπως ήδη κατετέθη και η σχετική κίνηση του λογαριασμού,αυθημερόν,την οποία το μεσημέρι εζητήσατε από τον αδερφό μου».

Την ερχόμενη εβδομάδα,η Ειδική Κοινοβουλευτική Επιτροπή θα συνεδριάσει προκειμένου να συντάξει το πόρισμά της,το οποίο,μαζί με το όποιο αποδεικτικό υλικό,θα παραδώσει στον πρόεδρο της Βουλής την Δευτέρα,27 Απριλίου.

Εν συνεχεία,το πόρισμα θα τεθεί προς συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής.




Διαβάστε Περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια: