Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΠΥΡΑΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΥΝΟΔΙΝΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg4i3R_M_Ye3Ojr0TMn0GYnANzKHYYhkisG8YX1OsuO4z62OMBgRcHcEYfA6CeayPZc-qYunXk8_3T9562mSTsx4U-0UBfy8WQvQaoE_VUEO4eKyUZvsilYBpDf7wgS2iryi6_gDl0AR9g/s1600/SPYRAKOY1.comΓεννήθηκα στην Αθήνα, και από το 1978 μένω στην Κηφισιά. Η καταγωγή μου είναι από τη Μάνη Λακωνίας, και τη Σμύρνη της Μικράς Ασίας. Εχω ένα γυιό τον Χρήστο, Οικονομολόγο.
Είμαι πτυχιούχος του ΤΕΙ Βιβλιοθηκονομίας Αθηνών και απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του DEREE-COLLEGE OF ATHENS.
Εργάστηκα για 25 χρόνια στο Υπουργείο Εσωτερικών-Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, καθώς και στο Υπουργείο Γεωργίας.
Εχω διατελέσει Γραμματέας της Γ! Τοπικής Οργάνωσης ΠΑΣΟΚ Νέας Κηφισιάς (2003-2005), καθώς και Γραμματέας της Δημοτικής Οργάνωσης Κηφισιάς (2005-2007).
Το 2008 εκλέχτηκα μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ Βόρειας Αθήνας.
Από τον Μάιο του 2010 είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου ΚΑΤ Κηφισιάς.
Η πολύχρονη εμπειρία μου στα κοινωνικά δρώμενα, η έντονη κοινωνική μου ευαισθησία καθώς και το όραμά μου για μιά πόλη πρότυπο, που θα μπορεί να δίνει λύσεις στα προβλήματα των δημοτών - ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΦΩΣ - με ώθησαν σε μια κρίσιμη στιγμή για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπου οι προκλήσεις με την εφαρμογή του σχεδίου "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" είναι μεγάλες, να θέσω για πρώτη φορά υποψηφιότητα ως Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Κηφισιάς-Ν.Ερυθραίας-Εκάλης.



Δεν υπάρχουν σχόλια: