Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Πολιτικές σκοπιμότητες και παράνομες συμπεριφορές καταγγέλουν Energa και Hellas Power

«Οι λογαριασμοί στην Ελβετία είναι καθ’όλα νόμιμοι»

(Φωτογραφία: ICON )


Αθήνα
Πολιτικές σκοπιμότητες, μεθοδεύσεις, κωλυσιεργίες και παράνομες συμπεριφορές της ΔΕΗ καταγγέλουν, με καταχώρησή τους στον Τύπο, οι δύο ιδιωτικές εταιρείες παροχής ρεύματος, Energa και Hellas Power, μετά την ανάκληση της άδειας λειτουργίας τους.

«Από την αρχή λειτουργίας των ιδιωτικών εταιρειών προμηθευτών ηλεκτρικού ρεύματος, παρατηρήθηκαν μεθοδεύσεις, κωλυσιεργίες και υπερβάλλων γραφειοκρατικός ζήλος κρατικών και άλλων φορέων που εμπόδισαν την ομαλή λειτουργία της αγοράς. Η κατάσταση αυτή είναι συνήθης για κάθε σχεδόν αγορά που απελευθερώνεται και μεταβαίνει από το καθεστώς του μονοπωλίου σε καθεστώς ανταγωνισμού. Αυτό που είναι πραγματικά περίεργο, ύποπτο και εγείρει πολλά ερωτηματικά είναι, ωστόσο, το με πόση ευκολία οι Ρυθμιστικές Αρχές και η πολιτική ηγεσία αυτής της χώρας αποφασίζουν να κλείσουν μια αγορά, τη στιγμή που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η τρόικα ζητούν και επιβάλλουν το άνοιγμά της» αναφέρουν.

«Είναι βέβαιο και ξεκάθαρο ότι υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες και ευθύνες, καθώς όλα αυτά γίνονται στο πλαίσιο εξυπηρέτησης του μονοπωλιακού καθεστώτος καθώς και άλλων κλαδικών συμφερόντων.

»Γιατί Ρυθμιστικές Αρχές, ΔΕΗ και πολιτική ηγεσία οδήγησαν την αγορά στο κλείσιμό της: Οταν δυο εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε μια αγορά η οποία έχει πρόσφατα απελευθερωθεί αποσπούν μέσα σε διάστημα 2,5 χρόνων μερίδιο αγοράς που φθάνει το 8% από τον βασικό ανταγωνιστή και η ανάπτυξή τους κινείται εκθετικά αυξητικά (περίπου 25.000 πελάτες κάθε μήνα επέλεγαν να αλλάξουν προμηθευτή για το ηλεκτρικό τους ρεύμα), είναι μάλλον αναμενόμενο να προκαλούν τις αντιδράσεις της ΔΕΗ καθώς και άλλων συμφερόντων του κλάδου.

Οι δυο εταιρίες κάνουν λόγο επίσης για «παράνομες και αντιανταγωνιστικές συμπεριφορές της ΔΕΗ» και που τους δημιούργησαν τεράστια προβλήματα.

«Η ΔΕΗ δεν έχει μεθοδεύσει ηλεκτρονικά την αντιστοίχηση πελατών, με αποτέλεσμα οι πελάτες να διπλοτιμολογούνται και να μην υπάρχει ξεκάθαρη ενημέρωση για το πότε διακόπτεται ή ενεργοποιείται ένας πελάτης. Επίσης, δεν θέτει σε ισχύ τη δήλωση εκπροσώπησης φορτίου εντός της προθεσμίας που προβλέπεται, συνεχίζει να τιμολογεί πελάτες που έχουν ξεκινήσει να εκπροσωπού νται από ιδιωτικές εταιρείες, δεν προχωράει και δεν ενημερώνει για τη διακοπή ηλεκτροδότησης λόγω χρέους» τονίζουν μεταξύ άλλων.

Υπογραμμίζουν, μάλιστα, ότι οι λογαριασμοί στην Ελβετία είναι καθ’όλα νόμιμοι και δεν ανήκουν σε κανένα φυσικό πρόσωπο, αλλά αντίθετα είναι λογαριασμοί της εταιρείας. «Για ποιον λόγο λοιπόν απαγορεύεται σε μια εταιρεία να έχει λογαριασμούς στο εξωτερικό;».


Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: