Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Μανιτάκης : Δεν έχεις διαβάσει το Μνημόνιο...




Καυγάς Μανιτάκη-  Μητρόπουλου στην Βουλή...
"Άναψαν τα αίματα" ανάμεσα στον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνη Μανιτάκη και τον εργατολόγο βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Μητρόπουλο, σήμερα στην βουλή.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο Μανιτάκης, ακούγοντας τον ... Μητρόπουλο να μιλάει επιμόνως για ορυμαγδό απολύσεων δημοσίων υπαλλήλων, ξέσπασε εναντίον του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ .

«Γιατί τόση χαρά, τόσο πάθος, τόσος αγώνας να αποδείξετε ότι θα απολυθούν υπάλληλοι; Και εγώ να λέω συνεχώς ότι δεν θα απολυθούν. Κάνω αγώνα για κοινό σκοπό, για να μην γίνουν απολύσεις. Αν το θέλετε και εσείς αυτό βοηθήσετε με και μην μου κάνετε αντιπολίτευση. Γιατί αμφισβητείτε τις προθέσεις μου; Δεν έχετε διαβάσει το μνημόνιο λέτε μόνο κάποια αποσπάσματα και χρησιμοποιείτε μια δικολαβίστικη πρακτική. Δεν απολογούμαι για το μνημόνιο αλλά για αυτά που κάνω εγώ» είπε οργισμένος ο Μανιτάκης.

Σε εξίσου υψηλό τόνο ήταν και η ανταπάντηση του Μητρόπουλου, ο οποίος εμφανίστηκε ιδιαίτερα θιγμένος από την αναφορά Μανιτάκη σε δικολαβίστικη πρακτική: «Εδωσα αγώνες από μαθητής κατά της Χούντας για να είστε σήμερα εδώ και να κάνετε αυτά που κάνετε. Περιμένω μέχρι το τέλος της συνεδρίασης να μου ζητήσετε συγγνώμη. Είναι όνειδος αυτά που είπε ο υπουργός και κυρίως η φράση δικολαβίστικη πρακτική" είπε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: