Αναγκαίο βήμα για να ανταποκριθεί η Πολιτεία στις ανάγκες μιας σημαντικής και αναγκαίας διόρθωσης στον εκπαιδευτικό χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, χαρακτήρισε ο υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, ...
την εφαρμογή του σχεδίου «Αθηνά».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Απόστολου Κακλαμάνη, ο οποίος ενώ τόνισε ότι λόγοι μικροκομματικοί, τοπικιστικοί και ψηφοθηρικοί γέμισαν πόλεις και κωμοπόλεις με τμήματα ΤΕΙ και ΑΕΙ, επισήμανε πως ο χρόνος που γίνεται αυτή η προσπάθεια εξορθολογισμού δεν είναι ο κατάλληλος, ο κ. Αρβανιτόπουλος είπε πως, είναι επείγουσα προτεραιότητα η υλοποίηση του σχεδίου ώστε οι φοιτητές τον Σεπτέμβριο να μην φοιτούν σε «ιδρύματα-πουκάμισα αδειανά», αλλά και να έχουν πτυχία ανταγωνιστικά.
«Επειγόμαστε από τον χρόνο. Ο διάλογος δεν ήταν προσχηματικός, είδαμε τις αστοχίες και τις διορθώνουμε. Θέλουμε να συνδέσουμε τον αναπτυξιακό χάρτη με τον ακαδημαϊκό. Και πρέπει να κάνουμε αυτό το βήμα. Δεν θεωρώ ότι ολοκληρώνεται η μεταρρύθμιση, αλλά είναι το πρώτο βήμα μιας αναγκαίας διόρθωσης», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας.
Εξήγησε δε πως ακολουθείται κατά γράμμα η διαδικασία, όπως νομοθετήθηκε από τον νόμο 4009 που ψηφίστηκε από συντριπτική πλειοψηφία βουλευτών και που προβλέπει την έκδοση Προεδρικών Διαταγμάτων.
την εφαρμογή του σχεδίου «Αθηνά».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Απόστολου Κακλαμάνη, ο οποίος ενώ τόνισε ότι λόγοι μικροκομματικοί, τοπικιστικοί και ψηφοθηρικοί γέμισαν πόλεις και κωμοπόλεις με τμήματα ΤΕΙ και ΑΕΙ, επισήμανε πως ο χρόνος που γίνεται αυτή η προσπάθεια εξορθολογισμού δεν είναι ο κατάλληλος, ο κ. Αρβανιτόπουλος είπε πως, είναι επείγουσα προτεραιότητα η υλοποίηση του σχεδίου ώστε οι φοιτητές τον Σεπτέμβριο να μην φοιτούν σε «ιδρύματα-πουκάμισα αδειανά», αλλά και να έχουν πτυχία ανταγωνιστικά.
«Επειγόμαστε από τον χρόνο. Ο διάλογος δεν ήταν προσχηματικός, είδαμε τις αστοχίες και τις διορθώνουμε. Θέλουμε να συνδέσουμε τον αναπτυξιακό χάρτη με τον ακαδημαϊκό. Και πρέπει να κάνουμε αυτό το βήμα. Δεν θεωρώ ότι ολοκληρώνεται η μεταρρύθμιση, αλλά είναι το πρώτο βήμα μιας αναγκαίας διόρθωσης», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας.
Εξήγησε δε πως ακολουθείται κατά γράμμα η διαδικασία, όπως νομοθετήθηκε από τον νόμο 4009 που ψηφίστηκε από συντριπτική πλειοψηφία βουλευτών και που προβλέπει την έκδοση Προεδρικών Διαταγμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου