... ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ...
Η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπαίνει πια στις «ράγες», αφού την περασμένη Παρασκευή υπογράφηκε από τη Διυπουργική επιτροπή αποκρατικοποιήσεων η μεταφορά των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το Δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ...
Σε κοινές δηλώσεις τους, τόσο ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστής Χατζηδάκης, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) Ιωάννης Εμίρης τόνισαν ότι για όλο το εγχείρημα προηγήθηκε πολλή δουλειά.
«Ουσιαστικά το πρόγραμμα εξυγίανσης του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκίνησε το 2008. Έγιναν πάρα πολλά βήματα τα οποία οδήγησαν τελικώς, το 2012, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταστεί οριακά κερδοφόρα. Σε νομικό επίπεδο αντιμετωπίστηκαν μια σειρά από ζητήματα κρατικών ενισχύσεων με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σε οργανωτικό επίπεδο διευρύνθηκαν οι δυνατότητες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μεταξύ των άλλων υπογράφηκε και η συμφωνία με την Hewlett Packard και την Cosco που της δίνει περισσότερες δυνατότητες ενόψει της ιδιωτικοποίησης. Πιστεύω ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν ομαλά. Η διαδικασία ιδιωτικοποίησης θα ξεκινήσει τον Ιούνιο από το ΤΑΙΠΕΔ και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα έχουμε ένα διαφορετικό τοπίο στους σιδηροδρόμους στην Ελλάδα» δήλωσε ο κ. Χατζηδάκης.
Ο διευθύνων σύμβουλος κ. Ιωάννης Εμίρης απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων αναφέρθηκε στο ενδιαφέρον υποψήφιων επενδυτών, αλλά και στο θέμα της εταιρίας συντήρησης τροχαίου υλικού Rosco: «Ενδιαφέρον δείχνει ότι υπάρχει και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και για άλλα περιουσιακά στοιχεία, αυτό είναι κάτι το οποίο θα διερευνήσουμε τώρα, πολύ πιο προσεκτικά, μιλώντας με τους επενδυτές και εξηγώντας ποιες είναι οι προοπτικές του καθενός περιουσιακού στοιχείου. Για τη Rosco επίσης δουλεύουμε αυτό το χρονικό διάστημα προκειμένου να προσδιορίσουμε τα περιουσιακά στοιχεία τα οποία θα ανήκουν στη δική της υποδομή και επιπλέον να προσδιορίσουμε και τη σχέση που θα έχει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πολύ σύντομα πρόκειται να ξεκινήσει και η Rosco.
Πρακτικά η Rosco και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φιλοδοξούμε να τρέξουν παράλληλα και πρέπει να τρέξουν παράλληλα», κατέληξε ο κ. Εμίρης.
Πηγή : protothema.gr
Η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπαίνει πια στις «ράγες», αφού την περασμένη Παρασκευή υπογράφηκε από τη Διυπουργική επιτροπή αποκρατικοποιήσεων η μεταφορά των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το Δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ...
Σε κοινές δηλώσεις τους, τόσο ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστής Χατζηδάκης, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) Ιωάννης Εμίρης τόνισαν ότι για όλο το εγχείρημα προηγήθηκε πολλή δουλειά.
«Ουσιαστικά το πρόγραμμα εξυγίανσης του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκίνησε το 2008. Έγιναν πάρα πολλά βήματα τα οποία οδήγησαν τελικώς, το 2012, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταστεί οριακά κερδοφόρα. Σε νομικό επίπεδο αντιμετωπίστηκαν μια σειρά από ζητήματα κρατικών ενισχύσεων με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σε οργανωτικό επίπεδο διευρύνθηκαν οι δυνατότητες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μεταξύ των άλλων υπογράφηκε και η συμφωνία με την Hewlett Packard και την Cosco που της δίνει περισσότερες δυνατότητες ενόψει της ιδιωτικοποίησης. Πιστεύω ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν ομαλά. Η διαδικασία ιδιωτικοποίησης θα ξεκινήσει τον Ιούνιο από το ΤΑΙΠΕΔ και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα έχουμε ένα διαφορετικό τοπίο στους σιδηροδρόμους στην Ελλάδα» δήλωσε ο κ. Χατζηδάκης.
Ο διευθύνων σύμβουλος κ. Ιωάννης Εμίρης απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων αναφέρθηκε στο ενδιαφέρον υποψήφιων επενδυτών, αλλά και στο θέμα της εταιρίας συντήρησης τροχαίου υλικού Rosco: «Ενδιαφέρον δείχνει ότι υπάρχει και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και για άλλα περιουσιακά στοιχεία, αυτό είναι κάτι το οποίο θα διερευνήσουμε τώρα, πολύ πιο προσεκτικά, μιλώντας με τους επενδυτές και εξηγώντας ποιες είναι οι προοπτικές του καθενός περιουσιακού στοιχείου. Για τη Rosco επίσης δουλεύουμε αυτό το χρονικό διάστημα προκειμένου να προσδιορίσουμε τα περιουσιακά στοιχεία τα οποία θα ανήκουν στη δική της υποδομή και επιπλέον να προσδιορίσουμε και τη σχέση που θα έχει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πολύ σύντομα πρόκειται να ξεκινήσει και η Rosco.
Πρακτικά η Rosco και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φιλοδοξούμε να τρέξουν παράλληλα και πρέπει να τρέξουν παράλληλα», κατέληξε ο κ. Εμίρης.
Πηγή : protothema.gr
http://fimotro.blogspot.gr/2013/04/blog-post_6431.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου