Το κλείσιμο 80 περιφερειακών καταστημάτων και την αντικατάστασή τους από ταχυδρομικά πρακτορεία αποφάσισαν τα ΕΛΤΑ, στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιάρθρωσης και εξυγίανσης των οικονομικών της. Την...
ίδια στιγμή, η εταιρεία σχεδιάζει να προχωρήσει στην πρόσληψη 820 εργαζομένων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου μέσω ΑΣΕΠ προκειμένου να καλύψει τις πάγιες ανάγκες του ταχυδρομείου. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Κωστής Μελαχροινός ανέφερε ότι δεν πρόκειται να γίνουν απολύσεις από τα Ταχυδρομεία: «Απολύσεις στα ΕΛΤΑ ούτε υπήρξαν, ούτε υπάρχουν, ούτε σχεδιάζονται», τόνισε κατηγορηματικά.
Σε ό,τι αφορά στα ταχυδρομικά καταστήματα που θα κλείσουν σημείωσε ότι σε πρώτη φάση θα είναι 80 και θα αφορούν σε αγροτικές και ημιαστικές περιοχές, ενώ στη συνέχεια λουκέτο θα μπει και σε άλλα καταστήματα αστικών κέντρων αυτή τη φορά σε δυο φάσεις, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και στις αρχές του νέου χρόνου.
Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ προβλέπει τη μετατροπή των καταστημάτων που θα κλείσουν σε ταχυδρομικά πρακτορεία μέσω συμβάσεων που θα συναφθούν με ενδιαφερομένους. Μόνο απ΄αυτήν την κίνηση μάλιστα η διοίκηση προσδοκά εξοικονόμηση που θα φτάνει τα 2,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Μετακίνηση υπαλλήλων
Όπως διευκρίνισε ο κ. Μελαχροινός, δεν πρόκειται να απολυθεί κανένας υπάλληλος από τα καταστήματα αυτά καθώς οι εργαζόμενοί τους θα μετακινηθούν σε μεγαλύτερα, προκείμενου να ενισχύσουν το εκεί παραγόμενο έργο. Το ίδιο θα γίνει και στη συνέχεια στα αστικά κέντρα με στόχο και τη διεύρυνση της λειτουργίας ορισμένων καταστημάτων, η οποία θα φτάσει τουλάχιστον τις 12 ώρες. «Μέχρι και σήμερα θα έχανε κανείς ένα μεροκάματο για να παραλάβει ένα δέμα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μελαχροινός, προσθέτοντας ότι τα οφέλη από την αναδιάρθρωση που θα προέλθει από τη διεύρυνση του ωραρίου, την αλλαγή του τρόπου διαβιβάσεων, τον επανασχεδιασμό των κέντρων διαλογής θα είναι πολλαπλά.
Αλλαγές έχουν ήδη ξεκινήσει και στον κλάδο των ταχυμεταφορών με συνενώσεις κομβικών κέντρων, ενώ τα ΕΛΤΑ προγραμματίζουν 35 έργα προϋπολογισμού 32 εκατομμυρίων ευρώ που αφορούν κυρίως σε υποδομές που θα εκσυγχρονίσουν το ταχυδρομείο.
Στόχος είναι να αναπτυχθούν υπηρεσίες βάσει των οποίων θα επιτευχθεί η διασύνδεση των ταχυδρομικών καταστημάτων και η παρακολούθηση της λειτουργίας τους ώστε ο πελάτης να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή πού βρίσκεται το κάθε αντικείμενο, πότε παραδόθηκε και ποιος το παρέλαβε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου