Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Άκης: Μου άφησαν ανοίγματα οι εκλογές....




crimenet.gr

Έρρικα Βαλλιάνου

Στη δεύτερη συνέχεια της απολογίας του ο Άκης Τσοχατζόπουλος, αφού άνοιξε με μια περίληψη της κρίσης στα Ίμια, συνέχισε με την αγορά του σπιτιού στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου.
- Η τιμή του ακινήτου ήταν...
1.380.000 ευρώ κι εμείς το πήραμε 1.100.000 ευρώ με βαριά υποθήκη και δάνεια. Στήθηκε όμως μια επικοινωνιακή καταιγίδα τον Ιούνιο του 2010 και γίναμε έρμαιο των ΜΜΕ. Με ευθύνη του Γ. Παπανδρέου και των προσκυνητών του έγιναν τρεις διώξεις σε έξι εβδομάδες. Οι εφημερίδες μας «πυροβολούσαν» κάθε Κυριακή. Τι είναι; Ένα σπίτι περίπου 200 τετραγωνικά με τυφλό υπόγειο για βοηθητικές εγκαταστάσεις, πλυντήρια, ψυγεία και λοιπά. Αυτό είναι το μεγάλο παλάτι! Εγώ κι η οικογένειά μου μπήκαμε στο στόχαστρο διαπόμπευσης και διαβολής που δεν έχει γνωρίσει πολιτικός στη μεταπολίτευση και μετά. Οι ηγεσίες ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας τα έκαναν πλακάκια εναντίον μου.
Ο πρόεδρος άρχισε να τον ρωτά για την εταιρεία Torcaso, ο Άκης Τσοχατζόπουλος την απέδωσε εξ ολοκλήρου στον Ζήγρα, εκείνος του φώναζε από το εδώλιο «Πες την αλήθεια» και μετά άρχισε να ερωτάται για τα σημειώματα που βρέθηκαν προς τον Σμπώκο:
- Είναι προσωπικές σημειώσεις και προσωπικά δεδομένα, είπε. Είναι σκέψεις μου, δεν ζητούσα τίποτα από τον κ. Σμπώκο. Μπόσκο έλεγα κάποιον φίλο μου από τη Σερβία, βοσκό αποκαλούσα έναν άλλο φίλο μου. Είναι προσωπικές σκέψεις και δεν δέχομαι ερωτήσεις, είπε χάνοντας την αυτοκυριαρχία του ο Τσοχατζόπουλος και ζητώντας διακοπή, αλλά δεν παρέλειψε να πει:
- Αυτό σας ενδιαφέρει κύριε πρόεδρε; Δεν σας ενδιαφέρει να μάθετε πώς όλα αυτά που τα πήραν από το προσωπικό αρχείο δέκα εισαγγελείς που εισέβαλλαν στο σπίτι μου, διέρρευσαν στον Τύπο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: