...για υποβρύχια που δεν φτιάχτηκαν ποτέ...
Ο επίτιμος Α/ΓΕΝ Κοσμάς Χρηστίδης αποστρατεύθηκε όχι μόνο επειδή έλεγε δημόσια τη γνώμη του, αλλά κι επειδή την έγραφε.
Το σχόλιό του για την υπόθεση των υποβρυχίων και των Ναυπηγείων επιβεβαιώνει ότι...
ο ναύαρχος δεν «χάιδευε» αυτιά.
Έχοντας στη διάθεσή του το onalert.gr όλο το κείμενό του, διαπιστώνουμε στην τελευταία του παράγραφο την επιβεβαίωση μιας ακόμη ασύλληπτης παραδοξότητας.
Το έγγραφο έχει ημερομηνία 9 Δεκεμβρίου 2011. Έχουν περάσει μήνες από την μεταβίβαση της ιδιοκτησίας του Σκαραμαγκά στον Σάφα ο οποίος έχει πάρει προίκα την παραγγελία δύο ακόμη υποβρυχίων τύπου 214. Η προίκα μεταφράζεται σε περίπου 132 εκατομμύρια ευρώ!
Διαβάστε τι γράφει στη τελευταία παράγραφο του έτσι κι αλλιώς αποκαλυπτικού εγγράφου του ο Χρηστίδης: «Όσον αφορά τα δύο νέα υποβρύχια τύπου 214 του προγράμματος ΠΟΣΕΙΔΩΝ επί του παρόντος δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής τους».
Διαβάστε το απόσπασμα αλλά και ολόκληρο το έγγραφο Χρηστίδη. Είναι πολύ διαφωτιστικό:
Ο επίτιμος Α/ΓΕΝ Κοσμάς Χρηστίδης αποστρατεύθηκε όχι μόνο επειδή έλεγε δημόσια τη γνώμη του, αλλά κι επειδή την έγραφε.
Το σχόλιό του για την υπόθεση των υποβρυχίων και των Ναυπηγείων επιβεβαιώνει ότι...
ο ναύαρχος δεν «χάιδευε» αυτιά.
Έχοντας στη διάθεσή του το onalert.gr όλο το κείμενό του, διαπιστώνουμε στην τελευταία του παράγραφο την επιβεβαίωση μιας ακόμη ασύλληπτης παραδοξότητας.
Το έγγραφο έχει ημερομηνία 9 Δεκεμβρίου 2011. Έχουν περάσει μήνες από την μεταβίβαση της ιδιοκτησίας του Σκαραμαγκά στον Σάφα ο οποίος έχει πάρει προίκα την παραγγελία δύο ακόμη υποβρυχίων τύπου 214. Η προίκα μεταφράζεται σε περίπου 132 εκατομμύρια ευρώ!
Διαβάστε τι γράφει στη τελευταία παράγραφο του έτσι κι αλλιώς αποκαλυπτικού εγγράφου του ο Χρηστίδης: «Όσον αφορά τα δύο νέα υποβρύχια τύπου 214 του προγράμματος ΠΟΣΕΙΔΩΝ επί του παρόντος δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής τους».
Διαβάστε το απόσπασμα αλλά και ολόκληρο το έγγραφο Χρηστίδη. Είναι πολύ διαφωτιστικό:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου