Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΓΕΡΝ Ο ΧΕΝΕΣ


ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΚΡΑΤΙΚΗ ΘΕΣΗ!
Ο Ούλι Χένες αποδέχτηκε την ποινή φυλάκισης 3,5 ετών για φοροδιαφυγή, την οποία επέβαλε γερμανικό δικαστήριο στον πρόεδρο τηςΜπάγερν Μονάχου, και ανακοίνωσε ότι δεν σκοπεύει...
να προχωρήσει σε έφεση, ενώ παραιτήθηκε από τη θέση του στην κορυφή του συλλόγου.

Όπως ανακοίνωσε σήμερα, με δήλωση του στην ιστοσελίδα της Μπάγερν, αποδέχεται την ποινή και παραιτείεται από την προεδρία της ομάδας του Μονάχου:

«Εδωσα εντολή στους δικηγόρους μου να μη ζητήσουν επανεξέταση της υπόθεση, κάτι που αποτελεί για μένα ζήτημα ακεραιότητας και ευθύνης. Η φοροδιαφυγή ήταν για μένα το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου και πρέπει να αποδεχτώ τις συνέπειες», τόνισε σχετικά ο Χένες.

Οι εισαγγελικές αρχές της Γερμανίας είχαν αρχικά απαγγείλει κατηγορίες στον Χένες ότι απέκρυψε 3,5 εκατομμύρια ευρώ σε φόρους. Όμως, κατά την πρώτη ημέρα της δίκης του, ο Χένες κατέπληξε το δικαστήριο ομολογώντας ότι στην πραγματικότητα είχε αποκρύψει πέντε φορές το συγκεκριμένο ποσό, ήτοι 18,5 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό το νούμερο «ανέβηκε» στα 27,2 εκατομμύρια ευρώ κατά τη δεύτερη ημέρα της διοίκησης, όταν έφορος κατέθεσε πως το ποσό ήταν μεγαλύτερο.

Αναλυτικά, η δήλωση του Ούλι Χένες στην ιστοσελίδα της Μπάγερν Μονάχου:

«Μετά από συζητήσεις με την οικογένειά μου, αποφάσισα να αποδεχτώ την απόφαση του δικαστηρίου του Μονάχου για την ποινή φυλάκισής μου. Έδωσα εντολή στους δικηγόρους μου να μη ζητήσουν επανεξέταση της υπόθεση, κάτι που αποτελεί για μένα ζήτημα ακεραιότητας και ευθύνης. Η φοροδιαφυγή ήταν για μένα το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου και πρέπει να αποδεχτώ τις συνέπειες.

Επιπροσθέτως, παραιτούμαι από τη θέση του προέδρου της Μπάγερν και του επικεφαλής των μετόχων. Θέλω να διασφαλίσω πως δεν θα υποστεί κανένα κακό ο σύλλογος. Η Μπάγερν είναι το έργο όλης μου της ζωής και θέλω να παραμείνει έτσι. Θα μείνω στο πλευρό αυτού του σπουδαίου συλλόγου και των ανθρώπων του με κάθε άλλο τρόπο, για όσο ζω. Ευχαριστώ τους φίλους μου και τους φίλους της Μπάγερν από καρδιάς για τη συμπαράστασή τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: